Creative Zen Sleek of Zen Sleek Photo

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170232

Topicstarter
Hallo,

Ik ga over 2 maanden waarschijnlijk een nieuwe MP3speler kopen, en ik zit nu te dubben tussen deze twee.
Ik heb niet de behoefte om foto's daarop te gaan kijken, maar de Photo variant heeft als voordeel een kleurenscherm, wat ik toch wat 'netter' vind.
Het verschil tussen de 'gewone' en de photo variant is ongeveer 40 euro.

Wat vinden jullie?
Photo of 'gewone'?
En heeft iemand hier soms ervaring met één van deze? Wil je die dan ook delen :)

Als je trouwens nog een ander model/merk in deze prijsklasse kent, vertel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whkan
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-06 23:01
Op zich loop je niet de hele tijd op het schermpje te kijken. Zwart/wit navigatiescherm werkt ook gewoon. Kleurenscherm is uiteraard wel mooier. Je moet zelf beslissen of dit dan 40 euro waard is. Absoluut maar ook relatief, als het apparaat toch al honderden euro's gaat kosten dan maakt die laatste 40 misschien ook niet zo heel gek veel meer uit, je doet er immers ook nog een lange tijd mee. (Heb zelf een iPod mini.) Zag op pricewatch dat een Zen Sleek 20GB ongeveer 250 euro kost minimaal, een photo 40 meer?, dat zou dan ongeveer 290 zijn minimaal. Wellicht dat je dan misschien gelijk een Zen Vision:M van 30GB kan nemen? Voor minimaal ongeveer 325 in de pricewatch, misschien leuk alternatief als je ook filmpjes wil gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05 09:40
Ten eerste er is al een Topic over de Sleek :P daar kan je vast wel gebruikerservaringen vinden.

Verder zou ik voor de gewone Sleek gaan. (met een beetje geluk kan je hem nog bij de BCC voor €225,- halen) of ik zou doorsparen voor een Vision:M.
Ik vind zelf €40,- voor een kleurenscherm een beetje overbodig. Hoewel de Sleek Photo als het goed is wel langer speelt op een accu.. (19 tegen 18 uur, niet een heel groot verschil :P )
Maar de keus is en blijft aan jou, denk eens na of je foto's gaat kijken op die speler of niet. Als je geen foto's gaat kijken, zou ik ook geen Sleek Photo kopen, maar een gewone Sleek.

[ Voor 23% gewijzigd door TheTMC op 29-03-2006 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-06 22:45
Je stelt nu een vraag waar enkel een persoonlijk antwoord op te krijgen is. Uit de hele discussie zal dus niet veel zinnigs komen. Dit topic gaat dicht omdat jij en alleen jij kunt beslissen of je 40 euro over hebt voor een kleurenscherm.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.