[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Nee niet beide schermen, alleen de ondersteWSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 01:46:
trouwens zijn bijde schermpjes touch sensitive?
Maar wat bijvoorbeel kut is met die thumb strap in MP:H, is de scan visor activeren. Dat vindt ik echt klote. Want je komt er niet goed bij. Hopen dat die thumb stylus daar verandering in brengt.
Waar zitten de spinnen om te vangen? En hoe vang je ze?
Verwijderd
Aan bomen schudden, soms komt er dan eentje uitvallen (blijft aan een draadje aan de boom hangen en dan kun je hem heel makkelijk vangen).BLC_Twan schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:53:
Me moeder speelt fanatiek Animal Crossing maar ze heeft een brandende vraag:
Als één van de bewoners stil blijft staan om naar een boom te kijken weet je bijna zeker dat er een spin in zit, anders gewoon op goed geluk schudden.
Soms komt er een uit een boom naar beneden hangen als je er aan schud. Gewoon met een netje voor zn koppie slaan danBLC_Twan schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:53:
Me moeder speelt fanatiek Animal Crossing maar ze heeft een brandende vraag:
[ Voor 1% gewijzigd door Blackbird-ce op 05-04-2006 11:00 . Reden: op de seconde... _O- ]
oh dat is jammer want anders zouden ze nog een keer diablo kunnen maken voor de DS
het bovenste scherm het speel scherm en on het onderste scherm de inventory stats en skills etc.
maar helaas nu zou je dus niet je charracter kunnen voort bewegen op het bovenste scherm.
(wel weer dom eigenlijk dat ze zoiets weer beperkingen geven, want ik denk dat er veel developers zijn die wel raad wisten met touch sensitive schermpjes)
Daar is vast wel goed overna gedacht, en goed overwogen.WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:05:
[...]
(wel weer dom eigenlijk dat ze zoiets weer beperkingen geven, want ik denk dat er veel developers zijn die wel raad wisten met touch sensitive schermpjes)
- kost meer (lage prijs is juist voordeel van DS)
- speelt moeilijker (versimpeling is waar het om draait)
This space is occupied
Draai de schermen om (dus onder het speel scherm en boven je inventory ed.) en je kan alsnog Diablo spelen op de DSWSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:05:
[...]
oh dat is jammer want anders zouden ze nog een keer diablo kunnen maken voor de DS![]()
het bovenste scherm het speel scherm en on het onderste scherm de inventory stats en skills etc.
maar helaas nu zou je dus niet je charracter kunnen voort bewegen op het bovenste scherm.
Dat deed het bij mij iig wel. Met de thumbstrap had ik nog wel eens moeite om (idd) de scan visor te activeren. Hetzelfde geld voor de alternative form mode. Soms moest ik een paar keer klikken voordat het ook echt gebeurde en dat kun je dus niet hebben in een multiplayer matchSur_G schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:43:
Mijn thumbstrap heb ik ook los gemaakt anders kan ik er echt neit mee spelen. Ik doe hem met 2 handen om mn duim, soms zelf nog even strak erom heen doen mbv mn tanden.:P
Maar wat bijvoorbeel kut is met die thumb strap in MP:H, is de scan visor activeren. Dat vindt ik echt klote. Want je komt er niet goed bij. Hopen dat die thumb stylus daar verandering in brengt.
Ignorance Is Bliss
och wat kost zon oppervlakje touchscreen nou? het maakt de meerprijs amper 20 euro duurder hoogstens 40...Hankey schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:14:
[...]
Draai de schermen om (dus onder het speel scherm en boven je inventory ed.) en je kan alsnog Diablo spelen op de DS. Twee touchscreens zou bovendien niet echt lekker spelen denk ik en de prijs van de DS idd. aanzienlijk verhogen...
maar 2 touchscreens zouden in mijn ogen helemaal niet ingewikkelder spelen, je hebt immers niet beide schermpjes tegelijk nodig om te klikken.
op het bovenste speel je gewoon (aanwijzen vechten) en als je een potion moet drinken klik je ook op de plaats waar het zou moeten (misschien beter om ze gelijk vanuit de inv te drinken)
en de rest doe je op het onderste scherm.
maar met 1 touch screen kun je nooit een complexe RPG spelen,
Daar is vast wel een creatieve oplossing op te vinden door de schermen in game te laten flippen (omwisselen) of gebruik te maken van een knoppen combinatie om tijdens het spelen items te gebruiken of te equippen ed. Een tweede touchscreen heeft verder in de meeste spellen niet echt toegevoegde waarde, waardoor de extra kosten (idd. een euro of 20 schat ik) niet echt te verantwoorden zijn.WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:49:
[...]
och wat kost zon oppervlakje touchscreen nou? het maakt de meerprijs amper 20 euro duurder hoogstens 40...
maar 2 touchscreens zouden in mijn ogen helemaal niet ingewikkelder spelen, je hebt immers niet beide schermpjes tegelijk nodig om te klikken.
op het bovenste speel je gewoon (aanwijzen vechten) en als je een potion moet drinken klik je ook op de plaats waar het zou moeten (misschien beter om ze gelijk vanuit de inv te drinken)
en de rest doe je op het onderste scherm.
maar met 1 touch screen kun je nooit een complexe RPG spelen,
ik heb wel eens gezien dat iemand HL2 op de PSP had draaien..
Jij bent grappig wist je dat?WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:12:
ik heb wel eens gezien dat iemand HL2 op de PSP had draaien..
Doe mij eens zon linkje dan
This space is occupied
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
heb ik niet, maar ik had es een keer een link gehad van iemand (nologo hete die gast) in een irc kanaal en daar had hij daadwerkelijk HL2 op de PSP draaiend. meerdere foto's. ik wist dat ik ze had moeten opslaan. maar het kon ook om een fotosoep gaan (wat dan redelijk gelukt was..)TheEvilCuber schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:15:
[...]
Jij bent grappig wist je dat?![]()
Doe mij eens zon linkje dan
Verwijderd
Wist niet dat er een icyblue one was.
Die ziet er mooi zakelijk uit ^_^
En er komt dus een browser? dus het is haast een mini pc?
Kun je er dan ook filmpjes mee kijken en mp3's mee afspelen?
Kun je er ook programmaas als Een soort van Agenda/Alarm ding op draaien?
Gaat sparen voor een ds lite. 130E is het zeker wel waard
icy blue vind ik meer een beetje meisjes kleur. dan is die navy blue beter. (maar het liefst zou ik titanium hebben (en dan niet alleen de kleurVerwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:25:
Geweldige OP
Wist niet dat er een icyblue one was.
Die ziet er mooi zakelijk uit ^_^
En er komt dus een browser? dus het is haast een mini pc?
Kun je er dan ook filmpjes mee kijken en mp3's mee afspelen?
Kun je er ook programmaas als Een soort van Agenda/Alarm ding op draaien?
Gaat sparen voor een ds lite. 130E is het zeker wel waard
Je weet dat de PSP filmpjes af kan spelenWSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:24:
[...]
heb ik niet, maar ik had es een keer een link gehad van iemand (nologo hete die gast) in een irc kanaal en daar had hij daadwerkelijk HL2 op de PSP draaiend. meerdere foto's. ik wist dat ik ze had moeten opslaan. maar het kon ook om een fotosoep gaan (wat dan redelijk gelukt was..)
is niet zo moelijk om te faken
This space is occupied
ja dat denk ik ook dat het een fake is (onnodige moeite) ik vroeg via dat irc kanaal ook hoe hij dat voorelkaar heeft gekregen, en hij antwoorde met: "cuz I'm 1337"TheEvilCuber schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:30:
[...]
Je weet dat de PSP filmpjes af kan spelen?
is niet zo moelijk om te faken
Dat hoeft niet eens gephotoshopped te zijn, je kunt ook foto's en filmpjes afspelen op de PSP. Er zijn op die manier ook al "screenshots" van Zelda Twilight Princess op de PSP verschenen.WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:24:
[...]
heb ik niet, maar ik had es een keer een link gehad van iemand (nologo hete die gast) in een irc kanaal en daar had hij daadwerkelijk HL2 op de PSP draaiend. meerdere foto's. ik wist dat ik ze had moeten opslaan. maar het kon ook om een fotosoep gaan (wat dan redelijk gelukt was..)
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Megaman Battle Network 5 Double Team DS (Capcom/Nintendo) 13 april
Tetris DS (Nintendo) 21 april
Trauma Centre: Under the Knife (Atlus/Nintendo) 28 april
Pokémon Link! (Nintendo) 5 mei
Metroid Prime Hunters (Nintendo) 5 mei
Super Princess Peach (Nintendo) 26 mei
Dr. Kawashima's Brain Training: Hoe oud is jouw brein? (Nintendo) 9 juni
New SUPER MARIO BROS. (Nintendo) 30 juni
GameCube
Chibi-Robo! (Nintendo) 26 mei
GameBoy Advance
Polarium Advance (Nintendo) 7 april
Final Fantasy IV (Nintendo) 2 juni
Lijkt mij dus dat de Lite met een beetje gekluk in juni uitkomt
Reden genoeg lijkt me, het beeld is mooier, accu beter, enz..WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:38:
watis nou het voordeel om op de lite te wachten behalve dat hij kleiner en lichter is?
Lees je wel eens iets voordat je post, of kwak je vragen maar gewoon neer?
This space is occupied
Verwijderd
Niets, behalve dat hij kleiner en lichter is!WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:38:
watis nou het voordeel om op de lite te wachten behalve dat hij kleiner en lichter is?
Voor sommigen iets om op te wachten (ik dus) voor anderen niet belangrijk
En vooral: de Lite is ontelbaar veel keer MOOIER!!!
Kijk gewoon: klik
Al dat reliëf in de behuizing
En een beetje kleiner is ook altijd handig om mee te nemen. Ook nog betere en veel heldere schermpjes!
En een symmetrische boven en onderkant die netjes op elkaar passen aan de randen, en gewoon de meer sobere en stijlvolle vormgeving. Gewoon overal recht met afgeronde hoeken. (er is een reden dat bvb een iPod in de smaak valt he, mensen verkiezen eenvoud en mooie ontwerpen)
Ik heb vaak zin gehad om een DS mee te nemen, maar het is er nooit van gekomen. Nu met de LIte wordt die kans alweer wat groter (als ik geen andere onvoorziene uitgaven heb ed.)
Het grote voordeel van de DS is dat je niet hoeft te prutsen met cases, playgear casings, screen covers, blablabla. Door de constructie zijn de schermpjes uit zichzelf al beveiligd tegen krassen of wat dan ook (gedurende transport) Geniaal gewoon
edit: dus voor mij heeft dit apparaat een veel groter 'take it anywhere and play' gehalte
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 14:53 ]
Voor zover ik nu uit mn hoofd kan opnoemen:WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:38:
- design
- kleiner
- lichter (qua gewicht)
- vernieuwd scherm met instelbare lichtintensiteit (ook zichtbaar in direct zonlicht)
- veranderde plaatsing van de buttons t.o.v. het touchscreen
- volgens velen ook fijnere buttons.
Jammer genoeg is de DS wel weer iets kwetsbaarder door de aard van het product... schermprotector is een must dusVerwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:50:
Het grote voordeel van de DS is dat je niet hoeft te prutsen met cases, playgear casings, screen covers, blablabla. Door de constructie zijn de schermpjes uit zichzelf al beveiligd tegen krassen of wat dan ook (gedurende transport) Geniaal gewoon
[ Voor 34% gewijzigd door Blackbird-ce op 05-04-2006 14:54 ]
A:WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:38:
Zegt dat niet genoeg?quexy schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:17:
Ik kwam dit flash filmpje van de DSL tegen op een japanse site.. ziet er toch wel ERG gelikt uit
Er zijn gewoon goede verbeteringen. Concreet: kleiner, lichter (qua gewicht én scherm-verlichting!), pen/stylus verbeterd, verbeterde plaats van de knoppen/microfoon/lampjes, opladen via (mini)USB, etc.
En hij is niet alleen 'Lite' maar ook COOL
[ Voor 12% gewijzigd door equationunequal op 05-04-2006 15:13 ]
Verwijderd
idem voor mij.WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:03:
ja zoiets had ik al gezien dat alles beter inelkaar past (het lijkt wel dat de gewone DS nog een proto type model is) maarja ik ben nu geprikkeld om 1 te kopen alleen nu moet ik dus wachten totdat de lite in NL te koop is.
En importeren ga ik niet aan beginnen. Ook al omwille van garantie en al die overhead en extra kosten. Maar het duurt wel lang... Mei wordt er gezegd, we zullen wel zien... (daarbij, in japan zijn ze continu uitverkocht, dus zelfs van daaruit laten shippen lijkt mij een moeilijke en dure zaak)
heeft iemand worms al geprobeerd? die lijkt me echt gaaf.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Maar dat is bij de DSL welzo, denk dat het komt omdat ik de DS gewoon super veel gebruik. Zeker de laatste tijd. In het eerste jaar van de DS viel het op een gegeven moment wel mee. Ergens vorige jaar zat ie eigenlijk stof te verzamelen.. toen kwam de streak van mooie games beginnend met MK:DS...
Dat was bij mn GBA echt niet zo die raakte ik alleen maar soms aan. Zal daar wel mee te maken hebben.
in tegenstelling tot de meeste van jullie die hebben al de normale dus dan is het niet zo moeilijk om langer te wachten..
maar ik moet eerst maar ff checken of ik de DS wel eens leuk vind..
Dat valt wel mee, de run is op de DS in het algemeen. De DS was op..nu zijn er weer DS'en --> Run.tis gewoon een SP versie van de DS. Ongeloofelijk dat er zon run op is
Meningen zoeken, die zijn namelijk erg verdeeld. De een wil PSP en de ander DS. in jouw geval zou ik zeker wachten totdat de DS lite uitkomt. Zelf heb ik niet echt de drang om hem te halen want ik heb de gewone al. het is niet alsof de spellen beter worden op de DS lite dan op de gewone DSWSaeNoTSoCK schreef op donderdag 06 april 2006 @ 02:57:
het probleem is dat ik nog geen handheld heb en als ik dus moet wachten totdat de lite uitkomt.
in tegenstelling tot de meeste van jullie die hebben al de normale dus dan is het niet zo moeilijk om langer te wachten..
maar ik moet eerst maar ff checken of ik de DS wel eens leuk vind..

gewoon een stelling ter interesse:
"Wat is de meerwaarde als je gelijk na de release die DS Lite gaat halen als je al in bezit bent van de gewone DS?"
en dan heb ik het niet meer over de looks. die vinden we allemaal mooier
nee hoorDuupjuh schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:39:
en dan heb ik het niet meer over de looks. die vinden we allemaal mooier.
wat ik alzij de eerste DS lijkt gewoon een in productie genomen proto type, en de DS lite is het daadwerekelijk ontwerpapNia schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:26:
Kom op, als je enig gevoel hebt voor stijl zie je toch wel dat die klomperige DS echt onderdoet aan de Lite?
ook dat je de brightness kan aanpassen van de lite lijkt me een vooruitgang, al dan niet een must voor handhelds...
Heel eerlijk gezegd niet nee. Ik ben niet iemand die van vierkante objecten houdt. De GBA SP vond ik een verbetering t.o.v. de originele GBA, maar qua design vind ik het nog steeds eigenlijk maar weinig. Hetzelfde geldt voor de DS Lite: scherm etc zijn superieur aan die van de originele DS, maar ik hou niet van het 'blokkige' en de spiegelende coating.apNia schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:26:
Kom op, als je enig gevoel hebt voor stijl zie je toch wel dat die klomperige DS echt onderdoet aan de Lite?
Prototype: nee. Die hadden ze al wat eerder laten zien tijdens E3 2004 (als ik het goed heb) en kwam later weer terug in de FCC filings. Het prototype was een stuk 'ronder', iets dat ik aanvankelijk mooier vond dan de huidige DS.WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:55:
wat ik alzij de eerste DS lijkt gewoon een in productie genomen proto type, en de DS lite is het daadwerekelijk ontwerp
ook dat je de brightness kan aanpassen van de lite lijkt me een vooruitgang, al dan niet een must voor handhelds...
Over je tweede punt: daar heb je gelijk in. Ik zeg hierboven al dat qua functies de DS Lite een vooruitgang is, qua design (voor mij) niet.
[ Voor 40% gewijzigd door Blackbird-ce op 06-04-2006 13:01 ]
Zelf heb ik nog geen DS gekocht om dezelfde reden als dat ik geen GBA heb maar een SP - ik heb gewacht omdat het voor mij nog net niet helemaal naar wens was. Toevallig vind ik de DS Lite nu mooier
Je kan het ook zo bekijken: terwijl vele andere mensen wachten op de Lite, kunnen de eigenaars van een DS 'niet-Lite'(?) wel allerlei games (vanaf) nu al spelen. (En ik moet nog wachten tot mei/juni/juli of...??? )
kijk eens op pagina 3stalscu schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 03:56:
Iemand photoplay of find-it al gevonden?
(en vier geloof ik)
Nederland hè?!cc12 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:22:
Wat ik nog steeds niet snap is dat de prijzen van de GBA SP nog zo hoog is (zowel nieuw als 2e hands).
Wat de SP "aantrekkelijker" maakt is de mogelijkheid om te linken en GB/GBC af te spelen; vandaar dat de producten naast elkaar kunnen bestaan.
Dr. Z on Brain Games
[ Voor 26% gewijzigd door Icelus op 07-04-2006 10:26 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
[ Voor 3% gewijzigd door quexy op 07-04-2006 10:06 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd

Geel New Super Mario Bros doosje...
Ik wil... ik wil!
Maar ja, engelse schermteksten in de Amerikaanse versie is aan de andere kant ook wel weer fijn.
Verwijderd
Mijn friendcode 279241444719
ben wel benieuwd hoe het is om met friends te doen! hoe voeg je rivals toe???
EDIT: Ik voeg ook maar even iedereen toe bij deze
Zit even vast @ adventure mode en ben wel klaar voor een online battle
[ Voor 80% gewijzigd door Ken. op 07-04-2006 17:00 ]
Je moet dan zo een netadapter kopen. Wel 1 nemen met dezelfde spanning (wordt aangeduid met volt op de ds, en is vaak in te stellen op de juiste spanning) en letten op de polariteit van de stekker (polariteit is ook om te schakelen). Je bent dan maar een paar euro kwijt. Er kan weinig misgaan mits je de spanning niet te hoog zet dan de spanning aangegeven op de ds.quexy schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:05:
Als je een DS Lite importeert heb je ook een Power Converter nodig die de voltage van 220 volt naar 110 volt verlaagt. Weet iemand of je deze stepdown converters ook gewoon in Nederland kan kopen?
[ Voor 18% gewijzigd door cc12 op 07-04-2006 17:20 ]

Anyways.. aan het einde van elk potje krijg je de optie "ADD RIVAL" onder ieder van je tegenstanders. Dus dan is dat ook gelijk duidelijk rnie16.

[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 07-04-2006 18:13 ]
Wordt het spel niet door Nintendo uitgegeven in plaats van door Capcom? Zo was het ook geregeld bij Resident Evil 4.MaxBurn schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:11:
omg hahaha..reclame in Italie voor de NDS/Resident Evil (p.s. reclame door nintendo voor capcom game? Wazig):
[afbeelding]
[afbeelding]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ben toch erg benieuwd of die voice chat nog wat is in de game, iemand al ervaring ermee? Verder is het wat mij betreft een dikke aanrader. Voelt echt als een nieuwe en vooral ook complete game. Iets wat ik bij eerdere DS-titels niet echt eerder ben tegen gekomen. Nou ja, mario kart kwam in de buurt, maar dat voelde echt weer als een mario kart (geen negatief iets overigens). Maar dit voelt nieuw aan, erg fijn
Is m'n avatar ook weer is van toepassing
[ Voor 7% gewijzigd door D3ft0n3 op 07-04-2006 18:31 ]
Ignorance Is Bliss
Alleen jammer dat ie maar 1x per dag scores kan opslaan....
Ziet er redelijk verslavend uit....
Haters everywhere but I don’t really care
Ja, maar dan nog..MetroidPrime schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:25:
[...]
Wordt het spel niet door Nintendo uitgegeven in plaats van door Capcom? Zo was het ook geregeld bij Resident Evil 4.
Uhuh, klopt, Nintendo geeft het uit en doet de promotieMetroidPrime schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:25:
[...]
Wordt het spel niet door Nintendo uitgegeven in plaats van door Capcom? Zo was het ook geregeld bij Resident Evil 4.
nou ja, oke dan. smaken verschillen
maakt ook allemaal niet uit. zolang k er maar op kan spelen en hij maar doet wat k m vraag. dan ben ik blij
Verwijderd
Een grijze ds is zooo 2005!Duupjuh schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 20:04:
[...]
nou ja, oke dan. smaken verschillen. iig een groot deel gaat voor de looks..... want jah, je bent niet hip meer als je een oude DS hebt
.
Ik heb animal crossings maar eens aangeschaft! echt prachtig dat spel haha nog nooit gedaan maar helemaal verslaaft! alleen jammer dat je alleen met friendcodes naar andere online kan:s
oeehhhhhh kicke.... die wil ik ook nog halen allee mn mn budget laat dat nie toeVerwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 01:25:
[...]
Een grijze ds is zooo 2005!
Ik heb animal crossings maar eens aangeschaft! echt prachtig dat spel haha nog nooit gedaan maar helemaal verslaaft! alleen jammer dat je alleen met friendcodes naar andere online kan:s

Verder is het gewoon een te gelikt apparaattje met schrikbarend goede schermen!Ik heb een NDS maar de NDSL komt er zeker!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik gebruik zelf de standaard stylus vrij weinig, heb een paar alternatieve modellen aangeschaft(E3 Mario Kart DS stylus, Pac-Pix stylus en Rockman EXE 5 Twin Leaders stylus). Deze zijn allemaal groter dan de standaard en zijn een stuk fijner om vast te houden. Enige nadeel is dat ze niet achter in de DS passen dus meenemen is een beetje lastig.Deddiekoel schreef op zondag 09 april 2006 @ 11:24:
Wat voor mij ook een belangrijke reden is om een NDSL te kopen is de grotere stylus!
Verder is het gewoon een te gelikt apparaattje met schrikbarend goede schermen!Ik heb een NDS maar de NDSL komt er zeker!
Vooral de Rockman EXE stylus is fijn, hij is gevormd naar het Sword-wapen in het spel en heeft een LED ingebouwd zodat ie ook licht kan geven, en er zit een screencleaner aan.
Verwijderd
dat was 4 weken geleden nog $300
De blauwe zijn voor normalere prijzen leverbaar bij liksang en play asia
Nog even wachten dus
Nog even voor bepaalde mensen die zweren dat de Lite hier in Mei komt:
Nintendo said that sales of its dual-screen handheld were so strong in Japan that it had to make up for a shortage by selling systems originally intended for overseas markets. It could be for this very reason that the company's American subsidiary has not yet announced an official release date for the new DS Lite stateside.
[ Voor 74% gewijzigd door Max|Burn op 09-04-2006 14:05 ]
Overigens ben ik wat laat voor het feest, maar ook ik heb nu eindelijk AC:ww.
