Wat je niet op de foto ziet:
-Een nano voor podcasts
-Een nano voor afbeeldingen
-Een video voor video's
-Een nano voor zijn agenda
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Wat je niet op de foto ziet:
Verwijderd
http://socksoff.co.uk/walls05.htmlToch schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:03:
[...]
Puike wallpaper op de MB.. is die standaard? Of anders link?
Die staat ook op mijn Toshibaatje hoorToch schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:03:
[...]
Puike wallpaper op de MB.. is die standaard? Of anders link?
www.maartenlangelo.nl
Verwijderd
Verwijderd
Waar basseer je dat op dan?Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 08:11:
wel triest die mensen die een macbook van iemand lenen en dan net doen alsof ze er 2 hebben
Die hangt aan de andere kant: matiasjansen in "Het grote "Show je Apple computer" topic..."
[ Voor 6% gewijzigd door Matias op 25-06-2006 16:34 ]
Hier stond achterhaalde informatie…
Wacom tablet. Erg handig voor foto bewerking e.d.Mei schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:11:
Wat is datgene voor je tobo? Tabletje ofzo?
Jij @#$*(@#$uruviel schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:59:
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto van mijn kamer. PowerBook g4(1,25Ghz, 1GB RAM, SuperDrive) en een oude 19" Samsung SyncMaster. Verder mountain dew een microsoft muis en wat rotzooi
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Verwijderd
Wel triest dat je fok smiley gebruikt die eigenlijk puur gebruikt word daar als een neerbuigende reactie.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 08:11:
wel triest die mensen die een macbook van iemand lenen en dan net doen alsof ze er 2 hebben
Verwijderd
Maar niemand koopt twee gelijke machines voor zichzelf. Je pa heeft die 3 Mac's toch ook niet tegelijkertijd aangeschaft en gebruikt ze waarschijnlijk voor andere doeleinden.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:40:
[...]
Wel triest dat je fok smiley gebruikt die eigenlijk puur gebruikt word daar als een neerbuigende reactie.
Me pa heeft zelf een ibook, macbook pro en een G5. Wat is daar zo fucking vreemd aan? Zijn otch ook genoeg mensen met meerdere pc's thuis? die ga ik dan toch ook niet als triest afschilderen en zeggen dat het niet hun eigendom is...
Verwijderd
Oh, die achtergrond van je windows is wel chique! URL?VincentG schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:28:
Mijn Macbook even gestalt voor mijn Windows desktop met dual monitor.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Verwijderd
wat, een korn fan?VincentG schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:28:
Mijn Macbook even gestalt voor mijn Windows desktop met dual monitor.
[afbeelding]
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Zal link even opzoeken, had ze ergens geupped.stevenP schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 13:21:
[...]
Oh, die achtergrond van je windows is wel chique! URL?
[ Voor 26% gewijzigd door VincentG op 01-07-2006 21:27 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
Verwijderd
je hebt ook je harde schijf vervangen dusGerardHenninger schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:18:
En ook die van mij is binnen. Macbook, 2Ghz, 2GB, 100GB 7200, Mighty Mouse, Apple Keyboard, etc etc etc.
Verwijderd
Heb je ook een Windows pc? Dan heb je je verzameling compleet, een MacBook, een Pinguin knuffel(Linux) zou wel lol zijn als je ook een Windows pc zou hebbenFL!PNEUS schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 17:28:
[afbeelding]
Mijn MacBook met Logitech MX1000-muisch en een hoop knuffels op de achtergrond.
Deze : Seagate Momentus 7200.1 100GB 8MB SATA150Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:36:
[...]
je hebt ook je harde schijf vervangen duswatvoor 1 heb je erin gedaan en waar heb je m gekocht?
Heb je mischien een link naar die wallpaper? Of is het gewoon een afbeelding?GerardHenninger schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:18:
En ook die van mij is binnen. Macbook, 2Ghz, 2GB, 100GB 7200, Mighty Mouse, Apple Keyboard, etc etc etc.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die blauwe netwerkkabel links gaat naar mijn Windows-laptop die op een laptopstand staat (en uitstaat sinds ik mijn MacBook hebVerwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:39:
[...]
Heb je ook een Windows pc? Dan heb je je verzameling compleet, een MacBook, een Pinguin knuffel(Linux) zou wel lol zijn als je ook een Windows pc zou hebben
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Ziet er mooi uit deze combo, maargoed zal ook wel met een dure camera geschoten zijn deze fotoAbbadon schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 22:41:
M'n nieuwe zwarte MacBook:
[afbeelding]
[afbeelding]
Past qua kleur prima bij m'n Dell 2405Verder geheel standaard en extra geheugen is al besteld.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 23:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
Als je die foto zo bijzonder vindt, dan wil ik er wel een wallpaper voor je van maken hoor.CM5 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:22:
[...]
Heb je mischien een link naar die wallpaper? Of is het gewoon een afbeelding?
Da's een Coolermaster Q keyboardVerwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 22:59:
[...]
Welk toetsenbord staat erop? lekker compact
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dat zou ik ook heel graag willen.GerardHenninger schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 01:33:
[...]
Als je die foto zo bijzonder vindt, dan wil ik er wel een wallpaper voor je van maken hoor.
Prachtig scherm die Dell, begrijp niet wat sommige mensen er lelijk aan vinden. Combinatie zwarte Macbook en scherm is echt prachtig zo. Heel net toetsenbord ook.Abbadon schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 22:41:
[afbeelding]
[afbeelding]
Past qua kleur prima bij m'n Dell 2405Verder geheel standaard en extra geheugen is al besteld.
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
En bedankt, nu wil ik ook een MacBook Black, terwijl ik me voorgenomen had m'n half jaar oude Powerbook minimaal 2 jaar te gebruikenAbbadon schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 22:41:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker off-topic want dit hoort eigenlijk in een heel ander topic, maar goed :
NICE!! Hier ook een zwarte MacBook, naast een 20" ACD. Staat ook wel aardig, maar naast een Dell is het toch ook erg mooiAbbadon schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 22:41:
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 19% gewijzigd door Whieee op 05-07-2006 14:51 ]
Launching containers into space
mag ik je vragen wat voor laptopsteun je gebruikt onder je macbook? deze ziet er namelijk best mooi uit (ook opklapbaar?) en hoeveel kost zoiets?
Verwijderd
Dat is de laptopsteun die de TU/e studenten van 2003 bij hun laptop kregenpokeran schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:28:
[...]
mag ik je vragen wat voor laptopsteun je gebruikt onder je macbook? deze ziet er namelijk best mooi uit (ook opklapbaar?) en hoeveel kost zoiets?
ik zoek namelijk een 'goedkope' laptopsteun die ook nog es opklapbaar is.
(die van griffin is niet zo heel duur, 35 euro, maar is niet opklapbaar)
Ok in 1 woord:Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:33:
Ok dan, hier mijn pics....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Wat is dat apparaat links? Lijkt een beetje op een telefoon, maar nog nooit gezien.Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:33:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Thanx.Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:59:
[...]
Wat is dat apparaat links? Lijkt een beetje op een telefoon, maar nog nooit gezien.
Verder, prachtige plaatjes! Erg strak
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 00:57 ]
ik denk dat ik je opstelling maar eens schaamteloos ga kopieren als ik weer geld hebAbbadon schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 22:41:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
totaal geen last van hier. En het is niet dat ik mezelf ontsmet voordat ik met mijn Mac werkVerwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:18:
Man dit spul word wel snel viesNog een fototje
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door Whieee op 06-07-2006 18:31 ]
Blijft lekker om te zienVerwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:33:
Same here.. heb hoe dan ook last van smetvrees volgens mij.. heb nooit tegen vieze vingers gekunt! T is maar goed dat ik voor een kantoorbaan ga leren.. maargoed, hier de foto's van mijn brand new Macbook 2,0Ghz wit! Net een weekje oud.. (bureau is al eens netter geweest...)Whieee schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:30:
[...]
totaal geen last van hier. En het is niet dat ik mezelf ontsmet voordat ik met mijn Mac werk
Verwijderd
waar heb je die muismat vandaan?JeroenGans schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:38:
[...]
Same here.. heb hoe dan ook last van smetvrees volgens mij.. heb nooit tegen vieze vingers gekunt! T is maar goed dat ik voor een kantoorbaan ga leren.. maargoed, hier de foto's van mijn brand new Macbook 2,0Ghz wit! Net een weekje oud.. (bureau is al eens netter geweest...)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet:
- Apple Macbook 2,0 Ghz wit (1Gb)
- Nokia 6230i
- Frontrow Remote
- Extern toetsenbord (met een draadje)
- Mighty Mouse (kan echt niet zonder scrollwieltje en 2e muisknop)
- Apple iPod Mini 2nd Gen
- Rabo ding voor internetbankieren
Verwijderd
Laten afdrukken bij de Hema.. Maar van afstand is ie wel gaaf, maar dichtbij laat toch wel zien dat ze bij de Hema een goedkoop printertje gebruiken.. is niet echt scherp.. Terwijl de afbeelding ruim 3000 pixels in de breedte alleen al had, en de website aangaf dat de afdrukkwaliteit "uitstekend" was.. Maar ondanks dat wel gaaf!
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:10:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn geweldige Aidata laptopsteun. Het enige nadeel is dat je geen toegang tot de IR-poort hebt, en dat je geen sluimerlampje ziet. (Maar dat is geen punt voor mij)
Oeh, enig idee waar ik die wallpaper kan vinden?FL!PNEUS schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 17:28:
[afbeelding]
Mijn MacBook met Logitech MX1000-muisch en een hoop knuffels op de achtergrond.
Verwijderd
JeroenGans schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:21:
[...]
offtopic:
Ahh! Een Macbook met mijn Macbook erop
www.dlanham.comSchalkie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:22:
[...]
Oeh, enig idee waar ik die wallpaper kan vinden?
Verwijderd
Is dat zwart, op je ipod 5g, de achtergrond...
Verwijderd
Lijkt op Frontrow...nickvd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 22:43:
[...]
Is dat zwart, op je ipod 5g, de achtergrond...
Verwijderd
Je vergeet ook de Altec Lansing SpeakersVerwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:05:
[afbeelding]
Wat zie je:
zwarte macbook
dell 1703FP
logitech mm50 voor onderweg
Wired apple keyboard
Razor Diamondback
Apple 3th gen, 20 gig
en ik heb nog een nano maar die zie je niet
whoah update:
![]()
![]()
[afbeelding]
Verwijderd
jaah al heeel lang geledenVerwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:29:
[...]
Je vergeet ook de Altec Lansing Speakers(ook toevalling in het verleden een Dell gekocht?
)
Het scharnier zit daar bovendien is het makkelijker een kabel in en uit pluggen zo natuurlijkMr.S schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:39:
Zeer mooie setup's, alleen blijft het jammer dat die kabels zo in het zicht zijn doordat de aansluitingen niet aan de achterkant zitten. Maar verder ben ik nog steeds jaloers en wacht op Conroe/Merom in de iMac, dan zal ik direct bestellen.
Jammergenoeg was dat daarna afgelopen maar desondanks ben ik meer tevreden met het naar achteren plaatsen van het scherm niet alleen omdat het zo veel steviger is dan bij de Ti maar omdat je computer zo mooier eruit zietlowfi schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:46:
[...]
Oa de PoBo Ti had zijn aansluitingen wel aan de achterkant.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Inderdaad, huidige oplossing is echt erg mooi!Ballebek schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 14:17:
[...]
Jammergenoeg was dat daarna afgelopen maar desondanks ben ik meer tevreden met het naar achteren plaatsen van het scherm niet alleen omdat het zo veel steviger is dan bij de Ti maar omdat je computer zo mooier eruit ziet
Waar heb je de standaard onder je Macbook vandaan? Ik ben nog op zoek naar een mooie en degelijke standaard zodat m'n Macbook opgelijke hoogte komt als m'n externe TFT.Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:05:
[afbeelding]
Wat zie je:
zwarte macbook
dell 1703FP
logitech mm50 voor onderweg
Wired apple keyboard
Razor Diamondback
Apple 3th gen, 20 gig
en ik heb nog een nano maar die zie je niet
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq