sommige mensen hadden het over ATIs shader model 2.0B
vergeet dat maar die werkt in oblivion niet (maybe ooit eens door ene patch wel)
de X700 en X800 en X850 kaarten die Sm2.0b hebben worden in Oblivion gezien als Sm2.0 kaarten.
Betwijfel ook dat ATi er een zak met geld tegenaan gooit om SM2.0b wel te laten werken in oblivion.
@Ferdius
dat jij met lvl 15 de gate bij kvatch niet kunt sluiten en anderen met een lager lvl wel heeft niets te maken met dat zei volgens jouw nooit slapen (vergeet niet dat je HP alleen omhoog gaat als je letterlijk oplvld dus ga je nooit slapen en word je dus niet dat lvl hoger gaat ook je HP niet omhoog).
ik was lvl 3 ofzo toen ik deze sloot (had wel problemen af en toe maar had gelukkig potions en ruste in de gate soms uit), je moet er gewoon voor zorgen dat de gear die je hebt het beste is wat je kunt hebben en dat je goed voorbereid bent en dat de conditie van je spullen top is want die degraden erg snel soms .
Vijanden lvln met jouw mee en hun gear ook.
maar je mag niet vergeten dat jij tijdens je lvln ook jouw gear moet upgraden want de gear van je vijanden lvld ook mee.
dus als je met lvl 15 nog steeds met mediocre gear rondloopt is het normaal dat je word afgemaakt.
ook beveel ik aan summon scrolls en potions bij de hand te hebben.
ik ben lvl 24 nu en sinds lvl 20 lopen veel van mijn vijanden met deadric of glass armor rond.
maar er zijn bv verschillende deadric armors en wapens van verschillende sterktes. degene die mijn vijanden op dit moment dragen zijn uiterst zwak.
Als het spel zo zou zijn dat ik nu als lvl 24 iedereen met 1 mep kan neerleggen in sommige plekken zou ik het spel niet meer spelen.
ik vind het leuk dat elk gevecht met een vijand ook een gevecht is.
en die mod genaamd random oblivion nee danke.
ik zie het al voor me als lvl 1 als ik een simpele 2 minuten quest voltooi en opeens een top deadra zwaard krijg als beloning.
En dat over de xbox klopt

veel leuke dingen zijn er door kapot gemaakt.
@weebull
lvl 24. deadric spull en glass vind je vanaf lvl 20.
voor lvl 20 had ik ook al glass en deadric wapens en shields maar die zuigden gigantisch slechter dan mijn ebony of orc spull vaak.
Heb nu tijdens het sluiten vna mijn 4e oblivion gate veel leuke ringne gekregen zoals 1005 fire resist en een ring die 4 dingen 50% resist.
had al 4 leuke ringen dus jammer dat je er maar 2 mag dragen.
@vieux
had ik ookt ijdens mijn 4e gate.
monsters waar ik normaal bang voor ben omdat ze me vaak \afmaakten renden voor me weg na 2 klappen.
zoals deadroths en Spider deadras. en achter ze aanrennen valt niet mee als je voll zit met armor die je van lijken afpakte.
[Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 28-03-2006 18:24]