[PC] Battlefield 2142 - Deel I Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.207 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Nou, geluid op Software-mode doet het wel, maar zet ik em op Game-mode in de Audio Console en in het spel, slaat het spel halverwege het laden van de map/mode weer vast.

Ik geef et op en ga het ook niet weer proberen. Eraf met die zooi. :(

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-06 23:38

Onno b

Heilige iRacing data koeien

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 20:16:
[...]

Hoe krijg jij je resolutie zo hoog?

Ik kan in de options niet hoger dan 1280x960 selecteren

Mijn scherm ondersteunt die Resolutie namelijk wel
Misschien heeft dat met de detectie van je systeemperformance te maken. Ik had dat nl met mijn vorige systeem ook met GRAW, kon ik de textures en resoloutie ook niet op max zetten. In de toekomst worden daar waarschijnlijk wel hacks voor gemaakt dmv het aanpassen van een .ini file oid. Hou deze site maar in de gaten;

http://www.tweakguides.com/Games.html

lol is al vermeld niet gelezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat mijn systeem goed genoeg is om het the draaien op een hoge resolutie dan 1280x960.

Maargoed, ook als ik alles op low zet e.d. geeft hij me de option nog niet.

ALs ik de .ini file edit, dan start de hele zooi niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:55

Stewie!

Keen must die!

Mr. Detonator schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 21:03:
[...]

hmm...ik heb ook een x-fi...

dat zal dan m'n volgende probleem wel worden, zodra ik me langs het inlogscherm heb gemanouvreerd :/
Onzin, x-fi werkt prima, BF2 en BF2142 zijn een van de eerste games die volledige x-fi ondersteuning hebben (en ja: geluid is merkbaar beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:58
RocketKoen schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 20:43:
[...]

ik heb hier de resulutie veranderd naar 1280x1024@60fps
en toen starte BF2 niet meer op....
Misschien dat jij en Maizel het Default Profile .ini bestand (Video) zouden kunnen wijzigen:

code:
1
X:\Documents and Settings\XXXXX\Mijn documenten\Battlefield 2142 Demo\Profiles\Default

@X-Fi problemen: Ook hier geen problemen ondervonden.

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 07-10-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Ff opnieuw installeren hielp. Kan nu ook fatsoenlijk spelen met me X-Fi. Weet ook niet wat het probleem was.

Spel is wel grappig, maar best wel kaal eigenlijk. Had steeds het gevoel dat er het 1 en ander aan details missen. Meer foliage was wel leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bab2256495be73291e0e727bb6672503/thumb.png

orgineel (uit bf2142 zip):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/174593f5232fb475b80e2053b379188d/thumb.png

staan overigens nog wel andere leuke screens/renders:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/16ce5a4484f98518f41af9178c4625f7/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cd2abb6e0157dd78b477a79e2e299bbf/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ea0c0ddc92a8a933c249e867ea823501/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b160c6d35fab97e6d23fb759230a997c/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 22:25:
[...]

Misschien dat jij en Maizel het Default Profile .ini bestand (Video) zouden kunnen wijzigen:

code:
1
X:\Documents and Settings\XXXXX\Mijn documenten\Battlefield 2142 Demo\Profiles\Default

@X-Fi problemen: Ook hier geen problemen ondervonden.
Ik heb het maar met de command line in de snelkoppeling gedaan

Bedankt voor je hulp in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demo ff uurtje gespeeld en wat me opviel ids dat ik 5x gedisconnect was van de masterserver,
de game zelf erg beroerd loopt op de meeste servers, veel lagg terwijl ping op 14 zat.
als dit zo is met de final word het niet veel soeps, maar jah was zelfde gelazer met retail versie van BF2.
dat heeft ook dik jaar gekost voordat dat uberhaupt goed speelde.

en ondrsteuning van xfi en ultra high settings sucken. veel ruis op ultra en op high niets aan de hand.

net als die attack vliegtuigen, werkt leuk tegen tanks maar 4 clips op een mannetje en loopt nog vrolijk rond... 8)7

en in de full game kan medic niet eens standaard reviven. das gewoon een fooking unlock ffs.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

hoe vlieg je met je eigen titan, ik weet dat je commander moet zijn maar heb verder geen id.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:25:

en in de full game kan medic niet eens standaard reviven. das gewoon een fooking unlock ffs.
Ik vind dat juist een beter ding

elke 5 seconden een dode reviven met full health?

Het reviven wordt zwaar gespammed en is overpowered

Nu moet er in ieder geval gekozen worden of de player het mee wil nemen ten koste van granaten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Drukke servers of niet.. gewoon enorm hoerig hoe vaak je gedisconnect wordt van de master server. Echt te kansloos. Het is best grappig als je aan het gamen bent, maar het is serieus te tragisch als je ongeveer elke 5-10 minuten weer opnieuw kan inloggen. Ik begrijp ook best dat je niet alles vooraf kan testen maar dit is echt sneu gewoon. De Battlefield 2142 mag dan bij deze in het kwartet 'Wanprestaties'.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgezien van wat lag, ookal heb ik een lage ping, heb ik écht nergens last van. Geen disconnects, connecten naar de Master server gata over t algemeen vlot

Probeer VOIP uit te zetten

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

ik heb nergens last van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
H3llsing schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:26:
hoe vlieg je met je eigen titan, ik weet dat je commander moet zijn maar heb verder geen id.
rechtsonder op screen als commander op 'move titan' drukken en aanklikken op de map waar je hem hebben wilt.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c0ecce62839e907c6720b6ee56387357/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb toenstraks dit spel gespeeld, maar ook ik heb nergens last van gehad. Al was er heel af en toe last van de melding: Probleem met uw internet connectie. Of iets dergelijks.

Ik was al niet van plan om het spel te kopen en de demo maakt het voor mij al duidelijk. Keuze uit maar vier type soldaten, wel aanpasbaar maar verder hetzelfde als BF2. Het spel zelfs lijkt wel een mod van BF2, zoals andere het ook opmerkte. Gevecht met de Titan is vernieuwend, maar voor mij niet voldoende.

Geef al die wapens ook futuristische munitie, inplaats van kogels. Lasers, plasma, enz. Ze zijn er wel, maar alleen voor de zwaardere wapens. Haal van elk voertuig die niet zweeft de wielen eraf.

Het leger in het jaar 2142 is naar mijn idee veel verder met alles, met dit spel lijken ze nog achter te lopen.

Maar dat is mijn mening. ;)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ik krijg een beetje het zelfde smaak in mijn mond als met BF:Vietnam, het is meer een uitgebreide mod dan een opzichzelf staand spel.
Vietnam had ook gewoon dezelfde engine met enkele aanpassingen en gewoon een andere thema, dat idee heb ik ook met 2142.
Vietnam heb ik gekocht omdat het gewoon lekker speelde en de thema ook gewoon cool was.
2142 zal ik niet snel op mijn plank zien liggen (terwijl ik alle BF versies + uitbreidingen heb) puur omdat het niet echt lekker speelt en de thema me niet echt aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Ik probeer een nieuw account aan te maken voor BF2142 (uiteraard dezelfde als mijn BF2 account en mijn T.net naam/account) maar die rare server roept iedere keer dat ik illegale karakters heb gebruikt :S
(zoals je ziet staan er geen rare karakters in mijn naam... heb het ook geprobeerd mét- en zonder hoofdletters - no go :().
Gisteren dus, uit frustratie, maar met de naam 'dikkelul' rondgehuppeld :P (was in de veronderstelling dat die naam ook niet zou werken... dus wel :D).
Iemand enig idee? Op het EA forum is het niet terug te vinden nml... (wat een chaos op dat forum... plus een slechte ondersteuning :'()
Met "een nieuw account" bedoel ik dus een INLOG-account... mijn EA-account wordt goed geaccepteeerd.

[ Voor 7% gewijzigd door MetalRush op 08-10-2006 01:32 ]

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:43
Ik heb net heerlijk 2.5 uurtjes achter alkaar gespeeld. Het draait nu trouwens ook stabiel op rond de 30fps alles max 1280x1024 +4xaa 16xaf.

Geen 1 disconnect gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

http://ftp.snt.utwente.nl...battlefield_2142_demo.exe

Snelle Downloadlocatie in NL!!!

[ Voor 17% gewijzigd door NeHoX op 08-10-2006 02:27 ]

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Volgens mij heeft iedereen de demo al }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

heb ook geen enkel probleem =) geen disconnects of crashes wat dan ook

het zal wel aan jullie liggen ;)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Degene die geen disconnects hebben, gebruiken die een router?

Het lijkt namelijk een routerprobleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 22:31:
[afbeelding]

orgineel (uit bf2142 zip):
[afbeelding]

staan overigens nog wel andere leuke screens/renders:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Je bent nog vergeten de 40 unlocks naar 40 locks te doen :P En war naar disconnects _/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Kstr
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-04 12:00
Zoek de 2 verschillen :+
Afbeeldingslocatie: http://www.futuresmoke.com/2142/vlcsnap-1_700.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.futuresmoke.com/2142/vlcsnap-2_700.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.futuresmoke.com/2142/vlcsnap-3_700.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.futuresmoke.com/2142/vlcsnap-4_700.jpg

The orange or the black pill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 21:39:
[...]

Onzin, x-fi werkt prima, BF2 en BF2142 zijn een van de eerste games die volledige x-fi ondersteuning hebben (en ja: geluid is merkbaar beter)
Damorpheus je moet meer forums lezen.

Er was in het begin van patch 1.4 problemen met bfattlefield 2.
2 weken later kwam er nieuw update voor de drivers van creative en het is grotendeels verholpen

de ondesteuning is nooit echt goed geweest voor de x-fi kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
SOEDARKMASTER schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 03:37:
[...]

Volgens mij heeft iedereen de demo al }:O
Nou, ik ga hem nog maar eens opnieuw downloaden. Ik krijg hem namelijk nog altijd niet aan de praat. Bij het joinen van een server klapt hij er onverbiddelijk uit, terug naar windows. Reinstall werkte niet, misschien een fout in de download ofzo

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:47:
Afgezien van wat lag, ookal heb ik een lage ping, heb ik écht nergens last van. Geen disconnects, connecten naar de Master server gata over t algemeen vlot
Probeer VOIP uit te zetten
Dat had ik al gedaan, ga nu met gevaar voor eigen leven even kijken wat er gebeurd als ik op mijn router DMZ instel. Laat ik ondertussen de Windows Firewall en Virusscanner wel lopen want ben er niet zo'n fan van :) Mocht het helpen dan post ik het wel ffies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 08:38:

Ik heb een router ja, en draadloos internet van speedtouch. Misschien komt het daardoor ja, maar volgens mij waren de disconnects over toen ik VOIP uit zette.

SOEFuture waar ik gisteren in de avond een aantal potjes bf2142 deed had ook geen problemen met de game. Geen disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 08:38:

Geen router hier :) Wel gigantisch veel disconnects.

[ Voor 6% gewijzigd door Phyxion op 08-10-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:37

Griffin

Is mythical

net hier even kunnen spelen en na ongeveer 45 minuten een disconnect, ach ik moest toch even huiswerk doen :P
wel vet spel btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de demo voor enkele uurtjes geprobeerd. Deze demo loopt erg goed, voldoende FPS en geen enkele disconnect gehad echter vind ik het maar niks.

De gameplay is te chaotisch en niet overzichtelijk en vind het slecht uitgewerkt itt BF2. Ik heb het gevoel dat dit spel langena niet af is.

Was toch niet van plan om dit spel te kopen en de demo heeft mij niet op andere gedachten gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was eigenlijk maar nog een heel klein beetje benieuwd naar deze demo nadat ik de beta al als niet leuk had afgedaan .Helaas moet ik bekennen dat ik deze demo wel leuk vind ondanks de door al vele genoemde minkanten . Had dit spel eigenlijk al afgedaan maar voor de fun is dit spel best te doen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:17
AAargh... EA heeft echt iets heel erg verkloot aan zijn nickname/account/weetikhet systeem...

Wil ik inloggen met accountnaam pnieuwkamp, kan niet, account bestaat niet. Dan maar aanmaken, kan niet, account bestaat al 8)7 wtf :? Dan maar een andere naam en hopen dat ik het onthoud / vaak de "retrieve info" gebruiken, mijn email accepteerde hij gelukkig wel.

Op naar de nicknames... Je mag geen haakjes meer gebruiken oid? [P4L]Wiseguy mag dus niet. Wiseguy (met clantag [P4L]) mag ook niet, want, goh wat vreemd, Wiseguy is al bezet.

Zijn ze nu actief begonnen met het wegjagen van gebruikers ofzo? Ze kunnen toch zelf ook wel bedenken dat vrijwel alle normale nicknames (zonder Bre3z4h-spelling of volgnummers) al bezet zijn en de clantag wat ruimte biedt om toch je eigen nickname te houden?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 11:34
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 11:32:
Ik was eigenlijk maar nog een heel klein beetje benieuwd naar deze demo nadat ik de beta al als niet leuk had afgedaan .Helaas moet ik bekennen dat ik deze demo wel leuk vind ondanks de door al vele genoemde minkanten . Had dit spel eigenlijk al afgedaan maar voor de fun is dit spel best te doen .
Ben ik het helemaal mee eens. Tot op heden een zeer tof spel, en als de volledige versie net zo goed uit de bus komt in de reviews ga ik hem zeker halen! Problemen als server disconnects heb ik niet mee gemaakt. Heb net anderhalf uur non-stop zonder problemen kunnen spelen met een ping van 18. Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

battlefield 2142 is een leuk spel, maar zeker geen aanschaf waard. Tov bf2 stelt het niks voor. Weinig wapens, weinig voertuigen, weinig vernieuwing en dat futuristische staat me niet. Ik heb het idee dat ze net als bij battlefield vietnam de boel hebben gerushed, waardoor het meer als een uitbreiding aanvoeltals daadwerkelijk een nieuw spel. Ik wacht wel op battlefield 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:32:
battlefield 2142 is een leuk spel, maar zeker geen aanschaf waard. Tov bf2 stelt het niks voor. Weinig wapens, weinig voertuigen, weinig vernieuwing en dat futuristische staat me niet. Ik heb het idee dat ze net als bij battlefield vietnam de boel hebben gerushed, waardoor het meer als een uitbreiding aanvoeltals daadwerkelijk een nieuw spel. Ik wacht wel op battlefield 3
Inderdaad, ik ga deze zeker niet kopen. Ik vind BF2 leuker en dan voor al PoE mod.
Ik speel toch liever met een gewoon leger mensen dan met van die halve cyborg space robot toekomst dingen :D

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:46:
[...]

Inderdaad, ik ga deze zeker niet kopen. Ik vind BF2 leuker en dan voor al PoE mod.
Ik speel toch liever met een gewoon leger mensen dan met van die halve cyborg space robot toekomst dingen :D
:X Die battlewalkers wren toch voertuigen killers

WTF de hover tank kan ze van een afstand makkelijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Die Titan mode is zeker gaaf :9. Dat is tenminste origineel.

Ben ik trouwens de enige die zich geen reet interesseert in punten opbouwen, maar gewoon lekker wil spelen :? Zonder die punten-onzin zou ik ook niet hoeven inloggen, zouden er geen verbroken verbindingen zijn en zou ik nu nog aan het spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 23:07

BaT

Nou ik heb de demo gedownload en twee keer de Titan missie gespeeld; twee keer dat ding opgeblazen... is wel leuk; maar gaat denk ik wel vervelen. Inloggen is idd een drama; moest eerst 20 nicknames verzinnen om iets met BaT te krijgen... BaT_NL mag niet; want underscores mogen niet; en de rest bestaat al... m'n nick is uiteindelik B1337T; omdat ik gek werd dat elke naam die ik verzond al ingevruik was of illegal characters had.

Verder trouwens geen disconnects gehad; en het spel loopt als een tiet (beter als BF2 zelfs).
Voor de rest vind ik dit geen vooruitgang tenopzichte van BF2... lijkt wel of BF2 de opvolger is van dit spel. Voertuigen zijn idd te noobisch; vooral die aerochopper , of wat het dan ook is).

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Bij mij was DMZ instellen naar de game PC inderdaad de oplossing tegen de disconnects van de Master Server. Dus drukte etc.. geloof niet dat het daar aan ligt. Of mijn firewall in de router is te goed...

Anyway het hielp. Voor de mensen die dat ook willen proberen, kijk wel ff uit met DMZ inschakelen op je router. Dan mis je namelijk die hardware matige firewall. Dus zorg dan tenminste dat je WIndows up-to-date hebt en die firewall en eventueel virusscanner gewoon draait.

Moet overigens zeggen na een paar uurtjes... het is erg wennen maar begin het nu toch wel erg leuk te vinden. Ben benieuwd naar die unlocks.. als ik zie op welke afstand ik nu al mensen om leg met een sniper unit :) Verder beetje veld aan het verkennen geweest, die Walkers zijn reuze melig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
OzBoz schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 13:14:
Bij mij was DMZ instellen naar de game PC inderdaad de oplossing tegen de disconnects van de Master Server. Dus drukte etc.. geloof niet dat het daar aan ligt. Of mijn firewall in de router is te goed...

Anyway het hielp. Voor de mensen die dat ook willen proberen, kijk wel ff uit met DMZ inschakelen op je router. Dan mis je namelijk die hardware matige firewall. Dus zorg dan tenminste dat je WIndows up-to-date hebt en die firewall en eventueel virusscanner gewoon draait.
DMZ ga ik absoluut nooit inschakelen. Maar om toch de problemen maar eens op te lossen: BF schijnt port 29900 te gebruiken, welke ik maar eens ga forwarden. Alhoewel dit eigenlijk niet het probleem zou moeten zijn, aangezien ik geen bf2 server heb en alleen client ben (wat de router altijd doorlaat). Volgens wat mensen van DICE licht het trouwens toch aan de EA master servers.

Ik ga nu eens proberen of het uitmaakt of je wel of niet op een EA server speelt.

[ Voor 10% gewijzigd door dr snuggles op 08-10-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk doordat je nu weer unlocks hebt en zelfs een karakter naar eigen smaak kan inrichten er weer een hoop mensen alleen voor de stats gaan en niet voor de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atom-master
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-05 08:09

Atom-master

Chick specialist

Ik vin het idee van de Titan erg cool 8) . Orgineel maar toch het zelfde :P .

Ook word ik gespamt door het o zo bekende Master server disconnect probleem. Ook de dingen gedaan van VOIP uitzetten enzo al die dingen hielpen niet echt.

DMZ naar me computer forwarden kan ik aanzienlijk langer doorspelen. :o gewoon uur kunnen spelen zonder 1 disconnect (ipv om de 5 a 10 min). het is nog niet geweldig natuurlijk maar nu is het wel aardig te doen :9

hou ook niet van DMZ maar firewall maakt wel wat goed O-)

[ Voor 11% gewijzigd door Atom-master op 08-10-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Atom-master schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:04:
Ik heb ook ff zitten klooooien. maar als ik me DMZ naar me computer forward dan kan ik aanzienlijk langer doorspelen. :o gewoon uur kunnen spelen zonder 1 disconnect (ipv om de 5 a 10 min). het is nog niet geweldig natuurlijk maar nu is het wel aardig te doen :9
Ik heb zelf paar uur gespeeld, wel een CTD maar goed, das altijd al een BF feature geweest zo nu en dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atom-master
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-05 08:09

Atom-master

Chick specialist

OzBoz schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:06:
[...]

Ik heb zelf paar uur gespeeld, wel een CTD maar goed, das altijd al een BF feature geweest zo nu en dan :)
Nouw als het een soort laatste paardenmiddel is dan moet dat maar even zo toch.
Een paar uur das natuurlijk goed te doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Nou, ben et nu echt zat.

Ik had gister het gezeik dat continu halverwege het laden van de map/mode, het geluid/muziek kapte en het spel vastsloeg. Ff later lukte het me wel om de X-Fi te gebruiken in het spel. Ik vond demo vrij saai, dus ben snel weer gestopt. Hierna heb ik em weer op Entertainment-Mode gezet in de Audio Console.

Nu wil ik weer ff spelen, zet em op Game-Mode in Audio Console, laad het spel, log in, ga naar de Audio-opties en klik hier de X-Fi aan. Dit keer slaat het spel hier vast? :?
Nu keer op keer op dit stuk.

Ik krijg et spel nu ineens met geen mogelijkheid meer gestopt in Taakbeheer. ''Proces beeindigen'' helpt dit keer niet. Dus pc maar rebooten.

Ik blijf niet bezig. Toedeledoki met het spel.

-edit-

[ Voor 1% gewijzigd door MelvinB op 08-10-2006 14:25 . Reden: Woord vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Paul Nieuwkamp schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 11:42:
AAargh... EA heeft echt iets heel erg verkloot aan zijn nickname/account/weetikhet systeem...

Wil ik inloggen met accountnaam pnieuwkamp, kan niet, account bestaat niet. Dan maar aanmaken, kan niet, account bestaat al 8)7 wtf :? Dan maar een andere naam en hopen dat ik het onthoud / vaak de "retrieve info" gebruiken, mijn email accepteerde hij gelukkig wel.

Op naar de nicknames... Je mag geen haakjes meer gebruiken oid? [P4L]Wiseguy mag dus niet. Wiseguy (met clantag [P4L]) mag ook niet, want, goh wat vreemd, Wiseguy is al bezet.

Zijn ze nu actief begonnen met het wegjagen van gebruikers ofzo? Ze kunnen toch zelf ook wel bedenken dat vrijwel alle normale nicknames (zonder Bre3z4h-spelling of volgnummers) al bezet zijn en de clantag wat ruimte biedt om toch je eigen nickname te houden?
Het helpt wel als je eerst inlogt met je EA account, en later een soldaat maakt met je (eventueel gereserveerde) nickname. ;) Heb je die niet gereserveerd en zegt hij dat hij al bestaat, dan heeft iemand anders hem...

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Op een niet standaard EA server spelen lijkt het probleem met disconnects ook op te lossen. Lijkt, ik weet het niet zeker :). Gaar bagger spel

[ Voor 8% gewijzigd door dr snuggles op 08-10-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Leuk die demo..

In order to play the Battlefield 2142 demo online, you must have the following ports open in your firewall.

TCP 443
TCP 17475
UDP 27900
UDP/TCP 29900
TCP 80
TCP 4711
UDP 27901
UDP 1500-4999
UDP/TCP 1024-1124
UDP 29900
UDP/TCP 27900
UDP 16567
UDP 55123-55125
UDP/TCP 18000
UDP/TCP 18300
TCP 18510

Ik heb maar 20 regels om een poort door te verbinden. 12 daarvan worden al gebruikt.. moet er 16 hebben voor battlefield handig... |:(

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Het spel draait hier erg vlot en heb amper disconnects. Wat ik erg irritant vind is de grote hoeveelheid n00bs die er op de servers zijn. Daarmee bedoel ik de mensen die expres voor je voertuig springen zodat jij een teamkill krijgt. Na 2 teamkills wordt je op veel servers gekicked en dat is erg kut als je er gewoon niks aan kan doen. :( ben nu al op 2 servers gebanned door dit soort ongein. Ban die n00bs gewoon... ben je van het gezeik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
OzBoz schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 13:14:

Moet overigens zeggen na een paar uurtjes... het is erg wennen maar begin het nu toch wel erg leuk te vinden. Ben benieuwd naar die unlocks.. als ik zie op welke afstand ik nu al mensen om leg met een sniper unit :) Verder beetje veld aan het verkennen geweest, die Walkers zijn reuze melig.
Ik vind jullie zooo irritant. Jullie snipers zitten altijd sneaky vanaf jullie basis ons af te schieten op onze basis. Mensen ergeren zich dodelijk aan snipers in bf. Word iets anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
SOEDARKMASTER schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 15:54:
[...]

Ik vind jullie zooo irritant. Jullie snipers zitten altijd sneaky vanaf jullie basis ons af te schieten op onze basis. Mensen ergeren zich dodelijk aan snipers in bf. Word iets anders :P
helemaal waar :o Ben je lekker aan 't lopen naar de volgende vlag en dan wordt je ineens dood geschoten... Dan denk je echt zo van: wtf? waar? loop je er daarnaa weer, weer dood. blijkt het zo'n sniper te zijn... echt te irritant :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
SOEFuture schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 15:57:
[...]

helemaal waar :o Ben je lekker aan 't lopen naar de volgende vlag en dan wordt je ineens dood geschoten... Dan denk je echt zo van: wtf? waar? loop je er daarnaa weer, weer dood. blijkt het zo'n sniper te zijn... echt te irritant :|
Lopen is ook voor mietjes. Altijd met zo'n mech oid gaan en als je weet waar een sniper zit dan crash je gewoon je helikopter erop :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 18:43

Snippertje

Light up your life

Hoe verander je de brightness? Ik zie geen fuck -.-

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Razor.Timo schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:43:
Hoe verander je de brightness? Ik zie geen fuck -.-
In je drivers? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 18:43

Snippertje

Light up your life

Dan verander ik de hele brightness van me scherm. Is ook niet de bedoeling...

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Op servers zonder voip ondersteuning heb ik nog geen last gehad van disconnects. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:06
Als ik probeer bf2142 op te starten krijg ik alleen een zwart scherm te zien,meer niet. Ik heb de laatste direct X draaien.
Krijg totaal geen error,alleen een zwart scherm,thats it.Bf2 draait wel gewoon prima.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
pingkiller schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:50:
Als ik probeer bf2142 op te starten krijg ik alleen een zwart scherm te zien,meer niet. Ik heb de laatste direct X draaien.
Krijg totaal geen error,alleen een zwart scherm,thats it.Bf2 draait wel gewoon prima.
Heb je iets gewijzigt aan de .exe? Anders even opnieuw instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Net de demo gespeeld en ik kan maar een ding zeggen: boring! Ik weet nu wel helemaal zeker dat dit de eerste BF versie is die ik niet koop. De demo loopt een stuk slechter dan de BF-2 retail hier, wtf is up with that? Het ziet er namelijk totaal niet mooier uit en vaak ik het zelfs platter en leger.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

SOEDARKMASTER schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 15:54:
Ach, snipers moeten er ook zijn.. beetje de assaults helpen. Maar goed.. ik ben vrijwel nooit sniper since BF1942 omdat ik het vooral saai vindt. Valt me alleen op dat het stuk makkelijker is om iemand op grote afstand om te leggen. Ik vind het met BF2142 vooral raar dat je geen explosieven hebt.. as if oorlog in de toekomst een stuk vriendelijker gaat worden. Bush kennende valt dat wel mee, of beter, tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khamikaze99
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 11:16
same here:(

I might not be perfect, but some parts of me are excellent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 20:06
SOEFuture schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:52:
[...]

Heb je iets gewijzigt aan de .exe? Anders even opnieuw instaleren.
Opnieuw installeren heeft het probleem verholpen.

Heb het nu even gespeeld en moet zeggen dat het me best tegen valt. Het is erg chaotisch en als je niet in een voortuig zit maak je eigenlijk geen kans. Daarnaast gaat het lopen erg langzaam,als je geen voortuig kan vinden ben je de lul.
De graphics vind ik ook niet geweldig, alleen de ontploffing zien er erg mooi uit.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 't nu ff gespeeld.
Het eerste wat ik dacht was: "Hé, Unreal Tournament." :+
Ik vind het er erg rommelig uitzien en er is weinig overzicht, de vijand van de teammates onderscheiden is ook erg lastig, vooral omdat de hud-map weinig informatie laat zien.
Field of view is klein en de wapens hebben een slechte balans.
Daarnaast lijkt iedereen van de verliezende partij massaal van team te verwisselen vlak voor het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het op zich wel lekker spelen, heb nog nooit BF2 gespeeld.
Weet iemand of het mogenlijk is in de demo om omhoog te gaan in rank?
Ik val na een potje gelijk weer terug naar 0 punten...

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ik heb de demo ook een net een uur gespeeld ongeveer, maar nu crasht hij elke keer bij het opstarten, behalve als ik elke keer de BF2142 map verwijder in mijn documenten verwijder.
Ik heb geen zin meer om weer vanalles aan te moeten gaan klooien (net zoals bij BF1942, BFV en BF2) om hem aan de praat te krijgen. De gameplay haalt het imo toch lang niet bij BF1942 (welke ik nog steeds het leukste vind).

Ik denk trouwens dat het makkelijk mogelijk is om de laadtijden te versnellen door de /zip's uit te pakken in de juiste folders (in een /con file staat waar ze in moeten). Ik heb dit echter niet echt getest, gezien mijn probleem.

Ik ben wel benieuwd het gevoel van het spel bij de complete versie anders zal zijn, maar in deze toestand ga ik hem in ieder geval niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
net 3 uurtjes gespeeld zonder gedisconnect te worden, lijkt dus opgelost te zijn.
ze hebben nu wel eindelijk de support-class goed geregeld. als je rent, en gaat dan op de grond liggen, duurt het een sec of 2 voordat je iets kan raken :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:53
Kheb de demo ook, moet zeggen dat ie niet helemaal vloeiend loopt :+ ( lees: alles op low en brakke fps ( laptop plx ) ) maar die titan mode is echt bruut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:18

KhaZ

Alfa Romeo

't ziet eruit als UT 2004, en zo speelt 't ook, ik zie geen meerwaarde?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 19:17
Ikke! schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:20:
[...]

Het helpt wel als je eerst inlogt met je EA account
Dat is het stuk waar hij bij het inloggen zegt dat de account niet bestaat en bij het aanmaken juist zegt dat het account al bestaat 8)7
en later een soldaat maakt met je (eventueel gereserveerde) nickname. ;)
Ja, en daar mag je dus zo ongeveer alleen maar [a..z],[A..Z],[0..9] gebruiken welke dus allemaal al lang bezet zijn.

Wat is er mis met het herbruiken van je BF2 account/nick/soldaatje/weet-ik-veel-hoevel-levels-granulariteit-ze-heben ? Wat is er mis met het toestaan van [, _ etc? BF2 kan het ook...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
KhaZ schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:54:
Je hebt Titon mode en natuurlijk... eh... nouwja kijk bij ut2004 kun je normaal dingen raken met een geweer. Hier krijg je gratis een soort random mode bij die bepaalt of je wel of niet iemand dood schiet. Verder zit er net alsin z'n voorganger een soort verassingmode in: Stel dat je teammate tegen je aan vliegt, dan is er een redelijke kans dat jij de schuld krijgt en complaints van je teammates.

Bovendien is bf2142 ideaal als je eens een spel wil spelen zonder de kleur groen erin: lekker grauw en dof zoals bij een oud Russisch industrieterrein. Als klap op de vuurpijl is bf2142 heel handig als je snel de standaard controls wil leren kennen. De helft van de controls die je verandert worden namelijk niet opgeslagen, zodat je na een tijdje maar de standaard controls gaat gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door dr snuggles op 08-10-2006 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:06
Ik heb hem voor €20 kunnen bestellen :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:11:
Ik vind het op zich wel lekker spelen, heb nog nooit BF2 gespeeld.
Weet iemand of het mogenlijk is in de demo om omhoog te gaan in rank?
Ik val na een potje gelijk weer terug naar 0 punten...

Groeten
Jezelf kwoten is stom, maar ik wil weten of het aan mij licht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:07:
[...]

Jezelf kwoten is stom, maar ik wil weten of het aan mij licht :)
Ik heb het hier ook. Als ik in een potje punten behaal krijg ik die niet. Want bij het volgende potje staat er gewoon weer dat ik 0 punten heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

--Christiaan-- schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:05:
Ik heb hem voor €20 kunnen bestellen :9.
Vertel, voor 20 piek wil ik ook nog wel eens er over nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEFuture schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:10:
[...]

Ik heb het hier ook. Als ik in een potje punten behaal krijg ik die niet. Want bij het volgende potje staat er gewoon weer dat ik 0 punten heb.
Ranken is dan in de Demo waarschijnlijk disabled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:06
FnF schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:11:
[...]

Vertel, voor 20 piek wil ik ook nog wel eens er over nadenken :)
Via mijn clan helaas (voor jou dan ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

--Christiaan-- schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:18:
[...]

Via mijn clan helaas (voor jou dan ;) ).
Kan je niet nog één bestellen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
FnF schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:20:
[...]

Kan je niet nog één bestellen? :*)
maak er maar 2 van >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56

Apoca

Array Technology Industry

Hij draait hier als een trein geen problemen, ook geen uitvallen ofzo. Alleen die nick aanmaken ben ik wel 20 min mee bezig geweest.

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even alle unlocks,ribbons,badges enz bekeken.
Leuk dat de war college ribbon er weer in zit.
Jammer dat er veel req het zelfde lijken dan in bf2.
Gelukkig zijn de gaten tussen de verschillende rangen in het begin niet eindeloos.
Ken je eindelijk normaal die Titan Consoles/cores opblazen met je unlocks.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wwillem schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:02:
[...]

Je hebt Titon mode en natuurlijk... eh... nouwja kijk bij ut2004 kun je normaal dingen raken met een geweer. Hier krijg je gratis een soort random mode bij die bepaalt of je wel of niet iemand dood schiet. Verder zit er net alsin z'n voorganger een soort verassingmode in: Stel dat je teammate tegen je aan vliegt, dan is er een redelijke kans dat jij de schuld krijgt en complaints van je teammates.

Bovendien is bf2142 ideaal als je eens een spel wil spelen zonder de kleur groen erin: lekker grauw en dof zoals bij een oud Russisch industrieterrein. Als klap op de vuurpijl is bf2142 heel handig als je snel de standaard controls wil leren kennen. De helft van de controls die je verandert worden namelijk niet opgeslagen, zodat je na een tijdje maar de standaard controls gaat gebruiken.
Na veranderen controls/instellingen ff alt-tab en alles op read-only zetten kwa files. Doe ik bij elk spel en backup de settings ook nog eens, voor als ik moet reinstallen bijvoorbeeld of als je per ongeluk op default settings drukt bij spellen of inderdaad zoals BF die zijn eigen random gedrag erop nahoud :P

Ik geef je gelijk wat betreft het schieten btw, de recoil slaat werkelijk nergens op en lijkt echt totaal random hier kun je geen skill mee opbouwen imho. BF2 vond ik erger btw. En dat teamkill gedoe is ook irri, ik had bijvoorbeeld mijn joystick niet goed ingestelt dus ik pak een heli/vliegtuig, ga een beetje naar de grond en kaboem, teamkill omdat een teammate net uit mijn plane sprong voordat het de grond raakte :X gelijk -4 :/
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:07:
[...]

Jezelf kwoten is stom, maar ik wil weten of het aan mij lich/g???t :)
Readme files worden niet ter opvulling of voor de sier gemaakt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
========================================================================
II. DEMO LIMITATIONS
========================================================================

This demo version of Battlefield 2142 has the following limited feature set:

- Multiplayer Mode:
Sidi Power Plant - max 48 players - Titan and Conquest game modes

- BFHQ:
Statistics, rankings and awards will not be recorded or awarded

- Single player
None

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:02:
[...]

Hier krijg je gratis een soort random mode bij die bepaalt of je wel of niet iemand dood schiet. Verder
Idd, willekeurigheid all over the place... Vooral met de raketten v/d vlieguigen/helicopter. Je hoeft nu niet meer n vijand te locken en dan te schieten, nee....je schiet en je moet maar hopen of hij raak schiet. De afstand lijkt geen moer uit te maken. Ik heb t gezien dat ik van meters afstand raak schoot, en van dichtbij mis(terwijl ik er in een rechte lijn achter vloog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KhaZ schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:54:
Het ziet er een beetje uit als 2k4, maar speelt zeker niet zo ...
lol
2k4 heeft een snelle gameplay en DODGES ...
dat maakt veel verschil in de gameplay.
Bovendien zijn de wapens totaal verschillend ...dus het speelt zeker niet als ut2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Vinden jullie dit nu echt de release van een nieuwe retail versie waard? Ik waardeer het niet meer dan een mod voor BF-2. Eigenlijk is er wat betreft graphics en / of opties niets veranderd. De UT 2004 vergelijking is al vaak voorbij gekomen en schoot mij ook door het hoofd.

Misschien leuk om een poll in de topicstart te zetten om te kijken hoeveel mensen de retail nu echt gaan kopen na het spelen van de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:22:
Vinden jullie dit nu echt de release van een nieuwe retail versie waard? Ik waardeer het niet meer dan een mod voor BF-2. Eigenlijk is er wat betreft graphics en / of opties niets veranderd. De UT 2004 vergelijking is al vaak voorbij gekomen en schoot mij ook door het hoofd.

Misschien leuk om een poll in de topicstart te zetten om te kijken hoeveel mensen de retail nu echt gaan kopen na het spelen van de demo?
ik denk weinig :D _/-\o_

Zal ze leren stelletje aasgieren daar.
in 1 jaar tijd 2 boosterpacks en addons en bagger patches uitbrengen.

De server browser werkt nog steeds niet in bf2 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dan maar een nieuwe poll added in de topicstart (misschien heb ik er nu uitgelaten):

Nieuwe ronde nieuwe kansen, nu de demo uit is en de final release binnenkort komt en na alle interviews/previews/screenshots en video's:

Poll: Ga jij Battlefield 2142 kopen?
Ja
Nee

Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=147600&layout=6&sort=prc

Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:03:
Ik heb dan maar een nieuwe poll added in de topicstart (misschien heb ik er nu uitgelaten):

Nieuwe ronde nieuwe kansen, nu de demo uit is en de final release binnenkort komt en na alle interviews/previews/screenshots en video's:

Poll: Ga jij Battlefield 2142 kopen?
Ja
Nee

Ook een poll maken? Klik hier
Tot nu toe heeft JA de dikke voorkeur >:)

EDIT: nu heeft NEE de voorkeur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Damn, heerlijke demo hoor. Draait beter dan BF2 full...

Enige is; de BF2 demo draaide bij mij ook perfect, maar de retail draaide giga-kut. Ik kijk eerst even op een andere manier hoe die draait de full voordat ik em koop.
Bij BF2 dus gewoon 50 eurie weggegooid omdatie niet lekker draaide en de demo wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
pingkiller schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 17:46:
[...]

Opnieuw installeren heeft het probleem verholpen.

Heb het nu even gespeeld en moet zeggen dat het me best tegen valt. Het is erg chaotisch en als je niet in een voortuig zit maak je eigenlijk geen kans. Daarnaast gaat het lopen erg langzaam,als je geen voortuig kan vinden ben je de lul.
De graphics vind ik ook niet geweldig, alleen de ontploffing zien er erg mooi uit.
Daar klopt dus helemaal niks van. Ik zit nooit in voetuigen (omdat ik dat niet echt leuk vind) en toch sta ik altijd erg hoog in de lijst. Vaak bij de eerste vijf. Vanmorgen had ik een potje gespeeld en toen heb ik geen één voertuig gebruikt om te winnen. Ik heb de hele tijd gelopen bij die middelste 3 vlaggen en schoot iedereen dood. kijk maar:
Afbeeldingslocatie: http://img238.imageshack.us/img238/7871/pwntjustpwntbf2142xz2.jpg

Ik ben trouwens future, en blondra is SOEDARKMASTER ( die had z'n ochtend niet volgens mij :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

SOEDARKMASTER schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:11:
[...]

Tot nu toe heeft JA de dikke voorkeur >:)
7 tegen 6 is geen dikke voorkeur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
lol @ poll 10 nee vs 7 ja :D
SOEFuture schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:14:
[...]

Daar klopt dus helemaal niks van. Ik zit nooit in voetuigen (omdat ik dat niet echt leuk vind) en toch sta ik altijd erg hoog in de lijst. Vaak bij de eerste vijf. Vanmorgen had ik een potje gespeeld en toen heb ik geen één voertuig gebruikt om te winnen. Ik heb de hele tijd gelopen bij die middelste 3 vlaggen en schoot iedereen dood.
Je kill/death ratio vertelt iets anders ;)
Normaal zijn scores hier op GoT niet boeiend om te posten, maar in jouw screenshot kun je wel bijzonder goed zien hoe wazig die letters zijn. Heeft iemand enig idee hoe je dat uitzet :?

Een heel klein gedeelte komt maar door de verkeerde keus van de compressietechniek (jpeg ipv png) wat je vooral bij het rood aan de rechterkant ziet.

[ Voor 8% gewijzigd door dr snuggles op 08-10-2006 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
wwillem schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:26:

[...]

[...]
Normaal zijn scores hier op GoT niet boeiend om te posten, maar in jouw screenshot kun je wel bijzonder goed zien hoe wazig die letters zijn. Heeft iemand enig idee hoe je dat uitzet :?

Een heel klein gedeelte komt maar door de verkeerde keus van de compressietechniek (jpeg ipv png) wat je vooral bij het rood aan de rechterkant ziet.
Ingame is het niet zo wazig hoor, dat komt puur doordat paint het omzet naar jpg.

Wat is er met de kill death ratio dan? 35 kills en 13 keer dood? Wat is er daarmee?
ah, ik schoot inderdaan niet iedereen dood... vaak waren dat sniper die me te pakken kregen :9

[ Voor 20% gewijzigd door SOEFuture op 08-10-2006 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Letters zijn bij mij ook wat wazig,

Komt volgens mij door m'n breedbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
SOEFuture schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:34:
[...]

Ingame is het niet zo wazig hoor, dat komt puur doordat paint het omzet naar jpg.

Wat is er met de kill death ratio dan? 35 kills en 13 keer dood? Wat is er daarmee?
ah, ik schoot inderdaan niet iedereen dood... vaak waren dat sniper die me te pakken kregen :9
Die snipers toch altijd :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[...]

[...]

jpeg compressie zal het zijn bij hem ik gok op 30-40%, tenminste dat moest ik doen om het zo erg voorelkaar te krijgen

60%:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/39282aee590b2172e92989f6b2e16b21/thumb.jpg

orgineel:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4f2577b2cae063ad0883949d3dbdbffd/thumb.png

om maar een voorbeeld neer te zetten dat het met breedbeeld er wel goed kan uitzien, overigens is 1280x1024 geen breedbeeld. Misschien dat het daardoor komt, omdat bf geen andere resoluties anders dan 4:3 ondersteunt cropt hij die 1280x1024 van links naar rechts naar elkaar toe zeg maar wat die wazige letters geven )alhoewel zo slecht ziet het er niet uit als je de jpeg compressie wegdenkt) en zoals bij mijn voorbeeld 16:10 rekt hij links en rechts uit wat een beter resultaat geeft blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Waarom is je point/min 0.0?
Is dat een bug of slaat dat er op?

Dit heb ik namelijk ook vaak, sta ik dik boven met 80 punten krijg ik die gouden ster niet en alles is 0 punten (best weapon, best vehicle etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Wil het spel kopen online op pre order maar woon niet in nederland maar oostenrijk, heb al beetje gezocht maar waar kan je hem het beste en goedkoopste bestellen.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Vraagje: waar kan je het beste iemand raken tijdens een man to man gevecht? Vaak schiet ik bijv 10x en de andere persoon 3x en dan ben ik dood..

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.