aaah, Wiel! Das k voor je!zwahiel schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:36:
Mijn iBook is gisteren gestolen uit mijn kamer
* zwahiel is erg boos!
zie mijn website beneden
BTW intro was super
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
aaah, Wiel! Das k voor je!zwahiel schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:36:
* zwahiel is erg boos!
zie mijn website beneden
De hele wereld zou over Apple heen vallen bij het beschikbaar worden van een dergelijke app. Er moet in dat geval namelijk info vanuit de Mac naar Apple verstuurd worden en we zijn allemaal al zo gebrand op onze privacy tegenwoordig. Daarnaast zou een dergelijke functie vrij eenvoudig te omzeilen zijn door outgoing packets te firewallen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:45:
[...]
OT: Apple weet toch van iedereen wie welke iPod/iBook/PowerBook etc. verkocht heeft? Het is toch een kleine zaak om dagelijks een proggie te draaien om de gestolen serienummers op te sporen die online zijn. Koppelen aan IP adres en hoppa: dief te traceren. Helaas werkt het niet zo in de wereld en heeft Apple baat bij diefstal ( ze verkopen een nieuwe ), verzekeringsmaatschappijen ook ( ze verkopen verzekeringen ), creditcardmaatschappijen ook ( ze verkopen cc's vanwege o.a. de verzekering ) etc. Geldt ook bij telefoontoestellen die gejat worden.
Launching containers into space
Verwijderd
Ja, ik weet het.jef schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:41:
@Avensys
Die lelijke Drell Monitor en gore muis verkloten het wel een beetje'k weet wel dat de Dells cheaper zijn en hetzelfde scherm hebben eigenlijk... Maar toch... Apple Cinema Display zou vééééél knapper zijn...
En toch kan coconutIdentity een database met serienummers van gestolen macs raadplegen. (Niet die van Apple overigens, hoewel ze dat afaik wel bijhouden idd.. Als je een gestolen Mac inlevert voor garantie gaat er in dat geval afaik een vlaggetje op).Whieee schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:37:
[...]
De hele wereld zou over Apple heen vallen bij het beschikbaar worden van een dergelijke app. Er moet in dat geval namelijk info vanuit de Mac naar Apple verstuurd worden en we zijn allemaal al zo gebrand op onze privacy tegenwoordig. Daarnaast zou een dergelijke functie vrij eenvoudig te omzeilen zijn door outgoing packets te firewallen.
[ Voor 11% gewijzigd door CyBeR op 22-09-2006 15:50 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
ik backup niet elke dag maar werk wel veel op mijn macVerwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:44:
[...]
Dat is wel erg ***.. Van de politie daar moet je het nu maar niet hebben. Zelf research doen, maar dat had je al gedaan. Verder weinig aan te doen. Wel minder van je data, maar ook een beetje je eigen schuld. Backup !! IIg veel succes met het vinden van de dader.
Nu weer wat foto's!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Helemaal mee eens. Sowieso, "lelijke Drell monitor"?! Wat klets jij nou, is toch een monitor van minimaal €470 euro geweest. Bovendien vind ik 'm zo lelijk niet.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:47:
[...]
Ja, ik weet hetEchter schenkt niet iedereen evenveel waarde aan de uitstraling/looks van zijn workspace. Ik hou van kwaliteit/functionaliteit maar ik kan me niet druk maken om het feit dat ik naar een Dell-scherm zit te staren.
[ Voor 36% gewijzigd door The_Bash op 23-09-2006 13:14 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Verwijderd
Verwijderd
Ik wil niet de detective uithangen maar:zwahiel schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:36:
* zwahiel is erg boos!
zie mijn website beneden
Verwijderd
Laptops zijn item numero uno waar dieven tegenwoordig voor gaan: relatief veel waarde en makkelijk mee te nemen. Vaak liggen ze op tafels. bureau's etc, geld ligt meestal niet zomaar overal (en zeker niet gelijk aan de waarde van een laptop).Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:42:
[...]
Ik wil niet de detective uithangen maar:
- Het moet een bekend geweest zijn
- Normale dieven hebben over lak aan en zouden dan ook het GELD ZEKER mee hebben genomen.