Kilala in Luna -> 1675-7242-8027 (mail me ff je naam/stat/code door als je me toevoegt).
Liege, liege, liegebeest!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Excuses, heb het al ontdekt.. Het kan bij de telefoon

[ Voor 13% gewijzigd door Ophidian op 09-04-2006 18:35 ]
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Me dunkt dus dat er toch andere manieren zijn voor het matchmaken... Maar hier in dit topic is dus ook weer niet goed... Iemand een suggestie?
Het is misschien handig als je een mailtje krijgt zodra iemand je toevoegd op de site.cailin_coilleach schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:34:
Overigens: zit ik er heel ver naast als ik het gevoel heb dat niemand bij de Nintendo DS Friend Code Database het lijstje gebruikt met "Ik heb die-en-die in m'n lijstje staan"? Ik heb daar namelijk bergen mensen ingevuld, maar kom nooit bij hen te staan.
Me dunkt dus dat er toch andere manieren zijn voor het matchmaken... Maar hier in dit topic is dus ook weer niet goed... Iemand een suggestie?
EDIT: Als je tussen komende vrijdag en volgende week maandag met ACWW aanlogt op NWFC, krijg je een brief met een cadeau.
[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 10-04-2006 20:52 ]
En: tussen vrijdag en maandag... Dat moet wel lukken! Gaaf... Overigens: waar heb je dit mooie weetje vandaan?
Dit nieuws staat op Nintendo.nl.cailin_coilleach schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:29:
Zo'n mail zou inderdaad handig zijn... Ik heb nu een aantal mensen gemailed van m'n lijstje, en dat werkte best goed
En: tussen vrijdag en maandag... Dat moet wel lukken! Gaaf... Overigens: waar heb je dit mooie weetje vandaan?
* Liegebeest rent weg, zich -diep- schamend.
Verwijderd
Een aantal jaren geleden kwam Nintendo met de GameBoy Advance op de markt. Een nieuwe telg in de reeks GameBoy-systemen, die voldoende kracht had om SNES games op grafisch vlak te evenaren. Even later kwam een betere versie van de GBA op de markt. Zo was de GameBoy Advance SP compacter, aangezien je het apparaat kon dichtklappen, en kon je met gemak in het donker gamen, want de handheld zorgde voor voldoende licht door een ingebouwd lampje. En vorig jaar verscheen de ultieme GameBoy, eentje die de term 'Pocket Gaming' erg letterlijk nam. De GameBoy Micro is enorm klein en heeft 'backlight'-verlichting, net zoals de DS. Als extraatje kan je zelfs het uiterlijk van de Micro veranderen door nieuwe frontjes op het apparaat te zetten.
De geschiedenis herhaald zich, want ook de Dual Screen krijgt een betere versie. De DS Lite is kleiner, hipper en heeft een iets andere lay-out. Nintendo heeft de microfoon nu tussen de twee schermpjes gezet en het 'Power'-lampje kan je nu rechts, op het scharnier, vinden. Klinkt leuk, toch? Maar het kan nòg beter, want enkele bronnen melden dat Nintendo aan DS V3 werkt...
Maar wanneer verschijnt de DS Lite nou in Europa? Geruchten deden vermoeden dat de handheld in mei in Europa zou verschijnen, daarna zou de lancering weer 'ergens' in juni plaats vinden. Een exacte datum is er nog niet, maar wij vermoeden dat we zeer binnenkort een lanceerdatum te horen zullen krijgen. In Frankrijk is namelijk een poster opgedoken van de DS Lite, waarop je het zinnetje 'Vous pouvez bientôt l'ouvrir' kan lezen. Voor de mensen die niet al te best zijn op Frans taalvlak: 'Weldra kunnen jullie hem openen', wat dus betekent dat de Lite binnenkort in Europa zal verschijnen. Eind mei? Juni? Of in de zomermaanden? E3 zal daar het antwoord op geven!

bron ds-gamer.nl
ik hoop zo dat het zo rond mei juni is!
Ignorance Is Bliss
Ik vertrouw posters alleen nog maar als er een datum staat die tevens ook bevestigd is door de developer. Anders niet.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ze vergeten wel mooi het verhaal over de Gameboy Classic -> Gameboy Pocket.Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 07:38:
Volgens een Franse reclameposter zal de DS Lite binnnenkort in Europa verschijnen. Mogelijk een release in juni?
[bla]
[afbeelding]
bron ds-gamer.nl
ik hoop zo dat het zo rond mei juni is!
weet je hoe teringveel tijd er tussen die 1e Gameboy zat en de pocket? haalt niet bij de GBA -> GBA SP... maar inderdaad zelfde idee.. maar ik schrok me toen de pest.. net een GBA, kwamen ze met de DUIDELIJK 10x betere SP..-Sander schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 11:38:
[...]
Ze vergeten wel mooi het verhaal over de Gameboy Classic -> Gameboy Pocket.
KeN >> heb 't voor elkaar.. blijkbaar ben ik geforceerd om m'n games te patchen met die tool (nds files werken dus niet!) EN moet ik ABXY ingedrukt houden om FlashMe m'n SuperCard te laten zien.. Mogen ze godverdomme wel eens op die klotesite van ze zetten..
Verwijderd
Als die binnen een jaar uit komt dan wacht ik mss wat langer met het kopen van een DS
Gruwelijk!
Ik kan niet wachten tot ik deze kan kopen!
DS MicroVerwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:13:
DS V3?!?
Als die binnen een jaar uit komt dan wacht ik mss wat langer met het kopen van een DS
Maar serieus, ik zou echt geen waarde hechten aan de geruchten. De DS is net uit en als Nintendo al bezig is met alweer een nieuwe versie duurt het echt nog wel een jaar of twee voordat ie op de markt komt...
Anyways, * equationunequal gaan zsm. na de launch in Europa een DS Lite halen, het wordt met de steeds fellere zon steeds lastiger om in de trein te gamen. Ik zie soms amper meer wat ik aan het doen ben
1
2
3
4
5
| Date # Location Delivery Status 7-Apr-2006 Hong Kong Item posted and is being processed. 7-Apr-2006 Hong Kong Processed for departure. 7-Apr-2006 Hong Kong Departed. 8-Apr-2006 Netherlands Arrived and is being processed. |
Hoelang kan dit nog duren? Het pakje zit vast bij de douane neem ik aan? Of het is er nog niet eens, want ik heb vernomen dat er hierna 'Arrived the delivery office and is being processed.' of 'Handed over to the Customs Office for clearance.' kan staan.
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Netzo als Brain Age 30 euro zal kosten, terwijl de US 'm voor $19,- heeft?
$19 is ongeveer 15 euro, dus hier twee keer zo duur?
Da's exclusief BTW. In Nederland kost ie €33 zonder BTW.Cheeky schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:43:
Gaat Tetris hier nou gewoon 40 euro kosten, terwijl deze in Japan en de US voor de budget prijs ligt van $30 ?
Hoezo is dat exclusief btw?Icelus schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:51:
[...]
Da's exclusief BTW. In Nederland kost ie €33 zonder BTW.
In Amerika betaal je belasting achteraf in de meeste staten. (oid)
[ Voor 172% gewijzigd door Collaborator op 11-04-2006 15:50 ]
This space is occupied
Inderdaad; Amerikaanse (en Japanse) prijzen zijn meestal zonder BTW. Prijs is in iedere staat gelijk en elke staat heeft een eigen BTW tarief dat bij de kassa 'bijgeteld' wordt. Wil je de prijzen dus vergelijken dan kun je het beste de prijs zonder BTW (-19% voor Nederland) gebruiken.TheEvilCuber schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:40:
[...]
In Amerika betaal je belasting achteraf in de meeste staten. (oid)
[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 11-04-2006 15:48 ]
Dit topic is gesloten.