[PDA/GPS] Fujitsu-Siemens Loox N560

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.759 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 11:29

L01

Wat ik ook niet begrijp is dat ze zeggen dat dat ding te koop is en op hun eigen site staat er dat de 560 pas 14-8 verkrijgbaar is. :/

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

G_E schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 23:20:
[...]

Jawel, maar de site met uitleg is wel in het Engels. :P.
Die waarden vind je iig niet terug in de N560 (is voor XDA/HTC)
Iemand anders enig idee, want een Nederlandse T9 is eigenlijk het enige wat ik nog mis..

@PotatoX: als je je stylus onderaan (links van de connector) in dat gaatje drukt (voor zo'n 2tal seconden) doe je een soft-reset.

[ Voor 14% gewijzigd door ScSi op 24-07-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_E
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-03 20:36

G_E

ScSi_009 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 13:03:
[...]

Dan heb je niet de moeite genomen om daadwerkelijk te lezen wat er staat, en evenmin de moeite genomen om te kijken wat er te vinden is in je N560. Want ja, de info die er staat klopt, ook voor de N560 en ja, mijn N560 heeft nu Nederlandse Word completion.

Dat in de URL van de site XDA staat zegt niets (meer) over de informatie die er is te vinden zie ook hier:
The only two things not wrong about the name of this site are the dash and the dot.
Waarom neem ik eigenlijk ook de moeite. :{.

[ Voor 5% gewijzigd door G_E op 24-07-2006 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Lol, ik heb de hele pagina doorgenomen en mijn register doorzocht en van de hele structuur klopt hoegenaamd niets.
Ben er verder wel in geslaagd om het alsnog te veranderen, maar niet via bovenstaande site!

[ Voor 28% gewijzigd door ScSi op 25-07-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

ScSi_009 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 13:03:
[...]

Iemand anders enig idee, want een Nederlandse T9 is eigenlijk het enige wat ik nog mis..

@PotatoX: als je je stylus onderaan (links van de connector) in dat gaatje drukt (voor zo'n 2tal seconden) doe je een soft-reset.
Zocht de hard-reset. Al gevonden: Power + agenda + reset indrukken :)

Erg jammer dat de VGA hacks nog niet zo lekker werken met alle programma's van de N560. Vind het beetje belachelijk dat er standaard evenveel in beeld past als een 240x320 scherm. Had dan een optie erin gezet dat je kunt switchen tussen QVGA en VGA ofzo :?

Nu een beetje aan het uitproberen met verschillende navigatie paketten. Tomtom werkt wel goed (beetje langzame animatie). Navigon 5 krijg ik totaal geen signaal mee. iGo moet ik nog ff testen onder het rijen. Ziet er alvast leuk uit, reageert snel.
Bereik van de GPS binnenhuis is erg slecht moet ik zeggen. Had gehoord dat de integreerde sirf III juist binnenhuis ook beter zou werken.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Ik heb ook bijna alle navigatiepakketten getest, maar ik vond TomTom toch het beste werken. Verder heb ik met een losse bluetooth ontvanger even weinig ontvangst als met mijn ingebouwde uit de N560.. (beide sirf III)
En wat bedoel je met de VGA hacks? (is mn eerste PDA, dus ben nog volop aan het leren) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

ScSi_009 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 20:54:
Ik heb ook bijna alle navigatiepakketten getest, maar ik vond TomTom toch het beste werken. Verder heb ik met een losse bluetooth ontvanger even weinig ontvangst als met mijn ingebouwde uit de N560.. (beide sirf III)
En wat bedoel je met de VGA hacks? (is mn eerste PDA, dus ben nog volop aan het leren) :)
VGA = 640x480. De N560 draait wel onder VGA, maar er staat evenveel in het scherm (onder Windows) dan met een QVGA aparaat. Het ziet er onder VGA mode nu wel beter uit als onder QVGA:

QVGA
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/asus/a730/pic04.jpg
VGA:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/asus/a730/pic03.jpg

Máár Windows draait standaard niet onder native VGA:

Native VGA:
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/md.mason@sbcglobal.net/VGA/02_rescowithmenu.png
Zelfde app onder QVGA:
Afbeeldingslocatie: http://www.clintonfitch.com/reviews/resco/explorer-2k5-522/img23593.JPG

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Ow dat is wel jammer ja als je het zo bekijkt.. Maar wat die Resco File Explorer bijvoorbeeld betreft. Ik heb die ook draaien en wel zoals op het onderste plaatje (QVGA dus) Bestaat er nu zo'n 'hack' voor dat je die in VGA kan draaien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-07 14:56
Even een vraagje over dat VGA gebeuren; als ik nu een filmpje wil draaien geript op VGA quality, wordt deze dan ook in QVGA getoond of maakt de media player wel gebruik van de hele VGA-resolutie?
Zie verder dat er nog maar 1 aanbieder in de Pricewatch staat (Salland). Durft geen andere winkel het aan om deze PDA te verkopen of weten zij dat er de komende maanden toch geen voorraad aan zal komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

SimonBenson schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 22:40:
Even een vraagje over dat VGA gebeuren; als ik nu een filmpje wil draaien geript op VGA quality, wordt deze dan ook in QVGA getoond of maakt de media player wel gebruik van de hele VGA-resolutie?
Zie verder dat er nog maar 1 aanbieder in de Pricewatch staat (Salland). Durft geen andere winkel het aan om deze PDA te verkopen of weten zij dat er de komende maanden toch geen voorraad aan zal komen?
Filmpjes draaien zo verre ik weet wel gewoon onder vga, zelfde met afbeeldingen. Zelfde met programma's die wel voor vga zijn geschreven. Tiz dat menu's en tekst van programma's evengroot als met qvga blijft.
Progress verkoopt em ook: levertijd iets van 3 weken.