- Daarnaast is je paspoort ook niet weg
Wat je kan doen
een goedkope labtop op dezelfde plek leggen en een camera ophangen of je zelf verstoppen. Zodat je je huisgenoot op heterdaad kan betrappen.
conclusie :
Een bekende is de dader. Dit omdat normale dieven, in een rush geen gewetens hebben ze nemen alles mee wat ze mee kunnen nemen. En geld is iets wat dieven altijd meenemen.
fucked up en succes verder
[ Voor 6% gewijzigd door Alpha-sphere op 27-09-2006 16:43 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door R4NCOR op 27-09-2006 19:40 ]
Ik blijf het raar vinden dat mensen overwegen om Apple hardware te kopen om er vervolgens windows op te installeren? Ik bedoel, het is natuurlijk supersnelle hardware, maar dan heb je de kans om ook nog eens op een gigantisch gaaf OS te werken en dan pak je die kans niet??? Ik kocht mijn eerste mac toch echt vanwege OS X, en niet vanwege de hardware?Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:24:
wat staat hier toch weer leuk spul, ik zit al tijden te wikken en wegen om ook een macje te kopen maar zelfs met bootcamp is het nog wat eng. maar gaaf spul vooral de grote beeldschermen
Rookworst zonder R is ook worst.
[ Voor 22% gewijzigd door Frietsaus op 27-09-2006 18:56 ]
Verwijderd
Helaas is nog (lang) niet alle software compatible met OSx.. Voor school moet ik bijvoorbeeld SPSS gebruiken, en die heeft dus geen OSx variant.. en zo zijn er nog tig andere programma's die je niet kan krijgen voor de mac.BezurK schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:43:
[...]
Ik blijf het raar vinden dat mensen overwegen om Apple hardware te kopen om er vervolgens windows op te installeren? Ik bedoel, het is natuurlijk supersnelle hardware, maar dan heb je de kans om ook nog eens op een gigantisch gaaf OS te werken en dan pak je die kans niet??? Ik kocht mijn eerste mac toch echt vanwege OS X, en niet vanwege de hardware?
Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI
Verwijderd
HEY! de mijne ook!! gisteren besteld toevallig? wachten is ondraaglijk, maar we krijgen er zoveel moois voor terug.. succes!!!teh_twisted schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:03:
als ik dit zo allemaal zie kan ik niet wachten tot m'n MacBook binnen is(wordt pas 2okt verstuurd
11okt verwacht!)
Damn Lowfi! wat heb je in je Mac Pro zitten?
[ Voor 18% gewijzigd door Matias op 27-09-2006 20:48 ]
SPSS is er wel voor de MacEswip schreef op woensdag 27 september 2006 @ 19:52:
[...]
Helaas is nog (lang) niet alle software compatible met OSx.. Voor school moet ik bijvoorbeeld SPSS gebruiken, en die heeft dus geen OSx variant.. en zo zijn er nog tig andere programma's die je niet kan krijgen voor de mac.
Ik heb het meer over de mensen die OS X uberhaupt niet gaan gebruiken... Dat snap ik niet. Een dual-boot voor speciale toepassingen begrijp ik nog wel. Al gebruik ik daar zelf gewoon parallels voorFrietsaus schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:53:
Ik vind dat echt niet raar hoor, ik ben zelf ook één van die personen. Ik vind Mac OS X echt een top OS wat ik van plan ben 95% van de tijd te gaan gebruiken, maar ik wil nog wel Windows kunnen gebruiken voor bijv. een potje BattleField 2. November (als alles goed gaat) komt hier dan ook een iMac 20" ter vervanging van mijn PC.
Het is inderdaad wat 'raar' om een Mac meer met Windows te gebruiken dan met Mac OS X, maar het moet toch kunnen imo, deze mensen kunnen zelf wel beslissen wat ze doen met hun Mac.
afgelopen zaterdag, vind 't belachelijk hoe lang 't duurt... kan met m'n iPod vorig jaar nog herinneren, volgende dag toen de betaling was geaccepteerd was ie al verstuurd, had 'em de dag erna binnen.Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:06:
[...]
HEY! de mijne ook!! gisteren besteld toevallig? wachten is ondraaglijk, maar we krijgen er zoveel moois voor terug.. succes!!!
Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
In mijn mac pro zit 4x3ghz 500gb een radeon en te weinig geheugenMatias schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:47:
[...]
Damn Lowfi! wat heb je in je Mac Pro zitten?Ik meen me trouwens (oud topic) te herinneren dat jij een stel hele vette speakers had staan, wat is daarmee gebeurd.
Verwijderd
Die zolderkamer heb ik ergens anders ook al een keer voorbij zien komen volgens mij, prachtige setupVerwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 00:11:
[afbeelding]
imac 20" g5
ibook 14" g4
powerbook 15" g4
en wat draai spulletjes
Verwijderd
klopt. Ik ben veel actief op dj gerelateerde foraDie zolderkamer heb ik ergens anders ook al een keer voorbij zien komen volgens mij, prachtige setup
Xone \o/Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 00:11:
[afbeelding]
imac 20" g5
ibook 14" g4
powerbook 15" g4
en wat draai spulletjes
Hier had uw reclame kunnen staan.
Final Scratch \o/
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Erg toffe setup, ik zit steeds te twijfelen over die Altec Lansing speakers. Vind ze wel erg tof bij Macs.unSOUND schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:01:
[afbeelding]
Wat staat er allemaal:
PowerMac G5
- 4 GB Ram
- 2 Raptor X 150 GB harde schijven
- LaCie D2 Big Disk Extreme 600 GB via FireWire 800
- LaCie D2 LightScribe DVD±R Dual Layer brander
- 20 inch Cinema Display
- Altec Lansing FX 6021 speakers
- iSight
PowerBook G4
- 1,5 GB Ram
- 160 GB harde schijf
- 15 inch scherm met hoge resolutie ( 1440 x 960 )
- Dual Layer DVD±R brander
Accesoires
- 2 iPods
- Ferrari 250 LM
Nieuw spul vervangt het oude spul._Christiaan_ schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:42:
Waarom 2 iPods?
Verwijderd
Wow, is dat samsung scherm echt zo gelig? Of is dat de foto? Hier ziet het mac scherm er oneindig veel beter uit (met écht wit
Is dat een window in je powermac? (of staat die gewoon open). In elk geval groot gelijk, zelfs de binnenkant van deze computers zijn om van te smullen. Prachtige afwerking, ook op dingen die normaal niet te zien zijn. Gotta love it.
Verwijderd
Helaas moet ik van m'n OS meededelen dat deze file niet aanwezig is op mijn harddisk...Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:08:
Wat zie je niet:
Verwijderd
? Wat zie je niet?Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:16:
[...]
Helaas moet ik van m'n OS meededelen dat deze file niet aanwezig is op mijn harddisk...
Ik had jou ook liever die file gegeven, maar als dat ding niet bestaat dan houdt 't op hè
inderdaad...ik zie niks
Verwijderd
Zal ze ff elders uploaden... 1 sec
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2006 15:31 ]
Verwijderd
Extra tool? OS X heeft juist alles out-of-the-box. Je bent in de war met Windows.Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:25:
[...]
Zal ze ff elders uploaden... 1 sec.. Tuurlijk, voor ftp heb je weer een tool nodig @ mac os x... ff Fetch downloaden.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben gegaan voor qualiteit, maar design was ook een pre... Vandaar de soundsticks.... Vind dat soort dingen vaak persoonlijk..Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:54:
Ik zit te twijfelen,
Zijn die Soundsticks echt goed of moet ik die altec lansing FX 6021 speakers nemen??
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind ze persoonlijk zeer goed klinken... Andere presteren even goed, iig sommige, maar kosten wat minder, maar dat komt omdat er dan geen HK op staat...Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 16:05:
Maar is de qualiteit van die soundsticks goed? Want geluid vind ik een heel belangrijk punt.
Verwijderd
Dat is nogal persoonlijk denk ik, ga gewoon ergens luisterenVerwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 16:05:
Maar is de qualiteit van die soundsticks goed? Want geluid vind ik een heel belangrijk punt.
Volgens oa ilounge zijn de altec lansings beter. Zelf ben ik niet kapot van het design van die soundsticks. Als je een ACD hebt passen de altecs er sowieso beter bij.Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:54:
Ik zit te twijfelen,
Zijn die Soundsticks echt goed of moet ik die altec lansing FX 6021 speakers nemen??
Bose is IMHO nogal overpriced, en mist alle midrange. Het is niet slecht, maar het geluid staat me niet aan.Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 16:08:
[...]
Ik vind ze persoonlijk zeer goed klinken... Andere presteren even goed, iig sommige, maar kosten wat minder, maar dat komt omdat er dan geen HK op staat...
Als je super qualiteit wil kom je bijde Bose uit...
Verwijderd
Ik ga er verder niet op reageren want dat helpt toch niet en ik herhaal dan toch maar wat al gezegd is door anderen.BezurK schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:43:
[...]
Ik blijf het raar vinden dat mensen overwegen om Apple hardware te kopen om er vervolgens windows op te installeren? Ik bedoel, het is natuurlijk supersnelle hardware, maar dan heb je de kans om ook nog eens op een gigantisch gaaf OS te werken en dan pak je die kans niet??? Ik kocht mijn eerste mac toch echt vanwege OS X, en niet vanwege de hardware?
[ Voor 15% gewijzigd door Stekeltje op 01-10-2006 19:08 ]
Er zit standaard een paneel in, maar deze zit enkel over de PCI bay en de CPU bay. Ik heb een extra perspex plaat gemaakt zodat ook de Brander en de HD's achter glas zitten...Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 14:07:
Is dat een window in je powermac? (of staat die gewoon open).
Geluid is ook erg goed, ik ben er heel erg blij mee.Blaxje schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:34:
ik zit steeds te twijfelen over die Altec Lansing speakers. Vind ze wel erg tof bij Macs.
Een van mij, een van de vrouw..._Christiaan_ schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:42:
Waarom 2 iPods?
Eerlijk gezegd kan ik me niet herrineren dat ik die gezien heb toen ik mijn iMac aanzetteVerwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:10:
OS X heeft toch echt een welkomsfilmpje.
Verwijderd
Je zag een soort van spotlight en een leuk muziekje, terwijl er in alle talen "Welkom" passeerdeThomaszki schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 23:09:
[...]
Eerlijk gezegd kan ik me niet herrineren dat ik die gezien heb toen ik mijn iMac aanzette
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2006 23:15 ]
Gewoon Escape rammen skipped het filmpje volgens mijVerwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 23:14:
[...]
Je zag een soort van spotlight en een leuk muziekje, terwijl er in alle talen "Welkom" passeerde
http://youtube.com/watch?v=t7WEQcROs2Y
Zelf kon ik hem overigens niet skippen (iig niet met mijn beperkte kennis van OS X toen).
[ Voor 52% gewijzigd door Thomaszki op 02-10-2006 16:05 ]
Thomaszki schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:18:
Volgens mij heb ik dat dan meteen geskipped ofzo
Kan het me iig niet herrineren. Maarja ach, zo erg is het ook weer niet zon filmpje.
trouwens, hier op me werk op school een paar emate 300's teruggevonden![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Vette shitHeb er nog 15 meer hier, en moest ze echt even laten zien aan jullie
Me_dusa
Wow, dat zijn leuke apparaatjes. Als je er nog wat kwijt wil, m'n mailadres staat in m'n profiel (en DM staat ook aan)Thomaszki schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:18:
Kan het me iig niet herrineren. Maarja ach, zo erg is het ook weer niet zon filmpje.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
Mag/kun je ze verkopen? Zo ja, wat wil je ervoor hebben? Leuk hebbedingetjeThomaszki schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:18:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Abbadon op 02-10-2006 19:53 ]
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Abbadon schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:36:
Applehoek van m'n vriendin en ik:
[afbeelding]
Rechts is mijn hoek met een Mac Pro, 23" ACD en Logitech S530 desktop set. Ik vind deze Logitech set lekkerder muizen en typen dan de mighty mouse en het Apple keyboard (en het staat wel zo schattig met beide hetzelfde scherm en muis/keyboard)
De Mac Pro is voorzien van twee 2.66GHz dualcore Xeon's, 4GB FB-DIMM, X1900 XT grafische kaart en een Raptor 150GB plus twee 300GB Maxtor's. En hij is verbazingwekkend stil
Helaas moet ik van m'n OS meededelen dat deze file niet aanwezig is op mijn harddisk...
Ik had jou ook liever die file gegeven, maar als dat ding niet bestaat dan houdt 't op hè
Ik viel van m'n stoel.Abbadon schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:36:
[afbeelding]
Rechts is mijn hoek met een Mac Pro, 23" ACD en Logitech S530 desktop set. Ik vind deze Logitech set lekkerder muizen en typen dan de mighty mouse en het Apple keyboard (en het staat wel zo schattig met beide hetzelfde scherm en muis/keyboard)
De Mac Pro is voorzien van twee 2.66GHz dualcore Xeon's, 4GB FB-DIMM, X1900 XT grafische kaart en een Raptor 150GB plus twee 300GB Maxtor's. En hij is verbazingwekkend stil
Volgens mij vielen we samen!
[ Voor 22% gewijzigd door JeroenGans op 02-10-2006 20:26 ]
HuldeAbbadon schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:36:
[afbeelding]
Zooo, van je Xeon's af? Mooie setup zeg, ik wou dat ik zo'n ACD had. Al zit er bij mij een Dell 24"je in de pipelineAbbadon schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:36:
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Dat scherm is ook veel beter dan die Dell die je had. Hele fijne setup zo!Abbadon schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:47:
't Is voor de foto iets netter dan normaal hoor, heb wat prularia als theekopje, asbak etc. even v.d. tafel gehaaldEn zij heeft inderdaad een MacBook met nog twee Lacie disken er naast (links van haar scherm). Wacht alleen nog op een Lacie USB cardreader die ik besteld heb, past er ook mooi bij.
In zijn Mac Pro zitten ook Xeon's toch?zonoskar schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:56:
[...]
Zooo, van je Xeon's af? Mooie setup zeg, ik wou dat ik zo'n ACD had. Al zit er bij mij een Dell 24"je in de pipeline
[ Voor 22% gewijzigd door breinonline op 02-10-2006 21:12 ]
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 16:08:
Als je super qualiteit wil kom je bijde Bose uit...
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
gjeh, idd, vond het ook al een beetje vreemdbreinonline schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:11:
[...]
Dat scherm is ook veel beter dan die Dell die je had. Hele fijne setup zo!
[...]
In zijn Mac Pro zitten ook Xeon's toch?
Kwaliteit = prijs + styling dat weet je toch hèCyBeR schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:24:
[...]
![]()
Zet alsjeblieft nooit meer het woord 'qualiteit' met de naam 'bose' in een zin...
leoaq.fm // Jeune Loop
Styling heb ik Bose ook nog niet op kunnen betrappenleokennis schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:03:
[...]
Kwaliteit = prijs + styling dat weet je toch hè
Verwijderd
Is wel behelpen voor haarAbbadon schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:47:
En zij heeft inderdaad een MacBook met nog twee Lacie disken er naast (links van haar scherm).
Ter onderbouwing hiervan wil ik iedereen verwijzen naar het artikel van de Consumenten bond van deze maand. Hierin staat namelijk een test met surround setsCyBeR schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:24:
[...]
![]()
Zet alsjeblieft nooit meer het woord 'qualiteit' met de naam 'bose' in een zin...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 22:45 ]
touchdomex schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:39:
[...]
Ter onderbouwing hiervan wil ik iedereen verwijzen naar het artikel van de Consumenten bond van deze maand. Hierin staat namelijk een test met surround setsDie van mij is beste koop
Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...
Dat ding kan 2 dingen:Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:35:
Misschien een gekke vraag, maar wat kun je daar nou allemaal mee wat voor tegenwoordig nog een beetje nuttig is?
De Consumentenbond heeft een andere insteek met betrekking tot zijn tests. De lezer van de Consumentbond heeft immers andere eisen en wensen dan een tweaker, waardoor het gebruiken van een scherm om een foto te maken een pluspunt is ten opzichte van een dSLR. Een tweaker wil het beste en nieuwste van het nieuwste en wil daar dan ook veel geld voor uitgeven, terwijl een doorsnee gebruiker blij is met een standaard apparaat wat voor hem betaalbaar is. Dan kan ik best begrijpen dat een compacte digitale camera het in een dergelijke test wint van een dSLR.surfpunk schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 08:59:
ik herinner me de test van de Consumenten Bond van digitale (compact) camera's. Als vreemde eenden in de bijt, stonden de Nikon D100 en de Fuji S2Pro er ook tussen. Bij de minpunten stond dat je het schermpje niet kon gebruiken om je foto te maken. Een of andere brakke compact koekiebabba toestel won de test als beste keuze.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blaxje schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:04:
[afbeelding]
Inmiddels met wireless keyboard en Mighty Mouse.
[afbeelding]
En zilveren Nano 2gig (naast Apple remote)
Ja, zijn goeie boxjes, krijg ze alleen niet digitaal aan de praat via m'n iMac/MacBook.Frietsaus schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 20:46:
[...]
![]()
offtopic:
Echt mooi spul , ik ben inmiddels ook zover om voor een 20" te gaan, als ik niet al een laptop had had ik er ook gelijk een MacBook bij gekocht. Trouwens, zijn dat Creative/Cambridge Soundworks MegaWorks 250D speakers? Zo ja, hoe bevallen die? Ze zijn nu behoorlijk betaalbaar dus die interesseren me wel.
ok, de hardware zal in orde zijn (binnen de Mac), nu de omgeving nog. man man, ik zou liever op jouw bureau worden geopereerd dan op een gemiddelde operatietafel. wat een steriele boel. ik maar denken dat Apple-gebruikers creatief van geest zijn. gezellige echte mensen. links alternatief en welgesteld zegmaar. of ben je net verhuisd? kan je zo wel werken? (de warmte moet wel van je vriendin komen danAbbadon schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:36:
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door t-h op 04-10-2006 01:11 ]
Misschien een beetje raar om te vragen, maar wat doen jullie er precies mee?Abbadon schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:36:
*plaatje*
Rechts is mijn hoek met een Mac Pro, 23" ACD en Logitech S530 desktop set. Ik vind deze Logitech set lekkerder muizen en typen dan de mighty mouse en het Apple keyboard (en het staat wel zo schattig met beide hetzelfde scherm en muis/keyboard).........
Show daar eens een foto van?Abbadon schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 06:41:
Ik gaf in een post daarna al aan dat ik het een en ander opgeruimd hadOp dit moment is het alweer de standaard bende (wat wil je met twee personen aan hetzelfde bureau die beide full time werken en dus chronisch tijd tekort hebben om op te ruimen
). Dus ja, ' windowdressing' .
Deze shots vind ik echt mooi! Leuk ook om te zien dat de Apple Remote gewoon nog dikker is dan de iPod NanoBlaxje schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:04:
[afbeelding]
Inmiddels met wireless keyboard en Mighty Mouse.
[afbeelding]
En zilveren Nano 2gig (naast Apple remote)
Ik doe er van alles mee. Heb er via Parallels Solaris 10 (om mee te spelen en testen) en Win XP (voor sommige tools) op draaien, internet, mail, DVD's branden etc. maar de meeste performance gaat op aan het bewerken van RAW foto's. Ondanks dat zijn vier core's vaak wel een beetje overkill (hoewel ik soms alle vier ook echt gebruik, het blíjft soepelWootism schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 07:48:
[...]
Misschien een beetje raar om te vragen, maar wat doen jullie er precies mee?
Ik neem aan dat het niet gebruikt word voor het checken van mail ofzo![]()
prachtige setup!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq