Heb al wat gevonden. Bijvoorbeeld deze:http://www.expansys.nl/product.asp?code=113091
Ik zie op de site van smartphonestunts.nl dat de G500+ ook leverbaar is. Hij heeft iets meer RAM, maar verder zie ik geen verschil..
Tjielp... een vogel.
Zie ook: http://www.e-ten.nl/g500+.htmlBas schreef op zondag 03 september 2006 @ 10:59:
Ik zie op de site van smartphonestunts.nl dat de G500+ ook leverbaar is. Hij heeft iets meer RAM, maar verder zie ik geen verschil..
Hmm ja, op andere sites zag ik dat de g500+ een 2 mp camera heeft. Heeft de G500 btw een FM-radio? Want in het verhaaltje staat wel dat 'ie een FM radio heeft, maar bij de specificaties weer niet
Vaak bu'j te bang!
De radiofunctie is aanwezig. Wel moet je hiervoor de koptelefoon aangesloten hebben. Bij de eerste aanwezige ROMS was deze functie niet aanwezig. Maar als je tegenwoordig een G500 aanschaft, heb je automatisch de nieuwste ROM met dus deze radiofunctie.-tom- schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:42:
Hmm ja, op andere sites zag ik dat de g500+ een 2 mp camera heeft. Heeft de G500 btw een FM-radio? Want in het verhaaltje staat wel dat 'ie een FM radio heeft, maar bij de specificaties weer niet
[ Voor 16% gewijzigd door edterbak op 04-09-2006 22:03 ]
hoe zit 't trouwens met het "draaggemak" van deze telefoon
kan hij makkelijk in de gemiddelde broekzak meegenomen worden zonder dat er dingen beschadigen? Ik wil 'm ook eigenlijk als meest voor telefoon gaan gebruiken
Vaak bu'j te bang!
Ik zit er aan te denken om eens zo'n pda shop in te stappen en het ding eens vast te houden. Twijfel nog tussen een 9100 of de G500.
Tjielp... een vogel.
Persoonlijk vind ik hem net even iets te fors. Sommige broeken past hij met moeite in de broekzak. Meestal houd ik hem dan even vast als ik ergens heen moet, of stop hem in me zak van me jas. Dit ongemak komt bij mij voornamelijk omdat ik niet heb opgelet met wat ik van het verpakkingsmateriaal weggegooid heb. Ik heb namelijk perongeluk de riemclip in de afvalemmer gedeponeerd...-tom- schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:25:
hoe zit 't trouwens met het "draaggemak" van deze telefoonkan hij makkelijk in de gemiddelde broekzak meegenomen worden zonder dat er dingen beschadigen? Ik wil 'm ook eigenlijk als meest voor telefoon gaan gebruiken
[edit]
Ohja, en over dat beschadigen... Ik hem hem altijd in zijn leren hoesje. Deze heeft tot nu toe, inmiddels 3 maanden, er voor gezorgd dat deze kras vrij is gebleven. Zelfs een keer vallen van 1 meter heeft hij overleefd. Hierdoor moest ik alleen even resetten, omdat 1 meter net wat aan de hoge kant is.... Weer een koe actie!!!
[ Voor 19% gewijzigd door edterbak op 05-09-2006 19:52 ]
De kogel is door de kerk. Gisteren toch besteld. Ik hoop dat ie morgen binnemkomt.
1 jarige T-mobile Flex 30 verlenging koste hij maar 108 euro.
1 jarige T-mobile Flex 30 verlenging koste hij maar 108 euro.
Tjielp... een vogel.
Heeft er misschien nog een tip voor een handige mp3 speler? Want die WMP zuigt ronduit
Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
Ik heb hem nu een paar dagen en echt een mega apparaat. Alleen GPS opstarten duurt eeuwen. Is dit ook verbeterd in de aller laatste rom update? Ik lees namelijk dat dan Tom Tom 6 niet goed werkt met com 7 (bij mij staat alles op auto). Nu werkt het goed en heb geen zin om te gaan updaten met als gevolg dat TT niet meer werkt. Iemand ervaring (heb nu Rom 96)
Tjielp... een vogel.
Die kabel wil ik ook graag. Ik heb ze daarom gemaild of ze ook per briefpost versturen, maar dat willen ze niet.fysiootje schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 20:45:
Heb al wat gevonden. Bijvoorbeeld deze:http://www.expansys.nl/product.asp?code=113091
9 euro verzendkosten voor al een duur kabeltje is inderdaad wat overdreven. Had ik niet gezien. Brando heeft ze ook voor 7 dollar ( http://shop.brando.com.hk/smartphonestereoconverter.php ). Ik denk erover om bij Brando ook een aluminium bescherm kistje te bestellen en folie. Deze zijn echter nog niet specifiek voor de G500 uitgebracht. Zal ongetwijfeld nog komen.
Wat de mp3 speler betreft. Ik ben zeer tevreden over de "Mortplayer". Prima mp3 speler. Speelt veel formaten. Paylist mogelijheden skins etc.
Wat de mp3 speler betreft. Ik ben zeer tevreden over de "Mortplayer". Prima mp3 speler. Speelt veel formaten. Paylist mogelijheden skins etc.
Heb je daar misschien een linkje van? Ik kan alleen maar pagina's vinden waarop staat dat ie dezelfde camera heeft als de g500.-tom- schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:42:
Hmm ja, op andere sites zag ik dat de g500+ een 2 mp camera heeft.
Bij www.gsmglobe.nl (waar de g500 overigens echt goedkoop is, daar ga ik 'm van de week bestellen, 22,50 euro vodafone, 2 jarig, telefoon gratis, 1e 3 maanden geen abbo kosten, en naar 6 maanden kan je naar 17,50 p/maand abbo, als je 20 euro betaald)
"-GPS
- 130Mb geheugen
- Quad-band
- Bluetooth
- 2.0 Megapixel camera met zoom
- Windows Mobile 5.0
Fm radio"
"-GPS
- 130Mb geheugen
- Quad-band
- Bluetooth
- 2.0 Megapixel camera met zoom
- Windows Mobile 5.0
Fm radio"
Vaak bu'j te bang!
[quote]grun schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:38:
[...]
Is echt een foutje van gsmglobe. De G500+ heeft alleen meer geheugen en is verder indentiek aan de G500. Dus met 1,3 megapixel camera
[...]
Is echt een foutje van gsmglobe. De G500+ heeft alleen meer geheugen en is verder indentiek aan de G500. Dus met 1,3 megapixel camera
jeuj, net m'n g500 besteld bij gsmglobe, hopelijk heb ik 'm nog voor eind van de week binnen
Vaak bu'j te bang!
Heeft iemand dit toestel en toevallig ook een Livebox van Orange (wanaddoo)?
Ik wil namelijk met de Bluetooth functie verbinding maken met de livebox, en op die mannier kunnen surfen op internet.
Is iemand dit al gelukt? Of weet iemand hier iets meer van?
Ik wil namelijk met de Bluetooth functie verbinding maken met de livebox, en op die mannier kunnen surfen op internet.
Is iemand dit al gelukt? Of weet iemand hier iets meer van?
jeuj kheb 'm binnen
, meteen een vraag, hoe kan ik de huidige rom-versie zien. En hoe zet ik 't toestel echt uit, en niet op standby (dus niet op de knop aan de zijkant).
Vaak bu'j te bang!
Het toestel is niet uit te zetten. Als ik 'm echt uit wil, maak ik de accu even los 
Ik heb btw Adobe reader erop gezet, best een lomp programma met zijn 8 mb trouwens, maar nou is het probleem dat hij maar enkele pdf's wil reflowen. Weet iemand wat daar de oorzaak van is? Want zonder reflow is het niet echt leesbaar.
Ik heb btw Adobe reader erop gezet, best een lomp programma met zijn 8 mb trouwens, maar nou is het probleem dat hij maar enkele pdf's wil reflowen. Weet iemand wat daar de oorzaak van is? Want zonder reflow is het niet echt leesbaar.
[ Voor 58% gewijzigd door MightyMauz op 21-09-2006 22:25 ]
ok handig
Hoe kan je 'm trouwens je simkaart wel uitzetten? Gister was me dat gelukt, ik drukte ergens op, en toen had ik geen bereik meer, toen drukte ik weer ergens op, en toen moest ik mijn pincode invoeren
Hoe kan je 'm trouwens je simkaart wel uitzetten? Gister was me dat gelukt, ik drukte ergens op, en toen had ik geen bereik meer, toen drukte ik weer ergens op, en toen moest ik mijn pincode invoeren
Vaak bu'j te bang!
Rechtonderin zit een klein icoontje, daar kun je je Bluetooth en GSM regelen
Een hele tijd geleden heb ik de Mio A701 besteld. Deze blijkt tot op heden
niet leverbaar, daarom is mij de G500 aangeboden. Op het eerste gezicht vind
ik het toestel minder mooi en minder verzorgd (styling van het display en
dergelijke), ook is de G500 groter en zwaarder. Maar.. dit toestel is
tenminste wel leverbaar.
Hoe denken jullie erover?
niet leverbaar, daarom is mij de G500 aangeboden. Op het eerste gezicht vind
ik het toestel minder mooi en minder verzorgd (styling van het display en
dergelijke), ook is de G500 groter en zwaarder. Maar.. dit toestel is
tenminste wel leverbaar.
Hoe denken jullie erover?
Ik heb gehoord dat MIO totaal niet aan nazorg doet, terwijl er voor de G500 regelmatig updates komen. Lijkt me ook een puntje om mee te nemen
Ik vind de g500 er juist beter uit zien (maar dat is persoonlijk natuurlijk). Ik heb ook hard zitten twijfelen tussen de g500 en de a701. 1 van de redenen waarom ik de g500 gekozen hebt, is omdat hij kwa uiterlijk lang niet zo saai is als de g500, en de a701 heeft "iedereen" al (jullie weten wel wat ik bedoel, grote kans dat je eerder een a701 ziet als een g500).
Ik vond de a701 plastiker aanvoelen (heb 'm in m'n handen gehad). Ook vind ik de stylus van de g500 degelijker (zie ook diverse reviews).
En verder, de support is volgens mij vrij goed bij de g500, een best actieve community op club e-ten, en ze helpen je meteen met problemen (tenminste, wat ik zo lees)
Ik vond de a701 plastiker aanvoelen (heb 'm in m'n handen gehad). Ook vind ik de stylus van de g500 degelijker (zie ook diverse reviews).
En verder, de support is volgens mij vrij goed bij de g500, een best actieve community op club e-ten, en ze helpen je meteen met problemen (tenminste, wat ik zo lees)
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Hallo,
Nadat ik een tijd over de mio a701 heb gelezen, hier ook wat mensen hoorde over de eten g500, toch voor de eten gekozen. Want schijnt toch beter voor me kaar te wezen. Betere after service. Ik wou eerst de eten g500 (was er niet meer) dus nu is het de g500+ geworden bij www.gsmglobe.nl geworden. Dit ook omdat deze word ondersteund door eten benelux. Heb hem voor 44 euro 2jaar vodafoon 22,50. Ik hoop dat ik er een goede keus aan heb gedaan. Hiervoor al allerlei pda`s en navigatie`s gehad, maar dit lijkt me een top product all in one.
Dank voor jullie reacties op dit forum om zo een een oordeel te kunnen vellen.
Nu maar wachten tot ik hem binnen heb
Nadat ik een tijd over de mio a701 heb gelezen, hier ook wat mensen hoorde over de eten g500, toch voor de eten gekozen. Want schijnt toch beter voor me kaar te wezen. Betere after service. Ik wou eerst de eten g500 (was er niet meer) dus nu is het de g500+ geworden bij www.gsmglobe.nl geworden. Dit ook omdat deze word ondersteund door eten benelux. Heb hem voor 44 euro 2jaar vodafoon 22,50. Ik hoop dat ik er een goede keus aan heb gedaan. Hiervoor al allerlei pda`s en navigatie`s gehad, maar dit lijkt me een top product all in one.
Dank voor jullie reacties op dit forum om zo een een oordeel te kunnen vellen.
Nu maar wachten tot ik hem binnen heb
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 08:55 ]
Verwijderd
Hallo,
Nog een vraagje,
Ik zou hem het lieft voor navigatie in de auto met een brodit pasive houder bevestigen, maar deze
is er niet, is er alleen voor de m500. Past deze ook of is de vorm heel anders.
Nog een vraagje,
Ik zou hem het lieft voor navigatie in de auto met een brodit pasive houder bevestigen, maar deze
Ik heb ondertussen uitgevonden waarom dat hij pdf's niet wilde reflowen. Bij het kopieren naar de telefoon moet Adobe reader ze eerst omzetten en dat deed hij eerder niet.
Ook heb ik zo'n headphone plugje besteld uit Hongkong, maar dat werkt net zo slecht als een standaard 3,5->2,5mm converter.
Nu zoek ik zelf nog wat dingen:
-Een tool waarmee ik kan zorgen dat de "programs" in kleine iconen worden weergegeven, zodat er wat meer dan 12 programs in beeld passen.
-En zou ik graag willen dat de autoaanvulling van woorden in het nederlands kan
En weet iemand misschien waar ik mijn verzonden sms'jes kan terugvinden? Ik gebruik spb diary, maar ik kan ze nergens vinden
Ook heb ik zo'n headphone plugje besteld uit Hongkong, maar dat werkt net zo slecht als een standaard 3,5->2,5mm converter.
Nu zoek ik zelf nog wat dingen:
-Een tool waarmee ik kan zorgen dat de "programs" in kleine iconen worden weergegeven, zodat er wat meer dan 12 programs in beeld passen.
-En zou ik graag willen dat de autoaanvulling van woorden in het nederlands kan
En weet iemand misschien waar ik mijn verzonden sms'jes kan terugvinden? Ik gebruik spb diary, maar ik kan ze nergens vinden
[ Voor 23% gewijzigd door MightyMauz op 29-09-2006 18:28 ]
Onderkant m500 en G500 zijn hetzelfde, dus zou moeten passen. De meegeleverde houder is ook prima.Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:02:
Hallo,
Nog een vraagje,
Verwijderd
Ondertussen de houder van de G500 ontvangen en de brodit gemonteerd in de auto.
Past perfect. Is een mooie passende oplossing voor in de auto, hoeft er geen zuignap meer op het raam.
Overigens de g500+ nu een week in huis en bevalt me prima. Een aanrader voor iedereen.
Past perfect. Is een mooie passende oplossing voor in de auto, hoeft er geen zuignap meer op het raam.
Overigens de g500+ nu een week in huis en bevalt me prima. Een aanrader voor iedereen.
ik had nog een vraajge, ligt het aan mij, of maakt de g500, als die gewoon aanstaat, en het scherm aan, een licht zoemend geluidje? Uit het voorspeakertje gewoon.
Vaak bu'j te bang!
Dit is mij zelf ook opgevallen. Het komt (volgens mij) van de blauwe lijnen rondom. Tijdens een telefoongesprek gaat deze na een bepaalde tijd uit, en is er ook geen lichte zoem meer hoorbaar. Ik vind het persoonlijk totaal niet storend.-tom- schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:08:
ik had nog een vraajge, ligt het aan mij, of maakt de g500, als die gewoon aanstaat, en het scherm aan, een licht zoemend geluidje? Uit het voorspeakertje gewoon.
ikwel, als ik 'savonds in bed ofzo nog wat lig te kutten, dan denk ik de hele tijd dat er een mug rondzoemt
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Hallo,
Ben op zoek naar een smartphone met ingebouwde gps... en ben op de E-Ten G500+ gestuit.
Zoveel keus is er blijkbaar niet.... de E-Ten, de MIO en HP 6915 voor zover ik weet. Zijn er nog alternatieven? Alleen de HP heeft WLAN, wat wel handig is lijkt me, maar ik vind hem niet bepaald mooi.
Ik lees overal dat je de oortjes moet gebruiken om TCM te gebruiken aangezien de antenne daar in zit. Is het nu al mogelijk om het geluid NIET via de oortjes te krijgen dan?
Worden er eigenlijk ook posities van snelheidscameras doorgegeven met TCM? Dat is natuurlijk handig. ;-)
Ik zou als navigatiesoftware TomTom 6 gebruiken, kan die al met TCM werken? Of werkt het alleen via GPRS (TomTom betaalservice)?
Zijn er nog hardnekkige problemen die nog niet zijn opgelost met firmware upgrades?
Ben op zoek naar een smartphone met ingebouwde gps... en ben op de E-Ten G500+ gestuit.
Zoveel keus is er blijkbaar niet.... de E-Ten, de MIO en HP 6915 voor zover ik weet. Zijn er nog alternatieven? Alleen de HP heeft WLAN, wat wel handig is lijkt me, maar ik vind hem niet bepaald mooi.
Ik lees overal dat je de oortjes moet gebruiken om TCM te gebruiken aangezien de antenne daar in zit. Is het nu al mogelijk om het geluid NIET via de oortjes te krijgen dan?
Worden er eigenlijk ook posities van snelheidscameras doorgegeven met TCM? Dat is natuurlijk handig. ;-)
Ik zou als navigatiesoftware TomTom 6 gebruiken, kan die al met TCM werken? Of werkt het alleen via GPRS (TomTom betaalservice)?
Zijn er nog hardnekkige problemen die nog niet zijn opgelost met firmware upgrades?
Ander alternatief: de HTC Artemis ( ongeveer gelijk aan de T-Mobile MDA Compact III). Zie daarvoor de bijbehorende thread in dit forum. nadeel: 200 MhZ Omap processor en in de t-mobile versie waarsch geen wifi. Voordeel: goedkoper bij een T-Mobile abo. Hij is nog niet beschikbaar, maar komt binnenkort, check de thread erover in dit forum.
Verwijderd
Heb ondertussen gevonden dat er een X500 uitkomt van E-Ten.
Die zou zowel WLAN als GPS hebben.
Toevallig iemand die een schatting van de release date heeft? :-)
Die zou zowel WLAN als GPS hebben.
Toevallig iemand die een schatting van de release date heeft? :-)
De koptelefoon dient als antenne. Deze moet je dus aangesloten hebben als je de TMC wilt gebruiken (hoe dan ook). Hoe je het geluid laat horen is afhankelijk van de software die je gebruikt. Via de oortjes en via de speaker is mogelijk.Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 17:42:
Hallo,
Tomtom gebruikt geen TMC. TMC is verkeersinformatie via een radiozender. Tomtom haalt de verkeersinformatie via GPRS, en is dus betaald. Ik denk het vrij zeker te weten dat dit in TT6 dus ook gewoon via GPRS zal gaan. (correct me if im wrong) Maar, Destinator maakt al wel gebruik van TMC, en ik heb begrepen dat iGO dit ook gaat ondersteunen. Of iemand het inmiddels al werkend heeft gekregen op een G500 weet ik niet.
Over problemen met de firmware. Het antwoord is tot op heden nogsteeds Ja. Er is in mijn ogen nu nog 1 duidelijk probleem (vind ik dan), en dat is de geluidskwaliteit van het telefoongesprek als je via een BT headset spreekt. Er zijn wel patches beschikbaar die het probleem voor een groot deel verhelpen, maar dit zit nog niet ingebakken in een nieuwe firmware. (wellicht komt dit nog. Ik hoop en verwacht het wel).
Verwijderd
TomTom brengt dit kwartaal normaal ook een TCM ontvanger uit, dus ik verwacht dat TomTom6 er wel mee overweg kan.
Maar zou toch graag bevestiging krijgen van iemand die het al gebruikt. :-)
Je zegt dat het afhankelijk is van de software of je het geluid al dan niet via de smartphone speakers kan laten horen. Enig idee of dit bij TomTom mogelijk is?
Maar zou toch graag bevestiging krijgen van iemand die het al gebruikt. :-)
Je zegt dat het afhankelijk is van de software of je het geluid al dan niet via de smartphone speakers kan laten horen. Enig idee of dit bij TomTom mogelijk is?
Verwijderd
heb sinds gistermorgen de e-ten g500+ ligt al de hele tijd aan de lader maar als hij aangeeft dat de batterrij vol is wil hij niet aan.
is er misschien een trukje voor.
alvast bedankt.
alvast bedankt.
Schuifje bij accu overgezet ? Anders reset knopje; verricht altijd wonderenVerwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 07:53:
heb sinds gistermorgen de e-ten g500+ ligt al de hele tijd aan de lader maar als hij aangeeft dat de batterrij vol is wil hij niet aan.
alvast bedankt.
Verwijderd
heb al telefonisch kontakt gehad opsturen en ik krijg een nieuwe.fysiootje schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:36:
[...]
Schuifje bij accu overgezet ? Anders reset knopje; verricht altijd wonderen
vriend van mij zit in de ict kon er ook niets mee alles geprobeerd niets werkt.
zal nu op de nieuwe moeten wachten.
Is er nog geen Topic van E-Ten M600?? Ik kan hem namelijk nergens vinden?