Het Nintendo DS Topic Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.991 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 22:56
apNia schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:26:
Ja what's wrong met de thumbstrap?
Touwtje wat in de weg zit... Daarnaast is de thumbstylus wat preciezer dan de thumbstrap en blijft ie beter zitten om je duim. Ik heb iig gelijk dat touwtje van m'n DS afgehaald en gebruik nu alleen die thumbstylus als ik em nodig heb :)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03

NetAmp

"for indoor use only"

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 01:46:
trouwens zijn bijde schermpjes touch sensitive?
Nee niet beide schermen, alleen de onderste :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Mijn thumbstrap heb ik ook los gemaakt anders kan ik er echt neit mee spelen. Ik doe hem met 2 handen om mn duim, soms zelf nog even strak erom heen doen mbv mn tanden. :*)

Maar wat bijvoorbeel kut is met die thumb strap in MP:H, is de scan visor activeren. Dat vindt ik echt klote. Want je komt er niet goed bij. Hopen dat die thumb stylus daar verandering in brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:06
Me moeder speelt fanatiek Animal Crossing maar ze heeft een brandende vraag:

Waar zitten de spinnen om te vangen? En hoe vang je ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLC_Twan schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:53:

Aan bomen schudden, soms komt er dan eentje uitvallen (blijft aan een draadje aan de boom hangen en dan kun je hem heel makkelijk vangen).

Als één van de bewoners stil blijft staan om naar een boom te kijken weet je bijna zeker dat er een spin in zit, anders gewoon op goed geluk schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 18:14
BLC_Twan schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:53:

Soms komt er een uit een boom naar beneden hangen als je er aan schud. Gewoon met een netje voor zn koppie slaan dan :)

[ Voor 1% gewijzigd door Blackbird-ce op 05-04-2006 11:00 . Reden: op de seconde... _O- ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
NetAmp schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:34:
[...]

Nee niet beide schermen, alleen de onderste :9
oh dat is jammer want anders zouden ze nog een keer diablo kunnen maken voor de DS :P
het bovenste scherm het speel scherm en on het onderste scherm de inventory stats en skills etc.

maar helaas nu zou je dus niet je charracter kunnen voort bewegen op het bovenste scherm.

(wel weer dom eigenlijk dat ze zoiets weer beperkingen geven, want ik denk dat er veel developers zijn die wel raad wisten met touch sensitive schermpjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:05:
[...]

(wel weer dom eigenlijk dat ze zoiets weer beperkingen geven, want ik denk dat er veel developers zijn die wel raad wisten met touch sensitive schermpjes)
Daar is vast wel goed overna gedacht, en goed overwogen.

- kost meer (lage prijs is juist voordeel van DS)
- speelt moeilijker (versimpeling is waar het om draait)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:05:
[...]

oh dat is jammer want anders zouden ze nog een keer diablo kunnen maken voor de DS :P
het bovenste scherm het speel scherm en on het onderste scherm de inventory stats en skills etc.

maar helaas nu zou je dus niet je charracter kunnen voort bewegen op het bovenste scherm.

Draai de schermen om (dus onder het speel scherm en boven je inventory ed.) en je kan alsnog Diablo spelen op de DS ;). Twee touchscreens zou bovendien niet echt lekker spelen denk ik en de prijs van de DS idd. aanzienlijk verhogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Sur_G schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:43:
Mijn thumbstrap heb ik ook los gemaakt anders kan ik er echt neit mee spelen. Ik doe hem met 2 handen om mn duim, soms zelf nog even strak erom heen doen mbv mn tanden.:P

Maar wat bijvoorbeel kut is met die thumb strap in MP:H, is de scan visor activeren. Dat vindt ik echt klote. Want je komt er niet goed bij. Hopen dat die thumb stylus daar verandering in brengt.
Dat deed het bij mij iig wel. Met de thumbstrap had ik nog wel eens moeite om (idd) de scan visor te activeren. Hetzelfde geld voor de alternative form mode. Soms moest ik een paar keer klikken voordat het ook echt gebeurde en dat kun je dus niet hebben in een multiplayer match :P Ook is de thumb stylus voor mn gevoel gewoon preciezer en makkelijker te hanteren. Ach en voor 3 euro kun je toch geen miskoop doen ;)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Precies, als da ding die problemen oplost dan zal ik hem zeker aanschaffen. Dalijk even kijken of ze hem hebben bij de BS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hankey schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:14:
[...]

Draai de schermen om (dus onder het speel scherm en boven je inventory ed.) en je kan alsnog Diablo spelen op de DS ;). Twee touchscreens zou bovendien niet echt lekker spelen denk ik en de prijs van de DS idd. aanzienlijk verhogen...
och wat kost zon oppervlakje touchscreen nou? het maakt de meerprijs amper 20 euro duurder hoogstens 40...

maar 2 touchscreens zouden in mijn ogen helemaal niet ingewikkelder spelen, je hebt immers niet beide schermpjes tegelijk nodig om te klikken.

op het bovenste speel je gewoon (aanwijzen vechten) en als je een potion moet drinken klik je ook op de plaats waar het zou moeten (misschien beter om ze gelijk vanuit de inv te drinken)
en de rest doe je op het onderste scherm.

maar met 1 touch screen kun je nooit een complexe RPG spelen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:49:
[...]

och wat kost zon oppervlakje touchscreen nou? het maakt de meerprijs amper 20 euro duurder hoogstens 40...

maar 2 touchscreens zouden in mijn ogen helemaal niet ingewikkelder spelen, je hebt immers niet beide schermpjes tegelijk nodig om te klikken.

op het bovenste speel je gewoon (aanwijzen vechten) en als je een potion moet drinken klik je ook op de plaats waar het zou moeten (misschien beter om ze gelijk vanuit de inv te drinken)
en de rest doe je op het onderste scherm.

maar met 1 touch screen kun je nooit een complexe RPG spelen,
Daar is vast wel een creatieve oplossing op te vinden door de schermen in game te laten flippen (omwisselen) of gebruik te maken van een knoppen combinatie om tijdens het spelen items te gebruiken of te equippen ed. Een tweede touchscreen heeft verder in de meeste spellen niet echt toegevoegde waarde, waardoor de extra kosten (idd. een euro of 20 schat ik) niet echt te verantwoorden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
kun je zelf games naar de DS "converteren"? of moet dan alles herschreven worden..

ik heb wel eens gezien dat iemand HL2 op de PSP had draaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:12:
ik heb wel eens gezien dat iemand HL2 op de PSP had draaien..
Jij bent grappig wist je dat? :'(

Doe mij eens zon linkje dan ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Misschien bedoelt 'ie het originele Half-Life?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
TheEvilCuber schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:15:
[...]

Jij bent grappig wist je dat? :'(

Doe mij eens zon linkje dan ;)
heb ik niet, maar ik had es een keer een link gehad van iemand (nologo hete die gast) in een irc kanaal en daar had hij daadwerkelijk HL2 op de PSP draaiend. meerdere foto's. ik wist dat ik ze had moeten opslaan. maar het kon ook om een fotosoep gaan (wat dan redelijk gelukt was..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige OP :)

Wist niet dat er een icyblue one was.

Die ziet er mooi zakelijk uit ^_^
En er komt dus een browser? dus het is haast een mini pc?
Kun je er dan ook filmpjes mee kijken en mp3's mee afspelen?
Kun je er ook programmaas als Een soort van Agenda/Alarm ding op draaien?
Gaat sparen voor een ds lite. 130E is het zeker wel waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:25:
Geweldige OP :)

Wist niet dat er een icyblue one was.

Die ziet er mooi zakelijk uit ^_^
En er komt dus een browser? dus het is haast een mini pc?
Kun je er dan ook filmpjes mee kijken en mp3's mee afspelen?
Kun je er ook programmaas als Een soort van Agenda/Alarm ding op draaien?
Gaat sparen voor een ds lite. 130E is het zeker wel waard
icy blue vind ik meer een beetje meisjes kleur. dan is die navy blue beter. (maar het liefst zou ik titanium hebben (en dan niet alleen de kleur :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:24:
[...]

heb ik niet, maar ik had es een keer een link gehad van iemand (nologo hete die gast) in een irc kanaal en daar had hij daadwerkelijk HL2 op de PSP draaiend. meerdere foto's. ik wist dat ik ze had moeten opslaan. maar het kon ook om een fotosoep gaan (wat dan redelijk gelukt was..)
Je weet dat de PSP filmpjes af kan spelen :D ?
is niet zo moelijk om te faken

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
TheEvilCuber schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:30:
[...]

Je weet dat de PSP filmpjes af kan spelen :D ?
is niet zo moelijk om te faken
ja dat denk ik ook dat het een fake is (onnodige moeite) ik vroeg via dat irc kanaal ook hoe hij dat voorelkaar heeft gekregen, en hij antwoorde met: "cuz I'm 1337"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:24:
[...]

Dat hoeft niet eens gephotoshopped te zijn, je kunt ook foto's en filmpjes afspelen op de PSP. Er zijn op die manier ook al "screenshots" van Zelda Twilight Princess op de PSP verschenen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-07 14:28

quexy

/quit

Ik kwam dit flash filmpje van de DSL tegen op een japanse site.. ziet er toch wel ERG gelikt uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Nintendo DS
Megaman Battle Network 5 Double Team DS (Capcom/Nintendo) 13 april
Tetris DS (Nintendo) 21 april
Trauma Centre: Under the Knife (Atlus/Nintendo) 28 april
Pokémon Link! (Nintendo) 5 mei
Metroid Prime Hunters (Nintendo) 5 mei
Super Princess Peach (Nintendo) 26 mei
Dr. Kawashima's Brain Training: Hoe oud is jouw brein? (Nintendo) 9 juni
New SUPER MARIO BROS. (Nintendo) 30 juni

GameCube
Chibi-Robo! (Nintendo) 26 mei

GameBoy Advance
Polarium Advance (Nintendo) 7 april
Final Fantasy IV (Nintendo) 2 juni

Lijkt mij dus dat de Lite met een beetje gekluk in juni uitkomt :) ... De verpakking van brain training liet namelijk ook al een plaatje van een lite zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
watis nou het voordeel om op de lite te wachten behalve dat hij kleiner en lichter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:38:
watis nou het voordeel om op de lite te wachten behalve dat hij kleiner en lichter is?
Reden genoeg lijkt me, het beeld is mooier, accu beter, enz..
Lees je wel eens iets voordat je post, of kwak je vragen maar gewoon neer?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niets, behalve dat hij kleiner en lichter is! ;)

Voor sommigen iets om op te wachten (ik dus) voor anderen niet belangrijk

En vooral: de Lite is ontelbaar veel keer MOOIER!!! :p

Kijk gewoon: klik

Al dat reliëf in de behuizing :? Bovenste helft die niet eens normaal op de onderste helft past? Gesloten moet die zo but ugly zijn :)

En een beetje kleiner is ook altijd handig om mee te nemen. Ook nog betere en veel heldere schermpjes!

En een symmetrische boven en onderkant die netjes op elkaar passen aan de randen, en gewoon de meer sobere en stijlvolle vormgeving. Gewoon overal recht met afgeronde hoeken. (er is een reden dat bvb een iPod in de smaak valt he, mensen verkiezen eenvoud en mooie ontwerpen)

Ik heb vaak zin gehad om een DS mee te nemen, maar het is er nooit van gekomen. Nu met de LIte wordt die kans alweer wat groter (als ik geen andere onvoorziene uitgaven heb ed.)

Het grote voordeel van de DS is dat je niet hoeft te prutsen met cases, playgear casings, screen covers, blablabla. Door de constructie zijn de schermpjes uit zichzelf al beveiligd tegen krassen of wat dan ook (gedurende transport) Geniaal gewoon :Y)
edit: dus voor mij heeft dit apparaat een veel groter 'take it anywhere and play' gehalte

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Voor zover ik nu uit mn hoofd kan opnoemen:
- design
- kleiner
- lichter (qua gewicht)
- vernieuwd scherm met instelbare lichtintensiteit (ook zichtbaar in direct zonlicht)
- veranderde plaatsing van de buttons t.o.v. het touchscreen
- volgens velen ook fijnere buttons.
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:50:
Het grote voordeel van de DS is dat je niet hoeft te prutsen met cases, playgear casings, screen covers, blablabla. Door de constructie zijn de schermpjes uit zichzelf al beveiligd tegen krassen of wat dan ook (gedurende transport) Geniaal gewoon :Y)
Jammer genoeg is de DS wel weer iets kwetsbaarder door de aard van het product... schermprotector is een must dus

[ Voor 34% gewijzigd door Blackbird-ce op 05-04-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Q:
A:
quexy schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:17:
Ik kwam dit flash filmpje van de DSL tegen op een japanse site.. ziet er toch wel ERG gelikt uit :P
Zegt dat niet genoeg? ;)
Er zijn gewoon goede verbeteringen. Concreet: kleiner, lichter (qua gewicht én scherm-verlichting!), pen/stylus verbeterd, verbeterde plaats van de knoppen/microfoon/lampjes, opladen via (mini)USB, etc.

En hij is niet alleen 'Lite' maar ook COOL 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ja zoiets had ik al gezien dat alles beter inelkaar past (het lijkt wel dat de gewone DS nog een proto type model is) maarja ik ben nu geprikkeld om 1 te kopen alleen nu moet ik dus wachten totdat de lite in NL te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Vooral het betere, fellere en scherpere scherm is de reden waarom ik alsnog een Lite ga kopen. Ik zit nu iederen dag zo'n 2 uur in de trein te gamen met m'n DS en met veel zonlicht is dat vaak lastig te doen, omdat je dan amper ziet wat er op het scherm gebeurt. De DS Lite heeft hier dankzij het nieuwe scherm amper last meer van :)...

[ Voor 12% gewijzigd door equationunequal op 05-04-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:03:
ja zoiets had ik al gezien dat alles beter inelkaar past (het lijkt wel dat de gewone DS nog een proto type model is) maarja ik ben nu geprikkeld om 1 te kopen alleen nu moet ik dus wachten totdat de lite in NL te koop is.
idem voor mij.

En importeren ga ik niet aan beginnen. Ook al omwille van garantie en al die overhead en extra kosten. Maar het duurt wel lang... Mei wordt er gezegd, we zullen wel zien... (daarbij, in japan zijn ze continu uitverkocht, dus zelfs van daaruit laten shippen lijkt mij een moeilijke en dure zaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik zat al even op marktplaats te struinen voor eerst een 2e handse, maar ze vragen er nog aardig wat voor (ok vergeleken met nieuwprijs en de games die je erbij krijgt is het wel te doen, maar meestal zijn het games die ik niet wil)

heeft iemand worms al geprobeerd? die lijkt me echt gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:28

S2S

Als de DS nou voor het eerst uit kwam dan had ik heb geimport. Maar dit is een soort SP. Ik wacht dus mooi tot de LITE in Europa komt, en speel tot die tijd wel op mijn DS.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of die datum van 21 mei in de USA klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Eigenlijk wel he... tis gewoon een SP versie van de DS. Ongeloofelijk dat er zon run op is, ik begrijp mezelf eigenlijk ook niet. Met de GBA was ik aardig blij, alleen licht was kut maar toen de SP uitkwam had ik niet zo iets van HEY DOE MOET IK HEBBEN!!
Maar dat is bij de DSL welzo, denk dat het komt omdat ik de DS gewoon super veel gebruik. Zeker de laatste tijd. In het eerste jaar van de DS viel het op een gegeven moment wel mee. Ergens vorige jaar zat ie eigenlijk stof te verzamelen.. toen kwam de streak van mooie games beginnend met MK:DS...
Dat was bij mn GBA echt niet zo die raakte ik alleen maar soms aan. Zal daar wel mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
het probleem is dat ik nog geen handheld heb en als ik dus moet wachten totdat de lite uitkomt.
in tegenstelling tot de meeste van jullie die hebben al de normale dus dan is het niet zo moeilijk om langer te wachten..

maar ik moet eerst maar ff checken of ik de DS wel eens leuk vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

tis gewoon een SP versie van de DS. Ongeloofelijk dat er zon run op is
Dat valt wel mee, de run is op de DS in het algemeen. De DS was op..nu zijn er weer DS'en --> Run.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duupjuh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-10-2021
WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 06 april 2006 @ 02:57:
het probleem is dat ik nog geen handheld heb en als ik dus moet wachten totdat de lite uitkomt.
in tegenstelling tot de meeste van jullie die hebben al de normale dus dan is het niet zo moeilijk om langer te wachten..

maar ik moet eerst maar ff checken of ik de DS wel eens leuk vind..
Meningen zoeken, die zijn namelijk erg verdeeld. De een wil PSP en de ander DS. in jouw geval zou ik zeker wachten totdat de DS lite uitkomt. Zelf heb ik niet echt de drang om hem te halen want ik heb de gewone al. het is niet alsof de spellen beter worden op de DS lite dan op de gewone DS :/ . Tuurlijk die nieuwe er gelikter uit dan de oude :D . maar persoonlijk vind ik de oude ook nieteens zo lelijk :Y) .

gewoon een stelling ter interesse:
"Wat is de meerwaarde als je gelijk na de release die DS Lite gaat halen als je al in bezit bent van de gewone DS?"

en dan heb ik het niet meer over de looks. die vinden we allemaal mooier :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Duupjuh schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:39:
en dan heb ik het niet meer over de looks. die vinden we allemaal mooier :D .
nee hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Kom op, als je enig gevoel hebt voor stijl zie je toch wel dat die klomperige DS echt onderdoet aan de Lite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
apNia schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:26:
Kom op, als je enig gevoel hebt voor stijl zie je toch wel dat die klomperige DS echt onderdoet aan de Lite?
wat ik alzij de eerste DS lijkt gewoon een in productie genomen proto type, en de DS lite is het daadwerekelijk ontwerp

ook dat je de brightness kan aanpassen van de lite lijkt me een vooruitgang, al dan niet een must voor handhelds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
apNia schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:26:
Heel eerlijk gezegd niet nee. Ik ben niet iemand die van vierkante objecten houdt. De GBA SP vond ik een verbetering t.o.v. de originele GBA, maar qua design vind ik het nog steeds eigenlijk maar weinig. Hetzelfde geldt voor de DS Lite: scherm etc zijn superieur aan die van de originele DS, maar ik hou niet van het 'blokkige' en de spiegelende coating.
WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:55:
wat ik alzij de eerste DS lijkt gewoon een in productie genomen proto type, en de DS lite is het daadwerekelijk ontwerp

ook dat je de brightness kan aanpassen van de lite lijkt me een vooruitgang, al dan niet een must voor handhelds...
Prototype: nee. Die hadden ze al wat eerder laten zien tijdens E3 2004 (als ik het goed heb) en kwam later weer terug in de FCC filings. Het prototype was een stuk 'ronder', iets dat ik aanvankelijk mooier vond dan de huidige DS.

Over je tweede punt: daar heb je gelijk in. Ik zeg hierboven al dat qua functies de DS Lite een vooruitgang is, qua design (voor mij) niet.

[ Voor 40% gewijzigd door Blackbird-ce op 06-04-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Ach maakt niet uit welke misschien 'beter' zou zijn volgens iemand z'n mening, het blijft allemaal Nintendo he! :*) En ook qua vormgeving: smaken verschillen B)

Zelf heb ik nog geen DS gekocht om dezelfde reden als dat ik geen GBA heb maar een SP - ik heb gewacht omdat het voor mij nog net niet helemaal naar wens was. Toevallig vind ik de DS Lite nu mooier :9~ maar iemand anders kan dat 'ipod-achtige' weer minder leuk :? vinden.

Je kan het ook zo bekijken: terwijl vele andere mensen wachten op de Lite, kunnen de eigenaars van een DS 'niet-Lite'(?) wel allerlei games (vanaf) nu al spelen. (En ik moet nog wachten tot mei/juni/juli of...??? ) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Wat ik nog steeds niet snap is dat de prijzen van de GBA SP nog zo hoog is (zowel nieuw als 2e hands).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Iemand photoplay of find-it al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
stalscu schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 03:56:
Iemand photoplay of find-it al gevonden?
kijk eens op pagina 3 ;)
(en vier geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
cc12 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:22:
Wat ik nog steeds niet snap is dat de prijzen van de GBA SP nog zo hoog is (zowel nieuw als 2e hands).
Nederland hè?! ;)
Wat de SP "aantrekkelijker" maakt is de mogelijkheid om te linken en GB/GBC af te spelen; vandaar dat de producten naast elkaar kunnen bestaan.

Dr. Z on Brain Games

[ Voor 26% gewijzigd door Icelus op 07-04-2006 10:26 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy

quexy

/quit

Als je een DS Lite importeert heb je ook een Power Converter nodig die de voltage van 220 volt naar 110 volt verlaagt. Weet iemand of je deze stepdown converters ook gewoon in Nederland kan kopen?

[ Voor 3% gewijzigd door quexy op 07-04-2006 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ja, dat kan. Ik heb er een paar gekocht bij de electronicaboer een straatje verderop.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wordt tijd dat zulke vragen de startpost in gaan ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/37/124623498_2a74739176.jpg?v=0
Geel New Super Mario Bros doosje...

Ik wil... ik wil! :9
Maar ja, engelse schermteksten in de Amerikaanse versie is aan de andere kant ook wel weer fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iedereen uit de lijst bij Metroid Prime Hunters toegevoegd!!

Mijn friendcode 279241444719

ben wel benieuwd hoe het is om met friends te doen! hoe voeg je rivals toe???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik denk dat dat gewoon mensen zijn die je tegen bent gekomen dmv de rival-mode (roamen)

EDIT: Ik voeg ook maar even iedereen toe bij deze :)
Zit even vast @ adventure mode en ben wel klaar voor een online battle :P

[ Voor 80% gewijzigd door Ken. op 07-04-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
quexy schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:05:
Als je een DS Lite importeert heb je ook een Power Converter nodig die de voltage van 220 volt naar 110 volt verlaagt. Weet iemand of je deze stepdown converters ook gewoon in Nederland kan kopen?
Je moet dan zo een netadapter kopen. Wel 1 nemen met dezelfde spanning (wordt aangeduid met volt op de ds, en is vaak in te stellen op de juiste spanning) en letten op de polariteit van de stekker (polariteit is ook om te schakelen). Je bent dan maar een paar euro kwijt. Er kan weinig misgaan mits je de spanning niet te hoog zet dan de spanning aangegeven op de ds.

[ Voor 18% gewijzigd door cc12 op 07-04-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ah ik heb net voor het eerst even goed online gespeeld. Best vermakelijk, maar ik heb na 2 potjes al dikke kramp in mijn linkerhand :X
Anyways.. aan het einde van elk potje krijg je de optie "ADD RIVAL" onder ieder van je tegenstanders. Dus dan is dat ook gelijk duidelijk rnie16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

omg hahaha..reclame in Italie voor de NDS/Resident Evil (p.s. reclame door nintendo voor capcom game? Wazig):
Afbeeldingslocatie: http://x10.putfile.com/4/9610535585.jpg
Afbeeldingslocatie: http://x10.putfile.com/4/9610532286.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 07-04-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

MaxBurn schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:11:
omg hahaha..reclame in Italie voor de NDS/Resident Evil (p.s. reclame door nintendo voor capcom game? Wazig):
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt het spel niet door Nintendo uitgegeven in plaats van door Capcom? Zo was het ook geregeld bij Resident Evil 4.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Heb jullie toegevoegd rnie en ken, zijn eigenlijk nooit friends online bij mij :D
Ben toch erg benieuwd of die voice chat nog wat is in de game, iemand al ervaring ermee? Verder is het wat mij betreft een dikke aanrader. Voelt echt als een nieuwe en vooral ook complete game. Iets wat ik bij eerdere DS-titels niet echt eerder ben tegen gekomen. Nou ja, mario kart kwam in de buurt, maar dat voelde echt weer als een mario kart (geen negatief iets overigens). Maar dit voelt nieuw aan, erg fijn :)

edit:
Is m'n avatar ook weer is van toepassing :D

[ Voor 7% gewijzigd door D3ft0n3 op 07-04-2006 18:31 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
Net Brain Age ff gespeeld, cool 'spel' is dat; vooral zsm puzzels oplossen...
Alleen jammer dat ie maar 1x per dag scores kan opslaan....

Ziet er redelijk verslavend uit....

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MetroidPrime schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:25:
[...]
Wordt het spel niet door Nintendo uitgegeven in plaats van door Capcom? Zo was het ook geregeld bij Resident Evil 4.
Ja, maar dan nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Bedankt blackbird. maar dit wist ik al. Ik vroeg me af of dat er al meer bekend is dan die chinese site. Mijn Chinees is beneden peil namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
MetroidPrime schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:25:
[...]

Uhuh, klopt, Nintendo geeft het uit en doet de promotie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Nintendo maakt wel vaker reclame met games van andere uitgevers (sims 2 bijvoorbeeld). Dit om ook de console zelf onder de aandacht te brengen uiteraard, maar Nintendo verdiend ook aan third party games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duupjuh
nou ja, oke dan. smaken verschillen ;) . iig een groot deel gaat voor de looks..... want jah, je bent niet hip meer als je een oude DS hebt :P .

maakt ook allemaal niet uit. zolang k er maar op kan spelen en hij maar doet wat k m vraag. dan ben ik blij :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duupjuh schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 20:04:
[...]

nou ja, oke dan. smaken verschillen ;) . iig een groot deel gaat voor de looks..... want jah, je bent niet hip meer als je een oude DS hebt :P .
Een grijze ds is zooo 2005!

Ik heb animal crossings maar eens aangeschaft! echt prachtig dat spel haha nog nooit gedaan maar helemaal verslaaft! alleen jammer dat je alleen met friendcodes naar andere online kan:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duupjuh
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 01:25:
[...]

Een grijze ds is zooo 2005!

Ik heb animal crossings maar eens aangeschaft! echt prachtig dat spel haha nog nooit gedaan maar helemaal verslaaft! alleen jammer dat je alleen met friendcodes naar andere online kan:s
oeehhhhhh kicke.... die wil ik ook nog halen allee mn mn budget laat dat nie toe :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Wat voor mij ook een belangrijke reden is om een NDSL te kopen is de grotere stylus!
Verder is het gewoon een te gelikt apparaattje met schrikbarend goede schermen!Ik heb een NDS maar de NDSL komt er zeker!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:57

Smoke

Maverick Reploid

Deddiekoel schreef op zondag 09 april 2006 @ 11:24:
Wat voor mij ook een belangrijke reden is om een NDSL te kopen is de grotere stylus!
Verder is het gewoon een te gelikt apparaattje met schrikbarend goede schermen!Ik heb een NDS maar de NDSL komt er zeker!
Ik gebruik zelf de standaard stylus vrij weinig, heb een paar alternatieve modellen aangeschaft(E3 Mario Kart DS stylus, Pac-Pix stylus en Rockman EXE 5 Twin Leaders stylus). Deze zijn allemaal groter dan de standaard en zijn een stuk fijner om vast te houden. Enige nadeel is dat ze niet achter in de DS passen dus meenemen is een beetje lastig.

Vooral de Rockman EXE stylus is fijn, hij is gevormd naar het Sword-wapen in het spel en heeft een LED ingebouwd zodat ie ook licht kan geven, en er zit een screencleaner aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op ebay gaan de ds lites nu voor ca $220 weg inc verzendkosten
dat was 4 weken geleden nog $300
De blauwe zijn voor normalere prijzen leverbaar bij liksang en play asia

Nog even wachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Een andere stylus moet geen reden voor aankoop zijn, die dingen kosten echt bijna niets. Ik gebruik zelf een ipaq stylus.

Nog even voor bepaalde mensen die zweren dat de Lite hier in Mei komt:
Nintendo said that sales of its dual-screen handheld were so strong in Japan that it had to make up for a shortage by selling systems originally intended for overseas markets. It could be for this very reason that the company's American subsidiary has not yet announced an official release date for the new DS Lite stateside.

[ Voor 74% gewijzigd door Max|Burn op 09-04-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:23
Wat betreft stylii gebruik ik op het moment de stylus die indertijd bij m'n HP Avigo (pda uit eind jaren negentig) zat. Die ligt een heel stuk lekkerder in de hand: zowel langer als dikker dan de DS stylus.

Overigens ben ik wat laat voor het feest, maar ook ik heb nu eindelijk AC:ww.

Kilala in Luna -> 1675-7242-8027 (mail me ff je naam/stat/code door als je me toevoegt).

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Mijn punt is dat de de stylus van de DSL groter is en ook nog in de DSL zelf past...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:51
Ik zelf heb nu ook Animal crossing: WW. Nu heb ik daar een vraagje over. De tijd staat namelijk een uur voor in dat spel.. De tijd van de DS staat goed, maar in AC:WW is dat een uur later. Hoe kan dit, kan namelijk niets erover vinden. :?

Excuses, heb het al ontdekt.. Het kan bij de telefoon |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Ophidian op 09-04-2006 18:35 ]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Overigens: zit ik er heel ver naast als ik het gevoel heb dat niemand bij de Nintendo DS Friend Code Database het lijstje gebruikt met "Ik heb die-en-die in m'n lijstje staan"? Ik heb daar namelijk bergen mensen ingevuld, maar kom nooit bij hen te staan.

Me dunkt dus dat er toch andere manieren zijn voor het matchmaken... Maar hier in dit topic is dus ook weer niet goed... Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

cailin_coilleach schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:34:
Overigens: zit ik er heel ver naast als ik het gevoel heb dat niemand bij de Nintendo DS Friend Code Database het lijstje gebruikt met "Ik heb die-en-die in m'n lijstje staan"? Ik heb daar namelijk bergen mensen ingevuld, maar kom nooit bij hen te staan.

Me dunkt dus dat er toch andere manieren zijn voor het matchmaken... Maar hier in dit topic is dus ook weer niet goed... Iemand een suggestie?
Het is misschien handig als je een mailtje krijgt zodra iemand je toevoegd op de site.

EDIT: Als je tussen komende vrijdag en volgende week maandag met ACWW aanlogt op NWFC, krijg je een brief met een cadeau.

[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 10-04-2006 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Zo'n mail zou inderdaad handig zijn... Ik heb nu een aantal mensen gemailed van m'n lijstje, en dat werkte best goed :)

En: tussen vrijdag en maandag... Dat moet wel lukken! Gaaf... Overigens: waar heb je dit mooie weetje vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

cailin_coilleach schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:29:
Zo'n mail zou inderdaad handig zijn... Ik heb nu een aantal mensen gemailed van m'n lijstje, en dat werkte best goed :)

En: tussen vrijdag en maandag... Dat moet wel lukken! Gaaf... Overigens: waar heb je dit mooie weetje vandaan?
Dit nieuws staat op Nintendo.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Oh! Hehehe... :D

* Liegebeest rent weg, zich -diep- schamend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens een Franse reclameposter zal de DS Lite binnnenkort in Europa verschijnen. Mogelijk een release in juni?

Een aantal jaren geleden kwam Nintendo met de GameBoy Advance op de markt. Een nieuwe telg in de reeks GameBoy-systemen, die voldoende kracht had om SNES games op grafisch vlak te evenaren. Even later kwam een betere versie van de GBA op de markt. Zo was de GameBoy Advance SP compacter, aangezien je het apparaat kon dichtklappen, en kon je met gemak in het donker gamen, want de handheld zorgde voor voldoende licht door een ingebouwd lampje. En vorig jaar verscheen de ultieme GameBoy, eentje die de term 'Pocket Gaming' erg letterlijk nam. De GameBoy Micro is enorm klein en heeft 'backlight'-verlichting, net zoals de DS. Als extraatje kan je zelfs het uiterlijk van de Micro veranderen door nieuwe frontjes op het apparaat te zetten.

De geschiedenis herhaald zich, want ook de Dual Screen krijgt een betere versie. De DS Lite is kleiner, hipper en heeft een iets andere lay-out. Nintendo heeft de microfoon nu tussen de twee schermpjes gezet en het 'Power'-lampje kan je nu rechts, op het scharnier, vinden. Klinkt leuk, toch? Maar het kan nòg beter, want enkele bronnen melden dat Nintendo aan DS V3 werkt...

Maar wanneer verschijnt de DS Lite nou in Europa? Geruchten deden vermoeden dat de handheld in mei in Europa zou verschijnen, daarna zou de lancering weer 'ergens' in juni plaats vinden. Een exacte datum is er nog niet, maar wij vermoeden dat we zeer binnenkort een lanceerdatum te horen zullen krijgen. In Frankrijk is namelijk een poster opgedoken van de DS Lite, waarop je het zinnetje 'Vous pouvez bientôt l'ouvrir' kan lezen. Voor de mensen die niet al te best zijn op Frans taalvlak: 'Weldra kunnen jullie hem openen', wat dus betekent dat de Lite binnenkort in Europa zal verschijnen. Eind mei? Juni? Of in de zomermaanden? E3 zal daar het antwoord op geven!

Afbeeldingslocatie: http://www.pro-gamers.fr/images/DS/dslitebientot.jpg

bron ds-gamer.nl

ik hoop zo dat het zo rond mei juni is! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Pfff... er staat alleen binnenkort. Tis echt een teaser... dit hoeft niet eens zomer te betekenen. Zou zelfs decemeber kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Dan ga je toch geen posters ophangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Er staat eigenlijk nergens dat het ding ergens publiekelijk hing. Kan net zo goed een marketing leak zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Net zo snel als het 'coming soon' aan het eind van het Zelda filmpje van de E3 van vorig jaar? :P

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03

Zeror

Ik Henk 'm!

Achja.
Ik vertrouw posters alleen nog maar als er een datum staat die tevens ook bevestigd is door de developer. Anders niet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 07:38:
Volgens een Franse reclameposter zal de DS Lite binnnenkort in Europa verschijnen. Mogelijk een release in juni?

[bla]
[afbeelding]

bron ds-gamer.nl

ik hoop zo dat het zo rond mei juni is! :9
Ze vergeten wel mooi het verhaal over de Gameboy Classic -> Gameboy Pocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

-Sander schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 11:38:
[...]

Ze vergeten wel mooi het verhaal over de Gameboy Classic -> Gameboy Pocket.
weet je hoe teringveel tijd er tussen die 1e Gameboy zat en de pocket? haalt niet bij de GBA -> GBA SP... maar inderdaad zelfde idee.. maar ik schrok me toen de pest.. net een GBA, kwamen ze met de DUIDELIJK 10x betere SP..

KeN >> heb 't voor elkaar.. blijkbaar ben ik geforceerd om m'n games te patchen met die tool (nds files werken dus niet!) EN moet ik ABXY ingedrukt houden om FlashMe m'n SuperCard te laten zien.. Mogen ze godverdomme wel eens op die klotesite van ze zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Nieuwe screen shots
New スーパーマリオブラザーズ

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060411/mario03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060411/mario04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060411/mario07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060411/mario12.jpg

Meer...

[ Voor 5% gewijzigd door Icelus op 11-04-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DS V3?!?
Als die binnen een jaar uit komt dan wacht ik mss wat langer met het kopen van een DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy

quexy

/quit

Gruwelijk! _/-\o_
Ik kan niet wachten tot ik deze kan kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:13:
DS V3?!?
Als die binnen een jaar uit komt dan wacht ik mss wat langer met het kopen van een DS
DS Micro :? :P

Maar serieus, ik zou echt geen waarde hechten aan de geruchten. De DS is net uit en als Nintendo al bezig is met alweer een nieuwe versie duurt het echt nog wel een jaar of twee voordat ie op de markt komt...

Anyways, * equationunequal gaan zsm. na de launch in Europa een DS Lite halen, het wordt met de steeds fellere zon steeds lastiger om in de trein te gamen. Ik zie soms amper meer wat ik aan het doen ben :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Mijn DS Lite is 7 April verstuud vanuit Hong Kong via EMS en nog steeds niet binnen.. :'(
code:
1
2
3
4
5
Date #         Location           Delivery Status
7-Apr-2006  Hong Kong       Item posted and is being processed.
7-Apr-2006  Hong Kong       Processed for departure.
7-Apr-2006  Hong Kong       Departed.
8-Apr-2006  Netherlands         Arrived and is being processed.

Hoelang kan dit nog duren? Het pakje zit vast bij de douane neem ik aan? Of het is er nog niet eens, want ik heb vernomen dat er hierna 'Arrived the delivery office and is being processed.' of 'Handed over to the Customs Office for clearance.' kan staan. :?

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Die spelen met je DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Tering iemand die dit weet? Heb een GBA SP lader (5volt) en m'n DS pikt 'm niet... how come?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Gaat Tetris hier nou gewoon 40 euro kosten, terwijl deze in Japan en de US voor de budget prijs ligt van $30 ?

Netzo als Brain Age 30 euro zal kosten, terwijl de US 'm voor $19,- heeft?

$19 is ongeveer 15 euro, dus hier twee keer zo duur?

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Cheeky schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:43:
Gaat Tetris hier nou gewoon 40 euro kosten, terwijl deze in Japan en de US voor de budget prijs ligt van $30 ?
Da's exclusief BTW. In Nederland kost ie €33 zonder BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja is standaart in dit klote naai de consument land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Icelus schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:51:
[...]
Da's exclusief BTW. In Nederland kost ie €33 zonder BTW.
Hoezo is dat exclusief btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Cheeky schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:25:
[...]
Hoezo is dat exclusief btw?
In Amerika betaal je belasting achteraf in de meeste staten. (oid)

[ Voor 172% gewijzigd door Collaborator op 11-04-2006 15:50 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:40:
[...]

In Amerika betaal je belasting achteraf in de meeste staten. (oid)
Inderdaad; Amerikaanse (en Japanse) prijzen zijn meestal zonder BTW. Prijs is in iedere staat gelijk en elke staat heeft een eigen BTW tarief dat bij de kassa 'bijgeteld' wordt. Wil je de prijzen dus vergelijken dan kun je het beste de prijs zonder BTW (-19% voor Nederland) gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 11-04-2006 15:48 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.