Laat hem nou, foeiBram77 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:31:
En je bent 13?
Misschien kun je de auto ook even posten in het Foute Tuning Topic ?
Hij heeft hem pas 3 weken dus denk dat de ombouw niet van hem komt.
Laat hem nou, foeiBram77 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:31:
En je bent 13?
Hebben jullie bij die maatschappij ook nog meerdere dingen ondergebracht?Arunia schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:41:
Bij mij is het rottig om neer te zetten aangezien mijn vriendin en ik een gezinsverzekering hebben. Zij heeft mijn noclaim korting meegenomen (losstaand van die van mij!) en zo dus ook een goede korting kunnen krijgen. De premie is voor 2 auto's (Megane('96) en Micra('94) 78,83euro.
BMW 535D
[ Voor 11% gewijzigd door Tys op 08-05-2007 16:54 ]
My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)
Anoniem: 185039
Ehhm 19 was foutje met typenBram77 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:31:
En je bent 13?
Iets?Thiaz schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:53:
• Merk: Hyundai
• Type: Lantra 1.8 GLS
• Motor: 1.8 16v
• Bouwjaar: 1997
• Leeftijd: 20
• Aantal schade vrije jaren: 2
• Verzekeringsmaatschappij: Centraal Beheer
• Welk verzekeringspakket je hebt: WA + (Diefstal, Ruiten)
• Maandpremie: € 17,40
Ik rijdt nog geen 10.000 KM per jaar, vandaar de iets lagere premie ten opzichte van anderen.
[ Voor 10% gewijzigd door GH45T op 08-05-2007 18:12 ]
Geintje hoor, ieder wat wilsAnoniem: 185039 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 17:55:
[...]
Ehhm 19 was foutje met typen![]()
Mwah echt fout is t em niet, word nog heel wat aan verbouwd, das een punt wat zeker is
Geen idee wat "normaal" is, ik heb in het begin gewoon verzekeraars persoonlijk benaderd met "mijn profiel", een extra schadevrij jaar levert mij bijvoorbeeld nog geen 50 cent/maand voordeel op. Ik vind het wel prima, my advice: Gebruik niet die online of bestaande gevallen, gewoon eens bellen en vragen wat er op maat kan ...GH45T schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:11:
[...]
Iets?
Ik betaal voor mijn gebakje met 45 pk meer dan 45 euro per maand voor 12k per jaar te rijden...
Verder beetje vergelijkbaar, ook 20 jaar, ook 2 schadevrije jaren.
Het wordt me keer op keer duidelijk dat ik bij de verkeerde verzekeringsmaatschappij zit, toch maar eens overstappen nu ik net het 2e schadevrije jaar heb en vandaag een nieuwe apk heb gescoord.
My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)
leeg
Inmiddels is de premie gedaald tot een iets beter leefbare 249 euro per maand. Jaartje ouder, geen schade + overgestapt naar de FBTO internet autoverzekering die als nadeel heeft dat je geen no-claim beschermer meer kunt nemen én ik mijn no-claim niet meer met mijn vrouw kan delen, maar als voordeel dat de premie ook 20% lager is dan bij de gewone verzekering én de no claim per maand wordt toegepast, in plaats van per jaar. Voor elke maand dat ik geen schade heb daalt de premie dus direct.Daniel schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:38:
- Merk: BMW
- Type: 645CI S
- Maandpremie: ~354 euro per maand *auw*
Eve char: Warock <TEST>
Ter land, ter zee en in de kroeg
Vaak zit je een jaar vast... Tenzij je je auto verkoopt...Christiano007 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:45:
Als je pas net een paar maanden verzekerd bent, maar je kunt ergens anders voordeliger verzekeren, kun je dan overstappen of ben je verplicht het eerste jaar te houden bij de huidige verzekeraar? (Oriondirect)
Zie bij PMA.info toch wel aardig wat goedkoper
WA - Verzekering
De WA-verzekering dekt schade aan de persoon of het bezit van derden. Wie een auto bezit, is wettelijk verplicht om (tenminste) een WA-verzekering af te sluiten. De dekking moet minstens € 907.560 per gebeurtenis bedragen, maar veel verzekeringen bieden een dekking van € 2.000.000 of meer.
Schade aan de eigen auto wordt niet vergoed; de schade van inzittenden wel, zodat het normalerwijze niet nodig is om een inzittendenverzekering af te sluiten.
Het afsluiten van uitsluitend een WA-verzekering wordt aanbevolen voor "oudere" auto's (meer dan plm. acht jaar).
van autoweek:Wanneer een automobilist schade aan een derde toebrengt, dekt de WA-verzekering van de auto deze schade. Dit geldt ook voor inzittenden in diezelfde auto, zelfs wanneer dit familieleden zijn of een echtgenoot (enige uitzondering is de bestuurder zelf). Daarnaast kan er voor het motorvoertuig een inzittendenverzekering worden gesloten. Deze dekt meestal alle passagiers van de auto, inclusief de bestuurder. Vaak tot een maximaal aantal personen, dit staat in de polisvoorwaarden vermeld.
Ik word er nogsteeds niet veel wijzer van...Globaal is te onderscheiden: · de tegenpartij heeft schuld. Diens WA-verzekeraar dient de letselschade te betalen van bestuurder en inzittenden; · de bestuurder van de auto heeft zelf schuld. De letselschade van de inzittenden (ook al is dat familie van de bestuurder) dient door de (eigen) WA-verzekeraar van de auto te worden betaald. De schade van de bestuurder wordt echter niet vergoed; · er is geen schuldige aan te wijzen, bijvoorbeeld bij gladheid. In dat geval wordt letselschade van bestuurder en inzittenden niet vergoed tenzij er een ongevallen- of schadeverzekering voor inzittenden is afgesloten. Alleen in dat laatste geval is er recht op een bepaalde uitkering. Zoals u kunt zien, is een inzittendenverzekering een belangrijke verzekering, met name voor de bestuurder van de auto. Als hij/zij bij een ongeval zelf schuld heeft (of de schuld van de tegenpartij is niet te bewijzen), dan valt hij/zij met zijn of haar claim tussen wal en schip... (RV)
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 09-05-2007 15:12 ]
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Anoniem: 152769
Staat dat ergens geregistreerd dat jij op dat moment achter het stuur zat? Indien ja, dan moet je dat normaal aan je verzekering zeggen. Indien dat nergens officieel bevestigd is zwijg je daar best over, dan kunnen ze het niet natrekken.beOnt schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:43:
Even klein vraagje, ik heb meer dan 2jaar mijn rijbewijs, maar ben ooit toen ik begon te werken een accident tegen gekomen met een Firmawagen. Telt dit mee ivm bonus malus niveau?
Heb ook een kleine 2 jaar mijn eigen verzekering voor een persoonlijke auto.
Ik heb net ff gebelt met de unive en daar zit je idd minimaal een jaar aanvast...je zou de auto natuurlijk wel kunnen overschijven op iemand anders z'n naam en daarna weer op je eigen naam zettenMikeyMan schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:44:
[...]
Vaak zit je een jaar vast... Tenzij je je auto verkoopt...
Bij mijn verzekering heeft het niet direct invloed, bedrag staat per jaar vast, wordt wél meegenomen bij het bepalen van de premie voor een komend jaar.Verzekering afgesloten toen ik 23 was. Ben een een kleine week terug 24 geworden. Ben benieuwd of dat nog invloed heeft.
Dus:quote: AutoweekGlobaal is te onderscheiden:
- de tegenpartij heeft schuld. Diens WA-verzekeraar dient de letselschade te betalen van bestuurder en inzittenden;
- de bestuurder van de auto heeft zelf schuld. De letselschade van de inzittenden (ook al is dat familie van de bestuurder) dient door de (eigen) WA-verzekeraar van de auto te worden betaald. De schade van de bestuurder wordt echter niet vergoed;
- er is geen schuldige aan te wijzen, bijvoorbeeld bij gladheid. In dat geval wordt letselschade van bestuurder en inzittenden niet vergoed tenzij er een ongevallen- of schadeverzekering voor inzittenden is afgesloten. Alleen in dat laatste geval is er recht op een bepaalde uitkering.
Zoals u kunt zien, is een inzittendenverzekering een belangrijke verzekering, met name voor de bestuurder van de auto. Als hij/zij bij een ongeval zelf schuld heeft (of de schuld van de tegenpartij is niet te bewijzen), dan valt hij/zij met zijn of haar claim tussen wal en schip... (RV)
[ Voor 11% gewijzigd door Goverman op 09-05-2007 18:42 ]
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
GTi Cupra...is dat een nieuwe versie ofzo? je hebt de GTi (oude Seat) en de Cupra dacht ik...BrZ schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:59:
- Merk: Seat
- Type: Ibiza 2.0i 16V GTi Cupra
- Motor: 2.0 16v
- Bouwjaar: 1999
- Leeftijd: 24
- Aantal schade vrije jaren: 0
- Verzekeringsmaatschappij: Interpolis (Rabobank dus
)
- Welk verzekeringspakket je hebt: All risk
- Maandpremie: ongeveer € 75
[ Voor 11% gewijzigd door Deathchant op 10-05-2007 10:00 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
WA+ is geen probleem... Allrisk wel..._JGC_ schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 19:53:
Merk: Volkswagen
Model: Golf MK3
Motor: 1.9D
Bouwjaar: 1992
Verzekering: Klaverblad WA+
Schadevrije jaren: 2
Jaarpremie: ~480 euro
Leeftijd: 24
3e schadevrije jaar zit eraan te komen, binnenkort weer een stukje goedkoper. Eerste jaar was ruim 1000 euro, 2e jaar zat ik meteen rond de 650 euro, terwijl ik dat jaar nog 23 moest worden zelfs. Zit nu dus in het derde jaar en over anderhalve maand zie ik de aangepaste polis wel tegemoet. WA+ op zo'n oude bak doet bijna geen enkele maatschappij meer, zeker niet voor deze prijs.
[ Voor 12% gewijzigd door battler op 12-05-2007 10:48 ]
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Zat... Ben er nog geeneen tegengekomen die het niet wilde..._JGC_ schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 23:56:
Er zijn niet veel maatschappijen die nog WA+ doen op een auto van inmiddels 15 jaar oud. Toen mijn auto nog 12 jaar oud was, was het ook al net op de wip met de maatschappij waar ik nu bij zit.
Ze zijn er wel, maar die zijn een flink stuk duurder. Overigens kan het kleine verschil in premie tussen WA en WA+ wel uit, heb vorig jaar nog tijdens mijn vakantie in Zweden een zijraam van mijn auto mogen vervangen. Helaas wel 130 euro eigen risico, maar ik kreeg iig nog 90 euro terug.
Anoniem: 39949
Dat is echt een goeie deal!battler schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 00:03:
* Merk: Toyota
* Type: Aygo
* Motor: 1.0
* Bouwjaar: 2007
* Leeftijd: 18
* Gewicht: ongv. 900KG ofzo![]()
* Aantal schade vrije jaren: 0
* Verzekeringsmaatschappij: Unive
* Welk verzekeringspakket je hebt: All Risk
* Maandpremie: 24 euro per maand
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Anoniem: 39949
een Aygo is ook geen auto, dat is een stadsvlo
Het is de eerste Cupra uitvoering, in de "officiele" naam staat daar blijkbaar ook gti voor. En ik ben niet ontevreden met die verzekering neeDeathchant schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 09:56:
[...]
GTi Cupra...is dat een nieuwe versie ofzo? je hebt de GTi (oude Seat) en de Cupra dacht ik...
Maar anywayz, je verzekering....dat is echt heel netjes hoor!
omdat het kan!
omdat het kan!
[ Voor 30% gewijzigd door ajhaverkamp op 13-05-2007 11:03 ]
This footer is intentionally left blank
[ Voor 14% gewijzigd door seninha op 19-05-2007 08:08 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Mex op 19-05-2007 09:56 ]
Volgens de Tros Radar website is de vordeligste verzekering (All Risk situatie) toch echt € 99 per maand. Daar gaat dan de bonus malus korting nog van af, in jouw geval is die echter 0%. Kun je uitleggen hoe jij aan € 24 komt?battler schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 00:03:
* Merk: Toyota
* Type: Aygo
* Motor: 1.0
* Bouwjaar: 2007
* Leeftijd: 18
* Gewicht: ongv. 900KG ofzo![]()
* Aantal schade vrije jaren: 0
* Verzekeringsmaatschappij: Unive
* Welk verzekeringspakket je hebt: All Risk
* Maandpremie: 24 euro per maand
[ Voor 0% gewijzigd door ajhaverkamp op 19-05-2007 17:41 . Reden: Ik heb dan wel mijn Amsterdam postcode gebruikt, maar de duurste Aygo 1.0 uitvoering genomen. ]
Dat is wel een groot verschil ja, maar als je meerdere verzekeringen hebt bij de unive krijg je pakketkorting, daarom heb ik nu ook al 35% korting op me premieajhaverkamp schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 17:40:
[...]
Volgens de Tros Radar website is de vordeligste verzekering (All Risk situatie) toch echt € 99 per maand. Daar gaat dan de bonus malus korting nog van af, in jouw geval is die echter 0%. Kun je uitleggen hoe jij aan € 24 komt?
Ik weet niet helemaal doe het komt. Maar waarschijnlijk door het volgende.ajhaverkamp schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 17:40:
[...]
Volgens de Tros Radar website is de vordeligste verzekering (All Risk situatie) toch echt € 99 per maand. Daar gaat dan de bonus malus korting nog van af, in jouw geval is die echter 0%. Kun je uitleggen hoe jij aan € 24 komt?
Aha, daarom dus zo goedkoop. Wel misleidend om te zeggen dat jij met je 18 jaar een 2007 auto all-risk hebt verzekerd en slecht 24 euro per maand betaalt.battler schreef op zondag 20 mei 2007 @ 06:52:
[...]
Ik weet niet helemaal doe het komt. Maar waarschijnlijk door het volgende.
Staat op me vader zijn naam.
3 Auto's bij 1 verzekering verzekerd.
15 Jaar no-claim korting (iets in die trend kan ook 20 zijn).
En een kans dat je bij een ongeluk alles zelf mag betalen omdat je niet aan de polisvoorwaarden voldoet.battler schreef op zondag 20 mei 2007 @ 10:28:
Ja, ik betaal die 24,- aan me vader. Ik zal even vragen of dat hij alles op zijn naam heeft geregistreerd. Ene kant lijkt me wel logisch is lekker goed koop. Andere kant is dat hij ze no claim snel kan kwijt raken.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Volgens mij wordt met leeftijd je eigen leeftijd bedoelt en niet die van je autoDinX schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:07:
- Merk: Fiat
- Type: Punto
- Motor: 1.2
- Leeftijd: 8
- Aantal schade vrije jaren: 8
- Verzekeringsmaatschappij: Ethias
- Welk verzekeringspakket je hebt: BA
- Maandpremie: 135 per trimester
- Merk: Yamaha
- Type: FJR1300A
- Motor: 1.3
- Bouwjaar: 2005
- Leeftijd: 2
- Aantal schade vrije jaren: 6
- Welk verzekeringspakket je hebt: BA + rechtsbijstand + diefstal + bestuurder
- Maandpremie: 214 per trimester
Kun je de schade vrije jaren van je auto niet meenemen naar je motor?DinX schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:07:
- Merk: Fiat
- Type: Punto
- Motor: 1.2
- Leeftijd: 8
- Aantal schade vrije jaren: 8
- Welk verzekeringspakket je hebt: BA
- Maandpremie: 135 per trimester
- Merk: Yamaha
- Type: FJR1300A
- Motor: 1.3
- Bouwjaar: 2005
- Leeftijd: 2
- Aantal schade vrije jaren: 6
- Welk verzekeringspakket je hebt: BA + rechtsbijstand + diefstal + bestuurder
- Maandpremie: 214 per trimester
[ Voor 33% gewijzigd door deepbass909 op 20-05-2007 23:32 ]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Waarom een diefstalverzekering op zo'n oude auto?deepbass909 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 23:23:WA+ bevat bij mij de volgende modules:
- Merk: BMW
- Type: 316i COMPACT E2
- Motor: 1.6
- Bouwjaar: 1995
- Leeftijd: 28
- Verzekeringsmaatschappij: Ohra
- Welk verzekeringspakket je hebt: WA+
- Maandpremie: € 49,49 per maand
[list]
• Brand, storm en natuur (inc. overstromingen)
• Diefstal, inbraak en joyriding
• Accessoires
• Ruit
• Rechtsbijstand (nu een losse verzekering)
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Humpf, Volgende maand 26 dusHi-Sintar schreef op zondag 20 mei 2007 @ 18:52:
[...]
Volgens mij wordt met leeftijd je eigen leeftijd bedoelt en niet die van je auto
Bij de motor wordt geen bonus malus geteld bij mij verzekering. Staat ook nergens op de "factuur", waar het bij de wagen wel staat. Ik betaal daar ook nog hetzelfde als toen ik pas motor reed.Xof schreef op zondag 20 mei 2007 @ 19:45:
[...]
Kun je de schade vrije jaren van je auto niet meenemen naar je motor?
VRO doen, krijg je korting bij sommige verzekeringenDinX schreef op maandag 21 mei 2007 @ 00:17:
Ik betaal daar ook nog hetzelfde als toen ik pas motor reed.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Geen flauw idee, alleen dat de auto tenminste 20 jaar oud moet zijn._Ernst_ schreef op maandag 21 mei 2007 @ 00:50:Mijn Salto verzekering
- Merk: Suzuki
- Type: Alto
- Motor: 0.8
- Bouwjaar: 1988
- Leeftijd: 20
- Verzekeringsmaatschappij: Interpolis (RaboBank)
- Welk verzekeringspakket je hebt: WA + inzittenden + rechtsbijstand
- Maandpremie: 36 euro per maand
Uiteraard geheel op eigen naam.
Toevallig vandaag een mailtje gestuurd naar Interpolis met de vraag wat een oldtimerverzekering kost. Iemand die dat toevallig weet? Via interpolis.nl is er namelijk echt niks over te vinden. Ik zou namelijk erg graag ooit een amerikaan kopen (Chevy impala het liefst), maar lees overal verzekeringsbedragen van 100 euro per jaar, maar nu vroeg ik me af of dat bij interpolis ook zo is.
Logisch is het niet, goedkoop wel. Ik ben benieuwd wat je er zelf voor moet gaan betalen als je de auto op jouw naam zet. Dat zal minstens het 3-voudige zijn schat ik.battler schreef op zondag 20 mei 2007 @ 10:28:
Ja, ik betaal die 24,- aan me vader. Ik zal even vragen of dat hij alles op zijn naam heeft geregistreerd. Ene kant lijkt me wel logisch is lekker goed koop. Andere kant is dat hij ze no claim snel kan kwijt raken.
Eindhoven, weet niet of dat onder een risicogebied valt? Tsja, duur, vandaar dat ik ook bewust voor een klein licht autotje ben gegaan, omdat het anders al snel nog duurder word. Ik heb voordat ik hem afsloot behoorlijk zitten vergelijken, en interpolis kwam er als 1 van de goedkoopste uit (volgens de online premieberekingen)Smarron schreef op maandag 21 mei 2007 @ 00:55:
[...]
Geen flauw idee, alleen dat de auto tenminste 20 jaar oud moet zijn.
Ik vind jouw verzekering voor een Alto uit 1988 overigens wel erg duur. Woon je in een risicogebied ?
Voor zover ik weet niet met die van mij. En ik ga geen VRO doen met m'n eigen fiets.Chevy454 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 00:30:
[...]
VRO doen, krijg je korting bij sommige verzekeringen
Het scheelde mij maar een paar euro per maand en gezien de staat van de auto vind ik het waard. Als het verschil tussen dit pakket en All-risk niet zo groot was geweest (all-risk is 50% duurder), had ik dat zelfs gedaan.MikeyMan schreef op zondag 20 mei 2007 @ 23:53:
[...]
Waarom een diefstalverzekering op zo'n oude auto?
Ik zit met ongeveer een vergelijkbaar oude auto, en heb ervoor gekozen géén diefstal mee te laten verzekeren... Scheelt 150 euro per jaar...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Nee, maar ga eens bekijken wat je terugkrijgt áls ie gepikt wordt?deepbass909 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 08:43:
[...]
Het scheelde mij maar een paar euro per maand en gezien de staat van de auto vind ik het waard. Als het verschil tussen dit pakket en All-risk niet zo groot was geweest (all-risk is 50% duurder), had ik dat zelfs gedaan.
Mijn auto is dan wel 11 jaar oud, maar technisch en qua carrosserie is dat er niet aan af te zien. Daarnaast koop ik voor die €150 per jaar die jij meer kwijt zou zijn, geen nieuwe auto...
Gezien het algemene beleid zal dit een standaard vergoeding zijn voor aangebrachte schade, en bij total-loss de dagwaarde. Dagwaarde van mijn auto zal waarschijnlijk beraamt worden op zo'n €1500 tot €2000 (gezien de huidige prijzen van een E36 compact), maar ik zit erover te denken om hem te laten hertaxeren. Maar er zit ook vergoeding in voor alternatief vervoer en het heeft directe relatie met m'n rechtsbijstand. Voor de €85 die het me per jaar kost, vind ik dat de kosten wel waard.MikeyMan schreef op maandag 21 mei 2007 @ 09:52:
[...]
Nee, maar ga eens bekijken wat je terugkrijgt áls ie gepikt wordt?
Ik denk geen hol...
Anoniem: 49450
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 49450 op 22-05-2007 14:33 ]
Elect a clown, expect a circus.
[ Voor 20% gewijzigd door Metro2002 op 22-05-2007 16:20 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 49450 op 22-05-2007 17:28 ]
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
En buiten dat, ook al heb je 4 schadevrije jaren, onder de 25 jaar behoor je nog steeds tot een risicogroep. Lullig, maar helaas.Goverman schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:09:
De volgende zaken hebben invloed op de premie:
- dagwaarde auto
- massa auto
- vermogen auto
- leeftijd kentekenhouden / regelmatige bestuurder
- woonplaats kentekenhouden / regelmatige bestuurder
- schadeverleden kentekenhouden / regelmatige bestuurder
Dus: een BMW levert een hogere premie op vanwege:
- meer massa
- meer dagwaarde
- meer vermogen
Simpel toch?
[ Voor 15% gewijzigd door Wok op 23-05-2007 20:43 ]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
en zo is het voorspeld!
Anoniem: 142611
Res-q schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 19:10:Best handig, dat independer.nl
- Merk: Opel
- Type: Corsa
- Motor: 1.2 8v 45pk
- Bouwjaar: 1995
- Leeftijd: 22
- Verzekeringsmaatschappij: Budgio (fortis)
- Welk verzekeringspakket je hebt: WA + volledig Casco + ongevallen inzittenden (all risk dus)
- Maandpremie: €55,50
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Geen idee of je veel km's maakt, maar bij veel verzekeraars kun je aangeven hoeveel km's je per jaar rijdt. Bij minder dan bv 15k per jaar wordt de premie dan lager.Altaphista schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:18:
• Merk: Volkswagen
• Type: Golf 4
• Motor: 1.9 TDi Highline
• Bouwjaar: 2003
• Leeftijd: 28
• Aantal schade vrije jaren: 4
• Verzekeringsmaatschappij: FBTO internet
• Welk verzekeringspakket je hebt: All risk (geen eigen risico)
• Maandpremie: € 67,44
In bovenstaande overzichtjes zie ik dat sommigen van jullie best weinig betalen voor een All-Risk. Ligt dit vooral aan het aantal jaren? Voor de vergelijking heb ik eens bij Univé gekeken ("het bedrijf zonder winstoogmerk".. jaja) en daar zou ik op minimaal € 95 uitkomen, dat vind ik toch best aardig wat.
[ Voor 3% gewijzigd door ajhaverkamp op 21-08-2007 14:28 ]
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Anoniem: 104562
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq