Hmpf. Helaas nu nog op mijn werk en dus niet in staat mijn 360 aan te zwengelen. Zal hem later op de avond nog wel proberen te downloaden. De mensen die klagen over een trage download: wel een goede breedbandverbinding? Oftewel: echt langzamer dan normaal? Want normaal gesproken heb ik demo's van Xbox Live Marketplace van circa 700mb met een minuut of 5 toch wel binnen.
32LX2R toevalligNeoflip schreef op maandag 08 mei 2006 @ 20:50:
Ik vind die screenshot juist wel erg overdreven. Heb de demo net ook eindelijk gespeeld, speel op een LG lcd tv op 1360x768 met vga kabel en vind het dashboard er juist wél mooi uitzien. De omgeving zelf is inderdaad wat minder, maar je hebt wel ontzettend veel vrijheid. Ik denk dat ze dat niet veel scherper kunnen maken. In PGR 3 heb je geen uitgebreide omgeving, en kunnen de makers dus hogere textures gebruiken voor de stukken langs de baan lijkt mij. Ik heb al gemerkt dat er met veel actie een behoorlijk fps-drop komt, dus eigenlijk hoop ik juist niet dat ze die textures veel scherper maken. Super demootje! Jammer van de 15 minuten.
De 15 minuten is balen, maar je kan als het goed is straks ook online gamen met de demo.
Op zich zeggen we hetzelfde. Interieur fantastisch, omgeving minder.
12Mbit. Maar het is trager dan normaal, hoewel niet overdreven. Test Drive was 40 minuten (excl. 1 corrupt download) voor 450Mb. Geen turbo snelheid, maar ook geen uren.Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:00:
Hmpf. Helaas nu nog op mijn werk en dus niet in staat mijn 360 aan te zwengelen. Zal hem later op de avond nog wel proberen te downloaden. De mensen die klagen over een trage download: wel een goede breedbandverbinding? Oftewel: echt langzamer dan normaal? Want normaal gesproken heb ik demo's van Xbox Live Marketplace van circa 700mb met een minuut of 5 toch wel binnen.
[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 08-05-2006 21:02 ]
Ik vind het met de omgeving iig heel erg mee vallen. Het is allemaal goed gevuld, veel vegatatie enz. Ok ziet er niet heel erg scherp uit maar wie let daar op als je 200km rijd. 
Wat ook erg leuk is dat als je in auto zit en je je ramen omlaag doet het geluid van je motor een stuk scherper hoort. Leuk detail.
Wat ik wel erg jammer vind zijn de crashes, rij je ergens met een rotvaart tegen aan enigste wat gebeurt is dat je motor afslaat. Beetje leuke crashes had zeker geen kwaad gekund. Ook hadden ze zoals andere race spellen bijv, wel visuele schade kunnen toevoegen, die na race oid weer weg is
.
En ik vind het wel erg arcade rijden. Van mij mag het wel een tikkeltje moeilijker. PGR3 is ook arcade maar daar moet je soms echt moeite doen om snel een bocht te nemen. Heb ik hier wat minder.
Als ik komende dagen eens online kan racen, en dan zie welke potentie het spel echt heeft, want het online gedeelte is natuurlijk het belangrijkste van deze game.
Wat ook erg leuk is dat als je in auto zit en je je ramen omlaag doet het geluid van je motor een stuk scherper hoort. Leuk detail.
Wat ik wel erg jammer vind zijn de crashes, rij je ergens met een rotvaart tegen aan enigste wat gebeurt is dat je motor afslaat. Beetje leuke crashes had zeker geen kwaad gekund. Ook hadden ze zoals andere race spellen bijv, wel visuele schade kunnen toevoegen, die na race oid weer weg is
.
En ik vind het wel erg arcade rijden. Van mij mag het wel een tikkeltje moeilijker. PGR3 is ook arcade maar daar moet je soms echt moeite doen om snel een bocht te nemen. Heb ik hier wat minder.
Als ik komende dagen eens online kan racen, en dan zie welke potentie het spel echt heeft, want het online gedeelte is natuurlijk het belangrijkste van deze game.
Verwijderd
Oh well, dat klinkt niet als een ramp. Maar begrijp ik het goed dat je tijdens het spelen na 15 minuten gekickt wordt oid? En het online gedeelte, dat is nog afgeschermd of geeft het een foutmelding?PWM schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:01:
[...]
12Mbit. Maar het is trager dan normaal, hoewel niet overdreven. Test Drive was 40 minuten (excl. 1 corrupt download) voor 450Mb. Geen turbo snelheid, maar ook geen uren.
Online geeft nog een error, Server not Available of zoiets.Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:06:
[...]
Oh well, dat klinkt niet als een ramp. Maar begrijp ik het goed dat je tijdens het spelen na 15 minuten gekickt wordt oid? En het online gedeelte, dat is nog afgeschermd of geeft het een foutmelding?
vergeleken met pgr3 teleurstellend qua graphics, oh en de steden in pgr3 kan je in principe ook in freeroamen (dekn aan het schansje in tokyo) dus het kan best.
ook het stuurgedrag irriteert me, stuurt zo sloom in..
geluid redelijk, niet goed beetje blikkerig.
Het maakt me allemaal niet meer uit hoe het spel wordt; net op TopGear de nieuwe Koenigsegg CCX gezien...
Anyway, TDU is wel leuk; hoop wel dat de graphics nog een beetje worden aangescherpt maar het rijden met de Lotus was in ieder geval erg leuk i.c.m. de handrem en de Gallardo was realistisch genoeg om op hobbelige stukken niet stabiel op de weg te liggen.
Anyway, TDU is wel leuk; hoop wel dat de graphics nog een beetje worden aangescherpt maar het rijden met de Lotus was in ieder geval erg leuk i.c.m. de handrem en de Gallardo was realistisch genoeg om op hobbelige stukken niet stabiel op de weg te liggen.
offtopic:
Als iemand nog hi-res pics kan vinden van de CCX, stuur me een mail plz...
[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 08-05-2006 21:34 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nee geen free roaming in PGR3 absoluut niet. Daarnaast is het natuurlijk velen malen zwaarder om open landschap heel gedetaileerd te krijgen dan een stad waar je steeds maar enkele straten ziet.Bever! schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:21:
vergeleken met pgr3 teleurstellend qua graphics, oh en de steden in pgr3 kan je in principe ook in freeroamen (dekn aan het schansje in tokyo) dus het kan best.
Over het stuurgedrag ben ik het met je eens, maar het geluid is juist super. Heb je wel beetje normale boxen? Eerste wat ik dacht toen ik wegreed in mijn Lotus was, wouw vet geluid. Daarnaast zijn sommige geluiden wel uitermate kut, zoals het crashen, nu ik het nog wat langer heb gespeelt. Ben ik toch iets wat teleurgesteld, ik had er meer van verwacht. Hopelijk kunnen we er nog veel aan doen in die 3 maanden, of dat dit al wat oudere versie is.
[ Voor 16% gewijzigd door Albinoraptor op 08-05-2006 21:46 ]
Verwijderd
MAX3400 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:29:
Het maakt me allemaal niet meer uit hoe het spel wordt; net op TopGear de nieuwe Koenigsegg CCX gezien...![]()
![]()
![]()
offtopic:
offtopic:
http://www.koenigsegg.com/pressroom/index.asp
Hitsige wagen, ik heb die aflevering gisteren gezien
Ik zal voor de volledigheid later vanavond/vannacht nog laten weten wat ik van de demo vind.
je kan in pgr gewoon rondscheuren door heel tokyo door een bugje.Albinoraptor schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:37:
[...]
Nee geen free roaming in PGR3 absoluut niet. Daarnaast is het natuurlijk velen malen zwaarder om open landschap heel gedetaileerd te krijgen dan een stad waar je steeds maar enkele straten ziet.
Over het stuurgedrag ben ik het met je eens, maar het geluid is juist super. Heb je wel beetje normale boxen? Eerste wat ik dacht toen ik wegreed in mijn Lotus was, wouw vet geluid. Daarnaast zijn sommige geluiden wel uitermate kut, zoals het crashen, nu ik het nog wat langer heb gespeelt. Ben ik toch iets wat teleurgesteld, ik had er meer van verwacht. Hopelijk kunnen we er nog veel aan doen in die 3 maanden, of dat dit al wat oudere versie is.
Oh ok dat wist ik niet, maar dan nog blijft het een enorm verschil om zo'n stad of een grote omgeving te renderen. 
Oh ja als je te dicht bij water komt, op strand bijv, moet je eens kijken naar je auto. Bij mij gebeuren er rare dingen. Denk wat verkeerde reflecties, maar lijken net flinke artifacts.
Oh ja als je te dicht bij water komt, op strand bijv, moet je eens kijken naar je auto. Bij mij gebeuren er rare dingen. Denk wat verkeerde reflecties, maar lijken net flinke artifacts.
[ Voor 46% gewijzigd door Albinoraptor op 08-05-2006 22:17 ]
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:54:
[...]
offtopic:
offtopic:
Helaas, niet goed genoeg als wallpaper...
Helaas, niet goed genoeg als wallpaper...
Wat is die demo buggie zeg.
Wanneer je de garage uitrijdt en vervolgens de auto laat staan vliegt er op een gegeven moment een andere auto doorheen waardoor je 2 coureurs achter het stuur hebt zitten, een man en een vrouw.
Na een aantal minuten rijden (minder dan 15) crashed mijn Xbox.
Ik zal hem zometeen nog eens proberen maar dat ze nog moeten schaven staat als een paal boven water.
Wanneer je de garage uitrijdt en vervolgens de auto laat staan vliegt er op een gegeven moment een andere auto doorheen waardoor je 2 coureurs achter het stuur hebt zitten, een man en een vrouw.
Na een aantal minuten rijden (minder dan 15) crashed mijn Xbox.
Ik zal hem zometeen nog eens proberen maar dat ze nog moeten schaven staat als een paal boven water.
Same here... M'n Xbox hangt nooit, maar net met die demo 3 crashes binnen 10 minuten... Deze demo nodigt niet uit tot kopen... Rijgedrag is ook een beetje wazig... geluid is inderdaad wel top...
Wachten tot september en een 'echte' demo denk ik
Wachten tot september en een 'echte' demo denk ik
Hier ook hetzelfde, 2 crashes in amper 40 minuten (was langer bezig met downloaden). Kreeg ook een message van iemand op XBL met dezelfde vraag over crashes.
Het spel zelf beloofd op zich wel veel goeds alhoewel er nog wel wat aan de besturing gedaan mag worden, dat gaat erg zwaar namelijk en reageert af en toe een beetje raar.
Ook een groot gemis is het ontbreken van een achteruit kijk spiegel. Misschien dat die nog niet in de demo want ik zou het toch vrij vreemd vrinden om een race game zonder spiegel uit te brengen (en zwaar irritant, racen zonder spiegel is voorbehouden aan van die figuren die aan outside view racen doen).
Het spel zelf beloofd op zich wel veel goeds alhoewel er nog wel wat aan de besturing gedaan mag worden, dat gaat erg zwaar namelijk en reageert af en toe een beetje raar.
Ook een groot gemis is het ontbreken van een achteruit kijk spiegel. Misschien dat die nog niet in de demo want ik zou het toch vrij vreemd vrinden om een race game zonder spiegel uit te brengen (en zwaar irritant, racen zonder spiegel is voorbehouden aan van die figuren die aan outside view racen doen).
[ Voor 7% gewijzigd door Ace op 08-05-2006 23:09 ]
Net even de demo geprobeerd, en ik moet zeggen dat hij mij best beviel.
Nu is het natuurlijk geen spel als Project Gotham Racing aangezien je hier over heuvels etc. kunt vliegen met ''full speed''
, maar vermakelijk is het wel
Ik heb nog niet lang genoeg gespeeld om een echte goede indruk van het spel te krijgen, maar dat komt morgen wel
Nu is het natuurlijk geen spel als Project Gotham Racing aangezien je hier over heuvels etc. kunt vliegen met ''full speed''
Ik heb nog niet lang genoeg gespeeld om een echte goede indruk van het spel te krijgen, maar dat komt morgen wel
Heb echt een zwak voor deze serie; was er vroeger helemaal aan verslaafd (vooral TD2), en kon in eerste instantie ook niet wachten op de dag dat TDU op m'n deurmat valt. Maar na het spelen van de demo moet ik toch zeggen dat ik blij ben dat de game is uitgesteld naar september. Er is duidelijk nog veel te schaven aan deze game.
Graphics-wise kan ik ermee leven dat het geen PGR3 uitstraling heeft, maar die besturing, crappy sound fx (en 3 vastlopers...)
beetje jammer. Gelukkig kan er nog redelijk wat gesleuteld worden in 3 maanden tijd....heb vertrouwen !!
Graphics-wise kan ik ermee leven dat het geen PGR3 uitstraling heeft, maar die besturing, crappy sound fx (en 3 vastlopers...)
Vastloper heb ik ook gehad.Shiverzz schreef op maandag 08 mei 2006 @ 23:14:
Graphics-wise kan ik ermee leven dat het geen PGR3 uitstraling heeft, maar die besturing, crappy sound fx (en 3 vastlopers...)beetje jammer. Gelukkig kan er nog redelijk wat gesleuteld worden in 3 maanden tijd....heb vertrouwen !!
Dit is 1 van de eerste spellen waar ik onderstuur aan voel komen. Echt voelen. Geen idee hoe, maar het gebeurd wel.
De sounds van het spel zijn onovertroffen. Beter dan PGR3. Geen idee waarom het bij jou niet zou klinken
GFX.. tsja
Misschien een beetje "patserig" maar de Lotus vond ik wel degelijk realistisch rijden en voor zover ik even kon beoordelen zijn ook de rem-momenten redelijk natuurgetrouw. En wat ik eerder al zei; de Gallardo stuitert een beetje als de weg niet netjes recht is en ook dat hebben ze goed in het spel verwerkt.
Wat ik lees vind ik niet leuk..
Besturing: kl*te
Graphics (omgeving): slecht
Geluid: redelijk super
Idee: 9,7
Uitvoering: 3,4
Nee maar even alle gekheid op een stokje, ze hebben nog even zoals eerder vermeld, dus ik hoop dat het goed gaat komen.
Kun je btw niet de besturing instellen bij de Xbox, hoe snel die reageert? Bij pc icm. een stuurtje is dit meestal zo opgelost, maar zoals ik al eerder zei ik heb geen verstand van xbox-en
Kan iemand misschien eens wat screens posten?
Wil wel weer eens wat zien
EDIT: Nog wat screens van de Pagani Zonda S
Uitvoering: 3,4
Nee maar even alle gekheid op een stokje, ze hebben nog even zoals eerder vermeld, dus ik hoop dat het goed gaat komen.
Kun je btw niet de besturing instellen bij de Xbox, hoe snel die reageert? Bij pc icm. een stuurtje is dit meestal zo opgelost, maar zoals ik al eerder zei ik heb geen verstand van xbox-en
Kan iemand misschien eens wat screens posten?
EDIT: Nog wat screens van de Pagani Zonda S
[ Voor 11% gewijzigd door eXe op 08-05-2006 23:31 ]
Zal zo ff kijken of ik wat screenies kan maken maar dat wordt dan wel telefoon-kwaliteit...eXe schreef op maandag 08 mei 2006 @ 23:26:
Geluid: redelijk super![]()
Uitvoering: 3,4![]()
Kun je btw niet de besturing instellen bij de Xbox, hoe snel die reageert? Bij pc icm. een stuurtje is dit meestal zo opgelost, maar zoals ik al eerder zei ik heb geen verstand van xbox-en![]()
Kan iemand misschien eens wat screens posten?![]()
*edit*
Laat ook maar; mijn telefoon vindt het fotograferen van LCD niet fijn... Alles wordt een beetje overbelicht.
[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 08-05-2006 23:35 ]
Beter iets dan niets
En kun je btw al on-line racen?
edit: jammer
[ Voor 15% gewijzigd door eXe op 08-05-2006 23:36 ]
Verwijderd
Leuke demo om zo even te spelen alleen de vastlopers geven mij toch reden tot zorgen. Zal de demo toch nog erg brak zijn? Ik heb in totaal 4-5 vastlopers gehad, terwijl ik dit nooit echt regelmatig gehad heb. Mogelijk dat het met het weer te maken heeft en de daardoor hogere kamertemperatuur?Shiverzz schreef op maandag 08 mei 2006 @ 23:14:
Heb echt een zwak voor deze serie; was er vroeger helemaal aan verslaafd (vooral TD2), en kon in eerste instantie ook niet wachten op de dag dat TDU op m'n deurmat valt. Maar na het spelen van de demo moet ik toch zeggen dat ik blij ben dat de game is uitgesteld naar september. Er is duidelijk nog veel te schaven aan deze game.
Graphics-wise kan ik ermee leven dat het geen PGR3 uitstraling heeft, maar die besturing, crappy sound fx (en 3 vastlopers...)beetje jammer. Gelukkig kan er nog redelijk wat gesleuteld worden in 3 maanden tijd....heb vertrouwen !!
Verder: aardig spelletje, maar zeker vatbaar voor verbetering.
Net weer iets ontdekt wat dan wel weer leuk is; als je flink hard rijdt, gaan auto's die in dezelfde richting rijden redelijk netjes en op tijd aan de kant. Voelde net als op de Duitse Autobahn waar hard rijden garant staat voor een vrije linkerbaan. 
Ow, en je hebt mail op je school-adres; pictures zijn te beschamend om hier te zetten maar aangezien je geen 360 hebt, toch maar een paar piccies...
*edit*
Hopelijk komend weekend een nieuwe digi-cam dus een mooie testcase: "hoe fotografeer ik een LCD-TV met XB360 output zonder overbelichting"
Ja, net online geraced maar hopelijk gaan ze dat nog aanpassen want ik werd helemaal gek van de andere namen in beeld van de racers (waarbij bij elke naam ook nog een teller afloopt of oploopt over de afstand tot die racer).eXe schreef op maandag 08 mei 2006 @ 23:35:
Beter iets dan niets![]()
Ow, en je hebt mail op je school-adres; pictures zijn te beschamend om hier te zetten maar aangezien je geen 360 hebt, toch maar een paar piccies...
