Heb ik nog aan zitten denken... maar dat was verdomd lastig om op die manier er naar te kunnen kijken vanuit mijn bedFuss! schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 16:07:
Erg originele mod, profiicat. Ik vind enkel dat het scherm tussen de mobo's zou mogen hangen.
Kerel ik blijf het zeggen, echt super gaaf gedaan zeg
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
mjah, hoe verzin je het.... als ik dat doe krijg ik mijn vrouw over me heen... en datn niet op de prettige manier zal ik maar zeggen 
Hé, ken ik die HDD niet ergens van ?? Of lijkt dat zo.....
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
De kans dat je die hdd herkent is idd vrij aanweziglameeuw schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:51:
mjah, hoe verzin je het.... als ik dat doe krijg ik mijn vrouw over me heen... en datn niet op de prettige manier zal ik maar zeggen
1 woord: jij bent echt gek!
maar het ziet er super uit !
maar het ziet er super uit !
Er zal maar een inbreker op jouw kamer komen die een pc wil jatten. Die loopt weer gillend het huis uit
dit vraagt naar een upgrade...
PLAFOND!! huppakee behangen die plafond.. en dan plafond iets verlagen zodat het licht erlangs schijnt.. weet ik het.. verzin iets
PLAFOND!! huppakee behangen die plafond.. en dan plafond iets verlagen zodat het licht erlangs schijnt.. weet ik het.. verzin iets
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Voor het plafond heb ik al heel andere ideeën, maar ben nu eerst bezig met een andere casemod (ohja, en mijn kamer opruimen).
Anoniem: 153646
Het valt mij mee dat Terw_Dan nog niet begonnen is met het verzamelen van hardeschijven.
Kan ie later mooi zijn huis bouwen van hardeschijven inplaats van normale stenen
Maar verder wel leuk dit, toch vind ik het een beetje rommelig. zou het zelf ook niet op mijn kamer willen.
Toch hulde voor dit
Al moet ik toegeven dat mijn kamer al huis bied aan bijna 60 3dfx kaarten
Ben benieuwd wat er verder nog bij komt.. ik wacht in spanning af
Kan ie later mooi zijn huis bouwen van hardeschijven inplaats van normale stenen
Maar verder wel leuk dit, toch vind ik het een beetje rommelig. zou het zelf ook niet op mijn kamer willen.
Toch hulde voor dit
Al moet ik toegeven dat mijn kamer al huis bied aan bijna 60 3dfx kaarten

Ben benieuwd wat er verder nog bij komt.. ik wacht in spanning af
DAMN blij dat dat niet mijn kamer is... wat een chaos met al die hardware aan de muur... niet echt mijn ding.
Man, dit is toch hartstikke mooin00bs schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:52:
DAMN blij dat dat niet mijn kamer is... wat een chaos met al die hardware aan de muur... niet echt mijn ding.
He, pas maar op dat je hoofd niet stoot tegen de muur.
BTW ik vind jou kamer heel tof uitzien, best appart.
Hope for the best, prepare for the worst...
Ziet er super vet uit
. Btw als ik zoiets had zou ik in de cpu sockets witte ledjes doen, leuk sfeerverlichting. Ideetje?
Oeh YEAH! Helemaal volgeblafte muren zijn geweldig! Wel lache dat jij het met mobo's doet... en ook dat ram-gordijntje
Ik heb trouwens hetzelfde effect..alleen dan met foto's
Ik heb trouwens hetzelfde effect..alleen dan met foto's
Weet je hoeveel kabels dat zijn die ik dan moet trekkenErkandude schreef op maandag 10 april 2006 @ 23:03:
Ziet er super vet uit. Btw als ik zoiets had zou ik in de cpu sockets witte ledjes doen, leuk sfeerverlichting. Ideetje?
190 moederborden maal 1,1 sockets (ik denk dat ik zo'n 20 planken heb met meerdere sockets), dan zit ik op 210 ledjes
dan houd ik het liever op de verlichting die ik achter mijn monitoren heb zitten en bij mijn 'mobolamp'
Ey, terw dan, zou je aub nog ff antwoord kunnen geven op mijn vraag?
)
(Gewoon met draadjes aan elkaar genaaid ofzo? (mag je je naalden wel in een nietpistool stoppenXplodingForce schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:40:
Mooie Muur-Mod!![]()
IMO echt een heel mooi idee om je muur met mobo's te behangen, tis weer wat anders dan streepjes!
Wil je ook nog wat meer uitleg geven over dat RAM-Gordijn, en hoe dat in elkaar zit?
Lijkt me wel leuk om te weten.
Nogmaals, hele mooie mod en ga zo door!

Everybody lies
Elk rambankje beschikt over twee gaatjes (en anders maak je dat er in...) Leg ze op een rij er verbind de gaatjes met een touwtje/tiewrap/whatever....XplodingForce schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:30:
[...]
(Gewoon met draadjes aan elkaar genaaid ofzo? (mag je je naalden wel in een nietpistool stoppen)
XplodingForce schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:30:
[...]
(Gewoon met draadjes aan elkaar genaaid ofzo? (mag je je naalden wel in een nietpistool stoppen)
ik heb ze gewoon met ijzerdraadjes aan elkaar geknoopt
Wel mooi maar als ooit je huis in brand staat (niet dat ik het je toewens
) dan moeten ze gelijk heel de buurt ontruimen met al die giftige stoffen in die PCB's!
ach, zo giftig is het nou ook weer nietAdmiral Freebee schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 23:30:
Wel mooi maar als ooit je huis in brand staat (niet dat ik het je toewens) dan moeten ze gelijk heel de buurt ontruimen met al die giftige stoffen in die PCB's!
Apart, heel apart.... als je niest, is het zeker niet in de richting van die muur neem ik aan.
Hmmm. op zich zou ik dat eens WEL kunnen gaan doen... kijken of mobos een goede voedingsbodem voor nieuwe levensvormen zijnDancing_Animal schreef op zondag 14 mei 2006 @ 00:24:
Apart, heel apart.... als je niest, is het zeker niet in de richting van die muur neem ik aan.
gebruik het in iedere kamer als brandvertragend meteriaal ofzoTerw_Dan schreef op zondag 14 mei 2006 @ 00:21:
[...]
ach, zo giftig is het nou ook weer niet(hoop ik dan). En gelukkig fikt PCB niet lekker, dus dat scheelt weer een boel
pssst geld kopen?
Het zijn net de brandvertragers die zo giftig zijnTerw_Dan schreef op zondag 14 mei 2006 @ 00:21:
[...]
ach, zo giftig is het nou ook weer niet(hoop ik dan). En gelukkig fikt PCB niet lekker, dus dat scheelt weer een boel
ach, je moet toch ergens aan dood gaanAdmiral Freebee schreef op zondag 14 mei 2006 @ 13:38:
[...]
Het zijn net de brandvertragers die zo giftig zijn
dan nomineer ik je voor de darwin award, dan ben je de eerste die doodgaat aan een muur vol moederborden
Ach, de kans dat er iets mis gaat is wel zo verdomd klein. De kans op sluiting in een werkende pc is denk ik vele malen groter dan gewoon een stuk mobo dat tegen de muur hangt.Alsem schreef op zondag 14 mei 2006 @ 13:48:
[...]
dan nomineer ik je voor de darwin award, dan ben je de eerste die doodgaat aan een muur vol moederborden
Dan is de mod waar ik nu mee bezig ben een stuk gevaarlijker als je ziet wat ik daarmee aan het doen ben
Ja maar er hangt nu toch een werkendeTerw_Dan schreef op zondag 14 mei 2006 @ 14:03:
[...]
Ach, de kans dat er iets mis gaat is wel zo verdomd klein. De kans op sluiting in een werkende pc is denk ik vele malen groter dan gewoon een stuk mobo dat tegen de muur hangt.
Verder vind ik dat jij loads met respect verdiend.
[ Voor 15% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 14-05-2006 14:16 ]
Ja vertel mij wat.... gaat wel wat verder dan wat je hierboven typt...Tha_Butcha schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:02:
zo gemeen van die vrouwen he.
als je ipv mobo's mooie vrouwen hebt hangen, ben je een pervert
mannen, ben je een homo
is ie leeg, ben je saai
maar die monitor blijft wel mooi hangen?
http://users.pandora.be/jhf/Vrouwelijke%20logica.doc
walgelijk man zo'n muur
maar toch respect voor je, vanwege de mod die je heb uitgevoerd. veel openstaande mondjes zeker zodra je je deur opentrekt
maar toch respect voor je, vanwege de mod die je heb uitgevoerd. veel openstaande mondjes zeker zodra je je deur opentrekt
Maar dat is maar 1 werkend bakkie_AuToMaTiC_ schreef op zondag 14 mei 2006 @ 14:14:
[...]
Ja maar er hangt nu toch een werkende![]()
Verder vind ik dat jij loads met respect verdiend.
![]()
![]()
![]()
![]()
Anoniem: 164668
En nu heb ik een vraag!
Die LCD monitor he....hoe heb je die op je Graka aangesloten??
Gewoon met S-Video ofzo??..vindt het namenlijk wel leuk om te weten...
Verder vindt ik het orrigineel...(niet dat iedereen zomaar 191mobo's aan de muur gaat hangen
mja)
BVD
Gewoon met S-Video ofzo??..vindt het namenlijk wel leuk om te weten...
Verder vindt ik het orrigineel...(niet dat iedereen zomaar 191mobo's aan de muur gaat hangen
BVD
Dat hangt gewoon aan een DVI connector. De monitor is een Dell 2005FPW 20" monitor die ik overhad. Er hangt nu een Ati AIW 9800SE aan, dus als ik straks een coax kabel ernaar toe trek heb ik er nog TV op ookAnoniem: 164668 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 14:40:
En nu heb ik een vraag!![]()
Gewoon met S-Video ofzo??..vindt het namenlijk wel leuk om te weten...![]()
Verder vindt ik het orrigineel...(niet dat iedereen zomaar 191mobo's aan de muur gaat hangenmja)
BVD
haha, een gemiddelde tweaker heeft een 15inch crt monitor over, meneer heeft een 20inch breedbeeld tft over. prachtig
Anoniem: 169838
Inderdaad fantastische, humor Terw_DanSYQ schreef op zondag 14 mei 2006 @ 16:35:
haha, een gemiddelde tweaker heeft een 15inch crt monitor over, meneer heeft een 20inch breedbeeld tft over. prachtig
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 169838 op 14-05-2006 16:48 . Reden: humor met een e ? ]
voor mijn volgende mod komt er een CiP topic aan, ik wachta lleen nog even op toestemming van een modje zodat hij hier in CM kan komen te staan, maar dat laat niet heel lang meer op zich wachten hoop ikAnoniem: 169838 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 16:47:
[...]
Inderdaad fantastische, humor Terw_Danmaar wel een nette mod, ben wel benieuwd naar die volgende dan
hej terw_dan,wou ook ff zegge dat je een prachtige muur hebt
, in mijn kamer hangt NIKS aan de muur,best wel saai,je verdient respect met je muur,geheugengordijntje,en je tomb raider mod,vind je werk echt cool,ik had enkele vragen voor je,wou je me anders ff toevoegen op msn ?
ik geef je wel mn email als je replyed,tnx makker
Je mag me natuurlijk altijd mailen (op e-mail dat in mijn profiel staatsnaketrooper schreef op zondag 21 mei 2006 @ 15:02:
hej terw_dan,wou ook ff zegge dat je een prachtige muur hebt, in mijn kamer hangt NIKS aan de muur,best wel saai,je verdient respect met je muur,geheugengordijntje,en je tomb raider mod,vind je werk echt cool,ik had enkele vragen voor je,wou je me anders ff toevoegen op msn ?
Zeer zeer orgineel hoor, zou het zelf denk ik niet willen (net nieuw behang in mijn kamer).
Mam, kun jij even mijn moederborden afstoffen? Zijn er maar een stuk of 20
Kijken wij na de 3e van de 6e rij van boven, dan ziet men een prachtige Abit BE6 met de geweldige ATA66 interface. Daarnaast een KT4AV van MSI kutbordje clockt totaal niet over, let's move on people!
Mam, kun jij even mijn moederborden afstoffen? Zijn er maar een stuk of 20
Kijken wij na de 3e van de 6e rij van boven, dan ziet men een prachtige Abit BE6 met de geweldige ATA66 interface. Daarnaast een KT4AV van MSI kutbordje clockt totaal niet over, let's move on people!
Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 9GB DDR3 - R9 280X
Afstoffen is wel een hels karwei, maar goed, wat wil je met 190 bordenProximus schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:14:
Zeer zeer orgineel hoor, zou het zelf denk ik niet willen (net nieuw behang in mijn kamer).
Mam, kun jij even mijn moederborden afstoffen? Zijn er maar een stuk of 20![]()
Enne, de BE6 is een van de minst boeiende bordjes die ik heb
HmmmTerw_Dan schreef op zondag 14 mei 2006 @ 00:25:
[...]
Hmmm. op zich zou ik dat eens WEL kunnen gaan doen... kijken of mobos een goede voedingsbodem voor nieuwe levensvormen zijn
Neem je de naam Computervirus dan niet iets Te letterlijk?
Anoniem: 138244
Terw miss tijd voor een compressorTerw_Dan schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 20:27:
[...]
Afstoffen is wel een hels karwei, maar goed, wat wil je met 190 borden
Enne, de BE6 is een van de minst boeiende bordjes die ik heb
Geen idee, om een of andere duistere reden komen die hier nooit.Anoniem: 71133 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 20:29:
hmmz wat vinden meisjes hiervan? denk niet echt stoer
Anoniem: 132081
Ik zou meteen m'n moeder over me heen krijgen als ik dat deedt...ze loopt nu al elke week te bitchen dat et een rotzooi is...
afijn...respect..mooie mod..
Ach, dat is het fijne van mijn ouders, die vinden het allemaal wel prachtigAnoniem: 132081 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:04:
Ik zou meteen m'n moeder over me heen krijgen als ik dat deedt...ze loopt nu al elke week te bitchen dat et een rotzooi is...
wauw! leuk gedaan!
lijkt me voor hier trouwens ook wa een leuk idee
ik hoop dat die slappe muurtjes hier dat wel aankunnen, ff een manier bedenken hoe ik zoiets beste kan ophangen
50? dan hou ik me aanbevolen!Terw_Dan schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:38:
even een flinke lap tekst weggeknipt
mocht iemand zo gek zijn om ook z'n muur te gaan behangen... ik heb hier nog 50 mobos liggen
ik hoop dat die slappe muurtjes hier dat wel aankunnen, ff een manier bedenken hoe ik zoiets beste kan ophangen
[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 25-05-2006 10:28 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Die bordjes zijn inmiddels al verkocht (waren er trouwens uiteindelijk 70 die ik overhad).bartgrefte schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 10:24:
wauw! leuk gedaan!
[...]
50? dan hou ik me aanbevolen!
he jammerTerw_Dan schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 11:01:
[...]
Die bordjes zijn inmiddels al verkocht (waren er trouwens uiteindelijk 70 die ik overhad).
is er toevallig nog iemand dan die nog veel (oude/defecte) moederbordjes heeft liggen?
[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 25-05-2006 15:01 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
:D:D:DTerw_Dan schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:01:
[...]
tja, om een of andere duistere reden komen die hier nooit
Wat nou als je struikelt en tegen de muur valt? zal pijn doen
(al zou tegen de achterkant aanvallen nog een stuk erger aanvoelen!)
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Wel lollig dat m'n casemod gewoon in een frontpage artikel wordt gebruikt 

Ach, dat zeg ik toch altijd al. * TERW_DAN is gewoon nerd90710 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:37:
Je mag nu met trots zeggen dat je een nerd bentMaar, het is opzich best cool.
Dat doet pijn. Ook tegen de muur aanliggen is best pijnlijk (mijn bed staat er dus tegenaan), dus ik wordt wel eens wakker met een northbridgekoeler die me in m'n zij aan het prikken is.link0007 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:48:
Wat nou als je struikelt en tegen de muur valt? zal pijn doen(al zou tegen de achterkant aanvallen nog een stuk erger aanvoelen!)
Misschien een rare vraag maar doet het geen pijn als je tegen een muur zonder moederborden aanvalt?link0007 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:48:
Wat nou als je struikelt en tegen de muur valt? zal pijn doen(al zou tegen de achterkant aanvallen nog een stuk erger aanvoelen!)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Je krijgt iig geen elco in je ooglj_tree schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:18:
[...]
Misschien een rare vraag maar doet het geen pijn als je tegen een muur zonder moederborden aanvalt?
Vast wel.lj_tree schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:18:
[...]
Misschien een rare vraag maar doet het geen pijn als je tegen een muur zonder moederborden aanvalt?
Maar hoe vaak gebeurt het nou dat je tegen een muur aanvalt?
Ik val vaak genoeg tegen de muur aan.. Maar natuurlijk niet bij normale acties 
[edit]
Om toch maar on-topic te blijven: heb je toevallig nog een lijst van wat er nou precies hangt? qua merken ed.?
[edit]
Om toch maar on-topic te blijven: heb je toevallig nog een lijst van wat er nou precies hangt? qua merken ed.?
[ Voor 43% gewijzigd door link0007 op 29-12-2006 21:57 ]
heel nice, mijn complimenten
Acer Aspire 5930G-734G32MN
Ik heb niet echt een lijst, maar het zit meer in m'n hoofd wat er zoal hangt. Als ik ergens een bord zie liggen dan weet ik meestal wel of ik het heb of niet.link0007 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:56:
Ik val vaak genoeg tegen de muur aan.. Maar natuurlijk niet bij normale acties
[edit]
voor de vette muur man respect
voor de (nerd)
ik zat zelf aan te denke om mijn klere kast te bedekke onder mobo's maar ik denk da mijn ouders daar niet zo blij mee zijn
meschien idee voor jou , past goed bij je muur
ik zat zelf aan te denke om mijn klere kast te bedekke onder mobo's maar ik denk da mijn ouders daar niet zo blij mee zijn
http://specs.tweak.to/15309 mijn pc bakkie :P AMD3200+2GHz s939 @2422,9MHz 3xhyperx kingston DDR400 512mb asus a8m vm-csm s939 asus n6600 extreme 265mb PCIe16x @16x lian li G70 bigtower 1xcooremaster extr 380w 1x 300w goedkoopgevalleutje 280gb tot sata
Die dingen aan de kast hangen wordt wat lastig, gezien er al wat posters tegenaan hangen. Daarbij, ik moet nog steeds wat bedenken om de verwarmingspijpen die in de hoek zitten weg te werken met een rij mobos.VINK_jr schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:58:
voor de vette muur man respectvoor de (nerd)
![]()
En niet alles hoeft mobo te zijn natuurlijk
Gebruik videokaarten
uhm.. oude isa kaarten ofzo (of hoe heten ze) heb ik nog wel een netwerkkaart van liggen ^_^
Maar of je die veel tegenkomt is een ander verhaal natuurlijk
Ik dacht juist gewoon ATX borden op hun kant te gooien en die ervoor te hangen.link0007 schreef op zondag 31 december 2006 @ 19:08:
uhm.. oude isa kaarten ofzo (of hoe heten ze) heb ik nog wel een netwerkkaart van liggen ^_^

Zoals te zien kan ik denk ik makkelijk een ATX bord ervoor hangen zodat dat op die manier mooi weggewerkt wordt. Ik heb inmiddels weer een doos vol mobos, dus het moet wel lukken daar wat van te maken.
Mocht je tekort hebben, ik heb sinds 2e kerstdag 2 dooie mobo's liggen
Als je nou eens je mobo's zo voor de buizen neerzet dat wanneer er PCI-AGP-ISA-PCIX-PCIE whatever slot gevuld is met een kaart, dat hij dan precies over de buis heen valt?
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Dat zou op zich kunnen natuurlijk, maar dan heb ik veeel kaarten nodig. Ik ga er wel mobos voorhangen (van de week even wat dingen aan elkaar vastmaken om ook die hoek af te krijgen).Mojo schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 03:10:
Als je nou eens je mobo's zo voor de buizen neerzet dat wanneer er PCI-AGP-ISA-PCIX-PCIE whatever slot gevuld is met een kaart, dat hij dan precies over de buis heen valt?
Leuk voor de volgende bewoners van dit huis, lekker een hele middag gaten dichtsmeren met beton
.
Het is inderdaad niet zo'n hele slimme zet om je kamer zo vol te proppen met 'nerd' spul, zoals de vrouwen het zullen zeggen. Misschien kun je er wat gordijnen voor hangen, mocht er nog een vrouw binnentreden.
Het is inderdaad niet zo'n hele slimme zet om je kamer zo vol te proppen met 'nerd' spul, zoals de vrouwen het zullen zeggen. Misschien kun je er wat gordijnen voor hangen, mocht er nog een vrouw binnentreden.
[CiP] Le Régional Built To Last.
Anoniem: 182420
Dan heeft hij wel genoeg ram nodigGoesiman schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:17:
Misschien kun je er wat gordijnen voor hangen, mocht er nog een vrouw binnentreden.
Of ervoor zorgen dat ze hun aandacht heel ergens anders aan bestedenGoesiman schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:17:
Leuk voor de volgende bewoners van dit huis, lekker een hele middag gaten dichtsmeren met beton.
"Object not identified."
Vrouw?
Verklaar jezelf nader.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ach, ik ben nu eenmaal een nerd en dat moet iedereen maar accepteren. Dus mocht er ooit een meisje langskomen en ze vind het niets dan zal ik daar echt niet mee zitten.Goesiman schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:17:
Leuk voor de volgende bewoners van dit huis, lekker een hele middag gaten dichtsmeren met beton.
Nerd or not to nerdTerw_Dan schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 09:01:
[...]
Ach, ik ben nu eenmaal een nerd en dat moet iedereen maar accepteren. Dus mocht er ooit een meisje langskomen en ze vind het niets dan zal ik daar echt niet mee zitten.
Er zal vast wel een leuke case-mod meisje zijn
maare.. Lol @ je muur
to be a nerd or not to be a nerd, that is the question..
Whether 'tis nobler in the mind to dress in vogue,
or to build casemods and computer programs,
and read books on hawking-radiation? to dress: to read;
no more; and by a read to say we learn
about special relativity and feynman diagrams, 'tis a nerds biggest dream.
to dress, to read; to read, perchance to learn. ay, there's the rub:
For in that book for nerds what knowledge can be found for someone who is new?
Hmm, veel verder kom ik niet
En met CD's is het niet zo moeilijk.. ik ken genoeg mensen die het met skateboards of andere zaken hebben gedaan.. maar dit topt toch alles hoor
Whether 'tis nobler in the mind to dress in vogue,
or to build casemods and computer programs,
and read books on hawking-radiation? to dress: to read;
no more; and by a read to say we learn
about special relativity and feynman diagrams, 'tis a nerds biggest dream.
to dress, to read; to read, perchance to learn. ay, there's the rub:
For in that book for nerds what knowledge can be found for someone who is new?
Hmm, veel verder kom ik niet
En met CD's is het niet zo moeilijk.. ik ken genoeg mensen die het met skateboards of andere zaken hebben gedaan.. maar dit topt toch alles hoor
[ Voor 13% gewijzigd door link0007 op 08-01-2007 09:26 ]
maar CDs zijn idd heel standaard, moederborden zijn veel leukerlink0007 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 09:25:
Ik zal binnenkort eens wat nieuwe fotos posten (er hangt nu namelijk al een hele tijd een Athlon XP2500+ ipv die Athlon 700).
Mooie muur zeg!! En denk dat vrouwen dit wel kunnen waarderen. Die verzamelwoede hebben ze zelf ook.
Voornamelijk in het vullen van kubieke meterskastruimte met schoenen.
Mocht je nog een mobo willen heb er nog wel een voor je. Kapot
Voornamelijk in het vullen van kubieke meterskastruimte met schoenen.
bij onze jeugdbeweging in het leidingskot is het ook volledig gedaan met cd's
hoewel het standaard is is het wel cool ^^
hoewel het standaard is is het wel cool ^^
Als je je plafond, vloer, deur etc. ook met mobo's behangt, kan je kamer zo een shooting set van the matrixx 4 ofzo zijn
Het moet wel leefbaar blijven heBlue_Fear schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:05:
Als je je plafond, vloer, deur etc. ook met mobo's behangt, kan je kamer zo een shooting set van the matrixx 4 ofzo zijn
de vloer en plafond ljikt me niet echt praktisch namelijk (heb al vaker zo'n ding op m'n kop gekregen, als ze aan het plafond hangen zal dat vast vaker gebeuren en moet je zeggen dat ik daar niet heel vrolijk van wordt.
bedankt voor het aanbod, wat voor iets is het?mezstah schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:30:
DeKemp schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:30:
Hihi, dat gordijn is ook wel vet.

Deze ook al gezien? Is een wat beter dan die in dit topic staat
Heb je die 50 mobo's nog steeds liggen
? ik wil mijn muur ook wel behangen! (heb hier wel nog 90 DDR RAM repen liggen dus ik kan een gordijn maken al
)
Die bak is al weg, hoewel ik hier nu wel weer 2 dozen mobos heb staan met divers spulDutchman140 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:53:
Heb je die 50 mobo's nog steeds liggen? ik wil mijn muur ook wel behangen! (heb hier wel nog 90 DDR RAM repen liggen dus ik kan een gordijn maken al
)
Anoniem: 17720
Als ik op de foto hierboven de reepjes tel (24 x 12) kom ik uit op 288 reepjes.Dutchman140 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:53:
Heb je die 50 mobo's nog steeds liggen? ik wil mijn muur ook wel behangen! (heb hier wel nog 90 DDR RAM repen liggen dus ik kan een gordijn maken al
)
Het gordijntje van jou wordt dan ongeveer 1/3
Voor de muur en gordijn van Terw_Dan:
wahah zeer origineel!
Had eigenlijk niet verwacht dat er ooit iemand zou zijn die mobo's aan zn muur hangt xD.
Gordijntje is ook leuk.
Wat dacht je nu van tobo's aan je deur
Had eigenlijk niet verwacht dat er ooit iemand zou zijn die mobo's aan zn muur hangt xD.
Gordijntje is ook leuk.
Wat dacht je nu van tobo's aan je deur
als het gratis is stuur maar op zou ik zeggenTerw_Dan schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 00:01:
[...]
Die bak is al weg, hoewel ik hier nu wel weer 2 dozen mobos heb staan met divers spul(over het algemeen P4 en socket A dingen).
hoezo dat? je kunt toch nog een leven hebben, maar gewoon je kamer leuk versieren?
[ Voor 28% gewijzigd door Dutchman140 op 03-05-2007 00:47 ]
je mag mij er ook wel wat sturen
, vind zelf ook wel leuk id mobo's aan de muur 
en ram... heb nogal wat liggen, es kijken hoever ik kom
en ram... heb nogal wat liggen, es kijken hoever ik kom
[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 03-05-2007 00:56 ]
Oscar Wilde
Het zijn er 300 (12 breed, 25 lang).Anoniem: 17720 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 00:01:
[...]
Als ik op de foto hierboven de reepjes tel (24 x 12) kom ik uit op 288 reepjes.
Het gordijntje van jou wordt dan ongeveer 1/3![]()
Voor de muur en gordijn van Terw_Dan:
Dit zijn dan wel simmetjes, met dimmetjes gaat het wel een heel stuk harder
Keyboards zijn niet mooi, daar kan ik niets mee. Hoewel het wel leuk is om een security systeem van te bouwen. Je moet een wachtwoord inrammen voordat je naar binnen gaat, het wachtwoord is bekend (dat plak je gewoon boven de deur), je zegt alleen niet op welk keyboard je welk karakter moet inrammen (en als het helemaal mooi moet, bij een hoofdletter moet je de shift danwel capslock van een ander keyboard gebruiken dan het bordje waar je de letter op indrukt
Ieder bordje dat er hangt is idd vrij levenloos.
Nou, ik ga deze planken gebruiken voor toekomstige modprojectenDutchman140 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 00:45:
[...]
als het gratis is stuur maar op zou ik zeggen![]()
Hmm, waarom zou iemand in godesnaam een foto van mij willen? Denk je echt dat je daar vrolijker van wordtAnoniem: 217835 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 01:53:
Gohwat vind ik jouw creatief !!!!
maar plak eens een foto van jezelf ertussen
Goed zoeken en je vindt ze wel, enige tip die ik je geef is dat ik ze zelf niet online gezet heb
(offtopic)
http://www.casejunkies.co...l_upload/picture_8666.jpg
(/offtopic)
je moet hdd's als tegels gaan gebruiken
http://www.casejunkies.co...l_upload/picture_8666.jpg
(/offtopic)
je moet hdd's als tegels gaan gebruiken
HDD's kan je prachtige speakers van maken.. maak daar een muur vol mee, en je hebt een geweldig geluidssysteem
waarom dan niet op de vloer ??? inplaats van speakers aan de wand of in het plafond nu is een x in de vloer
Je heb wel tijd teveel terw_dan. Maar wel leuk, zit te denken om zoiets met me zolder te doen.
ja, als echte nerd vind je dat natuurlijk mooie muziek, het geluid van een hardeschijf
Je kunt hdds serieus als speakers gebruiken, en zo extreem brak klinkt het nog niet eensWiertOmta schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:59:
ja, als echte nerd vind je dat natuurlijk mooie muziek, het geluid van een hardeschijf
zie http://www.afrotechmods.com/cheap/hdspeakers/hdspeakers.htm en luister/kijk http://www.afrotechmods.com/cheap/hdspeakers/matrix.avi , http://www.afrotechmods.com/cheap/hdspeakers/starwars.avi en uiteraard: http://www.afrotechmods.com/cheap/hdspeakers/yatta1.avi