Hij's binnen, wat wil je precies weten? Over de GPS ontvangst zat ik ook wel een beetje in gezien de reviews, maar vanochtend in de auto had ik een eerste fix (aller allereerste dus, ding kwam net uit de doos) binnen een halve minuut en gelijk 8 of 9 satellieten gevonden. Misschien een toevalstreffer maar het stelt me in ieder geval gerust.
Verder is de eerste indruk geweldig: het design, de robuustheid, het scherm, alles is eigenlijk geweldig aan dit ding. Ik heb gisteren vooral moeten doorbrengen met de Loox aan de AC adapter (1e keer 12 uur laden word aangeraden) dus er staat nog niet veel op maar vanavond ga ik in ieder geval mijn vaste software d'r op zetten: zo'n beetje alles van SPB, TT6, etc, dus dan heb ik een beetje beeld wat het ding nu precies kan.
Ohja, verder kan ik iedereen de meegeleverde e2c meuk afraden: het schopt je (wifi)netwerk zodanig in de war dat je alleen met de grootst mogelijke moeite nog kan connecten. Alleen een hard-reset bracht uitkomst. Mijn advies: uit het start menu slopen en nooit meer naar omkijken.