lekker misleidend:
Last update: Saturday 1 April 2006, 12:00
Last update: Saturday 1 April 2006, 12:00

PC's:Dell AMD IBM T41 Tungsten|C
Verwijderd
Eej OmiedOmied schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 04:10:
[...]
Hoi Liz!!!
Ik ben al aan het grazen...
Computer Boven is al overgeschakeld (en maakt tegelijk z'n laatste WU UD-Grid af...)
Laptop ben ik BOINC nu aan het optimaliseren... Daarna stel ik in, dat ie na de WU UD-Grid automatisch flusht en overschakelt op Rosetta... (Hij's al 30 uur bezig met een WU, zonde van de punten om dat niet te flushen...)
Computer Beneden laat ik voorlopig maar op Grid...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 13:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
Draait de service nog wel?evert_ schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:29:
Boinc wilt niet meer werken , hij geeft constant de error 'kan geen verbinding maken met de client'.
Bij computer heb ik localhost ingevuld samen met het wachtwoordje in die 'gui_rpc_uit.cfg' maar nog steeds werkt hij niet, terwijl hij gisterenavond nog wel leuk werkte voor mij
.
Weet iemand hoe dit komt ? En wat eraan te doen is ?
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 13:37 ]
- loopt boinc wel? (check cpu belasting oid) als de de boinc client niet draait kan boincmanager er ook geen verbinding mee maken....evert_ schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:29:
Boinc wilt niet meer werken , hij geeft constant de error 'kan geen verbinding maken met de client'.
Assimilate, Graze, Stampede !!
Whatever
[Stampede 7] WhatPulse to the max
niet te snel veranderen.paraiko schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:36:
[...]
- loopt boinc wel? (check cpu belasting oid) als de de boinc client niet draait kan boincmanager er ook geen verbinding mee maken....
- als die wel loopt kun je het wachtwoord in de gui_rpc_auth.cfg veranderen in iets dat je wel kunt onthouden en de boinc client onpnieuw starten via de commandline ofzo. probeer het dan eens opnieuw met je nieuwe wachtwoord in de boinc manager
[ Voor 74% gewijzigd door rvec op 01-04-2006 13:54 ]
Whatever
Verwijderd
Wat voor CPU heb je??Tim2005 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:56:
Ik ben alweer gestopt... het kost mij 50-60 watt meer dan bij normaal cpu gebruik...
Schemerlampje uit en je hebt het zo terugverdiend. En zo'n lampje dient een minder goed doel....Tenzij je maar 1 lampje hebt natuurlijk, dan wordt het vanavond een beetje duisterTim2005 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:56:
Ik ben alweer gestopt... het kost mij 50-60 watt meer dan bij normaal cpu gebruik...
Whatever
Verwijderd
Hier http://www.essent.nl/esse...even/tariefoverzicht.html staan de richtprijzen voor elec., dus een ieder kan, indien noodzakelijk, zelf berekenen wat het ongeveer extra gaat kosten.Tim2005 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:56:
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 14:20 ]
Verwijderd
Zoveel??? Dat lijkt me toch sterk...Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:19:
[...]
Hier http://www.essent.nl/esse...even/tariefoverzicht.html staan de richtprijzen voor elec., dus een ieder kan, indien noodzakelijk, zelf berekenen wat het ongeveer extra gaat kosten.
M'n XP2800+@2350MHz / Sempron2800+@2140MHz / Cellie800@992MHz draaien 24/7 en kosten mij dan misschien in totaal zo'n € 100,00 aan energie in de maand ?
Nee hoor dat kan wel kloppen. Mijn bak (zie sig) haalt al 30 euro per maand.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
Niet als het aan mij ligtPim. schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 15:14:
wat kost een koe?
Koe kost geld....
En nog veel meer topics over kosten. Laten we het hier maar over de Whatpulse stampede hebben
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 16:24 ]
Like, dûhVerwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 16:24:
Whatpulse stampede 7????? we hebben niet eens #5+6 achter de rug
Is this a april 1 joke or something?
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
1 ApriiiiiiilTim2005 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:56:
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Me 2, als ik gevonden heb waar ik die verrekte kantklos-client kan downloaden
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Precies wat ik zocht. Thanx a lot!!Nakebod schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 21:19:
Ow, weet je dat nog niet?
http://www.kantklos.nu/download.php
Ook even KantklosPlus 4.3 erbij, scheelt veel in de output. http://www.kantklos.nu/plus.php
[ Voor 7% gewijzigd door DeadLock op 01-04-2006 23:06 ]
Niet kwaad bedoelt, maarre... wat is bij jou dan "normaal" cpu gebruik, het tonen van de desktop-achtergrond?Tim2005 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:56:
Computing...
Duidelijk, maar kan ik BOINC ook laten bepalen hoeveel 'hapjes' hij naar mij toe stuurd ?Sloompie schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 23:56:
[...]
Als die systemen in een netwerk hangen, en ergens in dat netwerk is een systeem wat wél bij internet kan, dan is het mogelijk. Anders is de enige optie afaik om heen en weer te gaan sjouwen met een USB-stick.
....
Als de PCs niet in een netwerkje hangen, moet je dus met je memory-stick ieder systeem langs, 1 directory kopieren en daarvandaan BOINC starten. 's morgens weer BOINC stoppen, directory terug naar je memory-stick, terug naar de PC met internet, etc....
Pain in the ass, maar het KAN wel
In je account op http://boinc.bakerlab.org/rosetta/ inloggen, en dan naar general preferences gaan. Als je daar bent het volgende:BVD-S3mT3x schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:24:
[...]
Duidelijk, maar kan ik BOINC ook laten bepalen hoeveel 'hapjes' hij naar mij toe stuurd ?
Anders blijft ik 1000x heen en weer copyeren.. dus liever in 1x een groot hapje en dan grazen maar
1
2
| Connect to network about every (determines size of work cache; maximum 10 days) |
Zie ook deze post: [rml]nomam in "[ BOINC SETI@Home] hitparade van 11 oktob..."[/rml]Exit the core client, edit global_prefx.xml.
change <work_buf_min_days>xx</work_buf_min_days> to whatever you want. I set 14 now. Then launch the core client and select project, hit "update." Then on the project's homepage, cache is set to your preference.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
[ Voor 24% gewijzigd door APClll op 03-04-2006 17:28 ]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Verwijderd
Verkeer van BOINC naar internet gaat alleen over poort 80, boinc client communicatie (voor BAM e.d.) is op 1043 geloof ik.BVD-S3mT3x schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:19:
- Voor down&upload is alleen HTTP toegang vereist ? (voor de firewall/proxy)
1/ Zoals hierboven al beantwoord, jaBVD-S3mT3x schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:19:
Nog 2 N00b vragen:
- Voor down&upload is alleen HTTP toegang vereist ? (voor de firewall/proxy)
- Is de windows BOINC client geschikt voor meerdere CPU's in 1 systeem ?
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Zoals hierboven al door Gijsh aangehaald was, heb je de setting "Connect to network about every " in je global preferences ( http://boinc.bakerlab.org/rosetta/prefs.php?subset=global )BVD-S3mT3x schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:24:
Duidelijk, maar kan ik BOINC ook laten bepalen hoeveel 'hapjes' hij naar mij toe stuurd ?
Anders blijft ik 1000x heen en weer copyeren.. dus liever in 1x een groot hapje en dan grazen maar
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Blijkbaar gaat toch alles goed. Het lijkt erop dat er bij het uploaden van een job er klaarstaande jobs niet direct worden gerapporteerd, maar wel enkele malen per dag. Ik was alleen van m'n werklaptop, die ik thuis van het weekend had aangezet, vergeten de ISA Firewall client uit te zetten.iisschots schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 14:52:
[...]
Als het niet anders kan is het geen probleem, dus dan gewoon maar de maandag flushen
Als je het maar niet met opzet doet het sparen.
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
Get Airflow, save the world.
toevallig geen powersave functies aanstaan?? dat hd in standby gaatdiedazz schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:15:
Ik was net weer een dagje aan het "gek lopen" en had mijn boinc weer eens aangezet, maar nadat ik snachts lekker heb ligge te pitten en mijn pc het ook lekker doet, sta ik op en doet ie niets meer.. soort van freeze.. schermen springen niet eens meer uit standby, dus lijk wel of hij is vastgeroest en moet dus resetten
(amd XP3000+ met 1.5gig ram enz dat allemaal goed werkt dus daar ligt het niet echt aan)
heb al geprobeerd mijn cpu belasting te verminderen, maar werkt ook niet.
Dus helaas bij deze, ik hoop dat mijn 140puntjes aan credit nog van dienst zijn geweest
[ Voor 25% gewijzigd door Mafkees op 08-04-2006 02:21 ]
Verwijderd
Heel mooi, weten we ook zeker dat de .plan in ieder geval 1 lid heeft opgeleverdMarkOV schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 02:21:
Even een melding dat ik de .plan heb gezienIk doe ook mee met Rosetta@Home
Het is maar 1 computer maar alles beter dan niets
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq