Het Nintendo DS Topic Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.989 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Was het prototype al niet een Europees model? :)

Afbeeldingslocatie: http://www.engadget.com/media/2006/02/nintendo_ds_lite_back.jpg

Er staat:
MADE IN CHINA C/USG-EUR
D-63760 Großostheim

Adres Nintendo Europa

[ Voor 21% gewijzigd door Icelus op 17-04-2006 21:06 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Alleen heb je er daar een paar miljoen van nodig...of in ieder geval enkele honderdduizenden.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-07 14:28

quexy

/quit

jelbo schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:20:
Ik heb m'n DS Lite binnen! Verstuud met EMS Speedpost, 7 April verzonden uit Hong Kong, 11 April had hij bezorgd kunnen zijn (er was niemand thuis en m'n moeder had het TPG Post briefje weggelegd. En, geen invoerrechten moeten betalen :)
[...]
Heb je ondertussen nog een rekening gekregen voor de invoer van dit mooie apparaatje? En zo ja, hoeveel heeft je dat nog gekost? Ik zie nu namelijk dat de witte versie van de DSL bij Lik-Sang binnen 24 uur verstuurd wordt ( :9~ ), maar ben benieuwd naar de extra kosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

quexy schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 11:12:
[...]Heb je ondertussen nog een rekening gekregen voor de invoer van dit mooie apparaatje? En zo ja, hoeveel heeft je dat nog gekost? Ik zie nu namelijk dat de witte versie van de DSL bij Lik-Sang binnen 24 uur verstuurd wordt ( :9~ ), maar ben benieuwd naar de extra kosten..
Ik heb niks meer gekregen. Maar wanneer je hem via Lik-Sang laat komen is de kans veel groter natuurlijk, zij markeren een pakje vast niet als gift met een laag bedrag.

[ Voor 6% gewijzigd door jelbo op 18-04-2006 14:16 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Enamel Navy van gamechoiceclub.
Hij was gemarkeerd als gift en de prijs op het pakket was verlaagd tot 30$.
Duurde ongeveer 4 dagen van Hongkong tot in België en ik heb nog steeds geen rekening voor de invoer gekregen dus dat zit goed.
Khoop dat je er iets mee bent quexy, spijtig genoeg voor u is de witte wel 10$ duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

quexy schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 11:12:
[...]

Heb je ondertussen nog een rekening gekregen voor de invoer van dit mooie apparaatje? En zo ja, hoeveel heeft je dat nog gekost? Ik zie nu namelijk dat de witte versie van de DSL bij Lik-Sang binnen 24 uur verstuurd wordt ( :9~ ), maar ben benieuwd naar de extra kosten..
Ik heb vaak genoeg importkosten moeten betalen, maar ik heb het altijd ter plekke moeten betalen.
Nooit gehad dat ik het achteraf kreeg iig.

Ik vrees dat ik ook deze keer weer het haasje ben:
Date # Location Delivery Status
13-Apr-2006 Hong Kong Item posted and is being processed.
13-Apr-2006 Hong Kong Processed for departure.
13-Apr-2006 Hong Kong Departed.
17-Apr-2006 Netherlands Arrived and is being processed.
17-Apr-2006 Netherlands Handed over to the Customs Office for clearance.
:/ |:(

Oh well.. ben deze week iig wel trotse bezitter van van een enamel navy DS rrrite :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:04:
[...]

Ik heb vaak genoeg importkosten moeten betalen, maar ik heb het altijd ter plekke moeten betalen.
Nooit gehad dat ik het achteraf kreeg iig.

Ik vrees dat ik ook deze keer weer het haasje ben:

[...]
:/ |:(

Oh well.. ben deze week iig wel trotse bezitter van van een enamel navy DS rrrite :p
bij liksang ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:11

S2S

Import tax kan soms nog na maanden komen heheheeheheh, maar mooi dat jullie hem hebben!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nee, bij mijn vaste shop: Play-Asia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Je kan het makkelijk checken als je online kunt kijken waar je pakketje is. Als 'ie een paar dagen bij de douane ligt ben je de sjaak. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze je pakje openen, een DS Lite zien liggen, en denken dat het wel 10$ waard zal zijn. :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, de witte ds lite is binnen. 199 euro, ebay. geen btw, geen dead / stuck pixels!

Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/1280/imga17386sw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/3842/imga17398pq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/5402/imga17408at.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/434/imga17410yf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/3948/imga17421sg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/1904/imga17435cw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/4171/imga17447jn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/6748/imga17459vi.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/3176/imga17469kf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img82.imageshack.us/img82/1408/imga17470qn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img82.imageshack.us/img82/8539/imga17480or.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 23:03:
[...]

klopt , in mei komt ie uit, heb ik altijd geroepen.
de mensen die er nu 230 euro voor vbetalen zijn gewoon gek
lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 22:56
:D

Maar toch feli :)

* equationunequal is jaloers...

[ Voor 17% gewijzigd door equationunequal op 19-04-2006 15:43 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:03

NetAmp

"for indoor use only"

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:41:
zo, de witte ds lite is binnen. 199 euro, ebay. geen btw, geen dead / stuck pixels!
Cool :9~ - ookal is dan alles Japans B) , je hebt 'm toch maar mooi alvast 'in the pocket' 8)
* NetAmp wil ook een DS Lite _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm, de japanse ds lite heeft een engels menu.
Gewoon even aanpassen in de opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met zuiderpark computers (leveren ze een beetje snel etc)? ik wil phoenix wright kopen maar in de winkel is die echt nergens meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:55:
Heeft iemand hier ervaring met zuiderpark computers (leveren ze een beetje snel etc)? ik wil phoenix wright kopen maar in de winkel is die echt nergens meer te vinden.
Ja, goeie ervaring mee. Heb daar mijn import Metroid Prime: Hunters vandaan. (had wel pech dat ik moest wachten op nieuwe voorraad) maar verder netjes geleverd. Ze reageren ook snel op mailtjes.
Na verzending was het er niet meteen de volgende dag, maar de dag erna (maar dat ligt niet aan hun)

[ Voor 11% gewijzigd door Collaborator op 19-04-2006 17:04 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, 230 euro is teveel. 199 euro valt mee. Ook al omdat mei uitgesteld is en hij 149 euro gaat kosten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Een Nintendo advertentie, het moet niet gekker worden. En dat in het bekende Time magazine! :)

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/brainageadvert.jpg

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:09:
Een Nintendo advertentie, het moet niet gekker worden. En dat in het bekende Time magazine! :)

[afbeelding]
Het verbaast me dat ze daarvoor geen DS Lite gebruikt hebben! Ik moet zeggen dat Nintendo's marketing-machine goed werkt, want ik vind die advertentie er nu gelijk al gedateerd uitzien. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat zo een beetje te denken (jup het deed pijn)

Je kan binnenkort had ik gehoord Opera op je DS draaien. Dat is net zoiets als IE toch?. dus je kunt dus ook flimpjes en jpg'jes e.d. afspelen.

Dan zou je er mss ook wel mee kunnen skypen. Of nog beter VoipBusteren. (met koptelefoon in, anders krijg je denk ik een echo) dan lijkt je DS wel erg veel op een telefoon. :)

Of is het heel raar wat ik nu zeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 18:14
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 00:11:

Je kan binnenkort had ik gehoord Opera op je DS draaien. Dat is net zoiets als IE toch?. dus je kunt dus ook flimpjes en jpg'jes e.d. afspelen.

Dan zou je er mss ook wel mee kunnen skypen. Of nog beter VoipBusteren. (met koptelefoon in, anders krijg je denk ik een echo) dan lijkt je DS wel erg veel op een telefoon. :)

Ligt aan de plugins die mee worden geleverd met de Opera cartridge.

Het VOIP-gebeuren reken ik zelf meer toe aan de homebrew scene. Nintendo heeft zelf vorig jaar een dergelijke applicatie laten zien tijdens E3 (weliswaar lokaal), maar heeft tot nu toe alleen de chat-functie benut in Metroid Prime Hunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Je zal er alleen webpagina's mee kunnen bekijken. Het zal (in het begin?) niet eens mogelijk zijn om Shockwave Flash af te kunnen spelen in Opera DS, dus filmpjes bekijken lijkt me al helemaal onwaarschijnlijk. Het is alleen nog niet duidelijk of het mogelijk is dat er in de toekomst een browser-update komt die Flash afspelen mogelijk maakt.

Als iemand VOIP software voor de DS schrijft wel, maar de kans dat dat in Opera komt te zitten is erg klein.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Er is inmiddels ook een Brain Training commercial gespot tijdens Mythbusters op Discovery. Schijnt net als die ad uit Times een redelijk informatieve ad te zijn, gericht ook op oudere non-gamers. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op donderdag 20 april 2006 @ 00:46:
[...]

Je zal er alleen webpagina's mee kunnen bekijken. Het zal (in het begin?) niet eens mogelijk zijn om Shockwave Flash af te kunnen spelen in Opera DS, dus filmpjes bekijken lijkt me al helemaal onwaarschijnlijk. Het is alleen nog niet duidelijk of het mogelijk is dat er in de toekomst een browser-update komt die Flash afspelen mogelijk maakt.

[...]

Als iemand VOIP software voor de DS schrijft wel, maar de kans dat dat in Opera komt te zitten is erg klein.
Ohkee ik dacht dat er allemaal van dat soort programmaas bestonden, maar het staat allemaal nog in de kinderschoenen.
Er is zeker ook niemand bezig om een soort van windows erop te zetten? Mobile windows of pda windows?

Als je dat zou hebben dan moet de rest van de programmaas niet zo moeilijk zijn

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:40
Wel, er is al wel Linux voor de NDS en dus kan je daar misschien wat voor vinden. Maar nee: verwacht geen wonderen alsjeblieft. Dit draait echt volledig op vrijwilligers die ook andere dingen te doen hebben :)

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Een port van Windows niet nee. Lijkt mij eerlijk gezegd ook niet echt haalbaar.
Wel zijn wat homebrewers bezig met DSLinux

*en net te laat -_-

[ Voor 7% gewijzigd door Blackbird-ce op 20-04-2006 11:34 . Reden: te laat... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Maar mag ik vragen wat je hier dan aan hebt? Want je kunt alleen online als je thuis bent, dan gebruik je toch beter je PC.

Ik zie het nut van zulke features niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stalscu schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:34:
[...]

Maar mag ik vragen wat je hier dan aan hebt? Want je kunt alleen online als je thuis bent, dan gebruik je toch beter je PC.

Ik zie het nut van zulke features niet in.
oh ik dacht dat je overal online kon. Bijvoorbeeld ook als je op school of op je werk een vrijstaand draadloos netwerk hebt.

Leek me wel stoer. Bellen met je DS. Emailtje versturen. Word document doorsturen naar een printer

Maar goed. Het is allemaal niet haalbaar. Vanwege de specs? of vanwege de programmeer moeilijkheden? Het lijkt me dat als het alleen maar vanwege dat laatste is. De homebrewers over een jaar of 2 zoiets wel inelkaar gezet krijgen

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Je kan idd wel online. Maar dan moet je net toevallig bij zo'n wifi point zijn of zo.

Tis niet dat je lekker in de trein of op strand kan surfen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 18:47:
[...]

ja, 230 euro is teveel. 199 euro valt mee. Ook al omdat mei uitgesteld is en hij 149 euro gaat kosten....
Nee die 30 euro doet het em als je toch al 50 euro meer betaalt voor een apparaat was over een tijdje ook hier uitkomt... :P

* Vanitas wacht wel en geeft het geld wat hij daarmee bespaard liever uit aan games of wat anders.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:47:
[...]

Ohkee ik dacht dat er allemaal van dat soort programmaas bestonden, maar het staat allemaal nog in de kinderschoenen.
Het is niet zo zeer dat het in de kinderschoenen staat, het is meer dat er allemaal technische beperkingen zijn en het niet echt haalbaar is. Er zijn tientallen verschillende video-formaten en er komen er constant nieuwe formaten bij. Als Opera DS video-ondersteuning krijgt, dan zal dat waarschijnlijk beperkt blijven tot ondersteuning voor MPEG-4, net zoals bij de PSP, iPod Video en de Play-Yan. Een hoop is echter afhankelijk van hoe groot het RAM-pack gaat worden dat bij Opera DS zal worden meegeleverd.
Er is zeker ook niemand bezig om een soort van windows erop te zetten? Mobile windows of pda windows?

Als je dat zou hebben dan moet de rest van de programmaas niet zo moeilijk zijn
Alleen Microsoft kan Windows overzetten naar de DS(Windows is immers closed-source), dus dat zal niet zo snel gebeuren. Zelfs al poort Microsoft Windows Mobile naar de DS, dan zit je nog met het geheugen verbruik. Windows Mobile heeft 1 megabyte nodig alleen al voor de kernel en de DS heeft maar 4 megabyte geheugen. De kans dat je geheugen tekort komt zodra je multimedia gaat afspelen is erg groot.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Vanitas schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:57:
[...]

Nee die 30 euro doet het em als je toch al 50 euro meer betaalt voor een apparaat was over een tijdje ook hier uitkomt... :P

* Vanitas wacht wel en geeft het geld wat hij daarmee bespaard liever uit aan games of wat anders.
50 euro op 150 euro is veel, maar kan nog net (voor de echte fans)
maar 80 euro op 150 euro is gewoon te veel, een psychologische grens eigenlijk.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
stalscu schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:48:
Je kan idd wel online. Maar dan moet je net toevallig bij zo'n wifi point zijn of zo.

Tis niet dat je lekker in de trein of op strand kan surfen helaas.
Draadloze internettoegang
Tevens start er een proef om via WiFi draadloos te internetten in de trein. De proef met draadloze internettoegang is in eerste instantie met een vaste testgroep en begin 2006 ook voor reizigers. NS is de eerste vervoerder die diverse gangbare technologieën met elkaar verbindt om dit mogelijk te maken. Draadloze internettoegang is voor zakelijke reizigers en forensen extra aantrekkelijk omdat op deze manier reistijd steeds meer nuttige en effectieve werktijd kan worden.
Nooit meer wat van gehoord... iemand meer nieuws?

Bron: NS
404 fout?!

[ Voor 17% gewijzigd door Icelus op 20-04-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Icelus schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:30:
[...]

[...]
Nooit meer wat van gehoord... iemand meer nieuws?

Bron: NS
404 fout?!
Als ik in de trein zit en ik maak een stop op een normaal station (Hengelo bijvoorbeeld), dan pikt m'n laptop inderdaad een draadloze kpn verbinding op. Met deze verbinding kun je echter alleen op een soort NS-site terecht. Als je echt complete internet toegang zou willen dan stond er nog wel bij hoe je dat zou moeten activeren, maar aangezien ik daar geen interesse in heb (hoe lang sta je nou stil op een station) heb ik daar niet naar gekeken. Zodra in je bij wat kleinere plaatsen komt (bijv. Borne) dan is er geen sprake van een draadloze verbinding. Vrij nutteloos imo.

[ Voor 10% gewijzigd door D3ft0n3 op 20-04-2006 14:06 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
D3ft0n3 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:05:
[...]

Als ik in de trein zit en ik maak een stop op een normaal station (Hengelo bijvoorbeeld), dan pikt m'n laptop inderdaad een draadloze kpn verbinding op. Met deze verbinding kun je echter alleen op een soort NS-site terecht. Als je echt complete internet toegang zou willen dan stond er nog wel bij hoe je dat zou moeten activeren, maar aangezien ik daar geen interesse in heb (hoe lang sta je nou stil op een station) heb ik daar niet naar gekeken. Zodra in je bij wat kleinere plaatsen komt (bijv. Borne) dan is er geen sprake van een draadloze verbinding. Vrij nutteloos imo.
Nee, het zou om een WiFi verbinding ín de trein gaan, niet op de stations. Het is eind 2005 in het nieuws geweest en verder heb ik d'r nooit meer wat van gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Icelus schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:15:
[...]
Nee, het zou om een WiFi verbinding ín de trein gaan, niet op de stations. Het is eind 2005 in het nieuws geweest en verder heb ik d'r nooit meer wat van gehoord...
Alsnog, als de trein een eigen access point zou hebben moet die nog wel ergens in kunnen loggen. Dit kan dus alleen op stations, of de NS moet om de paar honderd meter naast het spoor access points gaan plaatsen en zorgen dat er in de trein continu verbinding is. Dat laatste zie ik niet snel gebeuren eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=51553
Reizigers op het traject Haarlem-Heerlen/Maastricht kunnen sinds vandaag gebruik maken van draadloos internet in de trein en worden via beeldschermen voorzien van actuele reisinformatie en een selectie uit nieuws, verzorgd door de RTL-redactie.

De proef heet NStv en zal vijf maanden duren. De NS willen gedurende deze tijd de dienst continu evalueren en indien nodig aanpassen. Achteraf wordt bekeken in welke treinen draadloos internet en het zogeheten 'NStv' wordt ingevoerd. Draadloos internet en NStv is zowel in klasse 1 en 2 te vinden.

Het draadloos internet wordt voorlopig kosteloos aangeboden; of er op termijn voor betaald moet worden, is nog onduidelijk. KPN wil eerst zeker zijn als de dienst "bedrijfszeker is, voldoende bandbreedte heeft en schaalbaar blijkt". De verwachting is echter dat internet-in-de-trein daarna een betaalde dienst wordt.

KPN levert de internetverbinding via WiMAX, de nieuwste standaard voor breedband draadloos internet. In de trein zelf wordt de verbinding via standaard wifi gedistribueerd. Ook voor NS-medewerkers biedt de internetverbinding voordelen: zo kunnen ze straks eenvoudig hun kantoorapplicaties benaderen.

[...]

Treinen waarin de NStv en draadloos internet wordt aangeboden, zullen van buiten herkenbaar zijn door het logo van de proeftuin van de Nederlandse Spoorwegen: NS L@B.
http://www.mobilecowboys.nl/wifi/1317
De draadloze verbindingen (WiMAX) voor NS TV worden door KPN geleverd. RTL Nederland verzorgt de content in de vorm van tekst en bewegende beelden. En nee, er zullen vooralsnog geen commercials te zien zijn. Althans, de commercial ruimte kan niet worden gekocht - wel zal de NS commercials van bevriende relaties laten zien, als onderdeel van het experiment.

Het aanbieden van draadloos internet in de treinen gebeurt op basis van een WiFi netwerk op de trein, welke met de buitenwereld in verbinding staat middels een UMTS router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:29:
[...]

50 euro op 150 euro is veel, maar kan nog net (voor de echte fans)
maar 80 euro op 150 euro is gewoon te veel, een psychologische grens eigenlijk.
en die ds lite zou eerst 129 euro gaan kosten. 230 ipv 130 euro is te veel. 200 euro ipv 150 euro valt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Ah ok, UMTS dus :), dan zou het idd mogelijk zijn, al zit je dan nog wel met een erg beperkte bandbreedte. Online gamen in de trein zal er vast wel niet in zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:10:
[...]
en die ds lite zou eerst 129 euro gaan kosten. 230 ipv 130 euro is te veel. 200 euro ipv 150 euro valt wel mee.
Dit gaat over import prijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

MaxBurn schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:23:
[...]
Dit gaat over import prijzen...
Bovendien was davidgilmour nog een paar weken terug enorm aan het schelden op Lik-Sang omdat ze de DS Lite voor € 200,- verkochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:27:
[...]

Bovendien was davidgilmour nog een paar weken terug enorm aan het schelden op Lik-Sang omdat ze de DS Lite voor € 200,- verkochten.
ja, hadden ze em niet eerst voor $169 aangeboden of zoiets, dan begrijp ik dat wel een beetje.
maar 200 euro all in is momenteel een redelijk prijsje dunkt me. je moet nog 5maanden wachten voor ie in nederland uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er misschien ook plannen zijn voor een english training game alleen dan in een andere taal (bv japans of spaans)? Ik zag dat die game in Japan best goed verkoopt en het lijkt mij dat er opzich best een grote markt is voor zulk soort ''games'' waarin je een taal kan leren (weet niet hoe diep het gaat, lijkt mij alleen de basis at most maar dat is nogsteeds best veel).

Ik zie mijzelf iig sneller mijn ds pakken en even oefenen dan dat ik helemaal met pen en papier + boek moet gaan zitten of achter de pc moet gaan zitten en een ds+game is kwa kosten ook niet erg veel als je naar sommige van die cursesen kijkt waar je uiteindelijk ook niet enorm veel van leert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:11

S2S

DS-lite met June hier? Das mooi snel, geen import meer voor mij.

http://www.ds-x2.com/index.php?id=5090

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Lekkere source in dat artikel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

"our source"

We hebben in dit topic ook heel wat sources ...die roepen ook allemaal wat anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
MaxBurn schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 06:38:
"our source"

We hebben in dit topic ook heel wat sources ...die roepen ook allemaal wat anders :)
Levert de jouwe ook zo'n mooi plaatje? ;)
Maar goed, ik kan me nog herinneren dat ik voor gek uit werd gemaakt met de EU box van de gewone DS en alle launch details... Bleek toch gelijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het is geeneens een foto, gewoon een design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Precies hetzelfde wat altijd gebeurt:

Amerikaanse box originele DS
Europese box originele DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 08:47:
Het is geeneens een foto, gewoon een design.
:D ik weet niet zo heel veel van photoshop en 3dmax af. Maar volgens mij moet een tweaker een mooiere doos kunnen maken dan dit knip en plak werk op een 3d doosje met wat schaduws en een word achtige 2kleuren (wit/grijs) overlopende achtergrond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/cpor.JPG
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/cpor2.JPG

Beetje jammer dat ze weer met de zweep verder gaan. :(
Nou maar hopen dat je naast de zweep ook gewoon normale wapen (zwaarden enzo) kan gebruiken. Dat vind ik echt veel leuker spelen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:37:
Nou maar hopen dat je naast de zweep ook gewoon normale wapen (zwaarden enzo) kan gebruiken. Dat vind ik echt veel leuker spelen.
Lol, ik had echt letterlijk precies de tegenovergestelde reactie. ;)
Geweldig dat de zweep weer terugkomt! Castlevania zal voor mij toch altijd dat spel met die stoere zweep blijven. Hopelijk kun je er ook weer mee door de levels heen slingeren zoals in Castlevania IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Vanitas schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:37:
Vindt ik juist niet eigenlijk. Castlevania == monsters afmaken met de vampire killer (oftewel een zweep). Ik vond de zwaarden ed. een stuk minder als wapen. Doe mij maar een zweep die je kunt upgraden. Wat ze wmb. wel mogen houden is het zielen systeem, die dingen zijn veel vetter dan de beperkte secundaire wapens uit de oude castlevania's...

lol, met ^ dus :P

[ Voor 3% gewijzigd door equationunequal op 21-04-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Tja ik vind die zweep altijd zo lang. Dan is de kans wel een stuk kleiner dat je geraakt wordt dan dat je met een zwaardje aan het hakken bent. En hij is ook zo traag. Wat Surrounded zegt zou dan wel wel weer heel vet zijn. Maar dat kan ik me niet voorstellen dat ze zoiets gaan doen. Dan krijg je meer als in CV4 dat het een 2D side scroller is, dus niet echt een adventure.

En en upgradebare zweep zou wel leuk zijn. Maar dan krijg je het natuurlijk weer net als in HoD of CotM. in HoD had je die speciale punten die je aan je zweep kon hangen. Maar dat had ik ook zo gezien en in CotM moest je mana gebruiken wilde je die speciale aanval doen. :( Dat kwam er dus op neer dat ik nooit die speciale aanvallen van mn zweep gebruikte.

Nee doe mij maar zwaarden, das ook nog es leuk verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik ben nu net begonnen met Dawn of Sorrow! :D Mijn eerste Castlevania game (hoewel ik er twee heb liggen voor de NES :X). Klopt het dat je in sommige gebieden nog niet kunt komen, zoals in Metroid, omdat je bijvoorbeeld nog niet hoog genoeg kan springen oid?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ja, je zal steeds moeten back-tracken net als in Metroid bv.
Dat maakt het nou net zo leuk imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Idd. De hele combinatie van het platformen, adventure elementen en RPG elementen maakt de serie zo leuk imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:50:
Dan krijg je meer als in CV4 dat het een 2D side scroller is, dus niet echt een adventure.
Whoa, dat is eigenlijk geen slecht idee. :p

Niet dat er iets mis was met DoS als adventure, maar die heb ik pas nog gespeeld. Een lekkere simpele (van opzet, de uitvoering moet uiteraard wel heel moeilijk zijn) side scroller zou er nu ook wel weer in gaan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Nou ik heb toch maar wel de stap genomen en de DS Lite besteld bij Lik-sang. Heb geen zin meer om te wachten en om steeds weer een andere europese release dag te horen :) Totaal ben ik 195 euro kwijt.

DS Lite White
Stepdown converter
Screenprotectors van Hori
EMS verzending

Met EMS schijnt de kans dat je pakketje bij de douane opgepikt wordt kleiner te zijn dan bij bv DHL of UPS. Laten we hopen dat het goed gaat :) Nu nog even bedenken wat ik met mijn oude ds doe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Doe mij maar een MetroidVania :P

Nu met zweep, misschien nog wat echt creatieve uses voor het tweede screen en de touchpad... Als het maar wel 2D blijft en niet 3D. Of anders 3D als NSMB, pseudo 2D.

Anyway, nieuwe Castlevania, w00t. De DS doet echt zijn best zeg...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:13:
[...]

Whoa, dat is eigenlijk geen slecht idee. :p

Niet dat er iets mis was met DoS als adventure, maar die heb ik pas nog gespeeld. Een lekkere simpele (van opzet, de uitvoering moet uiteraard wel heel moeilijk zijn) side scroller zou er nu ook wel weer in gaan. :9
Hint: New SMB ;)
Willybubba schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:16:
Doe mij maar een MetroidVania :P

Nu met zweep, misschien nog wat echt creatieve uses voor het tweede screen en de touchpad... Als het maar wel 2D blijft en niet 3D. Of anders 3D als NSMB, pseudo 2D.

Anyway, nieuwe Castlevania, w00t. De DS doet echt zijn best zeg...
Eensch...

[ Voor 34% gewijzigd door equationunequal op 21-04-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

* Captain N is er nog niet helemaal achter waar Ghost voor is (dat je uit je lichaam treedt met R). Je kan door wat muurtjes vliegen, maar verder kan ik er niks doen... ah well, dat zal nog wel duidelijk worden denk ik :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, goede hint. Daar had ik nog nooit van gehoord! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

offtopic:
@Surrounded: Je blog doet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Captain N schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:39:
* Captain N is er nog niet helemaal achter waar Ghost voor is (dat je uit je lichaam treedt met R). Je kan door wat muurtjes vliegen, maar verder kan ik er niks doen... ah well, dat zal nog wel duidelijk worden denk ik :)
Verder dan dat niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ok, lekker nuttig dan :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Gister Tetris DS gekocht bij de lokale FRS. De prijs was weer zoals altijd abnormaal hoog, 45 euro tjonge jonge.... pfff... In the VS wordt deze toch verkocht als budget game? iets van 20-30$ ofzo? Hier is die gewoon het dubbele. Bart Smit en andere zaken hadden hem voor 40 euro wat nog steeds te duur is. Ik dacht dat die game net als polarium toendertij, ook 30 euro zou gaan kosten, wat ik nog een acceptabele prijs vind. Had hem eigenlijk gewoon een maand geleden moeten importen samen met Hunters.
Nou jah, laat dit maar weer een wijze les voor me zijn geweest...

Import staat altijd boven wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Als hij bij de BS voor 40 euro ligt, waarom koop je em dan bij de FRS voor 45 :? :P...

Simpel geval van supply and demand. Als wij die spellen voor die hoge prijzen blijven kopen blijven winkels er hoge prijzen voor vragen. Ik besteed persoonlijk echt niet meer dan 40 euro aan een DS game...

[ Voor 57% gewijzigd door equationunequal op 21-04-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Als het voor dezelfd prijs werd aangeboden dan haalde ik hem liever bij de FRS ivm omruilvoorwaarden.
Want bij BS moet je het binnen 24 uur ruilen bij FRS was het 14dagen en je kon je geld terug krijgen icm de bon. Maar dat is nu niet meer kwam er gister achter dat je nu ook bij FRS games binnne 48 uur moet ruilen. En dan nog die games 5 euro duurder maken dan andere zaken. Gaat me nu te ver. Denk dat ik stop bij FRS te kopen. Die 5 euro kon ik nog accepteren omdat ik met mn kortingspas 10% korting krijgt dus wordt 45euro--> 40,50 voor die 50 cent had je betere omruilvoorwaarden.

Maar om je vraag te beantwoorden :)
Ik had nog een irischeque liggen van 15 euro die accepteren ze bij de BS niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop dan bij zuiderpark-computers.nl. Had daar gister phoenix wright bestelt en vandaag al binnen voor 37 euro inc. verzendkosten.

Als je het trouwens over afzetters hebt dan scoort replay(.nl) nog hoger dan de FRS, die gasten gooien nog eens 5 euro bovenop de prijsen van winkels als de FRS (x360 games kosten daar gewoon 70 euro :'), en dat voor een gameshop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/49741020060421_124122_0_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/CPoR01.jpgAfbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/CPoR02.jpg
You will be taking control of two seperate characters, vampire hunter Jonathan Morris, and a young magician named Charlotte Orlean. Their goal is to put a stop to the resurrection of Dracula (being brought on by two vampire sisters), all set to a World War II backdrop.

You will be able to switch between these characters on the fly, and will have to do so to solve certain puzzles/complete certain tasks. Both characters will allow you to summor demons to fight for you.

The vampire hunt will once again be a 2d platformer that we have come to love, and will be full of all kinds of weapons, including the magic skills of Chatlotte.

Hopefully we will get more details, and some playtime with the new title at E3.
2 karakters gelijk...

Als dat maar goed gaat in de single player. Voor MP is dat natuurlijk wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Vet :)

Keb gisteren Aria of Sorrow uitgespeeld (damn, wat is dat spel kort ivm. Harmony of Dissonance), dus ik moet snel even Dawn of Sorrow gaan halen voordat de nieuwe uit komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hoelang heb je erover gedaan dan?
En heb je wel echt alles gehaald :P

Ik ben er toch echt wel een aardige tijd mee bezig geweest. Main 16 uur, julius 1 uur, hard-mode 5:45, boss rush masteren 1 uur. Das toch al bijna 24 uur. Over HoD had ik 8,5 uur over gedaan. Die heeft een stuk minder replay value dan AoS (en DoS). Maar als je enkel de eerste eindbaas haalt in AoS dan ben je er wel snel doorheen ja, iets van 6 uur gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik begin Dawn of Sorrow al aardig door te krijgen, en de kaart breidt zich al behoorlijk uit. Ik heb nu net
spoiler:
de ene kandidaat verslagen. Even z'n naam kwijt. Degene die magic powers kan copy-en. En de baas er na. Beiden waren echt ontzettend simpel. Ik had die eerste die move laten copy-en dat je bijltjes gooit in een boogje. Dan dichtbij hem gaan staan en hakken maar. Kan 'ie je nooit raken :) Die baas erna raakt je ook nooit als je dichtbij blijft staan, en af en toe over een paar van die ballen springt. :)

Wat ik alleen (nog?) niet helemaal snap... ik heb nu al aardig wat wapens en spreuken en zo. Maar ik krijg ook soms slechtere dingen dan die ik al heb. Ik gebruik eigenlijk altijd dat 2-handige zwaard, en die bijlen die je kunt gooien. :P Tot heden gaat dat iig ook prima :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Vandaag ook Tetris DS gekocht, en hij bevalt goed.

WiFi 1 tegen 1 werkt prima, iemand zoeken om tegen te spelen gaat vrij snel. Maar wil je met 4 spelers WiFi spelen dan duurt het echt eindeloos lang voordat je een groep mensen bij elkaar hebt.Soms lukt dit ook gewoon niet voordat je een time-out krijgt. Dat vindt ik toch wel slecht.

Verder prima spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Kan het enthousiasme hier allemaal wat minder svp. Totdat ik mijn ds lite binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:53
Koffiezuiper schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:14:
Nou ik heb toch maar wel de stap genomen en de DS Lite besteld bij Lik-sang. Heb geen zin meer om te wachten en om steeds weer een andere europese release dag te horen :) Totaal ben ik 195 euro kwijt.

DS Lite White
Stepdown converter
Screenprotectors van Hori
EMS verzending

Met EMS schijnt de kans dat je pakketje bij de douane opgepikt wordt kleiner te zijn dan bij bv DHL of UPS. Laten we hopen dat het goed gaat :) Nu nog even bedenken wat ik met mijn oude ds doe :+
Als ik het zelfde aanklik als jou moet ik 207 euro betalen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

MandaloR

MandaloR

Heb de mijne afgelopen DO ontvangen....DS lite navy + hori screen protectors, voor E186,- (verzonden via luchtpost). Als ik daar de stepdown converter bij deed, dan kwam ik opeens uit op E210,- ofzo. Heb hem overigens besteld bij lik-sang en was na 7 dagen netjes binnen.

Ding is erg mooi, super helder en strakke kleuren :D Heb alleen 2 stuck pixels (1 rood en 1 blauwe die minder zichtbaar is) zitten op mijn touchscreen. Gelukkig zitten ze wel 4 pixels vd rand af, dus heb er eigenlijk weinig last van. En je ziet ze alleen erg goed op zwart, op de rest niet tot bijna niet.

Big N heeft iig weer een mooi product afgeleverd!!! _/-\o_ _/-\o_

* MandaloR hangt de oude DS aan zijn wall of fame.

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Vanitas schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 23:08:
Hoelang heb je erover gedaan dan?
En heb je wel echt alles gehaald :P

Ik ben er toch echt wel een aardige tijd mee bezig geweest. Main 16 uur, julius 1 uur, hard-mode 5:45, boss rush masteren 1 uur. Das toch al bijna 24 uur. Over HoD had ik 8,5 uur over gedaan. Die heeft een stuk minder replay value dan AoS (en DoS). Maar als je enkel de eerste eindbaas haalt in AoS dan ben je er wel snel doorheen ja, iets van 6 uur gok ik zo.
Over HoD (200% met Juste, alle eindes van de main storyline & Boss Rush) heb ik ongeveer een maand gedaan (2 uur per dag in de trein, 5 dagen per week) en over AoS (100% met Soma, beide eindes van de main storyline) heb ik iets meer dan een week gedaan (wederom 2 uur per dag in de trein, 5 dagen per week).

AoS is gewoon erg klein in vergelijking met HoD en je hoeft veel minder te zoeken en te backtracken om het spel uit te spelen en alle items te verzamelen, waardoor je veel sneller klaar bent. Ik geef niet veel om replay waarde eigenlijk. Zo had in in HoD niet echt zin om het spel nog eens door te lopen met Maxim en hetzelfde geldt voor AoS met Julius. Dan pak ik liever een ander spel uit de kast dat ik nog niet heb uitgespeeld en ga ik daar mee verder :)...

Anyways, zodra ik m'n loon binnen heb ga ik DoS ff halen :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
Kun je je DS Lite eigenlijk ruilen als er stuck/dead/hot pixels opzitten?
Mijn excuses als dit al honderdduizend keer is gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Wel als je wacht tot ie in Europa uit komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
Dus als je hem nu importeert kan je hem niet terug sturen naar bijvoorbeeld Nintendo Japan of hoe het daar ook heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Dat zou ik niet weten eigenlijk. Je kan hem iig niet ruilen bij Nintendo Europe iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Mijn dochter van 5 jaar wil ook zo`n ds. Bij bart smit hebben ze 1 voor €149,-, incl een spel met een hond. is dat wat?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik denk dat Nintendogs voor de meeste 5 jarige meisjes een prima spel is ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Flyby_Wire schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 16:09:
Mijn dochter van 5 jaar wil ook zo`n ds. Bij bart smit hebben ze 1 voor €149,-, incl een spel met een hond. is dat wat?
Nintendogs lijkt me wel een mooi spel voor je dochter ja. Beetje met een hond spelen ;)
MandaloR321 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 14:05:
Heb de mijne afgelopen DO ontvangen....DS lite navy + hori screen protectors, voor E186,- (verzonden via luchtpost). Als ik daar de stepdown converter bij deed, dan kwam ik opeens uit op E210,- ofzo. Heb hem overigens besteld bij lik-sang en was na 7 dagen netjes binnen.
Gefeliciteerd ;)
Nog importbelasting? :)
Heb ook een DS lite + converter besteld via luchtpost, staat nu op order processing :)
7 dagen zou ik érg mooi vinden, precies in de mei vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
woutertje schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 11:22:
[...]

Als ik het zelfde aanklik als jou moet ik 207 euro betalen? :P
Nintendo DS Lite (Crystal White) 110V (For Nintendo DS™ / Japanese) 161.92 EUR
Liquid Crystal Filter (For Nintendo DS™ Lite) 8.06 EUR
Multivolt AC Adapter [Europe] (For Nintendo DS™ Lite) 4.04 EUR
Shipping Cost (EMS) 23.49 EUR
Total 197.51 EUR

Zelfde adapter? Ik had eerst een stepdown converter alleen dat ding was zwaarder waardoor de verzendkosten hoger werd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Flyby_Wire schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 16:09:
Denk inderdaad dat je op het moment geen leuker spel kan vinden voor de DS voor je dochter. Denk dat er wel even hulp nodig is met Engels op bepaalde momenten, maar na verloop van tijd moet 't met iconen makkelijk te begrijpen zijn. Of is er een NL editie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Koffiezuiper schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 16:33:
[...]

Nintendo DS Lite (Crystal White) 110V (For Nintendo DS™ / Japanese) 161.92 EUR
Liquid Crystal Filter (For Nintendo DS™ Lite) 8.06 EUR
Multivolt AC Adapter [Europe] (For Nintendo DS™ Lite) 4.04 EUR
Shipping Cost (EMS) 23.49 EUR
Total 197.51 EUR

Zelfde adapter? Ik had eerst een stepdown converter alleen dat ding was zwaarder waardoor de verzendkosten hoger werd..
Wow bedankt :)
Die adapter is er dus nog niet zo lang, even een mailtje gestuurd dat ik die wil ipv de converter. Maakt niet veel uit, maar toch makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Xrenity schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 17:14:
[...]

Wow bedankt :)
Die adapter is er dus nog niet zo lang, even een mailtje gestuurd dat ik die wil ipv de converter. Maakt niet veel uit, maar toch makkelijker ;)
Geen dank :) Maakte in het begin ook dezelfde fout, lik-sang laat namelijk zo lijstje zien van items die ze aanraden naast je aankoop(ds lite dus). En daar stond alleen de die stepdown geval en niet deze adapter, beetje vaag. Er is zelfs ook een usb oplaad kabel verkrijgbaar, tis maar wat je handig vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
Hmm, wel aantrekkelijk, maar ben toch een beetje bang dat als ik hem krijg
ik een hot/dead/stuck pixel feest krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ben ook bang voor slechte pixels, zal denk ik op zo'n briljant scherm duidelijker zijn.

Heb ook net Teris DS gekocht en heb een paar keer online gespeeld. Dacht altijd een redelijke Tetris koning te zijn maar dat valt toch vies tegen. Heb nog nix gewonnen. Valt me sowieso altijd op met online games dat ik in verhouding zo vreselijk slecht ben :(. Dat is het prettige aan Mario Kart DS daar heb je meer kans dmv de rival modus...

Edit: Woohoo! Net gewoon even mijn eerste winsten gepakt...heeft Nintendo misschien toch gelijk!
Edit2: Heb mijn score redelijk bijgetrokken sta nu op 14/24 (wins/played)

[ Voor 20% gewijzigd door Deddiekoel op 22-04-2006 20:00 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnybinny
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09 13:10
Hoi iedereen,
Ik heb een Sitecom WL-115 V2 gekocht,
maar ik krijg het maar niet aan de praat.
Het probleem zit denk ik in het begin,
1. ik heb de driver geinstalleerd die in de doos zat.
2. Ik pc opnieuw opgestart
3. Ik ging naar Start/Instellingen/Confirguratiescherm(:P) en dan naar Systeem
Bij systeem naar het tabblad Hardware, en daar naar Aparaatbeheer.
Ik ging naar netwerkadapters,
en het apparaat staat er rustig bij.
Ik druk rechter knop op de sitecom kaart.
Stuurprogramma bijwerken.
Ik selecteer Nee nut niet,
Volgende.
Ik wil zelf kiezen.
Volgende.
Ik deed niet zoeken
Volgende.
ik deed Bladeren,
en daarna nog een keer bladeren.
ik heb bestandje RT2560.inf geselecteerd,
Geeftie aan:

Op de opgegeven locatie bevinden zich geen gegevens over de hardware.
Wat doe ik fout!
Wie helpt me!

*edit*
dit gaat over demos op je ds

[ Voor 3% gewijzigd door Vinnybinny op 22-04-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Die vraag kun je beter stellen in een topic in Netwerken, heeft namelijk weinig met de DS of games te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-02-2024
edit: heb mijn antwoorden al gevonden :Y)

[ Voor 89% gewijzigd door Soul_ op 23-04-2006 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:53
Ik zag op cnet een review over de DS Lite waar in stond : The DS Lite has four brightness settings, up from two on the original DS. At the darkest setting, the DS Lite is just as bright as the original DS; at its max, it's almost as brilliant as the new Game Boy Advance SP.
Uit die regel concludeer ik dat er een nieuwe Game Boy Advance SP is met een helderder scherm? Ik vond de SP altijd wat slecht te zien, zelfs met het lichtje aan maar is er nu 1 die beter is? Aangezien ze een DS Lite aan het reviewen zijn, dus anno 2005/2006, en ze het over een nieuwe SP hebben die toen al een paar jaar bestond kan ik dat er uit concluderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Jup. Maar hoe dat in Nederland zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:53
Sijmen schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:48:
Jup. Maar hoe dat in Nederland zit weet ik niet.
Ik vond net wat op een site van ZDNet en daar stond : The improved SPs are available in Graphite, Pearl Blue, and Pink and retail for $80. Het artikel is van maart 2006. Ik mag aannemen dat ze de andere kleuren ook wel updaten, zou anders wel raar zijn als je een groene koopt ofzo dat ie minder goed beeld geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Dancing_Animal schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:37:
Ik zag op cnet een review over de DS Lite waar in stond : The DS Lite has four brightness settings, up from two on the original DS. At the darkest setting, the DS Lite is just as bright as the original DS; at its max, it's almost as brilliant as the new Game Boy Advance SP.
Uit die regel concludeer ik dat er een nieuwe Game Boy Advance SP is met een helderder scherm? Ik vond de SP altijd wat slecht te zien, zelfs met het lichtje aan maar is er nu 1 die beter is? Aangezien ze een DS Lite aan het reviewen zijn, dus anno 2005/2006, en ze het over een nieuwe SP hebben die toen al een paar jaar bestond kan ik dat er uit concluderen.
Mja kort geleden is er in US een revisie van de SP op de markt gekomen. Dit gebeurde ook compleet onverwachts eigenlijk, weinig nieuws of pr praat. In plaats van een front lit is de nieuwe versie backlit, net zoals met de Micro. Op de doos stond het ook aangegeven van de SP. Wanneer dit nou was? Volgens mij rond de release ook van de Micro geloof ik. SP2 hoef je hier niet te verwachten trouwens, anders lag die onderhand wel in de winkel.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.