Logitech Cordless Desktop S 530 for Mac

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.768 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik heb dit toetsenbord deze sinds deze week, gebruik hem zowel op mijn macbook als op mijn windows pc. Super fijn en werkt zowel in os x als in Windows XP perfect. Moet alleen voor de muis nog even de SetPoint drivers installeren voor wat finetuning.

De mensen die de printscreen toets niet voor elkaar krijgen, de printscreen toets zit in windows xp onder de F13 :)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653

Ik wil dit setje ook aanschaffen icm een mac mini en een cinema display. Begrijp ik het goed dat het niet werkt als de de usb receiver in de hub die in het cinema display zit verwerkt gebruikt?
Ook niet via een andere hub?
Mijn mini heeft nl nogal wat weinig usb-poorten.. :'(

Edit: In deze review gebruikt de reviewer het dus wel met een USB-hub (wel één die van externe stroom is voorzien).

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 104653 op 03-05-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37864

Anoniem: 104653 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:57:
Ik wil dit setje ook aanschaffen icm een mac mini en een cinema display. Begrijp ik het goed dat het niet werkt als de de usb receiver in de hub die in het cinema display zit verwerkt gebruikt?

Edit: In deze review gebruikt de reviewer het dus wel met een USB-hub (wel één die van externe stroom is voorzien).
Het lijkt er op dat het soms wel en soms niet goed werkt en dat het maar afwachten is. Je kan natuurlijk wel een ander USB apparaat migreren naar de hub in je monitor om een poort op de mini zelf vrij te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-06 19:02

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

De mijne zit via een Trust (no one) USB hub aangesloten en het werkt prima :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Even een subtiel schopje. Ik ben erg geinteresseerd in deze set, maar vraag me af hoe ik de set met een KVM switch zou moeten gebruiken. Kan dit uberhaupt? Tot overmaat van ramp snapt mijn KVM switch alleen PS/2 aan de inkomende kant. Zou ik de receiver van mijn vorige Logitech wireless set kunnen blijven gebruiken misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Nope. Logitech heeft gecodeerde signalen voor alle RF producten. Gaat je dus helaas niet lukken, zal je even voor een USB switch moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Hm, wat ik natuurlijk ook kan doen, is even de RF receiver uit de desktop stand halen en in m'n MacBook prikken. Of is dat te simpel gedacht? Dus dat de desktop stand aan de PC hangt, en m'n MB de minireceiver gebruikt.

En wat voor USB switch bedoel je? Een USB kvm switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Trouwens, de meeste USB kvm switches hebben een aparte USB poort voor een keyboard, en een aparte voor een muis. Deze logitech set gebruikt 1 USB aansluiting voor beide, werkt dat dan wel? Bijvoorbeeld met deze switch dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

USB KVM Switch ja. Dat ze twee poorten hebben boeit niks, zolang dat ene USB signaal van je stickie maar netjes naar de goede computer doorgestuurd wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:21

Peentje

MAC / Windows i don't care

Het zou als het goed is inderdaat moeten werken, alleen heb je een probleem als je je apple uit de slaapstand wil halen, want dan werkt het (bij mij iig) niet.

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik gebruik de S530 receiver op een Belkin 7-poorts USB hub en heb nooit problemen gehad. Ook m'n Mac Mini uit de slaapstand halen werkt goed :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-04 14:23
Ook in het bezit van 530 hiervoor de 510 gehad op Windows.

Ik wil de keys als Windows keys gebruiken, heb hiervoor DoubleComman geinstallerd maar het werkt helaas niet.
het gaat om de Home, end etc.
zijn er andere programma's die dit kunnen doen?

gr
Chak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-06 09:55
Hele fijne set, heb hem net aangeschaft bij de MM.
Die ruk software heeft na een half uur kloten nog niet 1 apparaat gevonden, dus die knikker ik er zometeen direct weer af..

Het is helaas niet anders, dan maar de funtion knoppen toewijzen aan een paar hotkeys..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaspers schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:45:
Hele fijne set, heb hem net aangeschaft bij de MM.
Die ruk software heeft na een half uur kloten nog niet 1 apparaat gevonden, dus die knikker ik er zometeen direct weer af..

Het is helaas niet anders, dan maar de funtion knoppen toewijzen aan een paar hotkeys..
Dus je koopt een defect product (het werkt immers niet volledig) en gaat daar nog mee akkoord ook? Zo blijft logitech rommel maken... de enige manier om zulk soort bedrijven te overtuigen dingen beter te doen is met je portemonnee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Heb je opzich wel een beetje gelijk in, toch tikt het bordje zo ideal, ik kan die gare buttons wel missen eigenlijk. Zo ideaal zijn ze nou ook niet geplaatst eigenlijk..

Die play, next, back e.d. buttons boeien me weinig.
Verder werken de volume buttons wel, wat me opzich wel boeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205534

weet iemand welke knop dat er standaard onder de korte duimknop zit? deze dient om verder te gaan in je browser maar ik heb 'm per ongeluk veranderd en ik krijg 'm niet meer in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:11

breinonline

Are you afraid to be known?

Verder gaan in je browser zou cmd+pijltje rechts moeten zijn.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205534

Thx voor reply, maar hoe krijg je net die command ingesteld? In LCC druk ik op command bij modificator maar werkt blijkbaar niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182864

Even een vraagje. Ik vind mijn mighty mouse zo onderhand een beetje irritant worden. Nu ken ik al een tijdje de Logitech S 530 en die is wel heel mooi.

Ik zit alleen met één dingetje. Wat ik wel geweldig vind aan de Mighty Mouse zijn die 2 zijknoppen i.c.m. Exposé. Ik gebruik dit erg veel om alle vensters te zien.

Is er ook zo'n optie bij de muis van de S 530?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
In combinatie met die ruk software zowiezo,
ik werk zonder die software en ik kan dmv het mighty mouse prefpane de instelling van de zijknop wijzigen die daarna ook effect heeft op m'n Logitech muis.

Het kan dus ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182864

Oh dat is mooi :) , bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 15:32
Ik weet niet wat jij zo ruk vind aan die software van je maar ik denk toch echt dat het aan jou manier van werken ligt... Ik heb namelijk 0,0 problemen gehad en hij vindt alle hardware ook gewoon goed snel. Sterker nog als ik me mac op start kan ik meteen aan de gang met de s530 set.

Ik denk dus dat jij toch echt wat fout... Beetje flauw om dan te zeggen dat de software ruk is terwijl eigenlijk jij er gee donder van snapt -_-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
edit: dubbele post....

[ Voor 94% gewijzigd door Roberttt op 17-06-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oe, een logitech fanboy :P . Nah, serieus, lees het topic eens helemaal door? Er zijn gevallen waar de software helemaal goed werkt, en gevallen waar het helemaal niet werkt... En het lijkt moeilijk te voorspellen te zijn of e.e.a. nou wel of niet gaat werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
haha, ik ben geen logitech fanboy hoor, vind alleen beetje flauw om mensen slecht advies te geven over dingen die in princiepe goed werken. Maareh ik wist niet dat er meer mensen last van hadden, ik heb namelijk op internet zitten googlen maar kwam weinig problemen tegen en de problemen die er waren zijn snel opgelost.

Wel vaag dat het dan soms wel werkt en soms weer niet, ik ben dan genijgd om te zeggen dat het aan de hardware ligt en niet aan de software, omdat deze toch echt altijd 100% hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Nou hier heeft LCC één keer m'n hardware gedetecteerd, daarna nooit meer.
En het internet staat vol met problemen als ik er naar zoek, en ik kan geen fix vinden voor mijn probleem..

Gelukkig gebruik ik die hotkeys toch niet, dus ik kan er wel mee leven, maar jammer is het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
hehe ok ik had wat algemener gezocht, toch blijf het vaag... Of ze geven gewoon hele vage software uit die soms wel werkt en soms niet. Of er zitten bij bepaalde toetsenboorden iets fout inde hardware wat ik me eerder kan voorstellen :P. Ik zou het in ieder geval niet accepterne en om een nieuwe vragen of geld terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Zoals ik al zei, ik kan er mee leven, plus het feit dat ik 3rd party kernel extensions nooit zo heel leuk vind + bijbehorende prefpane bende..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Persoonlijk vind ik de set qua design een enorme misser. Het wit (toetsen, rand), oogt enorm goedkoop en het design steekt erg af tov. een Mac.

Buiten het feit dat het wit en zilverkleurig is, met Mac-toetsen, is het in mijn ogen niet Logitech waardig. Ik had voor de dergelijke prijs van de set iets deftigers verwacht. Iets wat meer bij het neutrale en minimalistische design van Apple past. Nu ja, dat moet ik zowiezo nog vinden bij andere fabrikanten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Phuncz schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:13:
Persoonlijk vind ik de set qua design een enorme misser. Het wit (toetsen, rand), oogt enorm goedkoop en het design steekt erg af tov. een Mac.
Ik snap werkelijk niet waar je het over hebt. Het wit is gewoon iPod wit en het zilverkleurig steekt niet af. Gewoon Apple-stijl. Dat het jouw smaak niet is wil niet zeggen dat het een misser is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik zeg dan ook meermaals dat het mijn persoonlijke mening is...

Heb er al genoeg mee gespeeld en naast andere Mac apparatuur gezet zoals de Apple keyboards. Het doet veel te druk en chaotisch aan. trouwens bestaat er geen "iPod wit": je doelt gewoon op zuiver wit. Het is een ander wit (andere reflectie, gladheid), het voelt ook totaal anders aan. De Apple keyboards hebben gladde toetsen maar de bovenkant is gesatineerd met een niet te aanwezige opdruk. Ook hebben de toetsen een vrij uniforme grootte op wat speciale toetsen na. Bij de S530 is dat in mijn ogen een puinhoop, teveel verschillende vormen, de schreeuwerige opdruk. Ik kijk er me scheel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

amahusu

taking over the world!

ik vind hem ook niet echt "classy" ogen, meer "trashy". Maar hey, who am I :p

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jij bent amahusu, de laatste keer dat ik je naam las. Maargoed, ik deel de mening van de voorgaande 2 posters en zou 'm ook omwille van de looks niet kopen.

Ik zou het mooi vinden als er eens iemand in apple-stijl een natural (split) keyboard zou bouwen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Of als er meer zwarte Mac's komen kunnen we allemaal aan de MX revolution en DiNovo Edge:

Afbeeldingslocatie: http://www.technoskop.de/_img/2006/logitech-dinovo-edge-tastatur-mit-clickwheel.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jham-trading.nl/images/MOUSE%20LOGITECH%20MX%20Revolution%20Laser.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

amahusu

taking over the world!

sodeju, dat is wel een strak toetsenbord! Alleen ik vind hem niet bij mn zwarte macbook passen omdat die mat-zwart is en dat toetsenbord is toch wel erg shiny, desalniettemin erg mooi dingetje.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Phuncz schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:45:
Of als er meer zwarte Mac's komen kunnen we allemaal aan de MX revolution en DiNovo Edge:

[afbeelding]

[afbeelding]
En jij wil de S530 een pimperig druk ding noemen? :{

Laten we het op een verschil van smaak houden... Ik vind dit ding vreselijk over the top en druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
En het is een windows tobo. Dus wss geen OS X drivers.
Heb je ook niks aan die ''tele tubby'' toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Sluit ik me bij aan, ik vind de kwaliteit van dit toetsenbord prima :).
Verder kan ik me aansluiten bij het gestelde 'iPod wit' en ik zie toevallig net ook nog een overeenkomst tussen m'n mbp silver en dit toetsenbord :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Alles wat oranje is aan dat toetsenbord licht enkel op indien van toepassing. Het is dus niet constant aan en dus een heeeeel pak minder druk zo.

Afbeeldingslocatie: http://www.gearlog.com/images/keyboard.jpg

Zo dus. Maar idd, iedereen zijn eigen smaak :) Het was dan ook een voorbeeld van iets dat ik veeeel strakker vind en ook meer zou passend vinden bij bv. een zwarte iMac ofzo.

[ Voor 28% gewijzigd door Phuncz op 18-06-2007 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MintyDoerak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-05 15:46
en dan mag je wel gelijk 150 dokken:S hou het toch liever bij mn apple-set;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Bij mij gaat het batterijlampje knipperen wanneer ik m'n mac uitzet met de toetscombinatie: ctrl+ald+cmd+eject. Iemand enig idee waarom of waar dit voor is ?
Er gebeurd eigenlijk hetzelfde als je op F1 drukt.. alleen knippert hij nog wat langer..

Trouwens, ik zag net op de productpagina dat LCC, Mac OS versie 10.4.nogwat tot en met 10.4.8 ondersteund, terwijl we al bij 10.4.10 zijn :/..
Het schiet niet echt op daar..

[ Voor 30% gewijzigd door Kaspers op 21-06-2007 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-06 08:20
Kaspers schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 21:16:
Bij mij gaat het batterijlampje knipperen wanneer ik m'n mac uitzet met de toetscombinatie: ctrl+ald+cmd+eject. Iemand enig idee waarom of waar dit voor is ?
Er gebeurd eigenlijk hetzelfde als je op F1 drukt.. alleen knippert hij nog wat langer..

Trouwens, ik zag net op de productpagina dat LCC, Mac OS versie 10.4.nogwat tot en met 10.4.8 ondersteund, terwijl we al bij 10.4.10 zijn :/..
Het schiet niet echt op daar..
Dit heb ik niet... miss omdat je het LCC geinstalleerd hebt?

Over de befaamde LCC + S530 bug: ik heb deze gerapporteerd bij Logitech in Augustus vorig jaar, ben opgebeld geweest door een of andere QA-kerel om wat vrage te beantwoorden en heb er vervolgens niets meer van gehoord. Bij Logitech Support staat het gemarkeerd als "opgelost"... ze doen er gewoon geen moeite voor maw.
Waarschijnlijk trekt de code van die software op geen zak en willen ze het niet opnieuw laten schrijven wegens te veel kosten. Want nu moeten ze toch wel al echt VEEL klachten hebben gehad, opnieuw schrijven lijkt me bijna de goedkoopste oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topicstarter
Phuncz schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:45:

[afbeelding]
Leuk apparaat, maar ook al zou die er in het wit zijn, dan nog zou ik hem niet kopen. Ik kan niet zonder een numpad.
Eigenlijk zit ik te wachten (zinloos helaas) op een combinatieset van het oude DiNovo toetsenbord in het wit in combinatie met een witte VX Revolution muis.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Nee ik heb LCC er niet op..
Nee inderdaad, die vraag nemen ze gewoon niet serieus meer blijkbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Canaria schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:16:
[...]

Leuk apparaat, maar ook al zou die er in het wit zijn, dan nog zou ik hem niet kopen. Ik kan niet zonder een numpad.
Eigenlijk zit ik te wachten (zinloos helaas) op een combinatieset van het oude DiNovo toetsenbord in het wit in combinatie met een witte VX Revolution muis.
DAT zou ik idd. ook wel zien zitten, maar dan beter afgewerkt want ik vind de klassieke DiNovo niet zo goed afgewerkt. Maar qua functie kan het al mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205470

Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn muis van de s530. Hij hapert enorm, gaat soms terug naar waar hij vandaan kwam etc. Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen en hoe het op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Heb je het Logitech Control Center erop staan ?
Zo ja: Haal het eraf als je daarmee kunt leven, of test even door LCC te killen in activity monitor.
Zo nee: Probeer de transmitter dichterbij je muis te zetten, werkt dit niet ?
Dan: je batterijen eens vervangen.
Werkt dat ook niet dan heb je een probleem, en moet je de set eens op een andere mac / pc aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205470

Kaspers schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 20:11:
Heb je het Logitech Control Center erop staan ?
Zo ja: Haal het eraf als je daarmee kunt leven, of test even door LCC te killen in activity monitor.
Zo nee: Probeer de transmitter dichterbij je muis te zetten, werkt dit niet ?
Dan: je batterijen eens vervangen.
Werkt dat ook niet dan heb je een probleem, en moet je de set eens op een andere mac / pc aansluiten.
Ik heb volgens mij al een oplossing gevonden, heel vreemd, maar goed....
Ik had een muismat eronder, een aantal weken geen probleem mee, ook andere muizen zijn geen probleem. Maar nu ik heb eronder weg gehaald heb is het weer goed.

Ik heb LCC erop staan, zal dat ook nog eens proberen. Thanks voor de input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat is het verschil tussen de laser versie en de normale versie van de s530? Hij staat namelijk 2 keer in de pricewatch, de non laser versie is een paar euro goedkoper, maar op de plaatjes zie ik geen verschil. Ook op de logitech site staat maar 1 versie.

En het dinovo toetsenbord werkt dus niet op een apple? Zit namelijk nog te twijfelen, gebruik nu hoofdzakelijk windows, maar wil hem ook voor macos gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205470 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 18:12:
Hij hapert enorm, gaat soms terug naar waar hij vandaan kwam etc.
Hij gaat vanzelf terug naar de winkel/logitech fabriek? Dat gedrag zou ik alleen maar aanmoedigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds kort heb ik dit setje ook maar ik ondervind enkele probleempjes:

1) Als ik mijn scrollwiel indruk gebeurt er niets. Normaal gezien gebruik ik dit om tabs af te sluiten in Opera of om Dashoard snel op te starten. Instellingen zien er als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1112/915742302_b121d064a8_o.jpg

2) Ook zou ik de 2 zijknoppen (aan je duim) willen gebruiken als exposéknoppen maar als ik dit wil instellen dan moet ik in LCC de gewenste toets in drukken. Druk ik dan vb. F9 in dan verschijnt éxpose.

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1275/915742344_10ee7ab3f1_o.jpg

3) Op mijn toetsenbord kan ik de battrijstatus checken door op F1 te drukken maar hoe doe je dit voor je muis? Het ledje brandt nl. niet. Of gaat het pas branden als de batterij zwak is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand misschien enige suggestie? Vooral klikken met mijn scrollwiel in Opera (om links in nieuwe tab openen en tabs te sluiten) is een groot gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-05 14:55
heb je de nieuwste LCC geïnstalleerd?

Bij mij zijn exposé- en dashboardknoppen gewoon als apart item te selecteren (ik gebruik een M510 icm LCC 2.1.4), ik hoef dus niet een keystroke te simuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-05 14:55
Over het gebruik van LCC-instellingen voor Exposé:

Oudere LCC-versie ondersteunt het idd niet om direct exposé-acties aan muisknoppen toe te wijzen, en dan kan het dus alleen dmv een toetsaanslag. Wanneer je het probleem hebt dat je bv F9 niet in kunt drukken omdat expose dan verschijnt, moet je even in je System Prefs je Exposéknoppen veranderen, dan in LCC alles goed mappen, dan de Exposé-instellingen herstellen.

In LCC 2.1.4 is dit niet nodig voor Dash en Exposé, wel voor Spaces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Iemand nog belang bij een S530 setje ?
Die van mij is na een weekje gebruiken in de kast beland..

Verkocht aan een hele aardige gozer.

[ Voor 19% gewijzigd door Kaspers op 19-10-2007 20:27 ]

Pagina: 1 2 Laatste