Hallo aan iedereen,
Ik heb nu enkele maanden de Hyundai L90D+ hier voor mijn neus staan, en moet zeggen bevalt opzich prima, maar er is 1 maar en ik hoop dat jullie mij daarmee kunnen helpen en dat is het volgende:
Ik zit zo'n 66 cm van het beeld vandaan en ik zit er recht voor, maar toch krijg ik regelmatig last van koppijn.
Extra Info:
Instellingen zijn: Resolutie= 1280 * 1024 , Refreshrate= 75 Hertz , Brightness= 50 , Contrast= 58
Videokaart: Xfx NVidia Geforce 6600 GT
Monitor is met VGA kabel op DVI converter blokje aangesloten, waarom zo en niet via de meegeleverde DVI kabel rechtstreeks op de videokaart, dit heb ik gedaan omdat ik dan een hoge refreshrate kan instellen, en dacht dat dat beter was.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met wat betere instellingen en tips, want zo begin ik steeds meer terug te verlangen naar mijn LG 19 inch Flatron.
Ook zou ik graag van iemand willen horen of ik dan toch beter mijn TFT met de DVI kabel kan aansluiten ipv met VGA + Converterblokje DVI, maar dan is er wel een lachere refreshrate in te stellen of kunnen deze refreshrates niet met elkaar vergeleken worden?
Bedankt alvast! Jullie zouden mij heel erg helpen.