Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
PcManiaxx schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:06:
Ik word gvd zo krankjorum van die newbs waarmee ik elke keer mix.

Ik moet mixers hebben die tacs doen en gewoon goed callen.

Voor mixjes zoek ik meestal op #wars.nl en op een prochannels enz.

Iemand die nog een goede irc channel weet met goede mixxers?
gewoon zorgen dat als je keer wel moet goede mixxers speelt dat je ff je naam laat vallen en contact houd, dan rol je vanzelf derin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
CS;S had ik veel en veel meer van verwacht...
het wordt opzich best veel gespeeld, terwijl er gewoon niks toegevoegd is...nog steeds de 4 standaard models de guns is niks aan veranderd, de mappen niet, en ik vind de player models niet mooi bij source..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134408

Thrills33ka schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:03:
CS;S had ik veel en veel meer van verwacht...
het wordt opzich best veel gespeeld, terwijl er gewoon niks toegevoegd is...nog steeds de 4 standaard models de guns is niks aan veranderd, de mappen niet, en ik vind de player models niet mooi bij source..
ehm moet je meer css spelen, het was juist de bedoeling om niet te veel veranderen (zodat iedereen de overstap maakte, nuja goed mislukt) bv mappen dezelfde, zodat grotendeels zelfde tactics kunnen gebruikt worden, maar, hier en daar kleine dingen verandered, bv hoe deuren staan (welke kant de opening is enzo), zo kunde clans hun tatics grotendeels behouden (moesten ze overgestapt zijn :P )

en de guns schieten wel volledig anders hoor (spray is minder voorspelbaar, in 1.6 maakt deze altijd dezelfde curve, in source is dit meer willekeurig, maar toch nog altijd iet of wat controleerbaar)

maja, komt erop neer, het is bijna een verschillend spel, dus iedereen zijn zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:20
Owke dan, wil ik steam opstarten geeft ie meteen een foutmelding. Toen ik vorige keer pc afsloot deed ie 't nog en heb niks veranderd in de tussentijd. ff Herstarten.... |:(
Doet het weer :O .

Nog even enkele servers opnemen in de TS.

-edit-
ook gebeurt.

[ Voor 29% gewijzigd door JanW op 19-04-2006 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan20
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-04 16:57

Jan20

CMJJKFE

Jan de geheime admin op de tweakdsl server (8>

Wanneer kom je weer een potje spelen?

Greetz

CMJJKFE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Anoniem: 134408 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 18:14:
[...]

ehm moet je meer css spelen, het was juist de bedoeling om niet te veel veranderen (zodat iedereen de overstap maakte, nuja goed mislukt) bv mappen dezelfde, zodat grotendeels zelfde tactics kunnen gebruikt worden, maar, hier en daar kleine dingen verandered, bv hoe deuren staan (welke kant de opening is enzo), zo kunde clans hun tatics grotendeels behouden (moesten ze overgestapt zijn :P )

en de guns schieten wel volledig anders hoor (spray is minder voorspelbaar, in 1.6 maakt deze altijd dezelfde curve, in source is dit meer willekeurig, maar toch nog altijd iet of wat controleerbaar)

maja, komt erop neer, het is bijna een verschillend spel, dus iedereen zijn zin
maar ze hadden rustig wat meer aan de graphics kunnen werken...en ook wat meer models kunnen toevoegen en wat nieuwe STANDAARD mappen naast de 10/12 standaard mapjes van 1.6. er zitten ook wel voordelen aan bijv dat je niet meer door de muren kunt schieten...dat vind ik zoiets neps dat wallbangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Jan20 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:42:
Jan de geheime admin op de tweakdsl server (8>

Wanneer kom je weer een potje spelen?

Greetz
Waar? #4? Ben ik net geweest, eerst waren het heerlijke bout teams, terrorist campt en ct rusht zeg maar en daarna zocht ik niet meer, dus was weer gegaan.
Thrills33ka schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:59:
[...]

maar ze hadden rustig wat meer aan de graphics kunnen werken...en ook wat meer models kunnen toevoegen en wat nieuwe STANDAARD mappen naast de 10/12 standaard mapjes van 1.6. er zitten ook wel voordelen aan bijv dat je niet meer door de muren kunt schieten...dat vind ik zoiets neps dat wallbangen :P
Mja, wallbangen is in het geval van die dikke betonnen muren redelijk nep, maar kistjes en deuren vind ik het wel leuk bij. Maar soms zie je gewoon mensen door dikke betonnen muren heen knallen, en het lukt ook nog, dus in dat geval is het redelijk nep.

