Mooi zijn die oldskool apples
Ik heb er zelf ook een. een tijd geleden nog op deze topic een foto van gepost. Inmiddels heb ik een MacBook erbij, zal binnenkort even wat foto's maken van m'n nieuwe opstelling.
Verwijderd
Zo'n 20inch, is dat eigenlijk goed om te gebruiken als tv? ik bedoel niet alleen om gewoon af en toe dvd'tje te kijken, bedoel in combi met een tv-kaart aan je mac.Een NEP Mac
Een Shuttle XPC SB83G5
P4 3.2GHz
2x 512Mb DDR400
1x 120GB SATA -> Windows XP + Ubuntu
1x 120GB PATA -> Mac OS X 10.4.6 (jaja, ik weet, niet legaal...)
1x 300GB Externe Schijf via FireWire (achter monitor)
Dell 20" LCD Widescreen
Is offtopic...Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 22:34:
[...]
Zo'n 20inch, is dat eigenlijk goed om te gebruiken als tv? ik bedoel niet alleen om gewoon af en toe dvd'tje te kijken, bedoel in combi met een tv-kaart aan je mac.
Maar ja dat gaat wel, is infeite een kleine breedbeeld tv .... maar ik kijk liever op mijn 55cm normale tv.

(Klikbaar)
Hier mijn nieuwe iMac 17" met 1,5 GB Ram.
- Bluetooth Toetsenbord
- Mighty Mouse
- iPod 5G Zwart 30 GB ( op de iMac Voet )
- iPod Nano Wit 1 GB in een Universal Dock.
- JBL Creatures II Wit
En natuurlijk niet te vergeten de iMok.
Philips scherm is voor mijn Xbox 360
[ Voor 4% gewijzigd door carfreak02 op 28-08-2006 15:21 ]
nieuw spul
12" iBook en 20'' iMac nog mooi in de doos

en natuurlijk voor het geluid: de nieuwe doorzichtige H&K 2.1 luidsprekers

alles installeren. (zie de speakertjes netjes opgehangen)

en klaar! links zie je nog de iPod en de ouwe Powerbook G4 die nu als portable music centre gebruikt gaat worden (Airtunes door het hele huis).
12" iBook en 20'' iMac nog mooi in de doos

en natuurlijk voor het geluid: de nieuwe doorzichtige H&K 2.1 luidsprekers

alles installeren. (zie de speakertjes netjes opgehangen)

en klaar! links zie je nog de iPod en de ouwe Powerbook G4 die nu als portable music centre gebruikt gaat worden (Airtunes door het hele huis).

offtopic:
wat is ook alweer de code om je images de goede size te krijgen??
wat is ook alweer de code om je images de goede size te krijgen??
Neem aan dat je wel een iMac Core Duo 20" hebt gekocht? Desalniettemin mooie setup en zéér mooi huis (voor zover ik kan zien).
jup het is een core duo.matiasjansen schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:42:
Neem aan dat je wel een iMac Core Duo 20" hebt gekocht? Desalniettemin mooie setup en zéér mooi huis (voor zover ik kan zien).
bedankt
Is die iBook niet 12" ?
Die rechts van de iMac staat dus ?
Die rechts van de iMac staat dus ?
12" idd.
[ Voor 79% gewijzigd door Matias op 28-08-2006 15:55 ]
Hier mijn Apple Computer(s)
zeer retro
en ze worden nog vaak gebruikt

een coole iMac graphite.

te zien op deze foto:
- een macintosh performa 5400 (met TV functie)
- een apple afstandsbediening
- een apple pro mouse die op herstelling wacht
- ubuntu stickers

op een toren met pc brol, en daarop pronkt een prachtige macintosh Plus (4MB)

dan opgeborgen op de kast andere oudere mac's
- een performa 5260
- een powermac 7500
zeer retro
en ze worden nog vaak gebruikt

een coole iMac graphite.

te zien op deze foto:
- ubuntu stickers

op een toren met pc brol, en daarop pronkt een prachtige macintosh Plus (4MB)

dan opgeborgen op de kast andere oudere mac's
- een performa 5260
- een powermac 7500
Mag ik je vragen waarom je én een iMac 20" hebt én een MacBook Pro? (Ben zelf een soortgelijke setup aan het overwegen namelijk
)
De Macbook Pro heb ik vandaag gekocht als vervanger van mijn 1jaar oude iBook 12". De iMac heb ik vanaf januarie. Ik ben heel erg tevreden over mijn iMac dus die wil ik gewoon niet weg doen. De iBook heb ik weggedaan omdat ik een snellere laptop met een hogere schermresolutie wou. De Macbook kwam om verschillende reden voor mij niet in aanmerking met als voornaamste het scherm. En mijn budget liet een Macbook Pro wel toe(thuiswoonend e.d.).
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
zeg, die wallpaper. waar is die te vinden?carfreak02 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:20:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Klikbaar)
- Bluetooth Toetsenbord
- Mighty Mouse
- JBL Creatures II Wit
aaaahhh, kaarsjes. Dat doen ze bij die klus-tv-series ook altijd
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
opgeruimt is goed, maar dit gaat dus een beetje té ver vind ik zelf
.... kaarsjes op je bureau, heb je vast normaal gesproken ook niet
Verder over de andere opstellingen: erg mooi allemaal! één is nog mooier als de andere, voornamelijk de G5 opstellingen zijn mooi!
* gaat maandag beginnen met een stage bij Mac support Centre
!
Verder over de andere opstellingen: erg mooi allemaal! één is nog mooier als de andere, voornamelijk de G5 opstellingen zijn mooi!
Waarom kan een opgeruimd bureau niet? Ik heb er ook enkel een pennenbakje opstaan, en mn iBook en een scherm en toetsenbord/muis. Hou gewoon van orde
Verwijderd
Inderdaad, het wordt snel rommelig maar als ik de tijd heb ruim ik het net zo snel weer opKvn schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:30:
Waarom kan een opgeruimd bureau niet? Ik heb er ook enkel een pennenbakje opstaan, en mn iBook en een scherm en toetsenbord/muis. Hou gewoon van orde
Verwijderd
Waar heb je die zwarte achtergrond met witte Apple erop vandaan?carfreak02 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:20:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Klikbaar)
- Bluetooth Toetsenbord
- Mighty Mouse
- JBL Creatures II Wit
Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 13:57:
[...]
Waar heb je die zwarte achtergrond met witte Apple erop vandaan?
Ooooeh een zwarte performa, met TV-kaart. De laatste keer dat ik er zoeen gebruikt heb is echt 6 of 7 jaar geleden inmiddels. Damn, goeie tijden.Didius schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:08:
[afbeelding]
te zien op deze foto:
- ubuntu stickers
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Is die achtergrond er ook in andere resoluties?
Zeker een vrouwVerwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:59:
opgeruimt is goed, maar dit gaat dus een beetje té ver vind ik zelf.... kaarsjes op je bureau, heb je vast normaal gesproken ook niet
![]()

[ Voor 12% gewijzigd door The_Bash op 04-09-2006 14:24 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Verwijderd
Je bedoelt zeker diegene met die kaarsjes op het bureau hea?the_bash schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:23:
[...]
Is die achtergrond er ook in andere resoluties?
[...]
Zeker een vrouw
Inmiddels een wireless keyboard en mighty mouse besteld. Nieuwe foto's volgen binnenkort.
Verwijderd
Die kaarsjes staan er altijd, en meestal ziet het bureau er zo opgeruimd uit, de kaarsjes staan niet altijd aan. En nee ik ben geen vrouw.Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:47:
[...]
Je bedoelt zeker diegene met die kaarsjes op het bureau hea?
Sorry Henry, flauw geintje. Je setup ziet er strak uit. En complimenten dat je het netjes kan houden. Mij lukt dat (helaas) niet.Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:01:
[...]
Die kaarsjes staan er altijd, en meestal ziet het bureau er zo opgeruimd uit, de kaarsjes staan niet altijd aan. En nee ik ben geen vrouw.
404 error: File not found | PSN: The_Bash
offtopic :
ik word gek wat een stijl hebben die apple pc's echt als ik is rijk zou zijn
naja laat ik maar weer verder sparen voor een core 2 duo systeem. en dan geen apple systeem ik snap het os x niet

Niet opgeruimd, gewoon zoals het er net uitzag.
Ok, alleen de stoel weggehaald, anders kijk je tegen een rugleuning aan ipv een tft scherm.

lijstje van zichtbaarheden:
- zwarte MacBook 2.0 met 2.0 GB en 80 GB HDD
- LianLi PC60 (Dual AMD XP2500+, 1.5 GB, 400 GB RAID 1+0, WC)
- Samsung 172X
- Ahrend bureau
- diverse meuk die je zelf mag herkennen
de Dual neem ik over via VNC, de bedoeling is nog wat hij weg gaat (mobo, CPU's en ram).
mijn bureau hangt een klein beetje door maar dat hoort zo.
Ok, alleen de stoel weggehaald, anders kijk je tegen een rugleuning aan ipv een tft scherm.

lijstje van zichtbaarheden:
- zwarte MacBook 2.0 met 2.0 GB en 80 GB HDD
- LianLi PC60 (Dual AMD XP2500+, 1.5 GB, 400 GB RAID 1+0, WC)
- Samsung 172X
- Ahrend bureau
- diverse meuk die je zelf mag herkennen
de Dual neem ik over via VNC, de bedoeling is nog wat hij weg gaat (mobo, CPU's en ram).
mijn bureau hangt een klein beetje door maar dat hoort zo.
[ Voor 6% gewijzigd door fenrir op 05-09-2006 20:37 ]
Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
vet zeg, met dat blauw.. is dat gwoon een lamp?dot.K schreef op zondag 03 september 2006 @ 22:34:
[afbeelding]
iworx.media by night - aah, the colours.
Ledjes - zitten er 16 blauwe in een halogeenlampjeshoudertje (scrabble!). Kostprijs: om en bij de 12 euro / stuk.Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:34:
[...]
vet zeg, met dat blauw.. is dat gwoon een lamp?
This space intentionally left blank.
We hebben hier gister 10 nieuwe educatieve macs binnen gekregen, plaats wel een foto als ze staan.
Waar speel jij je muziek mee af? Via Airport ofzo?Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 16:18:
[...]
Dat is mijn film scanner, een Konica-Minolta Dimage Scan Elite 5400 II. Ik heb wel een externe hard disk, een LaCie 160 GB, maar die staat buiten beeld.
En nu mag iemand anders weer mooie set-ups tonen!
Ik zie namelijk wel iTunes links onder, maar nergens speakers
Wat zijn nou precies alle verschillen tussen de normale 17" en de educative?Math2k schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:03:
We hebben hier gister 10 nieuwe educatieve macs binnen gekregen, plaats wel een foto als ze staan.
Op apple.com staat bij de educative geen bluetooth en bij de andere 17" wel, maar als ik dan verder klik naar configure staat er opeens wel weer bluetooth
Verwijderd
DVD-Brander / Combodrive, Wel / Geen remote, 2.0Ghz / 1.83Ghz.BlackJack schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:59:
[...]
Wat zijn nou precies alle verschillen tussen de normale 17" en de educative?
Op apple.com staat bij de educative geen bluetooth en bij de andere 17" wel, maar als ik dan verder klik naar configure staat er opeens wel weer bluetooth
Verwijderd
@Desertstorm; Waar heb jij dat blad met poten gehaald? Ben namelijk ook nog op zoek naar iets wat wel lekker werkt op bed... Altijd op schoot is niet even fijn
Verwijderd
Dat is de BAGN van Ikea. Nee, ik heb geen aandelen in Ikea hoorVerwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:55:
@Desertstorm; Waar heb jij dat blad met poten gehaald? Ben namelijk ook nog op zoek naar iets wat wel lekker werkt op bed... Altijd op schoot is niet even fijn

Je Powerbook 15" gaat prima passen, je M1710 helaas niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 23:05 ]
Verwijderd
zie ook : Verwijderd in "[MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ dee..."Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:50:
Mijn bed-setup:
[afbeelding]
Heeft mij rond de 5 euro gekost, is wel wat goedkoper dan de iLap
werkt dat een beetje DS ?
ik gebruik dit: Verwijderd in "[MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ dee..."
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 15:09 ]
Ik wacht op fotos van de eerste mac pros. Die macbookjes heb ik nu wel een beetje gezien
Verwijderd
Dit was al zo, ooit een MacBook gezien zonder toetsenbord?Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:12:
Hey, je krijgt er vanaf nu een gratis keyboard bij! Dat is erg mooi nieuws
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 15:22 ]
Idd, lijkt me ook gaaf! (leuk filmpje op je blog trouwens over dat Voice recognition in Vista LOLlowfi schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 15:08:
Ik wacht op fotos van de eerste mac pros. Die macbookjes heb ik nu wel een beetje gezien

Verwijderd
Om eerlijk te zijn... niet. Hij is wat te hoog, waardoor ik hem naar voren moet hellen of hem in mijn bed moet drukken. Helaas pindakaasVerwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 15:08:
[...]
zie ook : Verwijderd in "[MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ dee..."
werkt dat een beetje DS ?
ik gebruik dit: Verwijderd in "[MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ dee..."
Doe maar in een tr de volgende keer?

[ Voor 84% gewijzigd door leon1e op 11-09-2006 22:43 ]
:D/-<
Kom ik ook maar even pimpen met mijn Mac's en te lelijke kamer... (ik ga als het goed is binnen een jaar m'n nieuwe woning in
)

U ziet:
20" iMac
Intel Core Duo 2.0
1,5GB ram
Superdrive
250GB HDD
enz.
Wacom Graphire 4 XXL
Spreek voor zich...
Mac Book
Intel Core Duo 2.0
1GB ram
Superdrive
60GB HDD
enz.

U ziet:
20" iMac
Intel Core Duo 2.0
1,5GB ram
Superdrive
250GB HDD
enz.
Wacom Graphire 4 XXL
Spreek voor zich...
Mac Book
Intel Core Duo 2.0
1GB ram
Superdrive
60GB HDD
enz.
Zie hier :)Mr.Graveheart schreef op maandag 11 september 2006 @ 21:46:
Misschien dat je de wallpaper van die MacBook even hier kunt posten?
Thnx.
Zeg, ben jij mij ofzo? Nagenoeg dezelfde setup en ook over een jaar verhuizend.LoeiOrdinair schreef op maandag 11 september 2006 @ 21:13:
Kom ik ook maar even pimpen met mijn Mac's en te lelijke kamer... (ik ga als het goed is binnen een jaar m'n nieuwe woning in)
[afbeelding]
U ziet:
20" iMac
Intel Core Duo 2.0
1,5GB ram
Superdrive
250GB HDD
enz.
Wacom Graphire 4 XXL
Spreek voor zich...
Mac Book
Intel Core Duo 2.0
1GB ram
Superdrive
60GB HDD
enz.

Verwijderd
LOL, mijn broertje heeft hetzelfde behang!LoeiOrdinair schreef op maandag 11 september 2006 @ 21:13:
Kom ik ook maar even pimpen met mijn Mac's en te lelijke kamer... (ik ga als het goed is binnen een jaar m'n nieuwe woning in)
[afbeelding]
*blaat*
Toen ik 12 was had ik zoiets ookVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 13:01:
[...]
LOL, mijn broertje heeft hetzelfde behang!![]()
Maargoed, ben jaloers op jullie apple toetsenborden.. die van mij is nog niet binnen

Waarom vergeten ze dat dan ook mee te sturen
[ Voor 7% gewijzigd door Thomaszki op 12-09-2006 14:39 ]
Ze zijn niet van mij, maar heb ze wel in beheer.

[ Voor 29% gewijzigd door Math2k op 12-09-2006 23:08 ]
Hoe bevalt de iMac kwa snelheid? Als spelletjes op geprobeerd? Ik wil namelijk binnenkort een 20 bestellen met 256 videokaart.LoeiOrdinair schreef op maandag 11 september 2006 @ 21:13:
[afbeelding]
U ziet:
20" iMac
Intel Core Duo 2.0
1,5GB ram
Superdrive
250GB HDD
enz.
Wacom Graphire 4 XXL
Spreek voor zich...
Mac Book
Intel Core Duo 2.0
1GB ram
Superdrive
60GB HDD
enz.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Dan krijg ik ieder geval een indruk wat hij minimaal doet;)
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Je kan het beste even kijken naar [Intel iMac] Discussietopic en Mini-FAQ voor gebruikerservaringenosxy schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 23:37:
[...]
Hoe bevalt de iMac kwa snelheid? Als spelletjes op geprobeerd? Ik wil namelijk binnenkort een 20 bestellen met 256 videokaart.
Ik speel eigenlijk nooit spelletjes. Heb er wel COD2 op staan. Deze draaid gewoon perfect. Ik speel het alleen nooit (kom niet door de introductie heenosxy schreef op woensdag 13 september 2006 @ 09:34:
Dan krijg ik ieder geval een indruk wat hij minimaal doet;)

Hoe kom je daar zo snel aan? Bij ons in de winkel worden ze nog niet uitgeleverd.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:24:
Voila...mijn 24" naast de 20".
[afbeelding]
[ Voor 31% gewijzigd door LoeiOrdinair op 13-09-2006 15:37 ]
Wow... die 24" is echt monsterlijk groot.. die 20" ziet er zo echt klein uit.. (en dat terwijl de 17" al klein oog naast de 20"..Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:24:
[afbeelding]
Bevalt ie?
1pctje was niet genoeg?Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:51:
[afbeelding]
van links naar rechts dual g5 macpro powerbook dell meuk
Verwijderd
kwestie van niks weggooien/verkopen ;P
die g5 is een 1.8 dual dus best al oud en de laptop is voor onderweg
tsja en vroegah was er geen bootcamp dus ook een windows bak
Verwijderd
Online store besteld; ging vrij rap. Vrijdag besteld en vandaag binnen. En hij bevalt perfect; het scherm went vrij snel maar als ik even opzij kijk naar de 20" dan is het inderdaad een enorm verschilLoeiOrdinair schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:36:
Hoe kom je daar zo snel aan? Bij ons in de winkel worden ze nog niet uitgeleverd.
OK, nou kan ik echt niet meer wachtenVerwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:24:
[afbeelding]
Ik had em lomp verwacht, maar hij blijft gelukkig die elegante uitstraling van de andere iMac modellen wel uitstralen. Sterker nog, hij lijkt wel eleganter, omdat die witte randen in verhouding minder aanwezig zijn
Verwijderd
Hier dan nog wat meer, zodat je echt echt niet meer kunt wachten.R4NCOR schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:25:
[...]
OK, nou kan ik echt niet meer wachten![]()
Ik had em lomp verwacht, maar hij blijft gelukkig die elegante uitstraling van de andere iMac modellen wel uitstralen. Sterker nog, hij lijkt wel eleganter, omdat die witte randen in verhouding minder aanwezig zijn

20" vs. 24"

Super mooie machine!
Verwijderd
zal binnenkort ff wat leuke foto's maken, MacPro en iMac 24" ook van binnen de casing! Is erg leuk om te zien(en blijft het
)
http://img97.imageshack.us/img97/492/pict0276de7.jpg
http://img56.imageshack.us/img56/247/pict0280zc6.jpg
2 foto's van mijn bijna 1 dag oude 15" MacBook Pro 2.16
http://img56.imageshack.us/img56/247/pict0280zc6.jpg
2 foto's van mijn bijna 1 dag oude 15" MacBook Pro 2.16

Verwijderd
Hierbij mijn workspace.
Niet zo indrukwekkend als die 24" inch iMacs, maar die zijn niet aan iedereen besteed.

Specificaties
Powerbook G4 17" inch 1,67ghz / 1.5Gb RAM
Dell 2005fpw
Lacie 160GB Firewire
iPod 4rd generatie
Apple tobo + Macally muis
Wacom tablet (maar alleen de pen is zichtbaar)
Onder het bureau staat ook nog een P4 3,2Ghz die osx86 draait. Doet tevens zijn dienst als server en testbak.
Niet zo indrukwekkend als die 24" inch iMacs, maar die zijn niet aan iedereen besteed.

Specificaties
Powerbook G4 17" inch 1,67ghz / 1.5Gb RAM
Dell 2005fpw
Lacie 160GB Firewire
iPod 4rd generatie
Apple tobo + Macally muis
Wacom tablet (maar alleen de pen is zichtbaar)
Onder het bureau staat ook nog een P4 3,2Ghz die osx86 draait. Doet tevens zijn dienst als server en testbak.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 16:33 ]
Na maanden, zelfs jaren kwijlen mag ik nu eindelijk mijzelf ook eigenaar noemen van een mac !

De rest van de fotos staan hier:
*clickme*
Het is een intel duo 1,83Ghz met de standaard dingen. Ga het geheugen een deze dagen upgrade. Maar is me nu financieel even te veel
Waarom een Mac Mini? Eigenlijk ging het me niet zozeer om de Mac, maar om een kleine stille pc met alles er op en aan. En sinds de komst van de intel cpu's kan als het zou moeten ook nog windows er op (/me bukt snel) Dus kan ik alle kanten op met het doosje. En de hardware is mooi. en ik kon het gewoon niet laten
Bestellen ging vlot, heeft er 1dag over gedaan toppie van de appel!
..nu eens uitvogelen hoe dat osx werkt
EN
Postee die plaatjes ;D

De rest van de fotos staan hier:
*clickme*
Het is een intel duo 1,83Ghz met de standaard dingen. Ga het geheugen een deze dagen upgrade. Maar is me nu financieel even te veel
Waarom een Mac Mini? Eigenlijk ging het me niet zozeer om de Mac, maar om een kleine stille pc met alles er op en aan. En sinds de komst van de intel cpu's kan als het zou moeten ook nog windows er op (/me bukt snel) Dus kan ik alle kanten op met het doosje. En de hardware is mooi. en ik kon het gewoon niet laten
Bestellen ging vlot, heeft er 1dag over gedaan toppie van de appel!
..nu eens uitvogelen hoe dat osx werkt
EN
Postee die plaatjes ;D
Me_dusa
Verwijderd
Zou je die van de iMac ook even kunnen geven?
Edit; Ik heb 'em al!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 17:01 ]
Verwijderd
die 24" lijkt echt een monster, ik vond die 20" altijd al zo groot. Ik moet hem in het echt zien
Ziet er mooi uitMath2k schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 23:01:
Ze zijn niet van mij, maar heb ze wel in beheer.
[afbeelding]
Ik zit er over te denken er ook zo een te kopen, maar dan ga ik terug van 19" naar 17" (overigens met dezelfde resolutie)
Verwijderd
Hmmm 30" ACD of 24" iMac helemaal uitgebouwd... Help eens kiezen
Zit hier dan nog wel met een MBP 17"
Verwijderd
Qua power zal die MBP wel volstaan, dus ik zou in jouw geval voor een 30" ACD gaanVerwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:08:
Hmmm 30" ACD of 24" iMac helemaal uitgebouwd... Help eens kiezenZit hier dan nog wel met een MBP 17"
Lijkt me ook een beetje erg loze vraag. Als je een 30" ACD koopt met je alleen geld bijleggen. Koop je een 24" Imac dan zou je je 17" MBP weg doen en ben je veel mider geld kwijt. Beetje rare vergelijking dus imo.
Verwijderd
Wat is dat teken op die linker mac? het teken alleen al ziet er vet uit zou vet zijn als wallpaper of op een shirtVerwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:24:
[afbeelding]
Dat is een Firewire teken , waarschijnlijk had hij de 20" iMac aan zijn 24" aangesloten om gegevens over te pompen via Firewire , en dan zie je dit teken.Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 18:12:
[...]
Wat is dat teken op die linker mac? het teken alleen al ziet er vet uit zou vet zijn als wallpaper of op een shirt
Verwijderd
Het is dan ook een luxeprobleemzimbab schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:09:
Lijkt me ook een beetje erg loze vraag. Als je een 30" ACD koopt met je alleen geld bijleggen. Koop je een 24" Imac dan zou je je 17" MBP weg doen en ben je veel mider geld kwijt. Beetje rare vergelijking dus imo.
mag ik aub weten van jouw waar je dat bureau vandaan hebtVerwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:51:
[afbeelding]
van links naar rechts dual g5 macpro powerbook dell meuk
Verwijderd
het merk is kinnarps
Dirk0s schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:28:
[...]
mag ik aub weten van jouw waar je dat bureau vandaan hebt
bedankt, ik heb even snel op internet gekeken, maar kan geen site vinden waar je zo ook kan bestellen.
waar heb jij die vandaan dan?
en weet er iemand anders mischien waar je ongeveer zo'n soort model bureau hebben?
alvast bedankt
[ Voor 15% gewijzigd door Dirk0s op 20-09-2006 17:59 ]
Verwijderd
ik heb ze gekocht via een veilingsite
http://www.kinnarps.nl/Netherlands.htm
is de nederlandse dealer
http://www.kinnarps.nl/Netherlands.htm
is de nederlandse dealer

Goede foto's komen nog wel.
Wat je ziet:
MacBook 1,83 ghz Combo.
iPod Nano 2 gb
Sony PSP; Firmware 1.50
Rommel
Mijn iBook is gisteren gestolen uit mijn kamer 
* zwahiel is erg boos!
zie mijn website beneden
* zwahiel is erg boos!
zie mijn website beneden
[ Voor 15% gewijzigd door zwahiel op 21-09-2006 23:37 ]
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Dat is wel erg ***.. Van de politie daar moet je het nu maar niet hebben. Zelf research doen, maar dat had je al gedaan. Verder weinig aan te doen. Wel minder van je data, maar ook een beetje je eigen schuld. Backup !! IIg veel succes met het vinden van de dader.zwahiel schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:36:
* zwahiel is erg boos!
zie mijn website beneden
Nu weer wat foto's!
wrm 'waarschijnlijk'? Ene scherm FW logo en op andere de wizard om gegeven over te zetten, moet je niet meer twijfelen hoorcarfreak02 schreef op zondag 17 september 2006 @ 18:16:
[...]
Dat is een Firewire teken , waarschijnlijk had hij de 20" iMac aan zijn 24" aangesloten om gegevens over te pompen via Firewire , en dan zie je dit teken.
En voor wat meer randinformatie, je kan elke Mac opstarten zonder OS X te booten en hem te laten werken als een externe firewire schijf. Doe je door de letter T (van target) ingedrukt te houden als je je Mac aanzet.
En bij je utilities (cmd+shift+u) in OS X zit een wizard om gegevens van mac 1 (die fw schijf is) naar de mac over te zetten waar je de wizard op draait. En wat je op die screenshot zit is die wizard die aan't lopen is bij de allereerste boot van die 24" iMac.
Man ik kan echt niet wachten om mijn PC af te danken en een Mac aan te schaffen, wat een super mooi ding
En het werkt ook nog eens stukken beter
Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!
@Avensys
Die lelijke Drell Monitor en gore muis verkloten het wel een beetje
'k weet wel dat de Dells cheaper zijn en hetzelfde scherm hebben eigenlijk... Maar toch... Apple Cinema Display zou vééééél knapper zijn...
Die lelijke Drell Monitor en gore muis verkloten het wel een beetje
Verwijderd
OT: Apple weet toch van iedereen wie welke iPod/iBook/PowerBook etc. verkocht heeft? Het is toch een kleine zaak om dagelijks een proggie te draaien om de gestolen serienummers op te sporen die online zijn. Koppelen aan IP adres en hoppa: dief te traceren. Helaas werkt het niet zo in de wereld en heeft Apple baat bij diefstal ( ze verkopen een nieuwe ), verzekeringsmaatschappijen ook ( ze verkopen verzekeringen ), creditcardmaatschappijen ook ( ze verkopen cc's vanwege o.a. de verzekering ) etc. Geldt ook bij telefoontoestellen die gejat worden.zwahiel schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:36:
* zwahiel is erg boos!
zie mijn website beneden
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een paar regeltjes:
# Ga niet offtopic, dit is een bureau pats draadje en niet een helpdesk/vragen draadje. Het is dus niet zo dat je helemaal niks mag vragen over de setup van een ander, maar begin niet met vragen "welke mac moet ik kopen" enz. :).
# Maak a.u.b. 2 screenshots. 1 van je bureau in originele grootte en 1 preview daarvan. Deze preview is dus het bureau alleen dan verkleind naar 560x420 pixels, middels een programma als gimp o.i.d. Vervolgens plaats je een plaatje van je preview in het topic en dat plaatje laat je linken naar het grote plaatje. Zodra men erop klikt krijgt men dus het origineel te zien.
# Vertel wat over je Apple en misschien ook over de dingen er omheen.
Een paar regeltjes:
# Ga niet offtopic, dit is een bureau pats draadje en niet een helpdesk/vragen draadje. Het is dus niet zo dat je helemaal niks mag vragen over de setup van een ander, maar begin niet met vragen "welke mac moet ik kopen" enz. :).
# Maak a.u.b. 2 screenshots. 1 van je bureau in originele grootte en 1 preview daarvan. Deze preview is dus het bureau alleen dan verkleind naar 560x420 pixels, middels een programma als gimp o.i.d. Vervolgens plaats je een plaatje van je preview in het topic en dat plaatje laat je linken naar het grote plaatje. Zodra men erop klikt krijgt men dus het origineel te zien.
# Vertel wat over je Apple en misschien ook over de dingen er omheen.