[CM] muur²

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 5.172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Sommige mensen kunnen mijn vorige poging tot 'case'mod nog wel herinneren (hoewel het meer een muur mod was).
Voor de onwetenden, zie hier: [rml][ CM] Servertje, Servertje aan de wand......[/rml]

De server pakte toch niet zo heel goed uit zoals te lezen was/is en daarom wilde ik toch eens wat anders. Iets dat niet 24/7 per dag aanstond en een flinke hdd grootte nodig had, want op de hdds was het verkeerd gelopen.

Dus kwam ik op het idee om er een mediabak neer te hangen, incl monitor. Nu had ik nog een 20" Widescreen TFT staan, dus dat kwam prima uit om ook tegen de muur te hangen als onderdeel van de muurmod. Verder had ik een bakkie bij elkaar gesprokkeld en kwam ik op het volgende systeem uit:

Athlon 700
Gigabyte GA7IXE
3x 256MB PC133 ram
Radeon 8500 pro
NEC USB2.0
intel NIC
Creative SBlive 5.1
matsushita DVD/CDRW combo uit mijn oude notebook
60GB 2.5" hdd uit een notebook.

Verder een 145W Compaq voeding, wat rounded cables en natuurlijk een Dell 2005FPW monitor en Creative 4.1 speakersetje.

Allereerst een plekje uitgezocht voor het gebakje, het idee was om vanuit mijn bed lekker films te kunnen kijken, dus het initiele idee was om de monitor aan het plafond te hangen, maar dat bleek niet echt heel erg haalbaar te zijn, dus werd het de muur. Nadat ik wist waar de monitor moest komen, een pctje gebouwd en opgehangen.

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/muur2/thumbs/muur.jpg
muur met athlon

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/muur2/thumbs/athlonclassic.jpg
Athlon Classic

Ik heb gekozen om een Athlon SlotA te pakken als cpu omdat deze gewoon erg bruut is. De huidige cpus verdwijnen allemaal onder een koelertje en vervoglens zie je er geen fluit meer van, dat vond ik juist zonde dus werd er al snel een keuze gemaakt om te gaan voor een slot cpu.

Het hardeschijf probleem dat ik vorige keer had heb ik op 2 manieren opgelost.
1. de hdd niet meer onder een mobo hangen zodat hij de warmte niet meer kwijt kan.
2. een 2.5" hdd gebruiken die meestal kwa temps goed te doen zijn.

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/muur2/thumbs/hdd.jpg

De achterkant van dit ding heeft ook nog wel een leuke kleur, dus denk niet dat het ding misstaat. Verder is het een standaard 5400rpm ding, maar vlot genoeg voor wat er moet gebeuren.

Daarna heb ik de monitor opgehangen. Ik had hiervoor een Sweex wallmount besteld die ik ook voor mijn andere Dells had, alleen is zo'n ding ophangen in een betonmuur wat lastiger dan in een houten muur, zeker als je die keilboutjes van Sweex zelf hebt (wat is dat een rotzooi zeg :P). Dus ik heb net even normale keilboutjes gehaald bij de lokale bouwmarkt en de monitor met hulp van mijn vader goed opgehangen.

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/muur2/thumbs/monitor.jpg
En zo hangt de monitor dan (let niet op die lelijke verwarmingsbuizen, komt vast nog wel wat overheen te hangen).

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/muur2/thumbs/voeding%20+%20DVD.jpg
De voeding en de DVD speler zijn uiteraard opgehangen met het gepatenteerde Terw_Dan ophangsysteem tm. Het probleem was alleen dat die voeding er vanaf bleef vallen (ondanks dat ik 6 spijkers had gebruikt :+). De oplossing was simpel. Pak een oude videoediting kaart, hang die in een pci slot daaronder en gooi daar de voeding op :)

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/muur2/thumbs/voeding.jpg
misschien had ik deze foto moeten draaien, maar idee is duidelijk. Voeding ligt gewoon op een flinke PCI kaart en dat is stevig zat.

Nu was alleen de muur nog wat wit bij de DVD speler, en dat vond ik zonde. Maar goed, een oude chaintech apogee + tiewrap doet wonderen :)

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/muur2/thumbs/dvd.jpg
De speler hangt gewoon vast aan de AGP poort en wonder boven worden blijft dat icm een stuk dubbelzijdige tape prima zitten. Enige nadeel van het ding is dat hij wat lastig opengaat, ik moet 3 keer op het knopje drukken om hem te laten openen, maar ach, zo vaak gebruik ik dat ding toch niet denk ik.

En zelfs DVDs spelen gaat gewoonweg prima op het geval :)
Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/muur2/thumbs/dvd2.jpg

Het enige dat ik nog even moet fixen zijn de speakers, die staan nu op de vensterbak maar die worden nog netjes opgehangen (dat zijn de rearspeakers). De frontspeakers zijn op het begin van mijn bed, dus zelfs met het geluid redelijk zacht is het nog prima te horen als ik wat lig te kijken.

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/muur2/thumbs/mediabak.jpg
Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/muur2/thumbs/muur2.jpg

En zo ziet het er dan ongeveer uit tussen alle mobos.

Het enige dat ik nog moet doen is zorgen dat alle kabels wat netter weggewerkt worden, maar er komt achter mijn bed nog een plank waar de subwoofer op komt en die ook de stekkerdoos bedekt, zodat deze niet lelijk zichtbaar meer zijn. Zo ook de verwarmingsbuizen waar ik denk ik gewoon mobos voor gaan hangen.

Verder gebruik ik voor de besturing van het geval een simpel draadloos keyboardje dat ik op de pcdumpdag heb gekocht voor 10€. Ding heeft een aantal mediakeys zodat ik iig makkelijk geluid harder en zachter kan zetten, dus ideaal daarvoor.
Verder gebruik ik een touchpad voor de besturing (ding kostte me €1 op de pcdumpdag en een stukkie ps/2 kabel).

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/muur2/thumbs/touchpad.jpg
ideaal zoiets omdat het vrijwel geen ruimte inneemt en genoeg is om wat simpele dingen aan te klikken. Ding hangt gewoon aan de ps/2 poort van mijn pctje en zit gewoon tussen een mobo geklemt. Niet ideaal om een hele avond mee te gaan internetten, maar die 2 kliks die ik moet doen om VLC op fullscreen te gooien gaan er prima mee.

Het ding (hij heet overigens Atlas, naar de maan van Saturnus) draait op win2k, met powerDVD, VLC en winamp als mediasoftware (en uiteraard mediaplayer classic). Verder draait deamon tools zodat ik ook mijn gedownloade DVDtjes makkelijk erop kan kijken. Ding is redelijk simpel gehouden, ik hoef niet veel rotzooi als ik alleen wat films erop kijk.
Vanaf een van mijn andere pcs gooi ik gewoon het spul ernaar toe dat ik wil bekijken, of ik start gewoon een filmpje vanaf mijn servertje, het kan allemaal ;).

[credits]
Er hangen nu 191 moederborden, waarvoor ik iedereen hartelijk wil danken voor de donaties, met in het bijzonder dion_b en Atlas die met belachelijke hoeveelheden aan kwamen sjouwen _/-\o_

mocht iemand zo gek zijn om ook z'n muur te gaan behangen... ik heb hier nog 50 mobos liggen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door TERW_DAN op 23-03-2006 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:14

EnnaN

Toys in the attic

heul vet. restecp.
maar als je nog meer aan je muur gaat hangen (waar je kennelijk fan van bent ;) ), ben je dan niet bang dat er wat veel meuk in dat bord komt te zitten? wat zou de levensverwachting zijn van zo'n loshangend ding?

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 16:04

MaNdM

1000-dingen-doekje

Tsja wat kan ik zeggen, ik ken je niet anders. Je hebt behoorlijk wat geduld moeten hebben door omstandigheden voordat je kon beginnen aan dit projectje, hij stond al een poosje op de planning. Maar eindelijk is het zover, hulde!

To be determined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 01:34

Urk

Heel erg vet, zeg! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

waarom windows?

daemon toolse enzo si allemaal loze meuk bij linux :P
als je toch origineel bent.
Je kunt dan gewoon de hdd achterwege laten (netboot, iemand?)

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

En wie heeft dat allmighty touchpad ding in elkaar gesoldeerd, en waarom krijgt hij er geen credits voor? :/

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNdM
  • Laatst online: 20-06 16:04

MaNdM

1000-dingen-doekje

Terw_Dan en linux? O-) Het werkt nu toch goed?

To be determined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Zo, wel lekker een drukke muur maar knap dat t werkt :D

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Atlas schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:56:
En wie heeft dat allmighty touchpad ding in elkaar gesoldeerd, en waarom krijgt hij er geen credits voor? :/
Dat almighty touchpad is door een zeer kundig persoon in elkaar gezet, waarvan de naam (overigens geheel toevallig) hetzelfde is als de naam van mijn pctje :+
EnnaN schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:41:
heul vet. restecp.
maar als je nog meer aan je muur gaat hangen (waar je kennelijk fan van bent ;) ), ben je dan niet bang dat er wat veel meuk in dat bord komt te zitten? wat zou de levensverwachting zijn van zo'n loshangend ding?
waarom zou er meuk in dat bord komen. Zolang het maar een beetje stofvrij is moet het kunnen.
En veel meer komt er niet aan de muur te hangen, er hangen nu al 191 bordjes en veel meer past niet :+

[ Voor 42% gewijzigd door TERW_DAN op 24-03-2006 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

mocht iemand zo gek zijn om ook z'n muur te gaan behangen... ik heb hier nog 50 mobos liggen ;)
Wanneer ga je aan het plafond beginnen? :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
The_Eagle schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 00:25:
[...]

Wanneer ga je aan het plafond beginnen? :+
Niet, het is zo dat die plankjes wel eens naar beneden komen (zeker als je ertegenaan loopt). Dus om dat nu aan het plafond te hangen.
Daarbij heb ik voor het plafond al andere ideeen om te gaan modden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-06 10:54

Mojo

The Power Within

Dat gepatenteerde ophangsysteem van jou laat iig nog de wensen over :P Leuke mod, past prima in je kamer! Je vorige mod moest ik ook even naar zoeken, deze zal makkelijker te vinden zijn! :+

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c00kie
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-06 08:56
Terw_Dan schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 00:28:
[...]

Niet, het is zo dat die plankjes wel eens naar beneden komen (zeker als je ertegenaan loopt). Dus om dat nu aan het plafond te hangen.
Daarbij heb ik voor het plafond al andere ideeen om te gaan modden :)
Klein vraagje... Loop jij dikwijls met je hoofd tegen je plafond 8)7 ??? ;) ???
Maar voor de rest, leuke mod hoor...

Build a bridge, get over it... Specs : yes !!! website over bouwen & verbouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambr0
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-06 21:32
Leuke mod, alleen jammer dat je nu niet alles achter mobo's hebt kunnen verstoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Mojo schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 01:45:
Dat gepatenteerde ophangsysteem van jou laat iig nog de wensen over :P Leuke mod, past prima in je kamer! Je vorige mod moest ik ook even naar zoeken, deze zal makkelijker te vinden zijn! :+
Ik zal vanmiddag nog even wat totaalshots maken, want als je alleen naar de pc kijkt valt hij op zich niet direct op (zeker niet als alle kabels straks netjes weggewerkt zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankleppe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
Held ;)
Het is jammer dat je zover wegwoont, anders konden we ff gaan pilsen cq icetea drinken :+

<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltaart
  • Laatst online: 18-05 14:58
Vet, ik volgde je oude topic ook al, zelf zat ik te spelen met het idee om een PC in te bouwen in een dwarshangende archiefkast tegen de muur maar kdenk dat ik nog even je projectjes aanzie voor wat inspiratie =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164668

dat touchpad is wel machig mooi! hoe sluit je dat aan??...gewoon op de muispoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Anoniem: 164668 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:53:
dat touchpad is wel machig mooi! hoe sluit je dat aan??...gewoon op de muispoort?
[rml]Atlas in "[ EL] Touchpad op PS/2"[/rml] :)
Ding gaat gewoon op de PS2 poort :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Anoniem: 164668 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:53:
Vraag ik me ook af sinds "niet alles met een hamer past" ;)

* nero355 heeft een kapot laptopje gespot afgelopen weekend vandaar...

/EDIT : Hmm... laat maar ik zie het al ... kan Atlasje mijn post deleten ? thnx!

[ Voor 19% gewijzigd door nero355 op 24-03-2006 13:01 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:17

Tennie

Music Comes in Silver Pills

Vind die meuk aan de muur er NIET uitzien! (wel mooi scherm :p)

Ga eens wat vaker op kraamvisite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/muur2/thumbs/muur3.jpg
ik ben nog niet helemaal tevreden over de bekabeling, maar zo ziet het er nu uit met de volledige muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:52
hoe reageert het andere geslacht als ze je kamer binnenkomen 8)7 :Y)

"ja en dit is mijn kamer"

"......."

"let niet op de muur hoor daar zit ergens me pc tussen"

"......."
:+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
KillaZ schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:54:
hoe reageert het andere geslacht als ze je kamer binnenkomen 8)7 :Y)

"ja en dit is mijn kamer"

"......."

"let niet op de muur hoor daar zit ergens me pc tussen"

"......."
:+
tja, om een of andere duistere reden komen die hier nooit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:04

Nox

Noxiuz

nice muur.. maar wat is er nou gemod ? dooie mobo's ?

EDIT:

oh der zit een servert tussen :P

[ Voor 34% gewijzigd door Nox op 24-03-2006 14:43 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138244

noksiejus schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:43:
nice muur.. maar wat is er nou gemod ? dooie mobo's ?

EDIT:

oh der zit een servert tussen :P
lezen ? het is een mediacenter systeem aan de muur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

1 vraagje!

Nodig jij wel eens meisjes uit op je kamer?! :P nee maar serieus props voor je hoor :) ziet er apart uit :) tis weer wat anders dan de gemiddelde pamala anderson/angalina jolie poster aan je muur

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 57942 op 24-03-2006 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Waarom zijn die dode moederborden eigenlijk niet gevuld met oude pcikaarten, cpu's, kabels en geheugen?
Dan wordt het echt helemaal een zoekplaatje waar het werkende bord zit.

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:52

Nakebod

Nope.

Nouwja, een paar mobo's vullen met wat grotere agp/pci/isa kaarten is an sich geen slecht idee, je kan er wat nutteloze dingen op zetten :)
Deo ofzo :D
En zie dat je ram-gordijn ook nog steeds hangt, mooi man :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 20:41

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Hoeveel mobo's die daar hangen zijn nu in gebruik?

En ik denk om eens een ritje te maken bij de lokale pc-boeren voor kapotte mobo's op te pikken, ik zou ook wel zo'n muur willen. :9

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Jado

Californication

Terw_Dan schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:01:
tja, om een of andere duistere reden komen die hier nooit :+
Same here... |:(
Maar je hebt er weer iets van gemaakt é!
Nu alle kabels nog wegwerken en het zal er al een stuk netter uitzien.Alleen die witte muur :X.
k zou zeggen: smijt er een kleurtje tegen aan, maar dat lijkt me niet zo praktisch met al die mobo's :o

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
zo gemeen van die vrouwen he.

als je ipv mobo's mooie vrouwen hebt hangen, ben je een pervert
mannen, ben je een homo
is ie leeg, ben je saai

:P

maar die monitor blijft wel mooi hangen?

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-06 18:09
Geinig hoor, maar wat nog leuker zou zijn is een Crossfire opstelling aan je muur ofzo :P Duur behangetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 12:12

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Mooie Muur-Mod! _/-\o_

IMO echt een heel mooi idee om je muur met mobo's te behangen, tis weer wat anders dan streepjes!
Wil je ook nog wat meer uitleg geven over dat RAM-Gordijn, en hoe dat in elkaar zit?
Lijkt me wel leuk om te weten.

Nogmaals, hele mooie mod en ga zo door!

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:28

sapphire

Die-hard pruts0r

Echt ik zou gek worden van zo'n drukke muur :P
Maar tis wel tof meot k zeggen :)

[ Voor 79% gewijzigd door sapphire op 24-03-2006 21:45 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Anoniem: 57942 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:43:
1 vraagje!

Nodig jij wel eens meisjes uit op je kamer?! :P
nope... maar dat is omdat ze toch niet willen komen :+
SiGNe schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:01:
Waarom zijn die dode moederborden eigenlijk niet gevuld met oude pcikaarten, cpu's, kabels en geheugen?
Dan wordt het echt helemaal een zoekplaatje waar het werkende bord zit.
het gaat mij namelijk vooral om de mobos, niet zozeer om wat er allemaal in te proppen is. Daarbij is het niet echt heel handig als er een zut kaarten uitsteekt :)
W3lta schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:29:
Hoeveel mobo's die daar hangen zijn nu in gebruik?

En ik denk om eens een ritje te maken bij de lokale pc-boeren voor kapotte mobo's op te pikken, ik zou ook wel zo'n muur willen. :9
Er hangen er 191, waarvan de 7IXE de enige is die in gebruik is, de rest is allemaal dood (of totaal obsoleet).
sapphire schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:45:
Echt ik zou gek worden van zo'n drukke muur :P
Maar tis wel tof meot k zeggen :)
gek ben ik al, dus dat is een punt waar ik me niet druk over hoef te gaan maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:26
Terw_Dan schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 22:53:
[...]

Zie je er zo erg uit of... ? :P >:)

NOFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowrazor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-12-2024
MOOI, ik wist niet dat er zo veel kapotte mobo's in de omloop zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:35

Soul__assasin

de Belbelg

hey terw-dan je wekkerradio staat niet echt stabiel meer zo tussen je moederborden...

het idee om pci/isa/agp kaartjes te gebruiken vind ik imho wel cool kan je dat gebruiken als kleine rekjes

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71133

wel een drukke muur idd !! maar wel lollig als je van mobo's houd

ik hoop niet dat je voor alle mobo's een gat in de muur heb geboord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik zit hier jaloers te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Heel erg apart en heb het nog niet eerder gezien, mijn complimenten voor jullie werk !

Zal het niet nog leuker zijn om er een waterkoeling bij te doen met een kleurstofje of iets dergelijks ? Paar neon lampjes... Ik denk dat je daarmee de boel nog veel mooier van kan maken, niet te veel maar ook niet te weinig aan doen :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:47

Snippertje

Light up your life

Als je nou over kaartjes insteekt kan je een soort boekenkast maken :+

Mooi werk :Y)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Super terw_dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
shadowrazor schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:58:
MOOI, ik wist niet dat er zo veel kapotte mobo's in de omloop zijn :o
nou, als je ziet wat er zoal overblijft bij een gemiddelde pctoko of als je een keerjte gaat shoppen op de beurs, als ik echt zou willen zou de muur al veel eerder vol zijn, maar goed, 20 keer hetzelfde bord vind ik ook weer niets.
Anoniem: 71133 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 15:04:
wel een drukke muur idd !! maar wel lollig als je van mobo's houd

ik hoop niet dat je voor alle mobo's een gat in de muur heb geboord :)
het is gewoon allemaal gespijkerd, gaat prima. 2 tot 3 spijkers per bord en het blijft prima zitten.
Als je je eigen verzameling wil beginnen, ik heb hier een aantal bordjes liggen die je zo mag hebben... is namelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21486

Hey kerel, even vraagje uit nieuwsgierigheid, woon je bij je ouders of in studentenhuis ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138613

Iedereen zijn eigen ding, sommigen vullen hun muren op met verkeersborden en posters, jij met moederborden :)
Maar is jouw kamer niet hardstikke stoffig met al die uitsteeksels van die moederborden ?

Enne.. een boekenplank van pci kaartjes zou wel leuk zijn toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168688

nicxe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Anoniem: 21486 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 03:26:
Hey kerel, even vraagje uit nieuwsgierigheid, woon je bij je ouders of in studentenhuis ofzo?
Ik woon nog bij mijn ouders... (die er overigenst totaal geen problemen mee hebben).
Anoniem: 138613 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 03:40:
Iedereen zijn eigen ding, sommigen vullen hun muren op met verkeersborden en posters, jij met moederborden :)
Maar is jouw kamer niet hardstikke stoffig met al die uitsteeksels van die moederborden ?

Enne.. een boekenplank van pci kaartjes zou wel leuk zijn toch ?
tja, op zich wel leuk, maar dan wordt het een beetje te veel denk ik
Soul__assasin schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 15:03:
hey terw-dan je wekkerradio staat niet echt stabiel meer zo tussen je moederborden...

het idee om pci/isa/agp kaartjes te gebruiken vind ik imho wel cool kan je dat gebruiken als kleine rekjes
Stabiel genoeg hoor, die riserkaarten zitten echt wel goed vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:02
Niet te geloven.. :) Dat gordijn van geheugen is ook wel grappig..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149249

Serieus vraagje: Kan je muur dit wel allemaal houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167335

Als ik dit zo lees... ga ik binnenkort ook een keertje naar de pc dump dagen... want wil nog toetsenbord met ingebouw touchpad knutselen voor me ( misschien daar ook nog wel te kopen ) servertje/mediacenter systeempje.. alleen waar halen al die tweakers hun centen vandaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Anoniem: 149249 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 11:33:
Serieus vraagje: Kan je muur dit wel allemaal houden?
Ja hoor, dat gaat prima. zo erg slap is mijn muur nu ook weer niet :+
Anoniem: 167335 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 11:49:
Als ik dit zo lees... ga ik binnenkort ook een keertje naar de pc dump dagen... want wil nog toetsenbord met ingebouw touchpad knutselen voor me ( misschien daar ook nog wel te kopen ) servertje/mediacenter systeempje.. alleen waar halen al die tweakers hun centen vandaan ;)
ach, het meeste dat ik heb uitgegeven aan een mobo hier is €5 (even daargelaten de borden die ik zelf lange tijd in gebruik heb gehad zoals mijn tiger MP en gigabyte NF2 bord). Vaak liggen de bedragen zelfs onder de 1€. Dus tja, dan is het best goed te doen moet ik eerlijk zeggen :)

en natuurlijk hard werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167335

Terw_Dan schreef op zondag 26 maart 2006 @ 11:53:
[...]

Ja hoor, dat gaat prima. zo erg slap is mijn muur nu ook weer niet :+

[...]

ach, het meeste dat ik heb uitgegeven aan een mobo hier is €5 (even daargelaten de borden die ik zelf lange tijd in gebruik heb gehad zoals mijn tiger MP en gigabyte NF2 bord). Vaak liggen de bedragen zelfs onder de 1€. Dus tja, dan is het best goed te doen moet ik eerlijk zeggen :)

en natuurlijk hard werken
Hebben ze daar ook ouwe deftige athlonetjes of p3tjes staan voor een beetje goedkoop prijsje?

Nouwja iig ben ik nou zo ver dat ik eens ga kijken op de pc dump dagen

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 167335 op 26-03-2006 12:14 . Reden: blabla toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Anoniem: 167335 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 11:56:
[...]

Hebben ze daar ook ouwe deftige athlonetjes of p3tjes staan voor een beetje goedkoop prijsje?

Nouwja iig ben ik nou zo ver dat ik eens ga kijken op de pc dump dagen
je komt er vanalles tegen. Je moet alleen mazzel hebben dat er net staat wat jij nodig hebt... Maar dat vind ik er juist ook zo leuk aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

[quote]Terw_Dan schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 22:53:
[...]

[...]
wehehhe dat zal toch wel mee vallen :D maar ik vind het erg tof btw!

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 57942 op 26-03-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21486

Terw_Dan schreef op zondag 26 maart 2006 @ 11:18:
[...]

Ik woon nog bij mijn ouders... (die er overigenst totaal geen problemen mee hebben).

[...]
Hierbij de duistere reden van het gebrek aan vrouwenbezoek verklaard ;)
Het ziet er verder erg ruig uit.
O ja, en je bent idd gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik vind de muur er een beetje rommelig uitzien.

Als ik zo veel moederborden zou hebben zou ik ze een beetje groeperen in kleuren, de donkerste (bruine) bij het raam, de lichtste (geel) bij de deur.

(bruin) rood oranje geel groen indigo (blauw) violet (paars), mensen die een hekel aan tekenen hadden op school gaan nu gillen ;)
En dan bedoel ik niet alleen het gele mobo eenzaam in het midden, maar ook de gene met de gele PCI sloten en sockets er bij.

De werkende is dan een 'vreemde', maar daardoor valt hij wel weer extra op.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Resistor schreef op zondag 26 maart 2006 @ 23:14:
Ik vind de muur er een beetje rommelig uitzien.

Als ik zo veel moederborden zou hebben zou ik ze een beetje groeperen in kleuren, de donkerste (bruine) bij het raam, de lichtste (geel) bij de deur.

(bruin) rood oranje geel groen indigo (blauw) violet (paars), mensen die een hekel aan tekenen hadden op school gaan nu gillen ;)
En dan bedoel ik niet alleen het gele mobo eenzaam in het midden, maar ook de gene met de gele PCI sloten en sockets er bij.

De werkende is dan een 'vreemde', maar daardoor valt hij wel weer extra op.
mwah, ik vind als je de kleuren bij elkaar hangt het juist erg saai worden. Aan de andere kant, een rij bouwen waar je het hele kleurenspectrum in beslaat is op zich wel leuk natuurlijk (maar verdomd lastig gezien sommige kleuren vrij moeilijk te krijgen zijn, zoals paars, oranje, goud en wit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-06 10:58
Terw_Dan schreef op zondag 26 maart 2006 @ 23:36

mwah, ik vind als je de kleuren bij elkaar hangt het juist erg saai worden. Aan de andere kant, een rij bouwen waar je het hele kleurenspectrum in beslaat is op zich wel leuk natuurlijk (maar verdomd lastig gezien sommige kleuren vrij moeilijk te krijgen zijn, zoals paars, oranje, goud en wit).
Spuitbusje eroverheen? >:) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Het moet wel leuk blijven natuurlijk he :P met een spuitbus aan de gang kan natuurlijk iedere prutser, maar dat vind ik weer een beetje 'the easy way out'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9558

kijk dan heeft mijn chaintech apogee toch een heel mooi plekkie gekregen.. hangt de aopen er ook bij? succes er mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
  • Laatst online: 20-06 10:58
Terw_Dan schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:36:
[...]

Het moet wel leuk blijven natuurlijk he :P met een spuitbus aan de gang kan natuurlijk iedere prutser, maar dat vind ik weer een beetje 'the easy way out'.
Probeer alle kleuren maar eens netjes in elkaar te laten overlopen :7
Maar cker wel n vet muurtje zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proximus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-06 13:45

Proximus

100% OC

Wat kun je nog meer aan de muur hangen :P...ik heb zelf de muur vol met cd's hangen. De muren en het plafond helemaal vol!

Beeldbuizen, muizen, hdd's, cd-rom drives aan de muur. Je kunt het zo 'ziek' niet bedenken! :9

Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 9GB DDR3 - R9 280X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149328

je moet m vol met plasmaschermen hangen :P (wel werkende he :D)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 149328 op 29-03-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Anoniem: 149328 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:38:
je moet m vol met plasmaschermen hangen :P (wel werkende he :D)
right..... sponsor jij ze dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149328

als ik het geld had..., zou mijn kamer volhangen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 149328 op 29-03-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Anoniem: 149328 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:46:
als ik het geld had..., zou mijn kamer volhangen :P
:( flauw hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuss!
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 08:15
Erg originele mod, profiicat. Ik vind enkel dat het scherm tussen de mobo's zou mogen hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Fuss! schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 16:07:
Erg originele mod, profiicat. Ik vind enkel dat het scherm tussen de mobo's zou mogen hangen.
Heb ik nog aan zitten denken... maar dat was verdomd lastig om op die manier er naar te kunnen kijken vanuit mijn bed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 09:46

TommyGun

Stik er maar in!

Kerel ik blijf het zeggen, echt super gaaf gedaan zeg :D

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 16:52

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

mjah, hoe verzin je het.... als ik dat doe krijg ik mijn vrouw over me heen... en datn niet op de prettige manier zal ik maar zeggen :p

Hé, ken ik die HDD niet ergens van ?? Of lijkt dat zo.....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
lameeuw schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:51:
mjah, hoe verzin je het.... als ik dat doe krijg ik mijn vrouw over me heen... en datn niet op de prettige manier zal ik maar zeggen :p

Hé, ken ik die HDD niet ergens van ?? Of lijkt dat zo.....
De kans dat je die hdd herkent is idd vrij aanwezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:17
1 woord: jij bent echt gek!

maar het ziet er super uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120467

Leuk gedaan alleen zou ik het zelf nooit willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Laatst online: 21-06 09:06
Er zal maar een inbreker op jouw kamer komen die een pc wil jatten. Die loopt weer gillend het huis uit :P

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-06 06:09

ReseTTim

Chocolate addicted

dit vraagt naar een upgrade...

PLAFOND!! huppakee behangen die plafond.. en dan plafond iets verlagen zodat het licht erlangs schijnt.. weet ik het.. verzin iets :P

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Voor het plafond heb ik al heel andere ideeën, maar ben nu eerst bezig met een andere casemod (ohja, en mijn kamer opruimen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153646

Het valt mij mee dat Terw_Dan nog niet begonnen is met het verzamelen van hardeschijven.
Kan ie later mooi zijn huis bouwen van hardeschijven inplaats van normale stenen :P

Maar verder wel leuk dit, toch vind ik het een beetje rommelig. zou het zelf ook niet op mijn kamer willen.
Toch hulde voor dit :)

Al moet ik toegeven dat mijn kamer al huis bied aan bijna 60 3dfx kaarten 8)7

Ben benieuwd wat er verder nog bij komt.. ik wacht in spanning af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 20:14

n00bs

Het is weer Zomer!

DAMN blij dat dat niet mijn kamer is... wat een chaos met al die hardware aan de muur... niet echt mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
n00bs schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:52:
DAMN blij dat dat niet mijn kamer is... wat een chaos met al die hardware aan de muur... niet echt mijn ding.
Man, dit is toch hartstikke mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenneyhanney
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-04 10:59
He, pas maar op dat je hoofd niet stoot tegen de muur. ;) BTW ik vind jou kamer heel tof uitzien, best appart.

Hope for the best, prepare for the worst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-06 12:17

FlyEragon

Alien Monkeys

Ziet er super vet uit :9~ . Btw als ik zoiets had zou ik in de cpu sockets witte ledjes doen, leuk sfeerverlichting. Ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-03 09:51

LieveNiels

On Fire

Oeh YEAH! Helemaal volgeblafte muren zijn geweldig! Wel lache dat jij het met mobo's doet... en ook dat ram-gordijntje _/-\o_
Ik heb trouwens hetzelfde effect..alleen dan met foto's :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Erkandude schreef op maandag 10 april 2006 @ 23:03:
Ziet er super vet uit :9~ . Btw als ik zoiets had zou ik in de cpu sockets witte ledjes doen, leuk sfeerverlichting. Ideetje?
Weet je hoeveel kabels dat zijn die ik dan moet trekken :P

190 moederborden maal 1,1 sockets (ik denk dat ik zo'n 20 planken heb met meerdere sockets), dan zit ik op 210 ledjes :+

dan houd ik het liever op de verlichting die ik achter mijn monitoren heb zitten en bij mijn 'mobolamp'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 12:12

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Ey, terw dan, zou je aub nog ff antwoord kunnen geven op mijn vraag?
XplodingForce schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:40:
Mooie Muur-Mod! _/-\o_

IMO echt een heel mooi idee om je muur met mobo's te behangen, tis weer wat anders dan streepjes!
Wil je ook nog wat meer uitleg geven over dat RAM-Gordijn, en hoe dat in elkaar zit?
Lijkt me wel leuk om te weten.

Nogmaals, hele mooie mod en ga zo door!
(Gewoon met draadjes aan elkaar genaaid ofzo? (mag je je naalden wel in een nietpistool stoppen :X )

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-06 07:43
XplodingForce schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:30:

[...]

(Gewoon met draadjes aan elkaar genaaid ofzo? (mag je je naalden wel in een nietpistool stoppen :X )
Elk rambankje beschikt over twee gaatjes (en anders maak je dat er in...) Leg ze op een rij er verbind de gaatjes met een touwtje/tiewrap/whatever....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
XplodingForce schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:30:

[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.hamergek.nl/ram.JPG

ik heb ze gewoon met ijzerdraadjes aan elkaar geknoopt :) Heel simpel en heel stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Wel mooi maar als ooit je huis in brand staat (niet dat ik het je toewens ;)) dan moeten ze gelijk heel de buurt ontruimen met al die giftige stoffen in die PCB's! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Admiral Freebee schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 23:30:
Wel mooi maar als ooit je huis in brand staat (niet dat ik het je toewens ;)) dan moeten ze gelijk heel de buurt ontruimen met al die giftige stoffen in die PCB's! :P
ach, zo giftig is het nou ook weer niet :+ (hoop ik dan). En gelukkig fikt PCB niet lekker, dus dat scheelt weer een boel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-06 20:51
Apart, heel apart.... als je niest, is het zeker niet in de richting van die muur neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Dancing_Animal schreef op zondag 14 mei 2006 @ 00:24:
Apart, heel apart.... als je niest, is het zeker niet in de richting van die muur neem ik aan.
Hmmm. op zich zou ik dat eens WEL kunnen gaan doen... kijken of mobos een goede voedingsbodem voor nieuwe levensvormen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-06 00:55

DR161

is sarcasminist

Terw_Dan schreef op zondag 14 mei 2006 @ 00:21:
[...]

ach, zo giftig is het nou ook weer niet :+ (hoop ik dan). En gelukkig fikt PCB niet lekker, dus dat scheelt weer een boel :)
gebruik het in iedere kamer als brandvertragend meteriaal ofzo :Y)

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Terw_Dan schreef op zondag 14 mei 2006 @ 00:21:
[...]

Het zijn net de brandvertragers die zo giftig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Admiral Freebee schreef op zondag 14 mei 2006 @ 13:38:
[...]

Het zijn net de brandvertragers die zo giftig zijn ;)
ach, je moet toch ergens aan dood gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
Terw_Dan schreef op zondag 14 mei 2006 @ 13:40:
[...]

ach, je moet toch ergens aan dood gaan :+
dan nomineer ik je voor de darwin award, dan ben je de eerste die doodgaat aan een muur vol moederborden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Alsem schreef op zondag 14 mei 2006 @ 13:48:
[...]

dan nomineer ik je voor de darwin award, dan ben je de eerste die doodgaat aan een muur vol moederborden _/-\o_
Ach, de kans dat er iets mis gaat is wel zo verdomd klein. De kans op sluiting in een werkende pc is denk ik vele malen groter dan gewoon een stuk mobo dat tegen de muur hangt.
Dan is de mod waar ik nu mee bezig ben een stuk gevaarlijker als je ziet wat ik daarmee aan het doen ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Terw_Dan schreef op zondag 14 mei 2006 @ 14:03:
[...]

Ach, de kans dat er iets mis gaat is wel zo verdomd klein. De kans op sluiting in een werkende pc is denk ik vele malen groter dan gewoon een stuk mobo dat tegen de muur hangt.
Ja maar er hangt nu toch een werkende :P :P
Verder vind ik dat jij loads met respect verdiend.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 14-05-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
  • Laatst online: 30-04 10:54
Tha_Butcha schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:02:
zo gemeen van die vrouwen he.

als je ipv mobo's mooie vrouwen hebt hangen, ben je een pervert
mannen, ben je een homo
is ie leeg, ben je saai

:P

maar die monitor blijft wel mooi hangen?
Ja vertel mij wat.... gaat wel wat verder dan wat je hierboven typt... :P

http://users.pandora.be/jhf/Vrouwelijke%20logica.doc

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

walgelijk man zo'n muur

maar toch respect voor je, vanwege de mod die je heb uitgevoerd. veel openstaande mondjes zeker zodra je je deur opentrekt :P
Pagina: 1 2 Laatste