in serieuze racegames zoals Live for Speed en GTR kan je allang tanken maar ik denk dat je op streetrace games doelt? Dat is inderdaad sinds de eerder genoemde Lotus Challenge niet meer gedaan.Underworld schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:53:
alhoewel ik nog steeds mis dat je niet kan tanken in die games, waarom voegen ze dat nou niet een keer toe...? (of zou dat dan irritaties opwekken omdat je tank om de 100 km leeg is?)
Is er al iets bekend qua systeem specs voor de pc versie? Speelt toch al een tijdje in mn hoofd om een 360 aan te schaffen, dus mocht het lastig worden op mn laptop...
Er zitten wel Maseratis in TDU hoor!Lostcuban schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:15:
Grote afwezige imo Maserati, jammer jammer jammer.
Kijk dit filmpje maar
Ik heb ook nog in een ander filmpje de rest van de Maseratis gezien, maar die kan ik niet meer vinden...

Deze zijn al bekend van video's en screenshots:
Maserati Gransport
Maserati Spyder Cambiocorsa
Maserati Spyder 90th Anniversary
Maserati MC12
Koel, kon het me al niet voorstellen dat ze de drietand vergeten waren tussen al het andere racegeweld. Volgens mij word dit (mits goed uitgewerkt, en daar schort het bij atari nog weleens aan) een must buy.
vosss schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:11:
[...]
Ik heb vroeger eens een game gehad waarbij je gewoon kon (en moest) tanken.
Was meen ik nog voor het 3DFX tijdperk, en ik heb geen idee meer hoe ie heette
nero355 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:32:
[...]
Was het niet zo bij die Lotus games onder MS-DOS ?? Kan me in ieder geval ook zo'n game herinneren ...
Hmm grappig, tijdperk nooit mee gemaakt op dat gebied...wheeler schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:52:
[...]
in serieuze racegames zoals Live for Speed en GTR kan je allang tanken maar ik denk dat je op streetrace games doelt? Dat is inderdaad sinds de eerder genoemde Lotus Challenge niet meer gedaan.
liepen die games een beetje goed of was het allemaal flop?
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Tja ... het was best 1337 voor zover een 386 met 512 KB VGA kaart dat kan zijnUnderworld schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 01:20:
Hmm grappig, tijdperk nooit mee gemaakt op dat gebied...
liepen die games een beetje goed of was het allemaal flop?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Hahaha, liep jij achter; op het moment van de Voodoo-kaarten, had ik een mooie 486, 32MB en Twin Voodoo's en 800MB HDD ruimte... Het leek wel een speelhal bij me thuis met al die mensen die kwamen kijken/spelen.nero355 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:25:
[...]
Tja ... het was best 1337 voor zover een 386 met 512 KB VGA kaart dat kan zijn
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
denk trouwens niet dat deze erin zal zitten:
Koenigsegg CCX (With Top Gear spoiler) ?
naja vind het wel geinig dat je die cops zo makkelijk voor gek kunt zetten in de demo, maar op zich slaat de verveling wel snel toe (bij mij na 45 min toch wel)
komt misschien ook omdat dit het minst boeiende gedeelte is in de game?
Koenigsegg CCX (With Top Gear spoiler) ?
naja vind het wel geinig dat je die cops zo makkelijk voor gek kunt zetten in de demo, maar op zich slaat de verveling wel snel toe (bij mij na 45 min toch wel)
komt misschien ook omdat dit het minst boeiende gedeelte is in de game?
Verwijderd
Leuk concept, en wat ik aan promotie materiaal gezien heb van deze game (screenshots, trailers, ingame filmpjes) ben ik eigenlijk zeer over te spreken. Kreeg de naam van deze game toevallig van een maat van mij te horen die het ook wel een leuke game leek. Ik moest hem kopen, dan kocht hij hem ook. Lekker samen racen natuurlijk!
Maar goed, waar ik eigenlijk wel een beetje mee zit op dit moment omtrend deze game is of ze ook een soortgelijk maandelijks betalingssysteem gaan hanteren voor deze game. Misschien dat iemand daar een duidelijk antwoiord op weet, want ik kan het eigenlijk niet zo 1, 2, 3, vinden op het Net. Als ze zoiets zouden gaan hanteren moet ik er echt een keer over denken of ik deze game wel aanschaf. Ik weet namelijk van mezelf dat als ik daarvoor kies dat ik eigenlijk ook bijna alleen maar die ene game ga spelen, omdat ik er dan voor betaal per maand. En daarnaast mis ik weer enkele leuke titels misschien die ik anders wel zou spelen. Maar ja, de laatste tijd ben ik eigenlijk toch alleen maar bezig met de PC, dus dat valt op zich ook wel allemaal mee qua games keuze en zo. Heb namelijk niet meer zo veel games gekocht het laatste half jaar... En console gaming valt ook wel mee op zich. De laatste nieuwe consoles heb ik niet, en op de vorige generatie game ik niet meer zo heel erg veel. Meestal zit ik toch achter de PC.
Kan ik mijn vette racestuurtje tenminste ook weer eens van de zolder halen als ik deze game ga aanschaffen!
Maar goed, waar ik eigenlijk wel een beetje mee zit op dit moment omtrend deze game is of ze ook een soortgelijk maandelijks betalingssysteem gaan hanteren voor deze game. Misschien dat iemand daar een duidelijk antwoiord op weet, want ik kan het eigenlijk niet zo 1, 2, 3, vinden op het Net. Als ze zoiets zouden gaan hanteren moet ik er echt een keer over denken of ik deze game wel aanschaf. Ik weet namelijk van mezelf dat als ik daarvoor kies dat ik eigenlijk ook bijna alleen maar die ene game ga spelen, omdat ik er dan voor betaal per maand. En daarnaast mis ik weer enkele leuke titels misschien die ik anders wel zou spelen. Maar ja, de laatste tijd ben ik eigenlijk toch alleen maar bezig met de PC, dus dat valt op zich ook wel allemaal mee qua games keuze en zo. Heb namelijk niet meer zo veel games gekocht het laatste half jaar... En console gaming valt ook wel mee op zich. De laatste nieuwe consoles heb ik niet, en op de vorige generatie game ik niet meer zo heel erg veel. Meestal zit ik toch achter de PC.
Kan ik mijn vette racestuurtje tenminste ook weer eens van de zolder halen als ik deze game ga aanschaffen!

offtopic:
OMG heb jij die gewoon op zolder liggen
koop gtr en/of gt legends en ga dat non stop spelen, zo'n stuur moet gebruikt worden.
OMG heb jij die gewoon op zolder liggen
Dat zal StreetRod 1 of 2 zijn. Kon je nog kiezen of je hoog of laag octaan in je tank gooide ookvosss schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:11:
[...]
Ik heb vroeger eens een game gehad waarbij je gewoon kon (en moest) tanken.
Was meen ik nog voor het 3DFX tijdperk, en ik heb geen idee meer hoe ie heette
Men is overigens (al ligt het een beetje stil) ook bezig met Streetrod 3
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik snap jouw zorgen. Ik ben eigenlijk WoW niet gaan spelen door dat belachelijke bedrag dat je daarvoor moet betalen, maar bij TDU is dat niet nodig. Ik zal eerste uitleggen waarom sommige games een maandelijkse 'fee' hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 00:18:
Leuk concept, en wat ik aan promotie materiaal gezien heb van deze game (screenshots, trailers, ingame filmpjes) ben ik eigenlijk zeer over te spreken. Kreeg de naam van deze game toevallig van een maat van mij te horen die het ook wel een leuke game leek. Ik moest hem kopen, dan kocht hij hem ook. Lekker samen racen natuurlijk!![]()
Kan ik mijn vette racestuurtje tenminste ook weer eens van de zolder halen als ik deze game ga aanschaffen!![]()
[afbeelding]
Bij MMO games heb je 2 soorten. Diegene waarbij je iedereen in de server tegelijk kan zien en games waarin je maar een bepaald aantal mensen kan zien. En voor het eerste moet je betalen en voor de andere niet. WoW is een van dat eerste soort, maar TDU is er een van het tweede soort. Bij TDU zie je alleen maar de 7 spelers die het dichste bij jou in de buurt zijn. En je kan ze ook filteren, zodat je alleen mensen ziet met dezelfde skill of alleen jouw vrienden. Vraag me nu niet precies hoe dit in zijn werk gaat, maar de ontwikkelaars hebben toegezegd dat ze ervoor zullen zorgen dat iedereen die jou kan zien, kan jij ook zien. Dus geen onzichtbare auto's ofzo. Ik hoop dat ik zoveel mogelijk jouw vraag heb beantwoord.
Als je nog wat beeldmateriaal wilt, raad ik je deze link aan...
Dit is ook een mooi filmpje om te kijken, veel info!
[ Voor 25% gewijzigd door Limit-NL op 04-07-2006 12:07 ]
offtopic:
Bij de releasedatum lijst in de ts, staat de lijst er 2x in
Bij de releasedatum lijst in de ts, staat de lijst er 2x in
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 05-07-2006 15:25 ]
Die donkerfort D8 die bij het begin staat is een lotus super 7.
Verder word het denk ik best wel dik spel. Die showrooms vind ik ook wel goed gevonden. Ik hoop wel dat het veeel beter word dan test drive 6 want die was (is) best wel slecht.
Verder word het denk ik best wel dik spel. Die showrooms vind ik ook wel goed gevonden. Ik hoop wel dat het veeel beter word dan test drive 6 want die was (is) best wel slecht.
Verwijderd
Deze game is niet van de zelfde developer afkomstig als het vorige deel. Test Drive Unlimited word ontwikkeld door Eden Studios, een developer die we ook wel kennen van de V-Rally games. IGN zegt dat ze de verantwoordelijk zijn voor de volgende lijst met race games:feep schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:57:
Verder word het denk ik best wel dik spel. Ik hoop wel dat het veeel beter word dan test drive 6 want die was (is) best wel slecht.
Dreamcast
Test Drive V-Rally
GameCube
V-Rally 3
Nintendo 64
V-Rally Edition '99
PC
V-Rally 3
PlayStation
Need for Speed: V-Rally
V-Rally 2 Presented by Need for Speed
PlayStation 2
V-Rally 3
Xbox
V-Rally 3
Alsmede de nieuwe Test Drive Unlimited voor de PS2, PSP, PC, en Xbox 360.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 23:13 ]
Die bedoelde ik inderdaad jaThe_Eagle schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:27:
[...]
Dat zal StreetRod 1 of 2 zijn. Kon je nog kiezen of je hoog of laag octaan in je tank gooide ook
Men is overigens (al ligt het een beetje stil) ook bezig met Streetrod 3
Bij sommige screenshots staat vermeldt: rechtsboven, middenboven, etc. Daar bevindt de genoemde auto zich, kijk nog maar eens goed rechtsbovenfeep schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:57:
Op de Amiga waren ook nog games met tanken, google heeft meer info
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Je hebt gelijk ik zie het
Ik dacht dat je bedoelde dat de auto in het midden een Lotus was, dank je in ieder geval.
Wist niet dat die Lotus Super 7 bestond
Dus ik ben in de Donkervoort-hoek gaan zoeken.
btw: Ik ga morgen op vakantie voor enkele weken dus ik kan voorlopig niets meer aanpassen.
Ik dacht dat je bedoelde dat de auto in het midden een Lotus was, dank je in ieder geval.
Wist niet dat die Lotus Super 7 bestond
btw: Ik ga morgen op vakantie voor enkele weken dus ik kan voorlopig niets meer aanpassen.
De release van de PC versie zal hoogstwaarschijnlijk in November gaan plaatsvinden. BALEN!!

Heb vandaag op xboxworld.nl gelezen dat TDU vervroegt is naar 8 september
Ik hoop dat het waar is.
Ik hoop dat het waar is.
Verwijderd
Uiteindelijk zul je wel beloond worden voor al dat wachten. Je krijgt immers een game die langere tijd in ontwikkeling is geweest dan normaal gesproken het geval zou zijn geweest. Althans, als het niet alleen maar specifiek om het overpoort werk gaat. Maar het kan ook zijn dat er twee verschillende versies naast elkaar worden ontwikkeld. Is niet altijd zo bij dit soort games, maar het kan wel.flugelisoke schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 18:04:
De release van de PC versie zal hoogstwaarschijnlijk in November gaan plaatsvinden. BALEN!!
Hoe dan ook moeten we nog eventjes wachten tot deze game uit gaat komen. In de tussentijd ga ik me wel met iets anders vermaken. Want wachten duurt altijd zo lang
Nieuwsbrief: Test Drive® Unlimited (demo 2)
Nieuwe demo?? iemand ervaringen mee?
Nieuwe demo?? iemand ervaringen mee?
Verwijderd
Over de nieuwe demo, hier is wat een DEV erover zei @ TDU.com
ok folks.
I just came back from my long weekend (4 days woooot !!).
I got some real facts about the new demo (let's call it demo 2.0).
Yes a demo 2.0 is planned (and in fact already exists).
Yes the content of the demo 2.0 is different from the demo 1.0.
Yes free ride mode and instant challenge between player will (x-ing fingers) work this time.
Yes there will be new vehicles to drive in demo 2.0.
Yes the timer has been changed.
Yes it will be a xbox 360 demo (not PC) and will be available on market place like demo 1.0.
No I don't know why its been announced already and it's prolly an error since it won't be out this week nor the next one for sure.
No I don't have a date for its release. It depends of plenty of things and we are not controling all the reasons the demo can be delayed or not.
No, I don't know about PC, PS2, PSP, Amiga, Atari ST, C64, NES, SNES and all other hardware but Xbox 360 !
That's all I can tell you about it. No need to ask me wich vehicles will be in it or anything else, cuz I won't answer. I told you everything I could tell you about the demo 2.0. without getting skinned alive by a dozen of people
ok folks.
I just came back from my long weekend (4 days woooot !!).
I got some real facts about the new demo (let's call it demo 2.0).
Yes a demo 2.0 is planned (and in fact already exists).
Yes the content of the demo 2.0 is different from the demo 1.0.
Yes free ride mode and instant challenge between player will (x-ing fingers) work this time.
Yes there will be new vehicles to drive in demo 2.0.
Yes the timer has been changed.
Yes it will be a xbox 360 demo (not PC) and will be available on market place like demo 1.0.
No I don't know why its been announced already and it's prolly an error since it won't be out this week nor the next one for sure.
No I don't have a date for its release. It depends of plenty of things and we are not controling all the reasons the demo can be delayed or not.
No, I don't know about PC, PS2, PSP, Amiga, Atari ST, C64, NES, SNES and all other hardware but Xbox 360 !
That's all I can tell you about it. No need to ask me wich vehicles will be in it or anything else, cuz I won't answer. I told you everything I could tell you about the demo 2.0. without getting skinned alive by a dozen of people
Jammer dat je dat zo ziet.. ik dacht dat in het begin ook, tot ik het daadwerkelijk ging spelen.. het is voor mij het leukste spel wat ik ooit gespeeld heb, en als je het enkele uren per dag speelt, is die 11 euro per maan dan nog wel zo veel? ik heb er verschrikkelijk veel lol mee, ga een avondje stappen 1x per maand en je bent veel duurder uit.. Tis maar net waar je prioriteiten liggen.. voor de fun die ik aan WoW beleef vind ik die 11 euro een schijntje.l1m1t schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:28:
[...]
Ik snap jouw zorgen. Ik ben eigenlijk WoW niet gaan spelen door dat belachelijke bedrag dat je daarvoor moet betalen
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ik word een beetje ziek van die xbox360 demo's, breng gewoon ook een pc demo uit ofzo
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
360 Game Demo's valt nou eenmaal veel meer geld mee te verdienenK1n9_N01z3 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 16:54:
Ik word een beetje ziek van die xbox360 demo's, breng gewoon ook een pc demo uit ofzo
Zijn die demo's niet gratis dan?Underworld schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:49:
[...]
360 Game Demo's valt nou eenmaal veel meer geld mee te verdienen
En dan nog, dat ze de niet-xbox360 bezitters eens iets geven
En snap je nou zelf wat jij bedoelt? Ik in ieder geval nietdjmantri schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 21:19:
bij het proberen van een demo zullen mensen met een 360 hem sneller kopen dan mensen met een pc omdat die hem vaker downloaden... tenminste, ik denk dat hij dat bedoelt
omdat je bij de pc makkelijker aan een illegale versie kan komen zal deze ook minder aantrekkelijk zijn voor publishers, de xbox 360 daarentegen is zo goed als clean van illegale games. (of het is nog veel te lastig voor de doorsnee consument). Bovendien kopen mensen met een xbox zoiezo vaker spellen heb ik het idee.
Dat is toch niet zo moeilijk?
[ Voor 1% gewijzigd door Martinspire op 26-07-2006 23:52 . Reden: het lijk verwijderd ]
Waarom geven ze dan niet gewoon op beide platformen een demo?djmantri schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 23:52:
omdat je bij de pc makkelijker aan een illegale versie kan komen zal deze ook minder aantrekkelijk zijn voor publishers, de xbox 360 daarentegen is zo goed als clean van illegale games. (of het is nog veel te lastig voor de doorsnee consument). Bovendien kopen mensen met een xbox zoiezo vaker spellen heb ik het idee.
Iedereen blij en meer hype/reclame/mogelijke kopers op PC
Dat snap ik ook wel, maar wat heeft dat met de demo's te maken?djmantri schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 23:52:
PC gebruikers mogen uberhaupt $deity op hun blote knieen danken dat er aan een PC titel gewerkt wordt, valt toch geen reet meer te verdienen met al dat gekopier. En iedereen maar klagen dat PC titels tegenwoordig console besturing hebben of 6 maanden later na de console release uitkomen.
[ Voor 23% gewijzigd door Ace op 27-07-2006 00:19 ]
Heb jij wel eens van een Xbox Life Gold account gehoord van 60 euro per jaar? of 80 euro per jaar als je steeds om de 3 maanden een nieuw doosjes koopt?-ETz-Memphis Z schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 21:05:
[...]
Zijn die demo's niet gratis dan?![]()
En dan nog, dat ze de niet-xbox360 bezitters eens iets geven
En nee zonder een Gold account kan je geen demo's Downloaden dus demo kost geld!
Nee mensen niet doen !! Krijgen we weer dat PC vs. Console gedoe en gekopieer gezeik voor de zoveelste keer 
Een game is een game en wil je daar geen DEMO van uitbrengen .. tja ... dan niet.
Geeft alleen maar een negatief beeld naar de PC gamers toe imho en dan verpest je het voor jezelf.

Een game is een game en wil je daar geen DEMO van uitbrengen .. tja ... dan niet.
Geeft alleen maar een negatief beeld naar de PC gamers toe imho en dan verpest je het voor jezelf.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Volgens mij kan je met Live Silver alles wat je ook kunt met Live Gold, behalve online gamen. Demos downloaden zou dus prima kunnenUnderworld schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:52:
[...]
Heb jij wel eens van een Xbox Life Gold account gehoord van 60 euro per jaar? of 80 euro per jaar als je steeds om de 3 maanden een nieuw doosjes koopt?
En nee zonder een Gold account kan je geen demo's Downloaden dus demo kost geld!
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
hmm vreemd dat heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd....ik ging er eigenlijk gewoon van uit dat je alleen naar marketplace kon gaan met een gold accountBM schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:02:
[...]
Volgens mij kan je met Live Silver alles wat je ook kunt met Live Gold, behalve online gamen. Demos downloaden zou dus prima kunnen
edit: ik had gelukkig gelijk...kan alleen dingen downloaden met een GOLD account. Op updates na.
[ Voor 12% gewijzigd door Underworld op 27-07-2006 15:18 ]
Nope, demo's downloaden etc hoort bij Silver = gratis dus.Underworld schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:11:
[...]
hmm vreemd dat heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd....ik ging er eigenlijk gewoon van uit dat je alleen naar marketplace kon gaan met een gold account
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Luuk1983 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:15:
[...]
Nope, demo's downloaden etc hoort bij Silver = gratis dus.
offtopic:
huh, wat vaag, ik kan namelijk niet eens bij marketplace komen, ik moet eerst een username aan maken e.d. misschien om het feit dat ik nooit die 1 maand gratis Gold geactiveert heb, hmm is uitzoeken wat daar aan te doen valt dan.
huh, wat vaag, ik kan namelijk niet eens bij marketplace komen, ik moet eerst een username aan maken e.d. misschien om het feit dat ik nooit die 1 maand gratis Gold geactiveert heb, hmm is uitzoeken wat daar aan te doen valt dan.
Al die smerige stinkerds moeten inderdaad weer kopieren omdat ze geen geld overhouden van uitgaan en dat soort onzin. Ze vernaaien mooi de pc markt ermee. Zakken.
Weer een kleine Update aan de startpost:
- Alfa Romeo
- AC Cobra (goede benaming aan de hand van de officiele site)
- Lamborghini Diablo
- Ford Mustang (GT) Convertible
- Ford Mustang GT
- Ford Mustang GT-R Concept
- Shelby Cobra Concept
- Alfa Romeo
- AC Cobra (goede benaming aan de hand van de officiele site)
- Lamborghini Diablo
- Ford Mustang (GT) Convertible
- Ford Mustang GT
- Ford Mustang GT-R Concept
- Shelby Cobra Concept
[ Voor 5% gewijzigd door eXe op 01-08-2006 20:50 ]
Precies. Lekker bochtjes omdriften, subtiele duwtjes uitdelen, eindsprintjes naar de finish, vechten tegen de AI, etc. Dan kan het mij echt niet rotten als er vonkjes uit mijn dashboard komenVerwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:04:
Ik ziet te springen om \0/-graphics... geef mij maar gewoon een uber-gameplay
leoaq.fm // Jeune Loop
@eXe:
NitroX infinity schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 01:03:
Lamborghini Countach
Da's dus een Lamborghini 'Countach 25th Anniversario' om maar even volledig te zijn.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Die auto's zitten voor het grootste deel in GT Legends en GTR(2). Dit wordt dus blijkbaar GT Legends voor de 360 met alvast een paar extra auto's die je waarschijnlijk in maart ook in GT Legends 2 voor PC kan vinden. Zal het weer een full price game zijn natuurlijk
.
Iemand die zich nu nauwelijks kan beheersen moet eens GT Legends uit de uitverkoop halen. Die is op zn hoogst 15 euro.
Iemand die zich nu nauwelijks kan beheersen moet eens GT Legends uit de uitverkoop halen. Die is op zn hoogst 15 euro.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 10:20 ]
hat gat hier om "stock" supercars en niet om race auto's die niet de weg op mogen.
Buiten het feit dat je moet sturen, gas geven, remmen en uitkijken voor andere auto's/motoren heeft dit spel 0 raakvlak met GT Legends of GTR(2).Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:18:
Die auto's zitten voor het grootste deel in GT Legends en GTR(2). Dit wordt dus blijkbaar GT Legends voor de 360 met alvast een paar extra auto's die je waarschijnlijk in maart ook in GT Legends 2 voor PC kan vinden. Zal het weer een full price game zijn natuurlijk.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
idd, heeft eigenlijk totaal geen overeenkomst
Zit met smart te wachten op de demo, wil graag weten hoe de gameplay is op de PC. Alles hangt daarvan af of ik hem koop.
Zit met smart te wachten op de demo, wil graag weten hoe de gameplay is op de PC. Alles hangt daarvan af of ik hem koop.
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Grotendeel van de mensen die deze game voor de PC gaan kopen doen het imo voor de online feature. Wat dus betekent dat het geen zin heeft om te kopieren want dan kan je niet online. Kijk maar naar bijv. CoD2...
Nog wat anders, zal ik het met de volgende setup trekken?
Intel P4 3.00 GHz HT
2,5gb RAM
Asus GeForce 7600 GT
Ben benieuwd...
Intel P4 3.00 GHz HT
2,5gb RAM
Asus GeForce 7600 GT
Ben benieuwd...
Work hard & be brave.
Ik denk het wel... Waarschijnlijk niet met AA op x16, maar moet zeker goedkomen.deCube schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 18:03:
Intel P4 3.00 GHz HT
2,5gb RAM
Asus GeForce 7600 GT
Ben benieuwd...
@SOEDARKMASTER
Dit was uiteraard niet serieus bedoeld
[ Voor 8% gewijzigd door EQJim op 13-08-2006 21:23 ]
Wie heeft dan ook AA op x16, dat trekt m'n 7900GT@540/1740 nog niet eenseqjim schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 18:35:
[...]
Ik denk het wel... Waarschijnlijk niet met AA op x16, maar moet zeker goedkomen.
EDIT: okzzz eqjim
[ Voor 3% gewijzigd door JSTPS op 13-08-2006 21:34 ]
ik zie op de screenshots ook onze hollandse Donkervoort.. klopt dat?
Denk dat je de Lotus Super 7 bedoeld (kijk maar eens in de startpost naar die naam)loona35 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 21:11:
ik zie op de screenshots ook onze hollandse Donkervoort.. klopt dat?
Snel weer een update, want de F1 Mclaren is bevestigd (officiele site)
Heb nog hoge kwaliteit trailer gevonden, waarschijnlijk wel bekend maar toch erg leuk in deze kwaliteit.
http://gamescreenshots.ga...allery/data/1618/12TD.wmv
http://gamescreenshots.ga...allery/data/1618/12TD.wmv
Work hard & be brave.
Ik heb wat info rond de 2de demo voor TDU:
-Er is nog steeds een tijd limiet maar nu rond een half uur tot een uur.
-Nieuwe auto's en een motor om te rijden:
Ford Mustang
AC Cobra
Ferrari F430
Kawasiki Ninja
-De 2de demo komt rond 20 augustus en het volledige spel 8 september
Info heb ik van deze site
-Er is nog steeds een tijd limiet maar nu rond een half uur tot een uur.
-Nieuwe auto's en een motor om te rijden:
Ford Mustang
AC Cobra
Ferrari F430
Kawasiki Ninja
-De 2de demo komt rond 20 augustus en het volledige spel 8 september
Info heb ik van deze site
en de PC demo?
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
http://www.insidegamer.nl...iveunlimited/nieuws/11609
Maserati 3500gt en de Ferrari-Enzo-met-andere-body-MC12 komen er ook in.
Maserati 3500gt en de Ferrari-Enzo-met-andere-body-MC12 komen er ook in.
Er komt helemaal geen pc demo is in een interview gezegt, staat op de zelfde site
Flauw danvolvoboy schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 08:40:
Er komt helemaal geen pc demo is in een interview gezegt, staat op de zelfde site

Vet hoor, kan niet wachten op de tweede demo.
* Nasty Nate kijkt echt vooruit naar dit spel.
Verwijderd
Er zijn dus nog geen officiele berichten over het feit of er een maandelijks betaald moet worden of niet?
Hier ook nog steedsNasty Nate schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 10:19:
Vet hoor, kan niet wachten op de tweede demo.
Ik zit ook met smart op een PC demo te wachten, maar ik heb het idee dat die er nooit komtR-B schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 13:15:
idd, heeft eigenlijk totaal geen overeenkomst![]()
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Hmm nieuwe demo rond 20 augustus (als de geruchten waar zijn). Misschien zetten ze 'm zaterdag nog wel ff online om er in het weekend van te kunnen genieten
Ik heb op IGN gelezen dat er geen maandelijkse kosten aan zitten, dit was van een woordvoerder van TDU dacht ik.. Moet je maar even zoeken op IGNVerwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 11:21:
Er zijn dus nog geen officiele berichten over het feit of er een maandelijks betaald moet worden of niet?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Volgens de laatste berichten komt er geen PC demo, dat was een maand terug gemeld, en daar komt waarschijnlijk geen verandering in.FnF schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:24:
[...]
Ik zit ook met smart op een PC demo te wachten, maar ik heb het idee dat die er nooit komt
Van Fok: http://www.gamer.nl/doc/33656
(gegoogled
)
hmm wel aardige review, hoop dat het (meeste) ook klopt

hmm wel aardige review, hoop dat het (meeste) ook klopt
Die preview is op 31 okt. 2005 geschreven, vrij oud dus. Maar volgens mij geen maandelijkse kosten en ook geen pc demo.
[ Voor 3% gewijzigd door deCube op 18-08-2006 11:55 ]
Work hard & be brave.
Weet iemand of de 2e demo dit weekend nog op marketplace komt?
http://www.360nieuws.nl/n...e-unlimited-demo-aan.htmlNeoflip schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:09:
Weet iemand of de 2e demo dit weekend nog op marketplace komt?
http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=40191
[ Voor 8% gewijzigd door JSTPS op 19-08-2006 02:12 ]
Ik quote van het Ati-forum:
Voor de Xbox360 bezitters dan
Wou dat ik zo'n beestje had
Het gaat snel nuI'm afraid I have no news apart that nothing is confirmed this very moment. Should anything change you'll be the first ones to know it. Remember that the 20th was a target date, not a confirmed date
Cheer up, it's less than 20 days to the release
Voor de Xbox360 bezitters dan
Er is nu een demo van TDU te downloaden onder featurd downloads. Of het Demo 2 is weet ik niet zeker maar ik download hem in ieder geval wel ff.
Euhm ik zie hem niet staan hoor? Niet onder new game demos en ook niet onder featured downloads. Ook niet met amerikaans accountVeeGee schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:56:
Er is nu een demo van TDU te downloaden onder featurd downloads. Of het Demo 2 is weet ik niet zeker maar ik download hem in ieder geval wel ff.
Heb je hem gedownload? want bij mij staat hij er ook niet tussen.VeeGee schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:56:
Ja ik heb hem gedownload maar het was kennelijk nog de oude demo, je kan ook maar 15 min spelen per keer dat je de demo opstart. Met de nieuwe demo moet je langer kunnen spelen en met verbeterde controlls. Tot morgen wachten dan maar...
ALS die morgen komt, wat ik toch echt wel hoopVeeGee schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:54:
Ja ik heb hem gedownload maar het was kennelijk nog de oude demo, je kan ook maar 15 min spelen per keer dat je de demo opstart. Met de nieuwe demo moet je langer kunnen spelen en met verbeterde controlls. Tot morgen wachten dan maar...
Damnit, nog steeds geen 2e demo
, heel misschien volgende week, hoewel ik het totaal niet snap waarom Atari de boel niet releast, net voordat het spel bijna uitkomt.
klopt het trouwens dat de eerste demo niet meer zichtbaar is?
Dat klopt ja, die is niet meer zichtbaar. Wel irritant trouwens dat ze niet gewoon een vaste datum prikken voor die demo release. Nu zit iedereen maar af te wachten tot ie ooit eens op marketplace staat.Underworld schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:14:
Damnit, nog steeds geen 2e demo, heel misschien volgende week, hoewel ik het totaal niet snap waarom Atari de boel niet releast, net voordat het spel bijna uitkomt.
ff een stukje offtopic, wat eigenlijk meer in het X360 topic hoortNeoflip schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:43:
[...]
Dat klopt ja, die is niet meer zichtbaar. Wel irritant trouwens dat ze niet gewoon een vaste datum prikken voor die demo release. Nu zit iedereen maar af te wachten tot ie ooit eens op marketplace staat.

Ja maar is dat niet met alles zo, ik wachte ook al weken al dan niet maanden op die COD2 patch, (niet die eerste maar de 2e patch waarin wel al LAG toestanden waren opgelost) PGR3 Patch, noem maar op... heel irritant idd
Er is een nieuwe trailer beschikbaar, WMV formaat, duurt iets meer dan een minuut en laat gameplay actie zien met een Chevvy.
http://www.gamershell.com/news/32239.html
Moet zeggen dat ik vooral de in-car view er erg aardig uit vond zien.
Overigens zit er ook een Caddilac in het spel, stond nog niet in de startpost, zie trailer hier:
http://www.gamershell.com/download_15053.shtml
http://www.gamershell.com/news/32239.html
Moet zeggen dat ik vooral de in-car view er erg aardig uit vond zien.
Overigens zit er ook een Caddilac in het spel, stond nog niet in de startpost, zie trailer hier:
http://www.gamershell.com/download_15053.shtml
[ Voor 23% gewijzigd door JohnnyBravo op 22-08-2006 13:51 ]
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Eindelijk is hij er dan de 2de demo, hij staat nu op marketplace ben hem nu zelf aan het downloaden en ik zeg je het duurt ongelooflijk lang, de demo is 738.23mb.
Ben hem ook aan het downloaden, vind hem vrij vlot gaan
Mja, hier ook redelijk rap, maar in het grote xbox360 topic zie je dat dat niet bij iedereen zo rap gaat..
Bij mij is de demo binnen (deed er 20-30 min over
) en heb net een uur zitten spelen.
De controls voelen een stuk beter aan dan de 1e demo maar wel anders dan PGR3, dat voelt allemaal wat realistischer aan.
Voor de rest zijn volgens mij de graphics wat bijgeschaafd en loopt de demo niet meer vast als je online bent, gelukkig.
Alleen wel raar dat het instrumentenpaneel op de kawasaki het niet doet?
Ga hem denk ik wel halen.
De controls voelen een stuk beter aan dan de 1e demo maar wel anders dan PGR3, dat voelt allemaal wat realistischer aan.
Voor de rest zijn volgens mij de graphics wat bijgeschaafd en loopt de demo niet meer vast als je online bent, gelukkig.
Alleen wel raar dat het instrumentenpaneel op de kawasaki het niet doet?
Ga hem denk ik wel halen.
No Shame, only Fame!
Verwijderd
Hm, goed om te horen dat de controls wat zijn verbeterd want dat was echt tragisch in die ouwe demo.
Even een simpel vraagje, Als je de XBOX even via een router op i-net hangt, dan de demo van test drive unlimited download, en dan weer internet eraf haalt, kun je dan nog gewoon de demo starten? of heb je daar continu internet voor nodig?
Verwijderd
Je hebt geen internets nodig om demo's te spelen, nee. De 360 zanikt hooguit over het feit dat 'ie je niet in kan loggen.
1 uur deed ie er bij mij over (8mbit), ik vindt er eigenlijk een groot kattegejank uit de Ferrari komen en vondt de lambo toch een stuk lekkerder reiden, zal wel een questie van smaak zijn
.
Op hoge snelheid rijd ie perfect!
Motor rijd ook lekker, en al een stuk lekkerder dan MotoGP (mag daar geen vergelijking van maken, mja ik vindt het gewoon lekkerder rijden
).
Timer staat op een uur (veel beter), verder nog steeds dezelfde Map alleen ander huis.
Het start geluid van de auto vondt ik ook geniaal bedacht, zo hoort het natuurlijk ook!
Verder ook mensen die Online in "jouw" spel zitten, ook best cool!, als ze je maar niet aan het focken zijn. Mja waar die overige 100 MB's naar toe zijn gegaan vraag ik me dan toch af in vergelijking met de eerste TDU Demo... de radio misschien?
Op hoge snelheid rijd ie perfect!
Motor rijd ook lekker, en al een stuk lekkerder dan MotoGP (mag daar geen vergelijking van maken, mja ik vindt het gewoon lekkerder rijden
Timer staat op een uur (veel beter), verder nog steeds dezelfde Map alleen ander huis.
Het start geluid van de auto vondt ik ook geniaal bedacht, zo hoort het natuurlijk ook!
Verder ook mensen die Online in "jouw" spel zitten, ook best cool!, als ze je maar niet aan het focken zijn. Mja waar die overige 100 MB's naar toe zijn gegaan vraag ik me dan toch af in vergelijking met de eerste TDU Demo... de radio misschien?
Best een leuke demo idd, sowieso een verbetering ten opzichte van de eerste demo. Inderdaad erg raar dat het dashboard van de Kawasaki ZX-10R het niet doet en je een apart klokje naast de motor krijgt, het was toch wel leuk geweest als het dashboard het gewoon deed. Overigens vind ik de handling van de motor _vreselijk_ irritant, maar dat zal vooral komen omdat ik MotoGP nu helemaal gewend ben. Wat sowieso raar is is dat de vrouw (eerste demo was met een man, nu met een vrouw) nooit plat door een bocht gaat waardoor het lijkt alsof je bochten nog veel sneller zou kunnen nemen dan nu. Als je stilstaat en wilt keren heeft het ding ook 4 banen nodig om om te draaien wat toch ook niet echt klopt.
Leuke demo, maar er zijn toch echt nog wel dingen die beter kunnen en hopelijk ook beter zijn in de hele versie.
Leuke demo, maar er zijn toch echt nog wel dingen die beter kunnen en hopelijk ook beter zijn in de hele versie.
dat man-vrouw verhaal,, je krijgt elke keer random een charracter aangewezen netzoals de kleur van de auto's misschien had je demo1 wat vaker moeten spelen dan had je dat geweten.Wekko schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:42:
Best een leuke demo idd, sowieso een verbetering ten opzichte van de eerste demo. Inderdaad erg raar dat het dashboard van de Kawasaki ZX-10R het niet doet en je een apart klokje naast de motor krijgt, het was toch wel leuk geweest als het dashboard het gewoon deed. Overigens vind ik de handling van de motor _vreselijk_ irritant, maar dat zal vooral komen omdat ik MotoGP nu helemaal gewend ben. Wat sowieso raar is is dat de vrouw (eerste demo was met een man, nu met een vrouw) nooit plat door een bocht gaat waardoor het lijkt alsof je bochten nog veel sneller zou kunnen nemen dan nu. Als je stilstaat en wilt keren heeft het ding ook 4 banen nodig om om te draaien wat toch ook niet echt klopt.
ook met demo2 heb ik al 3x een man gehad en 2x en vrouw
Dat je random kleur van de auto's krijgt weet ik ja, maar ik heb in demo 1 altijd een man gekregen en in demo 2 (4x gedaan nu) krijg ik altijd een vrouw. Zal wel toeval zijn dan maar het maakt ook niks uit verder
raar, ik kreeg juist om & om, man of vrouw in de eerste demoWekko schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:16:
Dat je random kleur van de auto's krijgt weet ik ja, maar ik heb in demo 1 altijd een man gekregen en in demo 2 (4x gedaan nu) krijg ik altijd een vrouw. Zal wel toeval zijn dan maar het maakt ook niks uit verder
Ik krijg nu of een neger of een vrouw (en in het geval van een motor...) met kill bill pak aan
Motor heeft idd wel een hele grote draai circel, mja komt wel goed denk ik, desnoods met patches.
is er trouwens al iemand door de Cops gepakt? ik wordt namelijk maar niet gearresteerd
Net weer ff een uur de demo gespeeld, en had nu inderdaad een man. Ik denk eigenlijk dat er in deze demo geen cops zitten. In de eerste demo werd ik constant aangehouden maar in deze demo heb ik ze nog geen een keer gezien.
Ben er nog steeds niet uit of ik dit spel nou ga kopen of niet. Het idee is leuk, maar ik heb nog m'n twijfels of het leuk blijft. Ik zat nu constant in de Ferrari F430 met Driving Aids Off flinke burnouts en donuts te maken, en met de Kawasaki lange wheelies met 160+, maar dit gaat natuurlijk gauw vervelen. Volgens mij blijft dit spel alleen lang leuk als je in een of andere clan zit.
Ben er nog steeds niet uit of ik dit spel nou ga kopen of niet. Het idee is leuk, maar ik heb nog m'n twijfels of het leuk blijft. Ik zat nu constant in de Ferrari F430 met Driving Aids Off flinke burnouts en donuts te maken, en met de Kawasaki lange wheelies met 160+, maar dit gaat natuurlijk gauw vervelen. Volgens mij blijft dit spel alleen lang leuk als je in een of andere clan zit.
Ben in deze demo al 2x aangehouden en ben 1x door een roadblock gestopt dus de 5-0 zit er wel degelijk in
.
Vind het een leuk spel maar weet ook nog niet of ik dit spel ga kopen, ben bang dat het toch te snel gaat vervelen. En het motorgeluid is echt
alleen de besturing kan een stuk beter itt de auto's die net zoals in de eerste demo geweldig lekker rijden
.
Vind het een leuk spel maar weet ook nog niet of ik dit spel ga kopen, ben bang dat het toch te snel gaat vervelen. En het motorgeluid is echt
[ Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 25-08-2006 15:51 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
ja als ik 2x ergens tegen aan bots dan heb ik al de smeris op mn hielen. en daarna een roadblock (driver is to fast for us) en met de motor hup tussen de roadblok door
ik ga m wel kopen denk ik, dat hele idee van vrijheid in het spel spreekt me wel aan. En zoveel mooie auto's
Jammer dat die motoren zo shitty sturen, had een stuk beter uitgewerkt kunnen zijn (je kunt niet eens plat door bochten).
Kan je eigenlijk ook een burnout maken met de motor of niet? Met de auto's gaat het prima, maar met de motor wil het niet lukken.
Dit topic is gesloten.