Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic DEEL 3

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.030 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:31

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik raad aan om ook niet te gaan voor de huidige logitech boxen. Daarenten raad ik aan om WEL even te wachten en daarna de Z-5500 aan te schaffen, ik vind hem mooier dan de concurrenten en de review op internet zijn het daarmee wel eens. Als je het kan opbrengen moet je echt even wachten, zeker als je zoveel apparaten hebt, wil je graag wat aansluit mogelijkheden.

Binnenkort wel ff wat foto's laten zien dan he :) van je kamer :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nomad85 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:41:
Ik raad aan om ook niet te gaan voor de huidige logitech boxen. Daarenten raad ik aan om WEL even te wachten en daarna de Z-5500 aan te schaffen, ik vind hem mooier dan de concurrenten en de review op internet zijn het daarmee wel eens. Als je het kan opbrengen moet je echt even wachten, zeker als je zoveel apparaten hebt, wil je graag wat aansluit mogelijkheden.

Binnenkort wel ff wat foto's laten zien dan he :) van je kamer :)
Haha ;) Ja zal ik doen.

Maar zal dan nog zeker 6 weken duren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:52
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 00:23:
[...]

Ik heb je even een mailtje gestuurd :)

Nou, ik heb contact gehad met de heer J.B. (van de ABU dus) wat eigenlijk uit zijn verhaal uitkomt is dat ik een aantal tests moest doen. Heb deze allemaal uitgevoerd maar helaas heeft dit allemaal geen verschil gemaakt (Eigenlijk alle tests die hier al een keer genoemd zijn.). Ook op het nieuwe setje heb ik geen verschil gemerkt. Waar het op neer kwam is dat hij eigenlijk geen oplossing voor het probleem had en en dat ik een refund kon krijgen, maar eigenlijk wil ik dit helemaal niet omdat het gewoon een super fijn setje is :(

P.S. Dit gaat dus om de X-530!
Heb je e-mail gelezen. Blijkt wel dat ze zeer veel moeite hebben om het probleem op te lossen.
Vandaag en morgen vind er bezoek plaats vanuit Logitech. De resultaten zullen natuurlijk gepost worden. Door mij danwel door iemand anders.

P.s. Ik word niet bezocht door Logitech op eigen verzoek. Heb er al teveel tijd in gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zonet de volgende mail gekregen:
Geachte heer *disco stu*,

Er zal een nieuwe speakerset naar u gestuurd worden. Graag vernemen we of met deze speakerset de problemen opgelost zijn of dat u één of meer van de problemen blijft houden.

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

*xxx xxx*
Logitech Europe SA
Customer Support
Nu weet ik dat vaak de wijze wordt toegepast van DHL komt de nieuwe set afleveren, en neemt onmiddelijk ook de oude set terug mee. Nuja dit weet ik van hier horen vertellen in dit topic, maar 'officieel' weet ik van deze methode niets af en er wordt ook niets over in die mail geschreven. Dusja waar kan ik mij aan verwachten? Dat er gewoon een set afgeleverd wordt, of dat de oude ook terug mee genomen wordt? Ik heb namelijk geen zin om nu al mijn set in te pakken terug en klaar te laten staan voor moest DHL langskomen (2 weken later ofzo). Of zijn die mannen aan de deur geduldig genoeg om u de tijd te gunnen om @ the moment zelf uw set nog in te pakken?

Zijn er eigenlijk al verbeteringen op doorgevoerd die ze willen uittesten, of is het gewoon een nieuw setje waar ze niks aan verandert hebben en dat ook gaat ploppen?

Iemand die meer klaarheid kan scheppen?

betreft X-530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 20:23:
Heb zonet de volgende mail gekregen:

[...]

Nu weet ik dat vaak de wijze wordt toegepast van DHL komt de nieuwe set afleveren, en neemt onmiddelijk ook de oude set terug mee. Nuja dit weet ik van hier horen vertellen in dit topic, maar 'officieel' weet ik van deze methode niets af en er wordt ook niets over in die mail geschreven. Dusja waar kan ik mij aan verwachten? Dat er gewoon een set afgeleverd wordt, of dat de oude ook terug mee genomen wordt? Ik heb namelijk geen zin om nu al mijn set in te pakken terug en klaar te laten staan voor moest DHL langskomen (2 weken later ofzo). Of zijn die mannen aan de deur geduldig genoeg om u de tijd te gunnen om @ the moment zelf uw set nog in te pakken?

Zijn er eigenlijk al verbeteringen op doorgevoerd die ze willen uittesten, of is het gewoon een nieuw setje waar ze niks aan verandert hebben en dat ook gaat ploppen?

Iemand die meer klaarheid kan scheppen?

betreft X-530
Niet om negatief te klinken maar ik kan je nu al met zekerheid zeggen dat je problemen niet worden opgelost met het omruilen van de speakerset. Een gereviseerde X-530 is er namelijk nog niet en alle setjes ondervinden de problemen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Bor de Wollef schreef op donderdag 13 april 2006 @ 21:54:
[...]

Niet om negatief te klinken maar ik kan je nu al met zekerheid zeggen dat je problemen niet worden opgelost met het omruilen van de speakerset. Een gereviseerde X-530 is er namelijk nog niet en alle setjes ondervinden de problemen.
Mee eens. Ik snap dan ook niet dat Logitech dit doet. Zal de reden hiervan eens vragen. Het wekt namelijk het idee dat er een oplossing is voor de X-530 bezitters terwijl dit helemaal niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm als er nog geen gereviseerde testversie is snap ik ook niet waarom ze willen laten omruilen. Men huidig setje doet het perfect (onafgezien van de plopjes e.d. natuurlijk), en omruilen die ik liever niet als ze nog niets aan de plopjes gedaan hebben, ik kan er alleen maar op achteruit gaan.

Wat ik niet snap is:

- die kerel die de mails tot nu toe stuurde heeft ook aangegeven in de vorige mail dat hij de zaak zou doorverwijzen naar het hoofdkantoor en dat die mij zouden verderhelpen in het Engels. Toch is hij het nu die mij dit meld :? Dat is toch contradictorisch?

Dank u wel voor uw e-mail.

Uit uw e-mail begrijp ik dat correspondentie in het Engels mogelijk is.

Ik heb bij deze uw gegevens doorgestuurd naar het hoofdkantoor. Zodra er meer informatie bekend is zal er contact met u worden gezocht
.

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

*xxx xxx*
Logitech Europe SA
Customer Support

Er zal een nieuwe speakerset naar u gestuurd worden. Graag vernemen we of met deze speakerset de problemen opgelost zijn of dat u één of meer van de problemen blijft houden.

Met vriendelijke groet,

*xxx xxx*
Logitech Europe SA
Customer Support
Dus desondanks dat hij zelf aangeeft dat het hoofdkantoor voortaan contact met mij zal opnemen, is hij het toch weer die nu de mail stuurt dat er een nieuwe set komt?

- Ondertussen weet Logitech al een tijdje dat omruilen gewoon niets helpt, de problemen blijven bij andere exemplaren (toch zolang ze geen veranderingen aanbrengen). B.L. en co hebben dit al erkend. En toch wordt er mij nu gemeld dat er een ander setje gaat bezorgd worden :?

2 zaken die ik dus niet snap...

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
  • Laatst online: 26-10-2023
Logitech is vanmorgen geweest en ik kan niet anders zeggen dat ik verbaasd ben over hoe goed ze dit aanpakken, het was echt een noemenswaardig gebeuren. Ze hadden een nieuwe Z-5500 door de engineers aangepaste systeem bij hun, die we hier getest hebben. Daarnaast hebben we ook 2 andere speakersets de test gegeven, waaronder de Z-5450 (met name naar de achterste 2 wireless speakers gekeken) en de X-530, ook hier zijn dus naar aan het kijken. Ze waren echt ontzettend blij dat ze al die feedback konden krijgen en de mogelijkheid hebben gehad om die sets te testen in zo'n omgeving als de mijne. Ik geloof dat Mr. Bruck mij 5x hartelijk bedankt heeft dat ze hier terecht konden, dus dat vond ik dan ook wel weer leuk natuurlijk.

Ik had een vriend van mij gevraagd om er ook bij te zijn, hij studeert Electro techniek dus hij was m'n technische backup, om het zo maar eens te zeggen. Het ging heel goed allemaal, Mr. Bruck kon dan ook zijn verhaal goed kwijt, want de man is natuurlijk erg technisch aangelegd.

De aanpassingen die hij wilde doorvoeren aan de set is echt ongelofelijk vind ik zelf. Ook de connectie van de POD op de subwoofer wordt helemaal anders, hij liet me de nieuwe connector ook zien en het zag er prima uit (iets met betere throughput ;p). Bij die nieuwe aansluiting is het ook zo dat wanneer je de kabel er in steekt, deze er ook echt in zit en niet nog speling heeft zoals nu wel het geval is. Daarnaast heeft hij ook foto's van mijn set-up gemaakt, waaronder m'n lamp die het voornamelijk veroorzaakt en dergelijke. Had gezegd dat dit geen probleem was, haha. Overigens had ik de eerste versie ever op de markt kennelijk, met de oude rca aansluitingen en oudste pod revisie.

Hoewel we inhoudelijk het over veel dingen hebben gehad is dat voor hier niet zo boeiend om te vertellen denk ik, maar ik kan wel zeggen dat die nieuwe test z-5500 (vooral de subwoofer in dit testsysteem was van binnen flink aangepast, vertelde hij) welke ze hadden meegenomen, het probleem nagenoeg uitgesloopt is, maar nog niet optimaal. Dit vond Mr. Gorter ook, de customer support manager van europa en vertelde er dan ook meteen bij dat het nog beter moet.

Volgende week zit hij de hele week in china, om de problemen en feedback op tafel te leggen en ze willen het hele proces van ontwerp naar uiteindelijke product ook sterk verbeteren, want ze merken nu dat daar toch gaten in zitten.

Als afsluiter hebben we nog een mooi cadeautje gekregen, voor de moeite en de mogelijkheid tot. _/-\o_

Prima geregeld, thx for the opportunity Logitech ! :)

[ Voor 27% gewijzigd door Marf0rz op 14-04-2006 12:12 ]

If you can't beat them, buy them !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:50
Mooi verhaal, ik ben zeker benieuwd :) Kijk dit is nou iets dat het vertrouwen van consumenten in een bedrijf doet verhogen. Go Logitech :)
Marf0rz schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:41:
Als afsluiter hebben we nog een super mooi cadeautje gekregen, voor de moeite en de mogelijkheid tot. _/-\o_
Maak ons es niet zo nieuwsgierig :P Wat was het, wat was het, wat was het?? :9

[ Voor 3% gewijzigd door Luuk1983 op 14-04-2006 12:21 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed zo jongens ga zo door .
was erg nieuwsgierig hoe het afgelopen was met dat bezoek.
Nu zijn we weer wat wijzer,.ben zelf ook helemaal gek van die speakers heb ze gehoord bij media ?.
was er zo vol van maar door deze topic heb ik ze niet gekocht.wacht maar af tot de nieuwe serie er is.

succes hulde aan jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-06 15:54

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Ja dat verhaal klinkt erg goed! Zeker omdat die man zelf al aangaf dat 't nog niet goed genoeg was,.. errug netjes hoor...

(ja wat was 't presentje nou :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
Een Logitech MX1000 Laser Cordless Mouse en een Logitech Harmony 885 Advanced Universal Remote. :) 8)7

@Luuk: Die vriend van me heeft de MX 1000 mee naar huus genomen ;) Maar inderdaad, wel effe goed testen op eventuele plopjes natuurlijk :D Je weet maar nooit !

[ Voor 52% gewijzigd door Marf0rz op 14-04-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Marf0rz schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:29:
Een Logitech MX1000 Laser Cordless Mouse en een Logitech Harmony 885 Advanced Universal Remote. :) 8)7
Relaxed ;)

Wat zei jij: pff, niet eens een G5, jullie moeten zeker van je ouwe zooi af ;) Goed opletten of die dingen geen plopjesprobleem hebben :P Dus als je muiscursor ineens verspringt als je de AB gebruikt weet je waar het aan ligt :P

[ Voor 20% gewijzigd door Luuk1983 op 14-04-2006 12:39 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 17:04
Marf0rz schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:41:
Logitech is vanmorgen geweest en ik kan niet anders zeggen dat ik verbaasd ben over hoe goed ze dit aanpakken, het was echt een noemenswaardig gebeuren. Ze hadden een nieuwe Z-5500 door de engineers aangepaste systeem bij hun, die we hier getest hebben. Daarnaast hebben we ook 2 andere speakersets de test gegeven, waaronder de Z-5450 (met name naar de achterste 2 wireless speakers gekeken) en de X-530, ook hier zijn dus naar aan het kijken. Ze waren echt ontzettend blij dat ze al die feedback konden krijgen en de mogelijkheid hebben gehad om die sets te testen in zo'n omgeving als de mijne. Ik geloof dat Mr. Bruck mij 5x hartelijk bedankt heeft dat ze hier terecht konden, dus dat vond ik dan ook wel weer leuk natuurlijk.

Ik had een vriend van mij gevraagd om er ook bij te zijn, hij studeert Electro techniek dus hij was m'n technische backup, om het zo maar eens te zeggen. Het ging heel goed allemaal, Mr. Bruck kon dan ook zijn verhaal goed kwijt, want de man is natuurlijk erg technisch aangelegd.

De aanpassingen die hij wilde doorvoeren aan de set is echt ongelofelijk vind ik zelf. Ook de connectie van de POD op de subwoofer wordt helemaal anders, hij liet me de nieuwe connector ook zien en het zag er prima uit (iets met betere throughput ;p). Bij die nieuwe aansluiting is het ook zo dat wanneer je de kabel er in steekt, deze er ook echt in zit en niet nog speling heeft zoals nu wel het geval is. Daarnaast heeft hij ook foto's van mijn set-up gemaakt, waaronder m'n lamp die het voornamelijk veroorzaakt en dergelijke. Had gezegd dat dit geen probleem was, haha. Overigens had ik de eerste versie ever op de markt kennelijk, met de oude rca aansluitingen en oudste pod revisie.

Hoewel we inhoudelijk het over veel dingen hebben gehad is dat voor hier niet zo boeiend om te vertellen denk ik, maar ik kan wel zeggen dat die nieuwe test z-5500 (vooral de subwoofer in dit testsysteem was van binnen flink aangepast, vertelde hij) welke ze hadden meegenomen, het probleem nagenoeg uitgesloopt is, maar nog niet optimaal. Dit vond Mr. Gorter ook, de customer support manager van europa en vertelde er dan ook meteen bij dat het nog beter moet.

Volgende week zit hij de hele week in china, om de problemen en feedback op tafel te leggen en ze willen het hele proces van ontwerp naar uiteindelijke product ook sterk verbeteren, want ze merken nu dat daar toch gaten in zitten.

Als afsluiter hebben we nog een mooi cadeautje gekregen, voor de moeite en de mogelijkheid tot. _/-\o_

Prima geregeld, thx for the opportunity Logitech ! :)
Klinkt goed Marforz, ben blij dat het allemaal goed is verlopen. Was J.B. een beetje uitgeslapen van z'n jetlag van gisteren? :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
LiMbO83 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:09:
[...]

Klinkt goed Marforz, ben blij dat het allemaal goed is verlopen. Was J.B. een beetje uitgeslapen van z'n jetlag van gisteren? :P .
Dat wel, maar hij had een lange vlucht achter de rug inderdaad. 10 uur ofzo :+ Daarentegen was ik nogal moe, haha, maar het is me wel redelijk gelukt allemaal geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Marf0rz schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:20:
[...]

Dat wel, maar hij had een lange vlucht achter de rug inderdaad. 10 uur ofzo :+ Daarentegen was ik nogal moe, haha, maar het is me wel redelijk gelukt allemaal geloof ik.
@Marf0rz Check mail.

Klinkt idd allemaal erg goed. Blijkt dat ze de zaak goed aan het onderzoeken zijn nu. Zelfs het aanpassen van de verbinding tussen POD en sub word aangepast. Wie had dat ooit verwacht! Complimenten Logitech. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco_100
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 12:02

royco_100

Enthousiaste Tweaker

Hebben zo ook maar iets gezegt over andere speakersets? (x-530 etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
royco_100 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:50:
Hebben zo ook maar iets gezegt over andere speakersets? (x-530 etc.)
Naar mijn weten zijn er door Logitech 3 speakersset getest (heel toevallig de drie die bovenaanstaan in de poll in te TS ;))

Het zijn dus de:

Z-5500
Z-5450
X-530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mensen, ik ervaar het probleem ook, heb het topic al een tijdje gevolgd. Echt mooi dat er nu daadwerkelijk iets van actie ondernomen wordt. :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
tm030614 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:14:
[...]

Naar mijn weten zijn er door Logitech 3 speakersset getest (heel toevallig de drie die bovenaanstaan in de poll in te TS ;))

Het zijn dus de:

Z-5500
Z-5450
X-530
Yes :)

Een aangepaste Z-5500
Een retail Z-5450
Een retail X-530

Deze zijn getest in mijn kamer, wat de uitslag daar van was maakt voor het algemeen niet zo uit denk ik. De X-530 gaf bij mij, in dezelfde opstelling en lamp geen ploppen, als je je oor bij de subwoofer hielt hoorde je wel heel erg zacht een klein plofje. De Z-5450 had ook bij mij het probleem maar een heel klein beetje, maar de wireless achter speakers waren in ieder geval niet goed. Een soort sissend geluid/ruis (hij dacht te weten waar dat aan lag) en heeft dit dan ook opgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco_100
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 12:02

royco_100

Enthousiaste Tweaker

tm030614 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:14:
[...]

Het zijn dus de:

Z-5500
Z-5450
X-530
Leuk, getest, maar gaan ze er ook wat aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Marf0rz schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:19:
[...]

De X-530 gaf bij mij, in dezelfde opstelling en lamp geen ploppen, als je je oor bij de subwoofer hielt hoorde je wel echt wel heel erg zacht een klein plofje.
De X-530 geeft ploppen en tikken over ALLE speakers, niet noodzakelijkerwijs alleen de subwoofer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
wanneer word de boel nou omgeruild dan? ik heb al 2 week geleden een mail gestuurd naar de helpdesk maar nooit iets terug ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
Bor de Wollef schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:22:
[...]

De X-530 geeft ploppen en tikken over ALLE speakers, niet noodzakelijkerwijs alleen de subwoofer.
Bij mij dus niet, want dit hebben we getest en heb ik met mijn eigen ogen en oren kunnen zien en horen, mijn beste. De speakers hadden we uiteraard ook aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
royco_100 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:20:
[...]

Leuk, getest, maar gaan ze er ook wat aan doen?
Het feit dat ze uberhaupt al de moeite doen om die speakersets mee te nemen en te testen blijkt wel dat ze daar wat aan gaan doen natuurlijk. :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:24:
wanneer word de boel nou omgeruild dan? ik heb al 2 week geleden een mail gestuurd naar de helpdesk maar nooit iets terug ontvangen.
Wil je de e-mail die je van Logitech terug hebt gehad als, bevestiging dat je probleem is aangemeld, sturen naar plopjesprobleem@xs4all.nl

Zorg ik dat volgende week iemand van Logitech direct contact met je opneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Marf0rz schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:28:
[...]

Het feit dat ze uberhaupt al de moeite doen om die speakersets mee te nemen en te testen blijkt wel dat ze daar wat aan gaan doen natuurlijk. :? :)
Mee eens. De sfeer moet niet te negative worden hier. Logitech heeft tijd nodig om het probleem te onderzoeken. En ze kunnen nou eenmaal dit probleem niet 123 oplossen.

Een oplossing komt er. En dat duurde ongeveer 6 weken. Ze hebben nu dus nog 4 weken over. Dus geeft ze ook gewoon de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marf0rz schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:19:
De X-530 gaf bij mij, in dezelfde opstelling en lamp geen ploppen, als je je oor bij de subwoofer hielt hoorde je wel heel erg zacht een klein plofje.
Hmm een kleine plof... Ze mogen nog altijd bij mij komen testen hoor, dan is het een serieuze plof :D ;) En idd, bij mij komen de ploppen ook uit alle speakers. (misschien heb jij een latere versie MarfOrz)

Allenszins hoop ik dat deze test niet hun enthousiasme gaat temperen om ook de X-530 te verbetere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja zijn ze alleen bij marf0rz wezen kijken dan? of zijn ze ook nog bij daadwerkelijk iemand geweest die last heeft met de X-530 thuis? Ben blij dat ze goede oplossingen hebben voor de Z-5500. Maar ben bang dat X-530 nu op de achtergrond raakt omdat deze dus geen plopjes gaf bij marf0rz ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 20:06:
Mja zijn ze alleen bij marf0rz wezen kijken dan? of zijn ze ook nog bij daadwerkelijk iemand geweest die last heeft met de X-530 thuis? Ben blij dat ze goede oplossingen hebben voor de Z-5500. Maar ben bang dat X-530 nu op de achtergrond raakt omdat deze dus geen plopjes gaf bij marf0rz ..
Ik kan je verzekeren dat dat niet het geval is InFlAm3. Hoewel het bij mij niet zo was heb ik ze duidelijk gemaakt dat andere wel problemen hebben met de set en dit hebben ze dan ook gewoon opgeschreven en zullen ze niet vergeten.

De beste man zit deze week in china en zal alles op tafel leggen. Bovendien zijn ze uiteraard niet alleen bij mij geweest, ze zijn in 2 dagen tijd bij meerdere personen met verschillende problemen en speakersets langsgeweest. Dit is gecoördineerd door Limbo83.

[ Voor 13% gewijzigd door Marf0rz op 15-04-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredster
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-08 02:38
Goed nieuws dat ze zijn langs geweest bij verschillende personen. :*)

Inmiddels ben ik opgebeld door een Nederlandse persoon van Logitech helpdesk die me wat vragen stelde over het probleem.

Met hem afgesproken dat de set omgeruild zou gaan worden in 6 weken als de nieuwe set klaar is.

Keeping fingers crossed here...

:)

Eat more Freud, it keeps you Jung!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
tm030614 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:54:
[...]

Wil je de e-mail die je van Logitech terug hebt gehad als, bevestiging dat je probleem is aangemeld, sturen naar plopjesprobleem@xs4all.nl

Zorg ik dat volgende week iemand van Logitech direct contact met je opneemt.
ik heb nooit wat van logitech terug ontvangen. maar ik zal het nog wel even een keer melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
WSaeNoTSoCK schreef op zondag 16 april 2006 @ 03:37:
[...]

ik heb nooit wat van logitech terug ontvangen. maar ik zal het nog wel even een keer melden.
Waarschijnlijk heb je dan iets verkeerd gedaan. Logitech stuurt altijd een autoreply mail.
Zoals je zelf al zegt, nogmaals proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 11:14
ik heb zelf een X-530 waarbij de plopjesprobleemvoorkomt, als ik in de poll kijk zijn er toch ook behoorlijk wat mensen met het plopjesprobleem, waarom doet Logitech daar niks aan ? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andyy schreef op zondag 16 april 2006 @ 13:25:
ik heb zelf een X-530 waarbij de plopjesprobleemvoorkomt, als ik in de poll kijk zijn er toch ook behoorlijk wat mensen met het plopjesprobleem, waarom doet Logitech daar niks aan ? |:(
Kijkt even naar de post van Marf0rz. Daarin staat duidelijk dat ze ook aan het kijken zijn naar de x-530
Maar wanneer kunnen we de verbeterede versies van de z-5500 in de winkel verwachten? Is daar al iets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 13:37:
[...]

Kijkt even naar de post van Marf0rz. Daarin staat duidelijk dat ze ook aan het kijken zijn naar de x-530
Maar wanneer kunnen we de verbeterede versies van de z-5500 in de winkel verwachten? Is daar al iets over bekend?
Het zal ongeveer 3 maanden duren. Over 4 weken wordt de vernieuwde Z-5500 afgerond. Deze zal dan eerst getest worden. Reken op nog eens vier weken voordat het apparaat in massa-productie wordt genomen. Vervolgens zul je de vernieuwde versie alleen in winkels aantreffen die daadwerkelijk een partij hebben besteld. Dit kan, afhankelijk van het formaat van de winkel, wederom maanden duren. Winkels willen toch eerst van de oude voorraad af, alvorens een nieuwe set in te kopen.

Als je dus de juiste winkel vindt, kijk je alsnog minimaal tegen 2 tot 3 maanden wachttijd aan.

Edit: Oja, prettig pasen iedereen }:O

[ Voor 3% gewijzigd door LiMbO83 op 16-04-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Drie maanden? Ik hoop dat indien je je set wilt laten vervangen ze wel ietsje eerder een nieuwe set bij mij kunnen krijgen? :|

Hier stond een dode link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
strandbal schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:30:
Drie maanden? Ik hoop dat indien je je set wilt laten vervangen ze wel ietsje eerder een nieuwe set bij mij kunnen krijgen? :|
Het ruilen van de set gebeurt ook direct bij Logitech en niet bij de winkels waar limbo83 het over heeft. Lijkt me wel dat dat een stuk sneller zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Roeltjuh schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:58:
[...]

Het ruilen van de set gebeurt ook direct bij Logitech en niet bij de winkels waar limbo83 het over heeft. Lijkt me wel dat dat een stuk sneller zal gaan.
Pas op het moment dat Logitech een oplossing heeft zullen de set omgeruild gaan worden.

Ik heb Logitech vorige week al gevraagd wat te doen met mensen die nu een set kopen. Hierop kreeg ik het volgende antwoord:

I would like you to know that Logitech has extremely high quality standards built into our manufacturing processes and always monitor the quality of products leaving our factory. In the case of our speaker series we are being especially vigilant. While we can't guarantee a 100% record, we are confident that all necessary measures are in place to ensure no products with issues leave our warehouse in these 6 weeks before the replacement units begin to come through. In short, we are doing everything we can to narrow the chances of a customer buying a faulty product to an absolute minimum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Roeltjuh schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:58:
[...]

Ik had het niet over ruilen, ik gaf antwoord op de vraag over de duur van de verschijning van de verbeterde set in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 17:40

thommich

Belg

(wohoo, eerste post hier ;) )

Ik heb dus ook een Z-5500 gekocht: link nr "mijn" forum

Het probleem is dat ik in België woon, en ik ben niet zeker of er ook fora in België zijn die zoveel kunnen bereiken bij Logitech als jullie. Ik zou graag weten hoe dat nu zit ivm het ophalen door DHL, geldt dit ook voor België? Of moet ik hem eerst terugzenden naar Alternate, waar ik hem gekocht heb? Indien ja, leef ik liever verder met de plopjes, want een set van 25? kg opzenden is duur, vooral met de tarieven van de Belgische post 8)7

offtopic: ik heb nog een probleempje, mijn Z-5500 is aangesloten op mijn dvd-speler in de woonkamer (en soms dan weer op de pc ;) ) Maar de afstandsbedieningen werken door elkaar. Vb: als ik het volume verlaag, gaat de dvd-lade open. Als ik het effect verander, verandert het geluidskanaal dat wordt afgelezen van de dvd... In het begin heeel lollig, maar na een weekje echt lullig |:(

Hopelijk kunnen jullie mij helpen? Ik heb ondertussen ook hier een post gezet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
thommich schreef op maandag 17 april 2006 @ 10:53:

Het probleem is dat ik in België woon, en ik ben niet zeker of er ook fora in België zijn die zoveel kunnen bereiken bij Logitech als jullie. Ik zou graag weten hoe dat nu zit ivm het ophalen door DHL, geldt dit ook voor België? Of moet ik hem eerst terugzenden naar Alternate, waar ik hem gekocht heb? Indien ja, leef ik liever verder met de plopjes, want een set van 25? kg opzenden is duur, vooral met de tarieven van de Belgische post 8)7
Neem even contact op met Logitech. Dit zal géén probleem zijn.
offtopic: ik heb nog een probleempje, mijn Z-5500 is aangesloten op mijn dvd-speler in de woonkamer (en soms dan weer op de pc ;) ) Maar de afstandsbedieningen werken door elkaar. Vb: als ik het volume verlaag, gaat de dvd-lade open. Als ik het effect verander, verandert het geluidskanaal dat wordt afgelezen van de dvd... In het begin heeel lollig, maar na een weekje echt lullig |:(

Hopelijk kunnen jullie mij helpen? Ik heb ondertussen ook hier een post gezet 8)
Inderdaad offtopic. Maak even een nieuw topic aan. Alhoewel ik betwijfel op dit op te lossen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
thommich schreef op maandag 17 april 2006 @ 10:53:

Ik heb ook dit probleem, woon ook in België en heb contact opgenomen met Logitech. Omruilen was geen probleem, ze gingen het regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Niet online
LiMbO83 schreef op maandag 17 april 2006 @ 08:57:
[...]

Ik had het niet over ruilen, ik gaf antwoord op de vraag over de duur van de verschijning van de verbeterde set in de winkel.
Dat begreep ik maar al te goed. strandbal vroeg vervolgens of het omruilen ook zo lang zou gaan duren, waarop ik hem uitlegde dat jij het over de tijd had dat de set in de winkels zou liggen en dat het ruilen bij Logitech dus wel eerder zal kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Roeltjuh schreef op maandag 17 april 2006 @ 12:34:
[...]

Dat begreep ik maar al te goed. strandbal vroeg vervolgens of het omruilen ook zo lang zou gaan duren, waarop ik hem uitlegde dat jij het over de tijd had dat de set in de winkels zou liggen en dat het ruilen bij Logitech dus wel eerder zal kunnen.
Ah, mijn koffiemoment schoot tekort. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 17:40

thommich

Belg

Ik heb ook dit probleem, woon ook in België en heb contact opgenomen met Logitech. Omruilen was geen probleem, ze gingen het regelen.
Maar jij hebt hem mss in België gekocht, ik heb hem in Nederland bij Alternate gekocht, dus wie verzorgt dan de ophaling? :?

Nu, ik ga een dezer weken wel contact opnemen met Logitech, dan hoor ik het wel van hen...
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van belgie en heb in een belgsiche shop gekocht. Heb gewoon via deze pagina het probleem omschreven, is dus van Logitech NL. Ze hebben hierop gewoon gereageerd en geen enkele opmerking gemaakt over het feit dat ik van Belgie ben. Ik denk dat alle zaken mbt dit probleem ook sowieo worden doorgespeeld aan Logitech NL mits daar de hoofdzetel is van de BeNeLux afdeling. Uiteindelijk sturen ze de zaak op hun beurt door naar de hoofdzetel van Europa in Zwitserland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een fantastisch topic :o Ik heb er zelf ook erg veel last van, zeker als de lampen in de badkamer aangaan. Meteen maar even een email verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had na aanleiding van dit probleem de helpdesk al maanden geleden gemeld en heb toen als pleister op de wond een zgn. 'Gold Pass' opgestuurd gekregen waarmee ik eenmalig 15% korting kan krijgen op een product naar keuze via http://shop.logitech.com. Nou dacht ik dus slim te zijn en ipv de set over een paar weken om te ruilen, mijn geld terug te vragen en dan vervolgens dezelfde set weer terug te kopen met die 15% korting !! Zij het niet dat de prijzen op die site zoooo belachelijk hoog zijn dat je nog steeds veel duurder uit bent zelfs met die korting. Zo kost de set bij http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=303911 op dit moment 289 euro en op de Logotech website maar liefst 399 euro !!! Tot zover dit snode plannetje... |:(

Ben wel heel blij dat Logitech dit doet, want naast het ploppen heb ik ook een keiharde bromtoon uit de subwoofer (die trouwens bij Komplett al eerder is omgeruild voor een exemplaar met precies dezelfde klacht, wees dus gewaarschuwd als je er een daar besteld!). De productiedata van beide foutieve setjes is trouwens 8 dec 2005 en heeft de normale speakerdraad aansluitingen ipv cinch (tulp). Die laatste (eerste versies) hebben trouwens geen last van dit probleem, zo heb ik begrepen uit diverse fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, ik heb ook last van een vervelende brom die maar niet weg wil.
Ik ga ook nog wel even bellen, want ik zie dat een mailtje sturen wel eens lang kan duren gezien sommige reacties hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De volgende notitie naar aanleiding van het persoonlijk onderhoud tussen de heren van Logitech en mijzelf.

Een korte toelichting voor wat betreft de connector verbinding van de POD.

De intentie van Logitech is de connector welke zich bevindt aan de achterzijde van de sub-woofer te vervangen, daar de huidige connector een slechte of geheel geen massaverbinding (ground) maakt met de stalen plaat waarop deze is gemonteerd. Een ander type connector ondervangt dit euvel.

Echter, indien de stekker (plug) van de kabel van de POD in de connector wordt geplaatst en vastgeschroefd, is er niet altijd sprake van een goede massaverbinding tussen de stalen behuizing van de connector en de stalen behuizing van de stekker.
Indien de stekker lichtjes op en neer wordt bewogen kan de massaverbinding tussen deze twee items worden verbroken (zoals door ons veelvuldig werd geconstateerd).

Daar de afscherming (shielding) van de kabel uitsluitend en alleen elektrisch is verbonden met de stalen behuizing van de stekker, zal dus ook de kabelafscherming zijn massaverbinding verliezen.
Hierdoor komen wij weer terug bij de huidige situatie, immers de kabelafscherming kan zich dan weer gedragen als een antenne daar de "stoorsignalen" niet afgevoerd kunnen worden naar massa (vandaar de toepassing van een condensator en weerstand in de POD).

N.B.: Een elektrische "staal op staal" verbinding is van nature al niet optimaal.

Vandaar het advies aan Logitech de kabelafscherming niet met de stalen behuizing van de stekker te verbinden, maar met het contactpunt (het pennetje) in de stekker welke de massaverbinding tussen de versterker en de POD verzorgt. Hiermede wordt een betrouwbare massaverbinding gerealiseerd.
(Tenzij de connector en/of de stekker zijn beschadigd, in dat geval werkt waarschijnlijk de hele unit niet meer).

De noodzaak van de in de POD toegepaste condensator en weerstand komt hiermede uiteraard te vervallen (de kabelafscherming is dan slechts aan één zijde elektrisch verbonden - open ended shield -).

R.C.

Toevoeging:

Er worden door Logitech tevens een aantal andere verbeteringen toegepast welke de "performance" van de unit zeer zeker ten goede zal komen.

R.C.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist wou ik even bellen maar ze vragen om een M/N nummer oid.
Dus heb maar weer opgehangen want de vraag is waar kan ik die vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:10:
Zojuist wou ik even bellen maar ze vragen om een M/N nummer oid.
Dus heb maar weer opgehangen want de vraag is waar kan ik die vinden 8)7
een S/N nummer misschien? Serial nummer? :)
Ik vond die ook niet, ik heb toen de PID gegeven (staat op de boxen en POD)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-07 07:35
Het M/N nummer wat achter op je Subwoofer staat hebben ze bij mij idd niet nodig gehad, ik heb net namelijk gebeld, omdat ik totaal geen reactie op stel een vraag emails kreeg, man van logitech zei dat je account daarvoor geactiveerd moest worden?
ik heb wel het PID nummer gegeven en geprobeerd die test te doen, alle kabels van de sataliet speakers los maken, zodat alleen de subwoofer en de POD vast zit. Ook alle input kabels van de POD los gemaakt, maar niets geen Plopjes gehoord, ik hoor ze ook alleen maar uit de satalieten komen maar goed, zou vanavond de test nogmaals herhalen en morgen nog eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RC: Ziet er goed uit al die veranderingen. Ik wil best wel een poosje wachten, (lees als: ook wel langer als die 6 week) als ik straks in een keer iets goed terug krijg.

Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
Inderdaad R.C., de man liet me de nieuwe connector ook zien. Zag er goed uit en hij vertelde ook het verhaal wat jij nu verteld. Ik vroeg ook of hiermee de performance een boost krijgt en vertelde mij wederom hetzelfde.

Dit dus eventjes ter bevestiging, dan horen jullie het niet alleen van R.C. O+ :)

[ Voor 81% gewijzigd door Marf0rz op 18-04-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marf0rz schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:58:
[...]

Inderdaad R.C., de man liet me de nieuwe connector ook zien. Zag er goed uit en hij vertelde ook het verhaal wat jij nu verteld. Ik vroeg ook of hiermee de performance een boost krijgt en vertelde mij wederom hetzelfde.

Dit dus eventjes ter bevestiging, dan horen jullie het niet alleen van R.C. O+ :)
Heb verzuimd jouw verslag te lezen, ziet er goed uit.
Heb de beide heren van Logitech de avond ervoor ontmoet (donderdag) en ze een paar uur (tijdens een maaltijd) aan de praat gehouden. Heb begrepen dat beide heren hun ogen nog wel open konden houden.

R.C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Kreeg zojuist een e-mail van Logitech.

Dear Mr.,

I hope you had good Easter Holidays.
After Logitech's visit last week, we are currently in the process of revising and setting up a few new FAQs that will be published tomorrow on our website. First in English but translations should not take long on board.
These new FAQs will cover hum, buzz, pops and clicks issues as well as radio station interferences.

I'll keep you informed as soon as they are published. Please allow us 1-2 days for translation.

Best Regards

C. F.
Logitech Europe SA
European Customer Service

C.F. is een collega van B.L. Hij is echter op vakantie, dus C.F. neemt voor hem waar.

Zoals jullie lezen word de FAQ aangepast. Dit is tevens voor de 'twijfelaars' onderons. Ook naar de overige problemen - brom en radio - word gekeken. Waneer er een definitieve oplossing is, is nog niet precies bekend. Maar gun Logitech de tijd. Ze zijn bijzonder hard aan het werk om tot een oplossing te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir Guinhill schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:42:
Het M/N nummer wat achter op je Subwoofer staat hebben ze bij mij idd niet nodig gehad, ik heb net namelijk gebeld, omdat ik totaal geen reactie op stel een vraag emails kreeg, man van logitech zei dat je account daarvoor geactiveerd moest worden?
ik heb wel het PID nummer gegeven en geprobeerd die test te doen, alle kabels van de sataliet speakers los maken, zodat alleen de subwoofer en de POD vast zit. Ook alle input kabels van de POD los gemaakt, maar niets geen Plopjes gehoord, ik hoor ze ook alleen maar uit de satalieten komen maar goed, zou vanavond de test nogmaals herhalen en morgen nog eens bellen.
Bedankt.

Wordt vanavond dan ff alle snoertjes een naam geven zodat ik weet waar ze weer terug in moeten als de test voorbij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf ook logitech speakers (weet type niet) en heb ook last van die plopjes als er een lamp aan of uit gaat in het huis. Soms storend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm. Je weet toch zelf wel wat je hebt gekocht ? Kijk anders de bon er op na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• *discostar*
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Check ik net m'n bankrekening.. heb ik het aankoopbedrag + verzendkosten van m'n z5500 terug _/-\o_

Nu hopen dat DHL nog ff op zich laat wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
*discostar* schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:02:
Check ik net m'n bankrekening.. heb ik het aankoopbedrag + verzendkosten van m'n z5500 terug _/-\o_

Kijk ! Dat zijn goede berichten. Snel trouwens hoor, van Logitech. Goeie zaak dit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
*discostar* schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:02:

Heb je daarvoor je bon moeten laten zien, of storten ze een standaard bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• *discostar*
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je krijgt een refund formulier dat je in moet vullen en met een kopie van de bon erbij moet terug faxen/mailen/posten. Je krijg dus gewoon terug wat je zelf betaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:23
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:45:
Toevoeging:

Er worden door Logitech tevens een aantal andere verbeteringen toegepast welke de "performance" van de unit zeer zeker ten goede zal komen.

R.C.
Op welke manier zal de performance aangepast worden, gaan ze de sub lager afkappen of iets dergelijks?

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

hebben jullie nu al een reactie van Logitech :?

Ik heb 3 weken geleden gebeld maar heb nog helemaal niets ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Twix schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:39:
hebben jullie nu al een reactie van Logitech :?

Ik heb 3 weken geleden gebeld maar heb nog helemaal niets ontvangen?
Je geeft aan gebeld te hebben. Wat is je case formulier. Iets met een 6.
Als je dit niet gehad hebt, nogmaals bellen met Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Zojuist een bericht van Logitech. Men is bezig de informatie aan te passen op de website. Aan een Nederlandstalige versie word druk gewerkt.

Hello Bart,

With this message I would like to inform you that we now have 2 new FAQs on our website that were published today. They can be found on the English interface and will be translated in several languages including Dutch during next week.

Hiss/Radio/Stutter:
http://logitech-en-emea.c.../std_adp.php?p_faqid=3630

Pop/Click:
http://logitech-en-emea.c.../std_adp.php?p_faqid=3629

A third FAQ is still being reviewed at the moment. I will of course keep you informed when it is published.

Best regards

C. F.
Logitech Europe SA

[ Voor 1% gewijzigd door tm030614 op 20-04-2006 18:59 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ondertussen ook al nieuws hoever ze staan met de X-530 setjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is de refund op m'n rekening gezet, één dag nadat ik m'n rekeningnr heb doorgegegen. Heel mooi en snel van Logitech. T.T was ook supervriendelijk :)

Sturen ze vanzelf nog verdere info over wanneer DHL komt? Want gedetailleerde info heb ik nog niet gekregen, dus morgen ofzo best nog eens mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Zo te horen is Logitech erg snel en correct met het terugstorten van de bedragen. Het doet me goed dat te horen. Nu maar wachten op een echt goede set (en een goede oplossing voor mensen met de X-530 etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:29:
Is er ondertussen ook al nieuws hoever ze staan met de X-530 setjes?
Geduld meer kan ik niet zeggen. Ze kunnen niet alles tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:46:
Sturen ze vanzelf nog verdere info over wanneer DHL komt? Want gedetailleerde info heb ik nog niet gekregen, dus morgen ofzo best nog eens mailen...
Over het algemeen belt DHL zelf voor een afspraak. Je gegevens krijgen ze dan dus van Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Zover ik weet krijg je informatie van Logitech hoe je DHL kun contacteren. Voor de zekerheid heb ik de vraag doorgestuurd naar Logitech.
Ik geef je binnenkort uitsluitsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Jammer dat je hem moet inruilen. Mijn broer heeft een Z-5500, anders kon ik zijn oude overnemen dan maar wat plopjes erbij :*) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het jammer dat mensen nog steeds proberen misbruik te maken van de goede service die logitech nu geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:45:
Ik vind het jammer dat mensen nog steeds proberen misbruik te maken van de goede service die logitech nu geeft.
zo bedoel ik het niet. Ik zeg jammer dat het zo is. Ik zeg niet dat ik het zo ga regelen dat we hem niet in hoeven te ruilen ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Mee eens maar het berichtje van arieman007 was duidelijk niet serieus bedoeld. Zie de smilies, die staan er niet voor niks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arieman007 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:27:
Jammer dat je hem moet inruilen. Mijn broer heeft een Z-5500, anders kon ik zijn oude overnemen dan maar wat plopjes erbij :*) :P
dan koop je hem voor een paar centen over :+ :+ :+

het gaat goed zie ik iedereen is ook dik tevreden over de service van logitech... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Als mensen hier publiekelijk misbruik maken wordt het tijd dat een mod ofzo eens ingrijpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

tm030614 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:16:
Zojuist een bericht van Logitech. Men is bezig de informatie aan te passen op de website. Aan een Nederlandstalige versie word druk gewerkt.

Hello Bart,

With this message I would like to inform you that we now have 2 new FAQs on our website that were published today. They can be found on the English interface and will be translated in several languages including Dutch during next week.

Hiss/Radio/Stutter:
http://logitech-en-emea.c.../std_adp.php?p_faqid=3630

Pop/Click:
http://logitech-en-emea.c.../std_adp.php?p_faqid=3629

A third FAQ is still being reviewed at the moment. I will of course keep you informed when it is published.

Best regards

C. F.
Logitech Europe SA
Nou, deze FAQ items zijn dus weer grotendeels bullshit en het probleem wordt weer gelegd bij een matige kwaliteit geluidskaart etc... In mijn geval X-Fi Extrememusic (ECHT goedkoep)....

Verder gaat hiet niet om een "Hiss" maar om een "Humming" sound.... Heel iets anders n.l.

Wat is het toch moeilijk voor engelstaligen om goed engels te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ook ik vind de faqs erg tegenvallen. Bv over het radio probleem:
Radio Interference

Though extremely rare, it is possible for speakers to pick up interference / noise from radio stations. The most common reason is that the system is in close proximity (3 km) to a high power transmission source or repeater tower. You might experiencing similar problems with other electronic devices (alarm clock radio, telephone, …).
Ik lijk alleen stations te ontvangen die erg ver weg zijn en heb hier ook last van terwijl er geen repeater of zendmast in de buurt is (voor zover ik dan kan controleren). Daarnaast is het radio probleem absoluut niet "very rare" gezien alle X-530's er last van hebben.

Wat Logitech heeft gedaan is een algemeen verhaaltje neergezet wat eigenlijk direct niet direct aan het probleem gerelateerd is (namelijk het slechte ontwerp of de slechte fabrikage) om zo het gevoel te geven dat het probleem niet direct bij Logitech zelf ligt. Dit terwijl bv mijn Labtec speakers van 50 gulden (!) geen last hebben van alle bekende problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Ik vind de FAQ wel meevallen eigenlijk. Hoewel verschillende sets problemen hebben waarbij het zeker aan de set ligt is het de bedoeling van een FAQ om de mogelijke oorzaken te achterhalen. Het kan me voorstellen dat het niet altijd aan de set zelf ligt. Ik vind het dus wel redelijke FAQ's. Er zijn inderdaad geluidskaarten die gaar zijn en zoals ze de FAQ opzetten is het uitsluiten van mogelijke oorzaken om er zeker van te zijn dat het aan de set ligt.

Je kan daarna altijd contact opnemen met customer support. Daarbij wordt de Z-5500 apart genoemd en gelinkt naar de FAQ waar in staat dat je contact kan opnemen met CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Zo kan ik nog wel heel veel redenen opnoemen waar het aan zou kunnen liggen. Het is echter nu wel bekent dat de problemen worden veroorzaakt door de sets zelf. Daar om heen draaien heeft imho geen zin. Er komt in de faqs ook niet duidelijk naar voren dat Logitech op de hoogte is van de problemen met de huidige generatie speakers. Ze hadden er iets neer moeten zetten dat de problemen bekend zijn en dat men hard op zoek is naar een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Ik zal aangegeven bij Logitech dat jullie de FAQ's niet goed vinden. Ikzelf ben het hier niet mee eens. De informatie is duidelijk geschreven en er word netjes doorverwezen naar de support afdelingen.

Je moet ook begrijpen dat het niet altijd aan de speakerset ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Het ligt misschien niet altijd aan de speakerset maar er zijn nu een aantal problemen bekend die WEL aan de speakersets liggen. Logitech doet echter voorkomen alsof dit anders is. Imho zijn deze versie faqs evenveel waard als geen faqs voor de mensen die last van de bekende problemen hebben die wel aan de set liggen. Logitech draait er imho gewoon veel te veel omheen en doen nog steeds voorkomen alsof de bekende problemen niet aan hun product liggen wat imho niet terrecht is.

Ik lees nergens terug dat er bekende problemen zijn waar men nu hard mee aan het werk is. Imho zou dat er wel in moeten staan. De informatie die er nu staat is welliswaar goed geschreven maar gaat imho onvoldoende in op de problemen die zich met het produkt voordoen en legt te veel nadruk op andere mogelijkheden.

[ Voor 27% gewijzigd door Bor op 21-04-2006 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Bor de Wollef schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:01:
Het ligt misschien niet altijd aan de speakerset maar er zijn nu een aantal problemen bekend die WEL aan de speakersets liggen. Logitech doet echter voorkomen alsof dit anders is. Imho zijn deze versie faqs evenveel waard als geen faqs voor de mensen die last van de bekende problemen hebben die wel aan de set liggen. Logitech draait er imho gewoon veel te veel omheen en doen nog steeds voorkomen alsof de bekende problemen niet aan hun product liggen wat imho niet terrecht is.

Ik lees nergens terug dat er bekende problemen zijn waar men nu hard mee aan het werk is. Imho zou dat er wel in moeten staan. De informatie die er nu staat is welliswaar goed geschreven maar gaat imho onvoldoende in op de problemen die zich met het produkt voordoen en legt te veel nadruk op andere mogelijkheden.
Duidelijk. Heb je opmerkingen doorgestuurd naar de manager van de custumer support afdelingen van de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind de FAQ ook wel een beetje povertjes, en dan idd over dat radio-ontvangst. Je ziet ook dat de plopjes een aparte FAQ hebben gekregen waar wel volledig de uitleg in gedaan wordt, maar de radio-ontvangst wordt in een aparte faq gezet, waardoor ze de 2 problemen precies van elkaar proberen te koppelen. Ik zeg niet dat dat zo gedaan is omwille van die reden, maar een leek gaat wel denken dat de radio-problemen gewoon aan zijn specifieke situatie ligt, ipv aan de set. En het is al meer dan genoeg bewezen dat de problemen systematisch bij de sets van Logitech voorkomen en bij andere sets niet.

Echter moet ik wel zeggen dat ik er goed kan inkomen, dat als er een zendmast in je buurt is, je set hiervan signaal oppikt en reproduceert. Alleen is het wel zo, dat men het probleem gans hieraan wilt toewijzen, terwijl ik ook geen zendmast in de buurt heb. Uit het andere topic leek dat 90% van de X-530 gebruikers last hadden van het probleem, dit is wel duidelijk denk ik waar de oorzaak dan te zoeken is.

Daarbij is inderdaad het radio-signaal dat ontvangen wordt, niet van lokale zendstations, maar ontvangen we internationale zenders (vreemde talen). Blijkbaar zijn de sets gevoelig voor een bepaald frequentie/amplitude.

Voila hierbij nog wat uitleg en argumentatie waarom ook ik de faq eerlijk gezegd ondermaats vond.

Dit is dus niet bedoeld om nogmaals te zitten vitten, vandaar dat ik wat argumenteer, want ik weet wat Bor De Wollef bedoelt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik ben overigens via de e-mail support keurig geholpen en te woord gestaan.
De meneer die mijn omruil aanvraag behandelde wist precies waar het over ging, en zal ervoor zorgen dat wanneer de nieuwe versie van de 5500 er is, dat er een omruiling komt.
Nu is het maar wachten totdat ie uitkomt.

Iedereen bedankt voor z'n vele werk, vooral Bart natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Arieman007: Sorry voor mijn opmerking. Laten we het er maar op houden dat ik wat chagrijnig was, en je smilies niet had gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Reactie van Logitech:

Hello Bart,

During the coming weeks my colleague will contact each customer via e-mail with the instructions. The e-mail will already include the DHL paperwork in a PDF attachment, as well as the phone number of DHL. The customer just needs to print the paperwork and call DHL to ask them to come and collect the package.
My colleague will have a track&trace code for each shipment and of course at the shipping costs are paid by Logitech.

Best regards and have a nice week-end too.
Cedric

C. F.
Logitech Europe SA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
tm030614 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:16:
[...]
Duidelijk. Heb je opmerkingen doorgestuurd naar de manager van de custumer support afdelingen van de EU.
Hier de reactie van de manager van de customer support op de "klachten" omtrend de nieuwe FAQ's.

Beste Bart,

Dank voor deze terugkoppeling en ook voor je vriendelijke woorden in je emailtje van gisteravond. Ik zal dit ook aan mijn team doorgeven.

Maar applaus of niet, we blijven op scherp staan wat betreft de door jullie gerapporteerde speaker problemen. Dat mag je ook aan de forumgebruikers laten weten. Ik ben me ervan bewust dat jullie plop-, humming- and radio-receiptproblemen met onze speakers (met name Z5500, X530) ervaren.
Daar draaien we niet omheen.

De audio BU werkt aan oplossingen en het is mijn taak (en dat van mijn
team) om daar namens onze eindgebruikers op toe te zien. We proberen met feedback van onze klanten de BU's te helpen om in de toekomst steeds betere produkten af te leveren. Dat geldt niet alleen voor speakers, maar voor alle Logitech produkten. Hoe raar het ook klinkt, ik kan je verzekeren dat geen van onze producten gevrijwaard blijft van (kritische) reacties. En die terugkoppeling horen we graag want het helpt ons uiteindelijk om produkten en klanttevredenheid te verbeteren.

Eigenlijk wordt maar een klein deel van de feedback die we krijgen gepubliceerd in de vorm van een FAQ. En net zo als bij onze service en produkten zijn ook die altijd voor verbetering vatbaar. In het geval van de speaker FAQ's realiseer ik me dat de diagnose en oplossingsrichting niet altijd daadwerkelijk in een oplossing resulteert. Hoe dan ook; er moet een uitweg zijn in de zin dat er naar de klantenservice ge-escaleerd kan worden. Dat geef je m.i. dan ook terecht aan in het forum. Ik zie de FAQ's als dynamisch documenten die C.F / B. L. in overleg met de BU zeker zullen updaten.

Met de klanten die bij ons uitkomen zoeken we een oplossing. Ik heb er vertrouwen in dat we daar met de audio BU uitkomen en mocht het in een specifiek geval echt niet lukken dan zal ik niet schromen om een refund goed te keuren.

Bart, nogmaals bedankt voor je constructieve bijdrage. C. F. en B. L. zullen je op de hoogte houden van technische ontwikkelingen en nieuws inzake refunds en omruil.

Hartelijke groet en prettig weekend

B. G.

[ Voor 3% gewijzigd door tm030614 op 21-04-2006 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Okay, net antwoord. Daar neem ik voorlopig wel genoegen mee.. Ik hoop inderdaad ook dat er snel een verbeterde Z-5500 komt en dat ik bericht krijg. Maar de berichten die ik hier hoor over Logitech en hun terugstort service klinken in ieder geval erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Darth Malak schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:21:
Ook, net antwoord. Daar neem ik voorlopig wel genoegen mee.. Ik hoop inderdaad ook dat er snel een verbeterde Z-5500 komt en dat ik bericht krijg. Maar de berichten die ik hier hoor over Logitech en hun terugstort service klinken in ieder geval erg goed.
Ik denk dat menig bedrijf wat kan leren van de service van Logitech. De handelswijze die momenteel bij Logitech gehandeerd word is bijzonder goed. Ze hebben alle verantwoordelijkheid genomen voor de problemen en zijn zeer coulant in de afhandeling.
Op de achtergrond word er zeer druk gewerkt aan een oplossing. Dit zullen jullie zelf kunnen ondervinden als je uiteindelijk de aanpassingen aan de set kunt zien.

[ Voor 38% gewijzigd door tm030614 op 21-04-2006 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Klopt ja... gelukkig wordt tweakers ook door vertegenwoordigers van erg veel bedrijven bekeken of zullen er genoeg medewerkers van bedrijven rondhangen hier dus hopelijk leren ze er inderdaad wat van! (die andere bedrijven bedoel ik) :)

[ Voor 8% gewijzigd door Darth Malak op 21-04-2006 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
tm030614 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 21:33:
[...]

Ik denk dat menig bedrijf wat kan leren van de service van Logitech. De handelswijze die momenteel bij Logitech gehandeerd word is bijzonder goed. Ze hebben alle verantwoordelijkheid genomen voor de problemen en zijn zeer coulant in de afhandeling.
Op de achtergrond word er zeer druk gewerkt aan een oplossing. Dit zullen jullie zelf kunnen ondervinden als je uiteindelijk de aanpassingen aan de set kunt zien.
Voor alle duidelijkheid: ik vind de manier waarop Logitech nu handelt super, helemaal geen klagen.
Maar ik stel me ook de vraag waarom het zolang moest duren en waarom we met zoveel moesten gaan samenwerken. Als Logitech de kwaliteit zo hoog in het vaandel heeft, waarom moesten we zo lang wachten tot er schot in de zaak kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
ComBax schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 23:38:
[...]

Voor alle duidelijkheid: ik vind de manier waarop Logitech nu handelt super, helemaal geen klagen.
Maar ik stel me ook de vraag waarom het zolang moest duren en waarom we met zoveel moesten gaan samenwerken. Als Logitech de kwaliteit zo hoog in het vaandel heeft, waarom moesten we zo lang wachten tot er schot in de zaak kwam...
Ik heb deze vraag - en andere vragen - reeds vorige week bij B.L. neer gelegd. Deze heeft ze doorgestuurd naar B.G. Tot op heden wacht ik op antwoord. Gezien het feit dat Logitech druk bezig is met de zaak geeft ik ze geruime tijd om m'n vragen te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz10
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 15:24

taz10

Party Animal

Is er al iets bekend wanneer een verbeterde 5500 uitkomt.
ik wil namelijk een deze dagen een set kopen en vraag me dus af hoeveel kans ik heb dat ik ook van deproblemen last krijg ?>
hebben alle 5500 last van deze problemen of is het een gedeelte.?

ik ben benieuwd want wil toch echt eerdaags gaan genieten van supersound in mijn nieuwe kantoor :*) en dit aan anderen laten horen.

is er een idee ??

alvast bedankt voor de reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
taz10 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 23:37:
Is er al iets bekend wanneer een verbeterde 5500 uitkomt.
ik wil namelijk een deze dagen een set kopen en vraag me dus af hoeveel kans ik heb dat ik ook van deproblemen last krijg ?>
hebben alle 5500 last van deze problemen of is het een gedeelte.?

ik ben benieuwd want wil toch echt eerdaags gaan genieten van supersound in mijn nieuwe kantoor :*) en dit aan anderen laten horen.

is er een idee ??

alvast bedankt voor de reactie
Deze vraag is in dit topic al voorbij gekomen, dus even zoeken zou ik zeggen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.