Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic DEEL 3

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.032 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Mijn setje heeft z'n laatste plopje gedaan.

Als ode aan alle eerdere plopjes heeft een holy mother of all plopjes een einde gemaakt aan de set. Met oorverdovende knal werd een einde gemaakt aan mijn muziek.

Wéér Logitech mailen en wéér hopen op een antwoord (wat de laatste 3 keer nog niet gebeurd is).

Steeds harder begin ik te denken aan een enkeltje grijze bak voor deze set :)

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:52
chemmie schreef op zondag 23 april 2006 @ 18:03:
Mijn setje heeft z'n laatste plopje gedaan.

Als ode aan alle eerdere plopjes heeft een holy mother of all plopjes een einde gemaakt aan de set. Met oorverdovende knal werd een einde gemaakt aan mijn muziek.

Wéér Logitech mailen en wéér hopen op een antwoord (wat de laatste 3 keer nog niet gebeurd is).

Steeds harder begin ik te denken aan een enkeltje grijze bak voor deze set :)
a. Wanneer heb je Logitech gemaild omtrend je probleem?
b. Heb je wel je goede e-mail adres gegeven? Je krijgt altijd een auto reply mail als je een probleem instuurd.

Overigens ben je volgens mij een van de eerste die een defecte set krijgt door de plopjes.

[ Voor 8% gewijzigd door tm030614 op 23-04-2006 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

tm030614 schreef op zondag 23 april 2006 @ 18:09:
[...]

a. Wanneer heb je Logitech gemaild omtrend je probleem?
b. Heb je wel je goede e-mail adres gegeven? Je krijgt altijd een auto reply mail als je een probleem instuurd.

Overigens ben je volgens mij een van de eerste die een defecte set krijgt door de plopjes.
Ik heb net opnieuw gemaild en blijkbaar heb ik de laatste aantal keren te vroeg weggeklikt, aangezien je eerst nog een paar standaardoplossingen voorgeschoteld krijgt voordat je mail verzonden wordt (Zit de stekker er wel in? :P)

En dat die speakers kapot zouden gaan had ik stiekem al verwacht, het was het enige stuk hardware dat nog niet kapot is gegaan of vervangen is in de laatste 2 maanden (Ik heb echt een rampzalige maand gehad qua hardware :))

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
chemmie schreef op zondag 23 april 2006 @ 20:34:
[...]
En dat die speakers kapot zouden gaan had ik stiekem al verwacht, het was het enige stuk hardware dat nog niet kapot is gegaan of vervangen is in de laatste 2 maanden (Ik heb echt een rampzalige maand gehad qua hardware :))
Wellicht dat je dan je probleem elders moet gaan zoeken dan in de hardware. ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz10
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 15:24

taz10

Party Animal

tm030614 schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:26:
[...]

Deze vraag is in dit topic al voorbij gekomen, dus even zoeken zou ik zeggen.
ja das aardig bedankt voor je super reactie.

ik heb gelezen over 6 weken en dat was begin april.
maar over 6 weken das geen datum das altijd een ongeveer, vandaar mijn vraag of de datum dat de nieuwe sets te verkrijgen zijn al bekend.
toch niet vreemd om dat te vragen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:19

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

taz10 schreef op zondag 23 april 2006 @ 23:38:
[...]

ja das aardig bedankt voor je super reactie.

ik heb gelezen over 6 weken en dat was begin april.
maar over 6 weken das geen datum das altijd een ongeveer, vandaar mijn vraag of de datum dat de nieuwe sets te verkrijgen zijn al bekend.
toch niet vreemd om dat te vragen :*)
Die zijn volgens mij nog niet bekend. Logitech is nog bezig om aanpassingen te maken aan het systeem. Tm weet hier ongetwijfeld meer over, maar om hem een handje te helpen; de datum waarop de revisies volledig klaar zijn, is nog niet bekend.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
nomad85 schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:25:
[...]

Die zijn volgens mij nog niet bekend. Logitech is nog bezig om aanpassingen te maken aan het systeem. Tm weet hier ongetwijfeld meer over, maar om hem een handje te helpen; de datum waarop de revisies volledig klaar zijn, is nog niet bekend.
Idd, de exacte datum is nog niet bekend. Waneer er nieuwe units beschikbaar komen worden deze eerst getest. Daarna worden er meer gemaakt, mits de geteste units goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de nieuwe X-530 vandaag in ontvangst mogen nemen. Je raad het al, geen veranderingen ook hierbij ploppen. De vorige (origineel gekocht dus) was een met PID A526. De huidige is een met PID A552. Verder is er ook geen verschil te bespeuren op gebied van connectoren, of andere zaken waar je misschien verschillen zou verwachten.

Hun bedoelingen zijn goed maar ik zie het punt niet van deze actie als er nog geen verbeteringen zijn toegepast. Allenszins de set werkt verder perfect, dus ben er al niet op achteruit gegaan.

Ik ga gewoon antwoord geven aan die kerel van Logitech NL dat ook deze set het plopjesprobleem heeft. Voor radio-ontvangst heb ik een langere periode nodig om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:17
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:07:
Heb de nieuwe X-530 vandaag in ontvangst mogen nemen. Je raad het al, geen veranderingen ook hierbij ploppen. De vorige (origineel gekocht dus) was een met PID A526. De huidige is een met PID A552. Verder is er ook geen verschil te bespeuren op gebied van connectoren, of andere zaken waar je misschien verschillen zou verwachten.

Hun bedoelingen zijn goed maar ik zie het punt niet van deze actie als er nog geen verbeteringen zijn toegepast. Allenszins de set werkt verder perfect, dus ben er al niet op achteruit gegaan.

Ik ga gewoon antwoord geven aan die kerel van Logitech NL dat ook deze set het plopjesprobleem heeft. Voor radio-ontvangst heb ik een langere periode nodig om te testen.
Tja deze actie is in eerste instantie bedoeld voor de Z-5500 en ze hebben nu erkend dat er problemen zijn. Voor zover ik weet is het voor de X-530 nog niet zover. Maar deze set wordt ook meegenomen in de besprekingen die er met Logitech gevoerd worden.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
  • Laatst online: 26-10-2023
Luuk1983 schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:57:
[...]

Tja deze actie is in eerste instantie bedoeld voor de Z-5500 en ze hebben nu erkend dat er problemen zijn. Voor zover ik weet is het voor de X-530 nog niet zover. Maar deze set wordt ook meegenomen in de besprekingen die er met Logitech gevoerd worden.
Exact, justement. :)

If you can't beat them, buy them !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech zei toch zelf dat ze aan het probleem bij de X-530 bezig zijn; ik quote:
Voor deze problemen hebben we op dit moment nog geen concrete oplossing. De problemen worden op dit moment onderzocht. Wij kunnen echter wel uw gegevens door sturen naar het hoofdkantoor. Deze zullen dan contact met u zoeken zodra er meer informatie bekend is. Graag verneem ik nog of het mogelijk is dat het hoofdkantoor in het Engels met u communiceert.
Dit heb ik bevestigd. Overigens nooit iets van het hoofdkantoor gehoord. Vervolgens krijg ik de boodschap dat er een nieuwe set zal opgestuurd worden.
Er zal een nieuwe speakerset naar u gestuurd worden. Graag vernemen we of met deze speakerset de problemen opgelost zijn of dat u één of meer van de problemen blijft houden.

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.
Een tijdje later:
Uw bestelling is verzonden op 14.04.2006 00:00.

De volgende producten zijn verzonden:

1 ¦ LOGITECH X-530 - EU
Bestelling? Heb niets besteld, ze hebben het spontaan gezegd dat ze gingen verzenden. Maar goed, maakt niet uit. Overigens is de probleemstatus veranderd naar "opgelost".

Vandaag dus set mogen ontvangen, blijkt een gewone niet-aangepaste X-530 te zijn met exact dezelfde symptonen. Dus niet opgelost lijkt me.
Zoals gevraagd meld ik dit netjes en vraag ik om wat duidelijkheid:
Vandaag is de set die u heeft verzonden aangekomen. Echter doet het probleem van het ploppen zich ook hierbij voor. Dit in dezelfde mate, luidheid, etc. Ook bij deze set wanneer aparaten aan/uit geschakeld worden.
Met betrekking tot het radio-ontvangst probleem kan ik feedback geven van zodra ik langer heb kunnen testen.

In een van uw vorige reacties, heeft u ook gemeld dat het hoofdkantoor deze zaak verder ging afhandelen. Deze zouden contact opnemen van zodra er een concrete oplossing is, omdat men hieraan nog aan het werken was. Kan ik hier nog reactie van verwachten, of zult u deze zaak toch verder behandelen?
Dat ze eerst de Z-5500 willen verbeteren en dan pas naar de X-530 gaan kijken heb ik geen probleem mee. Maar waarom zendt die man mij dan een set op terwijl hij eerst gezegd had dat de hoofdzetel van Logitech contact met mij ging opnemen, en dat Logitech bezig was met dit probleem? :? Zoals ik al zei: het is goed bedoeld, ik wil gerust wat wachten, maar waarom deze verwarring, het loopt toch allemaal een beetje scheef. Het is des te fijner om te wachten op een oplossing als je geen valse hoop wordt gegeven en er een beetje duidelijkheid is.
Voorlopig zal ik een reactie afwachten, maar heb geen idee wat er nu gaat gebeuren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:13:
Logitech zei toch zelf dat ze aan het probleem bij de X-530 bezig zijn; ik quote:
Is inderdaad wat verwarrend, maar aan je PID ID te zien heb je wel een nieuwe productie versie. Dit KAN dus betekenen dat er wel wat veranderd is maar het heeft blijkbaar niet geholpen.
Als je wilt stuur dan even je Case nummer naar plopjesprobleem@xs4all.nl , zorg ik dat Logitech contact met je opneemt zodat e.e.a. uitgelegd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op maandag 24 april 2006 @ 18:00:
[...]

Is inderdaad wat verwarrend, maar aan je PID ID te zien heb je wel een nieuwe productie versie. Dit KAN dus betekenen dat er wel wat veranderd is maar het heeft blijkbaar niet geholpen.
Als je wilt stuur dan even je Case nummer naar plopjesprobleem@xs4all.nl , zorg ik dat Logitech contact met je opneemt zodat e.e.a. uitgelegd kan worden.
Mail verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
@Disco Stu

Heb het e.e.a. doorgenomen van je case. Logitech zegt het volgende

"Er zal een nieuwe speakerset naar u gestuurd worden. Graag vernemen we of met deze speakerset de problemen opgelost zijn of dat u één of meer van de problemen blijft houden."

Ze willen dus graag van jouw feedback of de set de problemen nog heeft. Zoals je zelf aangeeft heeft de set nog problemen en deze feedback heb je inmiddels naar Logitech gestuurd.

Wellicht dat het beter was geweest om duidelijk aan te geven dat het om een "test" gaat en dat, door jouw genoemde problemen, mischien nog niet opgelost zijn.

Ik zal aan Logitech vragen of het mogelijk is om dit duidelijker in de e-mail te vermelden.

[ Voor 93% gewijzigd door tm030614 op 24-04-2006 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een 5.1 set en heb de Creative 5.1 X-530 aanbevolen gekregen. Nu lees ik over deze plopjes problemen en vraag ik me af of het wel verstandig is om de set aan te schaffen. Er wordt aan het probleem gewerkt, maar als ik de X-530 koop heb ik de kans één van de mensen te zijn met het probleem. In dat geval kan ik denk ik vrij lang wachten op een oplossing.

Mijn vraag is dan ook nu, denken jullie dat het verstandig is om de X-530 te halen deze week? Ik wil het voor 100% proberen, mits het niet goed geld terug systeem ook geldig is voor de X-530. Is dit ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 20:20:
Ik ben op zoek naar een 5.1 set en heb de Creative 5.1 X-530 aanbevolen gekregen. Nu lees ik over deze plopjes problemen en vraag ik me af of het wel verstandig is om de set aan te schaffen. Er wordt aan het probleem gewerkt, maar als ik de X-530 koop heb ik de kans één van de mensen te zijn met het probleem. In dat geval kan ik denk ik vrij lang wachten op een oplossing.

Mijn vraag is dan ook nu, denken jullie dat het verstandig is om de X-530 te halen deze week? Ik wil het voor 100% proberen, mits het niet goed geld terug systeem ook geldig is voor de X-530. Is dit ook het geval?
Mochten er problemen zijn met je set, dan is Logitech zeker bereid je te helpen. Geld terug hoort dan ook zeker tot de mogelijkheden, mocht er geen andere bevredigende oplossing beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco_100
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 12:02

royco_100

Enthousiaste Tweaker

Het is nog altijd Logitech ;) , maar goed, ik heb de set nou al een paar maanden, de plopjes zijn er, maar super veel last heb ik er niet van. Nooit spijt gehad dat ik hem gekocht heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De problemen ga je absoluut ondervinden wanneer je nu een x-530 koopt. Ik zou zelf dan ook wachten met de aanschaf. De plopjes en radioontvangst zullen erg veel ergenis met zich meebrengen en daarbij krijg je de hele rompslomp van terugsturen etc.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:31
Ik ga vandaag toch even kijken naar een Logitech X-530 bij de MM.
Mocht ik last van plopjes hebben dan kan ie altijd nog retour.
Is het misschien in sommige provincies/gebieden (radio ontvangst) vaker voorkomend dan andere?
(ik zit zelf in de stad R'dam)

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Voor zover ik weet komen de plopjes voor bij alle X-530's. De radioontvangst bij de meeste (lijkt ook licht afhankelijk van plaatsing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

nomad85 schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:25:
[...]

Als ik de reacties hier zo lees heeft Logitech nog geen enkel idee hoe ze het probleem moeten oplossen. Zou dus maar niet rekenen op "anytime soon"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Darth Malak schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:59:
[...]

Als ik de reacties hier zo lees heeft Logitech nog geen enkel idee hoe ze het probleem moeten oplossen. Zou dus maar niet rekenen op "anytime soon"...
Ik heb ook het idee dat de "6 weeks" erg voorbarig waren. Hoe kun je nou een planning afgeven wanneer je niet eens weet waar het probleem zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco_100

royco_100

Enthousiaste Tweaker

kwhuisman schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:34:
Ik ga vandaag toch even kijken naar een Logitech X-530 bij de MM.
Mocht ik last van plopjes hebben dan kan ie altijd nog retour.
Is het misschien in sommige provincies/gebieden (radio ontvangst) vaker voorkomend dan andere?
(ik zit zelf in de stad R'dam)
Ik woon in de Brabantse polder, en heb toch ook geregeld last van radio ontvangst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Darth Malak schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:59:
[...]

ONZIN! Als je e.e.a. goed mee hebt gelezen had je kunnen weten dat Logitech momenteel al diversen aanpassingen heeft doorgevoerd. O.a. aan de verbinding tussen POD en subwoofer (dus versterker).

Dit soort zaken roepen is niet nodig. Men is er zeer druk mee bezig op de achtergrond. Als je niet goed weet wat er op de achtergrond allemaal gebeurd, geef er dan ook geen ordeel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

tm030614 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:32:
[...]

ONZIN! Als je e.e.a. goed mee hebt gelezen had je kunnen weten dat Logitech momenteel al diversen aanpassingen heeft doorgevoerd. O.a. aan de verbinding tussen POD en subwoofer (dus versterker).

Dit soort zaken roepen is niet nodig. Men is er zeer druk mee bezig op de achtergrond. Als je niet goed weet wat er op de achtergrond allemaal gebeurd, geef er dan ook geen ordeel over.
Als ik de reacties hier lees zie ik dat Logitech het probleem nog steeds niet heeft kunnen oplossen. Ik ben het dan ook grotendeels met Darth Malak eens. Een termijn van 6 week roepen (van het identificeren van het probleem tot er met de oplossing bij de retailers) is gekkenwerk wanneer je niet precies weet waardoor de problemen worden veroorzaakt. Ik krijg zelf ook niet echt het idee dat Logitech de oorzaak helemaal duidelijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

tm030614 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:14:
Je geeft aan gebeld te hebben. Wat is je case formulier. Iets met een 6.
Als je dit niet gehad hebt, nogmaals bellen met Logitech.
Ik zal thuis even kijken welk Case nummer ik heb gekregen. Tis nu alweer 1 weerkje verder dus ze mogen nu toch wel eens bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Bor de Wollef schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:47:
Voor zover ik weet komen de plopjes voor bij alle X-530's. De radioontvangst bij de meeste (lijkt ook licht afhankelijk van plaatsing).
Ik heb net ook maar zo'n setje opgehaald, maar wanneer hoor je nu die plopjes. Ik zit nu een uurtje te luisteren maar ik hoor niets?

[ Voor 3% gewijzigd door Cobb op 25-04-2006 17:06 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco_100

royco_100

Enthousiaste Tweaker

kwhuisman schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:06:
[...]

Ik heb net ook maar zo'n setje opgehaald, maar wanneer hoor je nu die plopjes. Ik zit nu een uurtje te luisteren maar ik hoor niets?
Die plopjes hoor je dus als een apparaat aan/uit gaat, dus als je een lamp aanzet bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

kwhuisman schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:06:
[...]

Het komt ook voor dat de plopjes soms weg zijn om pas later in ergere mate te verschijnen. Radioontvangst komt erg wisselend voor. Het meeste last heb je er van wanneer je de volume knop helemaal dicht draait of minimaal open. Veel mensen verklaren er niet elke dag last van te hebben maar wel vaak 's avonds.

Maar goed, er is een topic over non Z-5500 systemen waar dat beter in besproken kan worden denk ik.

[ Voor 23% gewijzigd door Bor op 25-04-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Bor de Wollef schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:38:
[...]
Als ik de reacties hier lees zie ik dat Logitech het probleem nog steeds niet heeft kunnen oplossen. Ik ben het dan ook grotendeels met Darth Malak eens. Een termijn van 6 week roepen (van het identificeren van het probleem tot er met de oplossing bij de retailers) is gekkenwerk wanneer je niet precies weet waardoor de problemen worden veroorzaakt. Ik krijg zelf ook niet echt het idee dat Logitech de oorzaak helemaal duidelijk heeft.
Ik ben het niet met je eens. Zie onderstaande e-mail van Logitech's QA Engineering Manager

Hello Mr.,

Yes, the trip was very beneficial. It was an excellent opportunity for us to interact with customers one-on-one with our products in their use environments. B. and I are both appreciative of all your (and the forum member's) efforts.

B. and I demonstrated a modified Z5500 for both Mr. W. and Mr. van H. In both cases the popping level was dramatically reduced. In the case of Mr. W. it was undetectable. Because of this opportunity we were able to reduce the susceptibility still further. This week I have reviewed the first of new production units at the factory and can note that they outperform even the sample unit that was demonstrated!

In addition to the popping noise Mr. W. Z5500 had a low frequency 50 Hz hum. I was able to gather the information I needed for review.

We were unable to witness any radio issues during our visit. However, some of the grounding concerns that we have found in our investigations may be leading to these issues. Meanwhile, I am also working with Support to gather the information from the field that is needed for our Engineering team to investigate and improve on the RF susceptibility.

Thank you again for all of your coordination and efforts.

Best regards,
J. B.

Hopelijk geeft dit je wat meer vertrouwen. En daarbij mocht de 6 weken termijn niet gehaald worden denk ik niet dat daar een probleem van gemaakt mag worden. Dat is niet fair tegenover Logitech.
Logitech heeft fouten gemaakt en dat is netjes toegegeven. Geef ze nu ook de kans om de fouten te herstellen en trek geen voorbarige conclusies.

Overigens, maar dat is mijn persoonlijke mening, vind ik dat je te weinig onderbouwing hebt. Waar baseer je je mening op? Dit is mij namelijk niet geheel duidelijk. Je hebt, voor zover ik weet, geen zicht op wat Logitech momenteel op de achtergrond doet.

[ Voor 5% gewijzigd door tm030614 op 25-04-2006 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

In die e-mail staat ook niet dat ze het probleem hebben opgelost, alleen dat het is gelukt het probleem iets kleiner te maken in 2 gevallen. Ik baseer mijn posts en mening verder op de informatie die ik (o.a.) in dit topic lees en op de site van Logitech. Ik heb, zeker na het lezen van de nieuwe faqs en het uitblijven van een echt officieel en makkelijk te vinden statement (o.a. op de logitech website), nog steeds het idee dat Logitech de problemen kleiner voor wil laten doen komen dan dat ze eigenlijk zijn. Dit idee werd min of meer bevestigd toen ik vandaag weer iemand sprak die afgelopen week een X-530 kocht en last had van ploppen en radio ontvangst. Deze persoon belde naar de logitech support lijn waar hem werd verteld dat er geen problemen met deze set bekend zijn.

Het gaat er daarbij ook eigenlijk niet alleen direct om wat Logitech op de achtergrond doet. Het gaat mij er om dat er nog steeds niet echt een statement is gekomen aangaande de sets die duidelijk voor nieuwe kopers te vinden is. In de tussentijd blijft Logitech mooi sets met problemen verkopen.

Waar mis je verder onderbouwing? Ik heb namelijk in mijn laatste posts niet echt dingen geroepen die meer onderbouwing nodig hebben imho. Mocht je toch ergens iets missen dan zal ik het een en ander graag nog eens uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Bor de Wollef schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:57:
In die e-mail staat ook niet dat ze het probleem hebben opgelost, alleen dat het is gelukt het probleem iets kleiner te maken in 2 gevallen. Ik baseer mijn posts en mening verder op de informatie die ik (o.a.) in dit topic lees en op de site van Logitech. Ik heb, zeker na het lezen van de nieuwe faqs en het uitblijven van een echt officieel en makkelijk te vinden statement (o.a. op de logitech website), nog steeds het idee dat Logitech de problemen kleiner voor wil laten doen komen dan dat ze eigenlijk zijn. Dit idee werd min of meer bevestigd toen ik vandaag weer iemand sprak die afgelopen week een X-530 kocht en last had van ploppen en radio ontvangst. Deze persoon belde naar de logitech support lijn waar hem werd verteld dat er geen problemen met deze set bekend zijn.

Het gaat er daarbij ook eigenlijk niet alleen direct om wat Logitech op de achtergrond doet. Het gaat mij er om dat er nog steeds niet echt een statement is gekomen aangaande de sets die duidelijk voor nieuwe kopers te vinden is. In de tussentijd blijft Logitech mooi sets met problemen verkopen.

Waar mis je verder onderbouwing? Ik heb namelijk in mijn laatste posts niet echt dingen geroepen die meer onderbouwing nodig hebben imho. Mocht je toch ergens iets missen dan zal ik het een en ander graag nog eens uitleggen.
Wat betreft de Z-5500 kan ik niet anders concluderen dat een oplossing dicht bij is en er ook zal komen! Of dat binnen 6 of 8 weken is, is naar mijn mening niet relevant. Heb je geen zin om te wachten kun je je geld terugkrijgen. Meer kan Logitech niet doen lijkt mij... Dat er een oplossing komt op acceptabele termijn, daar ben ik van overtuigd.

Je hebt het idee dat Logitech het probleem kleiner doet laten lijken dan het in werkelijkheid is. Ergens ben ik het met je eens, maar ik denk niet dat je kunt verwachten dat een bedrijf - wat nummer 1 ter wereld is op computerspeaker gebied - van de daken loopt te schreeuwen dat een aantal van hun speakers niet goed is. Daarbij vind ik niet dat je mag stellen dat Logitech het probleem probeerd te ontkennen. Teminste nu, op dit moment, niet meer.

Realiseer je ook dat niet in alle gevallen door ons genoemde problemen optreden. De verkoop stoppen van de verkoop van een aantal speakerslijnen zou een ultieme graad van service zijn (je voorkomt immers dat gebruikers een defect product kan kopen), maar is denk ik niet rechtvaardig.
Overigens heeft Logitech wel aangegeven dat de Z-5500 momenteel niet de fabriek verlaat. Of dit ook echt zo is kan ik (nog) niet bevestigen.

Je mist dus een officieel statement. En dan met name voor de andere speakers? Wellicht dat het mogelijk is dat Logitech een korte FAQ aanmaakt voor de andere speakers. Ik zal dit verzoek doen.

Kun je de persoon die contact heeft gehad met de Logitech helpdeks een e-mail laten sturen naar plopjesprobleem@xs4all.nl. Ben erg benieuwd hoe e.e.a. gelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

tm030614 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:17:
[...]

Daarbij vind ik niet dat je mag stellen dat Logitech het probleem probeerd te ontkennen. Teminste nu, op dit moment, niet meer.
Zo lang mensen die de service lijn bellen nog steeds te horen krijgen dat er geen problemen bekend zijn met non Z-5500 sets vind ik nog steeds dat Logitech het probleem probeerd te ontkennen.
Kun je de persoon die contact heeft gehad met de Logitech helpdeks een e-mail laten sturen naar plopjesprobleem@xs4all.nl. Ben erg benieuwd hoe e.e.a. gelopen is.
Het is geen directe kennis van mij maar iemand die ik sprak op een verjaardag. We hadden het toevallig over audio zaken en PC's. Ik zal kijken of ik nog contact kan krijgen. Ik kan helaas niets beloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

Bor de Wollef schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:57:
Als je dit topic íets beter had gelezen dan wist je dat het maar om een zeer BEPERKT aantal ging. B) Als iedere koper deze problemen zou hebben verkopen ze binnen een maand niks meer, maar dat is niet gebeurd... Ik heb bij enkele computershops met de technische dienst gesproken of ze veel klachten ontvangen of setjes terug krijgen en dat bleek niet het geval (hoewel ze wel van het probleem gehoord hebben).

Dus ik zou net als de rest Logitech nog even wat meer tijd gunnen om deze fout recht te zetten. Ze zeggen over pakweg 6 weken, ruim genomen over 4 weken zou er een nieuwe serie van de lopende band komen die dan langzaam aan de weg naar de winkels vinden. Zolang ze deze statement nog niet hebben geschonden blijft wachten dus een schone zaak... :z

* Silentpuma wacht rustig de nieuwe versie af...

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Silentpuma schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:31:
[...]

Als je dit topic íets beter had gelezen dan wist je dat het maar om een zeer BEPERKT aantal ging. B)
Is dat wel zo? Ik krijg namelijk het idee dat bv ALLE x-530 sets problemen hebben. Ook uit de inventarisatie hier (en voor non Z-5500 sets) kwam naar voren dat eigenlijk iedereen wel problemen heeft. De enige die aangeeft dat het om een zeer beperkt aantal mensen gaat is Logitech en dat vind ik wat betreft een dergelijk statement niet echt een objective bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Bor de Wollef schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:38:
[...]

Is dat wel zo? Ik krijg namelijk het idee dat bv ALLE x-530 sets problemen hebben. Ook uit de inventarisatie hier (en voor non Z-5500 sets) kwam naar voren dat eigenlijk iedereen wel problemen heeft. De enige die aangeeft dat het om een zeer beperkt aantal mensen gaat is Logitech en dat vind ik wat betreft een dergelijk statement niet echt een objective bron.
Onze bron is niet objectiver dan die van Logitech. Bij ons melden zich over het algemeen enkel mensen die problemen ondervinden.

Ik heb diversen zaken doorgespeeld en zojuist nog een reactie gehad van de customer support manager van de EU. Hij heeft morgen intern overleg en zal een aantal zaken doornemen. Op korte termijn krijg ik een reactie.

Ik kan je dan meer vertellen.

[ Voor 9% gewijzigd door tm030614 op 25-04-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Onze bron is wellicht niet meer objectief dan Logitech maar het valt me op dat iedereen die ik spreek last heeft van ploppen en / of radioontvangst. Ik heb bv nog geen eigenaar van een X-530 setje gesproken die nergens last van heeft (vroeg of laat). Hierdoor krijg ik het gevoel dat Logitech de problemen expres minder erg wil laten doen voorkomen dan ze in werkelijkheid zijn. Het is ook meer een onderbuikgevoel wellicht dat iets wat echt op feiten kan worden berust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de X530 nu gekocht, op garantie dat ik m'n geld terug kan krijgen als ik de set binnen 8 dagen ruilen bij de verkoper. Plus logitech zal ook het geld terug kunnen storten als ik hun een brief stuur.

Ik heb de set nu ongeveer 2 uur aanstaan (aangesloten op de dvd speler ) en getest of er plopjes zijn maar tot nu toe nog niets. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Ik heb de X-530 nu twee dagen, nergens last van.

[ Voor 14% gewijzigd door Cobb op 26-04-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik had de X-530 ook een week of 2 voordat de problemen erg merkbaar werden. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat jullie ook problemen zullen krijgen maar prijs je niet te snel rijk. De radioproblemen deden zich bij mij pas na een tijd voor en werden met de dag erger leek het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Laatst online: 22:32
Hmm mijn aan/uit knop van mijn z-5500 POD begint te slijten, hebben meer mensen dit?

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Venxir schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:42:
Hmm mijn aan/uit knop van mijn z-5500 POD begint te slijten, hebben meer mensen dit?
Nee, maar ik heb wel dat de draaiknop steeds stroever gaat. De knoppen mogen ze dus blijkbaar ook wat aan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Venxir schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:42:
Nee, gebruik altijd de afstandsbediening :Y)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

Bor de Wollef schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:38:
[...]

Is dat wel zo? Ik krijg namelijk het idee dat bv ALLE x-530 sets problemen hebben.
Ik had het puur over de Z-5500... Met alle respect hoor, maar dit is nog steeds het 'Z-5500 plopjes probleem topic' naar wij dachten... :/

[ Voor 11% gewijzigd door Silentpuma op 26-04-2006 22:17 ]

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal Logotech leren hun producten te outsourcen in Taiwan en omstreken :)

Is het een idee om mensen met vermelding van plop, brom of radio (of alledrie) problemen hier hun PID nr. en productie datum (staat op de doos) te laten melden? Zo kunnen mensen zonder problemen maar wel met een PID uit de zelfde batch gewaarschuwd zijn.

Het zou tevens kunnen uitsluiten of het werkelijk om een productiefout gaat of dat het enkel de schuld is van het arme jongentje of meisje dat zondags veel te laat naar bed was gegaan (als ze niet gewoon zondags ook moeten werken) en met barstende koppijn die Z-5500 van ons heeft voorzien van een 'OC Passed' stickertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
Even over het plopjes probleem. Is dit alleen als er bijvoorbeeld een lamp aan/uit wordt gezet? En het is dus niet constant? Is het dan een lamp in dezelfde kamer of heel het huis? Want als het af en toe een lamp is dan lijkt het mij niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
Versteegrob schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:16:
Even over het plopjes probleem. Is dit alleen als er bijvoorbeeld een lamp aan/uit wordt gezet? En het is dus niet constant? Is het dan een lamp in dezelfde kamer of heel het huis? Want als het af en toe een lamp is dan lijkt het mij niet zo'n probleem.
Het lijkt mij duidelijk dat hier een overvloed aan informatie te vinden is als antwoord op je vraag in deze topic en de voorgaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Weet het al, zelfs bij de buren. Woon gelukkig in een vrijstaand huis. Maar heel het huis, lekker kut is dat. Maar afwachten op de nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Ik heb een Logitech Z-680 met 2 probs...

* Zeer luide plop van de subwoofer bij switchen van source/input
* Subwoofer staat te luid! Ik zet hem nu op het allereerste streepje, maar dit stoort soms nog erg...

Heb er eigenlijk nooit iets aan gedaan, tot ik dit topic zag...

Zou ik ook kans maken op een inruiling of geld terug?
Heb een een jaar of 2 geleden bij 4launch gekocht.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:47:
Hoi

Ik heb een Logitech Z-680 met 2 probs...

* Zeer luide plop van de subwoofer bij switchen van source/input
* Subwoofer staat te luid! Ik zet hem nu op het allereerste streepje, maar dit stoort soms nog erg...

Heb er eigenlijk nooit iets aan gedaan, tot ik dit topic zag...

Zou ik ook kans maken op een inruiling of geld terug?
Heb een een jaar of 2 geleden bij 4launch gekocht.

Greetz
Ik vraag me af hoe luid. Het wisselen van input gaat altijd samen met een plop. Deze mag echter niet zeer luid zijn zoals jij omschrijft.

Het subwooferprobleem kun je mischien oplossing door de 'bas' instelling in b.v. mediaplayer aan te passen. Hoe dit moet kun je vast wel ergens op internet vinden. ;)

Ik betwijfel overigens of je set defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
Derde FAQ folks:

New
- Your speaker system produces a humming or buzzing sound:
3e Q&A op Logitech.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco_100

royco_100

Enthousiaste Tweaker

En ook in deze FAQ niet toegeven dat het wel eens aan de speakers zelf kan liggen, weer word het probleem op iets anders geschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
  • Laatst online: 22-07 07:35
Idd omdat ik dit juist hoor als mijn systeem helemaal uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
royco_100 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 17:05:
En ook in deze FAQ niet toegeven dat het wel eens aan de speakers zelf kan liggen, weer word het probleem op iets anders geschoven.
Ben hierover in conclaaf met Logitech. Kom er nog op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 17:04
Deze FAQs zijn helemaal in orde. Het is natuurlijk ook de bedoeling om eerst uit te sluiten dat het aan externe factoren ligt, voordat Logitech ermee aan de slag zou moeten.

Als de problemen aanhouden, melden alle FAQs dat contact met Logitech moet worden opgenomen. Het is logisch dat Logitech niet paradeert met dat het aan de speakers zal liggen, omdat dit in veel gevallen natuurlijk niet zo is. Als het wel zo is, geven ze gewoon aan contact op te nemen, wat eigenlijk bij ieder bedrijf betekent dat je in dat geval over productiedefecten gaat praten. Juist omdat alle andere zaken dan uitgesloten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

We praten imho niet over een productiedefect maar over een designflaw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-06 15:54

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Ben 2 weken op vakantie geweest dus heb 't een tijdje niet gevolgd. Ben erg positief over de huidige ontwikkelingen. Het is duidelijk dat Logitech goed bezig is met dit probleem. De FAQ's vond ik zo op het eerste gezicht ook nogal tegenvallen. Maar heb me bedacht; in 'n FAQ staan geen 'schuldbekentenissen' in de vorm van: Sorry we hebben 'n foutje gemaakt bij het ontwerpen van de set..

Als de FAQ je problemen oplost dan lag de fout bij jou,.. zo niet, dan kan je contact opnemen met Logitech, je weet dan ook zeker dat het probleem niet bij jou ligt maar bij de set.

Verder wordt er netjes naar de andere verwante problemen met de 5500 doorverwezen bij Related Answers.

Goed bezig vind ik.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
LiMbO83 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 20:57:
Deze FAQs zijn helemaal in orde. Het is natuurlijk ook de bedoeling om eerst uit te sluiten dat het aan externe factoren ligt, voordat Logitech ermee aan de slag zou moeten.

Als de problemen aanhouden, melden alle FAQs dat contact met Logitech moet worden opgenomen. Het is logisch dat Logitech niet paradeert met dat het aan de speakers zal liggen, omdat dit in veel gevallen natuurlijk niet zo is. Als het wel zo is, geven ze gewoon aan contact op te nemen, wat eigenlijk bij ieder bedrijf betekent dat je in dat geval over productiedefecten gaat praten. Juist omdat alle andere zaken dan uitgesloten zijn.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 22:40:
We praten imho niet over een productiedefect maar over een designflaw.
Mijn inziens geheel juist!

Heb op het forum al eens gemeld dat een versterker doorgaans altijd in een metalen behuizing wordt gebouwd (optimale afscherming).
Logitech (alsmede elke andere fabrikant van "in de basbox geïntegreerde versterkers") moest kiezen voor een compromis.
Immers, een goede bas reproductie vereist een houten kast (bij de goedkopere modellen wordt een kunststof kast toegepast). Gevolg: nagenoeg geen elektromagnetische afscherming.
Waar Logitech de fout is ingegaan is het belang van een goede elektromagnetische afscherming te onderschatten.

Inmiddels hebben wij geconstateerd dat dit euvel zich bij praktisch alle audio modellen van Logitech voordoet, dus niet alleen de Z-5500.
Men heeft nagelaten zorg te dragen voor een goede afscherming met als gevolg (luide) brom, geplop en/of, mogelijkerwijs, radio ontvangst.

Een versterker hoort nu eenmaal, onder alle omstandigheden, geen (luide) brom, geplop en/of radio ontvangst te produceren (al helemaal niet indien deze een THX certificaat draagt).
Elke andere interpretatie en/of formulering is mijn inziens geheel onjuist en niet relevant en kan derhalve aanleiding geven tot (mijn inziens terechte) reacties zoals gezien bij verscheidene forumleden.

Daar deze gebreken zich bij praktisch alle audio modellen van Logitech voordoen, duidt één en ander zonder meer op een "engineering" probleem.
Het "engineering team" van Logitech heeft bij het ontwerp van de verschillende audio modellen kennelijk telkenmale dezelfde fout gemaakt.
Dat hier sprake is van een "production error" (zoals door Logitech wordt gesteld), komt mij niet aannemelijk voor.

R.C.

N.B.:

Ga er in bovengeschreven tekst van uit dat de audio-ingangen van de audio units niet zijn aangesloten (dus niet in gebruik zijn, e.e.a. sluit gebreken van aangesloten apparatuur uit).

R.C.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 13:23:
[...]

Mijn inziens geheel juist!

Heb op het forum al eens gemeld dat een versterker doorgaans altijd in een metalen behuizing wordt gebouwd (optimale afscherming).
Logitech (alsmede elke andere fabrikant van "in de basbox geïntegreerde versterkers") moest kiezen voor een compromis.
Immers, een goede bas reproductie vereist een houten kast (bij de goedkopere modellen wordt een kunststof kast toegepast). Gevolg: nagenoeg geen elektromagnetische afscherming.
Waar Logitech de fout is ingegaan is het belang van een goede elektromagnetische afscherming te onderschatten.

Inmiddels hebben wij geconstateerd dat dit euvel zich bij praktisch alle audio modellen van Logitech voordoet, dus niet alleen de Z-5500.
Men heeft nagelaten zorg te dragen voor een goede afscherming met als gevolg (luide) brom, geplop en/of, mogelijkerwijs, radio ontvangst.

Een versterker hoort nu eenmaal, onder alle omstandigheden, geen (luide) brom, geplop en/of radio ontvangst te produceren (al helemaal niet indien deze een THX certificaat draagt).
Elke andere interpretatie en/of formulering is mijn inziens geheel onjuist en niet relevant en kan derhalve aanleiding geven tot (mijn inziens terechte) reacties zoals gezien bij verscheidene forumleden.

Daar deze gebreken zich bij praktisch alle audio modellen van Logitech voordoen, duidt één en ander zonder meer op een "engineering" probleem.
Het "engineering team" van Logitech heeft bij het ontwerp van de verschillende audio modellen kennelijk telkenmale dezelfde fout gemaakt.
Dat hier sprake is van een "production error" (zoals door Logitech wordt gesteld), komt mij niet aannemelijk voor.

R.C.
Helemaal met je eens R.C. zoals ik je al had laten weten in de e-mail. Ik zal dit weekend e.e.a. op papier zetten en naar B.G. doorsturen.
Laat jullie de reactie natuurlijk weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Ben het ook eens met R.C. en tm, de afhandeling moet correct blijven en Logitech moet, als de situatie zich daartoe leent, zeker erkennen dat het een consequente constructiefout is. Desalniettemin stuurt de FAQ logischerwijs aan op andere factoren die ook plopjes kunnen veroorzaken. Er zijn echt geluidskaarten die waardeloze rotzooi naar speakers kunnen sturen. Het is logisch dat Logitech niet voor nop een vervangende speakerset naar deze mensen toe wil sturen.

Het enige wat dus belangrijk is, is de afhandeling nadat de FAQ doorgewerkt is. Een FAQ bestaat niet om designfouten te beschrijven. Logitech niet verplicht om, voordat er überhaupt contact met de klant is geweest, aan te geven dat ze speakersets met een designfout verkopen. Als een klant er geen last van heeft, is het gewoon niet van belang. Zelfs al is het probleem natuurlijk heel groot, feit blijft dat niet iedereen er last van heeft. Het percentage klachten is discutabel, dus we weten gewoon niet of het 20% of 60% is. Dus het aantal klachten kan geen reden zijn om het wel of niet breeduit op de FAQ te zetten. De designfout erkennen wordt pas van belang als de klant contact opneemt met Logitech. Daar is de FAQ tenslotte voor geconstrueerd, om klachten te isoleren en te verwerken, opdat klanten de juiste behandeling krijgen. En inderdaad: deze behandeling moet wel eerlijk zijn. Logitech moet in dat geval gewoon het probleem erkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
LiMbO83 schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 15:48:
Ben het ook eens met R.C. en tm, de afhandeling moet correct blijven en Logitech moet, als de situatie zich daartoe leent, zeker erkennen dat het een consequente constructiefout is. Desalniettemin stuurt de FAQ logischerwijs aan op andere factoren die ook plopjes kunnen veroorzaken. Er zijn echt geluidskaarten die waardeloze rotzooi naar speakers kunnen sturen. Het is logisch dat Logitech niet voor nop een vervangende speakerset naar deze mensen toe wil sturen.

Het enige wat dus belangrijk is, is de afhandeling nadat de FAQ doorgewerkt is. Een FAQ bestaat niet om designfouten te beschrijven. Logitech niet verplicht om, voordat er überhaupt contact met de klant is geweest, aan te geven dat ze speakersets met een designfout verkopen. Als een klant er geen last van heeft, is het gewoon niet van belang. Zelfs al is het probleem natuurlijk heel groot, feit blijft dat niet iedereen er last van heeft. Het percentage klachten is discutabel, dus we weten gewoon niet of het 20% of 60% is. Dus het aantal klachten kan geen reden zijn om het wel of niet breeduit op de FAQ te zetten. De designfout erkennen wordt pas van belang als de klant contact opneemt met Logitech. Daar is de FAQ tenslotte voor geconstrueerd, om klachten te isoleren en te verwerken, opdat klanten de juiste behandeling krijgen. En inderdaad: deze behandeling moet wel eerlijk zijn. Logitech moet in dat geval gewoon het probleem erkennen.
Voor een groot gedeelte met je eens. Echter is het in dit geval van belang dat er langere tijd structureel door Logitech ontkend is dat er problemen zijn met de Z-5500. Dit moet rechtgezet worden, immers de klant heeft het recht te weten dat er een probleem is met zijn product. Helaas is er geen andere mogelijkheid bij Logitech om dit kenbaar te maken m.b.v. een FAQ. Deze word zondanig dan ook gebruikt.
Omdat de afhandeling pas sinds enkele weken 'behoorlijk' is denk ik dat een FAQ waarin productfouten genoemd worden wel op zijn plaats is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
tm030614 schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 17:07:
[...]

Voor een groot gedeelte met je eens. Echter is het in dit geval van belang dat er langere tijd structureel door Logitech ontkend is dat er problemen zijn met de Z-5500. Dit moet rechtgezet worden, immers de klant heeft het recht te weten dat er een probleem is met zijn product. Helaas is er geen andere mogelijkheid bij Logitech om dit kenbaar te maken m.b.v. een FAQ. Deze word zondanig dan ook gebruikt.
Omdat de afhandeling pas sinds enkele weken 'behoorlijk' is denk ik dat een FAQ waarin productfouten genoemd worden wel op zijn plaats is.
Auf die weise. Nu volg ik je. Het leek me dat voorzichtigheid van groot belang is nu de samenwerking zo lekker loopt; we zouden niemand willen afschrikken. Maar goed, ik kan me wel vinden in de klacht van de klanten die dit forum niet kennen en toch niet weer weken met de technische dienst zouden moeten telefoneren.

Tijd voor koffie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
LiMbO83 schreef op zondag 30 april 2006 @ 10:15:
[...]

Auf die weise. Nu volg ik je. Het leek me dat voorzichtigheid van groot belang is nu de samenwerking zo lekker loopt; we zouden niemand willen afschrikken. Maar goed, ik kan me wel vinden in de klacht van de klanten die dit forum niet kennen en toch niet weer weken met de technische dienst zouden moeten telefoneren.

Tijd voor koffie. ;)
You get me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Laatst online: 22:19

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

nomad85 schreef op maandag 10 april 2006 @ 09:44:
Ik heb eigenlijk een probleempje.

Ik heb ook de knallen wanneer ik schakelaars overhaal etc. Maar ik heb ook continu tikjes door mijn boxen. Elke 2 seconden ongeveer 3 tikjes, heel continu. Tik tik tik tik tik etc :P
Ik hoor dit niet meer wanneer ik hem op mute zet. Als ik de stekkers tussen PC en boxen eruit trek hoor ik het evengoed. Maar als ik hem harder of zachter zet heeft dat geen invloed op de tikjes.
Dus eigenlijk ben ik nu een beetje in de war, dacht eerst dat mijn computer lekspanning ofzo doorgaf, maar als het echt kleine stroompjes geeft, dan zou ik met het volume het ook harder en zachter moeten horen. Bovendien hoor ik het soms een tijd niet en dan weer een tijd wel.

Valt dit nu binnen het normale probleem?....tis wel echt iets anders als de plopjes, want die komen bij mij uit de sub, deze tikjes uit de satalietjes.
Dit poste ik een tijdje geleden. Logitech gebeld en die wisten het eigenlijk ook niet, maar gooiden het op dezelfde bult als de andere plopjes problemen.
Gister kwam ik erachter wat het was. hehe. Mijn vader heeft een schrikdraad om ons huis heen gemaakt (tegen de katten van de buren), maar dat vervloekte ding maakt continu kortsluiting. Waardoor er impedantieverschillen (of hoe dat ook heet) in het stroomnetwerk bij ons kwamen en er tikjes tot gevolg te horen waren door mijn boxen (in dezelfde frequentie als de kortsluitingen van dat apparaat). Hier kwam ik achter omdat onze surround set beneden hetzelfde euvel begon te vertonen, iets wat ik niet zo begrijpelijk vond (dit systeem koste in 2001 iets meer dan 6000 gulden).
anyway, probleem dus opgelost, ik heb de stekker van dat apparaat eruit getrokken en gezegd dat hij maar een andere oplossing moet zoeken of maken. Nou ja, had dus in ieder geval niks met het boxen systeem te maken....

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:57:
[...]

Haha ;) Ja zal ik doen.

Maar zal dan nog zeker 6 weken duren :'(
Kon goedkoop een Z-680 systeem verkrijgen, deze heeft geen last van plopjes. Hiermee heb ik mijn kamer geheel kunnen inrichten.

Zoals beloofd nog een aantal foto's

Afbeeldingslocatie: http://xombouw.nl/kamerpics/kamer1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://xombouw.nl/kamerpics/kamer2.JPG
(moet die kabelzooi nog een beetje wegwerken)
Afbeeldingslocatie: http://xombouw.nl/kamerpics/kamer3.JPG
Afbeeldingslocatie: http://xombouw.nl/kamerpics/kamer4.JPG
Afbeeldingslocatie: http://xombouw.nl/kamerpics/kamer5.JPG
Afbeeldingslocatie: http://xombouw.nl/kamerpics/kamer6.JPG
Afbeeldingslocatie: http://xombouw.nl/kamerpics/kamer7.JPG
Afbeeldingslocatie: http://xombouw.nl/kamerpics/kamer8.JPG

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:51:
[...]

Kon goedkoop een Z-680 systeem verkrijgen, deze heeft geen last van plopjes. Hiermee heb ik mijn kamer geheel kunnen inrichten.

Zoals beloofd nog een aantal foto's

[afbeelding]
[afbeelding]
(moet die kabelzooi nog een beetje wegwerken)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk voor je maar waarom in dit topic? En idd de Z-680 heeft geen last van plopjes. Vandaar dat dit topic ook gaat over de Z-5500 ;)

[ Voor 6% gewijzigd door tm030614 op 01-05-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(eerst zou ik een 5500 kopen, er werd destijds om foto's gevraagd, vandaar)
(reply mag verplaatst worden naar... laat ik aan admin over)

Nu weer lekker verder klessebessen over de 5500 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
Ter info:

De eerste 2 FAQ's zijn geupdate, persoonlijk kan ik de verschillen er moeilijk uit halen.

Eerste Q&A - Updated
Tweede Q&A - Updated

[ Voor 5% gewijzigd door Marf0rz op 01-05-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Marf0rz schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:24:
Ter info:

De eerste 2 FAQ's zijn geupdate, persoonlijk kan ik de verschillen er moeilijk uit halen.

Eerste Q&A - Updated
Tweede Q&A - Updated
Er is in vet gedrukt weergegeven dat je de klantenservice kunt contacteren. Teminste zover ik weet is dit aangepast omdat B.G. mij vorige week liet weten in een e-mail de FAQ te verduidelijken zodat klanten beter deze informatie konden zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:54:
[...]

Leuk voor je maar waarom in dit topic? En idd de Z-680 heeft geen last van plopjes. Vandaar dat dit topic ook gaat over de Z-5500 ;)
Idd, dacht al waarom een Z-680, maar toch ik vind wel mooi kamertje, nu nog een hele relaxte (lig)stoel erbij en ik zou als ik jou was ook dat licht dat onder je scherm door komt van buitenaf weg zien te werken ik zou me daar denk ik op gaan focusen :P

Maar nu inderdaad weer snel verder over de Z-5500 ben echt benieuwd of de nieuwe serie veel gaat uitrichten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 09:22:
[...]

Idd, dacht al waarom een Z-680, maar toch ik vind wel mooi kamertje, nu nog een hele relaxte (lig)stoel erbij en ik zou als ik jou was ook dat licht dat onder je scherm door komt van buitenaf weg zien te werken ik zou me daar denk ik op gaan focusen :P

Maar nu inderdaad weer snel verder over de Z-5500 ben echt benieuwd of de nieuwe serie veel gaat uitrichten...
Ik ben ook benieuwd, we wachten met spanning af, we moeten ze even de tijd gunnen natuurlijk. Denk wel dat je niet teleurgesteld moet zijn wanneer je ook met de nieuwe sets alsnog een 'klein' plopje kan horen. Elke omgeving is anders en ik denk dat het moeilijk is voor Logitech om het probleem er voor 100% uit te slopen.

Maar wie weet doen ze wonderen daar in de fabrieken van china :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marf0rz schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:16:
Denk wel dat je niet teleurgesteld moet zijn wanneer je ook met de nieuwe sets alsnog een 'klein' plopje kan horen.
hmm hier twijfel ik toch, aan. Ik denk wel dat als Logitech dan het probleem wil verhelpen, dat ze dat dan ineens goed willen doen. Al is het om nog eens miserie te voorkomen. Zo zou ik toch allenszins redeneren als ik hun was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Marf0rz schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:16:
[...]
Maar wie weet doen ze wonderen daar in de fabrieken van china :) _/-\o_
Nieuwe fabriek aldaar is bijna klaar of al in gebruik volgens mij... dus wie weet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 18:07:
[...]

Nieuwe fabriek aldaar is bijna klaar of al in gebruik volgens mij... dus wie weet. :)
En dat ze de eerste serie geproduceerde (en geteste) speakers maar in paar grote zeecontainers zetten en linea recta naar Nederland vervoeren... En vooral naar Zuid-Nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Had vandaag mijn eerste plopje. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Laatst online: 22:32
Tijd tikt al een tijdje, ik begin heel erg nieuwsgierig te worden :).

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Venxir schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:15:
Tijd tikt al een tijdje, ik begin heel erg nieuwsgierig te worden :).
Ze hebben nog bijna 2 weken. Tot de 12e van mei om precies te zijn ;) En als ze iest langer nodig hebben krijgen ze die tijd natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco_100

royco_100

Enthousiaste Tweaker

Weet iemand al iets over hoe het met de X-530 zit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

royco_100 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:52:
Weet iemand al iets over hoe het met de X-530 zit??
Zijn ze ook mee bezig. Ze gaan denk ik wel eerst de Z-5500 verbeteren en dan gaan ze naar de X-530 kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:44:
[...]

hmm hier twijfel ik toch, aan. Ik denk wel dat als Logitech dan het probleem wil verhelpen, dat ze dat dan ineens goed willen doen. Al is het om nog eens miserie te voorkomen. Zo zou ik toch allenszins redeneren als ik hun was.
Je moet je wel beseffen dat veel betaalbare audioapparatuur in Nederland tot enige hoogte plopjes vertoont - ze zijn alleen op een afstandje of met muziek aan niet meer hoorbaar. Het streven van Logitech is om de plop inderdaad volledig weg te werken. Als dit onhaalbaar blijkt te zijn, garanderen ze in ieder geval in een niet-merkbare plop, zoals die in andere simpele audioapparatuur aanwezig is. Denk hierbij aan talloze homecinemasetjes, stereotorentjes, etc. Met veel aandacht kun je daar nl. ploppen waarnemen. Deze kun je dan eerder als zachte tikjes beschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zijn er al mensen die laatst een Z-5500 hebben gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 07-09 12:43
ik heb ook een z-5500 en hoor soms ook die ploppjes en die zijn eg hard.

ik denk dta ik logitech maar eens ga bellen en ook om die nieuwe set ga vragen.

het is best wel irritant als je s'nacht eens film kijkt en hele huis word wakker van een keiharde knal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:11

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

jorisw86 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:26:
ik heb ook een z-5500 en hoor soms ook die ploppjes en die zijn eg hard.

ik denk dta ik logitech maar eens ga bellen en ook om die nieuwe set ga vragen.

het is best wel irritant als je s'nacht eens film kijkt en hele huis word wakker van een keiharde knal.
Op dit moment is een nieuwe set nog niet zinvol, zoals je in dit topic kunt lezen. Logitech is nog bezig met aanpassingen, dus loop je de kans (wanneer je nu een set laat omruilen) dat het probleem ook bij de nieuw set terug komt.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

tm030614 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:34:
[...]

En als ze iest langer nodig hebben krijgen ze die tijd natuurlijk ook.
Wat dat betreft heb je eigenlijk ook geen keus behalve je geld terug te vragen. Kortom: Logitech kan er net zo lang over doen als ze zelf willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 07-09 12:43
ik heb net logitech gebeld

en krijg half juni me nieuwe set.

de man zei dat het een nieuwe was zonder problemen.(de nieuwe versie)

dus neem aan dat ze je niet bedonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Bor de Wollef schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:27:
[...]

Wat dat betreft heb je eigenlijk ook geen keus behalve je geld terug te vragen. Kortom: Logitech kan er net zo lang over doen als ze zelf willen.
Welke rede heeft Logitech om de klant langer te laten wachten? Dit is alleen maar slecht voor hun naam.

Ze zijn bezig met een oplossing, duurt het te lang, dan kun je je geld terugvragen. Wat moeten/kunnen ze nog meer doen? Moeten ze elke klant een bloemetje sturen ofzo 8)7.

[ Voor 8% gewijzigd door tm030614 op 03-05-2006 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

vandaag m'n Logitech X-350 setje binnengekregen, de geluidskwailiteit is prima

het rare/mooie is: ik heb geen last van plopjes of ruis! terwijl mijn broer een paar meter verderop, en de surround-set in de woonkamer veel last hebben van ruis zodra een licht-dimmer niet uit of op vol staat, ik dus helemaal niet...en iuk heb dezelfde dimmers
ik gok dat ik erg blij mag zijn hiermee...maar als mijn geluid erg zacht staat hoor ik wel een of andere buitenlandse radizender :P

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

tm030614 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 18:05:
[...]

Welke rede heeft Logitech om de klant langer te laten wachten? Dit is alleen maar slecht voor hun naam.

Ze zijn bezig met een oplossing, duurt het te lang, dan kun je je geld terugvragen. Wat moeten/kunnen ze nog meer doen? Moeten ze elke klant een bloemetje sturen ofzo 8)7.
Wat ze nog meer kunnen / moeten doen heb ik al een paar keer aangegeven: duidelijke communicatie over de designflaws richting de consument. Dit is iets waar ze imho nog steeds onvoldoende op scoren. Zie bv het commentaar op de faqs, het uitblijven van een duidelijk vindbaar statement, het ontkennen van problemen door de servicelijn etc. Ook de winkeliers lijken niet op de hoogte te zijn gebracht van de problemen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 04-05-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Ik heb 5 min geleden het volgende mailtje van Logitech gekregen. Ik vind het allemaal geweldig! :P

Geachte heer ....,

U heeft onlangs aan ons gemeld dat uw Z5500 speaker popping geluiden produceert. We hebben toen afgesproken dat u een nieuwe speakerset krijgt.

Ik wil u graag informeren over de stand van zaken.

Het goede nieuws is, dat we deze week een eerste serie verbeterde Z5500 speakers binnenkrijgen. In (midden) juni verwacht ik een tweede levering.

De volgorde waarin klanten met dit probleem zich bij ons hebben gemeld, bepaalt de toewijzing van de speakers die we deze week binnenkrijgen.

We zullen u begin volgende week te berichten wanneer u uw nieuwe Z5500 speaker toegestuurd krijgt

Hopende u voorlopig voldoende te hebben geinformeerd,

Met hartelijke groet,

B.L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Goed nieuws, ik ga nu ook voor de Z-5500. Ze zien er echt super mooi uit en de prijs is ook goed te doen.

ps: Kan iemand die geen verstand van audio aansluitingen heeft de Z-5500 verkeerd aansluiten op de X-FI? Ik heb er geen verstand van en hoorde dat er zoveel aansluitingen mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:33:
Kan iemand die geen verstand van audio aansluitingen heeft de Z-5500 verkeerd aansluiten op de X-FI? Ik heb er geen verstand van en hoorde dat er zoveel aansluitingen mogelijk zijn.
Het kan wel ja maar als je handleiding leest dan weet je dat. Op Pod zelf staat beschreven welke kabel waar moet en als de sticker op X-Fi kaart goed is geplakt en de kleuren kloppen dan moet het geen probleem zijn.

Ik heb die mailtje trouwens ook gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Gaat het hier om de verbeterde versie die ook bij GoTters thuis is getest en waar dus de problemen niet compleet door worden verholpen of is Logitech inmiddels een stap verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Het is inmiddels 6 weken geleden dat ik gebeld heb naar Logitech, maar ze hebben nog geen nekle reactie terug gegeven in de vorm van een belletje of email. Dit haddenze gezegd.

En ik vraag me zo langzamerhand af of ze uberhaupt wel een oplossing hebben voor het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:58:
Gaat het hier om de verbeterde versie die ook bij GoTters thuis is getest en waar dus de problemen niet compleet door worden verholpen of is Logitech inmiddels een stap verder?
Uit een door tm geposte mail een paar dagen (weekje?) terug is gebleken dat na het bezoek aan de verschillende mensen Logitech alweer een stap verder was. Als dat op waarheid berust zou het dus een betere versie moeten zijn dan die is getest bij de mensen thuis.

@twix
Als je dit topic doorleest kun je lezen dat ze wel degelijk heel dicht bij een goede oplossing zaten toen ze naar Nederland kwamen, dit is ook bevestigd door GoTters. Nu zou het dus in principe helemaal opgelost moeten zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Roeltjuh op 04-05-2006 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Heeft men de omstandigheden deze keer dan wel kunnen nabootsen in het lab? Dat was eerder niet mogelijk dacht ik. Laten we hopen dat ze inderdaad met iets beters komen dan de bij GoTters thuis geteste exemplaren. Die exemplaren vertoonden (zoals hier is te lezen) nog steeds de bekende problemen namelijk.

Hopelijk schiet men daarna door naar de andere setjes als de X-530 zodat ook mensen met de goedkopere setjes kunnen genieten van plop / tik / ruis en radio vrij geluid.

[ Voor 41% gewijzigd door Bor op 04-05-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Al met al.... maanden en maanden en maanden verder en al langere tijd radiostilte dus zijn we er nog geen ruk mee opgeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Darth Malak schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:58:
Al met al.... maanden en maanden en maanden verder en al langere tijd radiostilte dus zijn we er nog geen ruk mee opgeschoten.
WAT EEN ONZIN WORD HIER GEPOST! :(

Weet je niet wat er op de achtergrond speelt, oordeel er dan ook niet over! Logitech heeft mij zojuist laten weten dat de eerste batch nieuwe speakers verzonden zijn naar een select! aantal gebruikers. Dit 'select aantal gebruikers' is niet door Logitech maar door ons gekomen. Wij (Ik en fotohok) hebben aangegeven bij Logitech het verstandig te vinden om eerst een select aantal gebruikers te laten testen.
Logitech kan onmogelijk elke thuissituatie testen, dus dat gaan dus een aantal gebruikers doen. Is alles goed en naar wens, wat zeer in de lijn der verwachting ligt, dan word de rest van de mensen voorzien van een nieuwe set.

Ophouden met die onzin dat ze er niks aan doen en alleen maar iedereen laten wachten! Jullie weten NIET wat er op de achtergrond gebeurd geeft er dan ook geen oordeel over! Er zijn fouten gemaakt en dat hebben ze toegegeven. Het staat aangegeven in de FAQ dat er problemen zijn en hoe verder te handelen. Willen jullie een reclame spot op TV en ze alles speakers terug laten halen ofzo 8)7 Kom op blijf ff redelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
tm030614 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:09:
[...]

WAT EEN ONZIN WORD HIER GEPOST! :(

Weet je niet wat er op de achtergrond speelt, oordeel er dan ook niet over! Logitech heeft mij zojuist laten weten dat de eerste batch nieuwe speakers verzonden zijn naar een select! aantal gebruikers. Dit 'select aantal gebruikers' is niet door Logitech maar door ons gekomen. Wij (Ik en fotohok) hebben aangegeven bij Logitech het verstandig te vinden om eerst een select aantal gebruikers te laten testen.
Logitech kan onmogelijk elke thuissituatie testen, dus dat gaan dus een aantal gebruikers doen. Is alles goed en naar wens, wat zeer in de lijn der verwachting ligt, dan word de rest van de mensen voorzien van een nieuwe set.

Ophouden met die onzin dat ze er niks aan doen en alleen maar iedereen laten wachten! Jullie weten NIET wat er op de achtergrond gebeurd geeft er dan ook geen oordeel over! Er zijn fouten gemaakt en dat hebben ze toegegeven. Het staat aangegeven in de FAQ dat er problemen zijn en hoe verder te handelen. Willen jullie een reclame spot op TV en ze alles speakers terug laten halen ofzo 8)7 Kom op blijf ff redelijk!
Hehehe, you go dude! (ga ervan uit dat je een 'dude' bent)

Ik ga zelf ook deze set aanschaffen (als de nieuwe versie bij de winkel ligt), weet jij of de prijs het zelfde zal blijven? Of misschien duurder geworden na revisie??

[ Voor 6% gewijzigd door Dutch_Baseline op 04-05-2006 13:54 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Dutch_Baseline schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:52:
[...]

Hehehe, you go dude! (ga ervan uit dat je een 'dude' bent) Heb je profiel gecheckt en je bent idd een dude

Ik ga zelf ook deze set aanschaffen (als de nieuwe versie bij de winkel ligt), weet jij of de prijs het zelfde zal blijven? Of misschien duurder geworden na revisie??
Zelfde
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.