[ Voor 49% gewijzigd door JanW op 19-04-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

wallbangen hoord er gewoon bij. Het is namelijk ook zo dat het niet met iedere gun kan.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
K1n9_N01z3 schreef op zondag 23 april 2006 @ 23:34:
wallbangen hoord er gewoon bij. Het is namelijk ook zo dat het niet met iedere gun kan.
Klopt, dat gelukkig niet nee. Niet dat mensen met een glock hard op een muur staan te knallen :X .

offtopic:
Het is "hoort er gewoon bij", niet "hoord er gewoon bij"
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

jaja typo.

Wat ik overgins probeerde duidelijk te maken is dat wallbangen een art is =] Wallbanger4life !! xD

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Zijn niet veel mensen die dit spel nog spelen of wel? Speel het zelf steeds vaker, helemaal nu ik admin ben in tweakgaming #4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-04 10:28

PcManiaxx

ondertitel duh

CS 1.6 is een van de meest gespeelde shooters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-04 14:03
Topicstart || Servers:
[NL] Tweakgaming #6 Warmaps: 217.19.17.12:27015 (18 slots)
Deze server is inmiddels omgedoopt in een fun-server. Overigens is het misschien makkelijker de adressen zo te schrijven ipv het IP;
code:
1
2
3
4
Tweakgaming 3# - cs_assault only - 20 slots:  server3.tweakgaming.com
Tweakgaming 4# - de_dust2 only - 32 slots:  server4.tweakgaming.com
Tweakgaming 5# - de_dust2 only - 18 slots:  server5.tweakgaming.com
Tweakgaming 6# - fun maps - 18 slots:  server6.tweakgaming.com

Ik speel dagelijks op #5. Ben nog steeds bijzonder noob, maar blijf hier gewoon mijn slome pc de schuld van geven :P Ik speel onder de naam CiPHER.
* frickY heeft de eer admin te zijn op #5 en #6 van bovengenoemde servers.

Casema heeft ook 2 CS1.6 servers draaien waar het goed vertoeven is;
code:
1
2
Casema Public #1 - 24 slots:   84.244.153.25:27015
Casema Public #2 - 18 slots:   84.244.153.24:27015

En weet me ook altijd goed te vermaken op de servervan clan The Deception;
code:
1
The Deception - 20 slots:    82.192.74.58:27018

[ Voor 28% gewijzigd door frickY op 29-04-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
PcManiaxx schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 16:05:
CS 1.6 is een van de meest gespeelde shooters ;)
Ik bedoel op GoT omdat het niet zo veel reacts bij komen in het Topic en ook in IRC is het niet echt druk. irc.tweakers.net en dan #cs1.6

frickY schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 16:20:
[...]

Deze server is inmiddels omgedoopt in een fun-server. Overigens is het misschien makkelijker de adressen zo te schrijven ipv het IP;
code:
1
2
3
4
Tweakgaming 3# - cs_assault only - 20 slots:  server3.tweakgaming.com
Tweakgaming 4# - de_dust2 only - 32 slots:  server4.tweakgaming.com
Tweakgaming 5# - de_dust2 only - 18 slots:  server5.tweakgaming.com
Tweakgaming 6# - fun maps - 18 slots:  server6.tweakgaming.com

Ik speel dagelijks op #5. Ben nog steeds bijzonder noob, maar blijf hier gewoon mijn slome pc de schuld van geven :P Ik speel onder de naam CiPHER.
* frickY heeft de eer admin te zijn op #5 en #6 van bovengenoemde servers.

Casema heeft ook 2 CS1.6 servers draaien waar het goed vertoeven is;
code:
1
2
Casema Public #1 - 24 slots:   84.244.153.25:27015
Casema Public #2 - 18 slots:   84.244.153.24:27015

En weet me ook altijd goed te vermaken op de servervan clan The Deception;
code:
1
The Deception - 20 slots:    82.192.74.58:27018
Wat is er eigenlijk zo leuk aan assault, vind het maar een campmap, Terrorist campen bij elk punt en CT is meestal niet echt in staat verder te komen dan 3 stappen binnen.

Servers toegevoegd aan TS trouwens, thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Tja.. assault is ook niet echt mijn favoriet.
Dat T campt is logisch, ze moeten de hossies binnen houden.
CT kan vrij eenvoudig binnen komen met een paar flashes, wat teamwork, en wat opofferingen.. maar dat zie je helaas erg weinig gebeuren op public servers. Alles draait om he tindividuele frag-count.. waardoor je op die server inderdaad vrij regelmatig naar een stel campers (ook CT) zit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
frickY schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 18:23:
Tja.. assault is ook niet echt mijn favoriet.
Dat T campt is logisch, ze moeten de hossies binnen houden.
CT kan vrij eenvoudig binnen komen met een paar flashes, wat teamwork, en wat opofferingen.. maar dat zie je helaas erg weinig gebeuren op public servers. Alles draait om het individuele frag-count.. waardoor je op die server inderdaad vrij regelmatig naar een stel campers (ook CT) zit te kijken.
Het feit dat T campt kan ik nog mee leven maar inderdaad zoals je zegt, het is een public en om daar een beetje fatsoenlijk teamwork uit te krijgen met je team gaat vrij lastig.

offtopic:
hebben meer mensen trouwens last van het verdwijnen van je favorites? Heb nou voor de 3de keer enkele servers toegevoegd, steeds als ik pc herstart dan zijn ze weer weg 8)7 . Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Vandaag geweest :

http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5354444

'True Life : I'm a professional gamer'

Word dacht ik morgen herhaald. Namelijk een Counter Strike 1.6 tournooi met vrouwen !! Ook komt er een nederlandse clan in voor. Welke ben ik alweer kwijt, maar leuk om mooie vrouwen te zien counter striken !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-03 14:59
Mooie topicstart! Persoonlijk vind ik dit nog steeds een van de beste games, en zeker beter dan source. In source is de gameplay weer net wat anders, het speelt gewoon minder lekker. Ik speel dan ook al 6 jaar CS :)
VariX schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:57:
Ik speel eigenlijk alleen nog maar CS1.6 Deathmatch. Gewoon omdat je dan niet zo lang hoeft te wachten totdat je respawnt ;).

Ik speel CS1.6 al meer dan 3 jaar, maar ik blijf ervan leren :).
Je kunt natuurlijk ook zorgen dat je niet dood gaat ... ;)

Natuurlijk mogen de 1stGame servers niet aan het lijstje ontbreken..
http://www.gametiger.net/...ame.nl+-+CS+v1.6&game=all

Overigens vind ik het nog steeds irritant dat ze de AWM een zoom delay hebben gegeven.

[ Voor 7% gewijzigd door geez op 29-04-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Anoniem: 51473 schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 20:04:
Vandaag geweest :

Word dacht ik morgen herhaald. Namelijk een Counter Strike 1.6 tournooi met vrouwen !! Ook komt er een nederlandse clan in voor. Welke ben ik alweer kwijt, maar leuk om mooie vrouwen te zien counter striken !!
Altijd mis ik die leuke dingen op tv :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

geez schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 20:12:
Mooie topicstart! Persoonlijk vind ik dit nog steeds een van de beste games, en zeker beter dan source. In source is de gameplay weer net wat anders, het speelt gewoon minder lekker. Ik speel dan ook al 6 jaar CS :)

[...]
Je kunt natuurlijk ook zorgen dat je niet dood gaat ... ;)

Natuurlijk mogen de 1stGame servers niet aan het lijstje ontbreken..
http://www.gametiger.net/...ame.nl+-+CS+v1.6&game=all

Overigens vind ik het nog steeds irritant dat ze de AWM een zoom delay hebben gegeven.
Wat is die awp delay, snap ik nog steeds niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Anoniem: 158967 schreef op zondag 30 april 2006 @ 00:37:
[...]
Wat is die awp delay, snap ik nog steeds niet :)
Als je rechtermuisknop drukt om in te zoomen duurt het een (extra) fractie van een seconde om ook daadwerkelijk in te zoomen. En dat is kostbare tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
inXs schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:21:
[...]

fwnk!

me ook ooit nog met nijn meegedaan :P en $terf heb ik ook nog ooit ingezeten.. The good old times..
Inxsje!

Kom je weer idlen in #nijntje? Eend mist je :P

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ep0ss schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 18:38:
offtopic:
hebben meer mensen trouwens last van het verdwijnen van je favorites? Heb nou voor de 3de keer enkele servers toegevoegd, steeds als ik pc herstart dan zijn ze weer weg 8)7 . Iemand hier een oplossing voor?
Dat is volgens mij een bekend probleem met CS:S.. niet in 1.6?
Hier is in ieder geval veelvuldig over gesproken in het [rml][ PC] Counter-Strike: Source[/rml] topic
Volgens mij was de oplossing na het toevoegen van je favs via Windows Verkener het favorites bestandje read-only te maken ofzo. Maar ik heb hier iig geen last van in 1.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-04 10:31
Anoniem: 51473 schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 20:04:
Vandaag geweest :

Ik heb het programma gezien, was een erg leuk programma. Het enige ding dat ik niet snapte was dat ze cs_militia op een cup speelden :r ...erg leuk voor de fun enzo maar ik heb noog nooit ooit maar dat is dus echt geen officiëele map.
offtopic:
Geef mij maar lekker nuke :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ik heb het zowieso niet echt op die hostage maps, wordt te veel gecampt. Gewoon bomb/defuse maps zijn het leukst, zoals Nuke inderdaad, die vindt ik echt geweldig O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
Ep0ss schreef op zondag 30 april 2006 @ 13:51:
Ik heb het zowieso niet echt op die hostage maps, wordt te veel gecampt. Gewoon bomb/defuse maps zijn het leukst, zoals Nuke inderdaad, die vindt ik echt geweldig O+
Klopt, dat is vooral in public servers. In wars wordt er zowieso al meer gecampt maar daar noemen ze het tactiek 8)7 . Als je CT bent camp je gewoon...je zet je spelers op strategische posities neer en zorgt dat ze goed "callen" als ze iemand zien .* Enige rush tactic die ik vaak gebruik bij CT is eco en dan lang rush :*) , dat verwacht niemand.....nu dus wel ;)

*bij DE maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:39

inXs

known as inXs

Bertus schreef op zondag 30 april 2006 @ 09:23:
[...]

Inxsje!

Kom je weer idlen in #nijntje? Eend mist je :P
Nou tbh is het volgens mij alweer 3maanden geleden dat ik voor het laatst op IRC geweest ben, maar zal binnenkort weer eens een poging doen dan :P

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:14

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Is er trouwens ook een Condition Zero topic (en beter: zijn er GoT condition zero servers??) De originele cs speel ik namelijk allang niet meer CZ is stukken fijner ;)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
HetWonder schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:58:
Is er trouwens ook een Condition Zero topic (en beter: zijn er GoT condition zero servers??) De originele cs speel ik namelijk allang niet meer CZ is stukken fijner ;)
Search? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Daar kan ik dus geen centraal topic vinden... nja ach condition zero is toch niet zo heel veel anders dan het origineel, dus ik ga hier ff mijn probleem vragen:

mijn controls lopen na een minuutje of 15 spelen zomaar ineens 'fout'. De eerste zoveel minuten gaat het prima maar dan plotseling werkt de mouse aiming niet meer lekker en doen de toetsen het niet fijn meer. Het lijkt net alsof het toetsenbord gedelayed wordt (bij het loslaten van de tab toets blijft de rank list bijv. ook een seconde langer hangen dan de bedoeling is.)

Het lijkt dus heel erg op lag maar dat is het zeker weten neit; ik heb het probleem op elke server en het is er dus ook steeds de eerste 10-15 minuten niet. Mijn ping blijft constant rond de 15-25 dus die is prima. Pas als ik cs uitgezet heb en weer opnieuw opgestart is het probleem weg.

Wie o wie kent dit vage probleem??

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
@ HetWonder
Zoiets heb ik ook in Counterstrike 1.6, bij mij ligt het aan msn. Als iemand iets zegt op msn heb ik verschrikkelijke "lag", dan reageerd het iets van 2 seconden langzamer. Misschien even naar programma's op de achtergrond kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@HetWonder
Draai je toevallig Whatpulse (of aanverwanten als Dolphin, Pulse, etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik heb msn eruit gegooid en verdomd. Geen problemen meer...

vreemd had ik vroeger nooit last van.

Helaas blijkt nu wel hoe uberslecht ik weer geworden ben in dat spel :+ . Moest het toch maar weer eens wat gaan trainen... een ratio van 8 kills/ 10 death!! }:O

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

HetWonder schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:22:
Ik heb msn eruit gegooid en verdomd. Geen problemen meer...

vreemd had ik vroeger nooit last van.

Helaas blijkt nu wel hoe uberslecht ik weer geworden ben in dat spel :+ . Moest het toch maar weer eens wat gaan trainen... een ratio van 8 kills/ 10 death!! }:O
ph34r me met 1:2 ratio :+ Als het lekker gaat is het meestal andersom dus lekker boeiend enzo ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
berend.mine.nu:27020 is ook leuke public (hoge ping though)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Die MSN problemen komen wellicht omdat je die popups aan hebt staan rechtsonder in je beeld wanneer iemand iets zegt etc., lang lang geleden had ik dat ook. Maar die popups zijn vervelend anyway :r Daarom staan ze hier ook uit :P

[ Voor 10% gewijzigd door geez op 02-05-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

geez schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 17:17:
Die MSN problemen komen wellicht omdat je die popups aan hebt staan rechtsonder in je beeld wanneer iemand iets zegt etc., lang lang geleden had ik dat ook. Maar die popups zijn vervelend anyway :r Daarom staan ze hier ook uit :P
Tip zet je status op bezet als je gaat spelen :z

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
Nu op mtv het programma over gamers die Counterstrike 1.6 spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Maksvr schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 19:34:
Nu op mtv het programma over gamers die Counterstrike 1.6 spelen!
Gamesters. Vrouwen. Girls Got Game.

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04 21:25
omg, vrouwen die counterstriken!
Is weer eens wat anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
Ja excuseerd U mij, ik had geen tijd om een nette post te maken. Ik wou zo snel mogelijk meedelen dat het nu op TV is.

Het is dus dit programma. Grappig ook als je die sponsors ziet, Nvdia enzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
p43000 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 19:39:
omg, vrouwen die counterstriken!
Is weer eens wat anders :P
jij hebt nog een boel te leren :P. Vrouwen csen ook, en veel eigenlijk. Over de hele wereld zijn vrouwelijke teams en er zijn hele vrouwelijke toernooien. Op netgamez was er een showmatch tussen nederlandse Me-Ladies en Zweedse Les Seules. Was ik bij (A). Me-Ladies totaal geraped door Les Seules en et leuke was dat een van de zweedse achteraf nog heel nonchalant zei, sorry dat ik je knifede. hihi

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Kiwiknaapje schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 19:43:
[...]

jij hebt nog een boel te leren :P. Vrouwen csen ook, en veel eigenlijk. Over de hele wereld zijn vrouwelijke teams en er zijn hele vrouwelijke toernooien. Op netgamez was er een showmatch tussen nederlandse Me-Ladies en Zweedse Les Seules. Was ik bij (A). Me-Ladies totaal geraped door Les Seules en et leuke was dat een van de zweedse achteraf nog heel nonchalant zei, sorry dat ik je knifede. hihi
Op dit tournooi bakte ze er anders weinig van.. 2 van de 3 verloren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
me-ladies raakt ook net niks he :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
K1n9_N01z3 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 17:27:
[...]
Tip zet je status op bezet als je gaat spelen :z
Ook als ik niet aan het gamen ben/status busy heb, zijn die popups irritant hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113431

Zou deze server ook in de ts opgenomen kunnen worden ?

[NL] Creativehosting.nl :: Public #8 :: CounterStrike :: dusts only :: #creativehosting.nl (80.69.77.17:27015)

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Anoniem: 113431 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 19:47:

[NL] Creativehosting.nl :: Public #8 :: CounterStrike :: dusts only :: #creativehosting.nl (80.69.77.17:27015)

alvast bedankt.
Is opgenomen :) .

offtopic:
@ msn pop-up discussie, kunnen we het aub ontopic houden? Alvast bedankt :>

[ Voor 3% gewijzigd door JanW op 05-05-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Brantje schreef op zondag 07 mei 2006 @ 12:07:
Hey,
Ik weet niet of hier al een topic over is.
Maar wie van jullie hebben wel zin in een GoT clan voor Cs 1.6 en CS source.
Als er veel animo voor is regel ik wel een forum en eventueel een servertje.
Als het er komt worden we een serieuze clan of een fun :P.

iig speel ze.

BTW leuke screen van me:
[afbeelding]

Game on!
Aldus brantje. Hoop dat er interesse is >:)

* JanW moet eerst even gaan oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 20:01

Brantje

De post is daar >>

Wou het net hier plaatsen :D
Zou fijn zijn als het al wat drukker werd @ IRC :P
Ja ik zal er ook zijn

[ Voor 58% gewijzigd door Brantje op 07-05-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Brantje schreef op zondag 07 mei 2006 @ 12:22:
Wou het net hier plaatsen :D
Zou fijn zijn als het al wat drukker werd @ IRC :P
Ja ik zal er ook zijn
Als we dan ook ff hier komen spelen :) : 80.100.20.80:27015 GoT servert :P
Ik ben er al :)

[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 07-05-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ik zie niets :P

Verder nog idee'en voor de server?
Er draait AMXX op.
Nog 3 admins dan vind ik het wel mooi genoeg.
me msn vind je in me profiel add me maar als je adje wilt zijn.

Welke maps?

[ Voor 87% gewijzigd door Brantje op 07-05-2006 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Anoniem: 113431 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 19:47:

alvast bedankt.
Hoe kan ik zo'n server nou vinden/invoeren in CSS? Ik heb geprobeerd een server toe te voegen in het favorites scherm, maar dat lukt gewoon niet. Ik vind die gigantische lijst met servers knap onoverzichtelijk...

Daarnaast zie ik rechtsonderin steeds fps info staan: krijg ik niet weg (ik dacht dat dat al eens in dit topic gezegd was, maar kan het nergens meer vinden) en kan je tijdens de game ook naar de opties of zo? Ik kan alleen maar naar dat serverscherm. Hoe moet je bijvoorbeeld quiten...? Simpele vragen, maar ik snap er geen moer van...

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 07-05-2006 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Anoniem: 135195 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 13:52:
[...]

Hoe kan ik zo'n server nou vinden/invoeren in CSS? Ik heb geprobeerd een server toe te voegen in het favorites scherm, maar dat lukt gewoon niet. Ik vind die gigantische lijst met servers knap onoverzichtelijk...

Daarnaast zie ik rechtsonderin steeds fps info staan: krijg ik niet weg (ik dacht dat dat al eens in dit topic gezegd was, maar kan het nergens meer vinden) en kan je tijdens de game ook naar de opties of zo? Ik kan alleen maar naar dat serverscherm. Hoe moet je bijvoorbeeld quiten...? Simpele vragen, maar ik snap er geen moer van...
Net_graph 0 als ik het goed heb, daarmee haal je je fps weg.

En voor die servers, zit je wel onder het tabblad favorites? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Nog ff iets anders.. Voor mensen die zich ook groen en geel ergeren aan de fonts in 1.6 (ik wel namelijk, vooral op 800x600 veeeel te groot).. Zie dit:
You have a clientscheme.res file, its just in your .gcf directory and your not able to see it. Download GCFScape (Google it), and open up the "counter strike source shared" .gcf file. From there navigate to cstrike/resource, and clientscheme.res file should be in there. You'll need to extract it to your resource folder in your actual cstrike, and edit it from there.
En het komt van hier:

http://forums.steampowere...light=fonts+counterstrike

Misschien ook wel iets voor de startpost?

edit: die score van dat screenshot is nou ook niet hoogstaand te noemen nofi ;)

[ Voor 7% gewijzigd door inXs op 07-05-2006 16:37 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ik ga nu een forum voor de clan op zetten.
Ik zou zsm de link posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

http://www.getphpbb.com/phpbb/gotcs.html
Zie hier het forum!
De clantag is -=[GoT]=- of gewoon weg [GoT]
Je mag zelf weten welke je gebruikt.
Verder als de clan wat gegroeit is probeer ik een gesponserde server te krijgen.
Daar voor hebben we minstes 20 leden voor nodig!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie-m
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:31
Brantje schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 10:06:
Ik ga nu een forum voor de clan op zetten.
Ik zou zsm de link posten.
Lijkt me wel leuk de Got clan joine!
Zijn er ook eisen? hoelang moet je bv al csen?
en hoe actief moet je op Got zijn..
en hoeveel dagen/ avonden moet je beschikbaar zijn ect..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Brantje
Als dit echt aan gaat slaan kan ik misschien wel een goed woordje doen bij tweakgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Brantje schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:33:
http://www.getphpbb.com/phpbb/gotcs.html
Zie hier het forum!
De clantag is -=[GoT]=- of gewoon weg [GoT]
Je mag zelf weten welke je gebruikt.
Verder als de clan wat gegroeit is probeer ik een gesponserde server te krijgen.
Daar voor hebben we minstes 20 leden voor nodig!!!
Komt er ook een CS Source clan??
Volgens mij had ik ergens in een publiek al iemand met GOT voor z'n naam gezien, maar weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

\o/ Als je straks mensen tekort komt wil ik me wel als een CS 1.6 addict voordoen ;)
Lijkt me wel lijp om eindelijk met wat medeGoTerts te knallen !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Als jullie je even wuillen reggen @ forum (in de sp zetten plz :P) zou dat fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Hij geeft bij mij deze melding...
GETPHPBB.COM

There are two reasons why you are being redirected to this website:

1. The free forum does not align with our Term of Services.
2. Some errors generating by our source code.

Please contact us via our support forum at http://www.getphpbb.com/support to avoid forum's removal within the next 72 hours.

Thank You Very Much.
Als het werkt neem ik het wel op in de TS .

[ Voor 10% gewijzigd door JanW op 14-05-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

ow shit,
iig fricky kan je wat regelen bij tweak gameing?
Zal alvast mooi zijn. Ik heb nog wat leuke mods liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dan zal ik eerst toch echt wat concrete plannen wiillen horen :) Hoevaal wil je wars kunnen spelen, hoelang, hoeveel man, etc. Ik betwijfel of ik iets voor je kan doen hoor, maar het valt te proberen.

[ Voor 52% gewijzigd door frickY op 15-05-2006 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Leukst is gewoon zonder mods spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

add me even @ msn fricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

klopt het dat die cs 1.6 server nogal weinig doet op het moment?? ik kom er iig niet op.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

uhh ja klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Added @ MSN. Maar ben zelden online :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ah oke dan zie ik je dan wel online...

+------------------------------------------------------------+
| BELANGRIJK |
+------------------------------------------------------------+
Ik heb een 20 slots cs 1.6 server kunnen regelen en bij
Skywest.
Zij hebben veel ervaring met het hosten van game/webservers.
Ik hoop dat jullie veel de server zullen bezoeken.
Ik post het Ip zo dra alles rond is!

Ik hoop dat dit een goede start is van de [GoT] clan.

note:
Ik zoek nog een paar mensen die een site in elkaar willen zetten voor got.
Interesse mail me even.

[ Voor 178% gewijzigd door Brantje op 17-05-2006 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Ik heb begrepen dat jullie een 20Slots server zochten ? :)

Ik heb op IRC met Brantje gesproken.. en mag jullie mededelen dat wij van Skywest jullie een Gratis CS 1.6 20Slots aanbieden :)

Ik ga nog even de kleine lettertjes uitwerken.. en dan ga ik 'm opzetten voor jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Nog goed nieuws er zit een TeamSpeak server bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
_/-\o_ Dat wordt enorm op prijs gesteld. Skywest bedankt :)

[ Voor 3% gewijzigd door frickY op 18-05-2006 18:37 . Reden: :Y) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Joow, zeker wel vet :) . Wanneer denk je het rond te hebben? En de oude GoT servert kan waarschijnlijk wel uit de dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

idd, ik hoop het vandaag rond te kunnen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

nou als het nu dan ook nog een beetje druk wordt op die server dan ben ik ook van de partij ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke. per morgen komt de server online. Er komt wel een adsgebeuren voorbij om de zoveel minuten maar ja dat is de tegenprestatie die wij verwachten. Een server hosten is ook niet gratis ;)

Het ip zal zijn :195.189.137.95:27025
20Slots Public.
100MBit connectie, vanuit rotterdam.

De datalimiet is 125GB + 150% Fup. Dus je kan gerust op 300 tot 350GB per maand zitten.

Zodra die morgen online is hoor je van mij in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

frickY schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:31:
_/-\o_ Dat wordt enorm op prijs gesteld. Skyweb bedankt :)
Tis skywest niet skyweb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 58485 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:49:
Oke. per morgen komt de server online. Er komt wel een adsgebeuren voorbij om de zoveel minuten maar ja dat is de tegenprestatie die wij verwachten. Een server hosten is ook niet gratis ;)
Je bedoelt gewoon tekst die voorbij komt ?? Dat is niet erg lijkt me :)
20Slots Public.

De datalimiet is 125GB + 150% Fup. Dus je kan gerust op 300 tot 350GB per maand zitten.

Mag er een sub-domein naar die server wijzen ?? Dan doe ik dat even namelijk !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176489

I'm in =)
Heb wel zin te funneh met GoT =)

Welke GoT-servers zijn er nu bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:49:
[...]

Je bedoelt gewoon tekst die voorbij komt ?? Dat is niet erg lijkt me :)
Ja plain text.
Mag er een sub-domein naar die server wijzen ?? Dan doe ik dat even namelijk !!
Dat mag :) als je bedoelt om zo direct op de server te mogen spelen

Ik heb ook gehoord dat jullie ruimte wouden voor een eigen website & forum. Wat wij eerst willen zien is dat er ook echt profijt van de sponsering naar voren komt. Dus meer klantaanmeldingen / afname van pakketten etc. Er moet wel ook een tegenprestatie voor in komen. Wij hosten een server voor jullie met een aardige Fup inclusief een TS Server. Het zou zonde zijn als wij hiervoor niks terugzien. Dan is er ook geen reden meer om de sponsering verder te zetten.

Tis niet zo dat we alleen uit zijn op winst, nee maar 50/50% aandeel is wel zo cool, snapt u ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Oke wie heeft er wat webspace + DB zodat we een forum kunnen op zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan wel een vBulletin Forumpje hosten =)
Ik kan hem alleen pas vanavond online hebben aangezien ik tot 5 uur op me stage zit

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 176489 op 18-05-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-04 13:31
Ik zal de server ook wel es uit komen proberen, ben benieuwd of het wat gaat lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

@ hendrik ik ben zaterdag en vrijfag wel online vanmiddag 5 uur weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zet het forum met standaard instellingen online vanavond, de topic, admins, etc.... met betrekking tot CS 1.6 moeten we samen maar doen.
Maar vanavond staat iig schone installatie vBulletin erop, instellingen komen morgenavond dan wel.

Kan iemand wel een subdomein aanmaken die dan doorgelinkt wordt aangezien ik hem helaas in een lange link moet verwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Owke, server is opgenomen alvast in de TS. Tevens een bedankje aan Skywest in gezet.

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik heb al zin in morgen :P :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ik denk dat het een fun server gaat worden.
Als we het forum hebben dan kunnen we het wat beter bespreken.

Volgende mods komen er iig op:
(naam) (info) (maker)
Ads (advertensies voor skywest) (brantje)
easy info (laat informatie zien) (Screenshot) (DahVid)
Hook mod (hier mee kan je haken af schieten) (Drunken F00l)

Maps:
Fy_iceworld
ka_legoland

net toegevoegt:
fy_pool_day
mini_dust2
aim_ak-colt
awp_map_sexy

Admins:
Brantje
Ep0ss (je moet je steam id nog ff pm'en)
en nog 2 die ep0ss en ik samen uit zullen zoeken.

meer mods/maps zet ze hier neer.

Verder wil ik jullie herinneren aan ons mooie cs 1.6 kanaal
#cs1.6 @ irc.tweakers.net

Greetz brantje

[ Voor 8% gewijzigd door Brantje op 19-05-2006 08:20 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ep0ss, als ik zo vrij mag zijn, als ik me niet vergis 'conflicteert' dit met je adminschap bij een andere provider ;)

@Brantje
Vergeet fy_pool_day niet, en natuurlijk mini_dust2 :)

[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 18-05-2006 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 15-04 15:58
Yo ik heb mee ook aangemeld bij de [GoT] Clan zoals Brantje weet
Je kan me zein spelen onder [GoT] Timon / [GoT] Trickey
En nog wat leuke maps
nth_lets_take_mothers_tank
fy_stoneworld

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Hmm, persoonlijk speel ik liever de klassieke maps, zoals dust, dust2, nuke, inferno, aztec. Maar we kunnen toch ook een combi maken, met enkele fun maps en gewone maps, of werkt dat niet?

@ frickY / CiPHER ;)
Klopt ja. Combineren zal denk ik lastig gaan.

@brantje
Ik heb je toegevoegd op msn.

[ Voor 8% gewijzigd door JanW op 18-05-2006 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joo peeps,
Kga de forum online zetten
Maximaal kwartiertje nodig ofzo...
Klaat het weten als ie werkt

Zoals ik begrijp, ken ik me niet inschrijven als admin voor de srv??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70310

Anoniem: 58485 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:49:

20Slots Public.

Een gemiddelde public pakt iets van 100GB per maand, dus moet ruim voldoende zijn allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Standaard installatie van een vBulletin forumpje staat online.

Kan iemand even een subdomein doorlinken?

http://stupido.willecom.nl/gotcs16forum/

Brantje, kan je een pm sturen met je msn?
En mensen, accounts kunnen aangemaakt worden, het liefst nog geen topics :P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Sorry met dat soort fun maps en een "hook" mod zul je er mij niet zien spelen... :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ep0ss schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 18:57:
Hmm, persoonlijk speel ik liever de klassieke maps, zoals dust, dust2, nuke, inferno, aztec. Maar we kunnen toch ook een combi maken, met enkele fun maps en gewone maps, of werkt dat niet?

@ frickY / CiPHER ;)
Klopt ja. Combineren zal denk ik lastig gaan.

@brantje
Ik heb je toegevoegd op msn.
Combineren kan ook.
Ik kijk gewoon he de hookmod het doet.
Als het nmiet bevalt verwijder ik hem
inXs schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:52:
Sorry met dat soort fun maps en een "hook" mod zul je er mij niet zien spelen... :)
Als we gewone maps draaien..
Dan kan je toch wel komen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brantje, als je ff account aanmaakt op het forum, ken ik je admin maken, ken je hem inrichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Heb me ook al even geregistreerd O-) .

Zal vanavond pas rond half 7 kunnen spelen aangezien ik pas rond 6 uur thuis ben.

Hmm, ik kan niet posten, krijg een error :/ .

[ Voor 17% gewijzigd door JanW op 19-05-2006 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

met gewone maps wel ja ;) Maa\r ik heb het niet zo op die mods en dergelijke, doe mij maar plain old skool zeg maar. Speel toch alweer vanaf beta 5.2 :P ruim 6 jaar...

superB

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste