Boh, jongens die Vmods zijn echt te gek. Ik ben bang dat ik me er zelfs aan wil gaan wagen. Vooral die ene mod onder edit2 van SgtStrider met maar één verbinding om naar 1.5+ te gaan. Mja als je eenmaal begint...

Zal wel niet veel meer van overblijven.
Niet iedereen kan tekenen hoor, maar een lijntje trekken moet wel lukken voor de meeste denk ik.
Ja Epo ik denk ook wel dat er nog een ultra ofzo moet komen. Je bedoelt dan een 7900GTX ultra of toch een GT ultra? Ik denk natuurlijk een GTX omdat deze al een ultra is tov de GT.
Ook omdat de G80 waarschijnlijk later komt en omdat ATi nog een 80nm R590 gaat uitbrengen.
Ik bdeoel maar, de GTX koeler had meer werk te verrichten op de 7800GTX dan nu op de 7900GTX, dus daar hoeft alleen maar een Vgpu verhoging plaats te vinden en een beetje extra memory speed natuurlijk
Staat er op de core van een GTX ook GT, of staat er dan ook echt GTX op?
Ik merk niks van die prijsstijgingen. Als ik in de PW kijk, ziet het er gewoon nog het zelfde uit, sommige kaarten zelfs nog verder gezakt in prijs. Dus ik weet niet waar jullie het over hebben
Bovendien staan er nu meer merken tussen dan een tijdje geleden.
Jammer dat ze de Galaxy met zalman koelers nog niet hebben, die is juist lekker met de Vmod.
[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 126513 op 31-03-2006 17:01]