Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.685 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Je bureau ziet er netjes uit...

Maar eronder is het een zooitje, volgens mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt idd, er ligt momenteel nog bedrading voor mijn surround setje los die ik moet wegwerken :).
Rechts naast mijn powerbook staat nog een lcd tv etc vandaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-08 11:29
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:02:
Volgende week krijg ik mijn bose setje binnen :9~, ik post dan wel even nieuwe foto's :).
Zet die lcd-tv er dan ook maar bij op ;)
Verder zéér netjes en strak moet ik zeggen, vooral omdat je ook n beetje in het Apple "thema" probeert te blijven volgens mij. :)
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:25:
Rechts naast mijn powerbook staat nog een lcd tv etc vandaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Afgelopen zondagochtend was ik bezig achter mijn bureau toen ik perongeluk mn kop koffie omstootte over mn Apple toetsenbord.. Mn initiele reactie was pure shock, maar ik pulde mezelf together en besloot het ding zorgvuldig schoon te maken. Aangezien ik niet beschik over een 0,5mm inbussleutel (wie wel, stelletje assholes bij Apple :/ ) kon ik niet alle koffie uit het toetsenbord halen, maar ik verwijderde de toetsen en liet het overgrote deel er uit lopen.

Afbeeldingslocatie: http://img260.imageshack.us/img260/191/19xa.jpg

Daarna legde ik het toetsenbord te drogen op de verwarming. Na een paar uur drogen zette ik de toetsen weer op hun plek en typte ik wat, werkte niet echt, kreeg allerlei vreemde tekens en herhalende enters. Ik werd ongeduldig dus raadpleegte GoT search over koffie in toetsenborden. Verschillende mensen suggereerden de fohn te gebruiken, dus ik pakte de fohn.

Ik wist echter niet dat de smelt temperatuur van Apple hardware rond menselijke tolerantiegrenzen ligt, want alhoewel ik mn hand rustig onder de fohn kon houden, smolten een aantal toetsen als boter voor de zon. Tegen de tijd dat ik dat doorhad dat ik t halve bord aan het smelten was had ik de entersocket gemold samen met de shift en delete en pagedown toets. ;(

Afbeeldingslocatie: http://img287.imageshack.us/img287/2046/23pi1.jpg

Gesmolten sockets, vooral waar de enter toets zat is de boel compleet scheef getrokken |:(

Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/3431/186387110b41466f7577bv.jpg

De vervormde toetsen...

Nu kan ik morgen lekker naar fokkin' Alkmaar (ik woon in hoorn) om een nieuw toetsenbord te halen want ik had vandaag een belangrijke deadline en kon niet weg.

Koffiedrinkers/morsers, u zijt gewaarschuwd. Gebruik nooit, maar dan ook nooit, een fohn om uw hardware te drogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

[HK-mode]

Daar hebben we deze voor:
Afbeeldingslocatie: http://www.vansteyn.nl/fotoklein/kinderbeker16207kl.jpg

[/HK-mode]

Ben je mooi klaar mee. Dit is wel weer een mooi leer-moment. Pas op met koffie en mooie-hardware :)

Je heb wel mazzel dat het geen letters zijn ofzo. Dat is mooi zuur als je een deadline heb.

[ Voor 75% gewijzigd door LoeiOrdinair op 10-07-2006 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matias, wat dacht je er van om eens een camera van ná 1945 aan te schaffen? Of om gewoon je photoshop filters uit te zetten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Niet online
Helaas is het mn telefoon die zo fotografeert. (n70 :? ) Geloof me, in kleur ziet het er echt vele malen drastischer uit..
Waar kan ik die kopen? :>

[ Voor 106% gewijzigd door Matias op 10-07-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/da04ec24a08d70b8c9522af8811d7a7c/full.jpg

Bureau met nieuwe MacBook :)
Verder op de foto: zie http://tweakers.net/gallery/sys/4444

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

strak hoor zo met je MacBook ernaast! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

matiasjansen schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:10:
Koffiedrinkers/morsers, u zijt gewaarschuwd. Gebruik nooit, maar dan ook nooit, een fohn om uw hardware te drogen.
Heb ik ook gehad Matias, gewoon een fohn gebruikt, wel met enige afstand , niets gesmolten en m'n apple keyboard doet het als vanouds :) Alles smelt met een fohn ;) als je het maar dicht erop houdt....

Mooie setup Canaria (je 23" scherm blijft het hem doen ;)), wat heb je met je laptop gedaan?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:17:
matias, wat dacht je er van om eens een camera van ná 1945 aan te schaffen? Of om gewoon je photoshop filters uit te zetten? ;)
offtopic:
@DesertStorm: is dat Deke in je icon, of lijkt hij er gewoon op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackJack schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:57:
[...]

offtopic:
@DesertStorm: is dat Deke in je icon, of lijkt hij er gewoon op?
offtopic:
Dat is een Marokkaan, geen flauw idee wie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie collectie. Je gebruikt je MacBook als main computer? Dat 23 inch ACD blijft super mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clickable:
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/73/186717274_47a767072c_m.jpg
Wat je ziet:
  • Zwarte MacBook
  • Logitech Cordless Desktop MX3100
  • Icemat 2nd Edition
  • Samsung SyncMaster 930BF

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:55:
Clickable:
[afbeelding]
Wat je ziet:
  • Zwarte MacBook
  • Logitech Cordless Desktop MX3100
  • Icemat 2nd Edition
  • Samsung SyncMaster 930BF
de macbook ziet er trouwens best dun uit, is ie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is gigantisch dun! Qua breedte valt het mee, qua diepte is hij redelijk klein, en qua hoogte is hij vanwege het scharnier zeker een paar centimeter minder hoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, die toetsen kunnen er toch af... Goed dat ik dat weet.

Bedankt voor het delen van de ervaring, matiasjansen :) (alhoewel het in uw geval natuurlijk wel geen aangename ervaring was :/ )

Mijn vorige super cheap ass toetsenbordje dat ik gebruikte bij de pc kon dat namelijk ook, en eens in de zoveel maand alle toetsen eraf en wassen met afwasmiddel..., en alle vuile randjes gegarandeerd weg. Mijn toetsenbord was na jaren nog zo goed als nieuw :)

Ik vind dit apple toetsenbord gigantisch mooi, en ik ben er dan ook heel voorzichtig mee... Maar het is toch een opluchtig dat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Niet online
Hoe houdt de GMA950 zich onder expose op 1920 bij 1200 met meer dan een paar vensters open in de behuizing van de MacBook?

[ Voor 4% gewijzigd door Matias op 12-07-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:37:
Ik vind dit apple toetsenbord gigantisch mooi, en ik ben er dan ook heel voorzichtig mee... Maar het is toch een opluchtig dat het kan.
Ik heb gister m'n toetsenbord (1½ jaar oud) ook maar eens schoongemaakt na het lezen van die posting :) Ziet er nu weer als nieuw uit, en de aanslag is ook minder plakkerig (er zat nogal wat plak onder de toetsen O-)). Nu zie je alleen wel weer elk stofje op de toetsen zitten :/

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 20:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

matiasjansen schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:01:
[...]

Hoe houdt de GMA950 zich onder expose op 1920 bij 1200 met meer dan een paar vensters open in de behuizing van de MacBook?
ik heb het nog niet getest op 1920x1200, maar wel dual screen met 1280x800 en 1680x1050. De GMA950 houdt zich prima, MITS er voldoende geheugen in je Mac zit. Met 512MB kan je het dus vergeten. Het gaat met 1.25GB (asymmetric) prima hier, dus met 1GB of 2GB (symmetric) moet het prima lukken ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whieee schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:48:
[...]
Het gaat met 1.25GB (asymmetric) prima hier, dus met 1GB of 2GB (symmetric) moet het prima lukken ;)
Goed nieuws, bij mij zal het voorlopig ook eerst asymmetric moeten zijn, wegens budgetaire redenen :p . Nu ook nog 512 Mb, maar zelfs op 1024*768, wat ik nu spijtig genoeg nog moet gebruiken is het geen doen. Traaaaaaag. Laggy (en het is niet de harddisk) de remote bvb reageert soms heel traag op de input, dingen die effe niet in gebruik zijn geweest... Browsen met opera (veel vensters open), is een hell. Dit gaat sneller op een pentium III 667 Mhz met 198 Mb ram. En ik heb een mac mini core duo :( (en nee, ik ben niet aan het overdrijven, ik kan vergelijken). De prestaties zijn helemaal niet on par met wat je van een duo core machine verwacht. Dus ik hoop dat dit probleem opgelost raakt met extra ram, want anders zal het bye bye mac mini zijn (spijtig genoeg :'( , prachtig apparaatje, en i love mac osx). Geld voor een iMac (Mac pro) heb ik niet, dus het zal terug XP zijn dan. Brute snelheid (proc, hard disk, ...) is voor mij prima in orde, maar multitasken moet VEEL vlotter kunnen met een dergelijke computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm

Digistorm

ex-demo scener

Hey Alvi, mijn broertje had in zijn iBook G4 eerst ook 512 MB, en dat was idd vreselijk traag. Hij heeft er nu al een tijd 1 GB in zitten en dat maakte echt heel veel uit. Ook de GUI en Exposé werden veel sneller. Dus, houd moed! :P Als het met een G4 al helpt, dan zal het met een Core Duo wel helemaal schelen, ook omdat je dan meer VRAM voor je GMA krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Niet online
offtopic:
Alvi neem het maar van mij aan: Leen 100 euro van je ouders, koop een 1GB dimmmetje, steek die bij je bestaande 512 en je machine zal wegvliegen. Op het moment heb je echt gewoon te weinig ram, en als OSX 1 ding veel gebruikt is het ram, zeker met veel verschillende browser vensters open. Dat kan je goed zien in de Activity Monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:21
Mijn oude trouwe iBookje nogmaals.. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.syserror.nl/GoT/pics/iBook.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

SyS_ErroR schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:37:
Mijn oude trouwe iBookje nogmaals.. :)

[afbeelding]
* Whieee ziet een oude bekende :)

Wat blijft het een gaaf ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:58:
[...]

