Het Nintendo DS Topic Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.947 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

SoulWar1 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:17:
[...]

Bij een slecht signaal (1 of 2 hokjes ontvangst) zou ik een ander kanaal proberen of de antenne op de wireless router in een andere positie brengen. Mogelijke stoorsignalen worden uitgezonden door o.a. een magnetron maar als je andere draadloze apparatuur (denk aan laptop) wel goed werkt zou ik hier niet zoeken.

Als het signaal wel sterk is op je DS (3 hokjes) dan zou ik eens verschillende instellingen proberen zoals de beveiliging van je wifi halen of 11 mbits forceren, misschien werkt een firmware update van de router zelfs.

Dit alles ervanuitgaande dat andere DS spellen ook niet lekker werken op wifi.
Ik heb iig geen lag of connectie errors als ik MPH online speel, dus het ligt niet aan nintendo's servers. Hopelijk vind je de oplossing, kunnen we eindelijk eens knallen :)
Heb 3 hokjes ontvangst me broer heeft even met wat router instellingen zitten klooien nieuwe wep-key etc. Nieuw IP maar niks werkt. Ook krijgt de DS maar 1Mbit binnen of dat genoeg is weet ik niet maar morgen sluit hij even een laptop op het netwerk aan om te kijken of het aan me DS ligt of aan het netwerk. Heb door het geknoei 10% van me connection rate verloren en me 2e ranking star Het is echt zwaar bagger dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-07 07:55
Hm, ik heb mijn verbinding nog eens nagekeken en mijn DS haalt ook maar 2 Mbits dus dat zal niet veel uitmaken. Zoveel data verstuurd ie nou ook weer niet. Ik zag je net online maar je joinde mijn game niet :'(

Vind het ook beetje raar gemaakt dat je op geen enkele manier berichten kunt verzenden naar iemand in je Friends list. Alleen als je in dezelfde game zit dus.
(Hint, controleer de friend/rival games van tijd tot tijd als je online speelt :Y) )

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Was aan het proberen om te connecten en te pingen. daarom joinde ik niet. Weet nog steeds niet waarom ik zoveel lag heb en waarom me connectie zo slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

seamus21 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 13:22:
Ik rij op Cheep Cheep Beach (CCB) :

3lap: 1:37:944
flap: 31:989
Haha, okee, bijna 4 seconden sneller dan mijn tijd. :p
Ik heb weer wat te doen voorlopig.
Een paar tips. Je kan de meeste tijd winnen door de shroom door het 2e stukje water te gebruiken zodat je net voor de 2 houten schansjes uitkomt.
Ja, ik ben nog steeds een beetje aan het zoeken wat de beste plek is om het water in te gaan, en hoe ver je precies kunt komen met een paddestoel.
Neem niet de grote schans maar ga er links langs.
Links? Weet je zeker? Dat voelt heel onnatuurlijk... ruime bochten duren toch per definitie langer?

Moet wel zeggen dat ik me nu met de time trials toch weer het beste vermaak met Mario Kart. :) Eindelijk kun je gewoon ongehinderd aan je prestaties werken zonder de hele tijd lastig gevallen te worden door blauwe schilden en blimsemaanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Blackbird-ce schreef op zondag 26 maart 2006 @ 23:47:
[...]Er is een Japans spelletje waarbij je 'zoek de verschillen' krijgt. De naam ervan is mij echter ontschoten...
Dat heet Miss Land - Machigai Sagashi Game. Edit: never mind, dit is PS1 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door ari3 op 27-03-2006 21:56 . Reden: Ik moet leren lezen... ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Laatst online: 05-07 17:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-07 20:54
Even een vraagje voor de (blijkbaar vele) mensen die via lik-sang importeren, hoe doen jullie dat met het betalen? Kun je het geld gewoon overmaken vanuit NL of hebben jullie allemaal een Visa/Mastercard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
Mitt3nz schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:26:
Even een vraagje voor de (blijkbaar vele) mensen die via lik-sang importeren, hoe doen jullie dat met het betalen? Kun je het geld gewoon overmaken vanuit NL of hebben jullie allemaal een Visa/Mastercard?
Ik heb het geld overgemaakt naar hun bank in Duitsland aangezien ik geen creditcard heb.
Achteraf gezien had ik beter via Paypal kunnen betalen. Overboeken naar het buitenland kost iets van 5 euro extra.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Hoe gaat dat met Paypal dan? Dan moet je toch ook geld overmaken lijkt me?

[ Voor 42% gewijzigd door Mitt3nz op 27-03-2006 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mitt3nz schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:49:
Hoe gaat dat met Paypal dan? Dan moet je toch ook geld overmaken lijkt me?
Je hebt nog geen paypal-account?

Die maak je aan op paypal.nl.

Daarna log je in op je account en kies je voor het tabblad "Add Funds"

Op het volgende scherm klik je op "Transfer Funds From a Bank Account in the Netherlands"

Vervolgens krijg je het bankrekeningnummer van Paypal (bij een bank in Amsterdam) waar je het geld naar over kunt maken, samen met een code die je dan bij het overmaken in moet vullen bij betalingskenmerk, zodat ze zien dat het geld van jou afkomstig is.

Dat duurt een dag of 3, en dan wordt het bijgeschreven op je paypal-account. Lik-Sang betalen is daarna een kwestie van seconden.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 28-03-2006 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Ah, ok. Bedankt voor de uitleg :)

[ Voor 126% gewijzigd door Mitt3nz op 28-03-2006 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

SoulWar1 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:44:
[...]

Ik heb het geld overgemaakt naar hun bank in Duitsland aangezien ik geen creditcard heb.
Achteraf gezien had ik beter via Paypal kunnen betalen. Overboeken naar het buitenland kost iets van 5 euro extra.
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe het nu precies zit met geld over maken naar buitenlandse rekeningen. Als ik bij Rabobank internetbankieren kies om alle kosten op mijn rekening te laten zetten van de transactie kost het me geld. Kies ik echter om de kosten te delen met de ontvanger, kost het mij niks. En aangezien ik het wel eens per ongeluk had gedaan, maar daar van de ontvanger nooit wat van heb gehoord blijkbaar ook niks voor de ontvanger. :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Anoniem: 104593 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:58:
Ik probeer nu sinds gistermiddag normaal metroid te spelen op NintendowifiConnection maar ik heb constant lag en errors. Nu denk ik dus dat iets storing veroorzaakt maar ik heb geen idee wat. Wat kan storing veroorzaken.Boxen, computers(staat een kast open bij me broer),??
Ik heb gelezen dat er een storing is bij Nintendo, kan even de link naar het forum niet vinden. Maar het stat ergens op het nintendo.com forum iig.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Captain N schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 02:20:
[...]

Ik snap nog steeds niet helemaal hoe het nu precies zit met geld over maken naar buitenlandse rekeningen. Als ik bij Rabobank internetbankieren kies om alle kosten op mijn rekening te laten zetten van de transactie kost het me geld. Kies ik echter om de kosten te delen met de ontvanger, kost het mij niks. En aangezien ik het wel eens per ongeluk had gedaan, maar daar van de ontvanger nooit wat van heb gehoord blijkbaar ook niks voor de ontvanger. :?
Komt dat dan ook niet op je kwartaal-afrekening van de Rabo? Want dat doen ze soms op basis van achteraf doorberekenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
Helsie schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 06:57:
[...]

Komt dat dan ook niet op je kwartaal-afrekening van de Rabo? Want dat doen ze soms op basis van achteraf doorberekenen...
Ze doen het inderdaad achteraf doorberekenen, bij alle kosten op jou rekening is dat iets van 5 euro. Doe je gedeelde kosten dan is het iets van 4 euro voor jou, de rest voor de ontvanger. (Weet de preciese bedragen niet meer, maar het scheelde niet veel). Bij mijn betaling naar Duitsland benadrukte Lik-Sang dat ik alle kosten op mijn rekening moest nemen, anders kon het wel eens mis gaan. Aangezien ik geen zin had in eventuele moeilijkheden maar gewoon gedaan.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nieuwe Castlevania?
Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/images/2006/03/castlevaniads2.jpg
Bron

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151447

Aan de ambiguïteit te zien wel ja :)

Zou mooi zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Hopelijk is dit de online Castlevania die op de lijst van titels in ontwikkeling voor WiFi Connection stond die vorig jaar op de E3 werd vrijgegeven.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

SoulWar1 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 10:45:
Ze doen het inderdaad achteraf doorberekenen, bij alle kosten op jou rekening is dat iets van 5 euro. Doe je gedeelde kosten dan is het iets van 4 euro voor jou, de rest voor de ontvanger. (Weet de preciese bedragen niet meer, maar het scheelde niet veel). Bij mijn betaling naar Duitsland benadrukte Lik-Sang dat ik alle kosten op mijn rekening moest nemen, anders kon het wel eens mis gaan. Aangezien ik geen zin had in eventuele moeilijkheden maar gewoon gedaan.
Inderdaad wordt het acheraf verrekend. Maar alleen als ik alle kosten op mijn rekening laat zetten. Bij shared kosten is er bij nog geen een keer wat van mijn rekening afgeschreven (na een tiental keer gedaan te hebben inmiddels).

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:29

Turfschipper

Hup NAC

Binnen 24 uur geleverd, stond er bij de Wehkamp. Nog steeds, na 2 dagen, niet binenn.

Is dat misschien om dat ze uitverkocht zijn of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Onheilspellend dat ie als eerste in de VS wordt aangekondigd. Ik hoop niet dat dit niet betekent dat hij ook in de VS ontwikkeld wordt. Ik laat de ontwikkeling van dit soort titels liever niet over aan een Amerikaans ontwikkelteam. Kijk maar naar hoe Konami USA in het verleden Contra (PS1) verkracht heeft. Niet eens uitgebracht in Japan en Europa, zo slecht. Ook was een 3D :r Castlevania in ontwikkeling voor de Dreamcast die om kwaliteitredenen nooit uitgebracht is.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
MetroidPrime schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:15:
[...]

Hopelijk is dit de online Castlevania die op de lijst van titels in ontwikkeling voor WiFi Connection stond die vorig jaar op de E3 werd vrijgegeven.
Een online CV game kan best leuk worden, maar dan moeten ze het niet zo maken dat je als in Mortal Kombat tegen elkaar moet vechten (dus een arena). Dat zie ik niet echt zitten. Misschien als extra optie, maar waar ik echt op zit te wachten is dat je samen door de wereld kan lopen. Dus een soort mini MMORPG. En aangezien ze in Aria en Dawn of Sorrow die zielen gebruiken kan dat best leuk worden.

Maar dan moeten ze de spel wereld wel heel groot maken. Aangezien je dan ook nog es wat kan ontdekken. En niet een andere missie op dezelfde plek uit moet voeren. En of het dan nog wel op de DS cart past...?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Vanitas schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:52:
[...]

Een online CV game kan best leuk worden, maar dan moeten ze het niet zo maken dat je als in Mortal Kombat tegen elkaar moet vechten (dus een arena). Dat zie ik niet echt zitten. Misschien als extra optie, maar waar ik echt op zit te wachten is dat je samen door de wereld kan lopen. Dus een soort mini MMORPG. En aangezien ze in Aria en Dawn of Sorrow die zielen gebruiken kan dat best leuk worden.

Maar dan moeten ze de spel wereld wel heel groot maken. Aangezien je dan ook nog es wat kan ontdekken. En niet een andere missie op dezelfde plek uit moet voeren. En of het dan nog wel op de DS cart past...?
De DS cart zal volgens mij het probleem niet zijn. De eerste spellen van 1 gigabit zijn al uit en Dawn of Sorrow was maar 256 megabit, dus het zou makkelijk moeten kunnen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:31

S2S

Metroid is ook loaded en maar 512 Mbit.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

1GBIT is helaas ook de max. Toch jammer. Als je mijn 1GB microSD ter grootte van --> [___] <-- ziet snap je niet dat de max voor DS games maar 1gbit is :) (Uiteraard is mSD duurder maar daar heb ik het even niet over :D)

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 28-03-2006 21:21 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik heb ergens gelezen dat er zelfs 2 Gbit carts kunnen komen, 1 Gbit is niet de MAX volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-07 23:15
ari3 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:29:
[...]
Onheilspellend dat ie als eerste in de VS wordt aangekondigd.
Was al enige tijd geleden in Famitsu aangekondigd, alleen komt er nu een Amerikaanse 'onthulling'. Waarschijnlijk de eerste details en misschien een screentje of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:39

SD5k

>4&X

TheEvilCuber schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:01:
[...]

Gister zag ik hem in de winkel (import in gameshop) maar ik had zaterdag net besteld.. helaas.
iDeal moet in principe binnen elke seconden gedaan zijn.. dus 4-5 dagen is onzin. (het idee ervan is juist dat het zo snel is :X)
Jij al iets gehoord van Zuiderpark?

Ik kreeg net een email dat ze niet genoeg exemplaren binnenkrijgen voor iedereen en dat ze nog niet zeker weten of ik er nu al bijzit. Anders duurt het tot volgende week woensdag. Grmbl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Ik volg het topic niet op de voet, maar heeft iemand een idee wanneer de DS Lite hier in Europa zal te koop zijn?

Mijn eerste en laatste nintendo console was een NES :p en ik heb wel weer eens zin in een paar good ol' side scrolling games. Dus als die niet duurder wordt dan de huidige DS wil ik er wel eens eentje proberen.

Tenzij de games ook 45-50€ zijn, dan hoeft het niet, hopelijk zijn er al een hoop games die heel wat minder kosten.

Anyway, de eerste DS was gewoon té lelijk :p wat nu wel beter is natuurlijk, knap design.

Ik heb op een handheld liever goede 2D, fake 3D, dan echte 3D maar dan wel zo crappy als een ps1 (ik bedoel hiermee de PSP, bij 3D valt het veel sneller op als het resultaat visueel niet aantrekkelijk is, door lage polycount, geen AA enz )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Rond de zomer dacht ik. Games kosten bij de meeste winkels 45 euro maar sommige liggen er ook voor 40 euro en op internet kan je games voor 35 a 40 euro kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-07 23:11
Damn it! Nedgame zou Hunters vandaag binnen krijgen. Zijn ze allemaal gepre-ordered :( Nog steeds geen hunters voor mij, maar ze houden er vrijdag één voor me apart :D

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Argh, alle vandaag binnengekomen exemplaren van Metroid Prime: Hunters bij Zuiderpark zijn al vergeven, en ik heb al betaald. :'(
Even vragen of ik mn geld terug kan krijgen, dan importeer ik hem zelf wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 131051 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:39:
Ik heb op een handheld liever goede 2D, fake 3D, dan echte 3D maar dan wel zo crappy als een ps1 (ik bedoel hiermee de PSP, bij 3D valt het veel sneller op als het resultaat visueel niet aantrekkelijk is, door lage polycount, geen AA enz )
Je kunt veel over de PSP zeggen, maar toch niet dat de 3d graphics net zo crappy zouden zijn als op de PS1. Hij haalt wel degelijk bijna PS2 niveau. De DS staat qua kracht ongeveer gelijk op PS1 niveau en de 3d is dan ook vaak crappy (niet altijd trouwens, zie bv MKDS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Iemand enig idee of Tetris DS leuk is? En dan bedoel ik persoonlijke ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

YES! Kep metroid Prime Hunters, ziet er fantastisch uit. Ik krijg wel het echte Prime gevoel bij deze game. Wie is er in voor een potje mp vanaaf?

Is er een friendcode site van GOT voor Hunters? Ik weet dat er wel een voor Mariokart was.

[ Voor 26% gewijzigd door S2S op 29-03-2006 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:50:
[...]

Je kunt veel over de PSP zeggen, maar toch niet dat de 3d graphics net zo crappy zouden zijn als op de PS1. Hij haalt wel degelijk bijna PS2 niveau. De DS staat qua kracht ongeveer gelijk op PS1 niveau en de 3d is dan ook vaak crappy (niet altijd trouwens, zie bv MKDS).
Inderdaad, en dan nog te bedenken dat de huidige games allemaal op 222mhz afgespeeld worden. Dat ding kan nog naar 266 en 333mhz (33mhz sneller dan de ps2!!) dus er zit nog 50% sneller renderen in! Dat zou betekenen dat de games nog een stuk hoger qua grafische kwaliteit kunnen. En karteltjes is echt niet zo irritant. Zelfs op de pc doe ik liever alle eye-candy aan dan AA om karteltjes weg te krijgen...

Bekijk maar Prince of Persia voor de PSP maar eens. Ziet er ubergeil uit. Zo zijn er nog spellen, die er echt wel mooi uit zien. En ik dacht dat veel nintendo gamers ook zeggen: de grafische kwaliteit is stukken minder belangrijk dan de gameplay of features in een game!!

Verder vind ik 2d games, die mooi zijn gemaakt net zo leuk en in bepaalde mate mooier doen overkomen dan 3dgames.

