Je bureau ziet er netjes uit...
Maar eronder is het een zooitje, volgens mij
Maar eronder is het een zooitje, volgens mij
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Zet die lcd-tv er dan ook maar bij opVerwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:02:
Volgende week krijg ik mijn bose setje binnen, ik post dan wel even nieuwe foto's
.
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:25:
Rechts naast mijn powerbook staat nog een lcd tv etc vandaar.
[HK-mode]matiasjansen schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:10:
* knip MacBarbaar *
[ Voor 75% gewijzigd door LoeiOrdinair op 10-07-2006 20:23 ]
Verwijderd
Waar kan ik die kopen?
[ Voor 106% gewijzigd door Matias op 10-07-2006 20:29 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
strak hoor zo met je MacBook ernaast!Canaria schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:43:
[afbeelding]
Bureau met nieuwe MacBook
Verder op de foto: zie http://tweakers.net/gallery/sys/4444
Heb ik ook gehad Matias, gewoon een fohn gebruikt, wel met enige afstand , niets gesmolten en m'n apple keyboard doet het als vanoudsmatiasjansen schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:10:
Koffiedrinkers/morsers, u zijt gewaarschuwd. Gebruik nooit, maar dan ook nooit, een fohn om uw hardware te drogen.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:17:
matias, wat dacht je er van om eens een camera van ná 1945 aan te schaffen? Of om gewoon je photoshop filters uit te zetten?
Verwijderd
BlackJack schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:57:
[...]
offtopic:
@DesertStorm: is dat Deke in je icon, of lijkt hij er gewoon op?
Verwijderd
Mooie collectie. Je gebruikt je MacBook als main computer? Dat 23 inch ACD blijft super mooi!Canaria schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:43:
[afbeelding]
Verwijderd
de macbook ziet er trouwens best dun uit, is ie dat ook?Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:55:
Clickable:
[afbeelding]
Wat je ziet:
- Zwarte MacBook
- Logitech Cordless Desktop MX3100
- Icemat 2nd Edition
- Samsung SyncMaster 930BF
Verwijderd
Verwijderd
Hoe houdt de GMA950 zich onder expose op 1920 bij 1200 met meer dan een paar vensters open in de behuizing van de MacBook?Canaria schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:43:
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Matias op 12-07-2006 12:01 ]
Ik heb gister m'n toetsenbord (1½ jaar oud) ook maar eens schoongemaakt na het lezen van die postingVerwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:37:
Ik vind dit apple toetsenbord gigantisch mooi, en ik ben er dan ook heel voorzichtig mee... Maar het is toch een opluchtig dat het kan.
Hier stond achterhaalde informatie…
ik heb het nog niet getest op 1920x1200, maar wel dual screen met 1280x800 en 1680x1050. De GMA950 houdt zich prima, MITS er voldoende geheugen in je Mac zit. Met 512MB kan je het dus vergeten. Het gaat met 1.25GB (asymmetric) prima hier, dus met 1GB of 2GB (symmetric) moet het prima lukkenmatiasjansen schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:01:
[...]
Hoe houdt de GMA950 zich onder expose op 1920 bij 1200 met meer dan een paar vensters open in de behuizing van de MacBook?
Launching containers into space
Verwijderd
Goed nieuws, bij mij zal het voorlopig ook eerst asymmetric moeten zijn, wegens budgetaire redenenWhieee schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:48:
[...]
Het gaat met 1.25GB (asymmetric) prima hier, dus met 1GB of 2GB (symmetric) moet het prima lukken
* Whieee ziet een oude bekende
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:58:
[...]
Goed nieuws, bij mij zal het voorlopig ook eerst asymmetric moeten zijn, wegens budgetaire redenen. Nu ook nog 512 Mb, maar zelfs op 1024*768, wat ik nu spijtig genoeg nog moet gebruiken is het geen doen. Traaaaaaag. Laggy (en het is niet de harddisk) de remote bvb reageert soms heel traag op de input, dingen die effe niet in gebruik zijn geweest... Browsen met opera (veel vensters open), is een hell. Dit gaat sneller op een pentium III 667 Mhz met 198 Mb ram. En ik heb een mac mini core duo
(en nee, ik ben niet aan het overdrijven, ik kan vergelijken). De prestaties zijn helemaal niet on par met wat je van een duo core machine verwacht. Dus ik hoop dat dit probleem opgelost raakt met extra ram, want anders zal het bye bye mac mini zijn (spijtig genoeg
, prachtig apparaatje, en i love mac osx). Geld voor een iMac (Mac pro) heb ik niet, dus het zal terug XP zijn dan. Brute snelheid (proc, hard disk, ...) is voor mij prima in orde, maar multitasken moet VEEL vlotter kunnen met een dergelijke computer.
Amenmaar goed... genoeg gelul weer...
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
mooi apparaat die pro, maar wat photoshop betreft.. deze wordt nu nog gedraaid mbv rosetta. Meer geheugen zal de snelheid waarschijnlijk niet direct doen toenemen.zonoskar schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:56:
Ik heb sinds kort een Macboo Pro. De eerste indruk is super, ik gebruik mijn XP machine bijna niet meer. Alleen gaat Photoshop een beetje traag. Ik heb er 1024MB geheugen in zitten, misschien moest ik dat maar eens uitbreiden naar 2 GB.
Verwijderd
2 docks? 1 met en 1 zonder afstandsbediening zo te zien. Heb je nog een oude iPod?Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:49:
Dat Photoshop zo traag is, komt omdat het onder Rosetta draait (ge-emuleerd dus), maar dat wist je waarschijnlijk wel. De nieuwe Photoshop zal Universal zijn, en dan heb je ineens een veel snellere Photoshop
ontopic:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hey jouw v270 ziet er veel meer zilver uit dan de mijnes (mijne is beetje zwart/donkerblauwachtig) 2 verschillende kleuren? of foto?zonoskar schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:56:
Ik heb sinds kort een Macboo Pro. De eerste indruk is super, ik gebruik mijn XP machine bijna niet meer. Alleen gaat Photoshop een beetje traag. Ik heb er 1024MB geheugen in zitten, misschien moest ik dat maar eens uitbreiden naar 2 GB. Maar eerste een 7200 rpm disk erion, want die is pas echt veel trager dan mijn XP machine (15Krpm SCSI).
Anyways, hier een foto van het systeem op mijn salon tafel. De muis is zo niet echt bruikbaar, maar het stond mooiDe achtergrond heb ik gejat van domi235 uit het grote apple screenshot topic.
[afbeelding]
Ik stond wel een beetje versteld dat ik in 1 keer (en zonder al te veel stoeien) mijn Windows shares kon benaderen, dat is met bv. linux wel anders. Echt goed!
Het zullen wel 2 kleuren zijn denk ik. De muis is ongeveer dezelfde kleur als de macbook pro.pokeran schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:08:
hey jouw v270 ziet er veel meer zilver uit dan de mijnes (mijne is beetje zwart/donkerblauwachtig) 2 verschillende kleuren? of foto?
wel mooie combinatie trouwens jouw muis met MBP zie ik
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
Is er eigenlijk een mogelijkheid om het wél wat sneller te doen lopen? Aangezien ik constant met Photoshop werk en m'n MBP 17" m'n enige werkmachine gaat worden... 2Gb RAM komt er zowieso al in...Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:47:
[...]
mooi apparaat die pro, maar wat photoshop betreft.. deze wordt nu nog gedraaid mbv rosetta. Meer geheugen zal de snelheid waarschijnlijk niet direct doen toenemen.
http://www.barefeats.com/rosetta.html
Euh, ik heb die nog niet, maar staat op de planningVerwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:30:
@zonoskar: Waar heb je die HDD vandaan?
[ Voor 22% gewijzigd door zonoskar op 14-07-2006 17:51 ]
Hoe krijg je de interface van de iPod 5G in het donker of is dat een functie van die dock? Want zoiets zoek ik al geruime tijd (en met iPodWiazrd kan je het voor zover ik weet niet veranderen) Of heb je daar iets als iPodLinux voor gebruikt (welke skin en ben jij wel tevreden over de werkingssnelheid, want hier heeft iPodLinux enkel heel traag gewerkt met heel veel problemen op mijn iPod 5G 60GB, weliswaar de Windows-editie, maar voor iPodLinux mag dat niet veel uitmaken (iPodLinux is er toch via Linux opgezet geweest)Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:04:
Sorry voor enorm slechte quali, ben de batterijen van m'n camera kwijt.
[afbeelding]
iPod 5 + iPod 4
[afbeelding]
Ik vraag me af hoe dat draadje op de foto komt, want ik zie het nu niet meer
[afbeelding]
Mon Wacom, het is een A6 uit de Graphire4-serie
[afbeelding]
Oh ja, ik had ook nog een computer..
[afbeelding]
M'n hele bureau nu...
pc
1,9 ghz powerpc g5 processor,
160 gb harde schijf,
1,5 gb ram geheugen
en een 17" scherm, mighty mouse, apple keyboard, maar dat zie je waarschijnlijk wel
speakers
jbl creature ii black 2.1
tablet
wacom graphire 4 classic a6
de rest
iPod 'color' 20 GB + iPod 'video' 30 GB + Universal Dock + Dock + axio by harodesign hoesje + Apple hoesje
Het is laat, ik ga niet graag offtopic maar gezien iemand t toch zal zeggen doe ik het maar eens.ILUsion schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 01:40:
[...]
Hoe krijg je de interface van de iPod 5G in het donker of is dat een functie van die dock?
:D/-<
Verwijderd
Verwijderd
Mooie sleeve, zwart van buiten, groen van binnen.Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 06:10:
Ik zit nu @ the moment in San Francisco. en ben vanmiddag ff naar de Apple store geweest in Stockton Street. Man wat is et daar groot en mooi zeg
Heb er ff een InCase sleeve voor mn Macbook gehaald en ook een MightyMouse, wired TB en minidvi naar vga adaptertje. Heb et hier gekocht omdat et hier stuk goedkoper is, muis bijv hier 55 euro daar 49 dollar, enz. Maar belangrijkste is omdat ik die toch nodig had, de sleeve. Et is trouwens een zeer mooi dingen niet duur 29 dollar
![]()
[afbeelding]
PS: sorry maar k heb nog niet voor elkaar gekregen om in osx een plaatje te verkleinen
Verwijderd
Is het tobo & muis nou een andere kleur dan de MacBook of komt dat door de lichtval?Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 06:10:
Ik zit nu @ the moment in San Francisco. en ben vanmiddag ff naar de Apple store geweest in Stockton Street. Man wat is et daar groot en mooi zeg
Heb er ff een InCase sleeve voor mn Macbook gehaald en ook een MightyMouse, wired TB en minidvi naar vga adaptertje. Heb et hier gekocht omdat et hier stuk goedkoper is, muis bijv hier 55 euro daar 49 dollar, enz. Maar belangrijkste is omdat ik die toch nodig had, de sleeve. Et is trouwens een zeer mooi dingen niet duur 29 dollar
![]()
[afbeelding]
PS: sorry maar k heb nog niet voor elkaar gekregen om in osx een plaatje te verkleinen
En daar begrijp ik Apple dus niet he. Veel van de hardware is alu/grijzig en dan maken ze alleen maar witte toetsenborden. Dat vloekt toch als de neten? Alles ziet er best wel luxe uit, maar dan zo'n wit plastic toetsenbord vind ik totaal niet matchen.Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:02:
Hey,
Hier mijn opstelling (ik moet nog even nieuwe foto's trekken, kwaliteit is niet goed momenteel):
[afbeelding]
Volgende week krijg ik mijn bose setje binnen, ik post dan wel even nieuwe foto's
.
[ Voor 17% gewijzigd door Dancing_Animal op 15-07-2006 11:44 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
Inderdaad Ballebek, achteraf had ik dat ook zo moeten doenBallebek schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:39:
Maare Matias, ik heb het al een paar x gezegd: If koffie in toetsenbord, goed uitspoelen met water zodat alle zooi eruit is then laten drogen (eventueel een beetje helpen met warme danniet koude lucht).
Gaat perfect!
Verwijderd
is dat een intel? de mijne lijkt veel minder wit....Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:49:
Dat Photoshop zo traag is, komt omdat het onder Rosetta draait (ge-emuleerd dus), maar dat wist je waarschijnlijk wel. De nieuwe Photoshop zal Universal zijn, en dan heb je ineens een veel snellere Photoshop
ontopic:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 16:32 ]
Of ligt het aan het licht? Of ligt het aan de camera instellingen?of ben ik gek?
[ Voor 16% gewijzigd door FontFanXP op 15-07-2006 16:39 ]
Da's dus niet perfect werken. Terug met dat ding.matiasjansen schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 15:02:
[...]
Inderdaad Ballebek, achteraf had ik dat ook zo moeten doenDie fohn was gewoon een tikkeltje heet voor t toetsenbord en smolt daarom een paar sockets. Heb inmiddels al een nieuwe die perfect werkt (Afgezien van de numerieke "0" toets die het hele keyboard freezed, had ik ook al eens op een PPC iMac
)
Verwijderd
de iMac in combinatie met witte muis en wit keyboard is prachtig.Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 16:16:
[...]
is dat een intel? de mijne lijkt veel minder wit....
EDIT:
kijk maar:
mijne
[afbeelding]
Over 1,5 week staat er hier één!F e r o x schreef op zondag 16 juli 2006 @ 02:51:
Niemand hier met een ACD van 30"?
Verwijderd
In het vorige topic -of misschien ook wel in deze- staat een post van Gerco_M (oid). Die heeft 2x 30"F e r o x schreef op zondag 16 juli 2006 @ 02:51:
Verwijderd
die dingen bestaan alleen in de schappen van de Mediamarkt, niemand koopt zo'n ding, 2300 euro voor een computerscherm....F e r o x schreef op zondag 16 juli 2006 @ 02:51:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2006 12:02 ]
Onlangs bij een klant anders nog achter een Dual 2,7 GHz G5 gezeten met daarop een 30" en een 23" ACD aangesloten hoorVerwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 12:00:
[...]
die dingen bestaan alleen in de schappen van de Mediamarkt, niemand koopt zo'n ding, 2300 euro voor een computerscherm....
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Holy moly, dat is inderdaad wel erg veel. Ik ben al niet karig toebedeelt met mijn 20 inch widescreen and 19 inch 4:3FL!PNEUS schreef op zondag 16 juli 2006 @ 13:03:
[...]
Onlangs bij een klant anders nog achter een Dual 2,7 GHz G5 gezeten met daarop een 30" en een 23" ACD aangesloten hoor.
Ik was wel elke keer mijn muis kwijt.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Je zou de foto's van Trancepriest op Flickr kunnen bekijken, hoewel er ook wat eenvoudiger spul als dual-23" tussen staatF e r o x schreef op zondag 16 juli 2006 @ 02:51:
Just because I rock, doesn't mean im made of stone
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Verwijderd
Euhm, hier vertrekken alle kabels te minste netjes van de linkerkant van de laptop. Dat is bij sommige laptops wel eens anders.shure-fan schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 21:50:
toch even een kleine opmerking: wat ik veelal jammer vind is de vele kabels die van een * book komen, zou een actieve usb hub dan toch niet wat mooier zijn? klein kabeltje van een meter er extra aan (die dus van de hub naar de *book gaat)
Ik kan nergens die Lacie vinden met Apple logo erop. Waar heb jij die vandaan?Red schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:50:
LaCie FireWire 250Gb disk
Ik gok dat het een zelf aangebrachte Apple-sticker iszonoskar schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 23:15:
[...]
Ik kan nergens die Lacie vinden met Apple logo erop. Waar heb jij die vandaan?
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Bij elke Mac zitten 2 witte stickers in de vorm van het Apple logo. Ra ra, wat zit er op die LaCiezonoskar schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 23:15:
[...]
Wordt je MacBook zo niet erg warm met het hoesje eronder? De ventilatie bevindt zich bij de scharnieren van het scherm, maar m'n Powerbook wordt wel heel warm aan de onderkant...Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:27:
Een plaatje van m'n nieuwe MacBook (weekje oud ofzo)
[afbeelding]
Wat vooghel en whieeee zeggen. maar inderdaad, wel een goed idee om het een beetje te tweaken. Eens vragen of mijn broedert zijn aluminiumzaag weer eens wil aantrappen....zonoskar schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 23:15:
[...]
Ik heb er ook zo eentje (zie begin van topic).zonoskar schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 23:15:
[...]
ping 127.212.23.124
Is bij jou het wit van de toetsen inmiddels ook minder wit dan de onderplank? Het wordt hier een beetje gelig, en ik rook niet, staat ook niet in de zon.DiGiSTORM_ schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:09:
[...]
Ik heb gister m'n toetsenbord (1½ jaar oud) ook maar eens schoongemaakt na het lezen van die postingZiet er nu weer als nieuw uit, en de aanslag is ook minder plakkerig (er zat nogal wat plak onder de toetsen
). Nu zie je alleen wel weer elk stofje op de toetsen zitten
[ Voor 4% gewijzigd door Dancing_Animal op 23-07-2006 14:21 ]
spectaculairder is ie zeker, maar ook een 'stukje' duurderF e r o x schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:29:
Prachtige setup Whieee. Ik ben bezig met iets gelijkaardigs te maken, alhoewel ik 23" ietsje spectaculairder vind ...
[ Voor 94% gewijzigd door Whieee op 27-07-2006 00:26 ]
Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45
Verwijderd
mooi strak. Alles netjes wit (m.u.v. de zwarte VGA kabel: waarom zijn die er niet in het wit?)b0p schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:30:
[afbeelding]
Hier mijn opstelling.
De hardware:
- iBook G4 1.07 GHz
- Samsung SyncMaster 770P
- iPod 4G met kleurenscherm (Firewire for the win)
- Apple keyboard en Mighty Mouse
De iBook staat op een iCurve van GRIFFIN technology.
Zo lijkt zo'n PowerPC ineens toch kleiner dan dat hij in werkelijkheid is
30"Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 21:41:
[...]
Is dit een 23"?
Dit lijkt mij zo veel groter dan mijn 20"...
*Jaloers*
En wat zit er onder de motorkap van die G5?
Misschien een vraag die je niet verwacht, maar waar komt het bureau vandaan? Ik ben op zoek naar zoiets.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq