Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een PDA met alles der op en der an ...Bluetooth, WiFi, GPS, VGA scherm, flinke processor etc etc (..alleen geen gsm). Een device waar menigeen al langer naar op zoek is volgens mij.

Al in diverse topics aangehaald maar nog niet z'n eigen plekje.
Wordt tevens binnenkort verwacht op de markt, half April volgens de geruchten op dit moment,
Pocket Loox N560 Update From Clove Technology

Clove Technology have been in touch to update us regarding Pocket Loox N560 availabilty. The shipment date for the Loox N560 is expected to be 7 - 10 April - this is without the Navigon software bundled. Clove expect to offer their own bundle with CoPilot 6 navigation software. The final price is yet to be confirmed - but is likely to be lower than the initial suggested price.
...dus tijd voor een topic over de Loox N560:

Afbeeldingslocatie: http://www.solopalmari.com/images/stories/recensionihw/recen560def/cover2.jpg

Eigenschappen:
Mobile Windows 5.0
Cpu Intel® PXA270 from 624 MHz
ROM: 128 MB (susceptible of increment)
RAM: 64 MB
Display: 3,5"in diagonal, resolution from 640 x 480 pixel Vga, 64K colors
Wi-Fi (802.11b/g)
Bluetooth 1,2 (susceptible of modification)
GPS Sirf III
Interfaces: SD I/O, IrDA standard, Usb 1,1 Client/Host, RS232
Battery: removable Li-Ion from 1.200 mAh (500 hours declared in standby)
Dimensions: 116 x 71 x 14 milimeter
Weight: 160 g
Opvallend:
De batterijduur van 500 uur in standby (...of foutief vermeld op de diverse sites of gewoonweg geweldig...). Mocht de batterijduur toch tegenvallen, dan is er hier een batterij extender te koop voor 18.-
Afbeeldingslocatie: http://www.digitalsonline.nl/UserFiles/itempics/sc-5400b.jpg

Hier op Firstloox verse info, reviews en aanvullende zaken over de N560 en andere modellen van Loox
en een actief engels forum vind je hier over het gebruik, problemen , vragen en oplossingen

Vergelijking en specs met de andere Loox modellen.

Nederlands forum van www.pocketinfo over dit model.

Review van 7 pagina's (vertaald naar het engels mbv Babelfish, dus soms wat gebrekkig).

Prijsindicaties (prijs is niet eens zo onaardig gezien de specs (mn VGA scherm...):
Hier voor 389.- (engelse versie in Nederland).
En hier 419-. (engelse versie in Duitsland)

In combinatie met het te verwachten MobileNavigon 6 lijkt het mij een mooie zomer te worden....
Take in account that Navigon has announced v6 at CeBIT last week.
Navigon MN6 is expected to be available this summer.

"Navigon have announced v6 which adds a completely redesigned interface and some novel features such as lane alert which indicates which lane you need to be in prior to a turn as well as turn and direction signs claimed to mimic those that you would really see."

Read more and see some screenshots: http://www.pocketgpsworld...viewtopic&p=195208#195208
En hier nog wat meer info en screenshots over MN6

Dus, voor alle belangstellenden en ervaringsdeskundigen... WELKOM ! Post ze :)

[ Voor 209% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-08 12:06

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Ik ben vooral benieuwd naar de batterijprestaties...
Qua prijs is ie bijv. wel een stuk duurder dan de Acer N311... MAar dan heb je wel een snellere processor en GPS...

Ik lees even mee :)

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 19:51

Lord_Nemesis

Wa oars?

Ik vraag me af of die standby tijd van 500 uur wel klopt (en wat ze onder standby tijd verstaan).

De N520 staat niet echt bekend als een PDA met een goeie standy tijd. Als dit een belangrijk verbeterpunt is geweest bij de ontwikkeling van de N560 dan zou het best kunnen dat de standby tijd (veel) verbeterd is. Maar; 500 uur standby is wel bijna 21 dagen oftwel bijna 3 weken! En dat met een VGA scherm en een snelle CPU.
Nu weet ik erg weinig van PDA's omdat ik me niet echt met die dingen heb bezig gehouden, maar ik ben nu wel van plan om er een aan te schaffen (en het liefst de N560 :9~ ). Ik weet dus niet hoe het bij andere PDA's met standbytijden zit. Ik vraag me dan ook af wat ze onder standby tijd verstaan. Als ze ermee bedoelen dat je de PDA aanzet en deze dan 3 weken in de kast legt (scherm gaat uit enz.) of je bent er mee aan het werk (afspraken opslaan, navigeren, enz.) daar zit nogal verschil in.

Iemand die meer licht op deze zaak kan laten schijnen?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-08 12:06

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

LordNemesis schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:17:
Ik vraag me af of die standby tijd van 500 uur wel klopt (en wat ze onder standby tijd verstaan).

De N520 staat niet echt bekend als een PDA met een goeie standy tijd. Als dit een belangrijk verbeterpunt is geweest bij de ontwikkeling van de N560 dan zou het best kunnen dat de standby tijd (veel) verbeterd is. Maar; 500 uur standby is wel bijna 21 dagen oftwel bijna 3 weken! En dat met een VGA scherm en een snelle CPU.
Nu weet ik erg weinig van PDA's omdat ik me niet echt met die dingen heb bezig gehouden, maar ik ben nu wel van plan om er een aan te schaffen (en het liefst de N560 :9~ ). Ik weet dus niet hoe het bij andere PDA's met standbytijden zit. Ik vraag me dan ook af wat ze onder standby tijd verstaan. Als ze ermee bedoelen dat je de PDA aanzet en deze dan 3 weken in de kast legt (scherm gaat uit enz.) of je bent er mee aan het werk (afspraken opslaan, navigeren, enz.) daar zit nogal verschil in.

Iemand die meer licht op deze zaak kan laten schijnen?
Ga er maar van uit dat ze het eerste bedoelen :)
Zodra je er mee aan het werk gaat is het meestal vrij vlot over met de batterij.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Xilantof schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:27:
[...]

Ga er maar van uit dat ze het eerste bedoelen :)
Zodra je er mee aan het werk gaat is het meestal vrij vlot over met de batterij.
Dan ben ik erg benieuwd hoe vlot en hoe de N560 het dan doet in vergelijking met andere, nieuwe, PDA's.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xilantof schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:27:
[...]Ga er maar van uit dat ze het eerste bedoelen :)
Grootste probleem idd....
Asus 636 is een opvallend sterk model met de lange batterijduur. Ik vrees echter dat wandelend GPS'en (waar ik m voor wil onder andere) helemaal een aanslag pleegt op een accu.

Het batterypack biedt voor mij zeer vermoedelijk de uitkomst om langer los te kunnen zijn van een vast oplaadpunt, en om toch voor deze N560 te gaan mocht de accu tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-08 21:21

ScSi

Belg.

code:
1
2
3
Display off, MP3 playback only - 18 hours 9 minutes
Maximum backlight, standard usage - 4 hours 14 minutes
Maximum backlight, WiFi on - 2 hours 21 minutes

Dit is voor de N520.. Het is nog steeds dezelfde batterij (1200 MaH) maar stel dat de software iets verbeterd is, dan geeft dat een mooie indicatie over de levensduur van de batterij.

* ScSi is zelf ook erg hard aan het uitkijken naar deze PDA. Ik wacht denk ik eerst een echte review af en ga dan in Duitsland proberen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

ScSi_009 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:54:
code:
1
2
3
Display off, MP3 playback only - 18 hours 9 minutes
Maximum backlight, standard usage - 4 hours 14 minutes
Maximum backlight, WiFi on - 2 hours 21 minutes

Dit is voor de N520.. Het is nog steeds dezelfde batterij (1200 MaH) maar stel dat de software iets verbeterd is, dan geeft dat een mooie indicatie over de levensduur van de batterij.
Dat de accu van de N560 ook 1200 Mah is wil niet zeggen dat het om dezelfde accu gaat.
* Lord_Nemesis is zelf ook erg hard aan het uitkijken naar deze PDA. Ik wacht denk ik eerst een echte review af en ga dan in Duitsland proberen bestellen.
Same here! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LordNemesis schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:12:
[...]Dat de accu van de N560 ook 1200 Mah is wil niet zeggen dat het om dezelfde accu gaat.[...]
...eventueel nog een optie... Een XL accu aanschaffen, als die er is voor de N560 (maar erg prijzig vrees ik t.o.v de battery extender.... wel handzamer).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:06:
[...]
...eventueel nog een optie... Een XL accu aanschaffen, als die er is voor de N560 (maar erg prijzig vrees ik t.o.v de battery extender.... wel handzamer).
Ik neem aan dat die XL accu dan ook qua formaat groter is en daardoor je slanke LOOX verandert in een gigantisch log monster? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er erg goed uit! ik hoop dat de accu nog beter presteerd als de Asus mypal 636, dan is voor mij de keuze duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:22:
Ziet er erg goed uit! ik hoop dat de accu nog beter presteerd als de Asus mypal 636, dan is voor mij de keuze duidelijk :)
Dat is ook voor mij de doorslaggevende factor... (...hoewel het VGA scherm van de N560 toch ook wel :9~ )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierryziezo
  • Niet online
ScSi_009 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:54:
* Thierryziezo is zelf ook erg hard aan het uitkijken naar deze PDA. Ik wacht denk ik eerst een echte review af en ga dan in Duitsland proberen bestellen.
Als je die PDA in Duitsland bestelt, staat je Windows dan ook in het Duits of kun je dat nog aanpassen?

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Geen idee, dat moet ik dus nog allemaal uitzoeken.. Je kan er (denk ik) wel zelf ook een nieuwe ROM in flashen. Ik wacht eerst maar eens een review af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees nu ergens anders dat er waarschijnlijk niet veel accesoires geleverd wordt. (denk aan autohouder/lader)
Wel jammer aangezien de A636 wel met veel meer accesoires geleverd wordt.
Ik wacht tot Juli met het kopen van een pda dus ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Dat was ook al het geval bij de N520. Erg jammer en een gemiste kans van FSC. Ik heb op veel forums gelezen dat mensen de FSC Loox lieten liggen omdat er te weinig accesoires bij zitten (en dan vooral een houder en autolader).

/edit:
Ik bedoel bijgeleverde accesoires...

[ Voor 10% gewijzigd door Lord_Nemesis op 07-04-2006 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Blijkbaar valt het aanwezig zijn van accesoires nogal mee.. Er is bijvoorbeeld een Veripart autolader die zowel vr de Asys MyPal a63x als de N5xx beschikbaar is.
PDAir heeft de gebruikelijke cases, ook voor de Loox N5xx. En Brodit heeft een passieve autohouder (naast FSC zelf)
Dat volstaat toch ruimschoots vind ik qua beschikbaarheid van accesoires.

[ Voor 69% gewijzigd door ScSi op 06-04-2006 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScSi_009 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:51:
Blijkbaar valt het aanwezig zijn van accesoires nogal mee.. Er is bijvoorbeeld een Veripart autolader die zowel vr de Asys MyPal a63x als de N5xx beschikbaar is.
PDAir heeft de gebruikelijke cases, ook voor de Loox N5xx. En Brodit heeft een passieve autohouder (naast FSC zelf)
Dat volstaat toch ruimschoots vind ik qua beschikbaarheid van accesoires.
Afbeeldingslocatie: http://www.legis.state.ga.us/legis/1997_98/house/dollar.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Nou wat had je gedacht dan? Dat dat allemaal gratis zou zijn? Dat het niet bij het standaardpakket zit kan je hun niet kwalijk nemen vind ik persoonlijk. Liever dat ik zelf extra's koop (die ik zelf nodig heb) dan dat ik betaal vr extra's die ik niet nodig heb. Beetje eBayer vindt zo wat hij zoekt voor een deftige prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 14:15

FaceDown

Storende factor.

Ziet er gelikt uit.. voor de prijs mag je de accesoires wel erbij verwachten vind ik overigens.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FaceDown schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:55:
[...]voor de prijs mag je de accesoires wel erbij verwachten vind ik overigens.
Zoals volgens mij inderdaad wel vaak het geval is bij de concurerende modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Vind het overigens ook jammer dat er geen grafische 2700g GPU in zou zitten.. Nu ben ik nog steeds aan het twijfelen tussen deze en de Acer n311 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ScSi_009 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 22:07:
Vind het overigens ook jammer dat er geen grafische 2700g GPU in zou zitten.. Nu ben ik nog steeds aan het twijfelen tussen deze en de Acer n311 :(
...al aan de Asus Mypal 636 gedacht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Jah :) Maar die ziet er gewoon niet uit :9 Het apparaat is superieur, maar het oog wil ook wat natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Afbeeldingslocatie: http://www.chenbro.hu/y/IMG_5576.JPG

Hier zie je duidelijk dat het scherm van de N560 een veel grotere kijkhoek heeft dan dat van de n311.. Voor alle duidelijkheid: ze zijn gemaakt met maximaal contrast en dezelfde kleurinstellingen (het is uiteraard ook identiek dezelfde foto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ScSi_009 schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:04:
[plaatje]Hier zie je duidelijk dat het scherm van de N560 een veel grotere kijkhoek heeft dan dat van de n311..[...]
...Wow.... de N560 :9~ ...vrees dat ie het toch gaat worden hoor ;) (...of is de N311 zo vreselijk dat de N560 gewoonweg wel goed moet lijken... zal toch niet ?).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Wow @ foto!
Ik wist al dat ik de N560 ging halen, maar dit maakt het wachten alleen maar erger! Wat een geweldig helder scherm.
* Lord_Nemesis is benieuwd wat dit voor de accuduur gaat beteken.

Keep the pictures comming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Ik heb net bericht gehad van een Duitse toko die ze enkel met German OS kan leveren.. 489 euro (Nederland) is mij echt veel te veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordNemesis schreef op maandag 10 april 2006 @ 09:52:
Wow @ foto!
Ik wist al dat ik de N560 ging halen, maar dit maakt het wachten alleen maar erger! Wat een geweldig helder scherm.
/me is benieuwd wat dit voor de accuduur gaat beteken.

Keep the pictures comming!
Hopen dat de levertijd niet uitgesteld gaat worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ScSi_009 schreef op maandag 10 april 2006 @ 09:56:
Ik heb net bericht gehad van een Duitse toko die ze enkel met German OS kan leveren.. 489 euro (Nederland) is mij echt veel te veel geld.
...welke Toko is dat, want in de openingspost worden andere prijzen getoont (419 voor duits spul, 498 via Nederlandse levering maar wel Duits model...) ?
LordNemesis schreef op maandag 10 april 2006 @ 09:52:
/me is benieuwd wat dit voor de accuduur gaat beteken.
..zal mooi zijn als de eerder genoemde 500 uur dan werkelijkheid is (...maar lijkt vooralsnog onwaarschijnlijk imho)
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:40:
[...]hopen dat de levertijd niet uitgesteld gaat worden :P
..hen ergens al weer Mei gelezen ipv April (...maar weet niet meer waar ik het gezien heb...) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Ik bedoelde ook 498 (even de 8 en de 9 gewisseld) Ik heb geinformeerd bij www.pdamax.de.
Vooralsnog is der blijkbaar geen leverancier in Belgie of Nederland die de EN of NL versie kan leveren.
Ik probeer nog een aantal Duitse leveranciers te benaderen die eventueel wel de Engelse versie zouden kunnen leveren, aan een mooie prijs. 498 euro (voor gelijk welke versie) is mij veel te veel geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ScSi_009 schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:51:Ik probeer nog een aantal Duitse leveranciers te benaderen die eventueel wel de Engelse versie zouden kunnen leveren, aan een mooie prijs. 498 euro (voor gelijk welke versie) is mij veel te veel geld!
..vind die 498.- zelf ook iets te flink (zeker als het ding wat kaal gelverd wordt, zoals eerder benoemd).
De 419.- die er in Duitsland voor gevraagd wordt staat mij in ieder geval duidelijk meer aan. voor dat bedrag wil ik er wel voor gaan.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Ook ik had de hoop voor ongeveer 400 euro klaar te zijn (exclusief houder en lader voor in mijn vehicle). Lijkt hem dus niet te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LordNemesis schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:15:
Ook ik had de hoop voor ongeveer 400 euro klaar te zijn (exclusief houder en lader voor in mijn vehicle). Lijkt hem dus niet te worden...
...geduld (hoeveel geduld kan een mens eigenlijk opbrengen :? ....), de Mio A701 wist bij de daadwerkelijke introductie toch ook met een redelijke prijs te komen ;) ....houd moed ! :) (...hoewel ik eigenlijk niet echt een groot verschil in prijs met de Mio verwacht... gezien de specs.... op naar Duitsland dan maar :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Als je in Duitsland bestelt heb je 9/10 kans op een Duits OS, en daar zit ik echt niet op te wachten.. We zien het wel als hij daadwerkelijk beschikbaar is, maar 07-10 april is het niet, of hij moet vandaag overal beschikbaar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-07 09:31

L01

Ik ben van plan een PDA te kopen voor navigatie tijdens mijn vakantie in augustus.

Ik was van plan op de Acer N311 te halen, is het verstandig om te wachten op deze (N560) PDA of kan ik ook de n311 halen.

Erg veel haast heb ik niet aangezien het nog even duurt voordat ik op vakantie ga.

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Ik heb voor mezelf ook de afweging gemaakt tussen de Acer N311 en de FSC N560 (en eerst ook de Asus 636 maar die is oerlelijk...)

De N560 zal waarschijnlijk wel iets duurder zijn dan de N311 maar het scherm is dan ook een stuk beter, zie foto een paar reacties terug, en ik vind de N560 er een stuk beter uitzien. Ook qua hardware is de N560 de betere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
... en de N311 mist GPS. Extra aanschaf hiervan lijkt mij dan de duurdere aanschaf van de N560 te "rechtvaardigen"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Feit dat scherm standaard beter is van de N560 heeft te zien met het feit dat hij standaard als GPS gebruikt zal worden (grotere kijkhoek en helderheid)
De processor zal niet zo heel veel krachtiger zijn, maar wel iets (Samsung <--> Intel)
Ook is er 802.11g aan boord, wat zowel invloed heeft op de snelheid als op de batterijduur (wat velen vergeten)
Ik ga nog steeds voor de N560, als ik die voor de juiste prijs kan vinden. Of een geïntegreerde GPS minder batterij zuipt dan een externe via Bluetooth zal moeten blijken, maar een autolader kost maar een euro of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
... en vergeet de battery extender niet die uitkomst kan bieden bij een tekort aan "voedsel" voor de N560 ;) (...maar volgens mij is er weinig belangstelling voor deze constructie... B) )

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

Ik hoor het al, ik moet op de N560 wachten :)

Een release datum is nog niet bekend?

- bij de n311 zit een dock, zit dat er bij deze ook bij? wel een uber mooi dingetje zeg :9 !

[ Voor 36% gewijzigd door L01 op 11-04-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mr._Superior schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:54:
Een release datum is nog niet bekend?
...vermoedelijk ergens in april, maar mei wordt nu ook al soms genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Er zit een dock bij ja..
Ik heb eerste week van mei als leverdatum, hoewel ook dat nog niet vaststaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Er is een Duitse shop die de Engelse versie aanbiedt voor € 419..
Ik heb wat surveys gelezen over deze shop en op een aantal na zijn ze altijd positief.. Ik twijfel echter nog of ik hem wel daar bestel of dat ik gewoon wacht tot hij normaal leverbaar wordt, ook bij andere shop.. Ik heb ergens een leverdatum gezien van eind april/begin mei (vlot leverbaar that is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Italiaanse review nu compleet, 9 pagina's, en vertaald in Engels:
http://babelfish.altavist...ew%2F1564%2F38%2F1%2F0%2F

En er wordt "gescheept"
Clove Technology have got in touch with us to say that they have now received their first shipment of the Pocket Loox N560. First Loox users who placed an order up until this week will have units allocated to them and they will ship as soon as possible.

If you haven't placed an order with Clove yet - and are thinking of purchasing the Loox N560 - go here to find out about the special offers available for our users (note that the price has since been reduced from when that article was first posted - it is now £376 inc. VAT / £320 ex. VAT). Note that they do sell to overseas customers.

Clove tell us that their first impression of the machine is that it has an improved screen over that of the Pocket Loox 720 - and they are impressed with the GPS functionality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Engelse versie is nu ook in Duitsland te bestellen voor 435.-
http://www.dantotec.de/sh...560-englisch-p-18887.html

...misschien voor de ongeduldigen onder ons, hoewel ik nu toch wel het gevoel krijg dat het nu niet zo lang meer kan duren voordat we ook in Nederland dit fijne apparaat kunnen bestellen. Of dat ook voor 435 kan..tja, afwachten en duimen maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

Ik moet eerlijk zeggen dat mijn Deutsch niet zo lekker is, ik zie een plaatje dat er navigatiesoftware op draait, zit dat er dan standaard op of is het alleen om je lekker te maken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mr._Superior schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:49:
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn Deutsch niet zo lekker is, ik zie een plaatje dat er navigatiesoftware op draait, zit dat er dan standaard op of is het alleen om je lekker te maken? :?
N560 kan los worden gekocht, navigatiesoftware kan los aangeschaft worden, of in een combinatie van N560 met software tesamen.

Plaatjes zijn om te laten zien wat er kan, en natuurlijk ook om je lekker te maken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Via een forum de volgende info...
[...]www.kupper-computer.com uitgekomen waar je voor €419,50 (UK versie)hem kunt kopen en ik wil dan ook een extra accu voor €38 erbij(lijkt me wel handig).
Verder lijkt de introductie voorlopig steeds verder op te schuiven (uit zelfde forum);
De verwachte levertijd is nu bijgesteld naar 1 mei.
Maar de levertijd is al opgeschoven naar 10 mei.
Vandaag heb ik gebeld met Fujitsu-Siemens om te horen wanneer de N560 leverbaar is in Nederland echter zijden ze dat het de 2e helft van het jaar zou zijn.
.... tja :'(

En ter aanvulling (ook inmiddels in de opening aangepast), het forum op Loox van hedendaagse gebruikers van de N560 met alle probleempjes, vragen en ervaringen. Hij dus in ieder geval verkrijgbaar en in gebruik, voor wie daar door alle uitstel nog aan zou gaan twijfelen ;)
http://www.firstloox.org/forums/forumdisplay.php?f=75

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gevonden prijs in Nederland voor de Engelse versie is 468.- euro (dus dalende, want was 498.- !):

http://www.bestelict.nl/p...K165-V565/?origin=beslist

En volgens die site op voorraad leverbaar :/
PLN 560 ENG PXA 270 624 MHz, 128/64 MB ROM/RAM, 640x480 transflekt. TFT, WLAN 802.11b/g GPS, BT 1.2, IrDA, Cradle, 2nd Stylus
Uit voorraad leverbaar
...klopt dit of zit ik nu mis met mijn (zoek)info ? :?

Afhalen zou kunnen in Delft of Putten, anders voor 11.- euro bezorgd ! :9~

[serie nummer voor engelse versie S26391-K165-V565 ... kun je zelf ook effe googlen en zoeken ;) ]

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorraad staat op die site op 0 . Nog (even) wachten dus. Op firstloox hebben mensen em al via expansys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 22:15:Voorraad staat op die site op 0 .
...vooraad was vorige week 2...zijn nu op dus ;)
Nog (even) wachten dus. Op firstloox hebben mensen em al via expansys.
...zie alleen een pre-order mogelijkheid :/

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2006 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-08 08:09

PnD

like in Pinda ^_^

Zo verschrikkelijk jammer dat er geen GSM opzit..Voor mij is het ideale apparaat nog steeds niet op de markt. (toestel ala Qtek S100 met GPS en WIFI en liefst nog VGA :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een kickje mbv vergelijking (en review) met de C550.
http://www.pdagold.com/articles/detail.asp?a=280

En zie tevens de reacties op het poketforum over dit artikel
http://forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=69339

Jammer dat de batterijduur toch weer wat tegen lijkt te vallen....

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Prijzen zakken gestaag. Inmiddels voor 435.- (engelse versie in Nederland).
http://www.centralpoint.n...6391-k165-v565%26ref%3D18

[update] en zelfs 'al' voor 423.-
http://www.obcs.nl/redir....1&d_word=S26391-K165-V565

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

Ah, ik zie dat hij gepland staat voor 8-6-2006. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-08 19:47

FongWan

The Stormrider ...

helaas .... leverdatum is verschoven naar 2006-06-15
:(

Had gehoopt dat ik volgende week al dat ding had kunnen halen, zal me niet verbazen als het nog langer gaat duren. Ach ja, ben toch al een hele tijd aan het wachten dus dan maken die paar weken ook niet meer uit.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Blijkbaar ben ik dan toch de enige met een N560 (Engelse versie uit Duitsland) Stond 419 euro (zonder verzendingskosten)
Als er mensen zijn met specifieke vragen, shoot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_E
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-03 20:36

G_E

ScSi_009 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 18:08:
Blijkbaar ben ik dan toch de enige met een N560 (Engelse versie uit Duitsland) Stond 419 euro (zonder verzendingskosten)
Als er mensen zijn met specifieke vragen, shoot :)
Waar heb je hem besteld? En hoe lang duurde de verzending? :) (Ik heb een pre-order uitstaan bij Kupper Computer, ook voor 419 euro. Maar helaas zijn ze door hun stock heen, ze verwachten dat-ie half juni weer is aangevuld.)

En hoe ervaar je de levensduur van de batterij? En kun je bevestigen dat de cradle helaas geen extra vakje heeft voor het opladen van een losse batterij?

[ Voor 8% gewijzigd door G_E op 01-06-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Ook besteld bij Kupper, ze hadden hem bij de release binnen 3 dagen op voorraad.. Verzending geschiedt met DHL (standaard, ook voor losse zaken als screenprotector, dus als je die erbij wil zou ik die meteen bijbestellen) en was goed verpakt. Mijn pakket had vertraging (schuld van DHL, niet van Kupper) maar was binnen 4 dagen afgeleverd. Je krijgt ook netjes track&trace zodat je alles kan opvolgen.

De batterij gaat mijns inziens niet zo heel lang mee, maar ik kan mis zijn aangezien het mijn eerste PDA is :) Met de backlight op halve waarde gaat ie zo'n 2.5 uur mee, misschien 3, maar zeker niet veel langer.
De cradle heeft idd geen extra vakje voor een losse batterij op te laden. Ik vind dit op zich geen gemis, maar anderen kunnen het misschien inderdaad als een minpunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

http://www.obcs.nl/redir....1&d_word=S26391-K165-V565
Hier staat dat er 25 stuks op voorraad zijn.

edit: alleen als je op meer porductinfo klikt http://www.obcs.nl/redir....1&d_word=S26391-K165-V565

[ Voor 44% gewijzigd door L01 op 02-06-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreasB
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09-2021
Ik lees dat vaak de engelse (of duitse) versie aangeschaft wordt. Kan iemand mij vertellen wat er dan allemaal engels (of duits) is en in hoeverre je zelf een andere taal kunt instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Het besturingssysteem en alle applicaties, alsook het woordenboek dat woorden aanvult die je invoert via het onscreen toetsenbord. Alles eigenlijk. Niet dat ik er veel last van heb, magoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die foto klopt voor geen meter. Hebben ze de brightness van de Acer soms op nihil gezet ofzo? Ik heb zelf de n311 en heb brightness omlaag moeten zetten want het was me gewoon te fel. Hier klopt iig iets niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 09:47:
Die foto klopt voor geen meter. Hebben ze de brightness van de Acer soms op nihil gezet ofzo? Ik heb zelf de n311 en heb brightness omlaag moeten zetten want het was me gewoon te fel. Hier klopt iig iets niet :P
...uhh ? Waar heb jij het over ? Welke foto ? (...zit je wel in het goede topic ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

Deze foto gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
aha.... zou goed kunnen ja. Laat Gordijnstok dan effe een verwijzing in zijn berichtje doen (foto is al van een tijdje terug; 9 april). Maakt het allemaal even wat duidelijker en leesbaarder voor iedereen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

Nu staat hij weer gepland voor 23-6 :/ .

Ik wil dat ding wel graag hebben voordat ik op vakantie ga. :'(

[ Voor 5% gewijzigd door L01 op 09-06-2006 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[beetje off topic] Gigabyite komt met een erg compleet apparaat, de Gigabyte g-Smart i300
een Pocket PC Phone edition met een grootte van 102.5mm x 51.5mm x 19mm. De i300 heeft een groot aantal leuke features en een strak design. Denk aan 64MB RAM en 256MB ROM. Ook zit er 802.11g WiFi ingebouwd en beschikt het device over Bluetooth 2.0. Interessant is ook de ingebouwde SiRFstarIII GPS ontvanger. Het device beschikt over een tri-band GSM/GPRS module, een 2.0 MegaPixel camera en een 2.4 inch QVGA 262k-color TFT LCD. Tevens zit er een FM tuner ingebouwd en kan je het geheugen uitbreiden door het ingebouwde miniSD slot. Het device draait op Windows Mobile 5.0.
bron: http://www.pocketinfo.nl/artikel/5951 [/ beetje off topic]

@PnD ...Eindelijk alles in 1 !? ... ;)
PnD schreef op maandag 08 mei 2006 @ 23:35:
Zo verschrikkelijk jammer dat er geen GSM opzit..Voor mij is het ideale apparaat nog steeds niet op de markt.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Laat dat nou net de reden zijn dat ik daar niet op zat te wachten.. All-in-one is fijn, behalve een gsm. Als ik een stapje zet of gewoon bereikbaar wil zijn, wil ik geen lomp, zwaar en duur apparaat meenemen maar gewoon mijn Nokia 6230. Synchroniseren gaat perfect tussen de 2, dus ik heb nergens last van iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

I copy that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje offtopic, maar voor wie nog zit te wachten op levering van de N560, ik bied de mijne te koop aan, gloednieuw in verpakking met factuur, 2 jaar garantie.

Ik ben erachter gekomen dat ik de overvloed aan extra functionaliteit niet nodig ben, en op zoek ga naar enkel en alleen een navigatie apparaat.

Voor wie ik er mee blij kan maken, zie Tweakers vraag&aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:05:Ik ben erachter gekomen dat ik de overvloed aan extra functionaliteit niet nodig ben, en op zoek ga naar enkel en alleen een navigatie apparaat.
...hoezo overvloed ? Het ding is gewoonweg erg compleet (dat moge bij aanschaf toch duidelijk zijn ;) ).
Vind je het VGA scherm dan geen meerwaarde bieden ? En waarom voor, wat zal het zijn, slechts 50-75 euro minder (aangezien je toch wel moet inleveren op je aanschafwaarde), een uitgekleed apparaat aanschaffen ? Toch zonde :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:05:
Misschien een beetje offtopic, maar voor wie nog zit te wachten op levering van de N560, ik bied de mijne te koop aan, gloednieuw in verpakking met factuur, 2 jaar garantie.

.....
Wij zitten er idd op te wacht idd, maar hoe kom jij dan aan dit apparaat? Zeker geen nederlandse versie dan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor, meteen besteld zodra dat in Nederland kon. Ik heb hem van Bestelict. Dus gewoon een versie voor Nederlandse markt. Engels OS.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een verse, engelse, review, met een prettige conclusie ;) :
Conclusions
Overall, I find the Loox N560 to be a worthy upgrade to the Loox 720. Its compact size and light weight make it easy to carry around, its VGA display is bright and beautiful and performance is responsive. Its stability is most impressive, in that soft resets are very rarely required and "heavy duty" applications like PlanMaker run very smoothly. The N560 is most definitely the finest Pocket PC that I've used and should be on the short list of anyone in the market for a top notch PDA.
[bron: http://www.pocketpcthough...67f7d2852c3a4f256e33ee70a ]

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

Hij staat nu weer gepland voor 5-7-2006 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Hij blijft maar verschoven worden voor de Nederlandse markt, ben echt blij dat ik de mijne al een goeie 2 maand in mijn bezit heb hoor! (Engelse WM5, maar dat boeit niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 17:51
ScSi_009 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:13:
Hij blijft maar verschoven worden voor de Nederlandse markt, ben echt blij dat ik de mijne al een goeie 2 maand in mijn bezit heb hoor! (Engelse WM5, maar dat boeit niet)
Hoe bevalt die verder? Gebruik je de GPS veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Gebruik de GSP een keer in de week denk ik, rijd anders niet zo heel ver weg. Over een maandje gebruik ik hem om naar Spanje te rijden.
Werkt gewoon goed, snelle fix (de allereerste keer had ik een fix na 30 seconden!) TomTom is hierbij wat slomer, Destinator heel wat sneller (maar TomTom werkt intuitiever)
Batterijduur is wat mij betreft ook goed, 2.5 uur op een volle batterijlading (zonder GPS en WLAN aan welteverstaan)
De multimediaprestaties zijn ook gewoon schitterend te noemen. Ik ging eerst voor de N311 van Acer gaan, maar na wat berichten van GoTters dat die niet zo heel goed met xvid,divx mpeg overweg kon, toch maar op deze gewacht en nog geen moment spijt van gehad!

Als je verder nog vragen hebt, shoot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ScSi_009 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:20:Batterijduur is wat mij betreft ook goed, 2.5 uur op een volle batterijlading (zonder GPS en WLAN aan welteverstaan)

Als je verder nog vragen hebt, shoot :)
een shoot dan maar ;) ... zou je de GPS eens aan kunnen houden om de batterijduur te bekijken. Ben namelijk benieuwd hoever ik kan komen (in tijd dus) als ik met het ding aan de wandel ga in de franse bergen.... (battery pack zal wel mee moeten vrees ik...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

'k heb em besteld bij Progress Hengelo. Alleen nu zit ik me af te vragen welke SD-kaart ik het beste erbij kan halen. Zit namelijk te denken aan een 4GB, aangezien deze nog maar rond de 100 Euro's zijn. >:) Kan het apparaat 4GB SD's aan en welke snelheid kan ik het beste nemen? 133? 150?

Het apparaat spreekt me vooral (denk bij velen de reden) aan om het VGA scherm + GPS. Ideaal voor mij gewoon. _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door potatox op 28-06-2006 08:49 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

Heb je toevallig contact opgenomen met die zaak in Hengelo of hij echt binnen een week leverbaar is anders bestel ik hem daar ook gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt Skype ook goed op deze PDA? Gaat het snel genoeg (zonder haperingen etc.)?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels is dit mooie apparaat ook opgenomen bij www.kieskeurig.nl . Er zijn een flink aantal aanbieders, waarvan sommigen het buitenlandse model in de verkoop hebben.
De voorraden staan op dit moment bij allen nog op "niet leverbaar" (helaas). Prijs vanaf 430.-

http://www.kieskeurig.nl/...C2BF9C125719A003FC4A4.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 13:58
werkt een losse TMC ontvanger met de N560?
zie hier http://forum.pocketinfo.n...hread.php?t=62425&page=18
dat dat kennelijk niet ondersteund wordt?
ging ervan uit dat het toegevoegd kon worden....
is wel een dealbreaker voor mij :(

edit:
gevonden: http://vilpublic.fujitsu-...ket_loox_acc_n_series.pdf
pagina 4 staat dat er een TMC module is :Y)

edit2:
maar die is alleen voor c500 :S

edit3:
gevonden :7
http://www.kupper-compute...&start=0&searchstring=TMC

* DarkChylde denkt dat er nu wel genoeg edits staan O-)

[ Voor 49% gewijzigd door DarkChylde op 29-06-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Mr._Superior schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:02:
Heb je toevallig contact opgenomen met die zaak in Hengelo of hij echt binnen een week leverbaar is anders bestel ik hem daar ook gewoon :)
In week 28 zijn ze binnen volgens het order :)

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:30:
[...]

een shoot dan maar ;) ... zou je de GPS eens aan kunnen houden om de batterijduur te bekijken. Ben namelijk benieuwd hoever ik kan komen (in tijd dus) als ik met het ding aan de wandel ga in de franse bergen.... (battery pack zal wel mee moeten vrees ik...).
Dat zal ik morgen eens testen, moet toch redelijk wat de baan op dan.. Ik vertrek met een volle battery en contrast halverwege (als je in het zonlicht kan werken kan je contrast helemaal uit, dat maakt toch geen verschil uit)

@_PoTaToX_: over die sd-kaartjes weet ik niets. Ik vermoed dat 4Gb geen probleem is, er zit nu bij mij een SanDisk 1Gb in

@Ferrariboy: dat kan ik niet testen, gezien ik Skype nog nooit ofte nimmer gebruikt heb. (en dat ook niet echt van plan ben) Het zou mijns insziens gewoon moeten werken (624Mhz voor Skype zou moeten volstaan toch?)

[ Voor 24% gewijzigd door ScSi op 30-06-2006 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Ik heb vandaag even duchtig genavigeerd :) Heb een goede 2 uur GPS laten aanstaan (met TomTom-software draaiende uiteraard) en wonder boven wonder was dat plus minus de tijd dat mijn batterij geminderd was (begonnen aan 2:52 en geëindigd aan 53') Je moet dus volgens mij gewoon 2,5 uur lang kunnen navigeren (op halve blacklight-instelling that is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

ScSi_009 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 20:19:
Ik heb vandaag even duchtig genavigeerd :) Heb een goede 2 uur GPS laten aanstaan (met TomTom-software draaiende uiteraard) en wonder boven wonder was dat plus minus de tijd dat mijn batterij geminderd was (begonnen aan 2:52 en geëindigd aan 53') Je moet dus volgens mij gewoon 2,5 uur lang kunnen navigeren (op halve blacklight-instelling that is)
Hoe draait tom tom 5 er eigenlijk op in 3d mode? Soepel? Collega had een Mio 701 met 525Mhz met tomtom aan het draaien maar dat ging zo ontzettent traag.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

_PoTaToX_ schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 18:29:
[...]

Hoe draait tom tom 5 er eigenlijk op in 3d mode? Soepel? Collega had een Mio 701 met 525Mhz met tomtom aan het draaien maar dat ging zo ontzettend traag.
TT5 draait perfect in 3D mode.. Soepel, nooit haperingen. Met een 624Mhz CPU zou dat wel mogen me dunkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

hmm zit er eigenlijk wel een screenprotectie ding standaard bij? En een carhouder? zie bij progress op de site bij de 520 wel carhouder bij staan, maar niet bij de 560....

Denk trouwens dat een 2gb SD wel genoeg zal zijn. Welke is aan te raden? En met welke snelheid?

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Geen carhouder, geen screenprotectieding.. Heb er een van Brando, kostte me 11 euro :)
er zit wel een lederen etui bij waarin je je pda kan meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

Denken (verwachten) jullie dat ik deze PDA in mijn bezit kan hebben vóór dat ik op vakantie ga? (begin augustus?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

Ik zie de lever-datum steeds verder schuiven, ik ga het niet redden denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verse review:
There's no doubt about it, the Loox N560 is one sweet device. It packs everything you could possibly need into an extremely small and light form factor. Delivering performance when necessary, but encompassing the very latest features for extending battery life. An all important aspect for the busy Road-Warrior!
[bron: http://www.4winmobile.com/1-vt2602.html ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

Ik wil dat ding, en wel nu!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Mr._Superior schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:17:
Ik zie de lever-datum steeds verder schuiven, ik ga het niet redden denk ik :(
'k zie nog steeds week 28 staan op mijn order bij Progress... zal morgen eens bellen..
Zo'n car-dinges is trouwens best wel duur.. rond de 90 euries.. hmm..

[ Voor 13% gewijzigd door potatox op 12-07-2006 18:20 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_E

G_E

_PoTaToX_ schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 18:19:
[...]

'k zie nog steeds week 28 staan op mijn order bij Progress... zal morgen eens bellen..
Zo'n car-dinges is trouwens best wel duur.. rond de 90 euries.. hmm..
Ik heb een Metal Case bij m'n N560 gekocht en daar zit een of ander klemmetje bij om 'm aan je broek riem te hangen. En hoewel het daar niet voor is bedoel, merkte dat dit klemmetje ook stevig aan mijn dashbord te klemmen is, waar ik de N560 in z'n metal case op kan klikken. (Voor de zekerheid heb ik het klemmetje wel geborgd met een touwtje, om dat ik nachtmerries krijg van de gedacht dat m'n PDA naar beneden dondert).

Okee, het is niet zo'n mooie oplossing op maat als een echte car-houder, maar voor de eerste paar weken is het prima. Wat je bent al gauw genoeg extra geld kwijt aan alle parafanalia die je wel direct nodig hebt. Een Metal case, screen protector, geheugenkaartjes, reserve batterij, wat legale software....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_E

G_E

_PoTaToX_ schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:26:
hmm zit er eigenlijk wel een screenprotectie ding standaard bij? En een carhouder? zie bij progress op de site bij de 520 wel carhouder bij staan, maar niet bij de 560....

Denk trouwens dat een 2gb SD wel genoeg zal zijn. Welke is aan te raden? En met welke snelheid?
Ik heb er een snelle 2 GB Kingston (http://www.paradigit.nl/pdf/10012750v.htm) bij voor de software die ik het meest gebruik en films. (Met name voor films een snellere kaart prettig.) En daarnaast een slome 512 MB kaart voor TomTom en minder vaak gebruikte software.
Pagina: 1 2 3 Laatste