Ok, dat wist ik niet. Waarschijnlijk niet aan gedacht, omdat als ik wat van amazon Japan o.i.d. koop, ik die btw nooit hoef te betalen...
Als je iets buiten de EU koopt wordt er door de douane de Nederlandse BTW bij het totaalbedrag geteld. Dit wordt door bijv. de koeriersdienst vervolgens aan jou doorberekend.Cheeky schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:58:
Ok, dat wist ik niet. Waarschijnlijk niet aan gedacht, omdat als ik wat van amazon Japan o.i.d. koop, ik die btw nooit hoef te betalen...
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Wow, een 10x zo grote TV tuner voor de DS, echt een gat in de markt.
Staat ook heel mooi op de GB Micro denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door SD5k op 11-04-2006 17:28 ]
Hahaha, ook nog zo'n gigantische antenne erop xD
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Zo, heb tetris gekocht op marktplaats. Wat een superspel !
Echt de beste tetris ever, vet !
Echt de beste tetris ever, vet !
Vraagje: Kan je met de Europese DS de accu laden in Mexico? Ik ga dat als cadeau geven en vraag me af of die ook 110~120 Volt kan opladen, net als met een notebook.
Ik ken iemand die een PSX heeft, die zowel 110 en 220 volt erop kan spelen zonder dat de PSX opgeblazen wordt. Daarom mijn vraag, wat ik daarboven heb gesteld.
Ik ken iemand die een PSX heeft, die zowel 110 en 220 volt erop kan spelen zonder dat de PSX opgeblazen wordt. Daarom mijn vraag, wat ik daarboven heb gesteld.
i7 3770K, 24 GB RAM, Asrock Z77 Extreme 4, Asus Strix GTX970 OC, Samsung Evo 840 250GB, Samsung 320 GB 7200rpm 16MB, WD green 2 TB, Asus DVD-writer
Adapters die Nintendo levert zijn helaas óf 120V/60Hz óf 230V/50Hz. Er bestaan wel 3rd party multi-adapters zoals deze (100-240V 50/60Hz; uiteraard wel verloopplug nodig).Senpai Cid schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:04:
Vraagje: Kan je met de Europese DS de accu laden in Mexico? Ik ga dat als cadeau geven en vraag me af of die ook 110~120 Volt kan opladen, net als met een notebook.
[ Voor 4% gewijzigd door Icelus op 11-04-2006 21:27 ]
In mijn (eenzame) jacht op een photoplay spel heb ik eindelijk dit gevonden.
Onou no Tatsujin Soukai! Machigai Museum (Nintendo DS)
Bij deze het bewijs dat echt alles in Japan een game kan worden. Unou no Tatsujin is niks meer of minder dan het eeuwenoude spelletje 'zoek de verschillen'. Je krijgt twee plaatjes te zien waar bij je, je raadt het al, de verschillen moet zoeken.
Dit is dus precies wat ik zoek, alleen is dit spel alleen in japan te koop. Nu kan je hem daar wel bestellen, maar hoe kom ik erachter of dat je dit spel ook naar ENglish kan omzetten?
EDIT
toch nog wat beters gevonden:
http://www.dsworld.nl/artikel.php?id=1658
Onou no Tatsujin Soukai! Machigai Museum (Nintendo DS)
Bij deze het bewijs dat echt alles in Japan een game kan worden. Unou no Tatsujin is niks meer of minder dan het eeuwenoude spelletje 'zoek de verschillen'. Je krijgt twee plaatjes te zien waar bij je, je raadt het al, de verschillen moet zoeken.
Dit is dus precies wat ik zoek, alleen is dit spel alleen in japan te koop. Nu kan je hem daar wel bestellen, maar hoe kom ik erachter of dat je dit spel ook naar ENglish kan omzetten?
EDIT
toch nog wat beters gevonden:
http://www.dsworld.nl/artikel.php?id=1658
[ Voor 29% gewijzigd door Turfschipper op 12-04-2006 02:14 ]
Zooo... ben ik terug gekomen van een paar daagjes ontspannen in italie... Lekker veel zon gehad en ook nog tijd gehad om eens lekker MP:H en MK:DS op het strand en balkon te spelen. Alleen in die felle zon is het wel moeilijk kijken hoor. Maar daar zit nu verandering in.
Want bij thuiskomst ligt er een briefje klaar van de postpode dat er een pakketje op me ligt te wachten op het postkantoor. Ik blij,want dat zijn natuurlijk mn DS lites die ik afgelopen maandag 3 oktober
april opgestuurd heb gekregen via EMS en ze waren al donderdag 6 april bij me aande deur geweest om hem ze af te leveren, maar we zaten in het zonnige zuiden natuurlijk...
Maar bovendit goed nieuws kwam de postbode vandaag ook nog eens keer langs met een pakketje. Wist ff niet wat het was, maar het bleek dus mijn GB Micro te zijn die ik had besteld uit de sterrencatalogus
IK moet zeggen van beide de Micro en de DS, het design is oogstrelend. Heb de blauwe en de Witte DS lite en ik moet zeggen dat ik de witte toch iets mooier vindt.
Maar in ieder geval....is in de zon spelen nu geen probleem meer met mn DS liteje!!
Want bij thuiskomst ligt er een briefje klaar van de postpode dat er een pakketje op me ligt te wachten op het postkantoor. Ik blij,want dat zijn natuurlijk mn DS lites die ik afgelopen maandag 3 oktober

Maar bovendit goed nieuws kwam de postbode vandaag ook nog eens keer langs met een pakketje. Wist ff niet wat het was, maar het bleek dus mijn GB Micro te zijn die ik had besteld uit de sterrencatalogus
IK moet zeggen van beide de Micro en de DS, het design is oogstrelend. Heb de blauwe en de Witte DS lite en ik moet zeggen dat ik de witte toch iets mooier vindt.
Maar in ieder geval....is in de zon spelen nu geen probleem meer met mn DS liteje!!
[ Voor 5% gewijzigd door Sur_G op 12-04-2006 13:12 ]
De DS kan het wel maar een NL adapter kan niet op het VS stroomnet. Kwestie van een converter nemen of een andere adapter.Senpai Cid schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:04:
3okt verzonden, 6apr in huis.. da's snelSur_G schreef op woensdag 12 april 2006 @ 01:55:
Ik blij,want dat zijn natuurlijk mn DS lites die ik afgelopen maandag 3 oktober opgestuurd heb gekregen via EMS en ze waren al donderdag 6 april bij me aande deur geweest om hem ze af te leveren, maar we zaten in het zonnige zuiden natuurlijk...
vandaag is mijn enamel navy ds lite verzonden via www.lik-sang.com (gisteren besteld, vanmorge al op verzonden
), ze hebben weer enigsinds een stabiele voorraad, dus voor de liefhebbers miss een leuk nieuwtje 
maar ff een vraagje over ACWW, weet iemand wat je met die "wit met rood uitroepteken" dingen kan doen?? ' t is een soort van seed ofzo
, maar als ik hem trug in de grond stop dan gebeurd er de volgende dag niks.
maar ff een vraagje over ACWW, weet iemand wat je met die "wit met rood uitroepteken" dingen kan doen?? ' t is een soort van seed ofzo
jB
Dat zijn 'pitfall-seeds'. Als je die begraaft en er overheen loopt (of een andere dorpbewoner erop duwtMandaloR321 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:48:
[...]
maar ff een vraagje over ACWW, weet iemand wat je met die "wit met rood uitroepteken" dingen kan doen?? ' t is een soort van seed ofzo, maar als ik hem trug in de grond stop dan gebeurd er de volgende dag niks.
