Ik ben nog een n00b op het gebied van routers, etc. Ik wil een router kopen met ingebouwde modem, switch, en draadloos(wpa beveiligd). Ik weet wel wat dingen, maar er zijn zo verschrikkelijk veel termen, dat ik me afvraag waar ik op moet letten.
Ik wil een netwerk maken waarin ik internet via de router deel. Ik heb nu een alcatel speedtouch modem van planet internet(een vrij oude, al een paar jaar oud). Kan ik p2p programma's ook goed gebruiken? Niet dat ik bij het zoeken totaal geen resultaten krijg, en alles heel slecht werkt(zoals nu het geval is als ik achter de pc zit die via het netwerk met een andere computer internet deelt(aan die pc hangt ook de modem).
En flikker dit niet gelijk op slot, want daar heb ik niks aan....
Ik wil een netwerk maken waarin ik internet via de router deel. Ik heb nu een alcatel speedtouch modem van planet internet(een vrij oude, al een paar jaar oud). Kan ik p2p programma's ook goed gebruiken? Niet dat ik bij het zoeken totaal geen resultaten krijg, en alles heel slecht werkt(zoals nu het geval is als ik achter de pc zit die via het netwerk met een andere computer internet deelt(aan die pc hangt ook de modem).
En flikker dit niet gelijk op slot, want daar heb ik niks aan....
vrede in rust
dan is het in iedergeval analoog. Gaat er een 8polig netwerk conector bij je in de muur dan is het ISDN.