Tja, dat van die Club3D's blijft vreemd en interessant. Het was me al opgevallen, dat de club3d's nog nergens verkocht zijn geworden, dus ze moeten nog geintroduceerd en geleverd worden.
De ASUS zakt ook gewoon in prijs, ondanks het tekort aan 7900 kaarten, normaal gaat dan de prijs tijdelijk omhoog. Mijn idee is dat ze wel een ruime levering gaan verwachten.
Wat ook opvalt, na enig emailverkeer tussen jullie en deze shops, ze hebben niks veranderd/van de site gehaald of zoiets. Voor hun is er blijkbaar niks verkeerd aan deze info.
Ik denk dat ze niks mogen/kunnen zeggen over de waarheid van die prijzen. En de door ons genoemde A-winkels zijn gewoon wat slimmer en correcter en zetten nog niks op de site omdat ze geen vragen mogen beantwoorden. Want als het wel klopt zullen die Club3dtjes zeker een dag voor levering ook op hun sites komen te staan. De zogenaamde B-winkels zijn te vroeg en mogen niks kwijtgeven, dit verklaart ook de vreemde leverbaarheids data.
Bij CentralPoint viel mij ook op dat het meteen 2 (waren er eerst 3, OC versie ook) verschillende CLUB3D's betrof. Als ik uit ga van hun info dan kom ik op:
-De gewone voor 223,-
-(De OC versie voor voor 260,- deze kan ik niet meer vinden op hun site, blijkbaar hebben ze wel aanpassingen gedaan, maar niet de goedkoopste weggehaald!)
-De VIVO versie voor 343,-
ik denk zelf dat volgende maand de Club3d-tjes voor deze spotprijzen als warme broodjes over de toonbank zullen gaan. Toch blijft het speculeren, maar wel interessant
nVidia snijd zich niet in de vingers, want de 7600 en de 7300 serie zijn goedkoop te maken en zullen ook droppen in prijs. De 7600 heeft een introprijs van 200,- dus die zal richting de 150,- gaan
Ati heeft met de X1600 serie ook aardige daling laten zien.
Vergeet niet dat de G71, lekker cheap is, zeer weinig research, minder produktie kosten, zelfde PCB als G70. reken maar uit, het kan toch niet anders
Overigens staat de teller op nVidia home nog maar op 1 dag en 16 uur.