[Ervaringen] HP NX6125

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.537 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Alle fabrikanten geven 1 jaar garantie op je batterij. 2 jaar volhouden zullen ze wel doen maar niet de volle 100%.

That's the way the cookie crumbles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Blueone schreef op maandag 02 april 2007 @ 17:17:
de Hitachi Travelstar E7K100 heb ik ook, dit is eigenlijk een hd voor in servers maar blijft daardoor zeer koel wel maakt deze iets meer geluid als de orginele. de snelheid is vergelijkbaar met andere 2,5 inch 7200rpm schijven.
aha dan gaat ik daar eens voor kijken, en dus toch een ata100 aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
volgens mij zijn ze in beide uitvoeringen leverbaar (s-ata en p-ata) goed opletten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Ik neem mijn woorden over hp terug, vandaag hadden ze toch nog gebeld en ze sturen nu een nieuwe top cover + een nieuwe accu en dan mag ik de topcover zelf vervangen en de oude top cover en batterij moet ik terugsturen. maar ik vraag me nu achteraf af of ze ook het kapje met de knopjes erop meesturen, maarja dat zie ik morgen wel en anders bel ik nog wel een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Blueone schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:29:
Ik neem mijn woorden over hp terug, vandaag hadden ze toch nog gebeld en ze sturen nu een nieuwe top cover + een nieuwe accu en dan mag ik de topcover zelf vervangen en de oude top cover en batterij moet ik terugsturen. maar ik vraag me nu achteraf af of ze ook het kapje met de knopjes erop meesturen, maarja dat zie ik morgen wel en anders bel ik nog wel een keer :)
Kijk das mooi !!! komen ze toch hun verplichtingen na _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
even nog iets over dat telefoontje. ik had wel flink moeten onderhandelen, want als hun het moesten repareren kostte het teveel uren (heel de laptop moet voor de topcover uit elkaar). toen vroeg ik of ze de onderdelen niet konden sturen. gingen ze vragen aan hogere man enzo,blablabla :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

zit er nou een pata of een sata schijf in?
want ik kan eht dus nergens op internet terug vinden...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Er zit bij mij gewoon een P-ata schijf in.

en wel de volgende:

De HTE721080G9AT00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Blueone schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:08:
Er zit bij mij gewoon een P-ata schijf in.

en wel de volgende:

De HTE721080G9AT00
DIe harde schijf 100Gig heb ik nu besteld, en ook nieuw geheugen erin gezet.
Kingston geheugen module KTH-ZD7000/1G 2x; equiv. HP/Compaq Prod Nr DC890B
En ik mag zeggen dat scheeld al een berg !!!
Nu nog even die nieuwe HD afwachten kijken wat dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
De HTE721080G9AT00 zit ernu in, mag zeggen scheeld een berg kwa snelheid !!
heerlijk gewoon :P echt een aanrader zo'n 7200 rpm schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
het scheelt alles omdat die 4200rpm gewoon de bottlenek was. Ik heb inmiddels 3 accu's thuis en volgens hp mag ik ze allemaal houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Blueone schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:40:
het scheelt alles omdat die 4200rpm gewoon de bottlenek was. Ik heb inmiddels 3 accu's thuis en volgens hp mag ik ze allemaal houden :D
Dan heb je ff mazel............ :9
Maar tis nu net of ik een nieuwe laptop heb !! ben zeer tevreden met upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
Ik heb deze laptop toen ook bij de makro gekocht en hij wil nu niet meer opstartten helaas net buiten de garantie. Hij is al een keer terug geweest ook voor de behuizing zoals meer mensen hier meldden en er is toen een nieuwe case opgezet. Toen ik hem een paar weken terug wou aanzetten ging het lampje wel brandden maar verder kreeg ik alleen 2 piepjes en een grijs/wit beeldscherm. Iemand enig idee wat het kan zijn? of zal ik maar gelijk een nieuwe halen? Enzo ja iemand enig idee wat een dooie laptop nog waard is?

• hetnet
Brainstorm86 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 18:22:
Ik heb deze laptop toen ook bij de makro gekocht en hij wil nu niet meer opstartten helaas net buiten de garantie. Hij is al een keer terug geweest ook voor de behuizing zoals meer mensen hier meldden en er is toen een nieuwe case opgezet. Toen ik hem een paar weken terug wou aanzetten ging het lampje wel brandden maar verder kreeg ik alleen 2 piepjes en een grijs/wit beeldscherm. Iemand enig idee wat het kan zijn? of zal ik maar gelijk een nieuwe halen? Enzo ja iemand enig idee wat een dooie laptop nog waard is?
Een dooie is bijna niks waard, maar als je um laat maken :) is hij wel wat waard.
Ik zie ze nog steeds op marktplaats staan voor 4 a 500....... miskien het maken waard :?
Als hij weer heel is kijken of je um kan verkopen, of toch houden 8)
Tis toch wel fijn machientje vind ik zelf !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Even een mega schop! Excuses daarvoor maar wilde geen topic ervoor openen.... maar kan iemand mij hier helpen aan een restore cd van deze laptop.

Ik heb ook een leuke computer..

Pagina: 1 2 3 Laatste