*edit*
Hopelijk komend weekend een nieuwe digi-cam dus een mooie testcase: "hoe fotografeer ik een LCD-TV met XB360 output zonder overbelichting"

[ Voor 63% gewijzigd door MAX3400 op 08-05-2006 23:58 ]
Verwijderd
Er zit een limiet van 15 minuten op maar ik heb nog geen één keer die 15 minuten af kunnen maken, hij loopt de hele tijd vast
. Dat is me nog nooit overkomen, maar het zuigt dus wel best hard dat hij de hele tijd crasht. Voor de rest is het niet echt super, alleen het geluid is echt zwaar vet, beter als in PGR3 in mijn ogen.
Heb net ook de demo gespeeld, en eerlijk gezegd ik vond hem vooralsnog tegen vallen. De auto's rijden niet maar zweven over de weg. (heb wel al de hele avond pgr3 gespeeld). En die graphics vind ik nog minder dan pgr3 in de MM. Ik speel het wel op een sdtv scherm, misschien vandaar. Hopenlijk is dit nog een vroege build van het speel, anders misschien een nogo
Ik heb ook veel last van crashes, maar alleen als ik online speel. Als ik offline speel met computer tegenstanders loopt de demo niet 1 keer vast
Zo kwijlend was die auto niet toen The Stig de hele voorkant aan barrels reedMAX3400 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:29:
Het maakt me allemaal niet meer uit hoe het spel wordt; net op TopGear de nieuwe Koenigsegg CCX gezien...![]()
![]()
![]()
offtopic:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik vind het geluid juist waardeloos... er komt helemaal niks geen gegrom uit m'n subwoofer als ik aan het rijden ben, behalve als ik de camera stand op 'in de auto' zet. Maar zelfs dan laat Testdrive m'n subwoofer behoorlijk in de steek.eXe schreef op maandag 08 mei 2006 @ 23:26:
Ding moet brullen!
[ Voor 4% gewijzigd door TangLeFuzZ op 09-05-2006 08:27 ]
Ik vind het geluid zeker mooi, lekkere snerp in het geluid bij de lotus in de hogere toerentallen, dat mis ik wel een beetje bij PGR. Als je je stereo vol opendraait weet je niet wat je overkomt
Alleen heb ik het 6x geprobeerd te spelen, 1x lukte het 15min en de rest misschien 1 minuut.....arghhhhh
Zal vanmiddag miss wat foto`s posten
Alleen heb ik het 6x geprobeerd te spelen, 1x lukte het 15min en de rest misschien 1 minuut.....arghhhhh
Zal vanmiddag miss wat foto`s posten
No Shame, only Fame!
offtopic:
shit shit shit hoeveel nieuwe Top Gear afleveringen heb ik gemist ??
Paar vraagjes :
1. Kan je een beetje lekker dwars maar gecontroleerd door de bocht gaan ??
2. Enige kans op een hele lange baan waar je effe lekker top speed kan rijden ??
3. Welke auto's hebben jullie in de demo ??
Hopelijk krijgen wij PC gamers een betere DEMO voor ons neusje in Juni
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
1. Het is ok...nero355 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:02:
Paar vraagjes :
2. Enige kans op een hele lange baan waar je effe lekker top speed kan rijden ??
2. Qua baan wel, maar het verkeer werkt niet altijd mee. Overigens wijkt verkeer wel uit voor je als je er hard komt aangereden. Wat wel vreemd is, is dat auto's regelmatig aan de verkeerde kant van de weg rijden..
3. de Gallardo, Elise en Shelby
Verder is mijn record vastloper een vastloper na letterlijk 4 seconden uit de garage te zijn. Al met al ziet het er allemaal uit alsof er nog het een en ander aan moet gebeuren... maar toen ik NFS MW speelde voordat hij uitkwam liep het ding ook regelmatig vast, volgens de EA medewerker hoort dat zo bij games in ontwikkeling...
Overigens heb ik de keer dat ik offline speelde gewoon de 15 minuten af kunnen maken
Verwijderd
1. Je kan wel dwars gaan maar naar mijn gevoel is dat niet echt gecontroleerdnero355 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:02:
offtopic:
Paar vraagjes :
2. Top speed haal je makkelijk, genoeg lange rechte stukken op het eilandje te vinden.
3. Lambo Gallardo roadster, Fors Mustang GT500, Lotus Exige 240R.
Hoe meer ik het speel hoe meer het tegenvalt, het concept is echt super leuk, maar de uitwerking is niet echt super
Top Gear is nu net met Season 8 begonnen, en ze hebben nu ook een hond er bijnero355 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:02:
offtopic:
Paar vraagjes :
Aaaaaaaah ik vind het zo'n vet spel
kan niet wachten totdat hij uit is! vind alleen jammer dat je niet km/h in de demo kan instellen, en die 15 min
en geen convertibles, op een spel met convertibles wacht ik al jaren
alleen de besturing is niet zo heel erg geweldig
helaas, en het voelt nogal nep aan het sturen. PGR3 is beter op dat gebied
Hoezo geen convertibles? Die Lambo is toch echt een convertible hoor?Luqq schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 13:24:
Aaaaaaaah ik vind het zo'n vet spelkan niet wachten totdat hij uit is! vind alleen jammer dat je niet km/h in de demo kan instellen, en die 15 min
en geen convertibles, op een spel met convertibles wacht ik al jaren
alleen de besturing is niet zo heel erg geweldig
helaas, en het voelt nogal nep aan het sturen. PGR3 is beter op dat gebied
Idd. En de shelby cobra is een coupekeldon schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:23:
[...]
Hoezo geen convertibles? Die Lambo is toch echt een convertible hoor?
[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 09-05-2006 14:25 ]
In de demo zitten de volgende 3 wagens:
- Shelby GT500
- Lotus Elise
- Lamborghini Gallardo Roadster
EDIT: ik snap geen hol van al die Cobra's / Shelby's en Ford
- Shelby GT500
- Lotus Elise
EDIT: ik snap geen hol van al die Cobra's / Shelby's en Ford
[ Voor 61% gewijzigd door eXe op 09-05-2006 15:03 ]
Ik neem aan een shelby gt500 of een shelby cobra, zijn twee heel verschillende auto's.eXe schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:54:
In de demo zitten de volgende 3 wagens:
- Shelby Cobra GT500 (Ford Mustang)
- Lotus Elise
edit:
Ah wacht, de nieuwe mustang shelby hebben ze cobra genoemd
Ah wacht, de nieuwe mustang shelby hebben ze cobra genoemd

Voor mij is een cobra nog altijd zo'n rond open autootje met een té sterke motor
[ Voor 24% gewijzigd door pagani op 09-05-2006 14:59 ]
Ja ik heb hem nu het is een Shelby GT500, pas het meteen aan in de startpost
Dit is een Shelby Cobra
Dit is een Shelby Cobra
Zijn we nou gewoon dingen aan het dubbel opzoeken?eXe schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:04:
Ja ik heb hem nu het is een Shelby GT500, pas het meteen aan in de startpost![]()
Dit is een Shelby Cobra
Jup. Precies hetzelfde hier. Eerder is mijn xbox nog nooit vastgelopen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 01:03:
Er zit een limiet van 15 minuten op maar ik heb nog geen één keer die 15 minuten af kunnen maken, hij loopt de hele tijd vast. Dat is me nog nooit overkomen, maar het zuigt dus wel best hard dat hij de hele tijd crasht. Voor de rest is het niet echt super, alleen het geluid is echt zwaar vet, beter als in PGR3 in mijn ogen.
In het grote xbox 360 topic wordt als tip gegeven offline te spelen, dus je netwerk kabel eruit trekken. Bij mij liep hij ook elke keer vast, totdat hij plots ff niet naar de server kon connecten, en toen liep hij niet vast...misschien het proberen waard voor sommige mensen?
Verwijderd
Jep als je offline gaat crasht hij hier ook niet meer, opzich wel lachen om een eigen raceroute te maken tegen tegenstanders one on one
hmm steeds gewoon de 15 minuten af kunnen maken geen één vastloper...
ik vindt het trouwens nu al een zwaar rulerend spel!
precies wat ik er van verwacht had, niet meer die beperkingen zoals bij PGR3 dat je niet van de weg af kunt
i like it!
ik vindt het trouwens nu al een zwaar rulerend spel!
precies wat ik er van verwacht had, niet meer die beperkingen zoals bij PGR3 dat je niet van de weg af kunt
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Bij mij is die ook nog nooit blijven hangen, heb nu denk ik 6/7 maal een kwartier gespeeld zowel offline als online.
En het geluid roeleert echt zwaar, vooral in de lotus. Zal me buurvrouw gisteravond leuk hebben gevonden, is volgens mij haar bed uit getrild
En het geluid roeleert echt zwaar, vooral in de lotus. Zal me buurvrouw gisteravond leuk hebben gevonden, is volgens mij haar bed uit getrild
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik neem aan dat het goed nieuws is dat het hier zo rustig is? en dat alle Xbox360 verslaafden braaf achter hun tv-tje TDU aan het spelen zijn
Of zit ik er naast en is er de animo niet meer voor deze brakke demo te beargumenteren
Of zit ik er naast en is er de animo niet meer voor deze brakke demo te beargumenteren
* MAX3400 zit op werk en kan het hele weekend zijn XB waarschijnlijk niet aanzetten.eXe schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:28:
Ik neem aan dat het goed nieuws is dat het hier zo rustig is? en dat alle Xbox360 verslaafden braaf achter hun tv-tje TDU aan het spelen zijn![]()

Brak vind ik hem niet echt, en de animo is er nog steeds, want het is tenslotte een demo en de releasedate nog ongeveer 4 maanden van ons, Gamers, verwijderdeXe schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:28:
Ik neem aan dat het goed nieuws is dat het hier zo rustig is? en dat alle Xbox360 verslaafden braaf achter hun tv-tje TDU aan het spelen zijn![]()
Genoeg tijd voor Eden Studios om er wat moois van te maken, en ik geloof ook dat het eindresultaat vele malen beter zal zijn dan de demo.
Nog even een vraagje tussendoor: Zien jullie ook geen online Gamers meer tijdens het spelen van de Test Drive: Unlimited demo?
Ik zie alleen nog maar AI-drivers met namen, welke wit gekleurd zijn en niet groen, geel of rood zoals bij multiplayer names, als: Peter, David etc.
Deze AI-drivers rijden overigens in wagens als een: Dodge Viper SRT, Spyker C8 Double en een Lamborghini Miura.
Je ziet ergens op de Hud staan hoeveel man er online zijn. Meestal zijn dat er 3 of 4, maar ik heb er ook wel eens meer gezien.Yonix schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 21:50:
Nog even een vraagje tussendoor: Zien jullie ook geen online Gamers meer tijdens het spelen van de Test Drive: Unlimited demo?
Ik zie alleen nog maar AI-drivers met namen, welke wit gekleurd zijn en niet groen, geel of rood zoals bij multiplayer names, als: Peter, David etc.
Deze AI-drivers rijden overigens in wagens als een: Dodge Viper SRT, Spyker C8 Double en een Lamborghini Miura.
Heb vandaag nog een paar keer geraced tegen anderen
Het is wel een gaaf spel ja.. meestal pak ik de "hood" camera view (dat je dus alleen stukje van de motorkap ziet). Deze view vind ik echt veel beter dan buiten de auto of er in. Je krijgt veel meer een snelheids gevoel en het overzicht is wat beter.
Ik kan in ieder geval niet wachten op de uiteindelijke release van dit spel
Ik kan in ieder geval niet wachten op de uiteindelijke release van dit spel
Ik ben benieuwd óf er een pc demo komt en wanneer die zou komen. Ik heb gehoord dat dit ook voor de pc een next-gen game zal zijn dus ik ben benieuwd naar de specs.
flugelisoke schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:47:
Ik ben benieuwd óf er een pc demo komt en wanneer die zou komen. Ik heb gehoord dat dit ook voor de pc een next-gen game zal zijn dus ik ben benieuwd naar de specs.
* MAX3400 mompelt iets over DX10-ready...
Auch!!MAX3400 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:49:
[...]
Heb je al een next-gen PC dan?
* MAX3400 mompelt iets over DX10-ready...
AMD Athlonxp 3000+
1 gig ram
ati radeon x800 pro 256 mb
Denk een nieuw systeempje aanschaffen tegen die tijd, aangezien ik ook voor Flightsimulator X ga.
Je bent niet de enige. Ondanks dat mijn PC'tje nu nog steeds als "heavy shit" wordt gezien, vrees ik ook te moeten (maar zeker ook willen) upgraden als Vista op de markt is. En hopelijk zijn dan dingen als AM2, DDR2 en dergelijke weer enigszins op de rails gezet door AMD.flugelisoke schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:50:
[...]
Auch!!![]()
AMD Athlonxp 3000+
1 gig ram
ati radeon x800 pro 256 mb
Denk een nieuw systeempje aanschaffen tegen die tijd, aangezien ik ook voor Flightsimulator X ga.
offtopic:
Heb nu een X2-3800+, 2GB RAM, 7800GTX, RAID0-Raptors
Misschien is het al gemeld, maar testdrive 1 speelde ik al halverwege de jaren tachtig.Test Drive was ooit één van de meest toonaangevende racegamereeksen op de PC, maar we hebben het dan over begin jaren negentig.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Jij ook al?Janoz schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:09:
[...]
Misschien is het al gemeld, maar testdrive 1 speelde ik al halverwege de jaren tachtig.
* MAX3400 heeft toen de diskette 5x moeten kopieren vanwege "kapot spelen"...
Met jou config zal je vista vloeiend kunnen draaien hoor...MAX3400 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:00:
[...]
Je bent niet de enige. Ondanks dat mijn PC'tje nu nog steeds als "heavy shit" wordt gezien, vrees ik ook te moeten (maar zeker ook willen) upgraden als Vista op de markt is. En hopelijk zijn dan dingen als AM2, DDR2 en dergelijke weer enigszins op de rails gezet door AMD.
offtopic:
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
We gaan ietwat ot maar de beta draait vloeiend maar ik wil de full Extreme Gamers Edition kopen tzt...Hubert schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:12:
[...]
Met jou config zal je vista vloeiend kunnen draaien hoor...
Anyway, TDU heb ik sowieso al in pre-order staan voor de XB360 en ik hoop dat de implementatie van cross-platform gaming dan al van de grond is gekomen, dus dat je op een 360 ook tegen iemand kan rijden die een Pc heeft in een "public" lobby.
Het ''Cross-platform Gaming'' zou volgens mij in januari van 2007 gereleased worden, althans dat werd tijdens de Microsoft persconferentie aangegeven, aangezien het CP-Gaming een onderdeel is van Vista en tegelijkertijd met de nieuwe OS wordt ge-released.MAX3400 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:15:
[...]
We gaan ietwat ot maar de beta draait vloeiend maar ik wil de full Extreme Gamers Edition kopen tzt...
Anyway, TDU heb ik sowieso al in pre-order staan voor de XB360 en ik hoop dat de implementatie van cross-platform gaming dan al van de grond is gekomen, dus dat je op een 360 ook tegen iemand kan rijden die een Pc heeft in een "public" lobby.
Ik kan ook fout zitten.
[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 17-05-2006 21:22 ]
Ik vraag me af hoe het gesteld staat met de besturing, dat we godzijdank niet zo iets krijgen zoals need for speed most wanted. Als je daar in zn neutraal gas geeft beweegt de auto gewoon van de weg van links naar rechts stilstaand...
Hoe zou het met de ongevere system specs staan?
Next-gen game means Next-gen PC? Als ik volgens sommige begrijp moeten we straks een retesnelle videokaart hebben of een dual om deze game enigzins een beetje goed te draaien...
Hoe zou het met de ongevere system specs staan?
Next-gen game means Next-gen PC? Als ik volgens sommige begrijp moeten we straks een retesnelle videokaart hebben of een dual om deze game enigzins een beetje goed te draaien...
[ Voor 35% gewijzigd door flugelisoke op 20-05-2006 12:26 ]
Is dit topic stilgevallen ofzo? Er zijn intussen toch heel wat meer dingen bekend zoals een Audi S4 die in de game komt.
Ben momenteel druk met examens, heb nog wel een kleine update in de startpost gedaan:
Ferrari 575 Maranello
Ferrari Enzo
piccie van die Audi S4?
Ferrari 575 Maranello
Ferrari Enzo
piccie van die Audi S4?
Verwijderd
Hoe zit 't nou met de Porsches. Hebben ze die licensie nog kunnen krijgen of komen er alleen RUF's in? Of misschien wel allebei?
Helaas nog geen pic van de S4, maar heb het wel mogen horen van een moderator die de game gespeeld had op het forum.eXe schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 00:09:
Ben momenteel druk met examens, heb nog wel een kleine update in de startpost gedaan:
Ferrari 575 Maranello
Ferrari Enzo![]()
piccie van die Audi S4?
Enzo
Dit spel is gewoon te mooi om straks geen AA aan te doen anders komt het gewoon niet tot zijn recht
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
tis wat anders dan langs een bergrand te racen met een scheur in de ruit op de commodore 64 .......
maar ik zal hem zowiezo wel kopen, al is het vanwege het feit dat je over een groot eiland kan rijden.
hoop wel dat ze een paar burnout elementen in verwerken
maar ik zal hem zowiezo wel kopen, al is het vanwege het feit dat je over een groot eiland kan rijden.
Zoals? Ze proberen de handling wel op realistische wijze neer te zetten. Geen arcade stylish dus. En gelukkig maar.nnndoh schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:17:
tis wat anders dan langs een bergrand te racen met een scheur in de ruit op de commodore 64 .......
Verwijderd
ben nieuw op deze toppic wel een vraagje aan de demo smullers is het een realistic handeling. flugelisoke zij dat ze dat proberen maar is het ook zo, ik ben nou namenlijk verzot van GTR omdat dat het voor mijn enigste bekende realistische spel is met een lambo is. kijk echt uit naar zo'n spel als dit: exotische auto's, hopelijk realistische handeling, graphics, gigantische ruimte en perfecte sound (volgens pics en demo inzicht op 360) nou hopen dat het lukt met mijn 1m/bit lijntje
als ze de release date niet weer verzetten hij staat nu net naa mijn vakantie 4september begin ik weer 
edit]:
is niet 1000km weg is 1000mijl weg 1600km hoemeer hoebeter
edit]:
is niet 1000km weg is 1000mijl weg 1600km hoemeer hoebeter
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 20:19 ]
Echt realistisch wou ik de handling niet noemen, het rijdt toch veel meer als Burnout dan GTR imho. Driften bijvoorbeeld stelt eigenlijk niks voor en is hartstikke simpel, insturen en volgas geven. In de demo kon je eigenlijk niks instellen dus ik weet niet of je bepaalde opties uit kan zetten om het realistischer te maken maar de demo vond ik niet realistisch. Ook vond ik het grafisch nogal slecht eerlijk gezegd, had er toch meer van verwacht. Het hele kleine online stukje (alles is offline, behalve bij een race icon kom je in een room en moet je even wachten, daarna kan je een stukje online racen) was wel aardig maar het kon me toch niet echt boeien. Ik hoop dat er nog flink wat gesleuteld wordt voor de release anders laat ik dit spel lekker liggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Wekko306 op 09-06-2006 21:32 ]
wat ik zo heb gelezen op de forums wordt er goed geluisterd naar de wensen van de fans, dus er is nog hoop
ik heb btw de startpost aangepast --> nieuwe auto's
Donkervoort?
Lotus Elise
Lotus Esprit
Lotus Exige
TVR (2x)
Donkervoort?
Lotus Elise
Lotus Esprit
Lotus Exige
TVR (2x)
Verwijderd
weet iemand al iets meer over de pc versie ik heb een 7-gear + reverse van ACT LABS en wil hem wel kunnen gebruiken kan je die bij het spel instellen of heb ik gewoon pech.
ik weet niet of het al bekend is maar ik zat net ff de demo te spelen....en ineens reed ik langs een Lamborghini Garage!!
Ik daar naar binnen en m'n hard begon al sneller te kloppen, ik dacht: nu kan ik een murcielago spider rijden.....!!!
Maar nee, dat is gelockt.
Maar je kan wel de volgende auto`s helemaal bekijken:
Murcielago (coupe/spider)
Gallardo (coupe/SE/spider)
Ook kan je in het interieur zitten en de moter starten, dan kan je lekker in z'n neutraal brullen. Ik moet zeggen: Wat klinkt die Gallardo SE ubergaaf zeg! En echt chil die garage's, ik zie echt watertandend uit naar de volledige versie!
Ik daar naar binnen en m'n hard begon al sneller te kloppen, ik dacht: nu kan ik een murcielago spider rijden.....!!!
Maar nee, dat is gelockt.
Maar je kan wel de volgende auto`s helemaal bekijken:
Murcielago (coupe/spider)
Gallardo (coupe/SE/spider)
Ook kan je in het interieur zitten en de moter starten, dan kan je lekker in z'n neutraal brullen. Ik moet zeggen: Wat klinkt die Gallardo SE ubergaaf zeg! En echt chil die garage's, ik zie echt watertandend uit naar de volledige versie!
No Shame, only Fame!
Hey hallo! Het is al eind juni! Waar blijft de PC demo???
iemand de nieuwe trailer al gecheckt?
http://www.testdriveunlimited.com/ (NEW trailer)
damn...ik hoop echt dat ie snel uit komt, maar ik ga niet uit van volgende week ofzo...
Ik hoor wel veel verhalen over einde van August!
damn...ik hoop echt dat ie snel uit komt, maar ik ga niet uit van volgende week ofzo...
[ Voor 13% gewijzigd door Underworld op 22-06-2006 12:24 ]
Die site doet het niet bij mij? plugin nodig?Underworld schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:17:
iemand de nieuwe trailer al gecheckt?
No Shame, only Fame!
ign release dates:djmantri schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:04:
lol, die komt denk ik in augustus ofzo pas aangezien die pas later uitkomt
klopt het btw dat de 360 versie nou volgende week komt?
September 12, 2006 Test Drive Unlimited
distributeur nederland:
Test Drive Unlimited Xbox 360 Atari (Console) Xbox 360 30-09-2006
[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 22-06-2006 13:58 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
*S2801 gaat streepjes op zijn muur zettenPhusebox schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:57:
[...]
ign release dates:
September 12, 2006 Test Drive Unlimited
distributeur nederland:
Test Drive Unlimited Xbox 360 Atari (Console) Xbox 360 30-09-2006
[ Voor 4% gewijzigd door Marcusso op 22-06-2006 20:00 ]
No Shame, only Fame!
Uhm ja Quicktime / FlashS2801 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:42:
[...]
Die site doet het niet bij mij? plugin nodig?
http://www.apple.com/quicktime/win.html
http://www.macromedia.com
ik vindt die filmpjes ook rulerend op de site, mja het is zo wel heel moeilijk om dan nog een maand of 3 te moeten wachten erop
@Phusebox, wat is je bron eigenlijk

Edit:
Damn ik kom er net gewoon ineens achter dat je ook gewoon naar die lambo dealer kan (ik reed er toevallig langs!), en die auto's daar kan checken...jammer alleen dat je geen "test-drive" kan doen zoals dat meisje wel heel vriendelijk tegen je zegt...
Volgens mij kan ook de volledige Ducati lijn in de TS worden gezet
En TVR heb ik ook al voorbij zien komen in de filmpjes "Maps And House Shopping"
http://media.xbox360.ign.com/media/747/747892/playlist.html
Toch wel vaag dat er in de hele demo geen motor te bekennen valt....

[ Voor 52% gewijzigd door Underworld op 23-06-2006 19:11 ]
Waar zit die garage dan in die demo, heb al tijdje rond gereden..
Pas in augustus?djmantri schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:04:
lol, die komt denk ik in augustus ofzo pas aangezien die pas later uitkomt
klopt het btw dat de 360 versie nou volgende week komt?
Dat is nog.... (1.... 2.. 3....) Heel ver weg
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Ja, helaas wel...FoutTM schreef op zondag 25 juni 2006 @ 13:54:
[...]
Pas in augustus?
Ik zit echt op deze game te wachten, eindelijk weer eens een race game waar veel auto's in voor komen, en niet zoals met Need for Speed waar je maar keuze hebt uit een stuk of 15. Ik wil gewoon een heel autoperk tot keuze hebben
Neej in September komt die voor de Xbox360...FoutTM schreef op zondag 25 juni 2006 @ 13:54:
[...]
Pas in augustus?
Pc-versie in Oktober
ps:Voor de geinteresseerden: De nieuwe Need For Speed is ook al onder weg
[ Voor 16% gewijzigd door eXe op 26-06-2006 02:20 ]
Je moet als je aan het reiden bent ff naar dat "GPS-gebeuren". dan kan je geloof ik met de bovenste knoppen klikken en dan zie je een tabblad met "locaties" geloof ik en daar staat de lambo dealer dan bij en je kan er dan meteen naar toe getransporteerd worden (xbox is ff niet in het bereik dus exact weet ik het ff niet). erg bijzonder is het niet echt maar het is wel grappig om is te checken.PPanic schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:33:
Waar zit die garage dan in die demo, heb al tijdje rond gereden..
iig het is in het GPS gebeuren
NFS vindt ik z'n beste tijd gehad hebben....(maar wie weet de demo?)eXe schreef op maandag 26 juni 2006 @ 02:19:
[...]
Neej in September komt die voor de Xbox360...
Pc-versie in Oktober
ps:Voor de geinteresseerden: De nieuwe Need For Speed is ook al onder weg
Concept TDU vindt ik op dit moment erg leuk, realistich
alhoewel ik nog steeds mis dat je niet kan tanken in die games, waarom voegen ze dat nou niet een keer toe...? (of zou dat dan irritaties opwekken omdat je tank om de 100 km leeg is?)
TrailerNFS vindt ik z'n beste tijd gehad hebben....(maar wie weet de demo?)
Plaatjes
Weet je wat die auto's zuipenalhoewel ik nog steeds mis dat je niet kan tanken in die games, waarom voegen ze dat nou niet een keer toe...? (of zou dat dan irritaties opwekken omdat je tank om de 100 km leeg is?)
Van mij mogen die tankstations er wel gewoon in. Het voegt op een redelijk eenvoudige manier toch een stuk realisme toe. En het is echt niet zo dat je maar 100km met een tank zult rijden...zelfs niet met een bugatti.
Mocht je dan onverhoopt toch langs de weg komen te staan met een lege tank... vette pech en sleepwagen bestellen en vervolgens dokken.
Hetzelfde zou overigens kunnen met dat Nitrous gebeuren. Tis leuk dat je het hebt maar doe het dan zo dat je meerdere flessen kunt plaatsen met een langere levensduur en dat je uiteindelijk dan ook alleen maar bij shops die dingen kunt vullen. En alsjeblieft niet door rakelings langs auto's te sjezen of idioot dwars door een bocht te gaan ineens weer halve vulling aan nitrous te hebben. Flessen moeten ook zoiezo niet vanzelf vol lopen. En voeg iets van motorfailures toe. Ik ken vrij weinig auto's die met een mengsel van zuurstof, brandstof en nitrous het 10 minuten aan 1 stuk uithouden. Laat die zooi uit elkaar knallen en vervolgens flink betalen voor een reparatie.
Goed ik wil voor een dergelijke game mss wat veel realisme, maar het zou een spel een stuk interessanter maken. 18 WOS heeft bijvoorbeeld ook het id van tanken en reparatie, met eventueel een noodoplossing in de vorm van afslepen oid.
Mocht je dan onverhoopt toch langs de weg komen te staan met een lege tank... vette pech en sleepwagen bestellen en vervolgens dokken.
Hetzelfde zou overigens kunnen met dat Nitrous gebeuren. Tis leuk dat je het hebt maar doe het dan zo dat je meerdere flessen kunt plaatsen met een langere levensduur en dat je uiteindelijk dan ook alleen maar bij shops die dingen kunt vullen. En alsjeblieft niet door rakelings langs auto's te sjezen of idioot dwars door een bocht te gaan ineens weer halve vulling aan nitrous te hebben. Flessen moeten ook zoiezo niet vanzelf vol lopen. En voeg iets van motorfailures toe. Ik ken vrij weinig auto's die met een mengsel van zuurstof, brandstof en nitrous het 10 minuten aan 1 stuk uithouden. Laat die zooi uit elkaar knallen en vervolgens flink betalen voor een reparatie.
Goed ik wil voor een dergelijke game mss wat veel realisme, maar het zou een spel een stuk interessanter maken. 18 WOS heeft bijvoorbeeld ook het id van tanken en reparatie, met eventueel een noodoplossing in de vorm van afslepen oid.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Grapje zeker; als je met een Bugatti Veyron op top rijdt dan ben je 125 liter per 100km kwijt en dat terwijl er maar 100 liter in de auto kan.C.44 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:41:
Van mij mogen die tankstations er wel gewoon in. Het voegt op een redelijk eenvoudige manier toch een stuk realisme toe. En het is echt niet zo dat je maar 100km met een tank zult rijden...zelfs niet met een bugatti.
Klopt het dat je nu de TDU demo niet meer kan downloaden voor de Xbox 360
Bijna; volgens tests kan je op een volle tank optrekken naar 400km/h, doortrappen op 400km/h en na 81.5km stilstaan met een lege tank... Dus een minuut of 12.djmantri schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:30:
hoe ver je komt weet ik niet met die bugatti maar je hebt hem in 10 minuten op topsnelheid leeg
Wat leuker is; noodstop maken met 400km/h; ik geloof dat je dan iets van 4 voetbalvelden nodig hebt om stil te staan.
[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 27-06-2006 16:36 ]
Dan word het tijd dat iemand een 400kmpu-proof trekhaak met tanktrailer gaat ontwikkelen :x
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Da's dus een Lamborghini 'Countach 25th Anniversario' om maar even volledig te zijn.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ik heb vroeger eens een game gehad waarbij je gewoon kon (en moest) tanken.alhoewel ik nog steeds mis dat je niet kan tanken in die games, waarom voegen ze dat nou niet een keer toe...? (of zou dat dan irritaties opwekken omdat je tank om de 100 km leeg is?)
Was meen ik nog voor het 3DFX tijdperk, en ik heb geen idee meer hoe ie heette
Grote afwezige imo Maserati, jammer jammer jammer.
Was het niet zo bij die Lotus games onder MS-DOS ?? Kan me in ieder geval ook zo'n game herinneren ...vosss schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:11:
Ik heb vroeger eens een game gehad waarbij je gewoon kon (en moest) tanken.
Was meen ik nog voor het 3DFX tijdperk, en ik heb geen idee meer hoe ie heette
Dit topic is gesloten.