Goed nieuws, bij mij zal het voorlopig ook eerst asymmetric moeten zijn, wegens budgetaire redenen :p . Nu ook nog 512 Mb, maar zelfs op 1024*768, wat ik nu spijtig genoeg nog moet gebruiken is het geen doen. Traaaaaaag. Laggy (en het is niet de harddisk) de remote bvb reageert soms heel traag op de input, dingen die effe niet in gebruik zijn geweest... Browsen met opera (veel vensters open), is een hell. Dit gaat sneller op een pentium III 667 Mhz met 198 Mb ram. En ik heb een mac mini core duo :( (en nee, ik ben niet aan het overdrijven, ik kan vergelijken). De prestaties zijn helemaal niet on par met wat je van een duo core machine verwacht. Dus ik hoop dat dit probleem opgelost raakt met extra ram, want anders zal het bye bye mac mini zijn (spijtig genoeg :'( , prachtig apparaatje, en i love mac osx). Geld voor een iMac (Mac pro) heb ik niet, dus het zal terug XP zijn dan. Brute snelheid (proc, hard disk, ...) is voor mij prima in orde, maar multitasken moet VEEL vlotter kunnen met een dergelijke computer.

Op mijn MacBook was het met 512MB geen doen, nu sta ik echt dagelijks verbaasd van de snelheid. Niet te vergelijken met de PowerBook G4 die ik ervoor had (eveneens met 1.25GB RAM). En straks komt er nog een reepje van 1GB bij :9

maar goed... genoeg gelul weer... ik zal morgen eens kijken of mn digicam scherp wil schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

maar goed... genoeg gelul weer...
Amen ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 11:46

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb sinds kort een Macbook Pro. De eerste indruk is super, ik gebruik mijn XP machine bijna niet meer. Alleen gaat Photoshop een beetje traag. Ik heb er 1024MB geheugen in zitten, misschien moest ik dat maar eens uitbreiden naar 2 GB. Maar eerst een 7200 rpm disk erin, want die is pas echt veel trager dan mijn XP machine (15Krpm SCSI).

Anyways, hier een foto van het systeem op mijn salon tafel. De muis is zo niet echt bruikbaar, maar het stond mooi :) De achtergrond heb ik gejat van domi235 uit het grote apple screenshot topic.

Afbeeldingslocatie: http://212.238.216.189/Computer/MacbookPro/images/_MG_2234%20copy.JPG

Ik stond wel een beetje versteld dat ik in 1 keer (en zonder al te veel stoeien) mijn Windows shares kon benaderen, dat is met bv. linux wel anders. Echt goed!

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:56:
Ik heb sinds kort een Macboo Pro. De eerste indruk is super, ik gebruik mijn XP machine bijna niet meer. Alleen gaat Photoshop een beetje traag. Ik heb er 1024MB geheugen in zitten, misschien moest ik dat maar eens uitbreiden naar 2 GB.
mooi apparaat die pro, maar wat photoshop betreft.. deze wordt nu nog gedraaid mbv rosetta. Meer geheugen zal de snelheid waarschijnlijk niet direct doen toenemen.

http://www.barefeats.com/rosetta.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Photoshop zo traag is, komt omdat het onder Rosetta draait (ge-emuleerd dus), maar dat wist je waarschijnlijk wel. De nieuwe Photoshop zal Universal zijn, en dan heb je ineens een veel snellere Photoshop ;)

ontopic:

Afbeeldingslocatie: http://www.hiddedevries.nl/foto/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hiddedevries.nl/foto/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hiddedevries.nl/foto/4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:49:
Dat Photoshop zo traag is, komt omdat het onder Rosetta draait (ge-emuleerd dus), maar dat wist je waarschijnlijk wel. De nieuwe Photoshop zal Universal zijn, en dan heb je ineens een veel snellere Photoshop ;)
ontopic:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2 docks? 1 met en 1 zonder afstandsbediening zo te zien. Heb je nog een oude iPod? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

zonoskar schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:56:
Ik heb sinds kort een Macboo Pro. De eerste indruk is super, ik gebruik mijn XP machine bijna niet meer. Alleen gaat Photoshop een beetje traag. Ik heb er 1024MB geheugen in zitten, misschien moest ik dat maar eens uitbreiden naar 2 GB. Maar eerste een 7200 rpm disk erion, want die is pas echt veel trager dan mijn XP machine (15Krpm SCSI).

Anyways, hier een foto van het systeem op mijn salon tafel. De muis is zo niet echt bruikbaar, maar het stond mooi :) De achtergrond heb ik gejat van domi235 uit het grote apple screenshot topic.

[afbeelding]

Ik stond wel een beetje versteld dat ik in 1 keer (en zonder al te veel stoeien) mijn Windows shares kon benaderen, dat is met bv. linux wel anders. Echt goed!
hey jouw v270 ziet er veel meer zilver uit dan de mijnes (mijne is beetje zwart/donkerblauwachtig) 2 verschillende kleuren? of foto?
wel mooie combinatie trouwens jouw muis met MBP zie ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

pokeran schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:08:
hey jouw v270 ziet er veel meer zilver uit dan de mijnes (mijne is beetje zwart/donkerblauwachtig) 2 verschillende kleuren? of foto?
wel mooie combinatie trouwens jouw muis met MBP zie ik
Het zullen wel 2 kleuren zijn denk ik. De muis is ongeveer dezelfde kleur als de macbook pro.

Afbeeldingslocatie: http://212.238.216.189/Computer/MacbookPro/images/_MG_2241%20copy.JPG

De vorige foto was genomen met mijn Panasonic FX01, deze is gemaakt met m'n Canon 350D. Dus het kan bijna niet aan de foto liggen :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ja er zijn dus minstens 2 verschillende kleuren v270's nooit geweten joh :P naja voor mij maak het opzich niet uit ik heb zelf een macbook en die past evengoed bij zwart/donkerblauw als bij zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:47:
[...]

mooi apparaat die pro, maar wat photoshop betreft.. deze wordt nu nog gedraaid mbv rosetta. Meer geheugen zal de snelheid waarschijnlijk niet direct doen toenemen.

http://www.barefeats.com/rosetta.html
Is er eigenlijk een mogelijkheid om het wél wat sneller te doen lopen? Aangezien ik constant met Photoshop werk en m'n MBP 17" m'n enige werkmachine gaat worden... 2Gb RAM komt er zowieso al in...

@zonoskar: Waar heb je die HDD vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
offtopic:
Zonoskar en Pokeran, ik ben ook naar een bt muis op zoek. Hoe is die V270? Voelt hij goed aan qua reactie, niet stroperig oid. En hoe lang doe je ongeveer op 1x laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:30:
@zonoskar: Waar heb je die HDD vandaan?
Euh, ik heb die nog niet, maar staat op de planning :) Ik ben er ook nog niet over uit welke. Je kunt kiezen uit de Hitachi en de Seagate. Volgens storagereview.com heeft de Hitachi wat minder stroom verbruik in idle en is het snelst, de Seagate heeft meer IOs per sec (betere NCQ, of heeft de Hitachi geen NCQ?) en is goedkoper.

Het voordeel van de Seagate is dat hij bijna overal verkrijgbaar is, ik zou hem dan halen bij 4Launch omdat het lekker in de buurt is en volgens de website is ie voorradig.

/edit: @Spits: ik heb de orginele batterij nog niet vervangen, maar ik heb de muis dan ook pas een week. Ik vind dat er bijna geen lag zit in de BT verbinding, iig vergelijkmaar met normale draadloze muizen. Ik werk wel al een jaar of 3 met draadloze muizen (Logitech cordless desktop), dus of er veel verschil is met normale draadjes-muizen weet ik niet.

[ Voor 22% gewijzigd door zonoskar op 14-07-2006 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

gevoelsmatig lijk het alsof een muisje met draad sneller reageert, maar kweet dat dit tussen mn oren zit. Het irriteert iig niet bij mij en er zitten bij mij de standaard duracell batterijen in, (geen oplaadbare dus) en van wat ik weet is dat hij het een aantal maanden gaat uithouden bij mij.
btw, dit is een beter topic voor je
welke Bluetooth muis voor Mac?
er zijn nog meer bt muis topics, maarja goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 20:05

BHQ

Nou ja opzich kan er eentje met USB en draad sneller zijn ;) Al weet je niet of een gemiddeld mens dat merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik moet ook maar eens een plaatje posten van mijn MacBook. Het bevalt tot nu toe heel goed, makkelijker dan verwacht eigenlijk. Afgelopen week 2GB geheugen er in gezet, echt een aanrader :). Er komt later nog een goede foto.

Afbeeldingslocatie: http://www.digital-d.nl/GoT/reg/images/6068Macbook%20Totaal%20Shot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-01 08:12
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:04:
Sorry voor enorm slechte quali, ben de batterijen van m'n camera kwijt.

[afbeelding]
iPod 5 + iPod 4

[afbeelding]
Ik vraag me af hoe dat draadje op de foto komt, want ik zie het nu niet meer :P

[afbeelding]
Mon Wacom, het is een A6 uit de Graphire4-serie

[afbeelding]
Oh ja, ik had ook nog een computer.. :)

[afbeelding]
M'n hele bureau nu...

pc
1,9 ghz powerpc g5 processor,
160 gb harde schijf,
1,5 gb ram geheugen
en een 17" scherm, mighty mouse, apple keyboard, maar dat zie je waarschijnlijk wel

speakers
jbl creature ii black 2.1

tablet
wacom graphire 4 classic a6

de rest
iPod 'color' 20 GB + iPod 'video' 30 GB + Universal Dock + Dock + axio by harodesign hoesje + Apple hoesje
Hoe krijg je de interface van de iPod 5G in het donker of is dat een functie van die dock? Want zoiets zoek ik al geruime tijd (en met iPodWiazrd kan je het voor zover ik weet niet veranderen) Of heb je daar iets als iPodLinux voor gebruikt (welke skin en ben jij wel tevreden over de werkingssnelheid, want hier heeft iPodLinux enkel heel traag gewerkt met heel veel problemen op mijn iPod 5G 60GB, weliswaar de Windows-editie, maar voor iPodLinux mag dat niet veel uitmaken (iPodLinux is er toch via Linux opgezet geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ILUsion schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 01:40:
[...]

Hoe krijg je de interface van de iPod 5G in het donker of is dat een functie van die dock?
Het is laat, ik ga niet graag offtopic maar gezien iemand t toch zal zeggen doe ik het maar eens.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/26098486

De poster van die foto's zegt t zelf dus al. Het is een frontrow filmpje.

:D/-<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu @ the moment in San Francisco. en ben vanmiddag ff naar de Apple store geweest in Stockton Street. Man wat is et daar groot en mooi zeg _/-\o_
Heb er ff een InCase sleeve voor mn Macbook gehaald en ook een MightyMouse, wired TB en minidvi naar vga adaptertje. Heb et hier gekocht omdat et hier stuk goedkoper is, muis bijv hier 55 euro daar 49 dollar, enz. Maar belangrijkste is omdat ik die toch nodig had, de sleeve. Et is trouwens een zeer mooi ding :) en niet duur 29 dollar 8)

Afbeeldingslocatie: http://jvandijk.tweakdsl.nl/P1020414.JPG

PS: sorry maar k heb nog niet voor elkaar gekregen om in osx een plaatje te verkleinen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm

Digistorm

ex-demo scener

Dat kan onder andere met iPhoto, als je daarmee je foto's beheert. De editor openen en beperk afmetingen kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 06:10:
Ik zit nu @ the moment in San Francisco. en ben vanmiddag ff naar de Apple store geweest in Stockton Street. Man wat is et daar groot en mooi zeg _/-\o_
Heb er ff een InCase sleeve voor mn Macbook gehaald en ook een MightyMouse, wired TB en minidvi naar vga adaptertje. Heb et hier gekocht omdat et hier stuk goedkoper is, muis bijv hier 55 euro daar 49 dollar, enz. Maar belangrijkste is omdat ik die toch nodig had, de sleeve. Et is trouwens een zeer mooi ding :) en niet duur 29 dollar 8)

[afbeelding]

PS: sorry maar k heb nog niet voor elkaar gekregen om in osx een plaatje te verkleinen B)
Mooie sleeve, zwart van buiten, groen van binnen.
Ik ga even kijken of ik 'em online kan bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 06:10:

[afbeelding]

Is het tobo & muis nou een andere kleur dan de MacBook of komt dat door de lichtval?

Ik hoop volgende week mijn 3e MacBook binnen te krijgen :D. (1ste startte gegeven moment niet meer op en de 2e ging de scharnier van het scherm scheef zitten 8)7 . Gelukkig doet mn ouwe Windows bak het nog. Gewoon pech. Verder is de Macbook geweldig!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:02:
Hey,

Hier mijn opstelling (ik moet nog even nieuwe foto's trekken, kwaliteit is niet goed momenteel):

[afbeelding]

Volgende week krijg ik mijn bose setje binnen :9~, ik post dan wel even nieuwe foto's :).
En daar begrijp ik Apple dus niet he. Veel van de hardware is alu/grijzig en dan maken ze alleen maar witte toetsenborden. Dat vloekt toch als de neten? Alles ziet er best wel luxe uit, maar dan zo'n wit plastic toetsenbord vind ik totaal niet matchen.
Ik heb zelf trouwens ook zo'n wit toetsenbord bij m'n grijze PowerMac gekregen, het matcht echt totaal NIET. Verder vind ik een iMac met wit toetsenbord natuurlijk weer wel mooi.

@Matias: Het is maar goed dat ze een ander soort plastic voor de nieuwe books hebben gebruikt voor de toetsenborden anders had het hele alfabet spontaan voor je neus gesmolten.

[ Voor 17% gewijzigd door Dancing_Animal op 15-07-2006 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Niet online
Ik vind het wit met het aluminium eigenlijk wel erg goed bij elkaar passen.. Moet wel zeggen dat het op die foto erg afsteekt ja, maar over het algemeen vind ik de combo Mac Mini + Cinema Display + MightyMouse + Apple Keyboard erg sexy ;) (grijs en wit dus). En overgens kunnen grijs en wit per definitie niet vloeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Dat wit zit ook aan de zijkant van een ACD... Ok normaal gesproken zie je dat niet idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 14:50
Maare Matias, ik heb het al een paar x gezegd: If koffie in toetsenbord, goed uitspoelen met water zodat alle zooi eruit is then laten drogen (eventueel een beetje helpen met warme danniet koude lucht).
Gaat perfect!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat alleen jammer is, is dat de ACD geen SuperDrive heeft, dan hoef je niet telkens onder het bureau te kruipen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Niet online
Ballebek schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:39:
Maare Matias, ik heb het al een paar x gezegd: If koffie in toetsenbord, goed uitspoelen met water zodat alle zooi eruit is then laten drogen (eventueel een beetje helpen met warme danniet koude lucht).
Gaat perfect!
Inderdaad Ballebek, achteraf had ik dat ook zo moeten doen :> Die fohn was gewoon een tikkeltje heet voor t toetsenbord en smolt daarom een paar sockets. Heb inmiddels al een nieuwe die perfect werkt (Afgezien van de numerieke "0" toets die het hele keyboard freezed, had ik ook al eens op een PPC iMac :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:49:

ontopic:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
is dat een intel? de mijne lijkt veel minder wit....

EDIT:

kijk maar:

mijne

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/54/190039290_298f514bd6.jpg?v=0

jouwe

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/62/190039289_dbcf14c4c4.jpg?v=0

of ben ik gek?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FontFanXP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 19:15
of ben ik gek?
Of ligt het aan het licht? Of ligt het aan de camera instellingen?
Kijk ook eens naar de toetsenborden

[ Voor 16% gewijzigd door FontFanXP op 15-07-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m'n toetsenbord is witter dan m'n iMac, bij die andere volgens mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo te zien is de 2e foto geflitst en op de 1e niet, en dat geeft ook weer een andere whitebalans, dus verschillende kleuren wit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Afbeeldingslocatie: http://www.redhead.nl/leon/macbook/mbpnew1_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.redhead.nl/leon/macbook/mbpnew2_small.jpg
sorry, zijn telefoonpictures.... wel K800i FTW :*
Heb even mijn bureau opgeruimd en nu een mooi bijpassend Medion :X toetsenbord. Wat er verder te zien is op de foto:

natuurlijk mijn MBP 1,83Ghz
LaCie FireWire 250Gb disk
HP PSC 1110 All-in-one....

Mijn vorige post hier in dit topic:

Red in "Het grote "Show je Apple computer" topic..."

Dan kan je goed zien wat er veranderd is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
matiasjansen schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 15:02:
[...]

Inderdaad Ballebek, achteraf had ik dat ook zo moeten doen :> Die fohn was gewoon een tikkeltje heet voor t toetsenbord en smolt daarom een paar sockets. Heb inmiddels al een nieuwe die perfect werkt (Afgezien van de numerieke "0" toets die het hele keyboard freezed, had ik ook al eens op een PPC iMac :? )
Da's dus niet perfect werken. Terug met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 16:16:
[...]

is dat een intel? de mijne lijkt veel minder wit....

EDIT:

kijk maar:

mijne

[afbeelding]
de iMac in combinatie met witte muis en wit keyboard is prachtig.
de combinatie Mac Mini met Apple Cinema Display, witte muis en wit keyboard is schitterend.

Ik weet alleen nog niet wat ik vind van de combi ACD + MacBook + witte muis + witte keyboard. Canaria heeft deze en dat ziet er toch wel goed uit, maar ik denk dat een ACD beter past bij een PowerBook. Maar dan heb je inderdaad dat afwijkende keyboard/muis weer. Hoewel ik ook een grijze MacMice BT zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Niemand hier met een ACD van 30"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:03
F e r o x schreef op zondag 16 juli 2006 @ 02:51:
Over 1,5 week staat er hier één!
Is er geen draadje over ACD's?! :?

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@viper: Nee, het is nog een iMac G5. Dat de mijne witter is, komt door mijn fotografiekunsten ;)
(ik doe maar wat hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

In het vorige topic -of misschien ook wel in deze- staat een post van Gerco_M (oid). Die heeft 2x 30" :)
Maar wel aan een PC :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die dingen bestaan alleen in de schappen van de Mediamarkt, niemand koopt zo'n ding, 2300 euro voor een computerscherm.... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 12:00:
[...]

die dingen bestaan alleen in de schappen van de Mediamarkt, niemand koopt zo'n ding, 2300 euro voor een computerscherm.... ;)
Onlangs bij een klant anders nog achter een Dual 2,7 GHz G5 gezeten met daarop een 30" en een 23" ACD aangesloten hoor :).

Ik was wel elke keer mijn muis kwijt :+.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:10

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

FL!PNEUS schreef op zondag 16 juli 2006 @ 13:03:
[...]

Onlangs bij een klant anders nog achter een Dual 2,7 GHz G5 gezeten met daarop een 30" en een 23" ACD aangesloten hoor :).

Ik was wel elke keer mijn muis kwijt :+.
Holy moly, dat is inderdaad wel erg veel. Ik ben al niet karig toebedeelt met mijn 20 inch widescreen and 19 inch 4:3

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou de foto's van Trancepriest op Flickr kunnen bekijken, hoewel er ook wat eenvoudiger spul als dual-23" tussen staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

hier mijn macbook bij mn ouders thuis

Afbeeldingslocatie: http://img164.imageshack.us/img164/7206/dsc00142mu9.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/7623/dsc00143hp9.th.jpg

gemaakt met telefooncamera 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flanger
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 08:43

flanger

That Guy

Welk toetsenbord is dat?

Just because I rock, doesn't mean im made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

geen idee joh, staat geen merkje op of iets, Hij lag bij ons op de TD en was maar 3 euro inkoop dus tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een plaatje van m'n nieuwe MacBook (weekje oud ofzo)

wat je ziet:

Macbook met 1Gig geheugen en de rest standaard
Nog een Icy-box met 250gig hd
een Ipod Mini 2nd generation 4gig
en een draadloze muis (trust dingetje)

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/starcast/tweakers/macbooksmall.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 19:53
toch even een kleine opmerking: wat ik veelal jammer vind is de vele kabels die van een * book komen, zou een actieve usb hub dan toch niet wat mooier zijn? klein kabeltje van een meter er extra aan (die dus van de hub naar de *book gaat)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shure-fan schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 21:50:
toch even een kleine opmerking: wat ik veelal jammer vind is de vele kabels die van een * book komen, zou een actieve usb hub dan toch niet wat mooier zijn? klein kabeltje van een meter er extra aan (die dus van de hub naar de *book gaat)
Euhm, hier vertrekken alle kabels te minste netjes van de linkerkant van de laptop. Dat is bij sommige laptops wel eens anders.

HP's hebben hun geluidsplug (om naar externe luidsprekers te gaan, of koptelefoon) vooraan zitten. Wat echt nergens op slaat. Staat totaal niet, zo een plug die vooraan naar achter moet.

Daarbij denk ik dat elke laptop daar wel wat last van heeft. Je kan en moet er in principe evenveel op kwijt als op je desktop, en hoe ziet die er vanachter uit...

Al bij al valt het nog mee vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik kan nergens die Lacie vinden met Apple logo erop. Waar heb jij die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:16

vooghel

Cunning linguist

zonoskar schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 23:15:
[...]

Ik gok dat het een zelf aangebrachte Apple-sticker is ;)

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

[...]

Bij elke Mac zitten 2 witte stickers in de vorm van het Apple logo. Ra ra, wat zit er op die LaCie ;) Het is verder gewoon een standaard 250GB LaCie Porsche ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

He jammer. Ik dacht echt dat dat logo ook zo op zou lichten als bij de macbook. Misschien met wat ge-tweak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:27:
Een plaatje van m'n nieuwe MacBook (weekje oud ofzo)

[afbeelding]
Wordt je MacBook zo niet erg warm met het hoesje eronder? De ventilatie bevindt zich bij de scharnieren van het scherm, maar m'n Powerbook wordt wel heel warm aan de onderkant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

[...]

Wat vooghel en whieeee zeggen. maar inderdaad, wel een goed idee om het een beetje te tweaken. Eens vragen of mijn broedert zijn aluminiumzaag weer eens wil aantrappen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:09

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Ik heb er ook zo eentje (zie begin van topic).

Hardstikke goed verkrijgbaar hoor :)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

update :)

Afbeeldingslocatie: http://www.whieee.nl/forumpics/setupjul06-small.jpg
Klik voor groter :)

U ziet:
-12" PowerBook G4 1.33GHz - 1280MB RAM - 60GB - Combodrive - OSX 10.4.7(inmiddels eigendom van mijn dinnetje O+ )
-20" Apple Cinema Display
-13" MacBook Black 2GHz Core Duo - 1280MB RAM - 80GB - Superdrive - OSX 10.4.7 (mijn nieuwe werkpaard)
-Wacom Graphire4 A6
-Apple keyboard
-Logitech MX310
-fUnc sUrface 1030 mousepad
-M-Audio Firewire Solo recording interface
-Logitech THX Z2200 speakers
-PowerBall Blue
-Airport Express
-Sennheiser koptelefoon
-iPod Shuffle 1GB
-iPod 3G 20GB
-Fender Stratocaster Splatter Special Edition

U ziet net niet:
-Mac Mini 1.25GHz G4 - 512MB - 40GB + 160GB FW400 - Combodrive - OSX Server 10.4.7

En ja ik moet opruimen, maar daar heb ik momenteel geen zin in en geen tijd voor ;) En ik ga over een paar maanden toch het huis uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
DiGiSTORM_ schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:09:
[...]

Ik heb gister m'n toetsenbord (1½ jaar oud) ook maar eens schoongemaakt na het lezen van die posting :) Ziet er nu weer als nieuw uit, en de aanslag is ook minder plakkerig (er zat nogal wat plak onder de toetsen O-)). Nu zie je alleen wel weer elk stofje op de toetsen zitten :/
Is bij jou het wit van de toetsen inmiddels ook minder wit dan de onderplank? Het wordt hier een beetje gelig, en ik rook niet, staat ook niet in de zon.

[ Voor 4% gewijzigd door Dancing_Animal op 23-07-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Prachtige setup Whieee. Ik ben bezig met iets gelijkaardigs te maken, alhoewel ik 23" ietsje spectaculairder vind ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

F e r o x schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:29:
Prachtige setup Whieee. Ik ben bezig met iets gelijkaardigs te maken, alhoewel ik 23" ietsje spectaculairder vind ...
spectaculairder is ie zeker, maar ook een 'stukje' duurder ;) Daarom staat er bij mij vooralsnog een 20" :)

[ Voor 94% gewijzigd door Whieee op 27-07-2006 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

schopje :D

kleine update. Heb in een bui van opruimwoede even een en ander verbouwd ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.whieee.nl/~benny/whieeebook.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.whieee.nl/~benny/mutstux.jpg
:+

en een klein beetje crossposten van het servertopic in de HK, de serverkant van mijn hok ;)

overzichtje:
Afbeeldingslocatie: http://www.whieee.nl/~benny/whieeeserv-overzicht.jpg

de Mini:
Afbeeldingslocatie: http://www.whieee.nl/~benny/whieeeserv-lemon.jpg

en de permanente kerstverlichting :+
Afbeeldingslocatie: http://www.whieee.nl/~benny/whieeeserv-kerst.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Afbeeldingslocatie: http://i7.tinypic.com/2148i28.jpg

Hier mijn opstelling.

De hardware:
- iBook G4 1.07 GHz
- Samsung SyncMaster 770P
- iPod 4G met kleurenscherm (Firewire for the win ;) )
- Apple keyboard en Mighty Mouse

De iBook staat op een iCurve van GRIFFIN technology.

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b0p schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:30:
[afbeelding]

Hier mijn opstelling.

De hardware:
- iBook G4 1.07 GHz
- Samsung SyncMaster 770P
- iPod 4G met kleurenscherm (Firewire for the win ;) )
- Apple keyboard en Mighty Mouse

De iBook staat op een iCurve van GRIFFIN technology.
mooi strak. Alles netjes wit (m.u.v. de zwarte VGA kabel: waarom zijn die er niet in het wit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Niet online
Waar een mens zich al niet aan kan storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

Gewoon wit verven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Ik vindt het een mooie opstelling en die kabel interesseert mij ook niet zo veel....

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

@david gilmour,
er bestaan gewoon witte vga kabels hoor :) IIyama levert ze bij hun monitoren. Soms ook beetje beige achtig, maarik heb ook ultrawitte gezien. Plus je kan ze ook nog wit kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

ach wat maakt dat witte nou uit :) soms kun je ook te ver gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:03
Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/8617/3ei9.jpg

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Kwijlt* :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

@diotav:
WOW! Je had al een gave opstelling, maar nu word ik toch wel heel erg jaloers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
Zo lijkt zo'n PowerPC ineens toch kleiner dan dat hij in werkelijkheid is ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit een 23"?
Dit lijkt mij zo veel groter dan mijn 20"...

*Jaloers*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 21:41:
[...]

Is dit een 23"?
Dit lijkt mij zo veel groter dan mijn 20"...

*Jaloers*
30" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fevida
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 23:16
En wat zit er onder de motorkap van die G5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Misschien een vraag die je niet verwacht, maar waar komt het bureau vandaan? Ik ben op zoek naar zoiets. :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Een paar regeltjes:

# Ga niet offtopic, dit is een bureau pats draadje en niet een helpdesk/vragen draadje. Het is dus niet zo dat je helemaal niks mag vragen over de setup van een ander, maar begin niet met vragen "welke mac moet ik kopen" enz. :).

# Maak a.u.b. 2 screenshots. 1 van je bureau in originele grootte en 1 preview daarvan. Deze preview is dus het bureau alleen dan verkleind naar 560x420 pixels, middels een programma als gimp o.i.d. Vervolgens plaats je een plaatje van je preview in het topic en dat plaatje laat je linken naar het grote plaatje. Zodra men erop klikt krijgt men dus het origineel te zien.

# Vertel wat over je Apple en misschien ook over de dingen er omheen.