He Edterbak.
Kan jij me vertellen welk jabra headset je precies gebruikt?
Welke rom versie je gebruikt? 80, 96 of 97?
Voor die gene die het nog niet wisten... zeer binnenkort zal er een nieuwe rom versie komen.
De 97 versie. Deze is er reeds in Duits en Frans. Engels laat helaas nog even op zich wachten.
Mijn eigen ervaringen met mijn G500:
Ik heb nu sinds een aantal weken mijn G500
Op zich is dit een zeer fijn toestel.
Laat ik het niet gaan hebben over alle dingen die goed en fijn werken maar laat ik het enkel hebben over de problemen die ik tegen ben gekomen en jullie dus ook kunnen verwachten.
1 radio
2 tomtom
3 bel volume
1
Onlangs heb ik de radio geprobeerd.
Deze geinstalleerd en mee gespeeld.
De problemen die ik tegen ben gekomen zijn als volgt.
- Het lijkt als of ik geen zenders kan vinden.
- Ik krijg het niet voor elkaar de radio over mijn speaker te laten lopen. (wel over de bijgeleverde headset)
2
Omdat GPS is ingebouwd en dit toch ook wel een hoofd rede voor me was dit toestel te kiezen ben ik navigatie natuurlijk gaan testen. Nu ga ik niet direct een pakket aanschaffen voor veel geld zonder dat ik weet hoe het werkt en of ik wel voor dit pakket wil kiezen. Dus heb ik een torrent van tomtom gedownload. Deze heb ik geinstalleerd en getest. Helaas. Deze wilde niet naar behoren werken. Er is mij in een shop verteld dat dit naar alle waarschijnlijkheid te maken heeft met het feit dat dit een illegale gecrackte versie was.
Ik heb vervolgens een kopie van navigon gedwonload. Dit is overigens het zelfde als miomap. Miomap maakt gebruik van navigon. Deze werkt perfect. Bied me ook zeer veel opties. Zelfs een logboek zit er in waar ik kan aangeven of het gaat om prive of werk kilometers. Dit vind mijn boekhouder helemaal top.
3
Met de telefoon blijf ik vechten. in eerste instantie gebruikte ik rom versie 80. Hier was zoals bekend een enorme echo te horen. Ik heb vervolgens de rom ge-update en de audio patch gedaan. Nu is de echo weg maar helaas ook het volume. Dit echter niet bij gewoon bellen maar wel bij de speaker en de bluetooth headset. Luxian zegt dat dit met de 97 versie van de rom verholpen moet zijn. Ik lees hier echter andere ervaringen over. Ik heb nu een Bluetooth headset van Bluetrek. De G2.
Deze werkt goed alleen het volume is gewoon veel te laag. Dit licht aan de G500 want ik heb die headset namelijk getest op de samsung van mijn vriendin en daar gaat ie meer dan hard genoeg.
In eerste instantie had ik ook een echo op de headset alleen deze is ook verholpen als je de microphone gain voor bluetooth headset op 2 zet. (tweede streepje).
Tip:
kijk eens op
www.eten-users.net
Hier vind je allemaal gebruikers van de G500 / M600 / M500.
Alle problemen die ja kan hebben komen hier aan bod.
Ook vind je hier een download sectie waar erg veel te vinden is.
Theme's ringtones, programma's etc. etc.
Vraag:
Wie gebruikt er een bluetooth headset en heeft hier geen problemen mee?
Welk type headset is het en welke rom versie gebruik je?