[ Voor 20% gewijzigd door ToFast op 29-03-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
@S2S:

Je kunt je code gewoon toevoegein in de FC hub, diezelfde waar je ook al je FC van MK:DS kwijt kon.
http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/fcdb/

Ik ben er wel voor in, ik sta ook in de lijst, als je me even toevoegd dan doe ik het zelfde voor jouw(zie anders mijn sig voor mn FC)

Anders nieuws:

Heb de knoop toch maar doorgehakt en nu al een DSL besteld. Ik heb een witte en een blauwe besteld. Inclusief EMS+ verzekering was ik voor de Witte: 208 euro kwijt en voor de Blauwe: 221 euro. Niet veel als je het vergelijkt met het andere BIN aanbod op ebay.

Heb gelijk ook bij Lik Sang(europe) de stepdown converter gehaald die kost daar 10 euro. Nou kan niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

ToFast schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:49:
[...]

Inderdaad, en dan nog te bedenken dat de huidige games allemaal op 222mhz afgespeeld worden. Dat ding kan nog naar 266 en 333mhz (33mhz sneller dan de ps2!!) dus er zit nog 50% sneller renderen in! Dat zou betekenen dat de games nog een stuk hoger qua grafische kwaliteit kunnen. En karteltjes is echt niet zo irritant. Zelfs op de pc doe ik liever alle eye-candy aan dan AA om karteltjes weg te krijgen...

Bekijk maar Prince of Persia voor de PSP maar eens. Ziet er ubergeil uit. Zo zijn er nog spellen, die er echt wel mooi uit zien. En ik dacht dat veel nintendo gamers ook zeggen: de grafische kwaliteit is stukken minder belangrijk dan de gameplay of features in een game!!

Verder vind ik 2d games, die mooi zijn gemaakt net zo leuk en in bepaalde mate mooier doen overkomen dan 3dgames.
Allemaal heel erg leuk ja, als Sony een mobiel nuclear oplaadpunt voor de PSP uitbrengt, want dat gaat batterijen zuipen als dat ding voluit draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
-Sander schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:58:
[...]
Allemaal heel erg leuk ja, als Sony een mobiel nuclear oplaadpunt voor de PSP uitbrengt, want dat gaat batterijen zuipen als dat ding voluit draait.
Inderdaad zal het wel aardig wat meer batterijen zuipen. Nu kan je 4-7uur spelen. Ik denk op 333mhz(ervaring met super nintendo emulator op 333mhz) dat je zo'n 2,5-5uur kan spelen.

Gelukkig zijn er al accupacks op de markt, waarmee je de lion-accu van 1800mAh naar 1800mAh+6000mAh kan brengen. Alleen deze accu packs zijn veelal 'extern' opklikbaar.
De interne lion-accu met hoogste capaciteit, die ik tot nu toe heb gezien is 2600mAh. Zo'n 45% meer capaciteit dan de originele accu dus. Daarmee zal de mode:333mhz haast geen lagere speelduur mee krijgen _/-\o_

Ok voor sommige mensen is de speelduur erg belangrijk 6-10uur op de DS is natuurlijk ubergeil:) Maar gelukkig kan je dus extra(interne + externe) accus kopen voor niet al te veel geld(geen sony brand) en kan je vaak na een aantal uur wel een stopcontact ergens vinden:)

Ik vond het al zo'n moeilijke keuze de DS of PSP, als de DS-lite eerder op de markt was gekomen was de keuze nog wat moeilijker. Maar prijs was niet doorslaggevend. Ik vind psp_spellen ook geweldig en heb sinds een aantal jaar wat minder met nintendo spellen. NAtuurlijk heb ik wel een groot aantal snesgames eropstaan. Wat de doorslag gaf was het aantal features(echt allerlei homebrew +iso's en het scherm, films). Ook zijn er talloze emulators voor andere consoles(atati/neogeo/(s)nes/nintendo64) en noem maar op. Misschien nog wel over een tijdje een DS_emulator _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door ToFast op 29-03-2006 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Sur_G schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:52:
@S2S:

Je kunt je code gewoon toevoegein in de FC hub, diezelfde waar je ook al je FC van MK:DS kwijt kon.
http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/fcdb/

Ik ben er wel voor in, ik sta ook in de lijst, als je me even toevoegd dan doe ik het zelfde voor jouw(zie anders mijn sig voor mn FC)
Ik heb je toegevoegd. Ik heb mn MP FC ook tussen de FC hub gezet.

[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 29-03-2006 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

ToFast schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:49:
[...]

Inderdaad, en dan nog te bedenken dat de huidige games allemaal op 222mhz afgespeeld worden. Dat ding kan nog naar 266 en 333mhz (33mhz sneller dan de ps2!!) dus er zit nog 50% sneller renderen in! Dat zou betekenen dat de games nog een stuk hoger qua grafische kwaliteit kunnen. En karteltjes is echt niet zo irritant.
offtopic:
Je maakt een denkfout. De CPU van de PSP kan van 222Mhz naar 333Mhz, maar de GPU kan alleen op 166 Mhz draaien. De toename van CPU snelheid zal vrijwel geen invloed hebben op graphics. Maar we raken nu wel erg ver offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
MetroidPrime schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:20:
[...]
offtopic:
Je maakt een denkfout. De CPU van de PSP kan van 222Mhz naar 333Mhz, maar de GPU kan alleen op 166 Mhz draaien. De toename van CPU snelheid zal vrijwel geen invloed hebben op graphics. Maar we raken nu wel erg ver offtopic.
Je hebt gelijk, maar de GPU draait nu nog maar op 111mhz. (222/111 > 266/133> 333/166) dus dat is ook 50% extra snelheid. Dus constant een 1:1 verhoging voor cpu/gpu. Vandaar geen echte denkfout, maar dat is iets dat je toevallig moet weten. Inderdaad we gaan nu te ver off topic.

Ik denk dat als de DS_lite in de EU te verkrijgen is, deze nog beter zal verkopen. Veel mensen zullen hem willen voor het stukken verbeterde scherm. Ik vind het scherm zelf ook echt 3x zo goed. Spellen komen beter tot hun recht en in de zomer zul je veel minder last hebben van slecht beeld met felle zon. Maar ook de nieuwe afmetingen zullen een groot aantal personen tot aankoop aanporen..

[ Voor 21% gewijzigd door ToFast op 29-03-2006 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-06 22:06
DS lite pas mogelijk in de zomer? Dat duurt nog circa 3 maanden

Tja, zit zelf ook (nog steeds) te twijfelen over een psp of ds. De spelletjes op de psp vind ik erg gericht op 3d terwijl er weinig aandacht is voor leuke verslavende (puzzel spellen).

Ik vind dat er zo en zo weinig spellen zijn in NL voor de psp en ds. Misschien allemaal leuk over een paar jaar als er echt wat te kiezen valt. Nu koop je bijna een spel omdat er zo weinig uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Misschien nog wel over een tijdje een DS_emulator
Dan kan je alle games die het touchscreen gebruiken iig al afschrijven en dat zijn er best veel.

OT: denk dat de lite hier vooral beter zal verkopen door de looks. De meeste zullen toch geen die hebben dat de schermen beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
cc12 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:53:
DS lite pas mogelijk in de zomer? Dat duurt nog circa 3 maanden

Tja, zit zelf ook (nog steeds) te twijfelen over een psp of ds. De spelletjes op de psp vind ik erg gericht op 3d terwijl er weinig aandacht is voor leuke verslavende (puzzel spellen).

Ik vind dat er zo en zo weinig spellen zijn in NL voor de psp en ds. Misschien allemaal leuk over een paar jaar als er echt wat te kiezen valt. Nu koop je bijna een spel omdat er zo weinig uitkomt.
Er zijn echt al een paar gave puzzelspellen. Check eens voor de gein de spellen(reviews) Mercury, Lumines, Exit(2d!!) en Practically Intelligence...Ik vind ze stuk voor stuk vernieuwend en erg gaaf. Lumines vind ik de minste, ookal is dit volgens mij één van de meest verkochte PSP_spellen.

En met firmware 1.5 kan ik mooi alles testen, zeker een dikke 40stuks aan spellen. Zelfs 2.0 spellen ;) Toch ga ik over een tidje nog upgraden naar 2.6, want daar komen en zijn echt een paar gave spellen voor(lemmings, tekken, splinter cell essentials)

[ Voor 15% gewijzigd door ToFast op 29-03-2006 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
@to fast: heb jij ze alle 2 (ds en psp)?

En is de scherm beter van de ds lite of bedoelen jullie de verlichting die te regelen is?

[ Voor 4% gewijzigd door cc12 op 29-03-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

-Sander schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:08:
Iemand enig idee of Tetris DS leuk is? En dan bedoel ik persoonlijke ervaringen.
Heel_erg_verslavend !
Leuke nieuwe modes en vette graphics.
Online is het ook echt geweldig. Er zijn alleen wel een paar gasten die té goed zijn.
Lijken wel bots ofzo. Tetris achter Tetris.. één foutje en je bent weg.

Dikke aanrader iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Hoe staat het trouwens met home brew op de NDS? Is er veel voor te vinden? Wordt er ook veel voor geschreven of is dit iets wat zich voornamelijk op de psp plaatsvindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
cc12 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:08:
@to fast: heb jij ze alle 2 (ds en psp)?
En is de scherm beter van de ds lite of bedoelen jullie de verlichting die te regelen is?
Nee alleen de PSP. Ik ken mensen die de DS hebben en heb er zelf mee gespeeld en veeeeeeeel over gelezen natuurlijk.

Het scherm van ds DS_lite is echt stukken beter + de verlichting is te regelen als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
cc12 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:47:
Hoe staat het trouwens met home brew op de NDS? Is er veel voor te vinden? Wordt er ook veel voor geschreven of is dit iets wat zich voornamelijk op de psp plaatsvindt?
Er is al wat homebrew voor de DS, zo is het spel heretic(soort doom1) al geport naar de DS. Ook geloof ik dat je al kan internetten/emailen etc via de DS.

De homebrew afdeling voor de DS is nu ook volop in ontwikkeling, de PSP heeft echter een voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
-Sander schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:08:
Yup, ik vind hem wel cool. Vooral de touch mode is erg leuk. Het is daarbij de bedoeling dat je lijnen maakt (what's new?), maar dat gebeurt door blokjes opzij te slepen en zo andere naar beneden te laten vallen.

Verder is mijn vriendin nogal tetris verslaafd, en ook zij is helemaal weg van dit spel :). Betekent allen dat ik wat minder Fifa Street kan spelen, wat op zich ook grappig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
offtopic:
@S2S:
Ik zie dat je online bent, ik heb een game opstaan. Als je daarop klikt in het friends/rival menu, kunnen we gaan fraggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Oei, veel reacties als gevolg van mijn psp opmerking blijkbaar.

Ik verduidelijkte enkel een persoonlijk standpunt. Let wel, ik heb op die psp demo pods gespeeld en het is uiteraard technisch gezien een bijzonder capabel apparaatje, 3D, goed en groot scherm, bijzonder goede graphics voor een handheld...
Maar op één of andere manier sprak het mij niet aan. Ik ben tevreden over wat het is, maar na een kwartiertje had ik het wel gezien. Ik ben 20+ dus ik geil echt niet meer zo op gagdet waarde. Ik wil gewoon iets om mij mee bezig te houden op die saaie dooie momenten in de bus/trein/thuis.

Daarenboven is die echt wel heel erg duur voor mijn heel beperkt budget, idem dito voor de games. De games zijn overigens allemaal ports (of zogoed als allemaal) van ps2 games. Die speel ik dan wel het liefst op mijn gemak voor de tv.

Feit was alleen dat de huidige ds gewoonweg te lelijk was om dood mee gezien te worden. :p Niet dat ik het belangrijk vind wat andere mensen vinden, of mee wil gaan met trends of zo, maar persoonlijk vond ik die echt wel lelijk en ik heb natuurlijk ook wel liever iets dat ik zelf nog mooi vind ook

Maar nu is de nieuwe DS echt helemaal wat het moet zijn. De paint finish (bekijk die witte :9 ), een stuk minder groot, minder zwaar waarschijnlijk, veel mooier (ipv die twee rare helften die niet eens netjes op elkaar passen qua vorm) beter scherm... Het krijgt nu echt een veel betere positie naast de PSP

En wat betreft de graphics, op zo een klein scherm interesseert 3d mij echt helemaal niet. Dan liever een goede 2D met heldere contrastrijke kleuren. Daarbij, door mijn leeftijd ben ik wel wat nostalgisch naar de NES game feeling (zoals gezegd, psp games speel ik wel op de ps2), en ik denk dat ik die het beste kan terugvinden op de DS

Daarenboven is er een heel erg groot games aanbod, want als ik het goed heb begrepen is de DS backwards compatibel met de GBA, dus genoeg keuze denk ik dan qua mario achtige sidescrollers (ik zou het echt niet weten, ik ken nauwelijks GBA of DS games, maar ik vermoed dat het wel in orde is. Ik heb wel screens gezien van die nieuwe kirby en die wil ik ook echt wel spelen, was vroeger één van mijn favorites :p )

Besluit, de PSP is mij veel te duur (console én games!!) voor wat ik het maar wil gebruiken. De waarde van dingen is voor iedereen natuurlijk anders, maar ik vind het zonde om dergelijke dure dingen in nogal belastende omstandigheden (verplaatsingen) te gebruiken. Dat terwijl de DS van nature beter beschermd is, gesloten zijn de schermpjes namelijk onbereikbaar van buitenaf, geen geneuzel dus met play gear cases enz... De prijs van de DS is gewoon toegankelijker, en lijkt mij evenveel plezier te bieden qua spelletjes (af en toe casual gaming dus)

En de media toepassingen van de PSP zijn ook een grote klucht, qua gebuiksvriendelijkheid een dikke nul, filmpjes converten, in de juiste map plaatsen enz...Wil ik mij echt niet mee bezig houden, dus geen argument voor de PSP wat mij betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

* SD5k gaat de post van alvi even fijn negeren. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Sur_G schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:36:
offtopic:
@S2S:
Ik zie dat je online bent, ik heb een game opstaan. Als je daarop klikt in het friends/rival menu, kunnen we gaan fraggen :P
Ja ik zat bij een vriend! Ik zag je staan, ik heb een paar keer geprobeerd te joinen maar ik kreeg een error :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
hmmm gek... :?
Ach joh andere keer maar lukt het al een beetje?
Ik word op World wide echt vet ingemaakt...

[ Voor 78% gewijzigd door Sur_G op 30-03-2006 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 02:01
Hehe, net even de Brain Training demo (US) geprobeerd. Direct hooked. :) Er is niet veel te doen in de demo, maar hoofdrekenen wordt ineens leuk! ;)

URL als je niet weet hoe je deze op je DS krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151447

Cheeky schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 01:31:
Hehe, net even de Brain Training demo (US) geprobeerd. Direct hooked. :) Er is niet veel te doen in de demo, maar hoofdrekenen wordt ineens leuk! ;)

URL als je niet weet hoe je deze op je DS krijgt.
Is een .NDS dus kan hem waarschijnlijk ook gewoon op de M3 writen? Jammer dat ik nu naar school moet, anders had ik het meteen geprobeerd.

PS Topspin 2 weer uitgesteld naar 3/29 :(
Topspin op de Xbox is de bomb, hopen dat hij op de DS ook een beetje vet wordt. Weet iemand of deze Wifi wordt? Ik dacht van niet maar op gamefaqs zegt iemand dat hij 100% zeker weet dat het wel zo is.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 151447 op 30-03-2006 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Vet.. thanks voor de Brain Training demo !
Ik had de Japanse versie al, maar die was vrij beperkt.
Hoop dat deze wat uitgebreider is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Sur_G schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 00:42:
Ik heb elke keer van die tegenstanders die meteen na het zien van mn rating (7000) het spel cancellen... ook niet leuk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 11:58
.KeN. schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:42:
[...]

Heel_erg_verslavend !
Leuke nieuwe modes en vette graphics.
Online is het ook echt geweldig. Er zijn alleen wel een paar gasten die té goed zijn.
Lijken wel bots ofzo. Tetris achter Tetris.. één foutje en je bent weg.

Dikke aanrader iig
Waar heb jij hem besteld? Want ik heb hem bij dvdboxoffice besteld voor €32 en hij was gisteren (29 maart) nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

offtopic:
.KeN. al een ETA op de Supercards? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Sur_G schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 00:42:
hmmm gek... :?
Ach joh andere keer maar lukt het al een beetje?
Ik ook, maar ook local, ik zuig hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
S2S schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:23:
[...]
Hey Soul, heeft XLink eigenlijk wel eens overwogen om nog een tunneling-poging te doen? Moest eraan denken aangezien de homebrew-community nu ook druk bezig is met het WiFi-gedeelte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
S2S schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:23:
[...]

Haha, dan zuigen we samen. ziet er naar uit dat we een goede partij voor elkaar zijn. Moeten binnenkort echt even hunten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

BLC_Twan schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:02:
[...]

Waar heb jij hem besteld? Want ik heb hem bij dvdboxoffice besteld voor €32 en hij was gisteren (29 maart) nog niet binnen.
Gameshop in Amstelveen. Aardig wat import spellen hebben ze daar :)
Normaal haal ik import games bij Savegames in Amsterdam Noord.
Daarvoor bestelde ik altijd bij Play-Asia, maar ik heb ze liever gelijk en het scheelt bijna niets qua prijs.

apNia.. dude had even wat problemen met de CF-versie (voor mijn vriendin) omdat ’ie er nog maar 1 had, maar dat is opgelost en ik verwacht ze volgende week. ongeduld :p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Blackbird-ce schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:27:
[...]

Hey Soul, heeft XLink eigenlijk wel eens overwogen om nog een tunneling-poging te doen? Moest eraan denken aangezien de homebrew-community nu ook druk bezig is met het WiFi-gedeelte...
tunneling zou dan gaan via NiFi.. en da's niet gekraakt, in tegenstelling tot WiFi
.KeN. schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:06:
apNia.. dude had even wat problemen met de CF-versie (voor mijn vriendin) omdat ’ie er nog maar 1 had, maar dat is opgelost en ik verwacht ze volgende week. ongeduld :p ;)
geef me eens ongelijk :>

[ Voor 30% gewijzigd door apNia op 30-03-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-01-2024
Weet iemand een gameshop met veel (NDS) import spellen in/rond Rotterdam?
Ik ben de gewone gameshops hier icm de releasedata gewoon spuugzat :P (en geen cc en haal games liever irl want ik ben geduldloos) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
apNia schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:09:
tunneling zou dan gaan via NiFi.. en da's niet gekraakt, in tegenstelling tot WiFi
http://akkit.org/dstunnel/
"For those of you who don't have a clue as to what it is, the goal of the dstunnel project is to enable multiplayer DS gaming over the internet. It is designed to work with any wireless multiplayer DS game that exists, and should work with all future games too. We just want to bring the fun of DS multiplayer games to everyone :)"

Dus lijkt me dat ze wel degelijk NiFi ondersteunen.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Blackbird-ce schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:27:
[...]

Ik spreek de code-klopper niet zo veel de laatste tijd, ik heb het hem wel is gevraagd. Ik geloof niet dat hij er veel zin in heeft :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

SoulWar1 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:16:
[...]

"For those of you who don't have a clue as to what it is, the goal of the dstunnel project is to enable multiplayer DS gaming over the internet. It is designed to work with any wireless multiplayer DS game that exists, and should work with all future games too. We just want to bring the fun of DS multiplayer games to everyone :)"

holy shit da's nieuw voor me :)
ben ff tijdje niet meer zo actief in de homebrew scene meer.. maar goeie progressie.. schop die codernerd maar wakker S2S ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
't is dezelfde gast als die bezig is met de WiFi-libs. De WiFi libs krijgen echter voorrang bij hem...
Otherside schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:56:
Ik ben de gewone gameshops hier icm de releasedata gewoon spuugzat :P (en geen cc en haal games liever irl want ik ben geduldloos) :P
Futurezone heeft een aantal imports liggen, wel allemaal absurd duur geprijsd.
zonder cc kun je overigens ook gewoon Paypal gebruiken hoor: geld storten vanaf je Postbank rekening naar de rekening van Paypal en betalen maar op lik-sang, play-asia, etc. ;)

[ Voor 75% gewijzigd door Blackbird-ce op 31-03-2006 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 11:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Vanmiddag verwacht ik Animal Crossing: WW in de bus :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

SoulWar1 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:16:
[...]

wat voor dag is het morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Morgen is het 1 April 2006. En de dag dat dat project begon was 2 November 2005.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Captain N schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:23:
Morgen is het 1 April 2006. En de dag dat dat project begon was 2 November 2005.
een goede voorbereiding is het halve werk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ha,

ik had hem dus besteld bij wehkamp, weer geannuleerd om dat het te lang duurt. Dus ga hem ff in de stad halen.

Maar ik heb een vraag. Want iets verontrust mij.

Ik las wat verschillen een pagina of 2 terug tussen de PSP en DS.

Mijn keuze is al lang op de DS gevallen, en dat blijft het ook.

Alleen nu las ik over de PSP, 2.0 en 2.6. upgraden voor de nieuwe spellen, downloaden, firmware ed/ En dat vind ik dus zwaar shit.

Ik wil een spelcomputer, spel erin en starten maar. Niet net als op een pc dat je weer van alles moet instellen en downloaden etc.

Is dit bij de DS ook? Moet je die ook steeds upgraden?

Ik hoop het niet, want ik voorzie weer slapeloze nachten als iets weer eens niet (meer) werkt.

Kan iemand mij ff geruststellen door te zeggen dat de DS gewoon een spelcomputer is waarbij upgrades niet nodig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
stalscu schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:57:
Kan iemand mij ff geruststellen door te zeggen dat de DS gewoon een spelcomputer is waarbij upgrades niet nodig zijn?
De DS is gewoon een spelcomputer waarbij upgrades niet nodig zijn :P...

Als er wel updates nodig zijn, worden die automatisch door het spel gedaan (Mario Kart geloof ik) en merk je er niets van. Bij de DS is het dus simpelweg cartridge erin en spelen maar...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ok bedankt Hankey, goed om te horen. Net als the good old gameboy.

Ik heb dat oude ding vorig jaar weg gegeven aan een kindje van een maat van mij. En moet zeggen dat ik het toch wel mis. Gamen op de plee is toch echt iets wat je niet mag missen :-).

[ Voor 76% gewijzigd door Turfschipper op 31-03-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Heeft iemand al van zuiderpark-computers zijn MP: Hunters binnen? (las over gedoe met familie omstandigheden) want de realeasedate staat nu op 5-5-6 :/ bij de pre-order lijst.. maar dat zal wel de europese versie zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Collaborator op 31-03-2006 11:52 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

stalscu schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:16:
Ok bedankt Hankey, goed om te horen. Net als the good old gameboy.

Ik heb dat oude ding vorig jaar weg gegeven aan een kindje van een maat van mij. En moet zeggen dat ik het toch wel mis. Gamen op de plee is toch echt iets wat je niet mag missen :-).
lekker met je ongewassen poepvingers over het gezicht van wario wrijven... aaahhh "Touching is Good" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

apNia schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:15:
[...]

lekker met je ongewassen poepvingers over het gezicht van wario wrijven... aaahhh "Touching is Good" :+
Jij zit met je vingers in je anus :?
Zit toch minstens 3 lagen toiletpapier tussen hoor :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 31-03-2006 13:21 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Net ff weesten kijken bij replay in Breda.

Moet zeggen dat de lite in veel opzichten mij persoonlijk beter bevalt. Ik zag de nromale DS en duidelijke foto's van de lite. De verkoper vertelde mij dat de lite in de zomer komt, lekker vaag dus.

Ik vroeg hem of dat als je hem in japan bestelt, of amerika, dat het niet uit maakt, ik bedoel dat je geen regio gezeik hebt of iets dergelijks. Ze zijn allemaal precies hetzelfde.

Klopt dit?

Maar hij vertelde mij ook, dat als je hem in japan bestelt, dat je geen garantie krijgt. Dat lijkt mij erg sterk. Als je japanse DS lite stuk is, kan je hem toch gewoon naar nintendo nederland brengen lijkt mij.

Wat denken (weten) jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
stalscu schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:31:
Ik vroeg hem of dat als je hem in japan bestelt, of amerika, dat het niet uit maakt, ik bedoel dat je geen regio gezeik hebt of iets dergelijks. Ze zijn allemaal precies hetzelfde.

Klopt dit?
Dat klopt :)

Hoe het met garantie zit weet ik niet precies eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die verkoper wist waar hij het over had. :)
stalscu schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:31:

Klopt dit?
Ja, klopt helemaal. Behalve de sticker op de onderkant (met serienummers, en informatie en dergelijke) zijn alle DS'en wereldwijd hetzelfde. Bevatten ook allemaal alle verschillende taalversies etc.
Als je japanse DS lite stuk is, kan je hem toch gewoon naar nintendo nederland brengen lijkt mij.
Nope, ook daarin had hij gelijk. Nintendo Europe is in feite gewoon een ander bedrijf als Nintendo Japan. Ze zijn niet verantwoordelijk voor producten die je bij één van de andere bedrijven (andere regio's) gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Als ie dan echt kapot gaat ben je dus de sigaar?

Of kan je dan nog kiezen voor een eeuwigdurend retourtje japan met DHL? Of heb je helemaal nul,0 recht op garantie, al reis je zelf op en neer helemaal naar japan?

[ Voor 7% gewijzigd door Turfschipper op 31-03-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

TheEvilCuber schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:19:
[...]

Jij zit met je vingers in je anus :?
Zit toch minstens 3 lagen toiletpapier tussen hoor :*)
hmmm dat is waar... dus ik was al jaren voor niks m'n handen na 't kakken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

MandaloR

MandaloR

TheEvilCuber schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:51:
Heeft iemand al van zuiderpark-computers zijn MP: Hunters binnen? (las over gedoe met familie omstandigheden) want de realeasedate staat nu op 5-5-6 :/ bij de pre-order lijst.. maar dat zal wel de europese versie zijn.
Vandaag terug van reisje engeland en bij thuis komst lagen daar al mooi 2 exemplaren van MPH te wachten op mijn. Zondag besteld en Woensdag was 't al verzonden. Is overigens wel de import versie :)

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Animal Crossing:
Erwin
Poeldijk
2362-9135-5576

:) Weet niet of iemand hier ook de game net heeft/nog speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadonder
  • Laatst online: 06-07 20:35
Animal Crossing:

Martin
Walooloo(plaatsnaam)
4596-2965-7935

Willen zoveel mogelijk mensen me toevoegen >:)

[ Voor 29% gewijzigd door Kadonder op 31-03-2006 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanivan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04-2023
Otherside schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:56:
Futurezone onder V&D http://www.futurezone.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
New Super Mario Bros. plek geopend.

Castlevania OST

[ Voor 39% gewijzigd door Icelus op 31-03-2006 21:22 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik zoek nog steeds naar een fatsoenlijke photoplay achtige game. Met spellen zoals find it en mahjong.

Weet iemand een link of een naam naar/van een dergelijk spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Hier staat dat de ds lite te koop is vanaf 25 mei voor 130 euro:

http://www.ombouwnederlan..._info.php?products_id=213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cc12 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:42:
Hier staat dat de ds lite te koop is vanaf 25 mei voor 130 euro:

http://www.ombouwnederlan..._info.php?products_id=213
klopt , in mei komt ie uit, heb ik altijd geroepen.
de mensen die er nu 230 euro voor vbetalen zijn gewoon gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
* equationunequal is vandaag weer even wezen shoppen:

Bij de Bart Smit hadden ze Big Ben accessoire kitjes liggen met 2 screen protectors (1 boven, 1 onder, 2 stylussen, 2 duimstylussen (stuk relaxer dan de thumbstrap, omdat dat irri koortje niet in de weg zit), 3 DS cartridge hoesjes en een stofdoekje voor maar 3 euro! Daarnaast hadden ze nog een handig opslag doosje voor 9 GBA & 10 DS cartridges voor 5 euro, dus die heb ik ook maar meteen meegenomen. Daarna naar de Makro en daar lag Tony Hawk American Sk8land in de aanbieding voor 26 euro :). Oftwel, ik kan er weer ffies tegenaan :P...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

25 mei al? Dat zou mooi zijn. Dat houd ik nog wel ff uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 23:03:
[...]
klopt , in mei komt ie uit, heb ik altijd geroepen.
In de VS ja.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-01-2024
Even een vraagje over Animal Crossing: Kan ik brieven versturen naar vrienden via Wi-Fi en hoe moet dat dan?
Ik begin me af te vragen of het wel kan, ik kan het met geen mogelijkheid vinden. (Er staan alleen adressen op de lijst van mijn eigen dorpsbewoners).
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.