[iPod] iPod 5G Ervaringen & Discussie Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.877 views sinds 30-01-2008

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 12:45
multipasser schreef op woensdag 13 september 2006 @ 01:27:
[...]

Ja om ziek te worden. Maar is het niet de gewoonte om in USA prijzen te tonen ZONDER btw?

Wel spijtig dat we geen totaal nieuwe ipod video te zien krijgen. Het zal wachten worden tot november/december?
Mja ik zit nu dus zwaar te twijfelen om er een te kopen of om toch te wachten op de nieuwe serie |:(

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:50

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

ik geloof er niets van dat ze nu al in november nieuwe ipods gaan hebben!

En ik heb wel die nieuwe feature van dat "letter scrollen", maar niet die search functie

[ Voor 39% gewijzigd door LtMarx op 13-09-2006 09:56 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Ik denk dat Apple dit heel slim gedaan heeft. Ze hebben nu immers ruimte aan de bovenkant gecreerd om te komen met een nieuwe iPod met een groter scherm etc. Daarnaast is er ook ruimte aan de zijkant voor een Apple phone. Immers de functies van de bestaande iPods zijn nauwelijks uitgebreid.

Tot slot is het ook een goede move, om de zogenaamde vernieuwingsdrang van Apple (iig dat imago) een beetje te stoppen, door zo goed als niet te veranderen aan de 5G. De meeste functies worden dan immers ook nog aan de bestaande 5G modellen toegevoegd.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik heb mijn 5G leeggemaakt en heb bij "Bewerken>Voorkeurden>Geavanceerd" als iTunes Music map mijn map "Mijn Muziek" geselecteerd. Wanneer ik nu wil synchroniseren gaat hij de map niet na om vervolgens m'n iPod vol te gooien. Wat doe ik verkeerd? :o

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
Huh? Ik heb software versie 1.1.1 en hij zegt dat die up-to-date is. Er zouden toch juist meer functies beschikbaar komen bij het installeren van een nieuwe softwareversie?

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

• Hoedje
  • Nu online
Ik heb de startpost even grondig verbeterd. Updaten kan alleen via de nieuwe iTunes (7) en de nieuwste versie is 1.2!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Laudit
Hoedje, weet jij toevallig of je iTunes niet automatisch met een geselecteerde map kan laten synchroniseren?

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-08 08:25
Het is in Amerika inderdaad de gewoonte om de prijzen zonder btw te tonen. Maar de btw zit daar ook maar tussen de 5 en 9% dus dat is ook niet veel. Als je van 7% uitgaat en daarna omrekent naar de euro dan kom je maar op ongeveer 312 euro uit! (met de huidige euro/dollar koers van 1,27)

Ik weet in ieder geval wel dat ik er een ga kopen als er toevallig binnenkort bekenden naar de VS gaan :P

Macbook Pro, 640 WD extern

• Hoedje
  • Nu online
Ajax power schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:15:
Hoedje, weet jij toevallig of je iTunes niet automatisch met een geselecteerde map kan laten synchroniseren?
Nee, dat kan niet zonder 3rd party tools. Het is namelijk de bedoeling dat iTunes de map beheert en niet andersom. Dus muziek toevoegen, doe je door het naar iTunes te slepen en dan kan iTunes dat vervolgens in die map zetten en netjes indelen...
Clox schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:50:
Het is in Amerika inderdaad de gewoonte om de prijzen zonder btw te tonen. Maar de btw zit daar ook maar tussen de 5 en 9% dus dat is ook niet veel. Als je van 7% uitgaat en daarna omrekent naar de euro dan kom je maar op ongeveer 312 euro uit! (met de huidige euro/dollar koers van 1,27)

Ik weet in ieder geval wel dat ik er een ga kopen als er toevallig binnenkort bekenden naar de VS gaan :P
Inderdaad 1:1 prijzen zijn nog enigszins goed te praten, maar het wordt nu wel erg scheef. Vooral Nintendo (DS Lite) en Apple hebben hier een handje van. 249 dollar en 349 dollar is toch geen 289 euro en 399 euro 8)7

• Laudit
Hoedje schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:04:
Nee, dat kan niet zonder 3rd party tools. Het is namelijk de bedoeling dat iTunes de map beheert en niet andersom. Dus muziek toevoegen, doe je door het naar iTunes te slepen en dan kan iTunes dat vervolgens in die map zetten en netjes indelen...
En dat noemen ze "automatisch"? |:(
Zo kan ik alsnog elke keer met nummers gaan slepen als ik een nieuwe mp3 heb.
Heb je een suggestie voor een goede 3rd party tool?

• Hidde
  • Laatst online: 12-09 11:33
Geweldig die nieuwe iPod games! Heb Texas Hold Em op me ipod gedaan, erg leuk en vermakelijk!

Verwijderd

Hidde schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:10:
Geweldig die nieuwe iPod games! Heb Texas Hold Em op me ipod gedaan, erg leuk en vermakelijk!
Maar was het de 5 dollar waard?

• Laudit
En kan je muziek luisteren tijdens het spelen i.p.v. de ingame muziek die bij het spelletje zit?

psst.. upload hem gelijk even! O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Laudit op 13-09-2006 14:22 ]

• Hidde
@ Desertstorm : Imo ja, het is heel wat beter dan die standaard spelletjes en vermakelijk als je wat langer dan 'ff 5 minuten' moet wachten.

@ Ajax Power (:')) Je kan gewoon eigen muziek luisteren. Je kan kiezen of muziek van het spel of eigen muziek. (optie is in het spel)

Uploaden ken natuurlijk niet. ;)

• Hoedje
  • Nu online
Ajax power schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:08:
[...]

En dat noemen ze "automatisch"? |:(
Zo kan ik alsnog elke keer met nummers gaan slepen als ik een nieuwe mp3 heb.
Heb je een suggestie voor een goede 3rd party tool?
Hoe komen jouw MP3's in die map dan, magisch :? Verder misschien heeft iemand een suggestie, anders kun je googlen of kijken op iLounge :)

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Search functie

Zit deze ook in de update voor de 5G, of is dat alleen met de nieuwe 5.5G mogelijk?

Album view cover
Ik zag dat het in iTunes 7 al was toegevoegd, maar zit het ook in de firmware update van de 5G dat je op de ipod ook door je albums heen kan bladeren waar een cover is toegevoegd? Dat lijkt me een zeer welkome functie namelijk.En lukt het met de gratis cover toevoegingen van iTunes?

• Laudit
Hoedje schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:36:
Hoe komen jouw MP3's in die map dan, magisch :? Verder misschien heeft iemand een suggestie, anders kun je googlen of kijken op iLounge :)
Het leek mij wel logisch dat als je een map selecteert, iTunes bij het opstarten die map kan scannen op eventuele veranderingen en dat je dan die map kan synchroniseren. Sorry als dat teveel is gevraagd, :+

• Hoedje
  • Nu online
Ajax power schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:39:
[...]

Het leek mij wel logisch dat als je een map selecteert, iTunes bij het opstarten die map kan scannen op eventuele veranderingen en dat je dan die map kan synchroniseren. Sorry als dat teveel is gevraagd, :+
Nee, daar gaat het helemaal niet om. Ik probeer je andersom te laten denken. Kijk jij redeneert vanuit de map. Je kunt ook vanuit iTunes redeneren. Wat ik bedoel is dus, als jij MP3 toevoegt aan een map, dan vergt dat een handeling. Als je ze naar iTunes toe sleept, dan vergt dat ook een handeling. Kortom je kunt net zo goed het tweede doen, aangezien dat evenveel werk kost...

• Laudit
Hoedje schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:23:
Nee, daar gaat het helemaal niet om. Ik probeer je andersom te laten denken. Kijk jij redeneert vanuit de map. Je kunt ook vanuit iTunes redeneren. Wat ik bedoel is dus, als jij MP3 toevoegt aan een map, dan vergt dat een handeling. Als je ze naar iTunes toe sleept, dan vergt dat ook een handeling. Kortom je kunt net zo goed het tweede doen, aangezien dat evenveel werk kost...
Ik zet die mp3 er niet zelf in. Dat doen andere programma's weer. ;)
Maargoed, ik ga Winamp wel gebruiken.

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

voorheen waren de ipods in de onderwijsshop flink goedkoper.. maar nu niet meer lijkt wel ? of kijk ik niet goed B)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Gapless playback is de bom *O*
Je vraagt je af hoelang dit heeft moeten duren, maar t werkt nu eindelijk (ook op 'oude' 5G's).
Verder is dat Alfabet-scrollen wel handig, al werkt het soms niet. En op nieuwe spelletjes zat ik eigenlijk wel te wachten, maar of ik er 5 euro voor ga dokken :?
Maar het is in ieder geval eens een iPod update waar je iets (merkbaars) aan hebt.

• blix
Toch maar een 30GB iPodje bestelt, kon niet wachten tot de nieuwe serie ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 17:02:
Gapless playback is de bom *O*
Je vraagt je af hoelang dit heeft moeten duren, maar t werkt nu eindelijk (ook op 'oude' 5G's).
Verder is dat Alfabet-scrollen wel handig, al werkt het soms niet. En op nieuwe spelletjes zat ik eigenlijk wel te wachten, maar of ik er 5 euro voor ga dokken :?
Maar het is in ieder geval eens een iPod update waar je iets (merkbaars) aan hebt.
Werkt op jouw "oude" iPod 5G de search-functie dan??

• blaCkduSt
  • Laatst online: 08-09 13:19
freddifish schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:12:
voorheen waren de ipods in de onderwijsshop flink goedkoper.. maar nu niet meer lijkt wel ? of kijk ik niet goed B)
Klopt, alle korting is verwijderd van de iPods. Meer hierover in dit topic.

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Ben ik de enige die het probleem heeft dat de nieuwe firmware niet wil installeren? Het balkje in iTunes blijft onvermoeibaar heen en weer gaan :/

met een iPod Video 30Gb :)

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb vanmiddag die nieuwe 8GB Nano vast gehad en het is best een mooi ding. Hij lijkt qua model eigenlijk het meest op de Mini. Zelfde materiaal, zelfde afgeronde lange zijde met een haakse korte zijde. Alleen is hij veel dunner en volgens mij (maar dat kan gezichtsbedrog zijn) ietsje langer.

Ik had graag de zilveren gezien maar daar moest ik voor in de rij staan, daar had ik geen zin in. De blauwe heb ik van afstand gezien en het lijkt een iets donkerder kleur blauw dan die van de Mini.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

• Hidde
Search functie is volgens mij alleen met de 5.5G! Werkt niet met mijn 5G, dus moet wel alleen met 5.5g.

[ Voor 35% gewijzigd door Hidde op 13-09-2006 19:47 ]

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:43
Ik heb even een vraag over iTunes, het probleem wat ik zo ga beschrijven had ik ook al sinds iTunes 6 en nu heb ik het nog steeds bij iTunes 7. Het probleem is als volgt, als ik mijn iPod aan mijn PC koppel (iPod Video 30GB), en hij begint de nummers bij te werken dan geeft hij als hij klaar is gewoon in iTunes: De iPod is bijgewerkt. Nu, op onze andere PC waar de iPod's van mijn ouders aan hangen die geven als hij klaar is met bijwerken: ''De iPod is bijgewerkt, loskoppelen toegestaan''. Deze boodschap krijg ik echter niet en dus geeft mijn iPod steeds de boodschap dat ik hem niet mag loskoppelen. Als ik nu de iPod ga loskoppelen klik in in iTunes altijd even op dat eject icoontje naast mijn iPod, dat werkt ook wel goed, maar ik heb liever dat ik gewoon de boodschap krijg dat ik heb gewoon mag loskoppelen.

Waarschijnlijk is het vast ergens een vinkje maar ik kon het in ieder geval niet vinden. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt!

VeeGee

• Hoedje
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 17:36:
[...]

Werkt op jouw "oude" iPod 5G de search-functie dan??
Hidde schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:45:
Search functie is volgens mij alleen met de 5.5G! Werkt niet met mijn 5G, dus moet wel alleen met 5.5g.
Zie ook de TS, basic search of alfabet scrolling zit wel in de 5G. De advanced search functie zit alleen in de enhanced 5G.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

VeeGee schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:47:
Ik heb even een vraag over iTunes, het probleem wat ik zo ga beschrijven had ik ook al sinds iTunes 6 en nu heb ik het nog steeds bij iTunes 7. Het probleem is als volgt, als ik mijn iPod aan mijn PC koppel (iPod Video 30GB), en hij begint de nummers bij te werken dan geeft hij als hij klaar is gewoon in iTunes: De iPod is bijgewerkt. Nu, op onze andere PC waar de iPod's van mijn ouders aan hangen die geven als hij klaar is met bijwerken: ''De iPod is bijgewerkt, loskoppelen toegestaan''. Deze boodschap krijg ik echter niet en dus geeft mijn iPod steeds de boodschap dat ik hem niet mag loskoppelen. Als ik nu de iPod ga loskoppelen klik in in iTunes altijd even op dat eject icoontje naast mijn iPod, dat werkt ook wel goed, maar ik heb liever dat ik gewoon de boodschap krijg dat ik heb gewoon mag loskoppelen.

Waarschijnlijk is het vast ergens een vinkje maar ik kon het in ieder geval niet vinden. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt!

VeeGee
Je moet "Activeer gebruik als schijf" uitvinken. In dat geval wordt de iPod door niemand anders dan iTunes gebruikt en kan de iPod veilig worden verwijderd als iTunes klaar is. Overigens op het moment dat je dit aanvinkt, krijg je ook een waarschuwing van iTunes dat de iPod nu niet meer automatisch wordt losgekoppeld.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Met iTunes 7 is er blijkbaar ook een update voor de iPod 1.2.

1 nieuwe feature heb ik al gevonden (ik heb hem namelijk zelf aangevraagd):
Backlight when docked. Zo kan je in 1 opslag zien welk nummer er speelt, zonder met je volome ozo te spele ...

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:43
Daedalus schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:56:
[...]

Je moet "Activeer gebruik als schijf" uitvinken. In dat geval wordt de iPod door niemand anders dan iTunes gebruikt en kan de iPod veilig worden verwijderd als iTunes klaar is. Overigens op het moment dat je dit aanvinkt, krijg je ook een waarschuwing van iTunes dat de iPod nu niet meer automatisch wordt losgekoppeld.
Ah kijk daar heb ik wat aan, thnx :) Nu nog 1 klein vraagje, ik merk helemaal niks van die zogenaamde Search Functie en die Gapless playback ofzo? Kan iemand mij dit misschien uitleggen, die search fincie zie ik ook nergens op mijn iPod en die playback is gewoon dat alle nummer gelijk achter elkaar door spelen ofzo?
Thnx in advance :*)

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
bartgabriels schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:03:

Backlight when docked. Zo kan je in 1 opslag zien welk nummer er speelt, zonder met je volome ozo te spele ...
Oeps, te vroeg gejuigd, blijkbaar enkel als hij aan het updaten is :(

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:50

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

heeft iemand enig idee waarom de advanced search funtie niet bij de oude iPods aanwezig is? Wel wazig, ik kan me slecht voorstellen dat een dergelijke functie hardware aanpassingen nodig heeft!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Lt. Marx schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:50:
heeft iemand enig idee waarom de advanced search funtie niet bij de oude iPods aanwezig is? Wel wazig, ik kan me slecht voorstellen dat een dergelijke functie hardware aanpassingen nodig heeft!
Omdat ze graag willen dat mensen een nieuwe iPod kopen wellicht? Apple wil mensen die kunnen kiezen tussen een tweedehands (of afgeprijsde) gen1 nano en een nieuwe gen2 nano wel iets extra's te bieden hebben.

Zoef

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Lt. Marx schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:50:
Inderdaad! Ik hoop dan ook zeer dat bij een volgende iPod-update de advanced search ook te gebruiken is voor de 5G...

Die games zijn trouwens echt gaaf, texas hold'em heb k gekocht en daar ben ik na vanmiddag 2 uurtjes spelen verslaafd aan :+

Verwijderd

betere processors kunnen soms ook nodig zijn, misschien is het wel te zwaar voor de oude iPods?

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 18:31

sjaakaq

It might get loud

Of waarschijnlijker: Apple geeft je een subtiele hint om een nieuwe iPod te kopen ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

bartgabriels schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:03:

Ah kijk...mijn ipod had ook ineens heel licht de backlight aan tijdens het opladen. Vond het al zo gek maar nu weet ik waarom. Kan je dat ook aanpassen ergens?~

P.S. Als je dat gebruik als harde schijf uitvinkt, ziet hij m dan ook niet meer in de windows verkenner? Ik moet nu namelijk iedere ochtend voordat ik naar mn werk ga eerst iTunes opstarten om mijn iPod te kunnen loskoppelen.

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:56:
[...]

Ah kijk...mijn ipod had ook ineens heel licht de backlight aan tijdens het opladen. Vond het al zo gek maar nu weet ik waarom. Kan je dat ook aanpassen ergens?~

P.S. Als je dat gebruik als harde schijf uitvinkt, ziet hij m dan ook niet meer in de windows verkenner? Ik moet nu namelijk iedere ochtend voordat ik naar mn werk ga eerst iTunes opstarten om mijn iPod te kunnen loskoppelen.
Nee, dan staat hij ook niet meer in de verkenner, dat is juist het mooie van die harde schijf-functie: alleen iTunes herkent 'em :)

Dat Texas Hold'em is echt gaaf :D Hoewel ik soms het idee heb dat hij een beetje raar doet (gedeelde pot terwijl ik two pair heb en iemand anders alleen pair) en dat er een gedeelde pot is, maar dat ik die twee keer krijg. Beetje raar, maar ach :)

Is iemand die iPod hi-fi's met iPods erin trouwens al opgevallen in de achtergrond ? :P

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:42
VeeGee schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:04:
[...]

Ah kijk daar heb ik wat aan, thnx :) Nu nog 1 klein vraagje, ik merk helemaal niks van die zogenaamde Search Functie en die Gapless playback ofzo? Kan iemand mij dit misschien uitleggen, die search fincie zie ik ook nergens op mijn iPod en die playback is gewoon dat alle nummer gelijk achter elkaar door spelen ofzo?
Thnx in advance :*)
Gapless playback snap ik... maar hoe zit dat searchen nou?

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Vince22 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:17:
[...]

Gapless playback snap ik... maar hoe zit dat searchen nou?
Zie de TS, advanced searching is alleen beschikbaar op de 5.5G...

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Iets houdt me al lange tijd tegen om een iPod te kopen, ook al wil ik er graag 1, het gaat namelijk om de batterij. Men kan de batterij van de iPod niet (of toch niet makkelijk zonder hem open te breken/vijzen) vervangen in tegenstelling tot batterijen van bvb een discman, een minidiscspeler, een latop, gsm etc. Je iPod is dus sowieso gedoemd om binnen dit en pakweg 3 jaar met een brakke, uitgeleberde batterij te zitten. Ok, je kan dan je batterij bij apple laten vervangen (correctie apple vervangt de batterij niet, ze sturen je gewoon een nieuwe iPod op), maar dan kost dat weer een bomvol hand duiten (69EURO). Ik heb hier bvb een oude minidiscspeler. Dat toestelletje is ondertussen al 6 jaar oud maar doet het nog prima en het werkt op 2 AA batterijtjes. Dat wil ik wel eens zien met een iPod...Ik wil hier niemand mee flamen of trollen hoor, ik weet dat er vaak op iPod wordt gebashed wegens z'n batterijen, maar ik zou graag jullie motivaties of gedachten weten om toch een iPod te kopen.

Verwijderd

FezzFest schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:56:
maar ik zou graag jullie motivaties of gedachten weten om toch een iPod te kopen.
't Is gewoon de mooiste mp3 speler op de markt! O+

• Clox
  • Laatst online: 05-08 08:25
Er is ook een mogelijkheid om zelf je iPod batterij te vervangen ;) Ik had daar eerst een site van maar ben die nu even kwijt. Was volgens mij ongeveer 32E voor een (wat zei zeggen) sterkere batterij. Je moest hem alleen er wel zelf inzetten.

Macbook Pro, 640 WD extern

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 10:19
Naar aanleiding van alle reacties hier besloot ik ook maar es te gaan upgraden naar iTunes 7/ iPod firmware 1.2 (heb de 5G)

Nu heb ik dus alle twee draaien maar ben ik tot de conclusie gekomen dat ik mijn muziekvideo's niet meer kan bereiken in het linkertabblad van iTunes! er staan wel TV-programma's en Films, maar geen categorie muziekvideo's... Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn muziekvideo's weer kan aanpassen???

Mess with the best, die like the rest

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik las al dat iemand hier problemen had met het updaten van de firmware. Hier dus nog een. Als ik kies voor bijwerken (ook bij herstellen trouwens) krijg ik het venstertje: Kiwi (zo heet me ipod) bijwerken... en een progressbalk. Die blijft leeg en ik zie dat m'n ipod van scherm wisselt, namelijk van Niet Loskoppelen met het stop logo erboven, naar het hoofdmenu (naar mijn idee betekenend dat er geen verbinding meer met de pc is. Dat wordt bevestigd doordat ik na een tijdje een error message krijg met dat de iPod niet kon worden geupdate. Klik ik dan op OK verdwijnt de ipod uit het menu links.

Het lijkt er dus op dat zodra ik wil bijwerken of herstellen, de verbinding met de PC verbroken wordt. Iemand hier een oplossing voor?

Ik zie net dat er op 1.2 na een firmware versie is die ik niet geinstalleerd had (1.1.2). Die ga ik nu eerst installeren om vervolgens 1.2 weer te proberen. Het zal wel niet maar niet geschoten...

[ Voor 11% gewijzigd door Kiwiknaapje op 14-09-2006 16:32 ]

Leegte

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

ThaStealth schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:19:
Naar aanleiding van alle reacties hier besloot ik ook maar es te gaan upgraden naar iTunes 7/ iPod firmware 1.2 (heb de 5G)

Nu heb ik dus alle twee draaien maar ben ik tot de conclusie gekomen dat ik mijn muziekvideo's niet meer kan bereiken in het linkertabblad van iTunes! er staan wel TV-programma's en Films, maar geen categorie muziekvideo's... Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn muziekvideo's weer kan aanpassen???
Muziekvideo's zijn te vinden onder Muziek. Voor het gemak kun je een smart playlist maken met als criteria "Soort video is Muziekvideo".

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

eesrt kon ik mijn podcasts op mijn ipod zetten en daarna alle podcasts van mijn computer gooien (uitschrijven) maar zodra ik dat doe, een podcast of een nummer weg gooi, gaat ie ook gelijk van mijn ipod af. Hoe zorg ik ervoor dat mijn muziek/podcasts op mijn ipod blijven terwijl de muziek niet meer op de computer staat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:58:
eesrt kon ik mijn podcasts op mijn ipod zetten en daarna alle podcasts van mijn computer gooien (uitschrijven) maar zodra ik dat doe, een podcast of een nummer weg gooi, gaat ie ook gelijk van mijn ipod af. Hoe zorg ik ervoor dat mijn muziek/podcasts op mijn ipod blijven terwijl de muziek niet meer op de computer staat.
Daarvoor moet je je iPod instellen op handmatig. Als je hem automatisch laat syncen, dan zet hij er gewoon alles op die in iTunes staat: dus als je uit iTunes iets verwijdert, gaat het ook van de iPod ;)

Verwijderd

Daedalus schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:36:
[...]

Muziekvideo's zijn te vinden onder Muziek. Voor het gemak kun je een smart playlist maken met als criteria "Soort video is Muziekvideo".
Bij mij was er vanzelf al een playlist aangemaakt onder Muziek met alle muziekvideos.

• Kiwiknaapje
Kiwiknaapje schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:24:
Ik las al dat iemand hier problemen had met het updaten van de firmware. Hier dus nog een. Als ik kies voor bijwerken (ook bij herstellen trouwens) krijg ik het venstertje: Kiwi (zo heet me ipod) bijwerken... en een progressbalk. Die blijft leeg en ik zie dat m'n ipod van scherm wisselt, namelijk van Niet Loskoppelen met het stop logo erboven, naar het hoofdmenu (naar mijn idee betekenend dat er geen verbinding meer met de pc is. Dat wordt bevestigd doordat ik na een tijdje een error message krijg met dat de iPod niet kon worden geupdate. Klik ik dan op OK verdwijnt de ipod uit het menu links.

Het lijkt er dus op dat zodra ik wil bijwerken of herstellen, de verbinding met de PC verbroken wordt. Iemand hier een oplossing voor?

Ik zie net dat er op 1.2 na een firmware versie is die ik niet geinstalleerd had (1.1.2). Die ga ik nu eerst installeren om vervolgens 1.2 weer te proberen. Het zal wel niet maar niet geschoten...
Oplossing:

Als de verbinding tussen iPod en PC wordt verbroken als je op Bijwerken of Herstellen klikt, moet je het volgende doen:

1. iPod inpluggen, iTunes zal als het goed is zelf zeggen dat er een nieuwe firmware versie is en vraagt of je wilt bijwerken. Zo niet, klik zelf op bijwerken bij je iPod pagina in iTunes.

2. Accepteer de aanvraag om de firmware bij te werken

3. Zodra het venstertje met het progressbalkje tevoorschijn komt, koppel je je iPod af, wacht je tot de iPod naar het hoofdmenu gaat, en plug je de iPod weer in. Er zal opnieuw verbinding worden gemaakt met de PC en na een paar sec. zal het progressbalkje gaan lopen.

4. Dat was het, verder spreekt het voor zich

Leegte

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kheb hier no ipod video met 1.1.2 maar itunes blijft zeggen dat m'n software up to date is... how come? snap dr niks van. Er is toch nieuwe firmware?

[ Voor 10% gewijzigd door r0el op 14-09-2006 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Heel vreemd, sommige 5th gen iPod's updaten via iTunes 7 al naar 1.2, anderen geven idd net zoals die van jou aan dat 1.1.2 de nieuwste versie is.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Misschien heb je hier wat aan: Force iPod Update in iTunes 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:47:
betere processors kunnen soms ook nodig zijn, misschien is het wel te zwaar voor de oude iPods?
-Hehe, nee hoor. Ken je Rockbox? Dat is een ander soort firmware voor je iPod, daar kan je prima mee zoeken. Heeft alleen een best ingewikkelde interface, beetje vergelijkbaar met Linux. Ziet er minder fancy uit enzo (alhoewel je daar ook weer skins voor zou kunnen krijgen).

-Weet iemand trouwens waar die leren hoesjes die je bij je iPod kreeg kan krijgen? Ik ben de mijne kwijt. |:(

-Maarehhh, kort samengevat betekent de update van de iPod dus eigenlijk alleen maar een verbeterde batterij-indicatie èn het zien van de letter waarop je zoekt tijdens het scrollen. Gapless playback betekent volgens mij niet dat je iPod niet meer pauzeert tijdens het 'zappen'.

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Laatst online: 25-04-2024
blix schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 23:42:
Wel treurig hoor, in de US gaat de 30GB voor 249 dollar en in Nederland gaat hij voor 289 euro. En de 80GB voor 349 en hier in Nederland voor 399 euro! Wat is het toch een kutland :O
Dit komt domweg door de 19% belasting toegevoegde waarde. Zou die lager zijn of er totaal niet zijn, dan zouden wij ook inderdaad minder betalen. Het gevolg daarvan zou zijn dat er iets anders weer duurder zou moeten worden, omdat de overheid minder geld binnenkrijgt. Uiteindelijk zou alles elkaar compenseren en ben je dus evenveel geld kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

lbuysers schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:10:
[...]

Dit komt domweg door de 19% belasting toegevoegde waarde. Zou die lager zijn of er totaal niet zijn, dan zouden wij ook inderdaad minder betalen. Het gevolg daarvan zou zijn dat er iets anders weer duurder zou moeten worden, omdat de overheid minder geld binnenkrijgt. Uiteindelijk zou alles elkaar compenseren en ben je dus evenveel geld kwijt.
Dan zou hij alsnog maar 233 euro moeten zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mech-Warrior
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 09:15
Niet vergeten dat de prijzen in de US ex-btw zijn. Bijvoorbeeld in New York komt er nog 8.5% city sales tax bij. Elke staat en soms stad kent zijn eigen btw tarief. Dus dan scheelt het nog wat minder. en de euro staat ook gunstig op dit moment. Wordt de euro minder waard, dan blijven ze in dollars nog het zelfde. Dus $249 wordt dan aan de kassa $270. Ik heb me daar ook al eens in vergist toen ik in NY was. En je krijgt er het ook niet terug bij de customs trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mech-Warrior schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:41:
Niet vergeten dat de prijzen in de US ex-btw zijn. Bijvoorbeeld in New York komt er nog 8.5% city sales tax bij. Elke staat en soms stad kent zijn eigen btw tarief. Dus dan scheelt het nog wat minder. en de euro staat ook gunstig op dit moment. Wordt de euro minder waard, dan blijven ze in dollars nog het zelfde. Dus $249 wordt dan aan de kassa $270. Ik heb me daar ook al eens in vergist toen ik in NY was. En je krijgt er het ook niet terug bij de customs trouwens.
Ik merkte dat ook van de zomer bij de aanschaf van een fm transmitter. Gelukkig praat je dan maar over 4 euro, maar toch.
Vraag mij af hoe dat werkt als je bijvoorbeeld iets via het internet uit NY koopt. Of je dan ook tax betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:07

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Bij mij wilde hij ook niet updaten maar dankzij deze tip heeft het gewerkt dankje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hoop dat ik mijn bestelde nieuwe ipod video 30GB snel binnenheb :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:07

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Een paar vraagjes.
De spellen die je voor je ipod kan kopen werken toch ook gewoon voor me normale 5G Video?
Stel mijn ipod gaat nu kapot (heb een witte 5G 30gb) krijg ik dan een nieuwe of repareren ze hem?
Als ik een nieuwe krijg word het dan een nieuwe versie van de 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
volvoboy schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 21:43:
Een paar vraagjes.
De spellen die je voor je ipod kan kopen werken toch ook gewoon voor me normale 5G Video?
Stel mijn ipod gaat nu kapot (heb een witte 5G 30gb) krijg ik dan een nieuwe of repareren ze hem?
Als ik een nieuwe krijg word het dan een nieuwe versie van de 5G
Fat chance. Als je een nieuwe krijgt zal je gewoon een 'oude nieuwe' krijgen. Ook als de oude 5G's discontinued worden hebben ze nog hele opslagplaatsen vol. Dit merkte ik bij m'n oude 4G die ik eind vorig jaar nog terugstuurde en gewoon een nieuwe kreeg. Terwijl die allang niet meer gemaakt werd.

Leegte

Verwijderd

weet iemand al wat de verbeteringen zijn van firmwire 1,2?

• Hoedje
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:00:
weet iemand al wat de verbeteringen zijn van firmwire 1,2?
Lees het topic of kijk in de startpost. Sorry, maar waar denk je dat het de afgelopen twee blz. over gaat :)

Verwijderd

die games zijn top (meteen 6 gekocht :)

weet iemand of er nog meer ontwikkeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:32:

Is Bejeweled goed te spelen of duurt het te lang voordat je die cursors een paar rijen naar boven of beneden krijgt?
En is Texas Hold'em Poker op verschillende moeilijkheidsgraden in te stellen?
En werkt het prettig om gelijktijdig je eigen muziek te luisteren zonder dat je het spel hoeft af te sluiten wanneer je een ander nummer wilt selecteren? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:32:

Op iLounge heb ik gelezen dat dat wel de bedoeling is. Net als de films, muziek etc. moet dit ook steeds verder worden uitgebouwd. Je ziet nu ook dat de games van een paar aanbieders komen, dus ik denk dat daar nog wel ruimte voor wat meer aanbieders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 00:19:
[...]

Is Bejeweled goed te spelen of duurt het te lang voordat je die cursors een paar rijen naar boven of beneden krijgt?
En is Texas Hold'em Poker op verschillende moeilijkheidsgraden in te stellen?
En werkt het prettig om gelijktijdig je eigen muziek te luisteren zonder dat je het spel hoeft af te sluiten wanneer je een ander nummer wilt selecteren? 8)7
Texas Hold'em is niet in te stellen op verschillende moeilijkheidsgraden, maar heeft wel verschillende toernooien. Als je een toernooi wint, mag je naar de volgende en daar gaan spelen. Hoe verder je komt, hoe moeilijker het wordt natuurlijk :)

Muziek luisteren tijdens het spelen is net zo mogelijk als bij bijv. Parachute, daar heb je ook de mogelijkheid tot skippen, pauze en terug. Het is niet mogelijk om (zonder het spel af te sluiten) een nummer zelf echt te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:29

Radeon

Today is a good day to die

misschien een domme vraag maar kon het niet in de search vinden.

Ik heb hier 2 ipods liggen en ik wil eigenlijk de gehele inhoud van de 1 naar de ander kopieren. met behoudt van de playlisten.

Heb al zitten zoeken in Itunes maar kan het niet vinden ken er ook overheen kijken 8)7

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:34

slazh

Here To Stay

hirogene schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:15:
misschien een domme vraag maar kon het niet in de search vinden.

Ik heb hier 2 ipods liggen en ik wil eigenlijk de gehele inhoud van de 1 naar de ander kopieren. met behoudt van de playlisten.

Heb al zitten zoeken in Itunes maar kan het niet vinden ken er ook overheen kijken 8)7
Ik heb dit laatst ook gedaan (me zusje kreeg haar eigen ipod), en heb toen gebruik gemaakt van xPodClone. Is een .jar applicatie (java) en ziet er wat crappy uit, maar werkte perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
TwyLight schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 21:19:
Hoop dat ik mijn bestelde nieuwe ipod video 30GB snel binnenheb :9~
Ik ook! Vrijdag verzonden dus hopelijk morgen in huis 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Laatst online: 12-09 19:25
blix schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:26:
[...]

Ik ook! Vrijdag verzonden dus hopelijk morgen in huis 8) .
Waarschijnlijk wel , kun je tracen .

Mijn nano was Donderdag verstuurd , en Vrijdag kwam het UPS Busje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
carfreak02 schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:39:
[...]

Waarschijnlijk wel , kun je tracen .

Mijn nano was Donderdag verstuurd , en Vrijdag kwam het UPS Busje :+
Hoe kom ik aan dat tracking nummer dan? Want op die pagina staat dat ik hem de 28e kan verwachten. Maar dit lijkt me nogal onrealistisch want ze zeiden ook dat ze hem pas op de 22e zouden versturen maar dat is dus vorgen week vrijdag gebeurt.

edit, zie het al. Waarschijnlijk dus dinsdag. (ik hoop op morgen ;) )

Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 16 Sep 2006

Estimated Delivery Date 19 Sep 2006 (Subject to change)

[ Voor 18% gewijzigd door blix op 17-09-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
blix schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:52:
[...]

Hoe kom ik aan dat tracking nummer dan? Want op die pagina staat dat ik hem de 28e kan verwachten. Maar dit lijkt me nogal onrealistisch want ze zeiden ook dat ze hem pas op de 22e zouden versturen maar dat is dus vorgen week vrijdag gebeurt.

edit, zie het al. Waarschijnlijk dus dinsdag. (ik hoop op morgen ;) )

Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 16 Sep 2006

Estimated Delivery Date 19 Sep 2006 (Subject to change)
Als je inlogt zie je je bestelling . Dan druk je Volg ofzoiets.

Dan staat er als het goed is links , waarmee je hebt verstuurt dus UPS en daar boven het tracknummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Hoe zit dat eigenlijk met garantie als je via apple.nl besteld? Heb je dan ook gewoon recht op 2 jaar garantie (europese wetgeving). Of werkt dat anders omdat je via het internet besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

2 jaar geld altijd bij nieuwe aankopen. Ook online.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
blix schreef op zondag 17 september 2006 @ 18:52:
Hoe zit dat eigenlijk met garantie als je via apple.nl besteld? Heb je dan ook gewoon recht op 2 jaar garantie (europese wetgeving). Of werkt dat anders omdat je via het internet besteld?
Op alles van Apple zit 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carfreak02 schreef op zondag 17 september 2006 @ 18:00:
[...]

Als je inlogt zie je je bestelling . Dan druk je Volg ofzoiets.

Dan staat er als het goed is links , waarmee je hebt verstuurt dus UPS en daar boven het tracknummer.
Bij mij is het TNT, en idd kan ik het nummer intoetsen op hun website en daar staat dat het onderweg is vanuit Shanghai, verwachtte leverdatum volgens de Apple site is ook 26 september, maar onder volg staat er de 19de. Ik hoop dus ook morgen :P Wishfull thinking probably

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
carfreak02 schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:01:
[...]

Op alles van Apple zit 1 jaar.
Ja volgens de Europese wet is dat dus 2 jaar, wil weten hoe dat zit als je het online besteld.
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:20:
[...]

Bij mij is het TNT, en idd kan ik het nummer intoetsen op hun website en daar staat dat het onderweg is vanuit Shanghai, verwachtte leverdatum volgens de Apple site is ook 26 september, maar onder volg staat er de 19de. Ik hoop dus ook morgen :P Wishfull thinking probably
Ja hier ook de 19e, hoop ook op morgen ;) . Vraag me dus alleen af hoe dat zit met de garantie, omdat het inderdaad dus uit Shanghai wordt verzonden...

[ Voor 52% gewijzigd door blix op 17-09-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:20:
[...]

De 'volg-infomatie' is recenter, die bekijkt de website van UPS of TNT en zet het op die pagina neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blix schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:25:

[...]

Ja hier ook de 19e, hoop ook op morgen ;) . Vraag me dus alleen af hoe dat zit met de garantie, omdat het inderdaad dus uit Shanghai wordt verzonden...
Dat maakt niks uit, dat het uit Shanghai verzonden wordt, je hebt je aankoop gedaan op de Apple NL Store. Dus gewoon de Nederlandse garantievoorwaarden gelden hier. Voor t zelfde geldt staat de koerier met je pakketje voor de deur en vraagt om 50 euro invoerrechten omdat je iPod uit Shanghai komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:45:
[...]

Dat maakt niks uit, dat het uit Shanghai verzonden wordt, je hebt je aankoop gedaan op de Apple NL Store. Dus gewoon de Nederlandse garantievoorwaarden gelden hier. Voor t zelfde geldt staat de koerier met je pakketje voor de deur en vraagt om 50 euro invoerrechten omdat je iPod uit Shanghai komt ;)
Oke goed om te horen dan, gewoon 2 jaar garantie :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blix schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:51:
[...]

Oke goed om te horen dan, gewoon 2 jaar garantie :P .
Ik weet niet hoe je aan die twee jaar komt, op de Apple site lees ik het volgende namelijk:
Garantie en service
De iPod wordt standaard geleverd met gratis telefonische hulp bij één incident binnen 90 dagen na aankoop en een jaar beperkte garantie. Wanneer je het AppleCare Protection Plan voor de aankoopt, krijg je zelfs twee jaar lang service en ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:58:
[...]

Ik weet niet hoe je aan die twee jaar komt, op de Apple site lees ik het volgende namelijk:

[...]
Europese wetgeving voor de driehonderdenvijftigste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonas_dg
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-09 08:53
eindelijk gapless playback, nu nog .cue file support :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zet ik dat gapless playback aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:16:
hoe zet ik dat gapless playback aan?
iTunes "vertelt" softwarematig je muziekbestanden om de pauze tussen de songs weg te halen. Met iTunes moet je dat doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zijn er meer mensen die hun iPod voor hun gevoel trager geworden vinden met de nieuwe firmware? Ik vind t 3x niks :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 5G heeft daar geen last van. Hij is altijd wel iets langzamer geweest dan de voorgaande generaties.

@Cat-Active: Gapless aanzetten door de nummers die gapless wilt laten spelen te selecteren, en dan bij allemaal Gapless aanzetten (bij Appeltje - I)

Volgens mij schrijft de wet qua garantie minimaal 6 maanden voor, maar moet de garantie gelden voor de verwachte levensduur of afschrijvingstermijn van het apparaat. Dit moet de leverancier ergens vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Nu online
r0el schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:28:
Zijn er meer mensen die hun iPod voor hun gevoel trager geworden vinden met de nieuwe firmware? Ik vind t 3x niks :X
Dat is vreemd, het is voor mij juist de snelste firmware tot nu toe (30 gb). Ook op iLounge lees ik allemaal positieve geluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
  • Laatst online: 05-03-2013
Als ik vandaag naar de dixons ga voor een 30 gb Ipod, zou ik dan de 5,5G krijgen? Of nog gewoon de oude? Anders wacht ik wel tot ik donderdag naar de Apple Store in Eindhoven ga.

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Euc- schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:18:
Als ik vandaag naar de dixons ga voor een 30 gb Ipod, zou ik dan de 5,5G krijgen? Of nog gewoon de oude? Anders wacht ik wel tot ik donderdag naar de Apple Store in Eindhoven ga.
Waarschijnlijk krijg je dan nog de oude, ik zal in iedergeval het risico niet nemen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blix schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:30:
[...]

Waarschijnlijk krijg je dan nog de oude, ik zal in iedergeval het risico niet nemen ;).
En al wat ontvangen? Die van mij in nog steeds In Transit... Nog niet eens aangekomen hier in NL :s Expected date of delivery is nog altijd de 19de dus ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:02:
[...]

En al wat ontvangen? Die van mij in nog steeds In Transit... Nog niet eens aangekomen hier in NL :s Expected date of delivery is nog altijd de 19de dus ben benieuwd...
Nog geen ipod, wel dit:

Ik krijg net een invoice in de bus (zonder de iPod). Hoort zit zo of is er iets mis gegaan met de levering? :/ . Dit is namelijk de eerste keer dat ik een invoice krijg voordat ik het product heb ontvangen...

[ Voor 43% gewijzigd door blix op 19-09-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blix schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:12:
[...]

Nog geen ipod, wel dit:

Ik krijg net een invoice in de bus (zonder de iPod). Hoort zit zo of is er iets mis gegaan met de levering? :/ . Dit is namelijk de eerste keer dat ik een invoice krijg voordat ik het product heb ontvangen...
Hier precies t zelfde, wel een invoice maar geen iPod. Maar t zal wel goed zitten denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Nu online
Euc- schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:18:
Mijn glazen bol zegt van niet :+. Maar je kunt Dixons even opbellen (ze adverteren immers ook al met de nieuwe Nano), of je kunt even langs gaan.

Jongens, ik begrijp dat jullie vol spanning wachten op je iPod. Maar voor de rest van ons voegt het weinig toe aan het topic. Daarom hebben de modjes voor geheel Apple Talk, een topic geopend waar je je levertijden kan bespreken: Levertijd Apple producten.

Overigens verstuurt Apple de rekening en de iPod los op. Dus dat hoort zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
Heb net ff op de website van de apple store in Eindhoven gekeken, maar daar is hij 30 euro duurder dan op de apple website zelf :?

Edit: viavia toch aan een ander nummer gekomen, daar weten ze nog niet wanneer de nieuwe op voorraad komt, bij de leverancier stond ie ook nog niet op voorraad volgens een hele vage meneer.

Het nummer van hun klopt ook niet meer, straks maar ff wat anders gaan proberen.

Heb overigens 4 dixons gebeld, de dichstbijzijnste nam niet op (Weert). Roermond verwacht de nieuwe 30gig aan het einde van deze week en anders begin volgende week. Eindhoven verwacht hem eind volgende week en Maastricht verwacht hem morgen of donderdag binnen te hebben. Nu zit ik op kamers in Maastricht en ik kom er pas vrijdag weer, kan ik dan direct de Ipod ophalen als ze hem hebben :)

[ Voor 13% gewijzigd door Euc- op 19-09-2006 15:30 ]

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
Wat vinden jullie eigenlijk van de Artwizz Scratchstopper

Is in principe toch gewoon hetzelfde als die uit de OP?

Heuj!

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.