SpoTs schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:44:
[...]
Toch grappig dat dit bericht niet berust is op de werkelijkheid

en dit gewoon een mening is.
[...]
allicht ~~ wow is al 4 jaar oud.. en warhammer heeft een hele lijst met fixes. Ook leuk dat je refereerd naar het feit dat WAR dingen gestolen zou hebben? in 1993 probeerde Blizzard juist dingen van WAR te jatten, maar dat liet WAR niet toe.
Vervolgens komt meneertje hier vertellen dat het omgekeerd is.. leer je feiten kennen.. en zulke berichten hoef je hier niet te posten.
Ja meneer de agent. Ik zal het nooit meer doen meneer de agent. Voor uw informatie, meneer agent, heb ik het woord lore niet een keer in de mond genomen in mijn post die u zo doelmatig afschiet ter behoeve van uw e-peen.
Over het jatwerk maak ik geen woorden vuil, dan krijg je de volgende discussie namelijk, iets te voorspelbaar.
Ik bedoel dus een slap aftreksel op het gebied van MMORPG's, puur op gameplay. Ik vind WAR houterig spelen en simpelweg niet leuk genoeg. De karakters reageren houterig en voelen enorm traag. Als je ranged combat doet, dan is het hele spel niet anders dan de 1-5 knoppen in een vaste volgorde af te werken in pve en een net iets andere volgorde in pvp. In WoW zit je tenminste als een gek rond te rennen. WAR voelt gewoon enorm statisch qua gemaplay. het heeft leuke ideen, maar uiteindelijk is WoW, met zijn uitermate gebrekkige pvp, nog altijd beter. Als je iets nieuws wilt, zoals ik, dan speel je het even, besef je dat WoW gewoon leuker was en ga je terug.
En qua lore? mwoh, vroeger was de WoW lore aardig. Zal best dat het gejat is van WAR, maar dan heeft WAR het net zo goed gejat van Tolkien, no? Zo kan men wel even doorgaan en de halve business met elfjes en orcs afschieten. Niet dat dat in het geval van WoW nodig is.Blizzard heeft de hele WoW lore zelf verkracht met de Draenei en blood elves. Nu lopen er dadelijk gnome en tauren Death Knights rond. Ook bij de alliance. Lorerape ftl.
[
Voor 7% gewijzigd door
Anoniem: 232786 op 04-09-2008 12:15
]