[ Voor 4% gewijzigd door D3ft0n3 op 12-04-2006 12:03 ]
Ignorance Is Bliss
Lekker irritant zijn die dingen ja...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb m'n DS Lite binnen! Verstuud met EMS Speedpost, 7 April verzonden uit Hong Kong, 11 April had hij bezorgd kunnen zijn (er was niemand thuis en m'n moeder had het TPG Post briefje weggelegd. En, geen invoerrechten moeten betalen
Maar goed ook, het ding is al duur zat (206 euro inc. verzending). Wow, wat een prachtig apparaat! Ben nu SM64DS aan het spelen. Al m'n GBA games zien er als nieuw uit ook, weee!
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
De rekening met invoerrechten krijg je niet gelijk met het pakketje, niet te vroeg juichen dus.
Toch blijf ik het zonde vinden dat ze niet gewoon de cartoon stijl hebben gebruikt als in Mario Bros. 3 en Super Mario World
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
[quote][b]jelbo schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:20:[/
.... had een paar maandjes langer gewacht en je had heeel wat geld bespaard. had je weer 2 spellen voor kunnen kopen
maar aan de andere kant, hij is wel lauw. bijna niemand heeft dat ding nog.
heb wat dingen gehoord over Harvest Moon DS.... die zou k graag willen hebben. wie weet er nog meer over? heb al sinds de SNES dat spel kapot gespeeld.
203 pleuro?!jelbo schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:20:
Ik heb m'n DS Lite binnen! Verstuud met EMS Speedpost, 7 April verzonden uit Hong Kong, 11 April had hij bezorgd kunnen zijn (er was niemand thuis en m'n moeder had het TPG Post briefje weggelegd. En, geen invoerrechten moeten betalenMaar goed ook, het ding is al duur zat (206 euro inc. verzending). Wow, wat een prachtig apparaat! Ben nu SM64DS aan het spelen. Al m'n GBA games zien er als nieuw uit ook, weee!

maar aan de andere kant, hij is wel lauw. bijna niemand heeft dat ding nog.
heb wat dingen gehoord over Harvest Moon DS.... die zou k graag willen hebben. wie weet er nog meer over? heb al sinds de SNES dat spel kapot gespeeld.
Gaaf dat je een Micro uit de sterrencatalogus kan bestellen, wist ik niet!Sur_G schreef op woensdag 12 april 2006 @ 01:55:
[knip]
[knip]
En waar kan je hem vinden eigenlijk? Ik heb hem geprobeerd te zoeken, maar ik kan hem niet vinden
Dat is dus slechts tijdelijk, en die dingen zijn meestal even snel weer weg als ze erop worden gezet, omdat de duurdere items in de sterrencatalogus altijd maar in zeer beperkte oplage verschijnen. Je moet dus geluk hebben dat je er op tijd bij bent. Hier op dit forum staat ergens een link naar een scriptje dat de sterrencatalogus in de gaten houdt voor updates...El_Quedro schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:54:
[...]
Gaaf dat je een Micro uit de sterrencatalogus kan bestellen, wist ik niet!
En waar kan je hem vinden eigenlijk? Ik heb hem geprobeerd te zoeken, maar ik kan hem niet vinden
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Okay, dat wist ik niet! Tnx!Hankey schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:01:
[...]
Dat is dus slechts tijdelijk, en die dingen zijn meestal even snel weer weg als ze erop worden gezet, omdat de duurdere items in de sterrencatalogus altijd maar in zeer beperkte oplage verschijnen. Je moet dus geluk hebben dat je er op tijd bij bent. Hier op dit forum staat ergens een link naar een scriptje dat de sterrencatalogus in de gaten houdt voor updates...
Ik ga dat scriptje maar even zoeken
EDIT: Hmm, dat scriptje vinden is lastiger dan ik dacht, als iemand weet waar hij is, zou je hem dan nog een keer willen posten! Alvast bedankt!
[ Voor 12% gewijzigd door El_Quedro op 12-04-2006 16:12 ]
Volgens mij is het niet zo te downloaden.
MetroidPrime schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:50:
[...]
Een zelfgeschreven programma:
[afbeelding]
Het controleert regelmatig de sterrencatalogus en geeft een waarschuwing zodra er iets nieuws staat. Als er nieuwe items zijn kun je ook een lijst met nieuwe items opvragen en naar het clipboard kopiëren:
[afbeelding]
Het programmatje is nog niet af, maar het is wel de bedoeling dat iedereen het uiteindelijk kan downloaden.
EDIT: Het werkt trouwens onder Windows en onder Gnome en KDE(ongeacht het OS).
ik heb nu ook acww. en had ergens op internet gelezen dat het mogelijk was meer dan 15 items bij je te hebben, weet iemand hoe dat moet?
fc: 0644-9333-8727
fc: 0644-9333-8727
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Door brieven te kopen en die te schrijven...daarin voeg je dan weer een present/item toe waardoor je opeens 10 extra items kan meenemen...evt kun je die brieven nog opslaan bij postkantoor, waardoor je +/- 70 extra items kwijt kunt...ook is er nog een opberg kast oid, waar je ook nog een 90 items in kwijt kan. Correct me if I'm wrong

jB
Verwijderd
Het zijn er gewoon teveel. Opzich is het idee grappig. Op de gamecube kwam je ze af en toe tegen, dat was precies goed. Je minst favoriete bewoner er in duwen.Willybubba schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:38:
Lekker irritant zijn die dingen ja...
Blijkbaar heeft Nintendo gisteren alles op de post gedaan, want ik kreeg vandaag mijn Mr. Driller, ook uit de sterrencatalogus.
Eerste reactie was niet zo best. Overdreven simpel. Is dit het nu? Maar ik merk toch dat ik er absoluut niet vanaf kan blijven.
Mmmm,
vandaag na bijna 4 weken de DS van mijn dochter terug gekregen van Nintendo. Er zat een dode pixel in het touchscreen en omdat ie nog onder de garantie viel heb ik een andere gekregen. Zag er als nieuw uit maar deze heeft een lichtblauwe hot pixel bijna in het midden van het gewone schermpje. Nog veel irritanter dan die op haar vorige DS
Je zou toch verwachten dat ze die dingen nakijken voor verzending maar dat valt dus tegen.
Morgen maar even bellen, als het weer zo lang gaat duren denk ik dat mijn dochter (10) zich wel een
tweede keer bedenkt voordat ze weer iets van Nintendo koopt. Twee maanden wachten en twee keer verzendkosten, daar word je niet echt vrolijk van en de volgende heeft misschien ook wel kuren
Beetje jammer van Nintendo ......
vandaag na bijna 4 weken de DS van mijn dochter terug gekregen van Nintendo. Er zat een dode pixel in het touchscreen en omdat ie nog onder de garantie viel heb ik een andere gekregen. Zag er als nieuw uit maar deze heeft een lichtblauwe hot pixel bijna in het midden van het gewone schermpje. Nog veel irritanter dan die op haar vorige DS
Je zou toch verwachten dat ze die dingen nakijken voor verzending maar dat valt dus tegen.
Morgen maar even bellen, als het weer zo lang gaat duren denk ik dat mijn dochter (10) zich wel een
tweede keer bedenkt voordat ze weer iets van Nintendo koopt. Twee maanden wachten en twee keer verzendkosten, daar word je niet echt vrolijk van en de volgende heeft misschien ook wel kuren
Wie het laatst lacht is gewoon wat trager van begrip
ik had hem bij MM gekocht en kreeg direct een nieuwe media van de MM omdat ik ook een luie pixel had. De beste verkoper zei dat ze een deal hebben met Nintendo dat de klant direct een nieuwe meekrijgt en dat het dan verder een zaak is tussen MM en Nintendo.....kan jouw verkoper ook niet zoiets regelen?R-v-R schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:20:
Mmmm,
vandaag na bijna 4 weken de DS van mijn dochter terug gekregen van Nintendo. Er zat een dode pixel in het touchscreen en omdat ie nog onder de garantie viel heb ik een andere gekregen. Zag er als nieuw uit maar deze heeft een lichtblauwe hot pixel bijna in het midden van het gewone schermpje. Nog veel irritanter dan die op haar vorige DS![]()
tweede keer bedenkt voordat ze weer iets van Nintendo koopt. Twee maanden wachten en twee keer verzendkosten, daar word je niet echt vrolijk van en de volgende heeft misschien ook wel kuren![]()
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Zoiets had ik ook met mn GBASP, ik kreeg van die horizontale strepen op mn scherm.R-v-R schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:20:
Mmmm,
vandaag na bijna 4 weken de DS van mijn dochter terug gekregen van Nintendo. Er zat een dode pixel in het touchscreen en omdat ie nog onder de garantie viel heb ik een andere gekregen. Zag er als nieuw uit maar deze heeft een lichtblauwe hot pixel bijna in het midden van het gewone schermpje. Nog veel irritanter dan die op haar vorige DS![]()
tweede keer bedenkt voordat ze weer iets van Nintendo koopt. Twee maanden wachten en twee keer verzendkosten, daar word je niet echt vrolijk van en de volgende heeft misschien ook wel kuren![]()
Dus ik naar Dixons, zei sturen mn SP op, en binnen 4 weken (

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik zou het inderdaad ook puur tussen jou en de verkoper houden, zo is dat wettelijk ook geregeld volgens mij.bonzz.netninja schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:21:
[...]
ik had hem bij MM gekocht en kreeg direct een nieuwe media van de MM omdat ik ook een luie pixel had. De beste verkoper zei dat ze een deal hebben met Nintendo dat de klant direct een nieuwe meekrijgt en dat het dan verder een zaak is tussen MM en Nintendo.....kan jouw verkoper ook niet zoiets regelen?
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Heeft iemand Top Spin 2 al gespeeld? Krijgt lage cijfers bij ign np etc. Leek me eigenlijk wel een leuk spel..
Voor diegenen die m'n Friend Code voor Animal Crossing hadden toegevoegd: gooi'm maar weer weg. Ik begin even met een nieuw karakter overnieuw... Ik heb nog geen nieuwe code, maar die volgt rap.
Waarom?
Een nogal netelige situatie, waarvan ik zeer benieuwd ben wat jullie d'r van vinden!
In het spel was mijn karakter namelijk een meisje, terwijl ik in het echt toch echt een kerel ben. Ik begon het spel namelijk samen met m'n vrouw en vond het geen probleem om als de vrouwelijke Kilala door te spelen. Onderwijl een pracht van een dorp opgebouwd en al veel vissen gevangen enzovoorts... Veel voortgang dus...
Daarnaast ook al online een aantal kennissen gemaakt en van dorp tot dorp gereisd. Maar daar begint het: AC-WW heeft een aantrekkingskracht op vele generaties. Niet alleen wij twintigers/dertigers van GoT spelen het spel, maar ook tieners en pre-tieners. En hoe ga je nou om met een dergelijke situatie?!
Want serieus: welke ouder kijkt nu niet verschrikt op als hij hoort dat z'n elf jarige dochter online speelt en briefjes uit wisselt met mensen (en mannen!
) van 25 jaar en ouder? En al helemaal als die mannen zich "voor doen" als meisjes? Ik zet er quotes omheen, want "voor doen" is er niet bij... Ik vond het een leuk karakter en doe niet alsof ik iemand anders ben dan mezelf.
Zoals een AC-WW kennis van me zei: als je er eens over na gaat denken is deze vriendelijke online wereld van Animal Crossing eigenlijk uitermate geschikt voor foute mensen
Uit voorzorg heb ik dus maar een mannelijk karakter aangemaakt en die alle eigendommen van m'n vorige karakter gegeven. Op die fiets kan ik gewoon doorspelen zoals het was en heb ik me toch maar weer wat meer ingedekt.
Duuussss... Lang verhaal en ik hoop dat ik me een beetje duidelijk heb kunnen maken. Gaarne een discussie, want ik ben erg benieuwd naar wat jullie van dit onderwerp vinden. En zeker ons Animal Crossing corifee Surrounded/Erik.
Misschien dat we hier zelfs maar een nieuwe thread voor moeten afsplitsen om zo niet de NDS topic te vervuilen?
Waarom?
Een nogal netelige situatie, waarvan ik zeer benieuwd ben wat jullie d'r van vinden!
In het spel was mijn karakter namelijk een meisje, terwijl ik in het echt toch echt een kerel ben. Ik begon het spel namelijk samen met m'n vrouw en vond het geen probleem om als de vrouwelijke Kilala door te spelen. Onderwijl een pracht van een dorp opgebouwd en al veel vissen gevangen enzovoorts... Veel voortgang dus...
Daarnaast ook al online een aantal kennissen gemaakt en van dorp tot dorp gereisd. Maar daar begint het: AC-WW heeft een aantrekkingskracht op vele generaties. Niet alleen wij twintigers/dertigers van GoT spelen het spel, maar ook tieners en pre-tieners. En hoe ga je nou om met een dergelijke situatie?!
Want serieus: welke ouder kijkt nu niet verschrikt op als hij hoort dat z'n elf jarige dochter online speelt en briefjes uit wisselt met mensen (en mannen!
Zoals een AC-WW kennis van me zei: als je er eens over na gaat denken is deze vriendelijke online wereld van Animal Crossing eigenlijk uitermate geschikt voor foute mensen

Uit voorzorg heb ik dus maar een mannelijk karakter aangemaakt en die alle eigendommen van m'n vorige karakter gegeven. Op die fiets kan ik gewoon doorspelen zoals het was en heb ik me toch maar weer wat meer ingedekt.
Duuussss... Lang verhaal en ik hoop dat ik me een beetje duidelijk heb kunnen maken. Gaarne een discussie, want ik ben erg benieuwd naar wat jullie van dit onderwerp vinden. En zeker ons Animal Crossing corifee Surrounded/Erik.
Misschien dat we hier zelfs maar een nieuwe thread voor moeten afsplitsen om zo niet de NDS topic te vervuilen?
Liege, liege, liegebeest!
En nu is je vriendin/vrouw een vies vrouwtje dat zich voordoet als man

Nja, nee... Ik ben eigenlijk de enige die het spel speeltMaxBurn schreef op donderdag 13 april 2006 @ 06:45:
En nu is je vriendin/vrouw een vies vrouwtje dat zich voordoet als man
Andere, serieuzere reacties?
Verwijderd
Ik heb er een dubbel gevoel bij. De gameplay is natuurlijk ijzersterk zoals op de xbox en de GFX mogen er ook wel wezen. De FPS is daarentegen soms erg slecht, wat heel irri is bij de smash en dropshot.Chiii schreef op donderdag 13 april 2006 @ 00:25:
Heeft iemand Top Spin 2 al gespeeld? Krijgt lage cijfers bij ign np etc. Leek me eigenlijk wel een leuk spel..
cailin:
Serieuze reactie: Ik vind het een beetje onnodig. Op ACWW is iedereen sowieso een soort van sexe-loos. ACWW is slechts een communicatiemiddel, jij bepaald wat je er mee doet.
Serieuze reactie: Ik vind het een beetje onnodig. Op ACWW is iedereen sowieso een soort van sexe-loos. ACWW is slechts een communicatiemiddel, jij bepaald wat je er mee doet.
Ik vind het inderdaad nogal overdreven. Sowieso weet niemand waar je mee speelt hoe oud en wie je bent. En als je niet daadwerkelijk met je vrouwelijke poppetje stiekem jonge meisjes gaat verleiden, dan hoef je ook niet bang te zijn dat mensen in je omgeving het zien en je er van beschuldigen.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Waarom ben je niet terug gegaan naar de winkel?R-v-R schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:20:
Mmmm,
Twee weken geleden op zaterdagmiddag een DS gekocht bij e-plaza: thuis blijkt dat het ding een vaste rode pixel heeft. Maandagmiddag na m'n werk nog snel even geruild (OMG wat doen die medewerkers met die schermen terwijl ze hem testen!). Thuis blijkt de nieuwe DS carnaval te vieren met diverse rode en blauwe vaste pixels. Dinsdagmiddag weer geruild en nu in de winkel al gekeken of er geen dode of luie pixels waren. Is wat werk, maar een stuk gemakkelijker en sneller.
Verwijderd
Dat is dan misschien wel zo, maar zolang jij niks geks doet is er met jou ook niks aan de hand lijkt me. Ik kan me opzich wel voorstellen dat je liever gewoon met een mannelijk poppetje speelt, maar verder... het lijkt me geen probleem.Zoals een AC-WW kennis van me zei: als je er eens over na gaat denken is deze vriendelijke online wereld van Animal Crossing eigenlijk uitermate geschikt voor foute mensen
En zelfs als de hele jonge spelers iemand met foute bedoelingen tegenkomen wordt dat pas gevaarlijk zodra ze hun adres of telefoonnummer geven. Daarom vind ik het vreemd dat Nintendo hier zelf zo spastisch op reageert (op nintendo.nl is het simpelweg verboden dat je friend codes met elkaar uitwisselt, ze willen er helemaal niks mee te maken hebben). Mensen doen het toch wel, alleen nu op andere sites. Als ze het toe zouden staan of beter nog, zelf een database aanleggen, konden ze tenminste toezicht houden, waarschuwen dat je geen adres-gegevens moet vertellen en spelers waar rare berichten over binnenkomen verwijderen etc.
Maar goed, zolang je gewoon gezellig Animal Crossing speelt, en babbelt over bewoners en knollenprijzen is er volgens mij niks aan de hand, hoe oud of jong iedereen ook is.
hahah poentje man.. zolang jij niks sicks gaat versturen als "hay u haev nice house but do u haev nice b00bz 2????????" is er toch niks aan de hand...? Je kan wel overdrijven natuurlijk. Het is nooit verkeerd op je hoede te zijn voor dat soort zieke figuren, maar je hoeft daarvoor niet zelf te buigen als je geen rare intenties hebt. Bedenk je wat er nou in het ergste geval kan gebeuren. Nintendo gaat echt niet alle chats zitten filteren. En al komen ze er achter (door filteren of door DE KLIKLIJN!) dan kunnen ze neem ik aan geen gekke dingen vinden. Zeker niet als je zegt dat het tevens een account van je vrouw is. Imo zonde van je tijd om alles wat je hebt opgebouwd weg te gaan gooien door een of andere maatschappelijke typhoon...cailin_coilleach schreef op donderdag 13 april 2006 @ 00:54:Duuussss... Lang verhaal en ik hoop dat ik me een beetje duidelijk heb kunnen maken. Gaarne een discussie, want ik ben erg benieuwd naar wat jullie van dit onderwerp vinden. En zeker ons Animal Crossing corifee Surrounded/Erik.
Ik zie sowiezo het probleem niet... Als je nou eens gewoon een extra poppetje aanmaakt in je dorpje (dit keer een mannetje
) en vervolgens de oude laat verwijderen, dan ben je er toch ook? Heb je in ieder geval je huisje en bezittingen nog. Je bent alleen je persoonlijke relatie met de dorpsbewoners kwijt.
Net ff resident evil geprobeerd.. wat een drama zeg.. die oude intro waar ik 10 jaar geleden op de PSX al om heb zitten schateren zit er gewoon weer in.. je-weet-wel, die met die B-acteurs.. "NOO! DON'T GO!"
argh wat een blunder.. en dan vervolgens groen bloed vinden.. "I hope it's not Chris' blood!".. nee hurr!
Groen bloed? Zijn we weer terug in SNES tijden? alsof resident evil op zich niet al de stuipen op het lijf jaagt bij kinderen... "neehoor, als we er groen bloed in keilen kunnen de kids rustig naar bedje toe... hey er zijn wel vleesetende zombies en close-ups van afgevreten hoofden, maar laten we wel ff een rolmodel wezen en het bloed groen maken"
jezus wat een afknapper..
argh wat een blunder.. en dan vervolgens groen bloed vinden.. "I hope it's not Chris' blood!".. nee hurr!
Groen bloed? Zijn we weer terug in SNES tijden? alsof resident evil op zich niet al de stuipen op het lijf jaagt bij kinderen... "neehoor, als we er groen bloed in keilen kunnen de kids rustig naar bedje toe... hey er zijn wel vleesetende zombies en close-ups van afgevreten hoofden, maar laten we wel ff een rolmodel wezen en het bloed groen maken"
jezus wat een afknapper..
vast wel gehoord van opties en de optie om daarin je bloed netjes rood te maken??

jB
nigga please.. die mogelijkheid hoort er niet eens in te mogen... dat is net zoiets als dat ik een DVD koop over de holocaust, waar per default hitler's hoofd vervangen wordt door die van Hello Kitty, en of ik dat even wil uitschakelen in een menuutje.. we hebben 't hier over een horrorspel.. denk je dat 't ineens wel suitable is voor een grotere doelgroep als je dat soort knullige dingetjes gaat veranderen?MandaloR321 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:28:
vast wel gehoord van opties en de optie om daarin je bloed netjes rood te maken??![]()
[ Voor 16% gewijzigd door apNia op 13-04-2006 13:51 ]
Je kan ook zeggen bedankt voor de tip
Je had ook eerst wat reviews erop kunnen naslaan, in vrijwel elke review staat dat RE:DS vooral geschikt is voor hardcore RE fans, die de sharme van de oude PSX filmpjes en voice-overs wel in kunnen zien. En het bloed is hoogstwaarschijnlijk standaard groen om het spel zo ook legaal op de markt in heel europa te zetten, als er dan ook nog eens een optie in zit om het terug rood te maken zie ik het probleem helemaal niet.apNia schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:49:
[...]
nigga please.. die mogelijkheid hoort er niet eens in te mogen... dat is net zoiets als dat ik een DVD koop over de holocaust, waar per default hitler's hoofd vervangen wordt door die van Hello Kitty, en of ik dat even wil uitschakelen in een menuutje.. we hebben 't hier over een horrorspel.. denk je dat 't ineens wel suitable is voor een grotere doelgroep als je dat soort knullige dingetjes gaat veranderen?
offtopic:
en plz don't call me a nigga!!! of ben je soms kleuren blind

jB
Jeux-France meldt (het gerucht) dat Final Fantasy III gebruik zal maken van Wi-Fi.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Beledig de kleurenblinden niet, ik voel me aangesproken.MandaloR321 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:21:
offtopic:
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 18:45:
[...]
Beledig de kleurenblinden niet, ik voel me aangesproken.![]()
![]()
![]()
offtopic:
mijn wel gemeende excusses
mijn wel gemeende excusses

maar goed ff ontopic weer
http://x10.putfile.com/4/10211251924.jpg
ben wel benieuwd hoe deze game gaat worden...!!
jB
FFIII wordt waarschijnlijk gewoon een van de grootste DS toppers, ik kijk er in ieder geval meer naar uit dan welke titel dan ook. Ik heb het origineel nooit (uit)gespeeld namelijk, en ik hoor daar alleen maar lovende dingen over. Daarnaast voegt Square-Enix gewoon waanzinnig veel toe.. touch functie, dual screen (uiteraard), mooie 3D gfx, WiFi multiplayer, enz.
Maar dat wordt waarschijnlijk wel eind 2006 of begin 2007 voordat ik de US of PAL versie in handen krijg.
Maar dat wordt waarschijnlijk wel eind 2006 of begin 2007 voordat ik de US of PAL versie in handen krijg.
Ik ga een bakje halen voordat ik mn toetsenbord onderkwijl......-Sander schreef op donderdag 13 april 2006 @ 19:49:
FFIII wordt waarschijnlijk gewoon een van de grootste DS toppers, ik kijk er in ieder geval meer naar uit dan welke titel dan ook. Ik heb het origineel nooit (uit)gespeeld namelijk, en ik hoor daar alleen maar lovende dingen over. Daarnaast voegt Square-Enix gewoon waanzinnig veel toe.. touch functie, dual screen (uiteraard), mooie 3D gfx, WiFi multiplayer, enz.
1 Final Fantasy III DS
2 Harvest Moon DS
3 Animal Crossing
Voor mij ook FF3 op numero uno. NSMB staat denk ik wel op 2. Derde plek is een draw tussen een nieuwe Metroid en een nieuwe Castlevania (Portrait of Ruin?)
De windwaker 2 deed mij niet echt veel eerlijk gezegd.
De windwaker 2 deed mij niet echt veel eerlijk gezegd.
[ Voor 16% gewijzigd door GZ op 14-04-2006 07:41 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Mijn favorieten-lijstje tot nu toe is (niet persé deze volgorde):Duupjuh schreef op donderdag 13 april 2006 @ 23:21:
[...]
andere mensen nog wishlist? maak er eens een top 3 van!
-New Super Mario Bros.
-Mario & Luigi: Partners in Time
-Kirby Canvas Curse
=========================
-Mario Kart DS
-Brain Age
-Tetris DS
-Animal Crossing
-Yoshi Touch & Go
-Super Monkey Ball Touch & Roll
-The Legend of Zelda: Phantom Hourglass
-Sonic Rush
-Resident Evil: Deadly Silence
-Trace Memory (Adventure)
-Worms: Open Warfare
Maarja, ik wacht nog even op de DS Lite

Dit heb ik dan ook gedaan. Het was even rommelen aangezien ik al mijn bezittingen op straat moest leggen zodat het nieuwe karakter ze weer in de kast kon stoppen, maar voor de rest niets aan de hand. Nee, mijn dorpje wilde ik inderdaad niet kwijtBlackbird-ce schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:51:
Ik zie sowiezo het probleem niet... Als je nou eens gewoon een extra poppetje aanmaakt in je dorpje (dit keer een mannetje) en vervolgens de oude laat verwijderen, dan ben je er toch ook? Heb je in ieder geval je huisje en bezittingen nog. Je bent alleen je persoonlijke relatie met de dorpsbewoners kwijt.
Anywho: het was uiteindelijk inderdaad wat overtrokken denk ik, maar better safe than sorry... I guess
Verwijderd
Ik lees slechte reviews over Bubble Bobble Revolution, klotp dit? Iemand ervaring mee? Ziet er wel leuk uit, maar als de gameplay brak is, dan issie voor zelfs 12.50 niet de moeite waard. Wel voor 12.50 Kirby Power Paintbrush meegenomen. Nu ff wat protectors scoren, ik heb tot nu toe 80% GBA games zitten spelen op de DS hehe
. Maar ja, moest wel die castlevania games spelen van mezelf, zeker voordat ik de DS games verder ging spelen. Meer om 't verhaal op volgorde te spelen
.
Lol, ik doe momenteel precies hetzelfde. Ik wil perse eerst de GBA Castlevania spellen spelen voordat ik met Dawn of Sorrow begin. Ben nu bezig met Aria of Sorrow en ik moet Circle of the Moon nog ergens zien te vinden (Harmony of Dissonance heb ik al uitgespeeld)...Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:31:
Ik lees slechte reviews over Bubble Bobble Revolution, klotp dit? Iemand ervaring mee? Ziet er wel leuk uit, maar als de gameplay brak is, dan issie voor zelfs 12.50 niet de moeite waard. Wel voor 12.50 Kirby Power Paintbrush meegenomen. Nu ff wat protectors scoren, ik heb tot nu toe 80% GBA games zitten spelen op de DS hehe. Maar ja, moest wel die castlevania games spelen van mezelf, zeker voordat ik de DS games verder ging spelen. Meer om 't verhaal op volgorde te spelen
.
Ik vind Dawn of Sorrow tot nu toe echt te makkelijk
..Zit op 73% van de game ofzo. Had ik niet een uurtje of 1,5 rondgedwaald dan had ik in 6 uur op 73% gezeten..nu 7 ofzo.
[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 14-04-2006 13:20 ]
Is "Kirby Canvas Curse" nu hetzelfde als "Kirby Power Paintbrush"?Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:31:
[...]voor 12.50 Kirby Power Paintbrush meegenomen. [..]
Oh wacht ik zie het al op IGN
Maar hoe/waar kan die nu al 12.50 kosten (ik heb iets gemist zekerKirby Canvas Curse
Also known as: Kirby DS, Quick-Draw Kirby, Kirby: Cursed Canvas, Touch! Kirby Mahou no Efude (JPN), Kirby: Power Paintbrush (EU)
Dawn of Sorrow heeft verschillende endings, waarbij je ook nog een aantal verschillende bosses tussendoor kunt krijgen. Als je de simpelste oplossing kiest, dan ben je wel in een paar uur klaar jaMaxBurn schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:15:
Ik vind Dawn of Sorrow tot nu toe echt te makkelijk..Zit op 73% van de game ofzo. Had ik niet een uurtje of 1,5 rondgedwaald dan had ik in 6 uur op 73% gezeten..nu 7 ofzo.
spoiler:
Probeer bijvoorbeeld eens op de spiegels te letten bij een bepaalde boss
Wie zegt dat ik voor de simpelste oplossing kies..
Ik explore eigenlijk alles wat nog niet bezocht is dus zal echt niet zo heel veel missen.
[ Voor 46% gewijzigd door Max|Burn op 14-04-2006 13:37 ]
Je moet ook wel alles halen he. Alle zielen / eindes, map 100% enzo. Ik had iets van 21 uur over gedaan. Dan heb je nog de julius mode, daar had ik 5 uur over gedaan. De Hard-mode heb ik nog niet gehaald, want ik zette mn DS tesnel uit bij het saven, dus toen was mn data corrupted. En dan nog de boss-rush zo snel mogelijk halen. Daar moet je ook aardig veel voor oefenen. Dus daar gaat ook al snel een uur of 2 inzitten.MaxBurn schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:15:
Ik vind Dawn of Sorrow tot nu toe echt te makkelijk..Zit op 73% van de game ofzo. Had ik niet een uurtje of 1,5 rondgedwaald dan had ik in 6 uur op 73% gezeten..nu 7 ofzo.
Nou dan kom je toch wel op bijna 30 uur wil je echt alles halen.
Dan nog, dat is deels meer van hetzelfde 
Anyway..ik blijf het jammer vinden dat games tegenwoordig zo simpel zijn
Dan heb je het over een kwestie van tijd..het spel blijft te makkelijk.Je moet ook wel alles halen he.
spoiler:
Souleater ring en hoppakee..genoeg zieltjes
[ Voor 54% gewijzigd door Max|Burn op 14-04-2006 14:34 ]
Ik kom niet voorbij de 2e baasMaxBurn schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:19:
Dan nog, dat is deels meer van hetzelfde![]()
[...]
Dan heb je het over een kwestie van tijd..het spel blijft te makkelijk.
spoiler:Souleater ring en hoppakee..genoeg zieltjes

This space is occupied
Verwijderd
Ik had zelf de Dual pack laatst gekocht, Circle of the Moon had ik gelukkig nog op de kop kunnen tikkenHankey schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:44:
[...]Lol, ik doe momenteel precies hetzelfde. Ik wil perse eerst de GBA Castlevania spellen spelen voordat ik met Dawn of Sorrow begin. Ben nu bezig met Aria of Sorrow en ik moet Circle of the Moon nog ergens zien te vinden (Harmony of Dissonance heb ik al uitgespeeld)...
Harmony of Dissonance ben ik nu nog mee bezig, daarna Aria of Sorrow .... ik loop me de tandjes te zoeken naar 't volgende stuk. Heb beide werelden open, maar waar nu heen .... zit niets anders op dan alles helemaal door te lopen. Backtracking is op zich wel leuk, maar ik onthou echt niet waar alles zit. Zal wel lang duren zo
Kirby DS had ik bij de FRS in Vlaardingen, was uit de actie waar je 2e hands games op de kop kunt tikken. Zag er echt nog als nieuw uit, was wel gespeeld, maar boekje was nog onaangeraakt, net als de punten
Ik heb ook de dual pack gekocht, was wel zo voordelig
. Harmony of Dissonancy is idd door al het backtracken en tussen twee kastelen schakelen een erg lang spel. Ik ben nu na een paar uur Aria of Sorrow al veel verder dan ik was bij HoD, terwijl AoS toch echt een stuk moeilijker is. Anyways, Dawn of Sorrow wordt waarschijnlijk mijn volgende aankoop, omdat dat een rechtstreeks vervolg is of AoS. Circle of the Moon komt daarna wel weer een keertje
. Keb ook nog de NES classic liggen, maar de control mechanics daarvan zuigen zo zwaar dat ik waarschijnlijk nooit de moeite ga nemen om die uit te spelen...
Wacht maar af.....MaxBurn schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:19:
Dan nog, dat is deels meer van hetzelfde![]()
[...]
Dan heb je het over een kwestie van tijd..het spel blijft te makkelijk.
spoiler:Souleater ring en hoppakee..genoeg zieltjes
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Bron: Kotaku.comCastlevania: Portal of Ruin Announced
Good news, hermaphrodite vampire killer fans! Konami has released a list of upcoming titles for 2006 and a new Castlevania title, Castlevania: Portrait of Ruin is slated for a November 15th release on the Nintendo DS.
Welke titel wordt het nu...?
[ Voor 5% gewijzigd door Icelus op 14-04-2006 16:02 ]
Op?..De simpele ending heb ik al gehad na 7 uur(wat duidelijk niet ECHT een einde is..i know)..die sloeg echt nergens op..10 sec. en hij was dood. Er zal vast wel wat moeilijkers te vinden zijn maar als je na 80% van de map nog geen weerstand vind is er wat mis ! Ik explore rustig verder maar heb nu over de 80% van de map al gehad..k snap ook dat er nog meer endings zijn en dat er misschien 2 a 3 sterke bosses over zijn. maar toch..dit is te simpel! Vermaak me verder wel prima hoor
Gameplay spoilert?:
spoiler:
Wellicht is het ook zo makkelijk omdat ik er al vrij snel achter kwam dat je met bepaalde wapens heel snel 2x achter elkaar kan slaan als je eerst een klein sprongetje maakt..Het hoort in de game lijkt me maar maakt het wel alweer een stuk eenvoudiger.
Wel grappig dat een van de gebieden de tune heeft van een oude GB castlevania (weet niet meer welke)
spoiler:
Ik kom niet voorbij de 2e baas
(reuzen gemaskerde zombie met grote vuist
)
omg? Gewoon een beetje ontwijken en rossen ?
Die kom je na 15-30 minuten al tegen ofzo..dacht ik..toch?

omg? Gewoon een beetje ontwijken en rossen ?
[ Voor 61% gewijzigd door Max|Burn op 14-04-2006 16:59 ]
Dat had ik gister of eergister ook gelezen op gonintendo. Hopelijk komt er snel wat meer info naar buiten, want aan enkel een titel hebben we niet veelIcelus schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:02:
[...]
Bron: Kotaku.com
Welke titel wordt het nu...?
[ Voor 47% gewijzigd door Vanitas op 14-04-2006 16:47 ]
MaxBurn schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:46:
Gameplay spoilert?:
spoiler:Wellicht is het ook zo makkelijk omdat ik er al vrij snel achter kwam dat je met bepaalde wapens heel snel 2x achter elkaar kan slaan als je eerst een klein sprongetje maakt..Het hoort in de game lijkt me maar maakt het wel alweer een stuk eenvoudiger.
spoiler:
Je kan zelfs 3x slaan.
- Eerst springen,
- vlak voordat je landt slaan
- direct na landen slaan
- dan een backdash doen en weer meteen slaan.
- Eerst springen,
- vlak voordat je landt slaan
- direct na landen slaan
- dan een backdash doen en weer meteen slaan.
Ik ken nog wel meer trucjes:
Medusa head super aanval:
spoiler:
Equip de medusa head soul, en je moet de Malphas ziel (ability: double jump) hebben.
Je begint met springen en als je op de goed plek boven je vijand hangt dan houdt je R ingedruk. Dan zorgt de meduse head soul ervoor dat je stil blijft hangen in de lucht. Als je dan naar beneden, links beneden of rechts beneden mikt, en dan weer springt, dan schop je naar beneden, maar doordat je in de lucht hangt blijf je hangen. Vanaf dat moment zal je aanval steeds sterker worden. Dus als je lang genoeg wacht, zou je zo een paar 100 dmg kunnen doen.
Je begint met springen en als je op de goed plek boven je vijand hangt dan houdt je R ingedruk. Dan zorgt de meduse head soul ervoor dat je stil blijft hangen in de lucht. Als je dan naar beneden, links beneden of rechts beneden mikt, en dan weer springt, dan schop je naar beneden, maar doordat je in de lucht hangt blijf je hangen. Vanaf dat moment zal je aanval steeds sterker worden. Dus als je lang genoeg wacht, zou je zo een paar 100 dmg kunnen doen.
Kaarten spammen:
spoiler:
Equip de Killer Clown ziel en de Final guard ziel.
Houd omhoog ingedrukt en dan Y (aanvallen). Als direct na Y, R indrukt dan stop je je aanval, waardoor je hem direct weer kan uitvoeren. Op deze manier kan je dus kaarten blijven schieten.
Dit kan ook met de werewolf ziel. Deze is makkelijker dan met de final guard. Want nu kan je R gewoon ingedrukt houden en aanvallen. Het enige nadeel is dat je elke keer een stukje vooruit gaat. Waardoor je tegen de vijanden oploopt als je niet oplet.
Houd omhoog ingedrukt en dan Y (aanvallen). Als direct na Y, R indrukt dan stop je je aanval, waardoor je hem direct weer kan uitvoeren. Op deze manier kan je dus kaarten blijven schieten.
Dit kan ook met de werewolf ziel. Deze is makkelijker dan met de final guard. Want nu kan je R gewoon ingedrukt houden en aanvallen. Het enige nadeel is dat je elke keer een stukje vooruit gaat. Waardoor je tegen de vijanden oploopt als je niet oplet.
Poorten activeren vanaf de verkeerde kant:
spoiler:
Met de cinquedia kan je met A (Super Attack) teleporteren. Ook zijn er nog andere wapens waar dit mee kan, maar ik weet zo niet welke. Als je die aanval doet dan verdwijn je en kom je een stukje verder weer tevoorschijn. Dan steek je een keer met je dagger en kom je weer terug op je start positie. Maar als je teleport tegen een schakelaar (die op de grond zitten, en waardoor die soort spiralen de grond inzakken) dan zal die schakelaar geactiveerd worden. En gaat de pilaren weg.
Teleport glitch:
spoiler:
Hiervoor moet je de succubus soul en een daggen we teleport functie (zoals de cinquedia) equipen. Deze is een beetje lastig uitvoerbaar. Maar als je het goed doet dan stopt de teleport, en wordt je dus niet terug gezet naar ja start plek. Hierdoor kan je stukken overslaan, maar ook vast komen te zitten in muren, of euwig blijven vallen. Dus je kan het beter niet uitproberen als je niet iets belangrijks hebt gehaald. Ook kost het veel mana, dus tenzij dat je de Chaos Ring hebt, kan je het beste gaan oefenen bij een save point.
Stappen:
- Doen de omhoog + attack aanval met de succubus.
Hierdoor glij je een stukje naar voren.
- Vlak voordat je terug gaat moet je de teleport aanval doen met A
Je teleport dan een stuk naar voren en komt weer terug.
- Als je terug komt dan moet je 3x een normale aanval doen met je dagger.
- Direct nadat je de 3e aanval hebt gedaan moet je weer de teleport aanval doen met A
Nu teleport je wel vooruit, maar niet meer terug.
Je kan dus zo langs barrieres, zonder dat je het volgens de normale volgerde doet.
Stappen:
- Doen de omhoog + attack aanval met de succubus.
Hierdoor glij je een stukje naar voren.
- Vlak voordat je terug gaat moet je de teleport aanval doen met A
Je teleport dan een stuk naar voren en komt weer terug.
- Als je terug komt dan moet je 3x een normale aanval doen met je dagger.
- Direct nadat je de 3e aanval hebt gedaan moet je weer de teleport aanval doen met A
Nu teleport je wel vooruit, maar niet meer terug.
Je kan dus zo langs barrieres, zonder dat je het volgens de normale volgerde doet.
Soul attacks:
spoiler:
Niet echt een glitch of wat dan ook, maar wel handig. Je kan van elke ziel maximaal 9 zielen "meenemen". Als je 9 zielen hebt dan wordt de aanval zichtbaar sterker. Zo zal het bot wat de skeleton soul gooit groter en sterker worden. Evenals de bijl van de Axe Armor. En bij de Cave Troll krijg wordt je tong steeds langer. Waardoor je op het laatste de andere kant van het scherm zelfs kan raken. (deze gaat overigens in kleine stapjes).
Dat was het wel zo'n beetje.
Meteen een vraagje, ik zal het wel gemist hebben..wat kan je met souls releasen ? Het staat niet in het boekje en ik zal er wel overheen gelezen hebben in het begin van de game. Ik release dan wel eens wat maar heb er geen kont aan? (dus leverde kracht in voor niets
)
spoiler:
Ik dacht om ruimte te maken voor nieuwe souls.
[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 14-04-2006 18:44 ]
Ik heb geen idee. Volgens mij doet het helemaal niks.
Ik dacht dat het was om de zielen in je wapens weer vrij te geven, maar dat kan niet.
Dus volgens mij is het totaal nutteloos.
Ik dacht dat het was om de zielen in je wapens weer vrij te geven, maar dat kan niet.
Dus volgens mij is het totaal nutteloos.
Ik geloof dat het is om zielen vrij te laten zodra je het maximale aantal zielen in je bezit hebt. Het enige wat het doet is het verwijderen van een ziel in je bezit, zodat je er weer meer kan vangen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ja..dat dacht ik dus ook..ik dump ook steeds de zwakkere zieltjes.
Verwijderd
Euh... het stukje ná die simpelste oplossing is niet echt heel uitgebreid hoor. Daar was ik met een uurtje ook wel weer doorheen. De allerlaatste eindbaas is pittig, maar ook weer niet overdreven moeilijk.Blackbird-ce schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:24:
[...]
Als je de simpelste oplossing kiest, dan ben je wel in een paar uur klaar ja
Het is inderdaad niet zo'n moeilijke game. De extra modes heb ik nog niet echt bekeken, dat is waar. Maar als je het vergelijkt met castlevania op de nes of snes is dit geen moeilijk spel.
Maar verder wel een hele mooie game, ik zou hem nog steeds iedereen aanraden!
Ik heb alle zielen verzameld, en van alle zielen heb ik er wel meer dan 2 (eindbazen daargelaten). Van een aantal heb ik er zelfs 9. En ik kan nog steeds alle zielen meenemen. Dus het dumpen van zwakke zielen is overbodig en niet slim. Want als je er meer krijgt, worden ze sterker.MaxBurn schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 23:18:
Ja..dat dacht ik dus ook..ik dump ook steeds de zwakkere zieltjes.
Verwijderd
Wat ze trouwens in die game ook wel hadden mogen zeggen is dat je zielen opgaan als je ze gebruikt op wapens te maken. Ik ben namelijk alle zielen die ik nodig heb om bij die laatste eindbaas te komen kwijt en ben te lui om ze weer te vangen.
Nu ik erover nadenk, er is nog geen 1 DS game die ik heb uitgespeeld. Ouendan het laatste level nog halen, Mario & Luigi die laatste eindbaas nog verslaan, Castlevania, Het laatste stukje nog doen, Mariokart de missies nog halen, mario64 Bowser nog verslaan (en een lading sterren vinden). Kirby heb ik wel de eindbaas verslagen, maar moet dat eene stuk waar je heel veel levels hebt nog spelen.
Ik kan gewoon geen games uitspelen
Nu ik erover nadenk, er is nog geen 1 DS game die ik heb uitgespeeld. Ouendan het laatste level nog halen, Mario & Luigi die laatste eindbaas nog verslaan, Castlevania, Het laatste stukje nog doen, Mariokart de missies nog halen, mario64 Bowser nog verslaan (en een lading sterren vinden). Kirby heb ik wel de eindbaas verslagen, maar moet dat eene stuk waar je heel veel levels hebt nog spelen.
Ik kan gewoon geen games uitspelen
Ik heb van een redelijk deel er al 9. Ik snap alleen niet waarom je dan souls kan releasen..heb ik voor niets alle zombies weggegooitVanitas schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 01:02:
[...]
Ik heb alle zielen verzameld, en van alle zielen heb ik er wel meer dan 2 (eindbazen daargelaten). Van een aantal heb ik er zelfs 9.
[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 15-04-2006 11:25 ]
Jeej! M'n vriendin heeft Castlevania binnen gekregen van Nedgame, nog voor m'n verjaardag
Ik ben erg benieuwd!
Mijn foto's op Flickr.
Hier een Worms open Warfare bezitter, er is eigenlijk weinig over te vertellen gewoon een worms op de DS.
Het heeft echter wel wat last van kleine bugjes, zoals vastzitten in pixels, en slecht functionerende jetpack, ook vind ik dat er te weinig in te stellen is aan de wapens, en ook bij multiplayer niet het aantal punten per worm kan worden verhoogd.
De multiplayer is echter te spelen met 1 DS card, (kwam ik pas achter toen ik het speciaal aangeschaft had om met een vriend te multiplayeren), wat opzich een leuke fun factor heeft, de besturing is eventjes wennen en soms is het schermpje iets te klein.
Mijn mening is dat het een goed gelukt worms spel is, met wat kleine mankementjes maar zeker geen snel inelkaa rgeflanste port.
voor de rest een goede aanvulling voor mijn DS games collectie:
Super mario 64 DS
Castlevania: Dawn of Sorrow
Mariokart DS
Worms open warfare
Misschien weinig spellen voor een DS bezitter van het eerste uur, maar er zit in elke game al uren gameplay.
Het heeft echter wel wat last van kleine bugjes, zoals vastzitten in pixels, en slecht functionerende jetpack, ook vind ik dat er te weinig in te stellen is aan de wapens, en ook bij multiplayer niet het aantal punten per worm kan worden verhoogd.
De multiplayer is echter te spelen met 1 DS card, (kwam ik pas achter toen ik het speciaal aangeschaft had om met een vriend te multiplayeren), wat opzich een leuke fun factor heeft, de besturing is eventjes wennen en soms is het schermpje iets te klein.
Mijn mening is dat het een goed gelukt worms spel is, met wat kleine mankementjes maar zeker geen snel inelkaa rgeflanste port.
voor de rest een goede aanvulling voor mijn DS games collectie:
Super mario 64 DS
Castlevania: Dawn of Sorrow
Mariokart DS
Worms open warfare
Misschien weinig spellen voor een DS bezitter van het eerste uur, maar er zit in elke game al uren gameplay.
bronVolgens een Oostenrijks magazine verschijnt de DS op 11 mei in Europa. Een gerucht dat misschien wel eens zou kunnen kloppen?
In de loop van dit jaar verschijnt de DS Lite in het westen. Het apparaat is niet alleen kleiner dan de originele DS, maar de schermverlichting en de batterij van de handheld zijn ook ietsje beter. Ook heeft Nintendo sommige knoppen op een andere plaats gezet. Het resultaat: een modern, klein, leuk ding.
Geruchten over de Europese lanceerdatum blijven maar opduiken. Volgens een Oostenrijks technologisch magazine verschijnt de DS Lite in de loop van mei in Europa, meerbepaald op 11 mei. De DS Lite zou voor zo'n 149 euro over de toonbanken gaan. Hebben zij het bij het rechte eind? Het zou namelijk wel eens kunnen kloppen, aangezien Nintendo France alvast enkele DS Lite posters heeft gemaakt, waarop te lezen is dat we het apparaat weldra zullen kunnen openen. E3, where art thou?
[ Voor 4% gewijzigd door MandaloR op 15-04-2006 16:50 ]
jB
Zou wel mooi zijn, aangezien de zon steeds feller gaan schijnen en de Lite daarom zeker nu voor zomer een uitkomst zou zijn. Het lijkt me alleen nog steeds vrij sterk, aangezien de tekorten in Japan nog niet opgelost zijn...
Verwijderd
Ff een Screen Protector vraag:
Net de eerste erop gejast .... zitten 2 luchtbelletjes in .... hoe krijg je ze 't makkelijkst los zonder het DS scherm te beschadigen, hoe/waarmee dus?
Wat ik me zowieso afvroeg, 't is toch niet zulke goede plak, dat 't een plaklaag achterlaat op je DS scherm als je 'm vervangt?
Net de eerste erop gejast .... zitten 2 luchtbelletjes in .... hoe krijg je ze 't makkelijkst los zonder het DS scherm te beschadigen, hoe/waarmee dus?
Wat ik me zowieso afvroeg, 't is toch niet zulke goede plak, dat 't een plaklaag achterlaat op je DS scherm als je 'm vervangt?
Met je nagels of met een gitaarplectrum
...
Degene die ik heb laten geen plak / lijmlaag achter iig. Bij mij zaten er ook nog twee kleine luchtbelletjes onder en die heb ik met m'n stylus naar de buitenkant geveegd...
Degene die ik heb laten geen plak / lijmlaag achter iig. Bij mij zaten er ook nog twee kleine luchtbelletjes onder en die heb ik met m'n stylus naar de buitenkant geveegd...
Met zombiesouls kan je juist geniaal veel geld verdienenMaxBurn schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 11:15:
[...]
Ik heb van een redelijk deel er al 9. Ik snap alleen niet waarom je dan souls kan releasen..heb ik voor niets alle zombies weggegooitWas daarnet trouwens na 11 uur aan het einde van the abyss (na 4 uur lang een kamertje vergeten te zijn waar ik gewoon was vergeten door te lopen na de eindbaas
(seal 5) En ik maar zoeken naar die seal..rofl..) Ik denk als je niet iets simpels vergeet en niet aan het zoeken slaat (in mijn geval seal 5 dus) en je speel het voor de eerste keer dat je de game makkelijk in een uur of 9-10 helemaal uit kan spelen, incl laatste boss.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
De Japanse DS Lite manual is vet grappig. Iemand heeft er wat foto's van gemaakt en van commentaar voorzien
[ Voor 4% gewijzigd door jelbo op 16-04-2006 09:41 ]
Het begint nu wel te kriebelen bij me om een DSL te importeren. Bij de vorige had ik alleen een dode pixel (ook import) en dat wil nu voorkomen. Ook heb ik geen zin om voor een stroom adapter ook nog geld te moeten dokken. Ik hoop dus maar dat 11 Mei klopt!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
ik kan je bevestigen dat 11 mei niet klopt.Deddiekoel schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:57:
Het begint nu wel te kriebelen bij me om een DSL te importeren. Bij de vorige had ik alleen een dode pixel (ook import) en dat wil nu voorkomen. Ook heb ik geen zin om voor een stroom adapter ook nog geld te moeten dokken. Ik hoop dus maar dat 11 Mei klopt!
in amerika komt ie pas in juni uit en in nederland in de 4e week van september.
me vriendin werkt bij nintendo.
Voor maar €8,25 inc. verzendkosten komt er een multivolt adapter deze kant op. En een stepdown converter kan je hier vast ook voor een prikkie kopen.Deddiekoel schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:57:

Klinkt iig realistischer.Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 13:18:
ik kan je bevestigen dat 11 mei niet klopt.
11 mei is niet haalbaar. Zulke dingen kondigen ze minstens een maand van tevoren aan. We hadden al bijna reclames moeten zien
Verwijderd
Vierde week van september? Dat is verdomd dichtbij de Revolution release... erg jammer. Mogelijk zal ik de DS lite volgend jaar pas kunnen aanschaffen...Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 13:18:
Voordeel is wel natuurlijk dat Nintendo of Europe de Nintendo DS lite en Revolution marketing op elkaar netjes kan afstemmen.
Zo'n vriendin wil ik ook wel.Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 13:18:
Darn, dan wordt importeren wel weer een stuk interessanter. Maar ik wacht dan nog eerst totdat de prijzen weer normaal zijn. Wordt waarschijnlijk Juni denk ik dan...Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 13:18:
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Heh, één of andere Japanner heeft z'n DS Lite overgeclocked. Inclusief filmpje 
Voor de DSL importers heb ik nog een PDF'je gevonden van de DS Lite manual in het Engels, hij lijkt me echt. Op dezelfde site is nog veel meer leuks te vinden; super high res foto's van het DS Lite scherm bijvoorbeeld, ook GBA spellen spelend.
Voor de DSL importers heb ik nog een PDF'je gevonden van de DS Lite manual in het Engels, hij lijkt me echt. Op dezelfde site is nog veel meer leuks te vinden; super high res foto's van het DS Lite scherm bijvoorbeeld, ook GBA spellen spelend.
Lol... dat is lekker nutteloos
Mijn foto's op Flickr.
Das een USA manual, wanneer komt de DS daar uit? Want als de manuals nu al klaar zijn dan kan dat wel is snel zijn.jelbo schreef op maandag 17 april 2006 @ 14:53:
Heh, één of andere Japanner heeft z'n DS Lite overgeclocked. Inclusief filmpje
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Je hebt sneller een handleiding vertaald dan genoeg DSL's geproduceerd. Dus ik denk niet dat dit nou een teken is dat de DSL binnen een niet al te lange periode in amerika in de winkel ligt...S2S schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:14:
[...]
Das een USA manual, wanneer komt de DS daar uit? Want als de manuals nu al klaar zijn dan kan dat wel is snel zijn.
Dit topic is gesloten.