@ScSi_009: Tweak2k2.NET laat je specifieke programma's in vga mode draaien (had bij mij alleen geen werking). Zelf zou je SE_VGA of OzVGA kunnen proberen.
Windows Mobile 5 in native vga mode zetten is niets anders dan 2 registerkeys veranderen van 192 dpi naar 96. Enigste wat niet direct werkt is afbeeldingen. Deze 2 vga-hacks hebben aangepaste afbeeldingen inzich welke zijn aangepast aan 96 dpi. (jammer van het onscreen-keyboard wat zo'n standaard lelijk ding erdoor word). Ook erg jammer is dat een aantal ingebouwde programma's van Windows Mobile 5 zelf niet helemaal lekker meer draaien. Tekst die gewoon door elkaar lopen en dat soort dingen.

[ Voor 50% gewijzigd door potatox op 26-07-2006 10:00 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:46
Beetje vreemd dat Windows Mobile 5 geen goede ondersteuning heeft voor VGA, dat is toch een recente release? Is nogal een verschil zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

SimonBenson schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 22:40:
Wat _PoTaToX_ zegt.. Films draaien in VGA mode en geven dus een heel mooi beeld terug! Draaien zelfs supervloeiend en dat was deels ook de reden dat ik niet voor de Acer N311 ging, maar voor de N560..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
ScSi_009 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:07:
[...]

Wat _PoTaToX_ zegt.. Films draaien in VGA mode en geven dus een heel mooi beeld terug! Draaien zelfs supervloeiend en dat was deels ook de reden dat ik niet voor de Acer N311 ging, maar voor de N560..
De Acer N311 heb ik ook in beeld en ook de Asus MyPal 636N. Bij de Acer zou er dan een los GPS dingetje bij moeten komen, de Asus heeft een QVGA scherm.
Bij Acer vind ik dat eigenlijk niet erg als je kijkt naar het feit dat het Galileo systeem niet compatible is met het GPS systeem van de Amerikanen. Dan hoef je enkel een andere losse module te kopen.

Is de Acer dan slechter in het tonen van films? Of zijn er andere redenen waarom je geen Acer hebt genomen?

Zie trouwens dat er nog geen reviews zijn geschreven in de Product Survey van Tweakers; zijn jullie die nog aan het maken of niet van plan?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Bij Acer bleek het kijken van films niet echt vlot te gaan, getuige de vele reacties daarover in het topic hier op GoT.. Het feit dat er een geïntegreerde GPS inzit en een VGA scherm heeft, deden me voor de N560 kiezen. Als Galileo erdoor komt (wat niet zal gaan gebeuren voor 2020 naar alle waarschijnlijkheid) heb ik deze PDA toch al lang niet meer in mn bezit, dus dat boeit niet :)
Ook heeft deze Loox z'n uiterlijk ERG mee tov bijvoorbeeld de 636..

Die product survey wil ik wel nog schrijven, zijn hier nog mensen die hier op zitten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Ik zou voor de N560 gaan en niet voor de Acer. Ook voor bovenstaande redenen. VGA + GPS + WLAN in één :) En als een applicatie voor VGA is gemaakt ziet het er echt goed uit. En natuurlijk filmpjes... verschil tussen QVGA en VGA is met filmpjes erg erg goed te zien.
Eergisteren een carkit gehaald, zodat ik mooi tomtom in de auto kan gebruiken.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
_PoTaToX_ schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:40:
Ik zou voor de N560 gaan en niet voor de Acer. Ook voor bovenstaande redenen. VGA + GPS + WLAN in één :) En als een applicatie voor VGA is gemaakt ziet het er echt goed uit. En natuurlijk filmpjes... verschil tussen QVGA en VGA is met filmpjes erg erg goed te zien.
Eergisteren een carkit gehaald, zodat ik mooi tomtom in de auto kan gebruiken.
hij moet uiteraard wel te krijgen zijn hier in nederland. Ik heb hem nog niet gezien helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

b schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:32:
[...]

hij moet uiteraard wel te krijgen zijn hier in nederland. Ik heb hem nog niet gezien helaas :(
Tuurlijk is ie hier wel verkrijgbaar. Heb em zelf vorige week bij Progress in Hengelo opgehaald. Je kunt em daar gewoon bestellen. Levertijd iets van 3 weken. En nog genoeg andere winkels waar ze em hebben dacht ik zo. Sjek kieskeurig maar.

Net ff een Xvid DVD-rip erop gekeken. Erg duidelijk en scherp beeld _/-\o_ Geluid van het apparaat is ook nog erg netjes vind ik, alleen jammer dat de stemmen van TomTom zo zacht zijn. Kan de radio in de auto niet echt hard zetten zonder dat ik dan de stemmen al snel niet meer hoor.

[ Voor 25% gewijzigd door potatox op 28-07-2006 15:43 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_PoTaToX_ schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:42:
[..knipper-de-knip...]alleen jammer dat de stemmen van TomTom zo zacht zijn. Kan de radio in de auto niet echt hard zetten zonder dat ik dan de stemmen al snel niet meer hoor.
...is daar niet iets voor ? Hard- of softwarematig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Je kan in TomTom zelf ook je volume aanpassen (en uiteraard op je PDA ook) Ik heb iig nog nooit moeite gehad om Lucie te verstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

ScSi_009 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 18:00:
Je kan in TomTom zelf ook je volume aanpassen (en uiteraard op je PDA ook) Ik heb iig nog nooit moeite gehad om Lucie te verstaan :)
Heb em al op 100% volume. De stemmen zijn zelf zeker wel goed te verstaan. Maar niet erg goed in een lawaaierige omgeving ("unz unz unz" zegt de sub in de achterbak) >:)

Bestaat er trouwens een programma waarmee ik de N560 met mijn Samsung E900 kan koppelen? Ik weet dat blauwe tand dit al doet, maar ik wil er wat meer mee (denk hierbij aan bijvoorbeeld het geluid van de telefoon via de pda laten verlopen of het opnemen van de foon via de pda).

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Dat zou ik ook wel willen weten of het inderdaad mogelijk is de N560 als 'hands-free-set' te gebruiken. Zou een extra reden zijn om mijn betere helft van de noodzaak om deze PDA te kunnen overtuigen.. :)

Qua verkrijgbaarheid van deze PDA moet ik zeggen dat me dat best tegenvalt. Overal is de voorraad 0 en redelijk lange levertijden. Krijgt FS ze niet aangesleept (populair) of loopt de productie niet soepel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
heeft iemand de TMC functionaliteit al gebruikt?
zo ja, waar haal je het kabeltje voor ontvangst vandaan...? ik zie alleen van lader/tmc dingen van 70 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
SimonBenson schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 08:30:
Dat zou ik ook wel willen weten of het inderdaad mogelijk is de N560 als 'hands-free-set' te gebruiken. Zou een extra reden zijn om mijn betere helft van de noodzaak om deze PDA te kunnen overtuigen.. :)

Qua verkrijgbaarheid van deze PDA moet ik zeggen dat me dat best tegenvalt. Overal is de voorraad 0 en redelijk lange levertijden. Krijgt FS ze niet aangesleept (populair) of loopt de productie niet soepel?
ja precies. als het allemaal zo lang duurt ben ik geneigd een andere PDA te zoeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Gisteren een Brando Protector Plus voor de PDA gekregen. Eerste reactie: WAT SCHIJT! Zit nog luchtbellen onder, maar die moeten verwijderbaar zijn als je het scherm er af haald. Maar hoe?? Krijg het plaatje er dus niet af :( Waar ik helemaal brak van word is het feit dat het plaatje de hele scherpte van het scherm weghaald. De hele helderheid en schepte is gewoon weg. Je kijk continue tegen een mat ribbelig plaatje op je scherm.

Zal vandaag ff kijken of ik het beter kan maken, anders gaat ie direct weer terug. Ook zit er op het scherm van de PDA zelf al wat krasje. Dat valt me best tegen naar iets meer als een week erg zorgvuldig gebruik.

-----
Hmm denk dat ik beter bij GPSPlaza een ultra clear had moeten kopen.. 2x zo goedkoop daar en die behoud wel de kleuren van het scherm...

[ Voor 14% gewijzigd door potatox op 02-08-2006 10:10 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

Ik heb heb nu ook vandaag binnen gekregen :)

Omdat dit mijn eerste PDA is wil ik vragen of jullie wat tips voor me hebben, welke handige software er voor is enzo.

Ik wil de n560 gebruiken voor in de auto, zijn de opladers van de n520 ook geschikt voor deze PDA?
Deze bijvoorbeeld: http://www.pdashop.nl/product/22730/21327/23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
Mr._Superior schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 21:46:

Omdat dit mijn eerste PDA is wil ik vragen of jullie wat tips voor me hebben, welke handige software er voor is enzo.

Ik wil de n560 gebruiken voor in de auto, zijn de opladers van de n520 ook geschikt voor deze PDA?
waar heb jij heb gekocht als ik het vragen mag? want ze zijn bijna niet te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Mr._Superior schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 21:46:

Ja, die moeten gewoon werken. Zelf heb ik een active Brodit gekocht met zo'n tussenstukkie en een buigarm met zuignap. Werkt erg goed.

Leuke software:
Magic Button: Deze draait in de achtergrond (erg klein) en zorgt ervoor dat programma's ECHT afsluiten als je ze sluit en niet in het geheugen blijft rondhangen zodat op den duur je PDA traag word.
Link: http://members.home.nl/potatox/mbsetup.exe

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Nou heb eindelijk die Brando Enhanced eraf.. wat een gedoe.. Kreeg em eraf met een stoelpoot-sticker :> Krijg alleen het scherm niet mooi schoon. Met een "stof-vrije" doek blijft het scherm een beetje smerig... moet em eerst schoon zien te krijgen voordat ik men nieuwe Ultra Clear Protector erop zet... iemand idee?

[update]
Helemaal stof vrij gemaakt.. ding erop.. overal stof te zien. Wat een kutdingen zijn dat toch om erop te zetten. :(
[/update]

[ Voor 57% gewijzigd door potatox op 04-08-2006 11:53 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

_PoTaToX_ schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 11:11:
[...]

Ja, die moeten gewoon werken. Zelf heb ik een active Brodit gekocht met zo'n tussenstukkie en een buigarm met zuignap. Werkt erg goed.

Leuke software:
Magic Button: Deze draait in de achtergrond (erg klein) en zorgt ervoor dat programma's ECHT afsluiten als je ze sluit en niet in het geheugen blijft rondhangen zodat op den duur je PDA traag word.
Link: http://members.home.nl/potatox/mbsetup.exe
Bedankt voor je reactie, ik zie dat PDA shop ook deze heeft: http://www.pdashop.nl/product/24421 werkt deze ook met de n560?

Edit:

Even gebeld en besteld, daarna na PDAshop genavigeerd en toen dat deze set opgehaald.

Werkt perfect! 8)

[ Voor 8% gewijzigd door L01 op 04-08-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

waar heb jij heb gekocht als ik het vragen mag? want ze zijn bijna niet te krijgen
Bij progress Hengelo. Prima zaak en erg goede service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Zow.. tiz me gelukt.. Brando Ultra Clean zit erop.. zonder een stofje te bekennen.. Ziet er echt perfect uit.. Net zo scherp beeld als zonder een protector. Raad em iedereen aan.. Heb em eraf gehaald (ivm stof en luchtbellen). Vol met reepjes scotch-tape geplakt.. Op het scherm gelegd.. rustig de tape eraf gehaald en geleidelijk de protector erop gedrukt.

[ Voor 3% gewijzigd door potatox op 05-08-2006 18:34 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmr1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:19
Hoe is de gevoeligheid van het touchscreen met de Brando Ultra Clean?

Merk je verschil?

I’m not superstitious, but I am a little stitious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Geen enkel verschil! Het werkt nog even vlot als ervoor..

Wat die vraag betreft qua handsfree set denk ik niet dat dat zal werken. Het zou wel kunnen dat je, eens je verbonden bent met Bluetooth, via je PDA een nummer kan dialen op je GSM.

Die TMC-controller kost idd 69 euro en dat zou normaal zonder omwegen moeten werken.. Echter heb ik die zelf niet (nodig), dus meer kan ik je er niet over vertellen.

[ Voor 25% gewijzigd door ScSi op 07-08-2006 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

rmr1 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:29:
Hoe is de gevoeligheid van het touchscreen met de Brando Ultra Clean?

Merk je verschil?
Net als ScSi_009 zegt.. Totaal geen verschil in gevoeligheid. Raad em ook direct aan. Wat is nu 7 Euro's extra op zo'n apparaat, wat alleen maar ten goede komt.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Deze PDA zal, volgens verschillende websites, komend weekend weer redelijk beschikbaar moeten zijn. Ben ook zeer geinteresseerd in dit model, wat me echter afschrikt de schijnbaar slechte ontvangst van het GPS signaal in de auto. Een aantal zegt dat een externe antenne zeker geen overbodige luxe is. Anderen zeggen dan weer dat er geen problemen zijn. We hebben iig een auto met zonwerend glas, heeft dit invloed? Hoe ervaren jullie dit?
En zijn er wellicht PDA's met VGA-scherm en GPS die binnenkort uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Ik heb het al in 5 wagens getest, allemaal zonder problemen (denk niet dat het zonwerend glas is, magoed) Ik heb meestal een fix met 7 a 8 satellieten, dus slecht kan ik het zeker niet noemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenmaar
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

wenmaar

6xSF-170 op hosola 1ktl O-NO

[quote]SimonBenson schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:59:
Deze PDA zal, volgens verschillende websites, komend weekend weer redelijk beschikbaar moeten zijn. quote]

Zou je een linkje kunnen geven van waar en waneer?
En is dat dan nederlandse versie?
Na de 19e ga ik er ook een bestellen dus alle info is welkom.

B.v.d. wenmaar

12 X 285W JA-solar op Solar-edge 3000HD ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Oeps, had gekeken bij Kijkshop (kijkshop) en BestelFS (BestelFS) (via Kieskeurig) maar hij geeft 7-9 aan (las 8 ipv 9 want het is nu pas augustus)
Excuses!! 8)7
Baal trouwens zelf ook van, wilde hem komende week bestellen voor mijn vakantie 19 augustus begint.. :(

[ Voor 13% gewijzigd door SimonBenson op 11-08-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Ook leuk om te weten is dat Windows Live for Mobile beta uit is.

Screenshots: http://www.theunwired.net/?itemid=3155
Download: http://members.home.nl/potatox/G2_Refresh_Install_WLM.exe

Zitten leuke dingen bij. Live Messenger... rss feed reader..

--

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:25
Waar kan ik die "Brando Ultra Clean" kopen ? Ik had niet goed gekeken, ik zie dat ze bij de GPSPlaza.nl te koop zijn.

Voor de mensen die nog een n560 willen kopen, probeer het duitse bedrijf http://www.kupper-computer.com.Een aantal mensen op de forums van pocketinfo, zijn zeer tevreden over dit bedrijf en ikzelf heb hem daar ook besteld.Ik weet niet of ze hem nog op voorraad hebben, maar toen ik hem bestelde, hadden ze er nog een aantal.

Als je ze mailt, dan krijg je een vriendelijk antwoord terug in het engels.

[ Voor 7% gewijzigd door Games op 18-08-2006 16:16 ]

• SimonBenson
Weet je zeker dat je dan de engelse versie krijgt?

LaMa... Zie dat ze een engelse versie hebben. Levertijd 2-3 dagen is mooi.

[ Voor 45% gewijzigd door SimonBenson op 17-08-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:25
Nevermind is gelukkig al gebeurd.:)

[ Voor 98% gewijzigd door Games op 23-08-2006 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenmaar
  • Niet online

wenmaar

De N560 heb ik op 21-08-2006 besteld bij progress en deze gaf eerst aan dat hij pas in week 37 zou komen.
Hij is op 30-08-2006 af geleverd.
Eerste indruk is zeer positief.
Ook GPS ontvangst valt me mee, de eerste keer duurt wat lang maar daarna heb je binnen een minuut een fix.
De ontvangst in de auto heb ik nog niet geprobeerd.

Leuk speelgoed de avonden zijn veel te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Laat even weten hoe het ontvangst is in de auto?
En handig is dan te weten of je verdonkerde ramen hebt ja/nee...?!?

Ben erg benieuwd.. Ben vorige week dus met een oude Ipac 1710 met TT5 op pad geweest naar Tsjechie en ik moet zeggen dat me dat zeer goed is bevallen. Wat me wel opviel is de vele keren dat de PDA uitviel wegens gebrek aan geheugen (32/32). Mag hopen dat het met de FS N560 beter is.. :)
Wil er eentje voor mijn vrouwtje aanschaffen, voornamelijk om de weg te vinden in de Benelux maar ook om notities temaken. Welk BT toetsenbord raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik heb er trouwens gisteren voor gezorgd dat er wat meer prijzen vanuit de automatische import-batches herkend worden, nu staan er 11 ipv 2 in de pricewatch: Fujitsu Siemens Pocket Loox N560

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenmaar
  • Niet online

wenmaar

[quote]SimonBenson schreef op zondag 03 september 2006 @ 03:11:
Laat even weten hoe het ontvangst is in de auto?
En handig is dan te weten of je verdonkerde ramen hebt ja/nee...?!?
quote]

Ik zelf heb geen donkere ramen en een goed ontvangst zelfs al ligt de ppc op de bijrijderstoel.
In mijn bedrijfs auto met donkere ramen moet je de ppc eerst bij je dashboard een fix laten krijgen daarna kun je hem ook gewoon op de bijrijderstoel laten navigeren.

Ik ben zeer tevreden over het apparaat.
De hoge resolutie is een groot pluspunt als je met VNC je eigen desktop pc overneemt, het scrollen is zo een stuk minder.

Het apparaat ligt goed in de hand en is lekker snel
Internetten is met de standaard windows mobile resolutie wat minder maar daar zijn weer programma’s voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

Mijn ervaring met GPS ontvangst in een auto met warmte weerende ruiten:

Zelf rijd ik in een auto waar ik in de auto binnen een paar minuten een fix heb, maar ik heb dan ook geen warmte weerende ruiten.

Mijn pa heeft een auto met die ruiten en je merkt wel dat dat meer problemen geeft. In de auto is slecht een fix te krijgen.

Wanneer je een fix maakt buiten de auto en dan in de auto gaat zitten dan blijft de verbinding wel in stand, maar erg handig is dit niet.

De meeste auto's met zo'n ruit hebben een plek waar de ruit niet warmte werend is, maar dit is alleen handig als je een externe ontvanger hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-08 22:00
Iemand enig idee hoe het met de geluidskwaliteit zit als je hem aansluit op een goede versterker etc.?

Een computer bv. heeft 16bit stereo, een pda ook?

Verwijderd

Ik ben ook erg op zoek naar deze PDA maar hij is nergens meer leverbaar..... :'(

• L01

L01

ik heb hem gehaald bij die zaak in hengelo die al eerder in dit topic genoemd is, gewoon even bellen en vragen wanneer hij weer geleverd wordt.

Goede service bij die zaak, ik had hem binnen 1 week in huis na een belletje.

• Pino64
Hij is inmiddels op voorraad bij de shops uit de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 15:09
Ik wil deze pda gaan aanschaffen en eventueel ook gaan gebruiken om mp3's mee te gaan beluisteren in trein. Ik ben niet zo thuis is pda's maar vroeg me dus af of dit verstandig is ? Is de kwaliteit bijvoorbeeld goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

De kwaliteit is mijns insziens zeker in orde. Als je goede oordopjes hebt dan heb je gewoon goed geluid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Vanochtend deze PDA besteld via Fujitsu zelf, ben benieuwd hoe lang e.e.a. gaat duren. Beetje een gok omdat navigatie een belangrijk onderdeel is van mijn PDA gebruik en ik dus veel lees over GPS-problemen, maar ik gok erop dat het meevalt en dat er eventueel een fix of patch voor is/komt. Zal wel goed komen.

Ben érg benieuwd naar het VGA scherm en de snelheid. :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supahted
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:53
Servor schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:07:
Vanochtend deze PDA besteld via Fujitsu zelf, ben benieuwd hoe lang e.e.a. gaat duren. Beetje een gok omdat navigatie een belangrijk onderdeel is van mijn PDA gebruik en ik dus veel lees over GPS-problemen, maar ik gok erop dat het meevalt en dat er eventueel een fix of patch voor is/komt. Zal wel goed komen.

Ben érg benieuwd naar het VGA scherm en de snelheid. :9.
Hi Sevor, laat even weten wat je ervaringen zijn, met name met de gps module. Ben erg benieuwd, wil er zelf ook een aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Supahted schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:03:
[...]

Hi Sevor, laat even weten wat je ervaringen zijn, met name met de gps module. Ben erg benieuwd, wil er zelf ook een aanschaffen.
Hij's binnen, wat wil je precies weten? Over de GPS ontvangst zat ik ook wel een beetje in gezien de reviews, maar vanochtend in de auto had ik een eerste fix (aller allereerste dus, ding kwam net uit de doos) binnen een halve minuut en gelijk 8 of 9 satellieten gevonden. Misschien een toevalstreffer maar het stelt me in ieder geval gerust.

Verder is de eerste indruk geweldig: het design, de robuustheid, het scherm, alles is eigenlijk geweldig aan dit ding. Ik heb gisteren vooral moeten doorbrengen met de Loox aan de AC adapter (1e keer 12 uur laden word aangeraden) dus er staat nog niet veel op maar vanavond ga ik in ieder geval mijn vaste software d'r op zetten: zo'n beetje alles van SPB, TT6, etc, dus dan heb ik een beetje beeld wat het ding nu precies kan.

Ohja, verder kan ik iedereen de meegeleverde e2c meuk afraden: het schopt je (wifi)netwerk zodanig in de war dat je alleen met de grootst mogelijke moeite nog kan connecten. Alleen een hard-reset bracht uitkomst. Mijn advies: uit het start menu slopen en nooit meer naar omkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

Ik heb deze PDA al een paar maanden en hij bevalt mij prima!

Ik had eerst een beetje moeite met de GPS ontvangst maar volgens mij ligt dat aan de lokatie van mijn huis ofzo, want de eerst keer duurde het 12(!) minuten voordat ik m'n coordinaten te zien kreeg.

Daarna met het ding naar Frankrijk gereden, een woord: Fantastisch, áls je eenmaal connectie hebt dan valt hij ook niet meer weg.

Ja, alleen als je onder een tunnel doorrijdt ofzo, maar als je eruit komt dan heb je binnen 10 sec weer signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Vanochtend weer binnen een paar tellen een GPS fix, nu mét TT6. Kan niet anders zeggen dan dat ik tot nu toe dik tevreden ben op alle fronten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supahted
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:53
Servor schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:57:
[...]

Hij's binnen, wat wil je precies weten? Over de GPS ontvangst zat ik ook wel een beetje in gezien de reviews, maar vanochtend in de auto had ik een eerste fix (aller allereerste dus, ding kwam net uit de doos) binnen een halve minuut en gelijk 8 of 9 satellieten gevonden. Misschien een toevalstreffer maar het stelt me in ieder geval gerust.

Verder is de eerste indruk geweldig: het design, de robuustheid, het scherm, alles is eigenlijk geweldig aan dit ding. Ik heb gisteren vooral moeten doorbrengen met de Loox aan de AC adapter (1e keer 12 uur laden word aangeraden) dus er staat nog niet veel op maar vanavond ga ik in ieder geval mijn vaste software d'r op zetten: zo'n beetje alles van SPB, TT6, etc, dus dan heb ik een beetje beeld wat het ding nu precies kan.

Ohja, verder kan ik iedereen de meegeleverde e2c meuk afraden: het schopt je (wifi)netwerk zodanig in de war dat je alleen met de grootst mogelijke moeite nog kan connecten. Alleen een hard-reset bracht uitkomst. Mijn advies: uit het start menu slopen en nooit meer naar omkijken.
Hi Servor, ben voornamelijk nieuwsgierig over de gps ontvangst, gezien alle reviews zit ik daar een beetje over in. Ben ook benieuwd naar je ervaringen met Tomtom 6. Maar goed om te horen dat de eerste indruk goed is. Ik denk dat ik ook tot aanschaffen overga ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
De software voucher die erbij zit is ook de moeite waard trouwens, ik heb voor de 5 punten toch mooi SPB GPRS Monitor, SPB Imageer en nog wat software die ik al een tijdje wilde maar nooit geld voor over had 'gekocht'. Ter info: die twee titels alleen al zijn samen 35 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

hierrrr kan je de beschikbare software vinden die je met die coupon kan aanschaffen.
heb voor de 5 punten toch mooi SPB GPRS Monitor,
Dit gaat niet werken op n560, zit geen gsm functionaliteit in of heb je hem aangeschaft voor andere apparatuur? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
L01 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:12:
hierrrr kan je de beschikbare software vinden die je met die coupon kan aanschaffen.

[...]

Dit gaat niet werken op n560, zit geen gsm functionaliteit in of heb je hem aangeschaft voor andere apparatuur? ;)
Samen met Bluetooth en mijn GPRS-capable GSM werkt het anders prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Heeft er al iemand een 4GB SD kaartje geprobeerd in de N560? En zo ja, welk merk en kon je de volledige 4GB benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furbey306
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-01-2023
Servor schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:58:
Vanochtend weer binnen een paar tellen een GPS fix, nu mét TT6. Kan niet anders zeggen dan dat ik tot nu toe dik tevreden ben op alle fronten.
TT 6 past bij mij net niet op een 1 gb kaartje. Klopt dit? Heb ondertussen al een 2 gb kaartje besteld
pricewatch: Secure Digital Card 2GB (Kingston)

Ben ook benieuwd naar ervaringen met 4 gb sd kaartjes!

"I find your lack of faith disturbing"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

mwhe, heb een HP hx2490 gekocht.... zat nog te kijken naar de Loox N560 maar heb een beetje onbezonnen toch maar het eerder genoemde gekocht.

Kom ik thuis, vind een dooie pixel en kom met m'n botte kop er achter dat de hx2490 qVGA heeft :S

Deze gaat morgen weer terug naar de winkel, zie dat bij salland automatisering ze een N560 op vooraad hebben O+

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Dat wordt een goeie keuze sHELL; ben zelf ook nog steeds erg tevreden met mijn N560 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

ScSi schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:40:
Dat wordt een goeie keuze sHELL; ben zelf ook nog steeds erg tevreden met mijn N560 :)
Mjah, kan me zelf wel voor de kop slaan.

Anyway, de pda ligt nu bij de winkel, krijg morgen te horen of ze mij een N560 kunnen leveren en zitten ook nog wat te emmeren over dat ik mijn geld terug wil. (want volgens mij levert die zaak helemaal geen pda's met een VGA scherm, laat staan een N560)

Morgen maar ff kijken wat ze morgen te zeggen hebben. (tis trouwens binnen de inruil termijn van 8 dagen, ze hebben dus niet veel te blaffen)

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

en sHELL, hoe is het daar afgelopen? :) Intussen in het bezit van een mooie N560? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Als iemand nog iets opvangt over een eventuele WM6 ROM update voor de N560... Ik hou me aanbevolen! Of is Fujitsu niet zo van de ROM updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenkiew
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 12:26
Hallo luitjes.. Ik heb sinds een paar dagen ook een Pocket Loox N560 in m'n bezit.
Maar ik mag wel het is een geweldig apparaat...
Had eerst een HP 4700 , was op zich ook niet verkeerd maar ie was toch een stuk groter en je kon er niet zoveel programma's op zetten want dan werd ie super traag en hij had geen gps antenne ingebouwd..
Heb in m'n Loox een 4GB sd-kaartje zitten en ie werkt zonder problemen..
Verdere positieve dingen.
- Super scherm
- Lekker compact
- Goeie gps ontvanger
- Wifi werkt gewoon goed (Niet 't E2C progje gebruiken .waardeloos )
- En de snelheid is ook top
- Goed afgewerkt
Alleen de uithoudingsduur van de accu is wat aan de lage kant.. Voor de rest niks meer dan lof..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino64
Voor jouw accu is een oplossing, zo'n penlite batterij pack geval.

http://www.digitalsonline...yitem&itemid=1093&id=1585

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ben aan het twijfelen tussen dit juweeltje en de N520... verschil is processor en bluetooth... nog meer? Verschil is ruim € 100,00 dus dat is ook wel een groot verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Laatst online: 13:02
Kleine kick van dit topic. Ik heb nu ook al enige tijd een N560, zeer mooi dingetje, behalve dan met gps.

Vandaar dat ik graag weer mijn losse bluetooth ontvanger erop aansluit(holux gpslim 236). de GPS staat aan, bluetooth staat aan op pda, maar hoe connecten ze nu met elkaar?

Daarnaast, ik heb iets ingesteld dat hij met een outgoing port oid de gps op compoort 4 zet, alleen tomtom en vele andere programma's kunnen die poort nooit vinden, hoe komt dat?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Malsain
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2023
Flinke schop van dit topic maar leek me wel de juiste plek om het hier te posten. Ik gebruik nu de N560 al bijna een jaar en heb er met tevredenheid met kunnen werken. De laatste maanden begint het apparaatje helaas wat vervelende kuren te krijgen.

Het begon met af en toe de melding dat de temperatuur van de accu te hoog zou zijn en dat de oplaadfunctie gestopt wordt. "Temperature Very High. The battery temperature is high. The charging function is disabled temporarily. The device will be off automatically etc...".

Ik dacht toen dat het te maken zou hebben met het opladen en dat het van de lader halen van de PDA het probleem zou verhelpen. Helaas komt de laatste tijd de melding steeds vaker voor, zelfs zo vaak dat met de N560 gewoon niet normaal meer gewerkt kan worden. Komt soms voor dat er binnen een minuut meerdere van deze melding verschijnen.

Tot nu toe heb ik geprobeerd het te verhelpen door het
- verlagen van de brightness van de display,
- minder belasten van de CPU door niet al te veel applicaties tegelijk te draaien
- het downclocken van de CPU naar bijvoorbeeld 208 Mhz met XCPUScalar
- apparaat niet in de cradle late staan zodat de PDA niet continu geladen wordt.

Dit alles heeft helaas geen enkel effect. Ik gebruik alleen meegeleverde kabels en de originele cradle. Enige wat niet origineel is, is de converter die ik in mijn cigarettenaansteker stop in de auto tijdens het navigeren maar deze heb ik maar heel sporadisch gebruikt.

Is er iemand die bekend is met dit probleem en eventueel een oplossing weet? Zou het vervangen van de accu het probleem kunnen verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Malsain
Ondertussen heb ik nog geen oplossing kunnen vinden. Wat mij opvalt wanneer ik naar de batterijstatus kijk is dat de temperatuur flink schommelt.

Het ene moment is de indicatie van de batterij groen gekleurd, ik neem aan dat dit betekent dat de temperatuur in orde is. Een een seconde later is de indicatie oranje of zelf oranje knipperend. Een seconde later kan het ook weer groen gekleurd te zijn.

Het lijkt er op dat de temperatuur grote schommelingen maakt en dat juist op een moment dat er de CPU ongeveer 0 % belast wordt. Ik denk dat de accu naar de vaantjes is. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Malsain
UIteindelijk contact opgenomen met FujitsuSiemens over het probleem. Bij de helpdesk wisten ze het ook niet maar aangezien de PDA nog binnen de garantie van 2 jaar viel kon ik hem ter reparatie aanbieden, bij Telemos in Woerden.

Drie werkdagen later lag de PDA weer thuis, gerepareerd en werkend. Op het reparatieformulier staat dat het mainboard is vervangen. Waarschijnlijk een mankement op het moederbordje. Zeer snelle en goede serviceafhandeling dus. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DappereDodo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 05:13
Is dit dingetje nog ergens leverbaar? Heb alle shops in dit artikel bekeken, maar op de Nederlandse is hij niet meer leverbaar, en op de Duitse is alleen maar de Duitse versie beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Geen idee, wat ik wel weet, is als mensen windows mobile 6 erop willen(verbetering in performance):

Er heeft een rus een aanpassing gemaakt zodat hij op de n560/n520 draait. Ik heb hem nu erop werken en werkt vlekkeloos!

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DappereDodo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 05:13
Hmm, ik lees hier dat het installeren van een ROM met een andere taal nog wel eens een probleem wil geven.

En ik zie het eigenlijk niet zo zitten om ruim 400 euries uit te geven voor een apparaat wat je nog moet gaan hacken. Maar ja, zo gek veel PDA's met VGA en GPS zijn er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
FantaRulez schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 17:12:
Hmm, ik lees hier dat het installeren van een ROM met een andere taal nog wel eens een probleem wil geven.

En ik zie het eigenlijk niet zo zitten om ruim 400 euries uit te geven voor een apparaat wat je nog moet gaan hacken. Maar ja, zo gek veel PDA's met VGA en GPS zijn er niet.
Andere taal is mogelijk een probleem ja. De rom is echter in engels, en volgensmij was de loox niet uit in het nederlands.

En hacken hoeft niet hoor, net wat je zelf wil.

[ Voor 4% gewijzigd door LED-Maniak op 22-03-2008 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort heb ik ook zo'n N560 kunnen bemachtigen, prachtig ding voor weinig.
De Russen zijn er druk mee aan het spelen vwb WM6.0 Die moet ik er dan ook maar een "opgooien"
Inmiddels gedaan :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2008 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Ik krijg het niet voor elkaar om via bluetooth te synchroniseren met mijn laptop. Ik maak gebruik van ActiveSync 4.5. Zijn er mensen die wel uitwissellen met bluetooth? Met een kabel is natuurlijk wel te doen maar omdat er dan ook direct wordt opgeladen is heeft dit niet mijn voorkeur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:01:
Sinds kort heb ik ook zo'n N560 kunnen bemachtigen, prachtig ding voor weinig.
De Russen zijn er druk mee aan het spelen vwb WM6.0 Die moet ik er dan ook maar een "opgooien"
Inmiddels gedaan :D
Discussie loopt via het forum, via andere media waar het "wel" zou mogen!

[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 21-05-2008 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
L01 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:32:
[...]

Kan je me ff PM'en over hoe je dat hebt gedaan?
Discussie loopt via het forum, via andere media waar het "wel" zou mogen!

[ Voor 22% gewijzigd door DaannO op 21-05-2008 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 19:11
voor de mensen die graag hun rom willen bijwerken..

Er is inmiddels een eerste oplevering van een windows 6.1
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
oNNoZeLe schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 07:32:
voor de mensen die graag hun rom willen bijwerken..

Er is inmiddels een eerste oplevering van een windows 6.1
_/-\o_
Daar zijn twee versies van.

een heet " FSC N560 which has been tentatively set FSC GPS Instant Fix"
En de andere is zonder GPS fix.

Daarnaast is er nog een SDHC firmware, maar volgensmij werkte iets anders dan niet meer toch?

Welke heb jij genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer teruggegaan naar 6.0 (036) van 23-06 De SD versie met GPS instant fix.
Werkt prima. 6.1 scheen nog een aantal bugs te bevatten.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 15:15:
Ik ben weer teruggegaan naar 6.0 (036) van 23-06 De SD versie met GPS instant fix.
Werkt prima. 6.1 scheen nog een aantal bugs te bevatten.
Zou ook wel over willen stappen... heb je voor mij het stappenplan en de benodigde software (neem aan dat het legaal is?). Ontvangen: Thanks!

[ Voor 5% gewijzigd door hemiparo op 01-07-2008 17:22 . Reden: Gekregen wat ik wilde hebben ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
als FYI,

ik heb gister mijn N560 rokend uit mijn brodit getrokken...

Hij riekt nu naar gesmeuld plastic.. Ik acht mijn brodit lader schuldig aangezien hij vandaag alweer de hele dag in mijn cradle staat zonder problemen.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Ik had namelijk ook een draadje lopen waarin ik vraag waar de storing vandaan komt als ik hem in de auto gebruik op de met de phone jack. Maar die lader werkt niet meer... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 08:51:
[...]

Zou ook wel over willen stappen... heb je voor mij het stappenplan en de benodigde software (neem aan dat het legaal is?). Ontvangen: Thanks!
Nee.Nee. en nogeens nee. Zelf even zoeken naar de software en het stappenplan. Dit vanwege de regels op tweakers

@OnnoZele

Ja kan die van mij overnemen :+ Die Brodit zou ik maar weggooien 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:36:
[...]

Nee.Nee. en nogeens nee. Zelf even zoeken naar de software en het stappenplan. Dit vanwege de regels op tweakers

@OnnoZele

Ja kan die van mij overnemen :+ Die Brodit zou ik maar weggooien 8)
Wat is er van jou over te nemen dan?

Over brodit, heb gister een mail gestuurd naar brodit.se maar had om 17:00 al iemand aan de lijn, stuur maar op..

@dat_flashen, als je de juiste pagina's niet kunt vinden weet ik niet of je wel aan flashen moet gebinnen, no flame intended..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oNNoZeLe schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:13:
[...]

Wat is er van jou over te nemen dan?
wat is het onderwep van deze thread? En wat haalde jij rookend uit je hoouder? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
kleine update,

ik heb na 2,5 jaar gratis een vervangende lader van brodit gekregen.

Binnen paar uur van e-mail had ik al telefoon van een bedrijf in nederland die deze zaken voor brodit waarneemt.

super service. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
wat ik eigenlijk wel zou willen weten is :

mensen die een n560 hadden en om 1 of andere reden overgegaan zijn naar een ander,

wat dat dan geworden is.

Mijn n560 bevalt nog steeds super. Alles erop en eraan en VGA scream. 8)7

Ik vond/vind hem 'uber'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit gezien? Voor als je eentje als reserve wilt hebben!

inmiddels is de advertentie weg. Maar ze zullen wel weer opduiken;)

Eindelijk heb ik het GPS gedeelte en TT goed werkend, wel op WM5. Binnenkort ga ik WM6 weer eens proberen.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
heeft iemand een mooie touch app op z'n n560?

Ik zit nu al een tijdje naar een andere te kijken maar vind hem nog steeds aan m'n behoefte voldoen.. mis alleen het thumbbased operatioin iets wat te moeilijk..

ben wel benieuwd wat jullie daarvoor gebruiken.. heb dat htc touch home spul geprobeerd maar werkt niet echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Kent iemand de correcte instellingen voor Navigon 7 ivm TMC (met de losse module?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
Jongens en meisjes,

ik heb hem aan de kant gelegd en ben nu in het bezit van de blackstone..

bedankt voor al jullie ondersteuning..

inmiddels is er een nieuwe 6.1 update van newplow beschikbaar.. veel plezier daarmee, hij was net te laat voor mij,.

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Maak al lange tijd met veel plezier gebruik van deze PDA en is (helaas? ;)) niet stuk te krijgen (=helaas anders zou ik een ander kopen!)

Maar... ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen om Outlook 2007 via ActiveSync over Bluetooth te synchronieren. Via de bijgeleverde kabel is het geen enkel probleem maar dan gaat de batterij ook weer aan het laden. Ik wil dit dus eigenlijk via Bluetooth doen maar wat ik ook probeer... het lukt niet.

Zijn er mensen die het wel werkend hebben gekregen? Of zou het via een ander programma als ActiveSync wel moeten werken? (gebruik nu versie 4.5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

Ik ben mijn PDA aan het upgraden naar windows mobile 6 maar zodra ik dat doe dan springt het venster op mijn pda naar een dolfijn (2 zelfs :9 ) en is de activesync connectie niet meer actief.

Ik gebruik windows vista

Iemand enig idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?

------------------Edit-------------------

Blijkbaar werkt het gewoon niet met windows vista. Met XP gedaan en gaan met die banaan :)

[ Voor 20% gewijzigd door L01 op 08-10-2009 14:12 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste