[X360/PC] Test Drive Unlimited

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.778 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Geen matches
C.44 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 22:59:
Ik meen dat het wel kan hoor (pc vs xbox360).
djmantri schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:51:
dat zou dan helemaal mooi zijn. Iemand die dat kan bevestigen?
Ik weet wel dat dit in een vroeger stadium van ontwikkeling wel de bedoeling was. Ik heb het (een tijdje geleden, dat wel) in ieder geval meerdere keren voorbij zien/horen komen... Of dit ook daadwerkelijk is gerealiseerd blijft voor mij echter een raadsel :X

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:10:
[...]

[...]
Ik weet wel dat dit in een vroeger stadium van ontwikkeling wel de bedoeling was. Ik heb het (een tijdje geleden, dat wel) in ieder geval meerdere keren voorbij zien/horen komen... Of dit ook daadwerkelijk is gerealiseerd blijft voor mij echter een raadsel :X
In 1 van de laatste video-interviews werd het ook nog gewoon vermeld. Ik neem aan dat dit dus gewoon kan. Maar bevestigen kan ik het ook niet... we zullen dan sowieso nog moeten wachten tot de pc versie uit is :(

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:15
Geen matches
Wat een heerlijk spel is dit... Besturing was in het begin even wennen, maar na een tijdje gaat dat best lekker. Super dat grote eiland waar je onbeperkt over heen kan racen.

Graphics vindt ik wat minder dan bij PGR3, maar kan er zeker mee door.
Tot nu toe een topaankoop.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Geen matches
Macer schreef op donderdag 07 september 2006 @ 19:30:
Wat een heerlijk spel is dit... Besturing was in het begin even wennen, maar na een tijdje gaat dat best lekker. Super dat grote eiland waar je onbeperkt over heen kan racen.

Graphics vindt ik wat minder dan bij PGR3, maar kan er zeker mee door.
Tot nu toe een topaankoop.
de autos zijn inderdaad iets minder gedetaileerd dan PGR3 maar de wereld zelf veel meer, ook de laadtijden zijn ultra kort in verhouding tot de lange van PGR plus dat bij PGR er maar een klein mapje geladen wordt, ITT de grote TDU wereld. en TDU heeft meer AA dan PGR3

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
Op zich denk ik niet dat het laadtijden zijn, maar meer een beetje moderne weergave van menu's die een ingeboude vertraging hebben.

Wat ik trouwens wel jammer vind van hawai. Heuvel op, heuvel af, heuvel op, heuvel af. Soms is dat erg irritant als je zo'n wijfke weg moet brengen en deze niet tegen het vliegen met de auto kan. Ook zorgt het ervoor dat je niet altijd controle over de auto hebt.

Verders, wel mooi uitzicht, vooral de snelweg aan de rechterkant is echt geweldig om te rijden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
Geen matches
djmantri schreef op donderdag 07 september 2006 @ 21:00:

Wat ik trouwens wel jammer vind van hawai. Heuvel op, heuvel af, heuvel op, heuvel af. Soms is dat erg irritant als je zo'n wijfke weg moet brengen en deze niet tegen het vliegen met de auto kan. Ook zorgt het ervoor dat je niet altijd controle over de auto hebt.
lijkt me leuker zo dan een weg die helemaal vlak is, anders is het ook niet moeilijk om snel te kunnen rijden 8)7

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 19:28
Geen matches
Ik heb het vanavond eens even een uurtje of wat gespeeld nadat ik het spel vanmiddag na mn werk heb opgepikt. (actually, ik heb bij de FRS Dead Rising omgeruild voor deze) I'm loving it. :) Ik vind het zo relaxt dat je zo makkelijk van SP naar MP gaat zonder menu's door te moeten of zo, gewoon cruisen en kijken waar je zin in hebt. :) Je moet wel een serieuze auto hebben om iets klaar te maken in MP, want met mn Audi TT mocht ik gelijk tegen een Aston DB9 :) Er zijn wel filters voor, maar of die deed het niet (goed) of er waren gewoon geen racers met mijn soort auto.

https://www.strava.com/athletes/10490675

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
Lol, naja je moet gewoon een beetje rondrijden, af en toe een raceje doen en dan stroomt het geld vanzelf binnen. Although, er moet wel gezegd worden dat die huizen dus wel focking duur zijn (te duur vind ik) want je bent bijna evenveel kwijt voor een lambo als voor een klein huisje en dan moet je daar nog je autos in zetten.

Wat betreft het realisme zit het wel goed, maar toch hadden ze de heuvels af en toe wel wat minder moeten doen want ik bots te vaak tegen verkeer aan omdat ik net van een heuvel kom afgejumped

edit:
IGN Review: 8 - http://xbox360.ign.com/articles/731/731208p1.html

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 07-09-2006 22:55 ]

• M@cer
Geen matches
Ik raak steeds meer overtuigd, heb er inmiddels al meer dan 200 mile opzitten en het begint nu toch wel lastiger te worden om een race te winnen en ik heb al 9 achievements binnen :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Neofloppy
Geen matches
Macer schreef op donderdag 07 september 2006 @ 23:24:
Ik raak steeds meer overtuigd, heb er inmiddels al meer dan 200 mile opzitten en het begint nu toch wel lastiger te worden om een race te winnen en ik heb al 9 achievements binnen :)
Waar heb jij de game gekocht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Geen matches
Ik heb hem gewoon bij de FRS vandaan. Ik zat nog te twijfelen om hem online te bestellen, maar aangezien donderdag mijn gameavond is had ik geen zin om te wachten. :)

Gisteren in totaal een uur of 4/5 gespeeld denk ik, dus dan is 200 mile wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
vandaag even naar FRS in utrecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:30

TheVMaster

Moderator WOS
Geen matches
hmm..ik gaat hem dan toch maar halen vanmiddag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 14:42
Matched: drive, test
vandaag maar even test drive geregeld, moet alleen nog wel een een 360 kopen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Geen matches
That's the spirit... Eerst de game kopen voor 60 euro, dan heb je in ieder geval een goed excuus om een uitgave van 400 euro te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
Macer schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 10:58:
That's the spirit... Eerst de game kopen voor 60 euro, dan heb je in ieder geval een goed excuus om een uitgave van 400 euro te doen :)
het lijkt me een goede investering als racegame fanaat, die 360. test drive, later forza motorsport 2 en ga zo maar door. de online mogelijkheden vind ik ook heel interessant.

[ Voor 6% gewijzigd door aerocooluser op 08-09-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Geen matches
Probeer PGR dan ook nog te scoren, ook een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 08:19
Geen matches
klinkt allemaal erg veelbelovend.
kan niet wachten tot de pc versie uitkomt.

hopelijk wordt deze nog mooier. (meestal wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
PGR is ook wel leuk, ook wel veel gespeeld, maar ik denk dat de gameplay te kort is vergeleken met spellen als forza, test drive en voor de PS gran turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 19:28
Matched: unlimited, drive, test
De review van gamespot.com is niet superenthousiast (7,8) (http://www.gamespot.com/x...riveunlimited/review.html), ik bepaal meestal aan de hand van gamespot reviews of iets de moeite waard is, nu was ik ze iets voor. :)

Ik ben in ieder geval wel erg enthousiast, ik heb er echt veel lol mee gehad gisteravond, Dead Rising inruilen voor Test Drive Unlimited was een goed plan... Ik vind het op zich wel jammer dat je je wagens niet kan tunen zoals in NFS:MW bijvoorbeeld. Wat wel grappig is, toen ik Vice City (heel ander spel) uitgespeeld had qua storyline heb ik nog heel veel tijd gestopt in het verzamelen van de mooiste auto's voor in de garages van mn villa's. En nu kan ik dat doen met Test Drive. :) Maar dan met veel mooiere graphics (ik vind het er erg strak uitzien) en échte auto's.

Ik ben bezig om mijn gerage te vullen met Audi's. :) Vooralsnog alleen een TT en een S4 Cabrio, de A6 wordt de volgende. :) Daarna moet ik maar naar andere merken gaan kijken denk ik.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
aerocooluser schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 11:04:
[...]

het lijkt me een goede investering als racegame fanaat, die 360. test drive, later forza motorsport 2 en ga zo maar door. de online mogelijkheden vind ik ook heel interessant.
Dat is het ook zekers ;) 'k heb hem sinds begin december enneh..moet zeggen dat het idd een erg goeie inverstering was..zeker voor de racegames hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
Geen matches
Ik heb nog nergens een complete carlist gezien van die spel, ben ik toch wel erg benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:48

Convoy

g44p

Geen matches
Yessss... ook binnen, MM utrecht heeft er genoeg liggen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Geen matches
freekweb schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:36:
Yessss... ook binnen, MM utrecht heeft er genoeg liggen O-)
YESSSSSSSSSsssss.....dan ga ik hem strakf ff ophalen (zit nu op 600 meter van de MM op me werk :p) maar ehh...wat kost hij daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
68 euro waarschijnlijk ;) zoek eens op marktplaats, daar kun je hem voor 50 euro nieuw bestellen via een webshop dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:01:
68 euro waarschijnlijk ;) zoek eens op marktplaats, daar kun je hem voor 50 euro nieuw bestellen via een webshop dacht ik.
Volgens mij zag ik eerder in dit topic iets staan van 54 euri ofzo (beetje stom dat ik het vervolgens weer vraag :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Matched: test
Heb m vandaag ook ff opgehaald bij FRS en net even 1,5 uur gespeeld. 1e indruk is erg goed, sommige stukken eiland zien er een stuk mooier uit als het stuk wat je in de demo kon spelen. Jammer dat je eerst een pokke eind naar een nieuwe dealer moet rijden om auto's te kunnen zien/testrijden, je kunt er niet direct heen op je radar omdat je de 1e keer erheen moet rijden :/

De auto's zien er verder erg mooi uit, er zit veel detail in. Heb als 1e auto een Alfa GT gekocht.

Ook leuk dat je online auto's kunt kopen en verkopen. Spelers bieden auto's voor verschillende prijzen aan, zo kun je ze goedkoper kopen dan in de garage. Verder zijn veel andere details ook leuk uitgewerkt, als je een testrit maakt gaat de verkoopster mee in de bijrijders stoel. Als je dan gas geeft en remt zie je diegene dan ook echt naar voren gaan als je remt of in de stoel gedrukt worden als je hard optrekt.

Verder wel een paar bugs gezien, zoals een stoplicht dat boven de straat op en neer stuitert, een politieauto die voor me reed en spontaan verdween.

Verder vind ik het jammer dat je niet naar de motorshops kunt, die zijn nog gelockt, net als andere dingen zoals de Photo mode en direct ergens heen beamen op de radar. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voor die dingen unlockt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
photomode bij de 2e, edit bij de 3e en motorshop als je alle dealers hebt bezocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

Geen matches
Neoflip schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:51:
Verder vind ik het jammer dat je niet naar de motorshops kunt, die zijn nog gelockt, net als andere dingen zoals de Photo mode en direct ergens heen beamen op de radar. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voor die dingen unlockt worden?
Dat vind ik nou juist het leuke aan TDU, wat is de lol van overal heen getransport worden wanneer je op de map klikt :? Zelfs al kan ik er heen in 1 keer dan nog kies ik meestal voor GPS target en zelf rijden.

Zo kom je onderweg nog eens leuke races tegen (single en/of multi), een lekker model om weg te brengen of een auto wegbrengen voor iemand :) En andere players natuurlijk die je kan instant challengen.

En wat is de lol van alles unlocked in het begin, je zal er toch wel een beetje moeite voor moeten doen zeg. Als dat niet het geval is liep je waarschijnlijk na 2 dagen te klagen dat er niks meer te doen of te halen valt in TDU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
aan de linkerkant van het eiland kan ik nu een hele coole race doen
je krijgt er 1 miljoen voor maar dan moet je wel 189 km rond het hele eiland rijden
oftwel dat wordt extra fucked up als je niet als 1e finished :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Geen matches
Pfff.....nog niet vrij...en ik wil TDU halen :) nu maar hopen dat ze hem zo nog hebben bij de MM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Geen matches
djmantri schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 15:07:
aan de linkerkant van het eiland kan ik nu een hele coole race doen
je krijgt er 1 miljoen voor maar dan moet je wel 189 km rond het hele eiland rijden
oftwel dat wordt extra fucked up als je niet als 1e finished :o
Dus gemiddeld 190 rijden en je ben een uur bezig :|

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
das best wel sick... maar zal de kpmh / afstand vs. real time niet wat anders liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 17:11
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 17:29:
das best wel sick... maar zal de kpmh / afstand vs. real time niet wat anders liggen?
Ik hoop het eigenlijk niet :) Wie test als eerste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:05

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Geen matches
Op het xbox forum is een jongen geweest die hem een stuk of 5 keer heeft gedaan en de 5de keer werd hij 1ste in zijn F430 en deed er toen 54 min over, 2de jongen deed hem op een motor werd in 1 keer 1ste en deed er 44 min over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Geen matches
Ik heb het spel net ook gekocht, nu een uurtje zitten spelen, net een tijdrit gewonnen, maar toen ik kon kiezen of ik de replay wou zien, op a wou drukken om gewoon verder met spel te gaan, of op de linker bumber om het scorebord wou drukken, reageerde het spel nergens op :/ Maar het lag niet aan de controller ofzo, want ik kon nog wel gewoon de guide openen enz.
Opzich geen ramp, maar wel erg irritant, 8000 dollar niet gekregen (ja ben pas net begonnen met racen, eerst een tijd gewoon lekker zitten cruisen :P).

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
lol, ik zal hem nu es proberen met mijn lamborgini, denk alleen niet dat ik gemiddeld 190 rij :) (hij kan namelijk heel wat harder :o )

bovendien, als je eenmaal een lekkere voorsprong hebt opgebouwd is het wel handig want dan heb je gelijk het halve eiland verkend. Dan kun je overal dicht in de buurt spawnen en dat is op zich best wel zn tijd waard imo

[ Voor 45% gewijzigd door Martinspire op 08-09-2006 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Laatst online: 19-09 10:59
Geen matches
Heb zojuist een pre - order geplaats voor de pc...

nog ff wachten maar dan kank eindelijk mee scheuren :P
hoop trouwens wel dat me pc hem aankan aangezien ik nergens specs kan vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
Zojuist 2 irritante bugs tegengekomen:

ik maakte in photomode een foto van een ducati motor. Ga ik terug om verder te racen blijft ie hangen in foto mode terwijl ik alweer op mn motor zit. Ik kon dus met de foto controls de camera bedienen op een leeg stuk weg, omdat ik met de rechtertrigger al een eind verder was 8)7

Kom ik uit een kledingwinkel en wil weer wegrijden op de motor, zit er ineens een Audi S4 om m'n motor "heen". De motor zat dus vast in een auto die ik niet eens bezat, even later werd het ineens een Jaguar X220 en daarna liep het spel vast :X Hoezo bug :D

Verder is het wel erg leuk om te doen, al zijn die missies dat je 20 of meer km moet rijden zonder de auto die je moet afleveren te beschadigen soms erg frustrerend (dat je net de laatste 500 meter een auto schampt en daardoor frontaal op een 2e botst :o).

Inmiddels 4 voertuigen gekocht, nu moet er een nieuw huis omheen komen :P

edit: oh ja trade werkt ook niet meer, terwijl ik wel online ben. Er staat dat er 0 cars available zijn op de trade, terwijl er eerst honderden in de lijst stonden :?

[ Voor 8% gewijzigd door Neofloppy op 08-09-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
Ben er nu mee begonnen (die 189 km) en ik heb het eerste checkpoint na 25 km als eerste bereikt, daarna is het 50km ofzo naar CP2, en daar lag ik een tijdje als 4e !
gelukkig waren er een paar bochten waar de cpu extreem voor remde en daardoor lig ik nu weer eerste.

Denk dat ik dadelijk wel ff een koffiepauze in las want je moet er echt 100% concentratie voor gebruiken.
Maar wel erg vet
Gemiddelde snelheid ligt nu rond de 250 denk ik (paar stukken op 340kmph gereden, en dan kan ie niet harder meer :) )
Nu nog 20km tot CP2 dus dat duurt nog wel ff :)
Wel toffe race, alleen jammer dat ik nu met de gallardo tegen de Mclaren F1, en Ferrari 430 moet want die zijn op de rechte stukken wat sneller, maar gelukkig zitten er genoeg bochten in :)

EDIT
Ik zit nu bij cp2 en heb nu 14 sec voorsprong, ben net ook 14 sec ofzo kwijt geraakt omdat ik per ongeluk op de guide knop drukte :X
Niet meer doen dus, maar still having fun :)
Krijg de auto ook beter onder controle nu. En ik geniet ook nog van het uitzicht. Ik twijfel alleen wel of ik dadelijk een nieuwe auto zal kopen of een nieuw appartement ;)
krijg er helaas wel maar 200.000 voor, dat valt wel iets tegen, maar wel vette ervaring dit!

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 08-09-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Oww dit lijkt me echt zo'n heerlijke game. Helemaal als ik jullie verhalen lees. Lekker realistisch dus? Kan niet wachten op de PC release. Ik hoop dat CD WOW hem ook voor de PC krijgt, vooralsnog zie ik enkel de 360 versie bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Geen matches
Ik vind de geluiden van de motor trouwens wel tegenvallen in vergelijking met bijvoorbeeld pgr3. Niet diep genoeg enz.

En hoe raak je die politiebadges kwijt? Ik ben nu al een tiental kilometer aan het rijden zonder een mede weggebruiker te raken en ze gaan maar niet weg :/

Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
volgens mij als je gepakt wordt :o en als je een tijdje gedeisd houd en niet gezien wordt
maar ligt eraan hoeveel je hebt want het moet na verloop van tijd minder worden, al heb je bij 3 wel een probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-02-2024
Geen matches
Is dit game een beetje de moeite voor single player of zit er geen op ?
ik heb (nog) geen live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
Tonio schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:09:
Ik vind de geluiden van de motor trouwens wel tegenvallen in vergelijking met bijvoorbeeld pgr3. Niet diep genoeg enz.

En hoe raak je die politiebadges kwijt? Ik ben nu al een tiental kilometer aan het rijden zonder een mede weggebruiker te raken en ze gaan maar niet weg :/
Dat vind ik juist totaal niet, ik vind het geluid een stuk beter dan in pgr3. Je hoort veel beter dat je hoger in de toeren gaat en de tonen zijn een stuk feller. Het diepe geluid heb je alleen als je vanuit cockpitview rijdt met de ramen dicht, anders mis je inderdaad wel de diepte :) Ik had bij PGR3 juist het idee dat de versnellingen veel te kort waren qua geluid.

Mja ieder zn mening he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
heb hem net gereden en gewonnen

wat wel frustrerend was, op 10 km naar de finish toe reed ik nog op 100 meter achter iemand. Maarja dat was een paar keer lekker door de bocht sliden en dan as het verschil op het einde nog maar 250 meter. Iig goed genoeg, kreeg er 2 achievements voor: 400km gereden in totaal, en de Island Tour achievement. Bovendien was het echt spannend tot het einde met die nummer 2. Nummer 6 lag op 11,5 kilometer achterstand dus dat is ook best wel grappig :)
Soul_ schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:33:
Is dit game een beetje de moeite voor single player of zit er geen op ?
ik heb (nog) geen live
Zonder live kun je genoeg doen, er zijn een paar honderd evenementen te doen en het eiland is ook groot genoeg om gewoon lekker rond te rijden, dus zonder is het zeker te doen. Er is alleen geen splitscreen dus dat is wel jammer, maar de game is dan nog steeds wel de moeite waard!

[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 08-09-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
djmantri op hoeveel % van de game zat je voordat je die race kon doen? of was die direct al unlockt in het begin? en heb hoeveel had je nou gewonnen met die race? 1 miljoen of 200.000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
Die had ik volgens mij bij de 3e geunlocked. En dat was die race die ergens onderin zit, gebied tussen vliegveld en grote stad. Links van het eiland zit er inderdaad 1 die ook eromheen gaat, en die is inderdaad 1m waard maar ik heb nog geen klasse A auto. Verder vond ik hem wel geweldig om te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
Oke bedankt voor de info, ik heb ook wel zin om zo'n race te doen. Wel balen als je verliest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb hem dus ook en heb nu een mercedes clk dtm amg gekocht, ben al pro en heb aardig wat achievements behaald. Alleen krijg je soms een envelopje ? onder in beeld, iemand enig idee waar dit voor dient? Ik heb het zelf niet kunnen vinden/ontdekken. En zijn er op bepaalde plaatsen van het eiland races waarmee je erg veel geld kunt verdienen?

Ik vind de besturing in ieder geval beter dan demo 2 en een supergoed spel. Ook de motors vind ik beter, heb een MV augusta in m'n garage staan. Dit kan ook een inbeelding van mijzelf zijn, maar het idee heb ik wel.

Voor de mensen die op dit moment twijfelen zou ik het in ieder geval aanbevelen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 22:03:
Ik heb hem dus ook en heb nu een mercedes clk dtm amg gekocht, ben al pro en heb aardig wat achievements behaald. Alleen krijg je soms een envelopje ? onder in beeld, iemand enig idee waar dit voor dient? Ik heb het zelf niet kunnen vinden/ontdekken. En zijn er op bepaalde plaatsen van het eiland races waarmee je erg veel geld kunt verdienen?

Ik vind de besturing in ieder geval beter dan demo 2 en een supergoed spel. Ook de motors vind ik beter, heb een MV augusta in m'n garage staan. Dit kan ook een inbeelding van mijzelf zijn, maar het idee heb ik wel.

Voor de mensen die op dit moment twijfelen zou ik het in ieder geval aanbevelen. _/-\o_
zo'n envelopje betekent dat er nieuw nieuws in je huis te bekijken is (in je huis info->news)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Tonio schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 22:28:
[...]

zo'n envelopje betekent dat er nieuw nieuws in je huis te bekijken is (in je huis info->news)
Thx ga meteen even kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Geen matches
echt niemand enig idee hoe je politie kan kwijtraken (de badges, een politieauto afschudden is niet zo lastig :P). Alleen 1 knipperende badge verdwijnt na korte tijd bij mij, als het 1 vaste of meer is, kan ik nog zo lang rijden, ze verwdwijnen niet :/.
Heeft me nu al best veel geld gekost, aangezien je natuurlijk nooi eeuwig schadeloos kan rijden, en op een gegeven moment 3 badges hebt, en dus wegblokades...
Erg leuk spel, maar dat is gewoon erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Geen matches
Tommzz schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:14:
Heb zojuist een pre - order geplaats voor de pc...

nog ff wachten maar dan kank eindelijk mee scheuren :P
hoop trouwens wel dat me pc hem aankan aangezien ik nergens specs kan vinden :X
Prijs? Plaats? GPS-locatie? :+

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Geen matches
Tonio schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 23:38:
echt niemand enig idee hoe je politie kan kwijtraken (de badges, een politieauto afschudden is niet zo lastig :P). Alleen 1 knipperende badge verdwijnt na korte tijd bij mij, als het 1 vaste of meer is, kan ik nog zo lang rijden, ze verwdwijnen niet :/.
Heeft me nu al best veel geld gekost, aangezien je natuurlijk nooi eeuwig schadeloos kan rijden, en op een gegeven moment 3 badges hebt, en dus wegblokades...
Erg leuk spel, maar dat is gewoon erg frustrerend.
ik had laatst dat de 3 badges vol waren (de laatse knipperde) en er was nergens meer politie, maar toen ik daarna nog een auto raakte kreeg ik prompt 12.000 dollar boete, zonder politie in de buurt...

mooi als je ze voor blijft. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 23:47:
[...]

ik had laatst dat de 3 badges vol waren (de laatse knipperde) en er was nergens meer politie, maar toen ik daarna nog een auto raakte kreeg ik prompt 12.000 dollar boete, zonder politie in de buurt...

mooi als je ze voor blijft. -O-
Inderdaad erg irritant, doe je moeite om ze af te schudden, door die snelheid raak je een voertuig, hop een dikke boete (ik moest net mn laatste 23.000 euro voor een boete betalen + een minuut in de gevangenis :| ).

Wat ik ook erg irritant vind is dat ze bij die lange tijdroutes het verkeer niet uitschakelen. Bij gewone wegraces met 6 auto's gebeurd dit wel. Ik reed net een tijdroute van 69 km en knalde constant tegen het verkeer op, omdat je dan gewoon met erg hoge snelheid moet rijden om de tijd te halen die is opgegeven. En dan krijg je daardoor ook nog een boel politie achter je aan. Dat is wel minder, die 69 kun je dan nooit halen lijkt me :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sured
  • Laatst online: 14-09 20:31
Geen matches
Heb het spel vandaag gekocht, bevalt goed moet ik zeggen.
Klotp het dat de hele avond de servers eruit liggen?

Aan het begin van de avond verloor ik steeds mijn connectie met de TDU server - sinds een uur of negen heb ik helemaal geen verbinding meer kunnen krijgen.

Meer mensen die dit hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Geen matches
Maar wat ik zo raar vind wat betreft die politie, is dat het spel zelf insenueert dat je de badges wel kwijt kan raken, want als je die badges hebt, en je drukt op d-pad rechts, dan vraagt het spel of je zeker weet dat je de achtervolging wilt opgeven, met andere woorden, als je niet naar je gps map gaat en dus geen boete betaald, zou het zin hebben om met de achtervolging door te gaan... ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Neoflip schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 23:59:
[...]

Inderdaad erg irritant, doe je moeite om ze af te schudden, door die snelheid raak je een voertuig, hop een dikke boete (ik moest net mn laatste 23.000 euro voor een boete betalen + een minuut in de gevangenis :| ).

Wat ik ook erg irritant vind is dat ze bij die lange tijdroutes het verkeer niet uitschakelen. Bij gewone wegraces met 6 auto's gebeurd dit wel. Ik reed net een tijdroute van 69 km en knalde constant tegen het verkeer op, omdat je dan gewoon met erg hoge snelheid moet rijden om de tijd te halen die is opgegeven. En dan krijg je daardoor ook nog een boel politie achter je aan. Dat is wel minder, die 69 kun je dan nooit halen lijkt me :?
Heel hard racen met traffic vind ik bijv. in NFS altijd erg vet. Ik kijk uit naar dit spel. Heb helaas geen XBOX360, dus hopen dat het op de PC wat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Geen matches
Sured schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 00:28:
Aan het begin van de avond verloor ik steeds mijn connectie met de TDU server - sinds een uur of negen heb ik helemaal geen verbinding meer kunnen krijgen.

Meer mensen die dit hebben ?
Nope, ben al de hele avond online. Kan alleen niet met mensen uit m’n friendslist connecten. WTF doe ik verkeerd :/ ?
Tonio schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 00:30:
Maar wat ik zo raar vind wat betreft die politie, is dat het spel zelf insenueert dat je de badges wel kwijt kan raken…
Als je toch een klein stukje langer doorrijd zonder medeweggebruikers te raken zijn die policebadges toch zo weg….geen probleem hoor :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Geen matches
ik zie af en toe mensen online, ga je een beetje aan kloten met 2 andere racers, en vervolgens is iedereen spoorloos.

als ik op de map check en bij racers, dan zie ik de map kriejoelen van de rode autotjes maar als ik daar ben is er niemand.

soms zijn er weer 1 of 2 spelers, maar ook voor korte duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Laatst online: 19-09 10:59
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb nou al een tijdje gezocht.

Maar ik kan nergens een demo vinden van de PC. En in het begin staat ergens dat er een Demo uit komt in Juni. En het is nu al een tijd voorbij.

Ik heb al GTR2 besteld. En ik ga deze prachtig lijkende game nog niet het voordeel van de twijfel geven.
Dus, is er al een PC demo uit? Zo ja, waar kan ik die vinden?(Gamershell heeft hem niet)
Zo nee, komt die dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 11:57:
Ik heb nou al een tijdje gezocht.

Maar ik kan nergens een demo vinden van de PC. En in het begin staat ergens dat er een Demo uit komt in Juni. En het is nu al een tijd voorbij.

Ik heb al GTR2 besteld. En ik ga deze prachtig lijkende game nog niet het voordeel van de twijfel geven.
Dus, is er al een PC demo uit? Zo ja, waar kan ik die vinden?(Gamershell heeft hem niet)
Zo nee, komt die dan nog?
In dit topic is al een aantal keer gezegd dat er geen pc demo komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:41
Geen matches
Hoe zit het nou met de servers dan, kun je uit verschillende servers kiezen ala World of Warcraft (dus dat je profiel alleen daar bestaat), of meer ala Rose Online (dus dat je profiel overal bestaat), of kiest hij alles zelf?

Is er ook een mogelijkheid om met vrienden te gaan racen bijvoorbeeld? Ik wil hem namelijk voor de PC gaan kopen, en die zal neem ik aan in grote lijnen gelijk zijn aan de XBox360 versie, als ik hem voor de PC koop zijn er sowieso 2 andere maten van mij die hem gaan kopen - zou wel leuk zijn als we dan samen kunnen rondtouren ofzo.. :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
Net alweer een zwaar irritante bug gehad. Ik had net een speed challenge gedaan en gewonnen, kom ik in dat win scherm, reageert het spel niet meer op de knoppen. Het spel zat niet vast maar ik kon dus niet op A (next) drukken en moest het spel restarten dus ook het prijzengeld weg omdat ie nog niet gesaved had :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Geen matches
Neoflip schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 14:32:
Net alweer een zwaar irritante bug gehad. Ik had net een speed challenge gedaan en gewonnen, kom ik in dat win scherm, reageert het spel niet meer op de knoppen. Het spel zat niet vast maar ik kon dus niet op A (next) drukken en moest het spel restarten dus ook het prijzengeld weg omdat ie nog niet gesaved had :/
Had ik gister ook, erg frustrerend ja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:50
Geen matches
Kan je nou eigenlijk ook radio luisteren in de auto's?
Ik zag dat namelijk in een van de eerste trailers.

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Geen matches
Ja. Gewoon op d-pad links drukken, dan omhoog om het volume van de radio harder te zetten, en naar rechts om van station te wisselen. Staat ook gewoon in de handleiding...

Maar per station zijn er echt associaal weinig nummers, erg jammer dat het geen uitgebreide verzameling als bij pgr3 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
Heb net voor de gein die 1 miljoen challenge eens gestart: 200km moet je binnen een uur rijden in een klasse A auto om 1 miljoen te krijgen. Mja er zit wel een boel verkeer op de weg EN je hebt gewoon politie. Dus binnen 2 minuten had ik al 3 politie tekentjes en overal blokkades. Vraag me af hoe je in godsnaam 200km met een gemiddelde van 200 km/u kunt rijden zonder al 1 miljoen aan boetes kwijt te zijn :o

edit: Hmm, het kan dus wel :X Zojuist 1 miljoen gewonnen in de 200km tijdrace met een Saleen S7 :P

Afbeeldingslocatie: http://www.neoflip.nl/600/miljoen.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.neoflip.nl/600/miljoen2.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Neofloppy op 09-09-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Neoflip schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 16:14:
Heb net voor de gein die 1 miljoen challenge eens gestart: 200km moet je binnen een uur rijden in een klasse A auto om 1 miljoen te krijgen. Mja er zit wel een boel verkeer op de weg EN je hebt gewoon politie. Dus binnen 2 minuten had ik al 3 politie tekentjes en overal blokkades. Vraag me af hoe je in godsnaam 200km met een gemiddelde van 200 km/u kunt rijden zonder al 1 miljoen aan boetes kwijt te zijn :o

edit: Hmm, het kan dus wel :X Zojuist 1 miljoen gewonnen in de 200km tijdrace met een Saleen S7 :P

[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een heerlijk spel. Toch maar eens na denken over pre-orderen voor de PC. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
Online gaat nu niet ech tlekker, lang wachten op players en soms best wel lag

Op gamer.nl staat trouwens een nieuwsbericht dat er 2 gratis auto's te downloaden zijn, maar waar staan die dan?
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

Geen matches
Heel cool deze berichten, ik durf hem maar niet te bestellen, gezien mijn studie & dat ik zometeen een TDU verslaving heb :X

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
djmantri weet jij toevallig hoe die edittor werkt? ik heb een aantal challenges gemaakt, krijg groen licht van die classification en doe save, maar de challenge verschijnt niet op de map? Die edittor is toch juist om zelf challenges op de map te maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicMau
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 14:04
Tonio schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 16:05:
Maar per station zijn er echt associaal weinig nummers, erg jammer dat het geen uitgebreide verzameling als bij pgr3 is.
Maak op je xbox, of op de PC waarmee je via Windows Media Connect je muziek vanaf streamt, maar een playlist (.m3u file) aan die begint met het woord "Testdrive". Dat is dan opeens een radiostation in je auto! Volgens de handleiding kan je er zo 4 aanmaken.

Xbox Live Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Geen matches
Je kan ook tijdens het spelen gewoon je guide knop indrukken en een niet-gerenamede playlist vanaf je PC opstarten. De afzonderlijke tracks zie je dan ook gewoon in je radioschermpje voorbij komen :) .

Iemand al enig idee hoe je met mensen uit je friendslist kan connecten? Zie nergens “join session in progress” oid staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:01
Geen matches
Ik heb nu een Kawasaki met Performance 3 . Topspeed : 200 MPH en binnen 2,5 op de 60 Ml.

Mooier geluid als de Ducati .

Trouwens bij mij is staat er TDU Servers Unavailable .. iemand een idee wat dat is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
MagicMau schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 21:38:
[...]

Maak op je xbox, of op de PC waarmee je via Windows Media Connect je muziek vanaf streamt, maar een playlist (.m3u file) aan die begint met het woord "Testdrive". Dat is dan opeens een radiostation in je auto! Volgens de handleiding kan je er zo 4 aanmaken.
Dat wist ik al, maar ik vind het ook altijd leuk om gewoon naar de ingame soundtrack te luisteren, maar dat valt bij dit spel dus gewoon een beetje tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Laatst online: 11:05

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Geen matches
djmantri schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 18:21:
Online gaat nu niet ech tlekker, lang wachten op players en soms best wel lag

Op gamer.nl staat trouwens een nieuwsbericht dat er 2 gratis auto's te downloaden zijn, maar waar staan die dan?
Bron
Nee die staan er nog niet op, op TDU central staat dat ze pas volgende week komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Geen matches
was ik net 300 kilometer aan het rijden, kreeg ik zomaar een boetetje van 250.000 dollar :? en er waren nog geeneens 3 badges,amper 1. (wel vaak 1 gehad onderweg, maar als die weggaat is het toch voorbij? of staan hier en daar flits palen langs de weg, en dat je in de bebouwdekom met 300 km/u word geflitst :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Matched: drive
Ik weet niet of ze hier al gepost zijn, maar dit zjn de system requirements:

Windows XP, Windows 2000, Windows XP 64-bit, Windows Vista
512MB System RAM
2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
128MB Direct3D compatible video card Supporting DirectX 9.0
DirectX 9.0c Driver
DirectX 8.1 compatible sound card

Supported Video Card Chipsets:
ATI X1900 series
ATI X1800 series
ATI X1600 series
ATI X1300 series
ATI X850 series
ATI x800 series
ATI x700 series
ATI x600 series
ATI Radeon 9800 series
ATI Radeon 9700 series
ATI Radeon 9600 series
ATI Radeon 9500 series
NVIDIA GeForce 7800 series
NVIDIA GeForce 6800 series
NVIDIA GeForce 6600 series
NVIDIA GeForce 6200 series
NVIDIA GeForce FX series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mooie system requirements.
Gelukkig kan m'n 6600GT'tje het aan, want ik was niet van plan om hem nu al te vervangen.

Nog steeds jammer dat er geen demo aan komt. Wachten dus maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
WSaeNoTSoCK schreef op zondag 10 september 2006 @ 03:18:
was ik net 300 kilometer aan het rijden, kreeg ik zomaar een boetetje van 250.000 dollar :? en er waren nog geeneens 3 badges,amper 1. (wel vaak 1 gehad onderweg, maar als die weggaat is het toch voorbij? of staan hier en daar flits palen langs de weg, en dat je in de bebouwdekom met 300 km/u word geflitst :p
250.000 :o Dat is wel heeeeeel erg hoog :D Ik kreeg wel met een badge al een boete van 40.000 ofzo. Volgens mij ligt het eraan wat voor schade je aanricht (bij wat voor soort auto oid) en wat je allemaal in de achtervolging doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:41
Geen matches
System Requirements zijn mooi :) Ik hoop wel dat het spel breedbeeld functie heeft op de PC :+ Een racegame, online, met breedbeeld en gelikte graphics.. :9~

Ik begrijp overigens dat je via je friendlist samen met elkaar over het eiland kan gaan touren als je op die manier met elkaar connect?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hey mensen, kheb ook TDU sinds eergisteren en kzit nu op Expert Level. Kort daarna kreeg ik een message dat ik access heb op Ford Island. Is dat die ene eiland met zo'n kleine race track (je ziet ook een cruiseship gedocked) ?? Ik wil namelijk weten hoe je op Ford Island komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 11:34:
Hey mensen, kheb ook TDU sinds eergisteren en kzit nu op Expert Level. Kort daarna kreeg ik een message dat ik access heb op Ford Island. Is dat die ene eiland met zo'n kleine race track (je ziet ook een cruiseship gedocked) ?? Ik wil namelijk weten hoe je op Ford Island komt.
dat vroeg ik mij ook al af.

en zijn er nou mensen die weten hoe je eigen gemaakte challenges die je met de editor hebt gemaakt kunt racen? ik zie ze niet op de map verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Geen matches
Neoflip schreef op zondag 10 september 2006 @ 11:15:
[...]

250.000 :o Dat is wel heeeeeel erg hoog :D Ik kreeg wel met een badge al een boete van 40.000 ofzo. Volgens mij ligt het eraan wat voor schade je aanricht (bij wat voor soort auto oid) en wat je allemaal in de achtervolging doet.
ik heb wel hier en daar een auto geraakt, maar niet door politie achtervolgd zelf. en dan ineens pats een boete... vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
Op IGN staat een game guide (dus voor de mensen die ign insider excess hebben):
http://guides.ign.com/guides/747892/index.html
Maar meer dan een interview met de car list is het niet echt veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 11:34:
Eeh, bij het stadion de brug over..

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:12
Geen matches
Hoe zit het eigenlijk met de besturing? In de 2e demo voor de Xbox360 vond ik de Kawasaki eigenlijk heel irritant sturen, is dat nu nog zo? En doet het dashboard het wel, of zoals in de demo nog steeds niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:50
Geen matches
Tonio schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 16:05:
Ja. Gewoon op d-pad links drukken, dan omhoog om het volume van de radio harder te zetten, en naar rechts om van station te wisselen. Staat ook gewoon in de handleiding...

Alleen is het jammer dat ik het spel (nog) niet heb, en dus ook geen handleiding ;)

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
Wekko schreef op zondag 10 september 2006 @ 13:38:
Hoe zit het eigenlijk met de besturing? In de 2e demo voor de Xbox360 vond ik de Kawasaki eigenlijk heel irritant sturen, is dat nu nog zo? En doet het dashboard het wel, of zoals in de demo nog steeds niet?
De motoren sturen nog hetzelfde als in de demo. Het dashboard doet het nu wel ja (iig de snelheidsmeter+toerentellen). Alleen bij de kawasaki, die ook in demo zat, doet het spul het nog steeds niet :(

Nu voor de 3e keer mijn vraag, aangezien ik maar geen antwoord krijg: hoe kun je challenges spelen die je met de editor hebt aangemaakt en zijn goedgekeurd? Er is toch vast wel iemand hier die dit weet tussen al die TDU fanaten??

[ Voor 5% gewijzigd door Neofloppy op 10-09-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: drive
BlackJack schreef op zondag 10 september 2006 @ 10:46:
Ik weet niet of ze hier al gepost zijn, maar dit zjn de system requirements:

Windows XP, Windows 2000, Windows XP 64-bit, Windows Vista
512MB System RAM
2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
128MB Direct3D compatible video card Supporting DirectX 9.0
DirectX 9.0c Driver
DirectX 8.1 compatible sound card

Supported Video Card Chipsets:
ATI X1900 series
ATI X1800 series
ATI X1600 series
ATI X1300 series
ATI X850 series
ATI x800 series
ATI x700 series
ATI x600 series
ATI Radeon 9800 series
ATI Radeon 9700 series
ATI Radeon 9600 series
ATI Radeon 9500 series
NVIDIA GeForce 7800 series
NVIDIA GeForce 6800 series
NVIDIA GeForce 6600 series
NVIDIA GeForce 6200 series
NVIDIA GeForce FX series
ah me computer kan het aan en me videokaart denk ik net(gf 6200 tc) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Neoflip schreef op zondag 10 september 2006 @ 13:50:
[...]

De motoren sturen nog hetzelfde als in de demo. Het dashboard doet het nu wel ja (iig de snelheidsmeter+toerentellen).

Nu voor de 3e keer mijn vraag, aangezien ik maar geen antwoord krijg: hoe kun je challenges spelen die je met de editor hebt aangemaakt en zijn goedgekeurd? Er is toch vast wel iemand hier die dit weet tussen al die TDU fanaten??
Er zit geen handleiding bij het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 15:20:
[...]

Er zit geen handleiding bij het spel?
Jawel, maar daar staat verder niks in over de Editor. Alleen dat je deze kunt unlocken en dan je eigen challenges kunt maken. Heel leuk enzo, ik kan ook mn eigen challenges maken, je moet dan een test rit doen en dan krijg je een soort stoplichtje in je scherm, als deze rood wordt is je challenge afgekeurd, als deze groen wordt is ie goedgekeurd. Dan kun je je eigen challenge dus saven.

Maar ik heb dus geen idee hoe je die challenge dan kunt doen. Er verschijnt niks nieuws op je mapje oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
Misschien alleen in multiplayer?

Voor de mensen die zich afvragen waarom ze de paintshop niet kunnen gebruiken, doe de Around The Crater race (met G klasse auto) en als je die wint krijg je de paint shop als bonus. Ik heb hem gehaald met een Chevrolet uit de USA mussle car dealer

[ Voor 79% gewijzigd door Martinspire op 10-09-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Geen matches
Hebben mensen er hier ook veel last van dat de tdu servers onbereikbaar zijn? Ik heb over de afgelopen drie dagen maar een heel klein deel van de speeltijd online kunnen spelen, voor de rest waren die servers de hele tijd onbereikbaar. En dat terwijl ik wel gewoon op xbox live enz zit :/

Edit: Even een beetje rondgeklikt op de officiele fora, en het zijn blijkbaar nog wat kinderziektes, 't zou allemaal wat stabieler moeten zijn deze week

[ Voor 21% gewijzigd door Tonio op 10-09-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
djmantri schreef op zondag 10 september 2006 @ 15:48:
Misschien alleen in multiplayer?

Voor de mensen die zich afvragen waarom ze de paintshop niet kunnen gebruiken, doe de Around The Crater race (met G klasse auto) en als je die wint krijg je de paint shop als bonus. Ik heb hem gehaald met een Chevrolet uit de USA mussle car dealer
Nee niet alleen in multiplayer lijkt me, aangezien je een singleplayer challenge aanmaakt. Vind het nogal vaag, wat heb je aan die editor als je er verder niks van kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
Tonio schreef op zondag 10 september 2006 @ 16:48:
Hebben mensen er hier ook veel last van dat de tdu servers onbereikbaar zijn? Ik heb over de afgelopen drie dagen maar een heel klein deel van de speeltijd online kunnen spelen, voor de rest waren die servers de hele tijd onbereikbaar. En dat terwijl ik wel gewoon op xbox live enz zit :/

Edit: Even een beetje rondgeklikt op de officiele fora, en het zijn blijkbaar nog wat kinderziektes, 't zou allemaal wat stabieler moeten zijn deze week
Bijna alleen maar, gister ff 30 min online gekunt, daarna was ik ff weg en toen waren ze weer foetsie
ook op dit moment geen servers
Erg raar, maar denk dat het wel goed komt. Moet toch de SP wat verder halen! :)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.