Toon posts:

[Discussie] Het GeForce 7 Topic - Deel 10 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.630 views sinds 30-01-2008

• v35
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-03-2018
De vraag blijft natuurlijk of de volgende lading 7900GT's wel groot genoeg is om aan de vraag te voldoen. Er wordt als reden van het tekort aangegeven dat de distri's niet verwacht hadden dat er zoveel vraag naar zou zijn. Ik vind dit eerlijk gezegd niet echt een aannemelijke verklaring voor het aanhoudende tekort. Wie weet komt het gewoon door productieproblemen. Dan kan het nog wel even duren..

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:27

SgtStrider

Fractal Switchover!

Volgens mij wist nVidia al vanaf het begin dat dit zou gebeuren. Ik vind het alleen vreemd er nooit wat over gelezen te hebben op bijvoorbeeld The Inquirer of iets dergelijks. De lancering van deze serie is achteraf gezien echt waardeloos gegaan, en de leverbaarheid is er absoluut niet op vooruitgegaan, in tegenstelling tot de 7800 serie, waarbij de leverbaarheid echt stukken hoger lag (correct me if im wrong on this one susan).

En die prijsverhogingen zijn er simpelweg maar om 1 reden, sommige webshops hebben er enkele op voorraad, en aangezien de vraag zo gigantisch hoog is, vragen ze hoofdprijs. Zie Informatique en de GT XXX, zegt genoeg. En dan de persoon een paar posts geleden die deze gekocht heeft. De shops weten het volgende; wij willen deze kaart, en zij hebben er een paar. Waarom dan niet de hoofdprijs? Ik ben in iedergeval blij dat ik bij de introductie heb besteld en betaald, dat heeft me toch ongeveer 60 euro bespaard...

Toch grappig, in het begin al die verlagingen, en nu gaat het de andere kant op :P

PS. Wat mensen vaak vergeten (incl. ik) bij de uitkomsten van deze voltmods, is dat de GTX-en worden voorbijgesjeesd! 300 euro besparen met een voltmod? Count me in! Deze kaart was al een hit, maar nu wordt het alleen maar erger >:)

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-03 20:25
Gister de XFX 7900GT Extreme besteld bij 4Launch, al betaald en dinsdag krijgen ze er 10 van binnen. Dus wellicht kan ik vanaf woensdag of donderdag vollop van m'n kaart gaan genieten :o.

Ik had ze ook al gemailed en ze zouden aankomende dinsdag weer 10 kaarten krijgen (eXtreme's dan). de XFX XxX zijn echt schaars :(

Maar even een snelle vraag, in principe valt de Extreme evenver over te clocken als een XxX toch ... ?

[Voor 20% gewijzigd door EyeWitness op 31-03-2006 17:59]

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
En hier verder graag ;)

Het [Discussie] GeForce 7 Topic - Deel 11

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
^^ :)
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee