Het Nintendo DS Topic Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.948 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 21:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Bron? Vooralsnog hebben de meeste berichten het over Augustus en regelmatig zelfs over herfst. Slechts een enkeling bericht over de tweede week van Juni, wat dan in de buurt komt van Mei.

[ Voor 56% gewijzigd door Max|Burn op 01-04-2006 10:34 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MaxBurn schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:14:
[...]
Bron? Vooralsnog hebben de meeste berichten het over Augustus en regelmatig zelfs over herfst. Slechts een enkeling bericht over de tweede week van Juni, wat dan in de buurt komt van Mei.
Eén van de "bevestigingen" zou te vinden zijn in "Brain Training". De Europese versie komt rond die tijd uit en op de verpakking is een DS Lite te vinden.
Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B000EQC9OK.02.LZZZZZZZ.jpg

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik zeg niet dat het niet gebeurt, alleen dat geroep steeds van het komt op datum X of dit krijgt prijs Y of (en dan vooral met de Rev.) het apparaat krijgt specificatie Z terwijl er officieel niets gemeld is... Wacht lekker af.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Nieuwe DS Zelda 23 november 2006 in Europa?! (links onder)
Afbeeldingslocatie: http://i2.tinypic.com/so4wgw.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 01-04-2006 20:59 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:32

Willybubba

Nut up or shut up.

Hankey schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 23:25:

Bij de Bart Smit hadden ze Big Ben accessoire kitjes liggen met 2 screen protectors (1 boven, 1 onder, 2 stylussen, 2 duimstylussen (stuk relaxer dan de thumbstrap, omdat dat irri koortje niet in de weg zit), 3 DS cartridge hoesjes en een stofdoekje voor maar 3 euro!
Dankuwel voor de tip, ook maar ff gehaald :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:57

jelbo

Hij doet het niet!

Ik heb zo'n RT2500 based PCI WiFi kaart gekocht om WiFiMe eens te proberen als ik m'n Lite heb. Kan ik hier ook met m'n DS mee het Internet op (bijv. MK:DS online), of heb ik dan een draadloze router of USB ding nodig? Ik weet niks van draadloze netwerken ^^o

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spockster
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:02
Iemand nog een link naar de Brain Train Demo? De vorige link werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-06 22:06
Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 23:03:
[...]

klopt , in mei komt ie uit, heb ik altijd geroepen.
de mensen die er nu 230 euro voor vbetalen zijn gewoon gek
Daar kan je op 3 tientjes na een tweede krijgen en je hebt garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

cc12 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 16:41:
[...]

Daar kan je op 3 tientjes na een tweede krijgen en je hebt garantie.
Leg uit :9~

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

130*2 == 230+30 ;)

Het schijnt dat 'ie hier 130 euro gaat kosten in de winkel.

[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 01-04-2006 18:05 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 02:01
Iwata hoopt eind April van de tekorten in Japan af te zijn. Dan mogen ze voor een Mei release nog flink produceren...

Zijn de mensen die er 230 euro "voor vbetalen" of de mensen die denken dat de Lite in Mei uitkomt gek? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-07 23:15
Icelus schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:07:
[...]
Eén van de "bevestigingen" zou te vinden zijn in "Brain Training". De Europese versie komt rond die tijd uit en op de verpakking is een DS Lite te vinden.
[afbeelding]
Tja, mensen vinden het nou eenmaal niet leuk om een oud model te zien later ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saftaplan
  • Laatst online: 06-05 10:45
jelbo schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:46:
Ik heb zo'n RT2500 based PCI WiFi kaart gekocht om WiFiMe eens te proberen als ik m'n Lite heb. Kan ik hier ook met m'n DS mee het Internet op (bijv. MK:DS online), of heb ik dan een draadloze router of USB ding nodig? Ik weet niks van draadloze netwerken ^^o
Als ik me niet vergis kan je hiermee ook het Nintendo Wi-Fi-netwerk op, maar alleen als je de juiste drivers laadt: als je WifiMe wilt gebruiken moet je die drivers installeren, als je er gewoon mee wilt surfen en van het internet wilt gebruik maken met Nintendo Wi-Fi moet je de WifiMe drivers weer uninstallen en de gewone officiële drivers voor je kaart weer installeren.
Dus ja, het kan, maar niet tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:29

Turfschipper

Hup NAC

quote:
davidgilmour schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 09:48:
[...]
en in Nederland
Bron? Vooralsnog hebben de meeste berichten het over Augustus en regelmatig zelfs over herfst. Slechts een enkeling bericht over de tweede week van Juni, wat dan in de buurt komt van Mei

ff ter info,

http://www.newscore.nl/nieuws.php?id=790

dus de lite komt echt in mei, de 5de waarschijnlijk al.

[ Voor 56% gewijzigd door Turfschipper op 01-04-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
hmm... de enige "betrouwbare" bron is bashers voor die 5 mei. Maar wat als bashers het nou fout heeft of de lijst die ze hebben gezien niet klopt. Wat dan? Waar basseer je een mei release op? Logica? Marketing? Nee, denk niet als je er zo na kijkt dat een begin mei release waarschijnlijk. De tekorten in Japan moeten eerst weg gewerkt worden. Dan zou, eigenlijk toch eerst een Noord Amerika release moeten komen, toch? Of gaan ze in de zelfde maand semultaan de USA en EUR release doen?

Als je het logischer wijs bekijkt denk ik dat ie pas in de zomer (wellicht nog later) komt.
Als we kijken naar bronnen zijn er genoeg "geluiden" uit andere hoeken gekomen die aangeven zomer/augustus of zelfs september.

Maar we zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Als je NDS lite mei googled, krijg je genoeg sites waar het staat.

Ik denk dat idd eventuele vertraging hier niet in zit verwerkt. Maar 5 mei is wel de streefdatum, en dat klopt wel gewoon denk ik.

Maar idd we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Laatst online: 10-05 02:01
stalscu schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 20:59:
Komt omdat 90% van de sites wordt beheerd door jochies van 12 die alles (meestal foutief) overnemen. Volgens mij houdt Nintendo gewoon de kaken stijf op elkaar, omdat ze nog niet weten wanneer ze genoeg hebben voor de Japanse markt. Zodra ze dat weten kunnen ze pas kijken of ze genoeg kunnen produceren. En dat zullen wel zo'n miljoen moeten zijn voor de Europese en Amerikaanse markt. Want als de Lite hier in mei uitkomt, dan in ook Amerika. Jullie doen aan wishful thinking. ;) Ik vertrouw een datum op amazon.fr (8 september) meer dan een op bashers (wie?).

Maar we zullen het zien in mei. Misschien haalt Reggie 'm wel weer uit z'n binnenzak: "This will be in stores from tomorrow!" (gejuich)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als je NDS Lite Mei googled, krijg je genoeg sites waar het staat.
En als je NDS Lite Juni, Juli, Augustus, September, November of Herfst intikt ook 8)7

Google zal echt geen andere hits dan Mei geven als je MEI intikt he..
Er is 1 site geweest die Mei riep en de rest linkt ernaar als bron. Wat een superhoeveelheid bronnen..not. Ja het kan Mei zijn, maar er is gewoon NIETS over gezegd dus het kan net zo goed Juli zijn ofzo.
Also known as site #13498547 having Bashers.nl as source....

[ Voor 43% gewijzigd door Max|Burn op 02-04-2006 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Inderdaad. Als Nintendo zelf nog geen datum bevestigd heeft is het gewoon nog niet bekend. Punt. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:59

SD5k

>4&X

Icelus schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:37:
Nieuwe DS Zelda 23 november 2006 in Europa?! (links onder)
[afbeelding]
Ok, bleek dus een flauwe 1 april grap te zijn van DSgamer.nl.

Whahahahahhaha *kuch* wat grappig! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik denk dat nintendo wel gebaat is bij een zo snel mogelijk begin van de verkoop in Europa. Want ik denk dat niemand nu nog een ''oude'' DS gaat kopen. Op wat nietsvermoedende moeders na. Dus ze verdienen nu bijna niks aan DS verkoop.

Nintendo weet dat ook wel natuurlijk, tijd is geld, dus komen ze zo snel als het kan naar Europa.

Lijkt mij logisch.

[ Voor 6% gewijzigd door Turfschipper op 02-04-2006 04:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Ja maar dan moet er wel zat productiekracht achter zitten. Kan moeilijk wat verkopen wat je nog niet hebt gemaakt :P

Dus ik wacht eerst wel op officiele berichten voor ik stellig een mening plaats :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Op wat nietsvermoedende moeders na. Dus ze verdienen nu bijna niks aan DS verkoop.
80-90% van de mensen heeft geen idee dat de DS Lite eraan komt. Hoe kom je bij al je vreemde beweringen ? :) Dacht je dat fora zoals deze representatief zijn voor de werkelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik vind het wel vreemd dat er nog niets bekend is over de release van DSL in andere gebieden. Hoop wel dat niet te lang wachten want ik wil hem ook!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:46

