Na zelf al behoorlijk problemen gehad te hebben met de meegeleverde LCC (Logitech Control Center software) waarmee ik in de eerst instantie mijn powerbook die in clamshell stond, niet uit zijn slaapstandje kon wekken. Dat probleem was pas opgelost toen ik mijn usb stick direct op mijn powerbook aansloot en niet via de ingebouwde hub op mijn scherm.
Toen ik hem vervolgens wel wakker kreeg bleek er geen device meer te herkennen voor LCC.
Na enkele malen de boel te herinstalleren en een hoop frustratie kreeg ik de boel weer aan de gang.
Dus toen na enkele weken ik mijn gf ook een setje kado deed was ik al huiverig over welke problemen daar de kop op zouden steken.
Maar alles deed het zonder kik op haar mac mini, maar ik heb wel gezorgd dattie direct in haar mac mini zat. (de hub)
Na al enkele maanden plezierig met mijn setje te werken kwam ik erachter dat de nieuwe lcc (211) oa de dasboard functie en expose kon toewijzen aan mijn middel mouse button (scrollwheel).
Dat was nou het enige waar ik me nog aan ergerde, maarja met de problemen die ik met de installatie heb gehad, besloot ik toch maar even te wachten. Maar na een week ben ik het toch gaan proberen (wel op de mini van me gf dan

).
Inmiddels ben ik een week verder en wenste ik dat ik het nooit gedaan had.
Als eerste heb ik gewoon de software eroverheen geinstalleerd.
Het gevolg was dat het LCC geen devices detecteerde.
Heb toen alle onderdelen gedeinstalleerd, ook met spotlight alles opgezocht van logitech en lcc,
en dat ook verwijderd.
Heel veel opnieuw geconnect met die knopjes enzo batterijen eruit software installeren software verwijderen. En dit alles ongeveer 10 keer in elk mogelijke volgorde, met telkens hetzelfde resultaat: geen gedetecteerde devices door het LCC.
Terwijl de tobo en de muis wel werken, maar de functietoetsen het niet doen, en dat is nou juist de reden dat ik dit desktopsetje voor mij en me gf heb aangeschaft.
Ik heb nu 2 keer problemen gehad met de installatie van LCC en ik kom op dezelfde problemen uit geen devices voor gedetecteerd door LCC.
Ik moet zeggen dat het best frustrerend is, in mijn ogen heb ik alles geprobeerd, weer de oude software opnieuw installeren heb ik nog niet gedaan maar dat wil ik ook niet de nieuwe moet gewoon werken. Op mijn eigen powerbook heb ik nog de ouwe staan die wil ik pas vervangen als ik een goede installatie procedure heb gevonden of er een nieuwe versie uitkomt.
Wie heeft ook deze software geinstalleerd?