There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Anoniem: 104653
Ook niet via een andere hub?
Mijn mini heeft nl nogal wat weinig usb-poorten..
Edit: In deze review gebruikt de reviewer het dus wel met een USB-hub (wel één die van externe stroom is voorzien).
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 104653 op 03-05-2007 12:10 ]
Anoniem: 37864
Het lijkt er op dat het soms wel en soms niet goed werkt en dat het maar afwachten is. Je kan natuurlijk wel een ander USB apparaat migreren naar de hub in je monitor om een poort op de mini zelf vrij te maken.Anoniem: 104653 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:57:
Ik wil dit setje ook aanschaffen icm een mac mini en een cinema display. Begrijp ik het goed dat het niet werkt als de de usb receiver in de hub die in het cinema display zit verwerkt gebruikt?
Edit: In deze review gebruikt de reviewer het dus wel met een USB-hub (wel één die van externe stroom is voorzien).
De mijne zit via een Trust (no one) USB hub aangesloten en het werkt primaAnoniem: 104653 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:57:
Ik wil dit setje ook aanschaffen icm een mac mini en een cinema display. Begrijp ik het goed dat het niet werkt als de de usb receiver in de hub die in het cinema display zit verwerkt gebruikt?
He who controls the Spice, controls the Universe.
En wat voor USB switch bedoel je? Een USB kvm switch?
Het zou als het goed is inderdaat moeten werken, alleen heb je een probleem als je je apple uit de slaapstand wil halen, want dan werkt het (bij mij iig) niet.Anoniem: 104653 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:57:
Dell Latitude E7450
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik wil de keys als Windows keys gebruiken, heb hiervoor DoubleComman geinstallerd maar het werkt helaas niet.
het gaat om de Home, end etc.
zijn er andere programma's die dit kunnen doen?
gr
Chak
Die ruk software heeft na een half uur kloten nog niet 1 apparaat gevonden, dus die knikker ik er zometeen direct weer af..
Het is helaas niet anders, dan maar de funtion knoppen toewijzen aan een paar hotkeys..
Dus je koopt een defect product (het werkt immers niet volledig) en gaat daar nog mee akkoord ook? Zo blijft logitech rommel maken... de enige manier om zulk soort bedrijven te overtuigen dingen beter te doen is met je portemonnee...Kaspers schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:45:
Hele fijne set, heb hem net aangeschaft bij de MM.
Die ruk software heeft na een half uur kloten nog niet 1 apparaat gevonden, dus die knikker ik er zometeen direct weer af..
Het is helaas niet anders, dan maar de funtion knoppen toewijzen aan een paar hotkeys..
Die play, next, back e.d. buttons boeien me weinig.
Verder werken de volume buttons wel, wat me opzich wel boeit.
Anoniem: 205534
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Anoniem: 205534
Anoniem: 182864
Ik zit alleen met één dingetje. Wat ik wel geweldig vind aan de Mighty Mouse zijn die 2 zijknoppen i.c.m. Exposé. Ik gebruik dit erg veel om alle vensters te zien.
Is er ook zo'n optie bij de muis van de S 530?
ik werk zonder die software en ik kan dmv het mighty mouse prefpane de instelling van de zijknop wijzigen die daarna ook effect heeft op m'n Logitech muis.
Het kan dus ja
Ik denk dus dat jij toch echt wat fout... Beetje flauw om dan te zeggen dat de software ruk is terwijl eigenlijk jij er gee donder van snapt -_-"
[ Voor 94% gewijzigd door Roberttt op 17-06-2007 11:19 ]
Oe, een logitech fanboy
Wel vaag dat het dan soms wel werkt en soms weer niet, ik ben dan genijgd om te zeggen dat het aan de hardware ligt en niet aan de software, omdat deze toch echt altijd 100% hetzelfde is.
En het internet staat vol met problemen als ik er naar zoek, en ik kan geen fix vinden voor mijn probleem..
Gelukkig gebruik ik die hotkeys toch niet, dus ik kan er wel mee leven, maar jammer is het wel..
Buiten het feit dat het wit en zilverkleurig is, met Mac-toetsen, is het in mijn ogen niet Logitech waardig. Ik had voor de dergelijke prijs van de set iets deftigers verwacht. Iets wat meer bij het neutrale en minimalistische design van Apple past. Nu ja, dat moet ik zowiezo nog vinden bij andere fabrikanten...
Ik snap werkelijk niet waar je het over hebt. Het wit is gewoon iPod wit en het zilverkleurig steekt niet af. Gewoon Apple-stijl. Dat het jouw smaak niet is wil niet zeggen dat het een misser is.Phuncz schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:13:
Persoonlijk vind ik de set qua design een enorme misser. Het wit (toetsen, rand), oogt enorm goedkoop en het design steekt erg af tov. een Mac.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Heb er al genoeg mee gespeeld en naast andere Mac apparatuur gezet zoals de Apple keyboards. Het doet veel te druk en chaotisch aan. trouwens bestaat er geen "iPod wit": je doelt gewoon op zuiver wit. Het is een ander wit (andere reflectie, gladheid), het voelt ook totaal anders aan. De Apple keyboards hebben gladde toetsen maar de bovenkant is gesatineerd met een niet te aanwezige opdruk. Ook hebben de toetsen een vrij uniforme grootte op wat speciale toetsen na. Bij de S530 is dat in mijn ogen een puinhoop, teveel verschillende vormen, de schreeuwerige opdruk. Ik kijk er me scheel op
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ik zou het mooi vinden als er eens iemand in apple-stijl een natural (split) keyboard zou bouwen

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
En jij wil de S530 een pimperig druk ding noemen?Phuncz schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:45:
Of als er meer zwarte Mac's komen kunnen we allemaal aan de MX revolution en DiNovo Edge:
[afbeelding]
[afbeelding]

Laten we het op een verschil van smaak houden... Ik vind dit ding vreselijk over the top en druk.
Heb je ook niks aan die ''tele tubby'' toetsen.
Verder kan ik me aansluiten bij het gestelde 'iPod wit' en ik zie toevallig net ook nog een overeenkomst tussen m'n mbp silver en dit toetsenbord

Zo dus. Maar idd, iedereen zijn eigen smaak
[ Voor 28% gewijzigd door Phuncz op 18-06-2007 00:58 ]
Er gebeurd eigenlijk hetzelfde als je op F1 drukt.. alleen knippert hij nog wat langer..
Trouwens, ik zag net op de productpagina dat LCC, Mac OS versie 10.4.nogwat tot en met 10.4.8 ondersteund, terwijl we al bij 10.4.10 zijn

Het schiet niet echt op daar..
[ Voor 30% gewijzigd door Kaspers op 21-06-2007 21:22 ]
Dit heb ik niet... miss omdat je het LCC geinstalleerd hebt?Kaspers schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 21:16:
Bij mij gaat het batterijlampje knipperen wanneer ik m'n mac uitzet met de toetscombinatie: ctrl+ald+cmd+eject. Iemand enig idee waarom of waar dit voor is ?
Er gebeurd eigenlijk hetzelfde als je op F1 drukt.. alleen knippert hij nog wat langer..
Trouwens, ik zag net op de productpagina dat LCC, Mac OS versie 10.4.nogwat tot en met 10.4.8 ondersteund, terwijl we al bij 10.4.10 zijn..
Het schiet niet echt op daar..
Over de befaamde LCC + S530 bug: ik heb deze gerapporteerd bij Logitech in Augustus vorig jaar, ben opgebeld geweest door een of andere QA-kerel om wat vrage te beantwoorden en heb er vervolgens niets meer van gehoord. Bij Logitech Support staat het gemarkeerd als "opgelost"... ze doen er gewoon geen moeite voor maw.
Waarschijnlijk trekt de code van die software op geen zak en willen ze het niet opnieuw laten schrijven wegens te veel kosten. Want nu moeten ze toch wel al echt VEEL klachten hebben gehad, opnieuw schrijven lijkt me bijna de goedkoopste oplossing...
Leuk apparaat, maar ook al zou die er in het wit zijn, dan nog zou ik hem niet kopen. Ik kan niet zonder een numpad.Phuncz schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:45:
Of als er meer zwarte Mac's komen kunnen we allemaal aan de MX revolution en DiNovo Edge:
[afbeelding]
Eigenlijk zit ik te wachten (zinloos helaas) op een combinatieset van het oude DiNovo toetsenbord in het wit in combinatie met een witte VX Revolution muis.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Nee inderdaad, die vraag nemen ze gewoon niet serieus meer blijkbaar..
DAT zou ik idd. ook wel zien zitten, maar dan beter afgewerkt want ik vind de klassieke DiNovo niet zo goed afgewerkt. Maar qua functie kan het al meeCanaria schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:16:
[...]
Leuk apparaat, maar ook al zou die er in het wit zijn, dan nog zou ik hem niet kopen. Ik kan niet zonder een numpad.
Eigenlijk zit ik te wachten (zinloos helaas) op een combinatieset van het oude DiNovo toetsenbord in het wit in combinatie met een witte VX Revolution muis.
Anoniem: 205470
Zo ja: Haal het eraf als je daarmee kunt leven, of test even door LCC te killen in activity monitor.
Zo nee: Probeer de transmitter dichterbij je muis te zetten, werkt dit niet ?
Dan: je batterijen eens vervangen.
Werkt dat ook niet dan heb je een probleem, en moet je de set eens op een andere mac / pc aansluiten.
Anoniem: 205470
Ik heb volgens mij al een oplossing gevonden, heel vreemd, maar goed....Kaspers schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 20:11:
Heb je het Logitech Control Center erop staan ?
Zo ja: Haal het eraf als je daarmee kunt leven, of test even door LCC te killen in activity monitor.
Zo nee: Probeer de transmitter dichterbij je muis te zetten, werkt dit niet ?
Dan: je batterijen eens vervangen.
Werkt dat ook niet dan heb je een probleem, en moet je de set eens op een andere mac / pc aansluiten.
Ik had een muismat eronder, een aantal weken geen probleem mee, ook andere muizen zijn geen probleem. Maar nu ik heb eronder weg gehaald heb is het weer goed.
Ik heb LCC erop staan, zal dat ook nog eens proberen. Thanks voor de input!
En het dinovo toetsenbord werkt dus niet op een apple? Zit namelijk nog te twijfelen, gebruik nu hoofdzakelijk windows, maar wil hem ook voor macos gebruiken.
Hij gaat vanzelf terug naar de winkel/logitech fabriek? Dat gedrag zou ik alleen maar aanmoedigen...Anoniem: 205470 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 18:12:
Hij hapert enorm, gaat soms terug naar waar hij vandaan kwam etc.
1) Als ik mijn scrollwiel indruk gebeurt er niets. Normaal gezien gebruik ik dit om tabs af te sluiten in Opera of om Dashoard snel op te starten. Instellingen zien er als volgt uit:

2) Ook zou ik de 2 zijknoppen (aan je duim) willen gebruiken als exposéknoppen maar als ik dit wil instellen dan moet ik in LCC de gewenste toets in drukken. Druk ik dan vb. F9 in dan verschijnt éxpose.

3) Op mijn toetsenbord kan ik de battrijstatus checken door op F1 te drukken maar hoe doe je dit voor je muis? Het ledje brandt nl. niet. Of gaat het pas branden als de batterij zwak is?
Bij mij zijn exposé- en dashboardknoppen gewoon als apart item te selecteren (ik gebruik een M510 icm LCC 2.1.4), ik hoef dus niet een keystroke te simuleren.
Oudere LCC-versie ondersteunt het idd niet om direct exposé-acties aan muisknoppen toe te wijzen, en dan kan het dus alleen dmv een toetsaanslag. Wanneer je het probleem hebt dat je bv F9 niet in kunt drukken omdat expose dan verschijnt, moet je even in je System Prefs je Exposéknoppen veranderen, dan in LCC alles goed mappen, dan de Exposé-instellingen herstellen.
In LCC 2.1.4 is dit niet nodig voor Dash en Exposé, wel voor Spaces.
Die van mij is na een weekje gebruiken in de kast beland..
Verkocht aan een hele aardige gozer.
[ Voor 19% gewijzigd door Kaspers op 19-10-2007 20:27 ]