Smoke

Maverick Reploid

Otherside schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:13:
Even een vraagje over Animal Crossing: Kan ik brieven versturen naar vrienden via Wi-Fi en hoe moet dat dan?
Ik begin me af te vragen of het wel kan, ik kan het met geen mogelijkheid vinden. (Er staan alleen adressen op de lijst van mijn eigen dorpsbewoners).
Het kan wel, maar je moet in de town van je vriend zijn. Daar schrijf je gewoon een brief, gaat naar zijn/haar postkantoor en je kunt hem versturen naar iedereen in die town(Dus ook normale bewoners) Als er meerdere spelers in het dorp wonen kun je ook brieven naar hen sturen, ook als ze niet op je friendcodelijst staan. Ze moeten hiervoor wel de downloadfunctie aan hebben staan(Staat standaard aan, kan via de telefoon bij het starten van het spel ingesteld worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het realistisch is dat Nintendo eerst genoeg Lite's gaat produceren voor de Japanse markt. Als ze daar aan beginnen zijn ze over een jaar nog bezig, want dat ding is zo enorm populair daar. Daarom hoeft Nintendo ook niet met miljoenen Lite's hier te komen aan zetten omdat ze die namelijk een stuk langzamer kwijt raken.

Maar goed, de kans is vrij klein dat ze 5 mei nog halen. Ik kan iig niet wachten :)

EDIT: Brain Training is volgens mij ook verzet naar 19 Mei. Het zou natuurlijk slim zijn als ze deze "game" en de lite gelijktijdig releasen...

[ Voor 16% gewijzigd door Ronwiel op 02-04-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Ik heb van die Liquid Crystal Filter screen protectors van Hori voor de DS Lite gekocht, maar er zitten alleen Japanse instructies bij. Ik zie wel aan de verpakking dat er verschil zit in de 2 filtertjes, en ze hebben ook elk een eigen kleur labeltje (wit en roze). Hoe kom ik hier nu uit? Iemand die ook van die screen protectors heeft en weet hoe het zit? (ik heb nog geen DS(L), maar de schermen zijn toch beiden even groot?)

Afbeeldingslocatie: http://img426.imageshack.us/img426/6186/ndslitelcfilter3aq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

MaxBurn schreef op zondag 02 april 2006 @ 09:52:
[...]
80-90% van de mensen heeft geen idee dat de DS Lite eraan komt. Hoe kom je bij al je vreemde beweringen ? :) Dacht je dat fora zoals deze representatief zijn voor de werkelijkheid?
80% procent?? geloof je het zelf?

En vreemde beweringen? Wat een flauwekul. Ik zeg alleen wat ik gelezen heb, en hoe ik erover denk.

Dat gezeik ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Denk wel dat MaxBurn gelijk heeft in dit geval. Niet iedereen is Nintendo freak/fan zoals de mensen die op dit soort fora aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Sur_G schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:19:
Denk wel dat MaxBurn gelijk heeft in dit geval. Niet iedereen is Nintendo freak/fan zoals de mensen die op dit soort fora aanwezig zijn.
Maar je maakt mij niet wijs dat 80% van degenen die op het punt staan een nieuwe DS te kopen niet eens genoeg onderzoek gedaan hebben om te weten dat er een nieuwe komt, dus wat dat betreft heeft hij gewoon gelijk :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Je zegt nu iets anders :) Dan nog, een groot deel van de mensen die er binnenkort een kopen weet inderdaad helemaal niet dat hij er aan komt. (= alle mensen die niet op game sites e.d. kijken en die verder niets er over gehoord hebben, dat zijn er echt veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Hmm... jij denkt dat alle DS kopers boven de 12 zijn ofzo? Weet je hoe groot de doelgroep is die onder deze leeftijdsgrens is. Deze groep wordt grotendeels alleen geinformeerd door wat de speelgoed winkels aan POS hebben en wat er op televisie wordt uitgezonden. Dat is pas 1 voorbeeld. Zo kan ik je nog meer voorbeelden geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ben ik de enige die test-berichten is tegengekomen in Animal Crossing??? Ik kreeg een English Test brief van Nintendo en op mijn prikbord is een BBS-test post verschenen.

Mijn friendscode staat op de lijst en ik heb ook al een aantal codes van de lijst toegevoegd.

[ Voor 25% gewijzigd door MetroidPrime op 02-04-2006 21:19 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06 13:01

El_Quedro

Pininfarina

MetroidPrime schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:56:
Ben ik de enige die test-berichten is tegengekomen in Animal Crossing??? Ik kreeg een English Test brief van Nintendo en op mijn prikbord is een BBS-test post verschenen.

Mijn friendscode staat op de lijst en ik heb ook al een aantal codes van de lijst toegevoegd.
Ik heb idd ook dat test bericht gehad, geen idee wat ik daar mee moest.
Er stond een soort van code onder wat leek op een datum..
Mailtje:
Letter Test
English
Version 3
20060201
Bulletin:
BBS Test
English
Version 3
20060201
Iemand enige idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:38

S2S

El_Quedro schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:37:
[...]

Ik heb idd ook dat test bericht gehad, geen idee wat ik daar mee moest.
Er stond een soort van code onder wat leek op een datum..
Mailtje:

[...]

Bulletin:

[...]

Iemand enige idee?
Staat er toch?

}) OMG het is een DS-virus, je save AC gewist })

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

S2S schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:45:
[...]

Staat er toch?

}) OMG het is een DS-virus, je save AC gewist })
Je bent een dag te laat. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 16:15
Die text krijg je toch alleen als je voor het eerst online gaat? En dus automatisch krijgt via het internet, om te kijken of het werkt..een test dus :P Dat dacht ik namelijk :P

[ Voor 3% gewijzigd door Koffiezuiper op 03-04-2006 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Koffiezuiper schreef op maandag 03 april 2006 @ 01:14:
Die text krijg je toch alleen als je voor het eerst online gaat? En dus automatisch krijgt via het internet, om te kijken of het werkt..een test dus :P Dat dacht ik namelijk :P
De meest logische verklaring is dat NoE een test met het online systeem voor AC heeft uitgevoerd in januari en vervolgens vergeten is het testbericht uit te zettten. Het lijkt mij niet de bedoeling dat spelers ineens dit soort meldingen te zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
googlen naar bonsaikitten geeft ook veel hits, 't is toch echt een hoax ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Vraag:

Weten jullie waar ik het volgende kan krijgen

Een thumb geval voor de DS (niet die er bij zit) maar dan met een stukje stylus eraan. Het is zeg maar een rubber bandje die schuif je over je duim en dan zit er aan de onderkant 1 cm stylus aan. Zag er laatst iemand mee spelen. Lijkt met erg fijn, metroid, kirby etc..

Ik zou graag het merk te weten willen komen en een winkel waar ik ze kan kopen.

[ Voor 16% gewijzigd door S2S op 03-04-2006 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 13:27

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

S2S schreef op maandag 03 april 2006 @ 08:53:
Vraag:

Weten jullie waar ik het volgende kan krijgen

Een thumb geval voor de DS (niet die er bij zit) maar dan met een stukje stylus eraan. Het is zeg maar een rubber bandje die schuif je over je duim en dan zit er aan de onderkant 1 cm stylus aan. Zag er laatst iemand mee spelen. Lijkt met erg fijn, metroid, kirby etc..

Ik zou graag het merk te weten willen komen en een winkel waar ik ze kan kopen.
Een aantal posts terug zei Heankey hetvolgende:
Hankey schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 23:25:
* Spike_wolf is vandaag weer even wezen shoppen:

Bij de Bart Smit hadden ze Big Ben accessoire kitjes liggen met 2 screen protectors (1 boven, 1 onder, 2 stylussen, 2 duimstylussen (stuk relaxer dan de thumbstrap, omdat dat irri koortje niet in de weg zit), 3 DS cartridge hoesjes en een stofdoekje voor maar 3 euro! Daarnaast hadden ze nog een handig opslag doosje voor 9 GBA & 10 DS cartridges voor 5 euro, dus die heb ik ook maar meteen meegenomen. Daarna naar de Makro en daar lag Tony Hawk American Sk8land in de aanbieding voor 26 euro :). Oftwel, ik kan er weer ffies tegenaan :P...
ff langs de Bart Smit dus ;)
Heb je er gelijk twee, en nog een hoop andere meuk voor 3 euro :)
Moet er zelf ook nog ff langs.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Spike_wolf schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:29:
[...]

Een aantal posts terug zei Heankey hetvolgende:

[...]

ff langs de Bart Smit dus ;)
Heb je er gelijk twee, en nog een hoop andere meuk voor 3 euro :)
Moet er zelf ook nog ff langs.
Bedankt joh.

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 03-04-2006 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Is het zo dat Nintendo nu ALLEEN nog maar DS lites produceert of maken ze ook nog de "oude" ds-en :?

[ Voor 11% gewijzigd door cc12 op 03-04-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
Alleen Lites volgens mij. Lijkt me ook wel zo logisch, aangezien de Lite puur een verbetering is van het origineel. De GBA SP & Micro kunnen bv. naast elkaar blijven bestaan ivm. met de verschillende groottes van de schermen, maar de GBA SP is toch ook als vervanging voor de originele GBA gekomen...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Graag officiele bronnen of ze wel of niet alleen maar lites produceren.

Ik denk dat ze ook alleen maar lites produceren. Maar ik wil het graag officieel horen van big N. Ergens een bron? Anywhere?

[ Voor 73% gewijzigd door cc12 op 03-04-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Het lijkt mij juist niet eigenlijk. Kunnen ze de consument de keuze bieden. Net als de 360 twee opties biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
cc12 schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:34:
Graag officiele bronnen of ze wel of niet alleen maar lites produceren.

Ik denk dat ze ook alleen maar lites produceren. Maar ik wil het graag officieel horen van big N. Ergens een bron? Anywhere?
Die bronnen zijn er nog niet :P

Ik weet wel dat in Japan zowel de gewone DS en de DS Lite helemaal uitverkocht zijn en dat er op dit moment alle productiecapaciteit daar wordt besteed aan de DS Lite. Het lijkt me daarom waarschijnlijk dat ze iig geen gewone DS'en meer zullen produceren en helemaal op de Lite gaan overstappen...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Ik denk het ook. (Goedkoper om te produceren).

Het wordt eens tijd dat ze bij Sony de psp ook onderhanden gaan nemen. Ik vind het een grote mormel. En onhandig om mee te nemen. Aan de ds lite kan Sony een voorbeeld nemen.

[ Voor 23% gewijzigd door cc12 op 03-04-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

cc12 schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:46:
Ik denk het ook. (Goedkoper om te produceren).

Het wordt eens tijd dat ze bij Sony de psp ook onderhanden gaan nemen. Ik vind het een grote mormel. En onhandig om mee te nemen. Aan de ds lite kan Sony een voorbeeld nemen.
Het heeft ergens in dit topic gestaan met een bron erbij: later dit jaar wordt de produktie van de originele DS stilgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Voor mensen die op de Lite zitten te wachten, ik zit in Japan en ik kan er ook niet aan komen :p

Echt niet normaal hoe snel dat ding uitverkocht was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het wordt eens tijd dat ze bij Sony de psp ook onderhanden gaan nemen. Ik vind het een grote mormel.
Hebben ze al gedaan, hij is even groot gebleven. (Zoveel ruimte is er al niet rond het scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Was van het weekend bij de plaatselijke Bart Smit en zag dat ze demo pod daar hadden geupdate met Animal Crossing erin. Maar verder stond er op de poster rondom de POD: WiFi Hotspot, dus je kon er online gamen. Er er stond dat je je DS moest meenemen om Demo's te downloaden en als je Nintendogs had moest je die in bark mode zetten en dan kon je hem uitlaten en kreeg je een presentje ofzoiets.

Ben toen even naar huis gegaan(woon er 2 min vandaan) 3 ds-en gepakt en ik hoopte op wat mooie demos te scoren. Maar kwam bedrogen uit. Het was niet makkelijk om de demo's te krijgen want de Demo download station staat niet bij de DS demo pod maar ergens anders. Heb met mn ds rond gelopen door de winkel voor een wat beter bereik, bij de kassa had ik 2 streepjes.
Ze hadden maar 2 demos: Meteos & Polarium. Polarium heb ik zelf al,heb Meteos maar gedownload. Verder heb ik nog geprobeerd online te gaan met MP:H maar dat werkte (nog) niet.

Maar in ieder geval goed nieuws dat de download station/Hot Spots ook hier in NL zijn aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-01-2024
MetroidPrime schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:56:

Ik kreeg die berichten ook.

Oja, waar kan ik een _up to date_ lijst met friendcodes vinden en mijne neerzetten? Of mag ik hier vriendelijk vragen wie een aardig AC-character genaamd Angela met een jurkje aan en roze haar met staartjes erin, in zijn dorp wil laten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Otherside schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:58:
[...]

Ik kreeg die berichten ook.

Oja, waar kan ik een _up to date_ lijst met friendcodes vinden en mijne neerzetten? Of mag ik hier vriendelijk vragen wie een aardig AC-character genaamd Angela met een jurkje aan en roze haar met staartjes erin, in zijn dorp wil laten? :P
Lees de topicstart eens. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 03-04-2006 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
MaxBurn schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:57:
[...]
Hebben ze al gedaan, hij is even groot gebleven. (Zoveel ruimte is er al niet rond het scherm)
Het enigste wat ze gedaan hebben is een nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
wanneer komt de DS lite uit dan? (in nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:30
Is nog niet bekend, maar iets rond september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

cc12 schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:09:
[...]
Het enigste wat ze gedaan hebben is een nieuwe firmware.
Eh nee, er zit 4GB geheugen in...en een camera bij.

http://www.pspworld.com/s...ideo-streaming-003145.php
http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=22690

Hij wordt ook ietsjes dunner.

[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 03-04-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

En 2x zo duur :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Helaas is dit niet officieel bevestigd. Volgens mij weet Sony niet welke kant ze op willen met hun psp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Je kunt nu aangeven of je ACWW gate open staat op de Friend Code Database. Dit bevordert wellicht tripjes naar elkaars dorpjes :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

me_mrtn schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:27:
Is nog niet bekend, maar iets rond september
Is de enige bron daarvoor die DS Lite op Amazon.fr? Ik zit namelijk met m'n cursor klaar om op Order te klikken bij een importsite, maar ik wil liever wachten tot Mei, de datum die ik verwacht... (M'n order op Lik-Sang heb ik gecanceled trouwens)

[ Voor 8% gewijzigd door jelbo op 03-04-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Sur_G schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:03:
Was van het weekend bij de plaatselijke Bart Smit en zag dat ze demo pod daar hadden geupdate met Animal Crossing erin. Maar verder stond er op de poster rondom de POD: WiFi Hotspot, dus je kon er online gamen. Er er stond dat je je DS moest meenemen om Demo's te downloaden en als je Nintendogs had moest je die in bark mode zetten en dan kon je hem uitlaten en kreeg je een presentje ofzoiets.

Ben toen even naar huis gegaan(woon er 2 min vandaan) 3 ds-en gepakt en ik hoopte op wat mooie demos te scoren. Maar kwam bedrogen uit. Het was niet makkelijk om de demo's te krijgen want de Demo download station staat niet bij de DS demo pod maar ergens anders. Heb met mn ds rond gelopen door de winkel voor een wat beter bereik, bij de kassa had ik 2 streepjes.
Ze hadden maar 2 demos: Meteos & Polarium. Polarium heb ik zelf al,heb Meteos maar gedownload. Verder heb ik nog geprobeerd online te gaan met MP:H maar dat werkte (nog) niet.

Maar in ieder geval goed nieuws dat de download station/Hot Spots ook hier in NL zijn aangekomen.
Hahha.... blijkbaar was het nog niet officieel. Had ik even een primeur ;)
zie hier --> http://ds-x2.com/index.php?id=5021

[ Voor 68% gewijzigd door Sur_G op 04-04-2006 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Haha, ze gebruiken jou (waarschijnlijk) ook als bron. :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Ja, het lijkt bijna op een rechtstreekse vertaling :+

Nu maar hopen dat er binnenkort demo´s van NSMB of Zelda: DS op komen (Wishfull thinking) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Sur_G op 04-04-2006 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Captain N schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 00:24:
Haha, ze gebruiken jou (waarschijnlijk) ook als bron. :D
Doe ik ook ;)
Nintendo BeNeLux had nog niet officieel aangekondigd dat wij de stations ook kregen. UK en NOA hadden dat wel gedaan... Zijn we verdikkie nog eerder ook dan de UK.
Overigens was er nog iemand die ze gespot heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Blackbird-ce schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:18:
[...]

Doe ik ook ;)
Nintendo BeNeLux had nog niet officieel aangekondigd dat wij de stations ook kregen. UK en NOA hadden dat wel gedaan... Zijn we verdikkie nog eerder ook dan de UK.
Overigens was er nog iemand die ze gespot heeft.
In Amsterdam heb ik ze ook al op meerdere plekken zien staan (Kalverstraat Bart Smit bv.)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

In de Media Markt hier in Alphen staat al maanden zo'n zwarte doos met de tekst "No download possible from this side". Dus ik er omheen gelopen met m'n DS, maar niks gevonden.

Hoe zou je dat moeten downloaden eigenlijk? B) Ik had DS Download Play gedaan...

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Jah gewoon via download play, maar je kreeg geen demos te zien? Je moet wel een tijdje wachten hoor, als je niets blijft zien dan moet je even (hoe gek het ook klinkt) door de winkel lopen :P Kijken waar je meer verbinding hebt. Dan moeten ze op een gegeven moment wel verschijnen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 16:15
Sur_G schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 00:14:
[...]

Hahha.... blijkbaar was het nog niet officieel. Had ik even een primeur ;)
zie hier --> http://ds-x2.com/index.php?id=5021
Zo'n download station stond al ongeveer 1,5 a 2 maanden hier bij MM Leeuwarden? Dacht dat ze onderhand wel overal stonden eigenlijk :P Inhoud van dat station is ook wel geinig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Hey weet iemand of Guilty Gear: Dust Strikers, single cartridge multiplay gaat ondersteunen?
Het lijkt me een mooie game maar dan moet het niet multi cartridge worden want dan laat ik hem links liggen.

Guile Gear DS wordt op 18 april gereleased in Noord Amerika

http://www.guiltygeards.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:59

SD5k

>4&X

Sur_G schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:48:
Hey weet iemand of Guilty Gear: Dust Strikers, single cartridge multiplay gaat ondersteunen?
Het lijkt me een mooie game maar dan moet het niet multi cartridge worden want dan laat ik hem links liggen.

Guile Gear DS wordt op 18 april gereleased in Noord Amerika

http://www.guiltygeards.com
Jezus, dan al, ik ben er ook wel benieuwd naar, een combinatie van het platformvechten ala SSB en de bizarre personages en uitgebreide moves van Guilty Gear. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nieuwe weekaanbieding van Play-Asia: Seiken Densetsu DS - Children of Mana voor € 16,50. Helaas mag je er maar één per klant kopen. Ik had er wel een paar op eBay willen zetten.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Laatst online: 05-07 17:18
dit ding stond een tijdje terug bij de wehkamp volgensmij :D
Afbeeldingslocatie: http://www.luukvanderg.nl/dump/superds.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Laatst online: 26-06 23:59
alleen wat moet je met de japanse versie als je geen japans kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
hellrazor schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:13:
alleen wat moet je met de japanse versie als je geen japans kan :P
Square-kennende ben je beter af met de Japanse versie + woordenboek. Square staat nou niet bekend bekend om hun goede vertalingen. Je mist zoveel sfeer en emotie als je bijv. Final Fantasy in het engels speelt.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
op ebay heb je een aantal DS lite's staan maar als je 1 uit hongkong koopt is de firmware dan niet in chinese tekens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:55

NetAmp

"for indoor use only"

Zou het helpen als ik een brief schrijf naar Nintendo dat een DS Lite mijn enige redding is? O-)
Vast niet he... :'(
lukaso schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:09:
dit ding stond een tijdje terug bij de wehkamp volgensmij :D
Dat 9-in-1 ding is een schrale troost (heeft maar 1 scherm :O ) *LOL*

Terwijl we wachten op nieuws van Nintendo, maar even een grappig filmpje (+/-16 minuten):
http://www.6pack.tv/Default.asp?log=1022&cont=viewLog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:37:
op ebay heb je een aantal DS lite's staan maar als je 1 uit hongkong koopt is de firmware dan niet in chinese tekens?
Firmware is overal hetzelfde en staat (uit mn hoofd) 6 verschillende talen toe. Kan alleen wel zo zijn dat hij is ingesteld op een andere taal dan je wilt. Beetje door de menu-tjes heen gaan (plaatjes, dus is te doen) om de taal goed in te stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
ari3 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:54:
Nieuwe weekaanbieding van Play-Asia: Seiken Densetsu DS - Children of Mana voor € 16,50. Helaas mag je er maar één per klant kopen. Ik had er wel een paar op eBay willen zetten.
Weet jij zo of je voor de multiplayer stand meerdere cartridges nodig hebt?

Edit:
Heeft iemand hier nog een 5$ coupon liggen voor play asia? Ik heb er 1 liggen van mijn laatste order die wil ik graag ruilen met die van jouw.

[ Voor 15% gewijzigd door Sur_G op 04-04-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Sur_G schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:32:
[...]
Nee, meerdere carts zijn nodig voor de multiplayer stand. Ook logisch voor zo'n spel. Je kunt moeilijk de hele RPG-wereld overbeamen.
Edit:
Heeft iemand hier nog een 5$ coupon liggen voor play asia? Ik heb er 1 liggen van mijn laatste order die wil ik graag ruilen met die van jouw.
Waarom wil je ruilen? Je kunt je eigen coupon toch gewoon gebruiken voor je eigen order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Volgens mij kan dat niet, heb het nog geprobeerd en het werkte niet. Het staat trouwens ook op de coupon: `Feel Free to pass this coupon to a friend you can not use it by yourself`

Oeps, my bad. Het werkt wel, had niet genoeg items(waarde) in mn cart.

[ Voor 19% gewijzigd door Sur_G op 04-04-2006 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Blackbird-ce schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:04:
[...]

Firmware is overal hetzelfde en staat (uit mn hoofd) 6 verschillende talen toe. Kan alleen wel zo zijn dat hij is ingesteld op een andere taal dan je wilt. Beetje door de menu-tjes heen gaan (plaatjes, dus is te doen) om de taal goed in te stellen :)
dus ik zou zonder problemen een via ebay kunnen bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Is er iemand die in zijn dorp bij Nook een bijl of een net te koop heeft waarbij ik zo online langs kan komen?

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 04-04-2006 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Sur_G schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:32:
[...]

Edit:
Ja, ik heb er 1 liggen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

play asia heeft weer volop ds lites op voorraad! voor $200.
dus betaal geen gekke prijzen op iebee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:41:
play asia heeft weer volop ds lites op voorraad! voor $200.
dus betaal geen gekke prijzen op iebee!
wat is het verschil tussen de 110 en 220 volt de oplader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:05:
[...]

wat is het verschil tussen de 110 en 220 volt de oplader?
Ja, puur de adapter. je kunt een stepdown converter kopen (230V > 110V), of een USB oplaadkabeltje voor de Lite. Of je gaat zelf aan de slag met een adapter die 12V levert (ik dacht dat de DSL dat nodig had) en de connector van de Japanse oplader voor in de DSL ;)

..
Afbeeldingslocatie: http://img116.imageshack.us/img116/2851/egmdsliterel8wy.jpg
DS Lite in Mei, volgens EGM
An EGM scan pretty much confirms what we've all been thinking: The DS Lite looks set to launch on 21 May, the same day New Super Mario Bros. bounces into stores.
Woah! US only?

[ Voor 30% gewijzigd door jelbo op 04-04-2006 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Lijkt me best wel aannemelijk dat de DSL in mei uit komt in de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wat ik me al afvraag -- correct me if I'm scheel -- is hoe die in de hand ligt. Er zijn hier een aantal Lite eigenaren. Hoe bevalt 't jullie? Fijner? Minder kramp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm :)

Net bezoekje gehad van MaxBurn, tijdens het TV kijken maar liefst 2 reclames voor DS games!

Animal Crossing en Resident Evil. Vaag zeg.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-07 23:11
Vandaag eindelijk Hunters kunnen bemachtigen! Zal meteen even iedereen uit de OP adden bij mn friendlist, heb je toch wat meer mogelijkheden in een multiplayer match :)

Overigens werkt die duim stylus echt ideaal bij Hunters, echt veel beter dan de thumb strap. Bedankt voor de tip mensen :D

[ Voor 28% gewijzigd door D3ft0n3 op 04-04-2006 23:44 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

De duim stylus? wat heb ik gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-07 23:11
apNia schreef op woensdag 05 april 2006 @ 00:04:
De duim stylus? wat heb ik gemist?
Afbeeldingslocatie: http://xs75.xs.to/pics/06143/Photo-0238.jpg

Excuses voor de wazige foto. Het is een rubber ding dat je om je duim doet en er zit een soort 'stylus-kop' op.

Zitten er 2 in een totaalpakket van 3 euro bij de bart smit :)
Overige spullen in t pakket:
- 1 x screenprotectors (voor beide schermen)
- 2 x stylus
- 3 x game opbergdoosje (wel toffe dingen vind ik zelf)
- 1 x schoonmaakdoekje
Niet slecht voor maar 3 euro dus :P

[ Voor 22% gewijzigd door D3ft0n3 op 05-04-2006 00:14 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
jelbo schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:33:
[...]

Ja, puur de adapter. je kunt een stepdown converter kopen (230V > 110V), of een USB oplaadkabeltje voor de Lite. Of je gaat zelf aan de slag met een adapter die 12V levert (ik dacht dat de DSL dat nodig had) en de connector van de Japanse oplader voor in de DSL ;)

..
[afbeelding]

[...]

Woah! US only?
op playasia hebben ze 2 versies de 110 en de 220 versie kun je de 220 versie gewoon in NL gebruiken?

oh die van 220 zijn alleen de DS normal :(

trouwens zijn bijde schermpjes touch sensitive?

[ Voor 8% gewijzigd door Bulls op 05-04-2006 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
jelbo schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:33:

[afbeelding]

An EGM scan pretty much confirms what we've all been thinking: The DS Lite looks set to launch on 21 May, the same day New Super Mario Bros. bounces into stores.

Woah! US only?
Jammer dat de US releasedate van NSMB net is teruggezet naar 15 mei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb gister een van mijn Duim-Stylii (:P) weggegeven aan maxBurn, werkt goed in iig de MP:H demo :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Ik zal die duim stylus ook eens proberen. Ben net in de controls overgestapt van stylus naar strap. Dat gaat al redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja what's wrong met de thumbstrap?

[ Voor 28% gewijzigd door apNia op 05-04-2006 10:27 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.