Bron? Vooralsnog hebben de meeste berichten het over Augustus en regelmatig zelfs over herfst. Slechts een enkeling bericht over de tweede week van Juni, wat dan in de buurt komt van Mei.
[ Voor 56% gewijzigd door Max|Burn op 01-04-2006 10:34 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bron? Vooralsnog hebben de meeste berichten het over Augustus en regelmatig zelfs over herfst. Slechts een enkeling bericht over de tweede week van Juni, wat dan in de buurt komt van Mei.
[ Voor 56% gewijzigd door Max|Burn op 01-04-2006 10:34 ]
Eén van de "bevestigingen" zou te vinden zijn in "Brain Training". De Europese versie komt rond die tijd uit en op de verpakking is een DS Lite te vinden.MaxBurn schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:14:
[...]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 01-04-2006 20:59 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Dankuwel voor de tip, ook maar ff gehaaldHankey schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 23:25:
Bij de Bart Smit hadden ze Big Ben accessoire kitjes liggen met 2 screen protectors (1 boven, 1 onder, 2 stylussen, 2 duimstylussen (stuk relaxer dan de thumbstrap, omdat dat irri koortje niet in de weg zit), 3 DS cartridge hoesjes en een stofdoekje voor maar 3 euro!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Daar kan je op 3 tientjes na een tweede krijgen en je hebt garantie.Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 23:03:
[...]
klopt , in mei komt ie uit, heb ik altijd geroepen.
de mensen die er nu 230 euro voor vbetalen zijn gewoon gek
Leg uitcc12 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 16:41:
[...]
Daar kan je op 3 tientjes na een tweede krijgen en je hebt garantie.
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 01-04-2006 18:05 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Tja, mensen vinden het nou eenmaal niet leuk om een oud model te zien laterIcelus schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:07:
[...]
Eén van de "bevestigingen" zou te vinden zijn in "Brain Training". De Europese versie komt rond die tijd uit en op de verpakking is een DS Lite te vinden.
[afbeelding]
Als ik me niet vergis kan je hiermee ook het Nintendo Wi-Fi-netwerk op, maar alleen als je de juiste drivers laadt: als je WifiMe wilt gebruiken moet je die drivers installeren, als je er gewoon mee wilt surfen en van het internet wilt gebruik maken met Nintendo Wi-Fi moet je de WifiMe drivers weer uninstallen en de gewone officiële drivers voor je kaart weer installeren.jelbo schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:46:
Ik heb zo'n RT2500 based PCI WiFi kaart gekocht om WiFiMe eens te proberen als ik m'n Lite heb. Kan ik hier ook met m'n DS mee het Internet op (bijv. MK:DS online), of heb ik dan een draadloze router of USB ding nodig? Ik weet niks van draadloze netwerken ^^o
[ Voor 56% gewijzigd door Turfschipper op 01-04-2006 20:40 ]
Komt omdat 90% van de sites wordt beheerd door jochies van 12 die alles (meestal foutief) overnemen. Volgens mij houdt Nintendo gewoon de kaken stijf op elkaar, omdat ze nog niet weten wanneer ze genoeg hebben voor de Japanse markt. Zodra ze dat weten kunnen ze pas kijken of ze genoeg kunnen produceren. En dat zullen wel zo'n miljoen moeten zijn voor de Europese en Amerikaanse markt. Want als de Lite hier in mei uitkomt, dan in ook Amerika. Jullie doen aan wishful thinking.stalscu schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 20:59:
Als je NDS lite mei googled, krijg je genoeg sites waar het staat.
En als je NDS Lite Juni, Juli, Augustus, September, November of Herfst intikt ookstalscu schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 20:59:
Als je NDS Lite Mei googled, krijg je genoeg sites waar het staat.
Also known as site #13498547 having Bashers.nl as source....
[ Voor 43% gewijzigd door Max|Burn op 02-04-2006 00:15 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ok, bleek dus een flauwe 1 april grap te zijn van DSgamer.nl.Icelus schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:37:
Nieuwe DS Zelda 23 november 2006 in Europa?! (links onder)
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Turfschipper op 02-04-2006 04:28 ]
Ja maar dan moet er wel zat productiekracht achter zitten. Kan moeilijk wat verkopen wat je nog niet hebt gemaaktstalscu schreef op zondag 02 april 2006 @ 04:26:
Lijkt mij logisch.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
80-90% van de mensen heeft geen idee dat de DS Lite eraan komt. Hoe kom je bij al je vreemde beweringen ?Op wat nietsvermoedende moeders na. Dus ze verdienen nu bijna niks aan DS verkoop.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Het kan wel, maar je moet in de town van je vriend zijn. Daar schrijf je gewoon een brief, gaat naar zijn/haar postkantoor en je kunt hem versturen naar iedereen in die town(Dus ook normale bewoners) Als er meerdere spelers in het dorp wonen kun je ook brieven naar hen sturen, ook als ze niet op je friendcodelijst staan. Ze moeten hiervoor wel de downloadfunctie aan hebben staan(Staat standaard aan, kan via de telefoon bij het starten van het spel ingesteld worden)Otherside schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:13:
Even een vraagje over Animal Crossing: Kan ik brieven versturen naar vrienden via Wi-Fi en hoe moet dat dan?
Ik begin me af te vragen of het wel kan, ik kan het met geen mogelijkheid vinden. (Er staan alleen adressen op de lijst van mijn eigen dorpsbewoners).
[ Voor 16% gewijzigd door Ronwiel op 02-04-2006 15:10 ]
80% procent?? geloof je het zelf?MaxBurn schreef op zondag 02 april 2006 @ 09:52:
[...]
80-90% van de mensen heeft geen idee dat de DS Lite eraan komt. Hoe kom je bij al je vreemde beweringen ?Dacht je dat fora zoals deze representatief zijn voor de werkelijkheid?
Maar je maakt mij niet wijs dat 80% van degenen die op het punt staan een nieuwe DS te kopen niet eens genoeg onderzoek gedaan hebben om te weten dat er een nieuwe komt, dus wat dat betreft heeft hij gewoon gelijkSur_G schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:19:
Denk wel dat MaxBurn gelijk heeft in dit geval. Niet iedereen is Nintendo freak/fan zoals de mensen die op dit soort fora aanwezig zijn.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
[ Voor 25% gewijzigd door MetroidPrime op 02-04-2006 21:19 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik heb idd ook dat test bericht gehad, geen idee wat ik daar mee moest.MetroidPrime schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:56:
Ben ik de enige die test-berichten is tegengekomen in Animal Crossing??? Ik kreeg een English Test brief van Nintendo en op mijn prikbord is een BBS-test post verschenen.
Mijn friendscode staat op de lijst en ik heb ook al een aantal codes van de lijst toegevoegd.
Bulletin:Letter Test
English
Version 3
20060201
Iemand enige idee?BBS Test
English
Version 3
20060201
Staat er toch?El_Quedro schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:37:
[...]
Ik heb idd ook dat test bericht gehad, geen idee wat ik daar mee moest.
Er stond een soort van code onder wat leek op een datum..
Mailtje:
[...]
Bulletin:
[...]
Iemand enige idee?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Je bent een dag te laat.S2S schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:45:
[...]
Staat er toch?
OMG het is een DS-virus, je save AC gewist
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
[ Voor 3% gewijzigd door Koffiezuiper op 03-04-2006 01:15 ]
De meest logische verklaring is dat NoE een test met het online systeem voor AC heeft uitgevoerd in januari en vervolgens vergeten is het testbericht uit te zettten. Het lijkt mij niet de bedoeling dat spelers ineens dit soort meldingen te zien krijgen.Koffiezuiper schreef op maandag 03 april 2006 @ 01:14:
Die text krijg je toch alleen als je voor het eerst online gaat? En dus automatisch krijgt via het internet, om te kijken of het werkt..een test dusDat dacht ik namelijk
googlen naar bonsaikitten geeft ook veel hits, 't is toch echt een hoax ;-)stalscu schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 20:59:
Als je NDS lite mei googled, krijg je genoeg sites waar het staat.
[ Voor 16% gewijzigd door S2S op 03-04-2006 09:07 ]
Een aantal posts terug zei Heankey hetvolgende:S2S schreef op maandag 03 april 2006 @ 08:53:
Vraag:
Weten jullie waar ik het volgende kan krijgen
Een thumb geval voor de DS (niet die er bij zit) maar dan met een stukje stylus eraan. Het is zeg maar een rubber bandje die schuif je over je duim en dan zit er aan de onderkant 1 cm stylus aan. Zag er laatst iemand mee spelen. Lijkt met erg fijn, metroid, kirby etc..
Ik zou graag het merk te weten willen komen en een winkel waar ik ze kan kopen.
ff langs de Bart Smit dusHankey schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 23:25:
* Spike_wolf is vandaag weer even wezen shoppen:
Bij de Bart Smit hadden ze Big Ben accessoire kitjes liggen met 2 screen protectors (1 boven, 1 onder, 2 stylussen, 2 duimstylussen (stuk relaxer dan de thumbstrap, omdat dat irri koortje niet in de weg zit), 3 DS cartridge hoesjes en een stofdoekje voor maar 3 euro! Daarnaast hadden ze nog een handig opslag doosje voor 9 GBA & 10 DS cartridges voor 5 euro, dus die heb ik ook maar meteen meegenomen. Daarna naar de Makro en daar lag Tony Hawk American Sk8land in de aanbieding voor 26 euro. Oftwel, ik kan er weer ffies tegenaan
...
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Bedankt joh.Spike_wolf schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:29:
[...]
Een aantal posts terug zei Heankey hetvolgende:
[...]
ff langs de Bart Smit dus
Heb je er gelijk twee, en nog een hoop andere meuk voor 3 euro
Moet er zelf ook nog ff langs.
[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 03-04-2006 09:42 ]
[ Voor 11% gewijzigd door cc12 op 03-04-2006 12:30 ]
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
[ Voor 73% gewijzigd door cc12 op 03-04-2006 12:37 ]
Die bronnen zijn er nog nietcc12 schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:34:
Graag officiele bronnen of ze wel of niet alleen maar lites produceren.
Ik denk dat ze ook alleen maar lites produceren. Maar ik wil het graag officieel horen van big N. Ergens een bron? Anywhere?
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
[ Voor 23% gewijzigd door cc12 op 03-04-2006 12:49 ]
Het heeft ergens in dit topic gestaan met een bron erbij: later dit jaar wordt de produktie van de originele DS stilgelegd.cc12 schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:46:
Ik denk het ook. (Goedkoper om te produceren).
Het wordt eens tijd dat ze bij Sony de psp ook onderhanden gaan nemen. Ik vind het een grote mormel. En onhandig om mee te nemen. Aan de ds lite kan Sony een voorbeeld nemen.
Hebben ze al gedaan, hij is even groot gebleven. (Zoveel ruimte is er al niet rond het scherm)Het wordt eens tijd dat ze bij Sony de psp ook onderhanden gaan nemen. Ik vind het een grote mormel.
Ik kreeg die berichten ook.MetroidPrime schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:56:
Ben ik de enige die test-berichten is tegengekomen in Animal Crossing??? Ik kreeg een English Test brief van Nintendo en op mijn prikbord is een BBS-test post verschenen.
Mijn friendscode staat op de lijst en ik heb ook al een aantal codes van de lijst toegevoegd.
Lees de topicstart eens.Otherside schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:58:
[...]
Ik kreeg die berichten ook.
Oja, waar kan ik een _up to date_ lijst met friendcodes vinden en mijne neerzetten? Of mag ik hier vriendelijk vragen wie een aardig AC-character genaamd Angela met een jurkje aan en roze haar met staartjes erin, in zijn dorp wil laten?
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 03-04-2006 17:32 ]
Het enigste wat ze gedaan hebben is een nieuwe firmware.MaxBurn schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:57:
[...]
Hebben ze al gedaan, hij is even groot gebleven. (Zoveel ruimte is er al niet rond het scherm)
Eh nee, er zit 4GB geheugen in...en een camera bij.cc12 schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:09:
[...]
Het enigste wat ze gedaan hebben is een nieuwe firmware.
[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 03-04-2006 19:40 ]
Helaas is dit niet officieel bevestigd. Volgens mij weet Sony niet welke kant ze op willen met hun psp.MaxBurn schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:38:
[...]
Eh nee, er zit 4GB geheugen in...en een camera bij.
http://www.pspworld.com/s...ideo-streaming-003145.php
http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=22690
Hij wordt ook ietsjes dunner.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Is de enige bron daarvoor die DS Lite op Amazon.fr? Ik zit namelijk met m'n cursor klaar om op Order te klikken bij een importsite, maar ik wil liever wachten tot Mei, de datum die ik verwacht... (M'n order op Lik-Sang heb ik gecanceled trouwens)me_mrtn schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:27:
Is nog niet bekend, maar iets rond september
[ Voor 8% gewijzigd door jelbo op 03-04-2006 21:05 ]
Hahha.... blijkbaar was het nog niet officieel. Had ik even een primeurSur_G schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:03:
Was van het weekend bij de plaatselijke Bart Smit en zag dat ze demo pod daar hadden geupdate met Animal Crossing erin. Maar verder stond er op de poster rondom de POD: WiFi Hotspot, dus je kon er online gamen. Er er stond dat je je DS moest meenemen om Demo's te downloaden en als je Nintendogs had moest je die in bark mode zetten en dan kon je hem uitlaten en kreeg je een presentje ofzoiets.
Ben toen even naar huis gegaan(woon er 2 min vandaan) 3 ds-en gepakt en ik hoopte op wat mooie demos te scoren. Maar kwam bedrogen uit. Het was niet makkelijk om de demo's te krijgen want de Demo download station staat niet bij de DS demo pod maar ergens anders. Heb met mn ds rond gelopen door de winkel voor een wat beter bereik, bij de kassa had ik 2 streepjes.
Ze hadden maar 2 demos: Meteos & Polarium. Polarium heb ik zelf al,heb Meteos maar gedownload. Verder heb ik nog geprobeerd online te gaan met MP:H maar dat werkte (nog) niet.
Maar in ieder geval goed nieuws dat de download station/Hot Spots ook hier in NL zijn aangekomen.
[ Voor 68% gewijzigd door Sur_G op 04-04-2006 00:14 ]
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 3% gewijzigd door Sur_G op 04-04-2006 00:47 ]
Doe ik ookCaptain N schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 00:24:
Haha, ze gebruiken jou (waarschijnlijk) ook als bron.
In Amsterdam heb ik ze ook al op meerdere plekken zien staan (Kalverstraat Bart Smit bv.)Blackbird-ce schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:18:
[...]
Doe ik ook
Nintendo BeNeLux had nog niet officieel aangekondigd dat wij de stations ook kregen. UK en NOA hadden dat wel gedaan... Zijn we verdikkie nog eerder ook dan de UK.
Overigens was er nog iemand die ze gespot heeft.
This space is occupied
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Zo'n download station stond al ongeveer 1,5 a 2 maanden hier bij MM Leeuwarden? Dacht dat ze onderhand wel overal stonden eigenlijkSur_G schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 00:14:
[...]
Hahha.... blijkbaar was het nog niet officieel. Had ik even een primeur![]()
zie hier --> http://ds-x2.com/index.php?id=5021
Jezus, dan al, ik ben er ook wel benieuwd naar, een combinatie van het platformvechten ala SSB en de bizarre personages en uitgebreide moves van Guilty Gear.Sur_G schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:48:
Hey weet iemand of Guilty Gear: Dust Strikers, single cartridge multiplay gaat ondersteunen?
Het lijkt me een mooie game maar dan moet het niet multi cartridge worden want dan laat ik hem links liggen.
Guile Gear DS wordt op 18 april gereleased in Noord Amerika
http://www.guiltygeards.com
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Square-kennende ben je beter af met de Japanse versie + woordenboek. Square staat nou niet bekend bekend om hun goede vertalingen. Je mist zoveel sfeer en emotie als je bijv. Final Fantasy in het engels speelt.hellrazor schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:13:
alleen wat moet je met de japanse versie als je geen japans kan
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Dat 9-in-1 ding is een schrale troost (heeft maar 1 schermlukaso schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:09:
dit ding stond een tijdje terug bij de wehkamp volgensmij
Firmware is overal hetzelfde en staat (uit mn hoofd) 6 verschillende talen toe. Kan alleen wel zo zijn dat hij is ingesteld op een andere taal dan je wilt. Beetje door de menu-tjes heen gaan (plaatjes, dus is te doen) om de taal goed in te stellenWSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:37:
op ebay heb je een aantal DS lite's staan maar als je 1 uit hongkong koopt is de firmware dan niet in chinese tekens?
Weet jij zo of je voor de multiplayer stand meerdere cartridges nodig hebt?ari3 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:54:
Nieuwe weekaanbieding van Play-Asia: Seiken Densetsu DS - Children of Mana voor € 16,50. Helaas mag je er maar één per klant kopen. Ik had er wel een paar op eBay willen zetten.
[ Voor 15% gewijzigd door Sur_G op 04-04-2006 16:38 ]
Nee, meerdere carts zijn nodig voor de multiplayer stand. Ook logisch voor zo'n spel. Je kunt moeilijk de hele RPG-wereld overbeamen.Sur_G schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:32:
[...]
Weet jij zo of je voor de multiplayer stand meerdere cartridges nodig hebt?
Waarom wil je ruilen? Je kunt je eigen coupon toch gewoon gebruiken voor je eigen order?Edit:
Heeft iemand hier nog een 5$ coupon liggen voor play asia? Ik heb er 1 liggen van mijn laatste order die wil ik graag ruilen met die van jouw.
[ Voor 19% gewijzigd door Sur_G op 04-04-2006 16:55 ]
dus ik zou zonder problemen een via ebay kunnen bestellen?Blackbird-ce schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:04:
[...]
Firmware is overal hetzelfde en staat (uit mn hoofd) 6 verschillende talen toe. Kan alleen wel zo zijn dat hij is ingesteld op een andere taal dan je wilt. Beetje door de menu-tjes heen gaan (plaatjes, dus is te doen) om de taal goed in te stellen
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 04-04-2006 19:14 ]
Ja, ik heb er 1 liggen hier.Sur_G schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:32:
[...]
Weet jij zo of je voor de multiplayer stand meerdere cartridges nodig hebt?
Edit:
Heeft iemand hier nog een 5$ coupon liggen voor play asia? Ik heb er 1 liggen van mijn laatste order die wil ik graag ruilen met die van jouw.
Anoniem: 87302
wat is het verschil tussen de 110 en 220 volt de oplader?Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:41:
play asia heeft weer volop ds lites op voorraad! voor $200.
dus betaal geen gekke prijzen op iebee!
Ja, puur de adapter. je kunt een stepdown converter kopen (230V > 110V), of een USB oplaadkabeltje voor de Lite. Of je gaat zelf aan de slag met een adapter die 12V levert (ik dacht dat de DSL dat nodig had) en de connector van de Japanse oplader voor in de DSLWSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:05:
[...]
wat is het verschil tussen de 110 en 220 volt de oplader?
Woah! US only?An EGM scan pretty much confirms what we've all been thinking: The DS Lite looks set to launch on 21 May, the same day New Super Mario Bros. bounces into stores.
[ Voor 30% gewijzigd door jelbo op 04-04-2006 23:45 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
[ Voor 28% gewijzigd door D3ft0n3 op 04-04-2006 23:44 ]
Ignorance Is Bliss
apNia schreef op woensdag 05 april 2006 @ 00:04:
De duim stylus? wat heb ik gemist?
[ Voor 22% gewijzigd door D3ft0n3 op 05-04-2006 00:14 ]
Ignorance Is Bliss
op playasia hebben ze 2 versies de 110 en de 220 versie kun je de 220 versie gewoon in NL gebruiken?jelbo schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:33:
[...]
Ja, puur de adapter. je kunt een stepdown converter kopen (230V > 110V), of een USB oplaadkabeltje voor de Lite. Of je gaat zelf aan de slag met een adapter die 12V levert (ik dacht dat de DSL dat nodig had) en de connector van de Japanse oplader voor in de DSL
..
[afbeelding]
DS Lite in Mei, volgens EGM
[...]
Woah! US only?
[ Voor 8% gewijzigd door Bulls op 05-04-2006 01:53 ]
Jammer dat de US releasedate van NSMB net is teruggezet naar 15 meijelbo schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:33:
[afbeelding]
DS Lite in Mei, volgens EGM
An EGM scan pretty much confirms what we've all been thinking: The DS Lite looks set to launch on 21 May, the same day New Super Mario Bros. bounces into stores.
Woah! US only?
[ Voor 28% gewijzigd door apNia op 05-04-2006 10:27 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq