• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-03 09:54
PcManiaxx schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:43:
Ff een vraagje betreft schilderij quest ;)

(kan iemand mij ff uitleggen hoe spoilen moet?)

Maar goed, ik zit nu in Cheydinal waar ik de vermiste schilder moet zien te vinden.
Ik zit nu in het schilderij zelf waar ik hele tijd met trolls te maken krijg.
Ik gebruik de meegeleverde poison die ik bevestig op mijn zwaard, alleen lijkt het wel alsof er niks gebeurt. De trolls gaan maar niet dood. Zo krijg ik elke keer 3 a 4 trolls op m'n nek.

Tip anyone?
Bij mij werkte die posion iig wel

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Anoniem: 33599

cardinal808 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:28:
[...]

Dan ben je niet ver gekomen, dat waren namelijk de eerste quests van de fightersguild en magesguild, misschien moet je ze een keer afmaken. Dat moet in Oblivion ook. Daar is ook geen enkele reden waarom je een Guild zou moeten joinen, dus ik zie het verschil niet zo.

spoiler:
In dit geval moet je zelfs de ratten in leven houden :+
Het is een beetje het gevoel van "jezus waar moet ik in hemelsnaam beginnen". In oblivion is het veel overzichtelijker wat er precies loopt aan quests en waar deze quests zich bevinden.
Toen ik doorhad dat er gewoon GEEN overzicht zat in morrowind heb ik het spel heerlijk links naast me neergelegt :). Zoeken is iets wat ik echt verafschuw, maar een goeie verhaallijn en spanning in een spel vind ik weer top en dat is iets wat oblivion zeker heeft. Misschien niet een echte RGP'er, maar dat ben ik ook zeker niet gezien ik bijna altijd shooters speel ;)

kwestie van smaak

[Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 33599 op 28-03-2006 15:53]

• 170074
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Na een paar dagen spelen is mijn enthousiasme toch wat behoorlijk gezakt, en hier is waarom:
  • Ik vind het scaling-systeem persoonlijk echt verkeerd geïmplementeerd. Tuurlijk blijft het spelletje dan altijd spannend, maar dan heb je ook nooit het gevoel dat je echt beter wordt dan bijvoorbeeld die vervelende bandieten. Uiteraard bestaat de mogelijk dat zij - in de tijd dat jij sterker bent geworden - ook sterker zijn geworden. Maar dat ze opeens ook allemaal met glass armor lopen en met daedric wapens zwaaien omdat jij toevallig level 30 bent (indicatief).. nee dat vind ik gewoon te onrealistisch. Jeeeuh we zijn allemaal helden :/ Het principe is leuk, dat je elk moment bijna OVERAL heen kunt gaan, zonder dat het ooit echt te makkelijk of te moeilijk wordt. Maar is dit wel zo mooi als het klinkt? Bij Morrowind was je soms ergens en dan had je het idee van "Oeh volgens mij hoor ik hier nog niet te zijn". Geen probleem verder toch, dan zorg je gewoon dat je later terug komt met een hoger level of een dikker zwaard :P . Of dat als je de Main Quest had voltooid, en vervolgens bij een gilde aansloot, dat je dan vrijwel alle missies zwaaiend met je überblade iedereen omver maait. Maar dat is je persoonlijke verdienste, je bent gewoon machtig geworden. Tenslotte nog ff dit: Ik had bijvoorbeeld behoorlijk veel moeite om met m'n level 15 de poort bij Kvatch te sluiten, terwijl sommigen er praktisch doorheen wandelen hun level 1 characters omdat ze bijvoorbeeld vergeten te slapen(!). Kwestie van niet uplevellen dus.. het werkt blijkbaar in je nadeel.. :/
  • Fast-travel is leuk en aardig, maar het neemt een beetje het gevoel weg dat je echt naar een andere locatie reist. Maar goed, dit is je eigen een keuze om het te gebruiken. De pijlen en indicators zijn een ander verhaal, die kun je weliswaar negeren (door bijvoorbeeld mods te installeren / of door geen Active Quest te selecteren), maar dan "vergeten" de ontwikkelaars bij vrijwel alle quests om echte aanwijzingen in het spel te stoppen. Zoals bijvoorbeeld dialog options, kaarten met hints etcetera.
  • Veel besproken hier.. de GUI natuurlijk, verschrikkelijk hoe belachelijk groot de icons en namen zijn. (Tuurlijk is dit wederom te fixen door mods, maar wat voor moeite is het voor de ontwikkelaars om dit zelf even te corrigeren voor de PC-versie van het spel). En waar zijn de informatie-popups voor items? Sneltoetsen voor bijvoorbeeld de map? Zodat ik niet 3 keer hoef te klikken voordat ik even snel op de map wil kijken.
Jammer dat het spel zo verXBOXed is. Tuurlijk snap ik wel dat er dankzij de XBOX er wellicht een groter budget was en dat alles er super geshaderd uit ziet maar toch jammer dat ze de PC-gamers (en vooral de Morrowind fans) een beetje teleurgesteld hebben. Zeg dan van te voren dat er een hoop dingen over de kop gaan. En ik vind persoonlijk dat ik Oblivion wel met Morrowind mag vergelijken want het is niet voor niets TES4:Oblivion. De mooie omgevingen, RadaintAI en het lekkere combat-systeem maken wel een hoop goed. Daarom al met al een uitstekend spel :), maar niet de topper dat ik gehoopt had.
krouwen schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:50:
Deze al gezien, http://www.tescreens.be/o...index.php/Random_Oblivion
??

Haalt alle levelscaling optie's weg. Heb hem zelf nog niet geprobeerd, wacht wel even de berichten af.
Dat zou echt geweldig zijn. Ik wacht liever af op een patch o.i.d. want dit soort ingrijpende mods kunnen je savegames goed verneuken.

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-03 11:09
Het spel bevalt mij ook zeer goed, nog wel een vraagje voor hen die het weten;

Groeit Nirnroot ook weer terug? aangezien andere planten na een aantal dagen hun zaden weer terug groeien, maar je daar idd alleen maar de zaden van plukt.

spoiler:
Ik was op de hoogte dat ik na het vinden van 10 nirnroots nog eens 20 nirnroots moest vinden. Hopende dat ik dan een hele grote beloning zou krijgen. Maar nee hoor, nu mag ik opzoek naar 30 nirnroots en dat terwijl ik al het overgrote deel van alle water omgevingen heb afgezocht voor de andere 30 :S

Ik hoop zo dat na het vinden van deze 30 er een beloning volgt in de richting van permanente enchantment met ongeveer dezelfde extra's

+10 health +10 Endurance +nighteye :Y) I can only hope

• 170074
  • Niet online
SnackMasterFlex schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:02:
Het spel bevalt mij ook zeer goed, nog wel een vraagje voor hen die het weten;

Groeit Nirnroot ook weer terug? aangezien andere planten na een aantal dagen hun zaden weer terug groeien, maar je daar idd alleen maar de zaden van plukt.

spoiler:
Ik was op de hoogte dat ik na het vinden van 10 nirnroots nog eens 20 nirnroots moest vinden. Hopende dat ik dan een hele grote beloning zou krijgen. Maar nee hoor, nu mag ik opzoek naar 30 nirnroots en dat terwijl ik al het overgrote deel van alle water omgevingen heb afgezocht voor de andere 30 :S

Ik hoop zo dat na het vinden van deze 30 er een beloning volgt in de richting van permanente enchantment met ongeveer dezelfde extra's

+10 health +10 Endurance +nighteye :Y) I can only hope
Weet het niet zeker maar ga er maar vanuit van niet! Het zijn echt hand-placed plantjes vanwege de unieke aard.

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:51

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik vroeg het al eerder, is het mogelijk om HDR aan de praat te krijgen op een Radeon X800 Pro? Ik kan die optie namelijk niet aanvinken, terwijl HDR in veel andere spellen wel gewoon werkt.
6pack15 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:42:
HEHEEEE na het hele spel opnieuw te hebbe hestart, en ff un class enz gekoze te hebbe die me wat beter ligt, werkt de arena eindelijk, bet nu bloodnogwat, en heb 3000 gp, is wel lol
Neem voortaan in ieder geval een beetje moeite als je een bericht schrijft. Dit lijkt echt nergens op. Dit is niet simpelweg te wijten aan dyslectie of iets dergelijks, maar gewoon stompzinnig 'hoe kan ik de meeste fouten in een zin maken'. :|

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Anoniem: 114996
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Mensen die niet uit het schilderij quest komen :

spoiler:
je krijgt van de schilder terpentine daarmee moet je wapen "vergiftigen".

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-03 09:54
170074 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:59:
Na een paar dagen spelen is mijn enthousiasme toch wat behoorlijk gezakt, en hier is waarom:
  • Ik vind het scaling-systeem persoonlijk echt verkeerd geïmplementeerd. Tuurlijk blijft het spelletje dan altijd spannend, maar dan heb je ook nooit het gevoel dat je echt beter wordt dan bijvoorbeeld die vervelende bandieten. Uiteraard bestaat de mogelijk dat zij - in de tijd dat jij sterker bent geworden - ook sterker zijn geworden. Maar dat ze opeens ook allemaal met glass armor lopen en met daedric wapens zwaaien omdat jij toevallig level 30 bent (indicatief).. nee dat vind ik gewoon te onrealistisch. Jeeeuh we zijn allemaal helden :/ Het principe is leuk, dat je elk moment bijna OVERAL heen kunt gaan, zonder dat het ooit echt te makkelijk of te moeilijk wordt. Maar is dit wel zo mooi als het klinkt? Bij Morrowind was je soms ergens en dan had je het idee van "Oeh volgens mij hoor ik hier nog niet te zijn". Geen probleem verder toch, dan zorg je gewoon dat je later terug komt met een hoger level of een dikker zwaard :P . Of dat als je de Main Quest had voltooid, en vervolgens bij een gilde aansloot, dat je dan vrijwel alle missies zwaaiend met je überblade iedereen omver maait. Maar dat is je persoonlijke verdienste, je bent gewoon machtig geworden. Tenslotte nog ff dit: Ik had bijvoorbeeld behoorlijk veel moeite om met m'n level 15 de poort bij Kvatch te sluiten, terwijl sommigen er praktisch doorheen wandelen hun level 1 characters omdat ze bijvoorbeeld vergeten te slapen(!). Kwestie van niet uplevellen dus.. het werkt blijkbaar in je nadeel.. :/
  • Fast-travel is leuk en aardig, maar het neemt een beetje het gevoel weg dat je echt naar een andere locatie reist. Maar goed, dit is je eigen een keuze om het te gebruiken. De pijlen en indicators zijn een ander verhaal, die kun je weliswaar negeren (door bijvoorbeeld mods te installeren / of door geen Active Quest te selecteren), maar dan "vergeten" de ontwikkelaars bij vrijwel alle quests om echte aanwijzingen in het spel te stoppen. Zoals bijvoorbeeld dialog options, kaarten met hints etcetera.
  • Veel besproken hier.. de GUI natuurlijk, verschrikkelijk hoe belachelijk groot de icons en namen zijn. (Tuurlijk is dit wederom te fixen door mods, maar wat voor moeite is het voor de ontwikkelaars om dit zelf even te corrigeren voor de PC-versie van het spel). En waar zijn de informatie-popups voor items? Sneltoetsen voor bijvoorbeeld de map? Zodat ik niet 3 keer hoef te klikken voordat ik even snel op de map wil kijken.
Jammer dat het spel zo verXBOXed is. Tuurlijk snap ik wel dat er dankzij de XBOX er wellicht een groter budget was en dat alles er super geshaderd uit ziet maar toch jammer dat ze de PC-gamers (en vooral de Morrowind fans) een beetje teleurgesteld hebben. Zeg dan van te voren dat er een hoop dingen over de kop gaan. En ik vind persoonlijk dat ik Oblivion wel met Morrowind mag vergelijken want het is niet voor niets TES4:Oblivion. De mooie omgevingen, RadaintAI en het lekkere combat-systeem maken wel een hoop goed. Daarom al met al een uitstekend spel :), maar niet de topper dat ik gehoopt had.

[...]

Dat zou echt geweldig zijn. Ik wacht liever af op een patch o.i.d. want dit soort ingrijpende mods kunnen je savegames goed verneuken.
Ik persoonlijk juich het scale leveling toe, alhoewel het nep is dat ze ineens met zulke goede gear lopen vindt ik er echt geen reet aan als je gewoon door een low lvl dungeon kan rushen en iedereen met 1 klap neerhakt. De gevechten vindt ik juist cool en het is alleen cool als je wat tegenstand hebt :) Ik kan me wel voorstellen dat jij het niet cool vindt, het is idd meer rpg style als je ene grot wordt uitgejaagt en dat je 10 lvls verder ff terug komt om iedereen in stukken te hakken. Persoonlijk gevalletje dus.

Fast travel, tjsa toch gemengde gevoelens over als ik eraan denk. Maar het werkt makelijk en komt ten goede aan de gameplay vindt. (snel wat towns bezoeken ect) Je kan als je een echte diehard rpg speler bent deze functie gewoon links laten liggen

en dan de xbox.....grrrr.....heeft veel voor dit spel verneukt :( geen eens fatsoenlijke duel core support. Vindt het geen net gebaar naar de pc scene, las ook dat de fps op xbox laag is. Lijkt er dus op zowel beide versies technishe mislukt zijn, alhoewel ik door wat thread instelling nu gewoon smooth gameplay heb met alles op vol op 1280x1024 dus ik heb niks te klagen over performence/graphics. GUI is idd onpracktish, maar doet ze ding verder. thx to xbox again...

al met al is mijn enthousiasme niet gezakt tijdens mijn 35 urige speelduur, ik wil juist alles zien en doen :)

[Voor 3% gewijzigd door evilpin0 op 28-03-2006 16:14]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• SnackMasterFlex
Rexomnium schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:03:
Ik vroeg het al eerder, is het mogelijk om HDR aan de praat te krijgen op een Radeon X800 Pro? Ik kan die optie namelijk niet aanvinken, terwijl HDR in veel andere spellen wel gewoon werkt.

[...]

Neem voortaan in ieder geval een beetje moeite als je een bericht schrijft. Dit lijkt echt nergens op. Dit is niet simpelweg te wijten aan dyslectie of iets dergelijks, maar gewoon stompzinnig 'hoe kan ik de meeste fouten in een zin maken'. :|
Sorry grote vriend, maar om dan zelf wel een vraag te posten die al bijna 10 keer is beantwoord onder dit topic alleen al, spreekt nu ook niet echt van een uitzinnig niveau van non-stomzinnigheid. Ofwel?

Nu maak ik zelf vaak genoeg dit soort fouten, dus ik ben geen haar beter.

Om dan toch maar een antwoord op jouw vraag te geven, Jouw X800 heeft alleen maar een schaduw (ook licht) ondersteuning nummero 2.0 terwijl de 6xxx plus serie en alles wat daar boven ligt (7xxx en 1800/1900) de 3.0 versie hebben. Voor oblivion heb je dus de 3.0 hardwarematige ondersteuning nodig.

Bij de release van de 6800gt en ultra kan ik mij nog goed herrinneren dat veel personen beweerden dat de 3.0 versie nooit wat zou worden...lastig programmeren bla bla bla...

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-03 16:48
Weet iemand een merchant die items kan kopen voor meer dan 2.000 gold? Ik zit met een paar dure items die ik liever voor de volle prijs weg doe :).

• 170074
  • Niet online
evilpin0 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:11:
[...]

Ik persoonlijk juich het scale leveling toe, alhoewel het nep is dat ze ineens met zulke goede gear lopen vindt ik er echt geen reet aan als je gewoon door een low lvl dungeon kan rushen en iedereen met 1 klap neerhakt. De gevechten vindt ik juist cool en het is alleen cool als je wat tegenstand hebt :) Ik kan me wel voorstellen dat jij het niet cool vindt, het is idd meer rpg style als je ene grot wordt uitgejaagt en dat je 10 lvls verder ff terug komt om iedereen in stukken te hakken. Persoonlijk gevalletje dus.
Klopt, het is inderdaad iets waar je van houdt of niet, maar ze hadden het wel wat meer mogen doseren. Dus bandieten bijvoorbeeld limiten tot geen übergear, het blijft immers schorem wat bij bosjes rondloopt. En wolven ofzo moeten ook niet sterker worden, das gewoon nep. Ik vind tegenstand tuurlijk ook gaaf, maar dat zou je genoeg moeten kunnen vinden in bijvoorbeeld moeilijkere dungeons. Morrowind werd af en toe te gemakkelijk, maar dat komt omdat er op den duur geen betere tegenstanders waren (en door de vele exploits!).

Het is overigens ook een keuze van de ontwikkelaars omdat een Expansion nu makkelijker aan te sluiten is op het spel. Level 10 of 100, je zult er praktisch even veel moeite mee hebben.

Anoniem: 169058

DeepSeven schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:17:
Weet iemand een merchant die items kan kopen voor meer dan 2.000 gold? Ik zit met een paar dure items die ik liever voor de volle prijs weg doe :).
Uhh waar verkoop jij dna 1000g+ ? :P
Ik weet alleen Mystic's Emporium die 1000g heeft in Imperial city, voor de rest ben ik nog op zoek naar iemand beters. :/

En hou aub is op met het copy/pasten van official obl. forums over die verdomde bandits die zogenaamd mee scalen, koop een eigen mening ofzo. Waarom zou een bandiet geen goed eq mogen hebben? Dat is toch een doel voor zo'n dude, dingen jatten en looten etc zodat ie sterker wordt? Nou dan, laat die arme pikkies dan lekker. Ik zou het pas irritant vinden als ik in full daedric loop en 1 bandit tegen kom in alleen een paar leather boots die me helemaal de pleuris in slaat. Als ie dan nog degelijke equipment aan heeft kan je tenminste nog zeggen van tjaaa... kan gebeuren.

PS: Mja, slaap tekort. :O

[Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 169058 op 28-03-2006 16:33]

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-07-2022

MUSTIS

ads by Google

zoals eerder gezegt was je in morrowind gewoon ergens waar je wist waar je niet wezen moest. als je dan ook in 1 klap werd gedood door een monster wist je ook gewoon dat dat een high lvl monster is. dit is realistisch en het minst frustrerend. bovendien kan ik me geen rpg herinneren die met mee lvlende monsters werkt.

dat mensen mee lvlen is natuurlijk niet zo vreemd, die worden gewoon sterker en ze zullen uiteraard ook nieuwer armor kopen.
een monster zal niet zo snel een sterkere vacht aantrekken.
maar ook hier trek ik mn woorden op terug, als ze op een gegeven moment stoppen met meelvlen word et een ander verhaal.

kzie trouwens meerdere mensen met het screenshot probleem, is hier al een oplossing voor. en wat voor keyboards gebruiken jullie.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:32

GG85

.......

Zijn er mensen die een mod hebben waardoor de iconen en het lettertype ingame wat kleiner worden? in je speel scherm dus en niet in de inventory (die heb ik al)

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-03 02:42

PcManiaxx

ondertitel duh

evilpin0 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:49:
[...]

Bij mij werkte die posion iig wel
heb ik niet echt veel aan.

NOg meer mensen die het wel gelukt is?

• DeepSeven
Anoniem: 169058 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:28:
[...]

Uhh waar verkoop jij dna 1000g+ ? :P
Ik weet alleen Mystic's Emporium die 1000g heeft in Imperial city, voor de rest ben ik nog op zoek naar iemand beters. :/
A fighting chance in imperial city heeft 1200g, hoger weet ik ook niet.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:03

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

volgens mij is die schilders quest een beetje bugged...

spoiler:
ik kon de trollen gewoon killen zonder terpentine aan m'n zwaard

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• vieux
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MUSTIS schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:35:
zoals eerder gezegt was je in morrowind gewoon ergens waar je wist waar je niet wezen moest. als je dan ook in 1 klap werd gedood door een monster wist je ook gewoon dat dat een high lvl monster is. dit is realistisch en het minst frustrerend. bovendien kan ik me geen rpg herinneren die met mee lvlende monsters werkt.
An sich vind ik het wel een mooie vinding, aangezien het het spel een free-form dimensie geeft en minder een bepaalde doorloop afdwingt (lineariteit).

JUHQOKG

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-03 18:23
SnackMasterFlex schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:12:
[...]

Sorry grote vriend, maar om dan zelf wel een vraag te posten die al bijna 10 keer is beantwoord onder dit topic alleen al, spreekt nu ook niet echt van een uitzinnig niveau van non-stomzinnigheid. Ofwel?

Nu maak ik zelf vaak genoeg dit soort fouten, dus ik ben geen haar beter.

Om dan toch maar een antwoord op jouw vraag te geven, Jouw X800 heeft alleen maar een schaduw (ook licht) ondersteuning nummero 2.0 terwijl de 6xxx plus serie en alles wat daar boven ligt (7xxx en 1800/1900) de 3.0 versie hebben. Voor oblivion heb je dus de 3.0 hardwarematige ondersteuning nodig.

Bij de release van de 6800gt en ultra kan ik mij nog goed herrinneren dat veel personen beweerden dat de 3.0 versie nooit wat zou worden...lastig programmeren bla bla bla...
Niet 2.0, Shadel Model 2.0b. Saillant detail, maar toch :+

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-03 07:15
Ik vind de speech helemaal top en de UI stoor ik me eigelijk helemaal niet aan, die van morrowind vond ik maar een beetje lelijk. (met die "system tray"-wannaB rechtsonder in je scherm)

Ga nu die mod installeren dat guards niet door muren heen kunnen kijken.. volgens mij is het spel dan perfect :)

Zo'n dungeon uitkammen in je eentje is bijna vergelijkbaar als in een MMORPG vind ik alleen mis je de chatting.

Anoniem: 154012

PcManiaxx schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:39:
[...]

heb ik niet echt veel aan.

NOg meer mensen die het wel gelukt is?
Geen problemen hier, let wel op dat je je zwaard moet blijven poisonen per slag. (ik had er 3x nodig, en sneak attack deed niks :s)

killingdjef schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:46:
Zo'n dungeon uitkammen in je eentje is bijna vergelijkbaar als in een MMORPG vind ik alleen mis je de chatting.
Ventrilo <3

• SnackMasterFlex
vosss schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:45:
[...]

De reden waarom ik dat soort extra info er uit laat is om het simpel te houden voor personen die nog nooit van shader models gehoord hebben.

Maar ik moet toch echt toegeven dat shadeL model 2.0b voor mij nieuw is, dat is voor shadelitische grafische situaties net als met die mod voor gta san andreas?

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Chaoss schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:43:
volgens mij is die schilders quest een beetje bugged...

spoiler:
ik kon de trollen gewoon killen zonder terpentine aan m'n zwaard
Hahaha, ik snap er steeds minder van.

Je ziet als je die poision activate een groen waterdruppeltje bij je zwaard.

Maar het doet de trolls werkelijk niks. :?

Edit: en tot overmaat van ramp kan ik ook niet naar een ander savepunt gaan.

Ja, wel een savepunt waar ik level 1 was. Nu ben ik level 12 :r

[Voor 16% gewijzigd door PcManiaxx op 28-03-2006 16:55]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

vosss schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:45:
[...]

offtopic:
Niet Shadel Model 2.0b, maar Shader Model 2.0b. Saillant detail, maar toch :+

;)

[Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 28-03-2006 16:56]

PcManiaxx schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:54:
[...]

Hahaha, ik snap er steeds minder van.

Je ziet als je die poision activate een groen waterdruppeltje bij je zwaard.

Maar het doet de trolls werkelijk niks. :?

Edit: en tot overmaat van ramp kan ik ook niet naar een ander savepunt gaan.

Ja, wel een savepunt waar ik level 1 was. Nu ben ik level 12 :r
Vreemd allemaal, kan idd bugged zijn (zeker als ze het helemal niks doet). Wapen misschien broken?

Mocht er echt iets mis zijn is er vast wel een console command van 1-hit kill oid.

SPOILER PLAATJE! (ergens linkje gevonden naar een pagina uit de guide)

http://img457.imageshack.us/img457/8619/creaturelevel1ch.th.jpg

Een lijst van aanwezige creatures met levels e.d. Wolven zullen nooit hoger worden, maar kunnen vervangen worden door bijv. een beer.

[Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 28-03-2006 16:59]

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:23

Brons

Fail!

Je kan de difficulty veranderen, misschien is het dan makkelijker.

Ik snap het probleem niet van mensen die last hebben van guards die door een muur heen kijken. Ik sneak altijd voor ik unlock cast, en dan als niemand mij ziet ga ik door de deur heen... En zolang niemand mij binnen ziet kan ik gewoon zonder problemen weg. Misschien moet je het probleem wat meer bij jezelf zoeken ipv bij het spel.

• Angeloonie
  • Laatst online: 30-03 13:40

Angeloonie

Cheeseburger Addict

8) Dat zwaard is wel maf, en dat schild is gaaf :D

Heeft iemand enig idee waar ik zo'n zwaard als je in dat ene filmpje zag kan vinden? (tegen die gast met gouden armor en zwaard+schild)

[Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 28-03-2006 17:07]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-03 14:45
killingdjef schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:46:

Niet alleen het chatten, ook het voorbijstuiven van een medespeler achtervolgt door de populatie van die dungeon mis je.. (en dat is zo leuk om te zien ^^ (FFxi-speler))

Le Meow

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-02 21:06
de 360 heef mijn dure CE bekrast wat moet ik nu doen :(

[Voor 10% gewijzigd door Bulls op 28-03-2006 17:12]

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:31

Phyxion

_/-\o_

Vraagje
Weet iemand waar ik betere zwaarden kan krijgen dat de locale shops? Bijvoorbeeld zo'n ding die hier boven gepost is, of die zwaarden waar ze in de arena altijd mee rond lopen (Van die groene glimmende dingen).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:37
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:12:
de 360 heef mijn dure CE bekrast wat moet ik nu doen :(
Je afvragen waarom je CE items in je 360 hebt gestopt.

Anoniem: 71555

Jezus tijdens een missie rende moest ik terug naar de uitgang van de dungeon (hoefde er maar een klein stukje in). Rent in eens de gozer die je moest volgen (naar de uitgang) terug de dungeon in. Om een rat te doden. Super diep in de dungeon...
Dat was dus irritant en buggy.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-02 21:06
DutchCommando schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:18:
[...]

Je afvragen waarom je CE items in je 360 hebt gestopt.
ik heb het over de play disk en dat weet jij ook wel.
maar nu kan ik dus niet meer verder spelen want hij stopt op een bepaald moment als je gaat vechten.
je kon die dvd toch ergens ruilen ofzo.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
In een boek in de mages guild van Anvil staan heel veel speciale items, waarvan er ook een zooi in morrowind zitten, oa de deadric crescent (die wel erg sterk was). Ben benieuwd wat er van in het spel zit...

Ze kwam er wel weer uit gelukkig! O+
http://www.gladiool.dds.nl/jpg/ob/ScreenShot0.jpg

SEXY
http://www.gladiool.dds.nl/jpg/ob/ScreenShot4.jpg

Auw (wel grappig dat je ze ook in de inventory closup ziet : )
http://www.gladiool.dds.nl/jpg/ob/ScreenShot3.jpg

specs

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

gladiool schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:22:
In een boek in de mages guild van Anvil staan heel veel speciale items, waarvan er ook een zooi in morrowind zitten, oa de deadric crescent (die wel erg sterk was). Ben benieuwd wat er van in het spel zit...

Ze kwam er wel weer uit gelukkig! O+
[afbeelding]

Auw (wel grappig dat je ze ook in de inventory closup ziet : )
[afbeelding]
Lief hertje O+

Die Redwave had ik ook :D Totdat ik een Elven Long Sword vond :Y)

Ik loop trouwens rond met iets van 17K gold :D Ga denk ik maar eens een huis kopen :+

[Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 28-03-2006 17:29]

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:06
Ik had bijvoorbeeld behoorlijk veel moeite om met m'n level 15 de poort bij Kvatch te sluiten, terwijl sommigen er praktisch doorheen wandelen hun level 1 characters omdat ze bijvoorbeeld vergeten te slapen(!). Kwestie van niet uplevellen dus.. het werkt blijkbaar in je nadeel.. :/
Kvatch was een van de meest spannende momenten voor mij die ik ooit met Oblivion of Morrowind heb gehad. Daar ging het niet alleen om de spanning van de omgeving, maar meer de spanning van Health, Armor en Wapens. Toen ik terug kwam was alle equipment namelijk gebroken. Maar het het overleeft. Daarnaast kon ik na Kvatch twee levels omhoog

Anoniem: 107502

DeepSeven schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:17:
Ik heb nu twee keer een Goblin Totem Staff o.i.d. in mijn inventory en die zijn ongeveer 7k waard. Ik ben dus ook op zoek naar een merchant met veel geld, ik wil een tweede huis kopen en die zooi dus niet voor 1k verkopen omdat de merchant te weinig heeft :/.
Anoniem: 169058 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:19:
[...]

Mja die kende ik al, ik doe het wel met spider daedra though :P
Maar iig, dan heb je alsnog te weinig soul gems, die zijn ook niet gratis. Das dan ook btje het probleem. Halverwege een dungeon ben ik mn 16000 charges al kwijt, heb ik 4 soulgems nodig om te rechargen. Na 2 dungeons ben ik al mn soulgems kwijt, think i'll pass. Ik enchant me items er wel mee met constant effects.
Met varla stones kan je enchanted items toch ook herladen?
SnackMasterFlex schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:16:
Over lame gesproken, voor de mensen hier die graag met pijl en boog spelen;

Vijanden kunnen je in dungeons gemakkelijk veel gratis pijlen opleveren, zo kwam ik een skelet archer tegen met dwarf arrows (6 damage). Terwijl hij op mij stond te schieten vanaf de ene kant van de gang, stond ik aan de andere kant een beetje te springen en heen en weer te lopen. Ondertussen de pijlen die hij afschoot en via de trap achter mij weer naar mij toe gleden op gepakt. Heeft mij 130 dwarf arrows opgeleverd :P , op dat punt was de skelet archer het zat en kwam op mij afrennen (met nog steeds dwarf arrows in zijn pocket).

Wat dat betrefd een beetje vreemd, als je hem direct neer schiet heeft hij ongeveer 5 arrows bij zich, maar als je hem laat door schieten heeft hij al snel meer dan 100 8)7
Dat heb ik ook een keer gehad. Ik zat de Derelict Mine ten oosten van Skingrad te looten rond zo'n level 11, en ik hoorde geluiden van een gevecht ergens op een afstand in de mijn. Ik ga er naar toe, blijkt dat die goblins elkaar hebben afgemaakt :P Ik zie iets van 10 lijken liggen van sharp tooth en white skin goblins, misschien dat ze van verschillende groepen waren en elkaar niet konden uitstaan :? Maar ja, iets van zo'n 200 steel arrows van de lijken geplukt, er waren nog meer iron arrows maar die kon ik niet meenemen.
Liep ik later die mijn uit bij de ingang, en zodra ik buiten ben lopen er drie goblins die mij totaal negeren en zodra zijn mijn paard zien mijn paard aanvallen? Alleen toen ik ze aanviel hakten ze op mij in, ze waren bijna totaal gefixeerd op mijn paard? Ze hadden het wel afgelegd tegen mij en mijn black horse (die zijn wel lekker snel trouwens).
Ook liep ik een keer door die Inn in Skingrad, opeens valt een of andere gast een andere gast aan en killed hem? Toen gingen andere NPC's "assault" schreewen, en kwam er een guard aan die hem afmaakte. De AI is echt wel vet >:)
Jesseh schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:48:
Omdat ik al eerder van mensen heb gehoord dat hun items vanzelf verdwenen toen ze het ergens in stopte:

Ik heb dus een eigen huis (in Anvil)
spoiler:
tevens heb ik de geesten al verjaagd
en nou heb ik een paar zwaarden hier in een (lege) kist gedaan. Als ik over een paar dagen terug kom, is er dan de kans dat die pleite zijn?
Ik heb dat huis ook, heb daar ook wat zwaarden op de tafel gelegd omdat ik dat wel cool vond om te zien (dus niet eens in kisten), en ben nog niets kwijt geraakt. Ik had wel dat ik in het begin veel van mijn zooi in een kist had gestouwd in de mages guild in Chorrol, en later was dat kwijt. Het was pas weg toen ik terugkwam van een uitstapje helemaal in Anvil.

Wat betreft de levelende monsters, ik vind het systeem niet per definitie slecht. Maar ik zie wel grote fouten in het systeem.
Je hebt bijvoorbeeld Destruction skill van level 24. Dat will zeggen dat je nog geen toegang hebt tot het volgende level spells, je hebt geen flash bolt maar je hebt de zwakste vuur spell. In het begin van de game kon je monsters nog wel killen met die spell, maar later als je wat levels up bent zijn de monsters dat ook, en dan zijn ze erg moeilijk te killen met die zwakste vuur spell.
Ik heb de difficulty wat omlaag gezet om het leuk te houden.

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 107502 op 28-03-2006 17:36]

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:34

drooger

Falen is ook een kunst.

Ik heb 't sinds donderdag en heb het zaterdag legaal binnen gekregen. 'k geniet volop, prachtspel. Maar een vriend van me kan het niet spelen, komt vrijwel zeker door z'n videokaart.

De vraag: Kan je Oblivion spelen (überhaubt) met een GeForce 5200FX?

ben trouwens een dief die vecht met boog&blade, level 16 volgens mij.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-03 12:41

GTOfire

Don't warn the tadpoles

argh argh argh!

leuk joh, de volgende Doyen toegwezen krijgen in the Thieves Guild. 1 advies, als je met die muts praat en je vraagt naar een special job, ACCEPT DAT KRENG!
.. ik was net bezig met een dark brotherhood quest en wou dus niet het risico lopen iemand te killen tijdens een thieves guild quest, dus ik klikte no, not right now. Nu als ik met die s'krrivah praat zegt ze 'You have returned?' en kan ik geen Special job meer vragen. Ze doet dus in feite net alsof ik de quest al geaccept heb, terwijl ik de quest zelf niet heb. Dit weet ik omdat ik met een vorige save de quest wel geaccept heb als test en de quest was duidelijk nieuw voor me.

Nu ben ik dus genaaid want ik kan niks meer met de thieves guild, ik krijg mn nieuwe quest niet omdat het spel denkt dat ik em al heb, en ik kan de desbetreffende quest niet afmaken omdat ik em dus NIET heb.
Ik heb al geprobeerd die rotkat aan te vallen en eruit gekicked te worden. Dan betaal ik mn boete en mag ik er terug in, maar nog altijd geen quest :(

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Anoniem: 107502

drooger schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:34:
Ik heb 't sinds donderdag en heb het zaterdag legaal binnen gekregen. 'k geniet volop, prachtspel. Maar een vriend van me kan het niet spelen, komt vrijwel zeker door z'n videokaart.

De vraag: Kan je Oblivion spelen (überhaubt) met een GeForce 5200FX?

ben trouwens een dief die vecht met boog&blade, level 16 volgens mij.
Het kan, misschien. Maar dat wil je toch gewoon niet doen? Dan zal je de grafische details zou zwaar moeten verminken dat het niet leuk meer is.

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:15
Angeloonie schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:27:
[...]
Die Redwave had ik ook :D Totdat ik een Elven Long Sword vond :Y)
Waar heb jij precies een Elven Long Sword gevonden? want ik vecht liever met een shield+long sword...heb wel een Elven Claymore ge-loot bij de quest:
spoiler:
a dark brotherhood betrayal

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

.. ik was net bezig met een dark brotherhood quest en wou dus niet het risico lopen iemand te killen tijdens een thieves guild quest,
Ik kill zo vaak mensen voor de dark brotherhood, ook al heb ik quests voor de thieves guild, fighters, mages e.d. staan. Maakt niks uit, zolang die mensen niks te maken hebben met de quests van de thieves guild, als je mij vraagt.

M'n vriend heeft niet bepaald 't geld er voorover om nieuwe 3d kaart te kopen en wil het spel wel graag spelen, ik speel het op 9800 pro 128 mb, maar daar ziet 't er nog goed uit hoor ;)

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Angeloonie schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:07:
[afbeelding]
[afbeelding]

8) Dat zwaard is wel maf, en dat schild is gaaf :D

Heeft iemand enig idee waar ik zo'n zwaard als je in dat ene filmpje zag kan vinden? (tegen die gast met gouden armor en zwaard+schild)
Hmm bedoel je dat zwaard en schild? Want ik weet niet echt welk filmpje je bedoeld (link?).
Dat schild is iig een Dwarven shield, zwaard lijkt me een elven longsword, gezien het plaatje linksonder maar nog nooit ge-equipped dus kweet et niet cker.

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ok, het kan dus blijkbaar wel, maar nu zit ik nog steeds met het probleem dat ik die quest nodig heb en em niet kan krijgen. Weet iemand of er een console command is, of kan het misschien eenvoudig met de construction set?

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

heb je niet een oudere saving? anders zou je inderdaad met construction set moeten proberen. Ik loop ook al de hele tijd rond met die scales van die gast in het dorp naast imperial city, moest ik voor hem opvissen en daarna heb ik ze terug gestolen, maar kan ze niet verkopen omdat ze quest items zijn. Lekker is dat en dan ook nog zo'n lange zin :P

• SilentNL
  • Laatst online: 02-02 14:45
misschien voor in startpost bij modsites:

http://gamingtown.net/oblivion-mods/

ik hoor/zie het wel :*)

• vieux
  • Niet online
Heb net in een oblivion gate een +100% fire res ring gevonden en een +20% resist elemental dmg ring (fire, frost, lightning). Niet gek voor 5 minuten slachten :)

JUHQOKG

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-03 14:24

_the_crow_

Rare vogel

Lezen is ook een vak. :z

spoiler:
Hak ik alle ratten in de basement bij dat vrouwtje in Anvil dood. Blijkt dat je alleen de mountain lion moet doden. Hij's fijn. 8)7

Verder ben ik de eerste gate in gegaan. Durf nog niet de toren daar in, omdat ik gewoon te slecht ben. :P

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

het rotte bij een oudere save is dat ik sindsdien dus echt veel gedaan heb overal :(
ik dacht laatst goh, ik zal weer eens wat gaan jatten, komen ze hiermee :(

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mensen als je een cool zwaard ziet hier op de forums en je wilt het ook, ga dungeons, caves, grotten etc. verkennen. Daar vind je vooral veel glass, dwarfen en elven shit vanaf combat 15 oid.

Heb er net nog 1 noordoost van imperial city geloot :) De radient AI was weer bezig, ik kwam er aan sneaken, komt er uit 1 door een lading gastjes aan die pakken de andere groep die een beetje zaten te zitten. Ik wachtte af want het waren er een stuk of 10, dat red ik dus niet door dat mee-scaling van combat in mn eentje. Op een gegeven moment nog maar 2 over, ik val naar beneden (was namelijk boven ze op een balk gaan zitten, 2e verdieping) en kill ze. Daarna looten, 5k rijker, moest 2 keer lopen omdat alles niet in 1 keer mee kon 8)

[Voor 3% gewijzigd door Muthas op 28-03-2006 18:16]

• vieux
  • Niet online
_the_crow_ schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:11:
Lezen is ook een vak. :z

spoiler:
Hak ik alle ratten in de basement bij dat vrouwtje in Anvil dood. Blijkt dat je alleen de mountain lion moet doden. Hij's fijn. 8)7

Verder ben ik de eerste gate in gegaan. Durf nog niet de toren daar in, omdat ik gewoon te slecht ben. :P
Die gates doe ik ondertussen staand op m'n hoofd, ogen dicht, beide handen op m'n rug en m'n neus op het keyboard.[/overdrijf] :p

Ze zijn met een mage echter zeker wel een eitje. Gewoon een volley aan ijzige stormen naar die lutsers afvuren en ze roepen allemaal om hun mammie :7

[Voor 9% gewijzigd door vieux op 28-03-2006 18:16]

JUHQOKG

• Deadsy
  • Laatst online: 17:56
sommige mensen hadden het over ATIs shader model 2.0B
vergeet dat maar die werkt in oblivion niet (maybe ooit eens door ene patch wel)
de X700 en X800 en X850 kaarten die Sm2.0b hebben worden in Oblivion gezien als Sm2.0 kaarten.

Betwijfel ook dat ATi er een zak met geld tegenaan gooit om SM2.0b wel te laten werken in oblivion.

@Ferdius
dat jij met lvl 15 de gate bij kvatch niet kunt sluiten en anderen met een lager lvl wel heeft niets te maken met dat zei volgens jouw nooit slapen (vergeet niet dat je HP alleen omhoog gaat als je letterlijk oplvld dus ga je nooit slapen en word je dus niet dat lvl hoger gaat ook je HP niet omhoog).
ik was lvl 3 ofzo toen ik deze sloot (had wel problemen af en toe maar had gelukkig potions en ruste in de gate soms uit), je moet er gewoon voor zorgen dat de gear die je hebt het beste is wat je kunt hebben en dat je goed voorbereid bent en dat de conditie van je spullen top is want die degraden erg snel soms .

Vijanden lvln met jouw mee en hun gear ook.
maar je mag niet vergeten dat jij tijdens je lvln ook jouw gear moet upgraden want de gear van je vijanden lvld ook mee.
dus als je met lvl 15 nog steeds met mediocre gear rondloopt is het normaal dat je word afgemaakt.
ook beveel ik aan summon scrolls en potions bij de hand te hebben.
ik ben lvl 24 nu en sinds lvl 20 lopen veel van mijn vijanden met deadric of glass armor rond.
maar er zijn bv verschillende deadric armors en wapens van verschillende sterktes. degene die mijn vijanden op dit moment dragen zijn uiterst zwak.
Als het spel zo zou zijn dat ik nu als lvl 24 iedereen met 1 mep kan neerleggen in sommige plekken zou ik het spel niet meer spelen.
ik vind het leuk dat elk gevecht met een vijand ook een gevecht is.

en die mod genaamd random oblivion nee danke.
ik zie het al voor me als lvl 1 als ik een simpele 2 minuten quest voltooi en opeens een top deadra zwaard krijg als beloning.
En dat over de xbox klopt :( veel leuke dingen zijn er door kapot gemaakt.

@weebull
lvl 24. deadric spull en glass vind je vanaf lvl 20.
voor lvl 20 had ik ook al glass en deadric wapens en shields maar die zuigden gigantisch slechter dan mijn ebony of orc spull vaak.
Heb nu tijdens het sluiten vna mijn 4e oblivion gate veel leuke ringne gekregen zoals 1005 fire resist en een ring die 4 dingen 50% resist.
had al 4 leuke ringen dus jammer dat je er maar 2 mag dragen.

@vieux
had ik ookt ijdens mijn 4e gate.
monsters waar ik normaal bang voor ben omdat ze me vaak \afmaakten renden voor me weg na 2 klappen.
zoals deadroths en Spider deadras. en achter ze aanrennen valt niet mee als je voll zit met armor die je van lijken afpakte.

[Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 28-03-2006 18:24]

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-12-2022
Mmmh.. heb net Daedra quest gedaan en kreeg de ring of Khajiit.

Erg fijne ring, ik had hem in TES3 ook, doet 35% constant chameleon spell (en +10 speed).

Echter, ik draag hem nooit, wat wil het geval: ik zie mezelf helemaal niet, en mijn wapen ook niet. Komt door die chameleon spell natuurlijk, doe ik de ring af, zie ik mezelf weer.

Beetje knokken e.d. lukt helemaal niet als ik mezelf niet zie, ik bedoel 35% chameleon is toch niet 100% onzichtbaar .. :S en dan nog, mag ik ten behoeve van het praknisch nut mezelf dan aub wel zien? al is het gefade oid.

Iemand hier meer ervaring mee ? of een mogelijke oplossing?

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-03 20:59
Anoniem: 106149 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:01:
[...]

Ok laat maar, ik heb het eindelijk gevonden op dat trage Oblivion forum, helemaal inloggen om die search te gebruiken 8)7 Maar ik heb het dus.. ik kan weer verder spelen.

[...]

In een Mage guild loopt er iemand rond waar je kan rechargen
Bedankt dat je het even deelt zodat wij niet hoeven te zoeken op dat trage forum :P

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Je hebt bij Destruction 3 spells, Fire ball, Lightning en Frost. Die laatste 2 zijn "on touch", maar wat wordt daar nou mee bedoeld? Moet je tegen iemand slaan nadat je die spel deed, of er tegenaanlopen? :?

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 169058 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:58:
[...]

Hmm bedoel je dat zwaard en schild? Want ik weet niet echt welk filmpje je bedoeld (link?).
Dat schild is iig een Dwarven shield, zwaard lijkt me een elven longsword, gezien het plaatje linksonder maar nog nooit ge-equipped dus kweet et niet cker.
Dat zijn mijn items :+

http://www.theelderscrolls.com/images/art/ob_xbox360/obx05B.jpg

Dat zwaard bedoelde ik, die rechts. Waar kan je die vinden?

Dubbel :X

[Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 28-03-2006 18:38]

• vosss
Hmmmzz.....ik ga zo naar een vriend van me die zich speciaal voor Oblivion een XBox360 gekocht heeft.

Hij heb hem zojuist aangesloten en nu belt ie me op dat het geluid de hele tijd hapert.
Dus echt gewoon dat het geluid een paar tellen helemaal wegvalt?! :?

Zou ie iets verkeerd hebben aangesloten? Slechte kabel gebruikt hebben? Heeft ie misschien een andere kabel nodig?

Iemand met een X360 die dit probleem herkent? :)

Anoniem: 169688

gewoon er tegen aanlopen met je hand:)

maar ik kan dat lockpicken niet echt goed, ik weet dat je moet klikken als hij bovenaan is en als hij traag naar beneden komt, maar kan iemand mij meer tips geven aub.

• vosss
Angeloonie schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:38:
[...]

[afbeelding]

Dat zwaard word je (ik in ieder geval) mee doodgegooit (niet letterlijk overigens :+ ), ik vind ze echt overal :)

• Anoniem: 114996
  • Niet online
Iemand al in de Telepe dungeon geweest , tis een mega korte dungeon of ik heb een secret door gemist. Je gaat door een ijzeren gate en dan is er een kamer met een marmeren altaar je kunt er niks mee en er zijn ook geen knoppen of wat dan ook?

Klopt het dat deze dungeon zo mega kort is???

PS het is een elven ruine maar zonder kristal of wat dan ook kan dat wel??? In de buurt van Leyaiwin trouwens

[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 114996 op 28-03-2006 18:44]

Angeloonie schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:38:
[...]

[afbeelding]

Da's toch een Silver Longsword?

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Ik ben nu bezig met de quest

spoiler:
waarbij ik 12 Slaughterfishies moet doodmaken voor de scales. Dat moet op een speciaal plekje in het meer waar ze zouden 'spawnen'. Ik heb er nu 5, maar verder blijven alleen de dode vissen drijven (en de groene marker wijst ook naar die dode vissen) en komen er maar geen nieuwe.

Wat moet ik doen?

[Voor 8% gewijzigd door Syntagma op 28-03-2006 18:55]

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-03 16:57
Ik ben niet echt te spreken over het spel :(

AMD64 X2 3800+
7800GT 512MB
1GB Gskill ram

Of de resolutie nu op 1024 x 768 staat of 1920 x 1200 fps blijft bagger tussen de 15 en 20 fps :S

Bij de automatische instellingen stelt hij alles maximaal in maar het speelt voor geen meter. Alle ini tweaks all geprobeerd. :(

AMD64 met Nvidia 7X00 schijnt bij vele zeer slechte performance te geven.

Nu wachten op een patch, ga maar weer WoW spelen.

• Poekie McPurrr
Syntagma schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:55:
Ik ben nu bezig met de quest

spoiler:
waarbij ik 12 Slaughterfishies moet doodmaken voor de scales. Dat moet op een speciaal plekje in het meer waar ze zouden 'spawnen'. Ik heb er nu 5, maar verder blijven alleen de dode vissen drijven (en de groene marker wijst ook naar die dode vissen) en komen er maar geen nieuwe.

Wat moet ik doen?
Probeer eens een dagje te wachten (gokje hoor ^^ )

Le Meow

• maratropa
  • Niet online
Buntmans schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:26:
blablabla n en kreeg de ring of Khajiit.
blabla
Hey die staat ook in het boek ( in de mage guild van Anvil ) , dit zijn ze allemaal:

Wie wat vind vertel het even! :)

Lord's mail
Ebony mail
Spell Breaker
Chrysamere
Staff og Magnus
Warlock's Ring
Ring of the Phynaster
Ring of Khajiit Gevonden door buntmans :)
spoiler:
via de Deadra? quest

Mace of Molag Bal
Fist of Randagulf
Ice blade of the Monarch
Ring of Surroundings
Boots of the Apostle
the Mentor's ring
Ring of the wind
Vampire ring
Eleidon's ward
Staff of Hasedoki
Bloodworm helm
Dragonbone mail
Skull crusher
Goldbrand
Fang of Haynekhtnamet
Umbra Sword
Denstagmer's ring
Helm of Oryen Bearclaw
Masque of Clavicus Vile
Mehrunes Razor
Cuirras of the savior's hide
Spear of bitter mercy
Deadric scourge
Bow of shadows
Deadric Crescent!

[Voor 6% gewijzigd door maratropa op 28-03-2006 19:04]

specs

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-03 16:26
Kwam gisteren nog een bug tegen (wellicht al bekend).
Wanneer je iemand gedood hebt en je doorzoekt het lijk, kun je behalve armor pakken ook armor van je zelf naar het lijk verplaatsen. Wanneer je dit doet en het lijk heeft een identiek item (bijv een leather cap), dan wordt er extra kopie van dat item aangemaakt. Heb je dus 3 leather caps. Het voordeel hiervan is dat die kopie altijd van kwaliteit 100 is. Makkelijke manier om je armor te repareren.. :)

Beetje suf trouwens dat over encumberment niet te fixen is door te gaan slapen. Had een bed genomen bij dat tot herberg verbouwd schip en toen activeerde die "golden statue" quest. Moest ik met m'n verslechterde stats 4 zwaar bewapende dieven zien te verslaan... Lukte maar net.. :(

_██_
(ಠ_ృ)

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-11-2021
Ahhhh, ik zit zit nu met een kut probleem :(

Quest in de Thieves Guild:
spoiler:
De quest heet The Elven Maiden. Ik moet de graftombe in onder kerk van Cheyindahl. Ik heb die buit gepakt en moest toch terug naar Armand Cristophe bij de Waterfront. Maar toen ik daar kwam liepen er allemaal Imperial Guards die op mij aan het jagen waren. Ze zeggen tegen me "Stop, you violating the law". En nu zitten ze achter mij aan en ik kan geen kant op. Toen sprak ik Metherdrel en die zei tegen mij dat ik die buit in de Cupboard van Myvrana Arana moest leggen. Maar ik ben nu in het huis van die Myvrana, en ik zie die cupboard ook wel maar hoe leg ik het daar in? Er komt steeds te staan: You cannot remove Quest Items from your inventory :? Hoe krijg ik die buit in dat kastje? Alvast bedankt voor je hulp want ik zit echt vast nu.

• Pkunk
  • Laatst online: 28-03 13:28
Godsamme, ik vind het maar een moeilijk spel. Ik speel nu al een tijdje, maar ik blijf maar level1 :S Ik heb in een of andere stad wat questjes gedaan, maar dat help niet echt. Als ik de quest ga doen na het vinden van Martin, degene waarvoor je de oblivion gate door moet, ga ik ook de hele tijd dood. Of ben ik gewoon een noob? }:O

oh enne even voor de duidelijkheid, die balkje waar je kan zien hoeveel je nog moet om te levelen, moeten die allemaal vol? En wat zijn die vuistjes?

[Voor 19% gewijzigd door Pkunk op 28-03-2006 19:14]

Hallo met Tim

• maratropa
  • Niet online
Timlog schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:12:
Godsamme, ik vind het maar een moeilijk spel. Ik speel nu al een tijdje, maar ik blijf maar level1 :S Ik heb in een of andere stad wat questjes gedaan, maar dat help niet echt. Als ik de quest ga doen na het vinden van Martin, degene waarvoor je de oblivion gate door moet, ga ik ook de hele tijd dood. Of ben ik gewoon een noob? }:O

oh enne even voor de duidelijkheid, die balkje waar je kan zien hoeveel je nog moet om te levelen, moeten die allemaal vol? En wat zijn die vuistjes?
Je bent toch niet ALLEEN maar met je vuisten aan het vechten? 8)

En als je in een BED naar bed gaat ga je levels up he!

Je klikt inderdaad een beetje n00bie :+

specs

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-03 13:39

Distortion

Bottle to Throttle

Grossen schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:11:
Ahhhh, ik zit zit nu met een kut probleem :(

Quest in de Thieves Guild:
spoiler:
De quest heet The Elven Maiden. Ik moet de graftombe in onder kerk van Cheyindahl. Ik heb die buit gepakt en moest toch terug naar Armand Cristophe bij de Waterfront. Maar toen ik daar kwam liepen er allemaal Imperial Guards die op mij aan het jagen waren. Ze zeggen tegen me "Stop, you violating the law". En nu zitten ze achter mij aan en ik kan geen kant op. Toen sprak ik Metherdrel en die zei tegen mij dat ik die buit in de Cupboard van Myvrana Arana moest leggen. Maar ik ben nu in het huis van die Myvrana, en ik zie die cupboard ook wel maar hoe leg ik het daar in? Er komt steeds te staan: You cannot remove Quest Items from your inventory :? Hoe krijg ik die buit in dat kastje? Alvast bedankt voor je hulp want ik zit echt vast nu.
spoiler:
je hebt de verkeerde cupboard. er staat nog 1

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik weet dat er al veel over het thieves guild gevraagd is

Maar kzit er toch een beetje mee vast, ik heb net de quest gehaald om lid te worden, ben nu dus lid ik heb de regels te horen gekregen etc etc. en ik kreeg zo'n opmerking dat ik met zwervers moest gaan praten omdat die blijkbaar veel weten.

dus ik wat rond lopen in de imperial city stuk of wat zwervers aanspreken, rumors aanhoren, maar ze vertellen alleen dingen waar ik niets aan heb? :X ook als ik ze inpalm of geld geef krijg ik dezelfde nutteloze rumors te horen. B)

ik dacht dat ik thief guild quests via de zwervers moest krijgen? of hoe komt ik anders in contact met lui die gestolen spul kopen?

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-03 13:39

Distortion

Bottle to Throttle

Timlog schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:12:

Als je sneller wilt levellen zul je je major skills veel moeten gebruiken. Het helpt als je veel gaat vechten bv, als je major skill o.a blade is, zul je vaak je zwaard moeten gebruiken. Na een tijdje wordt je verteld om te gaan mediteren, door te gaan slapen in een bed. Die vuistjes betekend dat het spul waarbij het staat gestolen is.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
Gem schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:04:
Ik heb een vaag probleem met de
spoiler:
Cure Vampirism
quest
spoiler:
Ik heb nu net 2 cure vampirism potions gekregen van die heks , ik heb er zelf 1 op en probeer die andere aan die Count Hassildor te geven maar ik kan die dopneus nergens vinden. Ik heb al aan beide servants gevraagd (Orc & dat lizzard figuur) of ze 'm willen halen maar ze blijven gewoon staan }:O. Weet iemand hier een oplossing op of misschien de code om Count Hassildor te "spawnen".
heb ff een vraagje
spoiler:
ik heb al die ingredienten, ik heb die dagger en die soulgems al gegeven, maar als ik op de andere topics klik (de ingredienten) zegt ze alleen dat die moeilijker te vinden zijn dan garlic enzo ... er gebeurt nix, terwijl ik ze wel heb. Moet je van elk ingredient 1 hebben of meer (behalve dan die gems, daar had er 5 van, en heb ze al gegeven) ?

Chaoss schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:17:
ik weet dat er al veel over het thieves guild gevraagd is

Maar kzit er toch een beetje mee vast, ik heb net de quest gehaald om lid te worden, ben nu dus lid ik heb de regels te horen gekregen etc etc. en ik kreeg zo'n opmerking dat ik met zwervers moest gaan praten omdat die blijkbaar veel weten.

dus ik wat rond lopen in de imperial city stuk of wat zwervers aanspreken, rumors aanhoren, maar ze vertellen alleen dingen waar ik niets aan heb? :X ook als ik ze inpalm of geld geef krijg ik dezelfde nutteloze rumors te horen. B)

ik dacht dat ik thief guild quests via de zwervers moest krijgen? of hoe komt ik anders in contact met lui die gestolen spul kopen?
Niet via de zwervers ;) Steel wat spullen en verkoop ze aan een fence, genoeg stelen en je kan quests krijgen van armand. (zegt ie ook als je ernaar vraagt)

Net me eerst random OB gate gedaan, damn die dingen zijn lang (~1 uur). Zijn ze allemaal zo lang of niet? Wel een leuke enchantment erbij nu, feather 100 points :D

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 28-03-2006 19:25]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Anoniem: 154012 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:24:
[...]

Niet via de zwervers ;) Steel wat spullen en verkoop ze aan een fence, genoeg stelen en je kan quests krijgen van armand. (zegt ie ook als je ernaar vraagt)
lol verkeerd begrepen dan 8)7

thnx, maar waar vind ik een Fence?

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-11-2021
Flyby_Wire schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:16:
[...]

spoiler:
je hebt de verkeerde cupboard. er staat nog 1
Haha dom van me, bedankt :)
Maar het probleem gaat nog verder:
spoiler:
Nu staat er dat ik met die Hyrommynous Lex moet gaan praten om te zeggen dat die buit in die cupboard ligt, maar hij probeert me te doden en ik kan niet met hem praten :? Elke keer als ik tegen hem aan sta druk ik op A om te praten en dan gebeurt er niks omdat hij op mij aan het inrammen is. Klotezooi, nog even en ik ben dood :(

---------------------------------------------------------
Chaoss schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:27:
[...]

lol verkeerd begrepen dan 8)7

thnx, maar waar vind ik een Fence?
spoiler:
In Bruma woont een fence, hij heette Organ oid, ben zijn naam vergeten. Hij woont in een klein huisje.

[Voor 25% gewijzigd door Manzor90 op 28-03-2006 19:35]

• Wekko306
  • Laatst online: 21:34
Kan iemand mij uitleggen hoe ik The Ultimate Heist moet doen?
spoiler:
Ik ben nou in de Imperial Palace (dus uit de Sewers) en moet nou die Scroll zien te lezen. Als ik de rode/groene pijl volg kom ik op een gegeven moment ergens uit waar ik nu vast zit. Er zit achter een hek een geblinddoekte priester, en ik moet daar een deur door. Als ik door die deur wil staat er 'This door is opened elsewhere'. Als ik tegen die priester ga praten ben ik dus gesnapt en moet ik de Imperial Palace verlaten en terug naar Gray Fox. Wanneer ik weer bij Fox ben zegt hij dat ik pas weer terug moet komen als ik die Scroll heb, maar het rode pijl blijft naar hem wijzen. Ik neem aan dat ik dus niet met die priester moet praten, maar wat moet ik dan wel doen?

Quest 2 kopen? Gebruik mijn referral link voor €30 store credit: https://www.oculus.com/referrals/link/BroodRoosterNL/

• -Eraser-
spoiler:
je moet nog een verdieping hoger

• DeepSeven
Hoe zit het trouwens met die horse armor? Ik dacht dat die zowat gelijk met de release zou uitkomen...

• Wekko306
  • Laatst online: 21:34
-Eraser- schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:48:
spoiler:
je moet nog een verdieping hoger
Ok dank je, ik heb hem nou. Toch vreemd dat die pijl dan toch naar een verdieping te laag wees.

Quest 2 kopen? Gebruik mijn referral link voor €30 store credit: https://www.oculus.com/referrals/link/BroodRoosterNL/

• -Eraser-
via die deur kom je in dezelfde ruimte, daarom wijst de pijl ook dezelfde kant op ;)

edit:
niemand die de vampire cure quest heeft gedaan? :'(
spoiler:
moet je die ingredienten in een bepaalde volgorde geven, of maakt dat niet uit?

[Voor 48% gewijzigd door -Eraser- op 28-03-2006 20:01]

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-03 15:48
HELP! waar vind ik 'great soul gems' moet er 5 hebben :/ en waar kan ik lockpicks halen, niemand wil me me praten omdat ik een vampire ben :'( ..kan ook nergens inbreken want heb geen lock pics lol! :P

• -Eraser-
BlowFish schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:00:
HELP! waar vind ik 'great soul gems' moet er 5 hebben :/ en waar kan ik lockpicks halen, niemand wil me me praten omdat ik een vampire ben :'( ..kan ook nergens inbreken want heb geen lock pics lol! :P
spoiler:
jatten uit arcane university, kopen in mages guild ... eerst ff feeden (bloed zuigen), dan kun je weer met mensen praten

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-03 00:43
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:00:
Ik ben niet echt te spreken over het spel :(

AMD64 X2 3800+
7800GT 512MB
1GB Gskill ram

Of de resolutie nu op 1024 x 768 staat of 1920 x 1200 fps blijft bagger tussen de 15 en 20 fps :S

Bij de automatische instellingen stelt hij alles maximaal in maar het speelt voor geen meter. Alle ini tweaks all geprobeerd. :(

AMD64 met Nvidia 7X00 schijnt bij vele zeer slechte performance te geven.

Nu wachten op een patch, ga maar weer WoW spelen.
Ga jij maar weer WoW spelen. TES4 is een echt RPG dat speel je ook met 10 a 20 FPS. Anders moet je maar wat GFX uit zetten.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/MSI Radeon RX 6500 XT MECH 2X 4G OC/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Anoniem: 29882

UNICRONBOT schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:05:
[...]

Ga jij maar weer WoW spelen. TES4 is een echt RPG dat speel je ook met 10 a 20 FPS. Anders moet je maar wat GFX uit zetten.
.. |:(

Net dark brotherhood quests afgerond. Wel jammer, vond ik het coolste gedeelte van het spel.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik wordt gek :(

spoiler:
Ik heb dat huis in Anvil gekocht, alle geesten dood en die smurf is nu mee de kelder in. Hij staat nu maar rondjes te draaien voor dat teken, maar er gebeurt niets :? Doe ik iets fout?

• Anoniem: 171278
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hoe snel levellen jullie eigenlijk? Ik zit na 21 uur op level 10, doen jullie dat sneller, vergelijkbaar of langzamer?

• Poekie McPurrr
Angeloonie schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:08:

spoiler:
Ik heb dat huis in Anvil gekocht, alle geesten dood en die smurf is nu mee de kelder in. Hij staat nu maar rondjes te draaien voor dat teken, maar er gebeurt niets :? Doe ik iets fout?
spoiler:
zelf dat teken activeren

Le Meow

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Poekie McPurrr schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:15:
[...]

spoiler:
zelf dat teken activeren
Na gewoon op "E" te duwen (spatie = springen hier, e = activate) gebeurt er niets.

[Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 28-03-2006 20:17]

Anoniem: 36714

Anoniem: 171278 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:13:
Hoe snel levellen jullie eigenlijk? Ik zit na 21 uur op level 10, doen jullie dat sneller, vergelijkbaar of langzamer?
Na 3 dagen op level 2 :)
Heb dan ook de SlowerOblivion mod, anders gaat het mij echt veel te snel. Hou ik niet van...

• Anoniem: 95560
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
vosss schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:38:
Hmmmzz.....ik ga zo naar een vriend van me die zich speciaal voor Oblivion een XBox360 gekocht heeft.

Hij heb hem zojuist aangesloten en nu belt ie me op dat het geluid de hele tijd hapert.
Dus echt gewoon dat het geluid een paar tellen helemaal wegvalt?! :?

Zou ie iets verkeerd hebben aangesloten? Slechte kabel gebruikt hebben? Heeft ie misschien een andere kabel nodig?

Iemand met een X360 die dit probleem herkent? :)
Komt doordat hij op 50Hz draait; zet de Xbox eens op 60Hz en probeer het nog eens!

Christian

• Deadsy
Angeloonie schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:08:

spoiler:
praat eens met hem.
bij mij stond ie maar wat naar dat ding te kijken tot ik met hem prate.

net een bug gevonden.
Quest items in je invetory kun je niet verkopen of verwijderen.
dit is iets wat ze erin gezet hebben omdat in morowind vaak mensen per ongeluk quest items verkochtne en ze niet meer terug vonden.

Ik heb 2 van zulke items in mijn inventory.
beide waren deel van een quest, eentje kon ik erna van de quest giver terug kopen (ging hem om het principe ofzo) en het andere heb ik vna hem gejat.
maar ze worden nog steeds als quest items gezien (ookal is de quest reeds afgesloten) en kan ze dus niet verwijderen.
het leuke aan de bug is dat ik net een quest deed waar iemand all mijn spullen verwijderde maar hij kon dus die 2 dingen niet verwijderen (die bleef ik dus houden).
laat een van die 2 dingen nou een erg sterk zwaard zijn waardoor die quest doodeenvoudig was :D.

net lvl 25 geworden en heb al 3 stats gecapped.
ben ook al master in Blades en armorcrafting binnenkort ook nog heavy armor.

btw ik raad iedereen aan zijn armor zelf te repareren.
want je armor crafting lvl lvld zeer snel op als je het altijd zelf doet. iets waardoor jezelf natuurlijk ook zeer snel omhoog gaat in ll mocht het eenv na je major skills zijn.
Voordelen van zelf armor craften is dat jij zelf je armor tot 125% kunt repareren en je dus beter beschermd bent en meer dmg doet dus :)

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-03 12:18
dat silver longsword heb ik, ( heb ik gejat van imperial guard) hebbe ze allemaal
opzich wel goed dingetje
kheb nu 3000 (1000 arena+ 2000= weaponshop geplundert :P en verkocht bij thieves guild)

• Loadshit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-03 11:41

Loadshit

HOTWINGS 4ever !!!

_/-\o_ OMG, zojuist heb ik dan na 3 dagen hard 'werken' eindelijk de main-quest voltooid _/-\o_

Ik zal geen spoilers plaatsen maar het was uiteraard de moeite waard. Nu maar gauw verder met het promoveren binnen alle guildes...

...no time to waste...

...moet verder spelen... })

edit: correctie 4 dagen, wat gaat de tijd ook snel als je het naar je zin hebt :P

[Voor 15% gewijzigd door Loadshit op 28-03-2006 20:27]

.-=Mijn Specs...=-.

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-03 16:57
UNICRONBOT schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:05:
[...]

:?

• Deadsy
btw hier een paar goede tips voor warriors.

als je tegen een iemand vecht die een 2hand wapen gebruikt begin dan met een block.
houd je shield omhoog (of houd je 2h weapon in block mode) en wacht tot hij zijn eerste slag maakt.
Na die 1e slag zal je vijand een seconde of 2 niets kunnen doen (AI begint vaak met power slag).
daarna mep een paar keer op hem met mazzal zorgt een van de klappen dat hij gedesorienteerd word waardoor je langer ongestoord erop los kunt slaan.

Zorg er ook voor dat je niet head on gaat (dus geen frontale aanval).
probeer veel te bewegen en hem van de zijkant aan te vallen of zelfs achter hem te komen.
Zulke aanvallen kan hij niet blocken en verhoogt je kans hem te desorienteren.

Probeer je speciale moves zovaak mogelijk toe te passen want ze werken soms (het succes percentage mag wel wat hoger).
Als je meerdere gevechten gevochten hebt en je vond bij de laatste paar vijanden dat het nogla langzaam ging of dat je zelf veel schade kreeg controleer de conditie van ej wapen en armro en als die laag is repareer het. Want een wapen met 100con doet meer dmg per slag als eentje met 50 (na praten met vrienden bleken hun dit dus vaak te vergeten en repareerden vaak pas toen de armor kapot was.

Verder als je tegen vijanden vecht die een beest summonen ignoreer het gesummonde beest en ga direct op de summoner af.
Vaak dragen deze alleen een robe en zijn dus snel dood.
zijn ze dood is het gesummonde beest ook weg.
Als je toch eerst op het gesummonde beest afgaat bestaat er de kans dat zodra deze dood is er een nieuw beest gesummond word en als je eerst op het gesummonde beest afgaat geeft dit de summoner vaak de kans casts op je te doen waardoor je stats omlaag gaan en je vaak veel hp verliest.

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-03 15:48
Waar halen jullien theifs' lockpics ??!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Taalgebruik enzo

[Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-03-2006 20:44]

Anoniem: 154823

Anoniem: 171278 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:13:
Ik zit na een kleine 24 uur op level 11, vergelijkbaar dus
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee