[Ervaringen] HP NX6125

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.535 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Spacejam schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 19:10:
ik heb de startpost nou even wat aangepast. Als er nog iemand toevoegingen heeft dat mag die het wel mailen :)
De startpost js wel leuk geworden, maar niet alle Sempron-entjes in de HP NX6125 hebben 256 kb cache er zijn er ook met 128 kb cache, en zitten in de zelfde NX6125, En dan zijn er ook nog die een Turion aan boord hebben, komen die ook in aanmerking om op genomen te worden in de startpost ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
niet vandaag :P
maar ik zet ze er nog wel in als ik tijd heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Spacejam schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:46:
niet vandaag :P
maar ik zet ze er nog wel in als ik tijd heb :)
http://h20000.www2.hp.com...321957&objectID=c00397896
Kijk hier ook ff daar staan ook leuke dingen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
page cannot be found

Je bedoeld denk ik deze:
LINK

Vervangende onderdelen:
LINK

[ Voor 114% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 16-03-2006 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Nee deze bedoelde ik 8)

Feature Description
Processor

AMD Turion 64 Mobile Technology ML-40 (2.2-GHz, 1-MB L2 cache)
AMD Turion 64 Mobile Technology ML-37 (2.0-GHz, 1-MB L2 cache)
AMD Turion 64 Mobile Technology ML-34 (1.8-GHz, 1-MB L2 cache)
AMD Turion 64 Mobile Technology ML-32 (1.8-GHz, 512-KB L2 cache)
AMD Turion 64 Mobile Technology ML-30 (1.6-GHz, 1-MB L2 cache)
AMD Turion 64 Mobile Technology ML-28 (1.6-GHz, 512-KB L2 cache) Mobile
AMD Sempron processor 3100+ (1.8-GHz, 256-KB L2 cache) Mobile
AMD Sempron processor 3000+ (1.8-GHz, 128-KB L2 cache) Mobile
AMD Sempron processor 2800+ (1.6-GHz, 256-KB L2 cache)

Plus wat er nog meer op page te vinden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wrack schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:01:
Er zouden morgen weer een aantal binnenkomen (In B'wijk dan), maar het gaat echter om een stuk of 10. Meer informatie kunnen/willen ze ook niet geven. Ook het reserveren van één was helaas niet mogelijk, beetje matige service.

Ze kunnen beter een "max. 1 per klant"-systeem gaan invoeren.
Ben ik helemaal met je eens.
Nu heb je van die klootzakken die er vele hebben gehaald en ze 'wegens omstandigheden' te koop aanbieden op Marktplaats. Die omstandigheden zijn natuurlijk gewoon dat ze vette winst willen maken, ik zag al biedingen van >1000 wat natuurlijk stom is want voor dat geld kun je 'm beter bij Computerland halen. Heb je tenminste nog een goede zaak waar je naar toe kunt gaan als er ooit iets mocht gebeuren (binnen garantie periode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 23:21:
Makro Leewarden vanavond nog ff gebeld, ze krijgen alleen nog leveringen voor de klanten die op de reserveringslijst staan. Voor de rest (landelijk) komen er geen leveringen meer.
Hoe bel jij naar een filiaal dan?
Bij het service nummer vertelden ze mij
A. Dat er geen nieuwe meer binnen komen
B. Dat je niet naar een filiaal kunt bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:18:
[...]

Nu heb je van die klootzakken die er vele hebben gehaald en ze 'wegens omstandigheden' te koop aanbieden op Marktplaats. Die omstandigheden zijn natuurlijk gewoon dat ze vette winst willen maken, ik zag al biedingen van >1000 wat natuurlijk stom is want voor dat geld kun je 'm beter bij Computerland halen. Heb je tenminste nog een goede zaak waar je naar toe kunt gaan als er ooit iets mocht gebeuren (binnen garantie periode)
Bekijk de advertentie door op de onderstaande link te klikken.
http://koopjes.marktplaat...e429bdec1c451ac8fa129dbaa

Misschien kunnen we de niets vermoedende marktplaats bezoeker wat leren })

[ Voor 7% gewijzigd door hetnet op 16-03-2006 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Goede actie!
Laat die naaiers op marktplaats maar creperen!
"Voor minder als 799 doe ik hem niet weg, omdat hij nog nieuw in de doos zit"
OMFG FFS Wat een sukkels zeg.
Een slaatje slaan uit een aanbieding!
Ik vind het gewoon niet kunnen en ik vind het goed dat de mensen gewaarschuwd worden!
Ze zijn zo slecht op de hoogte dat ze niet eens weten dat er een sxga scherm inzit!

[ Voor 15% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 16-03-2006 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
als ze daar achterkomen dan vragen ze meteen 1000 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
1000 euro omdat hij nog niet uit de doos is geweest en een sxga scherm heeft!
Ze zouden zich niet eens schamen om het zo neer te zetten volgens mij!

[ Voor 62% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 16-03-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
keb al paar mails gekregen waar mensen moeten kopen of zoeken :)
als ik maar een paar potenele kopers weet te berijken zodat die eikels met laptops blijven zitten.
dan vind ik actie geslaagt !!!

BTW: er was trouwens een update van bios en een van securtie manager ......
niet dat ik verschil ziet, maar heb ut maar ge-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:18:
[...]

Nou ja... klootzakken. Makro is een groothandel, dus op zich (mits ze het netjes bij de belasting aangeven) is het doorverkopen van spullen die je bij de makro koopt juist de insteek.
Maar ja, als je dan meer als 1000 euro bied, ben je wel een enorme eikel moet ik zeggen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Maar het gaat om een idee. Trouwens ik vind het gewoon nep als je dat doet!
En aangezien ze op MP staat zal het wel niet bij de Belasting dienst aangegeven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Marketingtrucjes... Mensen met een super-aanbieding naar de winkel lokken, aldaar proberen een ander typen laptop te verkopen voor hogere prijs.
Eerste wat die verkoper tegen mij zei: "Jaa maar we hebben nog wel een mooie Fujitsu Siemens met dezelfde specificaties."

Service is ver te zoeken... "Alleen Gold-card members kunnen een laptop reserveren", als ik het hier zo lees zijn er dus wel degelijk mensen die wel konde reserveren. (Of zijn jullie soms allemaal Gold-card eigenaren?)

Als de winkel om 9:00uur open gaat en ze zijn om 7:10uur al uitverkocht... Heeft het personeel dan alles opgekocht ofzo?

Verkopen op Marktplaats? Mensen die er meteen een stuk of 5 hebben ingekocht, schandalig! Vooral als er maar een stuk of 10 á 15 binnen komen... Helaas weinig aan te doen, het is niet verboden.

Zoo die frustratie is er uit... Ben nu de gelukkige eigenaar van een Acer Ferrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
mijn ervaring bij de makro is best is dat ze een perfecte service hebben ook kwa garantie en terug brengen dat zie je maar op weinig plaatsen zo. en nee ik heb geen goldcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
Mijn nx6125 logt nogal traag in nadat ik de fingerpirnt reader had geinstalleerd ik heb deze daarom er weer af gegooid maar hij blijft traag met inloggen hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwiggs
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:17
Euhm, de fingerprint reader hoef je niet te installeren (wordt gewoon meegeinstalleert na eerste keer opstarten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=2798
Leuk Site en aardig verslag van de NX6125 alleen zit er daar een Turion in.
Maar verder wel over deze laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
ja de software dan je weet toch wel wat ik bedoel of niet soms bijdehandje ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best minder dat ze snel zijn uitverkocht bij de makro.... ik wou er ook 1 gaan halen

als er iemand nog een soortgelijke actie weet hoor ik het graag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb 2 dagen terug deze laptop aangeschaft en hij bevalt mij tot nu toe erg goed !

De schermres vind ik een stuk fijner dan een res van 1024x768 wat een boel andere 15" laptops hebben.

Gisteren een divxje gekeken toen ik in bed lag en das toch wel relax, de laptop is sowieso erg stil te noemen en de warmte valt ook mee.

Batterij duur is wel wat minder, ik denk dat ie bij een film kijken vanaf de hdd ongeveer 2 uur mee zal gaan.

Vind wel dat er enorm veel zooi standaard op de laptop staat als ie klaar is met de installatie, heb er maar gelijk een hele hoop van af gegooit.

Ben aardig aan het twijfelen geweest tussen deze HP en een Acer laptop maar toch maar voor deze gekozen aangezien ik behoorlijk wat negative ervaringen gelezen had over Acer.

Heb deze laptop aangeschaft bij Computerland in Arnhem.

Hij is trouwens ook mooi te gebruiken als download bak omdat ie zo stil is.

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 18-03-2006 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem bekeken bij Computerland in Groningen, en het scherm lijkt een beetje wazig, niet echt helder. Voor de rest een echte goede aankoop voor deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwiggs
Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 17:47:
Ik heb hem bekeken bij Computerland in Groningen, en het scherm lijkt een beetje wazig, niet echt helder. Voor de rest een echte goede aankoop voor deze prijs.
Dan stond hij waarschijnlijk niet op 1440x1050 ingesteld, maar 1280x1024 of 1024x768

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Ik vind het scherm juist lekker helder!
Ik heb hem vandaag opniuew geinstalleerd omdat ik vond dat er te veel zooi op stond!

En ik moet zeggen, dan word hij een stuk sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiemG
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik heb em ook gekocht bij de makro en hij bevalt super! Ik vroeg me alleen af of het mogelijk is er bijvoorbeeld een betere videokaart in te doen? Ik heb er nog niks over gelezen dus ik ga er vanuit dat het niet kan.. maar je weet maar nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwiggs
Een videokaart erin doen kan niet nee.

[ Voor 68% gewijzigd door mrwiggs op 19-03-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
TiemG schreef op zondag 19 maart 2006 @ 19:44:
Ik heb em ook gekocht bij de makro en hij bevalt super! Ik vroeg me alleen af of het mogelijk is er bijvoorbeeld een betere videokaart in te doen? Ik heb er nog niks over gelezen dus ik ga er vanuit dat het niet kan.. maar je weet maar nooit!
Antwoord heb je al, maar waarom zou je dat willen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
hetnet schreef op zondag 19 maart 2006 @ 20:22:
[...]

Antwoord heb je al, maar waarom zou je dat willen ?
Om er bijvoorbeeld een X700 in te doen zodat je een beetje kan gamen :)

Videokaarten en gamen gaan natuurlijk hand in hand.

Helaas is dit alleen niet mogelijk dus, ik zet er zelf aan te denken om er een wat grotere hdd in te doen moet alleen ff kijken wat zoiets kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik had windows xp professional er nou opgezet en alle drivers via de bijgeleverde cd geinstalleerd, maar als ik nou bij apparaat beheer kijk dan is er geen drivers geinstalleerd voor de SM controller geinstalleerd. weet iemand waar ik de driver voor deze kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik heb geen idee wat je bedoelt met SM controller maar op de volgende site staan alle drivers voor de laptop voor XP pro.

http://h18007.www1.hp.com...nk/us/locate/64_6170.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Ik had m ook opnieuw geinstalled maar had toch gewoon alles kunnen installeren via de cd.
Wat bedoel je met SM??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
de sm-buscontroller om precies te zijn.toch heb ik alle drivers van de cd geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Spacejam schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:56:
de sm-buscontroller om precies te zijn.toch heb ik alle drivers van de cd geinstalleerd.
Zijn de de ATI SMBus ?
Als dat zo is lijkt me dat driver voor ATI Radeon Express 200M chipset
Verder kan ik in appraatbeheer niks vinden met SM-buscontroller......
Is het niet de driver van AMD ?? voor Powernow ?

Ik ga van de week ook eens even de Pro versie proberen, hoewel er niks mis met de home versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik heb hem ook gekocht bij de Makro, heb hem gelijk geinstalleerd met Windows XP Pro en hij bevalt me tot nu toe goed. Het was 1 van de laatste 3 in Hengelo, dus ik heb wel geluk gehad.

@Brainstorm86
Ik heb de fingerprint software ook geinstalleerd evenals mijn collega, wij hebben eerlijk gezegd niet echt problemen met de aanlog tijd. Misschien dat het met de standaard installatie (van HP) van XP Home te maken heeft. Wel hebben wij beiden de software eraf gehaald omdat we dit toch niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
de bus drivers zijn bij mij nou ook geinstalleerd. maar ik heb nog steeds 1 klein probleempje, de 2D weergave is niet echt fantastisch je ziet bijv een beetje de kleur overgang. Is dit bij iedereen zo of ligt het aan de drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Staat de resolutie wel goed,
En heb je de goede ATI drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
de resolutie staat goed en ik heb de goede ati drivers (de orginele of omegadrivers maakt niet uit)

EDIT:
het ligt aan de powerplay instellingen van ati hij stond ingesteld dat als hij op accuspanning werkt dat hij grafisch achteruit gaat.

[ Voor 43% gewijzigd door Avvd op 22-03-2006 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Oke, waar kan je dat precies vinden?
Gewoon onder de advanced opties van je beeldscherminstellingen ofzo?

Ga ik daar ook eens een kijkje nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
onder de advanced instellingen ja en dan powerplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Spacejam schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:19:
onder de advanced instellingen ja en dan powerplay.
Afbeeldingslocatie: http://img474.imageshack.us/img474/583/powerplay0xq.th.jpg

[ Voor 131% gewijzigd door hetnet op 22-03-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik heb het ati catalist control center niet geinstalleerd maar ik maak gewoon gebruik vand e advanced instelling bij beeldschermeigenschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Spacejam schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 00:12:
ik heb het ati catalist control center niet geinstalleerd maar ik maak gewoon gebruik vand e advanced instelling bij beeldschermeigenschappen.
Ja dat ken ook ;) ik denk plak er plaatje aan.
Er staan al zo weinig plaatjes in :9

nog maar een dan >:)
Afbeeldingslocatie: http://img455.imageshack.us/img455/368/laptop8zt.th.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door hetnet op 23-03-2006 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
welke ati drivers heb jij dan eigenlijk geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
De laaste meuktracker: ATi Catalyst 6.3
werkt prima trouwens :) ATi Catalyst 6.3

[ Voor 11% gewijzigd door hetnet op 23-03-2006 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er hier intussen misschien al iemand die achteraf toch spijt heeft van zijn Makro-aankoop? Dan ben ik wel geïnteresseerd om hem over te nemen.

Ik was een van de velen die al op de eerste morgen achter het net visten bij de Makro. Zakelijke gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Iemand enig idee of er nog een kans is dat ze er weer zijn bij Makro?? Ik had deze aanbieding wel in de folder zien staan, maar had em toen nog niet nodig. Laptop heeft het nu onverwachts begeven :(

[ Voor 49% gewijzigd door Sander op 27-03-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

ikbensander schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:15:
Iemand enig idee of er nog een kans is dat ze er weer zijn bij Makro?? Ik had deze aanbieding wel in de folder zien staan, maar had em toen nog niet nodig. Laptop heeft het nu onverwachts begeven :(
verwacht van niet.. Immers meestal heeft de makro alleen aanbiedingslaptops. En deze was uitverkocht en zou niet meer binnen komen.

Echter Officecenter (www.officecentre.nl) heeft nu weer een paar leuke in de aanbieding. Wellicht daar even kijken. (ga er voor het gemak vanuit dat als je bij makro kunt kopen, je dat ook kunt bij officecentre.)

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Cyberpope schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:45:
[...]

verwacht van niet.. Immers meestal heeft de makro alleen aanbiedingslaptops. En deze was uitverkocht en zou niet meer binnen komen.

Echter Officecenter (www.officecentre.nl) heeft nu weer een paar leuke in de aanbieding. Wellicht daar even kijken. (ga er voor het gemak vanuit dat als je bij makro kunt kopen, je dat ook kunt bij officecentre.)
Jup, pasjes zitten beide in me portemonnee :P

En officecentre en Makro zitten ook beide in Nieuwegein, dus voor mij supermakkelijk te bereiken ;)

Maar zal zo eerst Makro Nieuwegein eens proberen te bellen om te vragen of ze em misschien nog hebben.

Helaas staat er bij OfficeCentre in mijn ogen weinig echt leuk spul bij. Die aanbieding van Makro was gewoon gruwelijk scherp. Heb al zitten zoeken, maar lager dan de prijs van Otto kom ik eigenlijk niet.

En waarom staat over XGA terwijl het meestal wel SXGA blijkt te zijn na aanschaf?

[ Voor 25% gewijzigd door Sander op 27-03-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
We hebben er nu 2 en werken en bevallen prima !!

Afbeeldingslocatie: http://img239.imageshack.us/img239/9680/dualhp13pg.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img239.imageshack.us/img239/9757/dualhp6hy.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Heb net gebeld met zowel de vestiging als dat landelijke nummer, beide gaven aan: Landelijk uitverkocht. Verder is de prijs bij otto weer met 50 euro gestegen naar 750,-

Denk dat ik dus de 'boot' gemist heb voor deze laptop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Dan kan je nog Otto proberen hijs daar nog steeds 699,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
hetnet schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:10:
Dan kan je nog Otto proberen hijs daar nog steeds 699,-
Waar zie je dat? Want op hun site is ie 750?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
ikbensander schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:13:
[...]

Inderdaad Prijs is omhoog gegaan, dan wask precies op tijd vorigeweek, jammer voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwiggs
Ik heb als ik een toets aan de linkerkant, rond de D, vrij hard indruk, het toetsenbord een beetje mee gaat. Ook het ik als ik het woord 'server' heel snel typ, de r niet wordt weergeven (komt er dus sever te staan). Dit heb ik ook als ik heel snel 'moet' typ, er komt dan 'met' te staan.

Heeft iemand dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Nee totaal geen last van, sterker nog rond de D zit het juist keivast bij mij (het toetsenbord zelf dan, niet de toetsen :P)
Lijkt wel ofdat daar iets van een steunpunt is. Ook server kan ik gewoon snel typen (zo snel ik kan typen werkt het gewoon?!)

Me laptop (bij dunnet gekocht) werkt perfect! Echt een aanrader deze laptop!

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
ikbensander schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:13:
[...]

En nu is weer in de aanbieding >:) 699

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
hetnet schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:26:
[...]

En nu is weer in de aanbieding >:) 699
Heb inmiddels al besloten om toch voor een wat betere laptop gegaan en heb nu een NX8220 voor me neus staan ;) Sterker nog, dit bericht is erop getikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik heb er inmiddels een nieuwe harddisk in gezet (al rekening mee gehouden toen ik hem kocht)

het is de hitachi E7K100 geworden van 80GB
dit is eigenlijk een server variant maar ook goed geschikt voor in een laptop.

even de verschillen van tussen een 7K100 en een E7K100

de 7K100 wordt ongeveer 60 graden tegenover de 40 graden van de E7K100
de E7K100 is gemaakt voor 24/7 gebruik
de 7K100 verbruikt minder stroom.

nou heb ik er dus de E7K100 erin gezet en de accu tijd is VERLENGT met een kwatier tot 20 minuten.
de schijf is stiller en wordt minder warm
en hij is dus een heel stuk sneller, een echte aanrader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiemG
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik ben een probleem tegengekomen bij het spelen van fifa world cup 2006. Wanneer ik het speel op de laptop kan ik geen 2 toetsen tegelijk indrukken. Ik kan dan bv niet schieten terwijl ik sprint. Hebben meer mensen dit op deze laptop? Of nog beter heeft iemand er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Leuk "ervaringen"-topic, dit :) Bijna alleen maar geklets over de prijs....

Ik heb niet een van de genoemde aanbiedingen, maar een Turion ML-34, met 1400*1050 scherm en 80Gb 5400rpm disk (ik dacht een Seagate Momentus 5400.2 maar dat zou ik even moeten nakijken).

Ding is vooral lekker robuust. Heb er al eens per ongeluk een flinke plens water op gemikt - alleen de fingerprint-reader viel uit (kreeg een melding dat er "een USB device malfunction was"), maar die deed het na een half uurtje en een reboot weer :) Toetsenbord is heerlijk, en scherm is lekker stevig (buigt niet zeg maar).

Ben niet zo onder de indruk van het WLAN gedeelte. Heeft wat rare kuren, en kan soms niet verbinden waar andere laptops prima verbinding hebben.

Grappig verschijnsel: ik heb ongeveer 20-30 minuten meer batterij-looptijd in Linux dan in Windows. Vermoed dat dit te maken heeft met de USB2-bug (die volgens veel mensen alleen op Intel machines voorkomt?), want als ik onder Windows (XP Pro) in Perfmon kijk zie ik dat de CPU nooit in C3 komt.

Dat was het denk ik wat de ervaringen betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste forumleden,

Geweldige laptop lijkt me dit, ik heb gebeld met computerland en ze zijn inmiddels allemaal uitverkocht. Ook bij otto.nl zie ik hem niet op de site staan. Wie weet waar ik deze laptop nog kan kopen???

Ik wil per se een hp (business editions dan) is het belangrijk om voor een 5400 rpm hardeschijf te gaan? Ik gebruik de computer voornamelijk voor word, excel en internet maar wil wel een "vlotte" laptop. Accuduur is zeer goed las ik.

Hoop dat iemand tips heeft over waar ik het beste een hp kan kopen, echt balen dat ik de aanbieding van computerland gemist heb!!

Groeten,
Daniel, 22 jaar, Bilthoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:38
Mediamarkt heeft ze in de aanbieding dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:30:
Beste forumleden,

Geweldige laptop lijkt me dit, ik heb gebeld met computerland en ze zijn inmiddels allemaal uitverkocht. Ook bij otto.nl zie ik hem niet op de site staan. Wie weet waar ik deze laptop nog kan kopen???

Ik wil per se een hp (business editions dan) is het belangrijk om voor een 5400 rpm hardeschijf te gaan? Ik gebruik de computer voornamelijk voor word, excel en internet maar wil wel een "vlotte" laptop. Accuduur is zeer goed las ik.

Hoop dat iemand tips heeft over waar ik het beste een hp kan kopen, echt balen dat ik de aanbieding van computerland gemist heb!!

Groeten,
Daniel, 22 jaar, Bilthoven
Ten eerste zou ik je aanraden om inderdaad een 5400 RPM HDD te nemen. Het verschil tussen 4200 en 5400 RPM is zeer groot. Zal daardoor ook de snelheid van je laptop bevorderen.

In de Pricewatch staat wel een link naar verschillende winkels waar de laptop te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik heb via eet holland een orginele bluetooth module bestelt voor deze laptop (dit is een officiele partner van hp) ik had deze vandaag binnen gekregen en hem ingebouwt. Je moet er wel echt heel je laptop voor uit elkaar halen om het kabeltje te kunnen aansluiten (is perfect de doen met de handleiding) maar onder de HD is er ruimte voor het printje en het kabeltje kan je netjes achter clipjes zetten, dus alles is wel voorbereid voor deze module.
Het chipje is van broadcom en de hp drivers zijn gewoon de widcomm drivers dus voor de mensen die bluetooth in deze laptop willlen hebben is dit een goede oplossing. Als je het chipje erin hebt gezet komt er vanzelf een optie in de bios bij om de "bluetooth radio" te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Vraagje ? meer mensen het probleem dat de accu wat minder wordt ?
In het begin was 3 uur normaal en nu ff ruim 2 uurtjes, of ligt het aan de warmte ?

En niemand meer met leuke of minder leuke ervaringen over deze laptop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
even een klein kickje O-)

Ik gebruik deze laptop nou toch ruim een jaar en ik heb het gevoel dat ik toch wat te kort kom kwa processor kracht (ik heb de sempron 3000+ versie) als ik op de hp site kijk zie ik dat hij geleverd is met de volgende cpu's:
Link

Nou vroeg ik me af of ik in deze laptop ook nog een mt versie van de turion kan zetten (goedkoper)
en ik vroeg me af of het uberhaupt wel nut heeft om er een snellere processor in te zetten. Is het merkbaar om van een sempron 3000+ naar bijvoorbeeld een mt-37 te gaan.

De mt-37 kost nu 200 euro wat opzich wel betaal baar is (2Ghz 1MB cache 64 bit) tegenover een sempron mobile 3000+ (1,8Ghz 128KB cache) nu heb ik begrepen dat de turion ook meer per kloktik toet of is die niet waar.

[ Voor 21% gewijzigd door Avvd op 13-03-2007 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

hetnet schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:30:
Vraagje ? meer mensen het probleem dat de accu wat minder wordt ?
In het begin was 3 uur normaal en nu ff ruim 2 uurtjes, of ligt het aan de warmte ?

En niemand meer met leuke of minder leuke ervaringen over deze laptop ?
Mijn accu is nog steeds zoals voorheen, op volle accu is het 2,50 uur. Ik vermijd vooral het werk op accu en als ik het toch doe (het is immers een laptop) zorg ik dat de accu bijna op is om het daarna opnieuw op te laden.
Een kennis van mij beweerde ook dat hij zijn accu's soms in een plastic zak in de diepvries legt een nachtje zodat ze "resetten" maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.

Ik heb wat minder leuke ervaringen met de laptop; vorige zomer heb ik de laptop buiten ook intensief gebruikt in de zon waardoor het beschermplastic van de laptop is "afgebladderd" (die plastic coating bij je mousepad) zodat het een aantal maanden later helemaal niet goed meer zat.
Toen had ik een support-case aangemaakt direct bij HP, dus niet via de winkel waar ik het gekocht heb en HP heeft het in Polen gerepareerd, een hele nette service dus.

Ben nog steeds blij met deze laptop en zover ik kon zien met de Windows Vista Test Tool zou het ook mogelijk zijn om Microsoft Vista te draaien met Aero.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
hm ik heb dat dus ook met dat afbladeren. en raad eens: ik heb de laptop op 14 maart 2006 bij de makro gekocht, geen garantie meer dus. zou de makro moeilijk doen om 5 dagen?

Mijn accu gaat overigens nog maar net 1 uur mee <== of is dat gewoon een verrotte accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Jup, hier ook loslatende coating. Maar ik kan m niet echt missen voor reparatie - zeker niet als ie helemaal naar Polen gaat - want je krijgt neem ik aan geen tijdelijke vervang-laptop. Ik dacht dus eerst dat ik m te grondig had schoongemaakt, maar nu je het over zonlicht hebt snap ik inderdaad beter wat er aan de hand is (over zonlicht gesproken, mijn 1400x1050 scherm is praktisch onleesbaar als er een beetje direct licht in de kamer valt, wel jammer). Wat zou er gebeuren als die coating op de polssteunen er straks steeds verder af ligt?

Wat verdere ervaringen betreft: na ruim een jaar is er eindelijk een redelijke ATi linux driver voor de chipset, die suspend/resume negen van de tien keer goed laat gaan (niet eens cynisch bedoeld!). Helaas is het energiebeheer maar matig met deze driver - het lijkt alsof de graphics eenheid een stuk warmer wordt, en tenzij ik mezelf dingen wijs maak is ook de acculevensduur lager nu; anderhalf uur denk ik. Er is verder nog steeds geen echte linux driver voor de Broadcom WiFi chip, zodat ik op sommige netwerken wel en op andere niet aan kan melden (met een ge-wrapte Windows driver).

En toch... blij met deze powerhouse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Ik raad jullie aan er verder niet aan te prullen, het is er niet alleen vanzelf eraf gekomen, maar mede omdat het een irritatiepunt van mij was, had ik er teveel aan gezeten waardoor het dus helemaal er niet meer uitzag.
In het begin dacht ik dat het een soort van folie was die op nieuwe laptops zit om ze te beschermen, zo zag het er iniedergeval wel uit.

Voor de reparatie was me laptop een weekje of anderhalve week weg, wat ik opzich wel netjes vind. Als er zonlicht op me scherm schijnt dan zet ik de helderheid gewoon voluit, en omdat ik een gamma loader heb zie ik het net wat beter (zit bij Adobe Photoshop).
Van mijn accu heb ik ook helemaal geen last, ik ben juist te spreken over de levensduur van mijn accu, maar misschien omdat ik het werken op een accu vermijd en wanneer ik dat wel doe dan zorg ik dat de accu bijna leeg is voordat ik de lader er weer instop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
net even bij de makro geweest maar ze zeggen dat ik maar moet bellen naar lenovo support <== is dat niet ibm??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Geen idee, maar als je het direct bij HP wilt regelen moet je een POP faxen naar hun (Proof op Purchase) en als die verlopen is of je hebt hem niet krijg je een mooie offerte via email. Dat moest ik eerst rechttrekken want ze dachten dat ik geen garantie meer had, dus kreeg een offerte voor 200 euro. Beetje veel vind ik :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
mja ik zit 5 dagen over de garantie periode dus ik ben benieuwt hoe ze er op reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn

John_Glenn

verdeelt de whooping.

R3dn3ck schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:39:
Ik raad jullie aan er verder niet aan te prullen, het is er niet alleen vanzelf eraf gekomen, maar mede omdat het een irritatiepunt van mij was, had ik er teveel aan gezeten waardoor het dus helemaal er niet meer uitzag.
Bedankt, ik zal een beetje uitkijken... is wel verleidelijk om er wat aan te prutsen eigenlijk :P
Van mijn accu heb ik ook helemaal geen last, ik ben juist te spreken over de levensduur van mijn accu, maar misschien omdat ik het werken op een accu vermijd en wanneer ik dat wel doe dan zorg ik dat de accu bijna leeg is voordat ik de lader er weer instop.
Voor Li-Ion accus is dat juist niet de manier eigenlijk: "The battery prefers a partial rather than a full discharge..." http://www.batteryuniversity.com/parttwo-34.htm
Blueone schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:01:
mja ik zit 5 dagen over de garantie periode dus ik ben benieuwt hoe ze er op reageren
Mja op zich mag je je met een laptop denk ik wel op het wettelijke minimum van twee jaar garantie beroepen. T'is toch geen wegwerpproduct denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
John_Glenn schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 00:54:
[...]

Bedankt, ik zal een beetje uitkijken... is wel verleidelijk om er wat aan te prutsen eigenlijk :P

[...]

Voor Li-Ion accus is dat juist niet de manier eigenlijk: "The battery prefers a partial rather than a full discharge..." http://www.batteryuniversity.com/parttwo-34.htm

[...]

Mja op zich mag je je met een laptop denk ik wel op het wettelijke minimum van twee jaar garantie beroepen. T'is toch geen wegwerpproduct denk ik :)
Het gaat dus mooi niet lukken met de garantie :( . Het zou me 250 euro ex btw gaan kosten om het te laten maken. ook heb ik geprobeerd om op de 2 jaar garantie terug te vallen maar het blijkt dus dat dit een business notebook is en daarbij geld gewoon 1 jaar en of de consumenten laptop geld 3 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Ik heb in december, omdat ik nog steeds probleem had met accu, HP gebeld !!! geen probleem nummers aan onderkant van laptop doorgegeven en copy aankoopbon gefaxt. Een dag later nieuwe gratis accu gekregen, en oude retour gestruurd, nu kan accu bijna 3 uur laptop plezier geven.

Maar lees hier dat je hem beter op kunt laden als hij nog niet helemaal leeg is, das mooi dan ga ik dat proberen.

Een nieuwe proc erin, ben ik ook al mee bezeg geweest, ik mocht paar dagen op een laptop met turion 2Ghz spelen, nou der zit wel verschil in, maar niet zo dat ik nu proc ga vervangen.

Denk zelf dat 7200 rpm HD en geheugen uitbreiden meer snelheid opleverdt.
Maar das ook duur............... |:(

En dat bomijs naast toestenbord en muispad........ gewoon niet aan komen en stoor me der net aan.

[ Voor 6% gewijzigd door hetnet op 22-03-2007 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
hp verklaarde juis dat je hem WEL helemaal leeg moest laten lopen en dan weer opladen (en idd er is ongeveer 10% bijgekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Blueone schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 09:45:
hp verklaarde juis dat je hem WEL helemaal leeg moest laten lopen en dan weer opladen (en idd er is ongeveer 10% bijgekomen)
Klopt !! dat zeiden ze bij mij ook, maar das maar tijdelijk.
Je accu is al overleden O-)
Zou ze ook maar eens bellen of er geen regeling is voor zulke gevallen, lijkt mij dat een accu het toch wel 2 jaar uit moet houden met particulier gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn

John_Glenn

verdeelt de whooping.

* John_Glenn is ook weer even op GoT :P

Dat van die garantie is wel erg jammer - dus als consument ben je beter beschermd dan als bedrijf ofzo? En als ik deze nou particulier heb gekocht? Dat hoort zeker niet te kunnen :)

Soms moet je idd je batterij wel een keer helemaal laten leeglopen - dat is volgens mij om de ladings-indicator te calibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik heb hem ook als particulier gekocht maar het is een "business"laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdDog
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Het is een fijne laptop, nu heb ik er Vista Business erop geinstalleerd. Werkt prima met Aero etc. Alleen wat het nu niet meer doet zijn de function keys (blauwe) zelfs na installatie van de drivers. Het is een beetje vervelend als je je helderheid van je beelscherm wil instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Blueone schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:22:
ik heb hem ook als particulier gekocht maar het is een "business"laptop
Dan moet je de 2 jaar gaan claimen bij je verkoper. Immers dat de doelgroep zakelijk is, is niet relevant. Jij hebt hem als particulier gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Cyberpope schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:31:
[...]

Dan moet je de 2 jaar gaan claimen bij je verkoper. Immers dat de doelgroep zakelijk is, is niet relevant. Jij hebt hem als particulier gekocht.
Bij de Makro kun je niet kopen particulier ;) of je moet ff kaartje lenen 8) waarmee je er wel kunt kopen.. maar het blijft zakelijk-kopen :o .
Neemt niet weg dat HP zelf, een redelijk optie moet geven voor vervanging van de accu.
Accu-tje zou het toch wel 2 jaar uitmoeten kunnen houden.

Kheb zelf ook ff vraag over HD-tje deze begint beetje vol te raken, welke kan er nu in ?
Of wat voor aansluiting zit er aan, ata100 of sata100
7K100 zijn er in vele optie's.............
Ik zelf dacht, Hitachi Travelstar E7K100, 80GB (7200rpm, ATA100, 8MB)
Fabrikantcode: HTE721080G9AT00 of zit ernaast :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
de Hitachi Travelstar E7K100 heb ik ook, dit is eigenlijk een hd voor in servers maar blijft daardoor zeer koel wel maakt deze iets meer geluid als de orginele. de snelheid is vergelijkbaar met andere 2,5 inch 7200rpm schijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Alle fabrikanten geven 1 jaar garantie op je batterij. 2 jaar volhouden zullen ze wel doen maar niet de volle 100%.

That's the way the cookie crumbles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Blueone schreef op maandag 02 april 2007 @ 17:17:
de Hitachi Travelstar E7K100 heb ik ook, dit is eigenlijk een hd voor in servers maar blijft daardoor zeer koel wel maakt deze iets meer geluid als de orginele. de snelheid is vergelijkbaar met andere 2,5 inch 7200rpm schijven.
aha dan gaat ik daar eens voor kijken, en dus toch een ata100 aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
volgens mij zijn ze in beide uitvoeringen leverbaar (s-ata en p-ata) goed opletten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Ik neem mijn woorden over hp terug, vandaag hadden ze toch nog gebeld en ze sturen nu een nieuwe top cover + een nieuwe accu en dan mag ik de topcover zelf vervangen en de oude top cover en batterij moet ik terugsturen. maar ik vraag me nu achteraf af of ze ook het kapje met de knopjes erop meesturen, maarja dat zie ik morgen wel en anders bel ik nog wel een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Blueone schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:29:
Ik neem mijn woorden over hp terug, vandaag hadden ze toch nog gebeld en ze sturen nu een nieuwe top cover + een nieuwe accu en dan mag ik de topcover zelf vervangen en de oude top cover en batterij moet ik terugsturen. maar ik vraag me nu achteraf af of ze ook het kapje met de knopjes erop meesturen, maarja dat zie ik morgen wel en anders bel ik nog wel een keer :)
Kijk das mooi !!! komen ze toch hun verplichtingen na _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
even nog iets over dat telefoontje. ik had wel flink moeten onderhandelen, want als hun het moesten repareren kostte het teveel uren (heel de laptop moet voor de topcover uit elkaar). toen vroeg ik of ze de onderdelen niet konden sturen. gingen ze vragen aan hogere man enzo,blablabla :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

zit er nou een pata of een sata schijf in?
want ik kan eht dus nergens op internet terug vinden...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Er zit bij mij gewoon een P-ata schijf in.

en wel de volgende:

De HTE721080G9AT00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Blueone schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:08:
Er zit bij mij gewoon een P-ata schijf in.

en wel de volgende:

De HTE721080G9AT00
DIe harde schijf 100Gig heb ik nu besteld, en ook nieuw geheugen erin gezet.
Kingston geheugen module KTH-ZD7000/1G 2x; equiv. HP/Compaq Prod Nr DC890B
En ik mag zeggen dat scheeld al een berg !!!
Nu nog even die nieuwe HD afwachten kijken wat dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
De HTE721080G9AT00 zit ernu in, mag zeggen scheeld een berg kwa snelheid !!
heerlijk gewoon :P echt een aanrader zo'n 7200 rpm schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
het scheelt alles omdat die 4200rpm gewoon de bottlenek was. Ik heb inmiddels 3 accu's thuis en volgens hp mag ik ze allemaal houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Blueone schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:40:
het scheelt alles omdat die 4200rpm gewoon de bottlenek was. Ik heb inmiddels 3 accu's thuis en volgens hp mag ik ze allemaal houden :D
Dan heb je ff mazel............ :9
Maar tis nu net of ik een nieuwe laptop heb !! ben zeer tevreden met upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
Ik heb deze laptop toen ook bij de makro gekocht en hij wil nu niet meer opstartten helaas net buiten de garantie. Hij is al een keer terug geweest ook voor de behuizing zoals meer mensen hier meldden en er is toen een nieuwe case opgezet. Toen ik hem een paar weken terug wou aanzetten ging het lampje wel brandden maar verder kreeg ik alleen 2 piepjes en een grijs/wit beeldscherm. Iemand enig idee wat het kan zijn? of zal ik maar gelijk een nieuwe halen? Enzo ja iemand enig idee wat een dooie laptop nog waard is?

• hetnet
Brainstorm86 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 18:22:
Ik heb deze laptop toen ook bij de makro gekocht en hij wil nu niet meer opstartten helaas net buiten de garantie. Hij is al een keer terug geweest ook voor de behuizing zoals meer mensen hier meldden en er is toen een nieuwe case opgezet. Toen ik hem een paar weken terug wou aanzetten ging het lampje wel brandden maar verder kreeg ik alleen 2 piepjes en een grijs/wit beeldscherm. Iemand enig idee wat het kan zijn? of zal ik maar gelijk een nieuwe halen? Enzo ja iemand enig idee wat een dooie laptop nog waard is?
Een dooie is bijna niks waard, maar als je um laat maken :) is hij wel wat waard.
Ik zie ze nog steeds op marktplaats staan voor 4 a 500....... miskien het maken waard :?
Als hij weer heel is kijken of je um kan verkopen, of toch houden 8)
Tis toch wel fijn machientje vind ik zelf !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Even een mega schop! Excuses daarvoor maar wilde geen topic ervoor openen.... maar kan iemand mij hier helpen aan een restore cd van deze laptop.

Ik heb ook een leuke computer..

Pagina: 1 2 3 Laatste