Ehm, ERVARINGEN??!
Hoe doet de laptop van 593 euri het??? Enneh, high-res. foto's??!
Hoe doet de laptop van 593 euri het??? Enneh, high-res. foto's??!
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 15-03-2006 16:14 ]
Heeft die hetzelfde scherm?Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:02:
Heb hem bij betaware.nl besteld want bij de makro hebben ze genaaid. Dan maar 100 euro duurder, nog steeds een uitstekende aanbieding!
Verwijderd
Er zit software van HP bij, Hier kan je je vingerafdrukken mee aan je windows acount koppelen.Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:32:
ik snap nog niet helemaal hoe dit fingerprint scanner werktde rest is super!
[ Voor 104% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 15-03-2006 19:23 ]
[ Voor 192% gewijzigd door Avvd op 15-03-2006 21:21 ]
Inderdaad, je kant het instellen bij de HP Credential Manager (onderdeel van HP Protection Tools)._AuToMaTiC_ schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:52:
[...]
Er zit software van HP bij, Hier kan je je vingerafdrukken mee aan je windows acount koppelen.
Zodra je dit gedaan heb kan je in het login scherm je vinger over de scanner heen halen en logt hij in!
[ Voor 5% gewijzigd door mrwiggs op 15-03-2006 19:42 ]
De startpost js wel leuk geworden, maar niet alle Sempron-entjes in de HP NX6125 hebben 256 kb cache er zijn er ook met 128 kb cache, en zitten in de zelfde NX6125, En dan zijn er ook nog die een Turion aan boord hebben, komen die ook in aanmerking om op genomen te worden in de startpost ??Spacejam schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 19:10:
ik heb de startpost nou even wat aangepast. Als er nog iemand toevoegingen heeft dat mag die het wel mailen
http://h20000.www2.hp.com...321957&objectID=c00397896Spacejam schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:46:
niet vandaag
maar ik zet ze er nog wel in als ik tijd heb
[ Voor 114% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 16-03-2006 17:57 ]
Verwijderd
Ben ik helemaal met je eens.Wrack schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:01:
Er zouden morgen weer een aantal binnenkomen (In B'wijk dan), maar het gaat echter om een stuk of 10. Meer informatie kunnen/willen ze ook niet geven. Ook het reserveren van één was helaas niet mogelijk, beetje matige service.
Ze kunnen beter een "max. 1 per klant"-systeem gaan invoeren.
Verwijderd
Hoe bel jij naar een filiaal dan?Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 23:21:
Makro Leewarden vanavond nog ff gebeld, ze krijgen alleen nog leveringen voor de klanten die op de reserveringslijst staan. Voor de rest (landelijk) komen er geen leveringen meer.
Bekijk de advertentie door op de onderstaande link te klikken.Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:18:
[...]
Ben ik helemaal met je eens.
Nu heb je van die klootzakken die er vele hebben gehaald en ze 'wegens omstandigheden' te koop aanbieden op Marktplaats. Die omstandigheden zijn natuurlijk gewoon dat ze vette winst willen maken, ik zag al biedingen van >1000 wat natuurlijk stom is want voor dat geld kun je 'm beter bij Computerland halen. Heb je tenminste nog een goede zaak waar je naar toe kunt gaan als er ooit iets mocht gebeuren (binnen garantie periode)
[ Voor 7% gewijzigd door hetnet op 16-03-2006 21:47 ]
[ Voor 15% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 16-03-2006 21:56 ]
[ Voor 62% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 16-03-2006 22:16 ]
Nou ja... klootzakken. Makro is een groothandel, dus op zich (mits ze het netjes bij de belasting aangeven) is het doorverkopen van spullen die je bij de makro koopt juist de insteek.Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:18:
[...]
Ben ik helemaal met je eens.
Nu heb je van die klootzakken die er vele hebben gehaald en ze 'wegens omstandigheden' te koop aanbieden op Marktplaats. Die omstandigheden zijn natuurlijk gewoon dat ze vette winst willen maken, ik zag al biedingen van >1000 wat natuurlijk stom is want voor dat geld kun je 'm beter bij Computerland halen. Heb je tenminste nog een goede zaak waar je naar toe kunt gaan als er ooit iets mocht gebeuren (binnen garantie periode)
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 18-03-2006 15:48 ]
Verwijderd
Dan stond hij waarschijnlijk niet op 1440x1050 ingesteld, maar 1280x1024 of 1024x768Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 17:47:
Ik heb hem bekeken bij Computerland in Groningen, en het scherm lijkt een beetje wazig, niet echt helder. Voor de rest een echte goede aankoop voor deze prijs.
[ Voor 68% gewijzigd door mrwiggs op 19-03-2006 20:13 ]
Antwoord heb je al, maar waarom zou je dat willen ?TiemG schreef op zondag 19 maart 2006 @ 19:44:
Ik heb em ook gekocht bij de makro en hij bevalt super! Ik vroeg me alleen af of het mogelijk is er bijvoorbeeld een betere videokaart in te doen? Ik heb er nog niks over gelezen dus ik ga er vanuit dat het niet kan.. maar je weet maar nooit!
Om er bijvoorbeeld een X700 in te doen zodat je een beetje kan gamenhetnet schreef op zondag 19 maart 2006 @ 20:22:
[...]
Antwoord heb je al, maar waarom zou je dat willen ?
Zijn de de ATI SMBus ?Spacejam schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:56:
de sm-buscontroller om precies te zijn.toch heb ik alle drivers van de cd geinstalleerd.
[ Voor 43% gewijzigd door Avvd op 22-03-2006 00:20 ]
Spacejam schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:19:
onder de advanced instellingen ja en dan powerplay.
[ Voor 131% gewijzigd door hetnet op 22-03-2006 23:53 ]
Ja dat ken ookSpacejam schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 00:12:
ik heb het ati catalist control center niet geinstalleerd maar ik maak gewoon gebruik vand e advanced instelling bij beeldschermeigenschappen.
[ Voor 24% gewijzigd door hetnet op 23-03-2006 00:26 ]
[ Voor 11% gewijzigd door hetnet op 23-03-2006 00:27 ]
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Sander op 27-03-2006 10:19 ]
verwacht van niet.. Immers meestal heeft de makro alleen aanbiedingslaptops. En deze was uitverkocht en zou niet meer binnen komen.ikbensander schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:15:
Iemand enig idee of er nog een kans is dat ze er weer zijn bij Makro?? Ik had deze aanbieding wel in de folder zien staan, maar had em toen nog niet nodig. Laptop heeft het nu onverwachts begeven
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Jup, pasjes zitten beide in me portemonneeCyberpope schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:45:
[...]
verwacht van niet.. Immers meestal heeft de makro alleen aanbiedingslaptops. En deze was uitverkocht en zou niet meer binnen komen.
Echter Officecenter (www.officecentre.nl) heeft nu weer een paar leuke in de aanbieding. Wellicht daar even kijken. (ga er voor het gemak vanuit dat als je bij makro kunt kopen, je dat ook kunt bij officecentre.)
[ Voor 25% gewijzigd door Sander op 27-03-2006 11:43 ]
Waar zie je dat? Want op hun site is ie 750?hetnet schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:10:
Dan kan je nog Otto proberen hijs daar nog steeds 699,-
Inderdaad Prijs is omhoog gegaan, dan wask precies op tijd vorigeweek, jammer voor jou.ikbensander schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:13:
[...]
Waar zie je dat? Want op hun site is ie 750?
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
En nu is weer in de aanbiedingikbensander schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:13:
[...]
Waar zie je dat? Want op hun site is ie 750?
Heb inmiddels al besloten om toch voor een wat betere laptop gegaan en heb nu een NX8220 voor me neus staan
Verwijderd
Verwijderd
Ten eerste zou ik je aanraden om inderdaad een 5400 RPM HDD te nemen. Het verschil tussen 4200 en 5400 RPM is zeer groot. Zal daardoor ook de snelheid van je laptop bevorderen.Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:30:
Beste forumleden,
Geweldige laptop lijkt me dit, ik heb gebeld met computerland en ze zijn inmiddels allemaal uitverkocht. Ook bij otto.nl zie ik hem niet op de site staan. Wie weet waar ik deze laptop nog kan kopen???
Ik wil per se een hp (business editions dan) is het belangrijk om voor een 5400 rpm hardeschijf te gaan? Ik gebruik de computer voornamelijk voor word, excel en internet maar wil wel een "vlotte" laptop. Accuduur is zeer goed las ik.
Hoop dat iemand tips heeft over waar ik het beste een hp kan kopen, echt balen dat ik de aanbieding van computerland gemist heb!!
Groeten,
Daniel, 22 jaar, Bilthoven
[ Voor 21% gewijzigd door Avvd op 13-03-2007 20:09 ]
Mijn accu is nog steeds zoals voorheen, op volle accu is het 2,50 uur. Ik vermijd vooral het werk op accu en als ik het toch doe (het is immers een laptop) zorg ik dat de accu bijna op is om het daarna opnieuw op te laden.hetnet schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:30:
Vraagje ? meer mensen het probleem dat de accu wat minder wordt ?
In het begin was 3 uur normaal en nu ff ruim 2 uurtjes, of ligt het aan de warmte ?
En niemand meer met leuke of minder leuke ervaringen over deze laptop ?
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Bedankt, ik zal een beetje uitkijken... is wel verleidelijk om er wat aan te prutsen eigenlijkR3dn3ck schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:39:
Ik raad jullie aan er verder niet aan te prullen, het is er niet alleen vanzelf eraf gekomen, maar mede omdat het een irritatiepunt van mij was, had ik er teveel aan gezeten waardoor het dus helemaal er niet meer uitzag.
Voor Li-Ion accus is dat juist niet de manier eigenlijk: "The battery prefers a partial rather than a full discharge..." http://www.batteryuniversity.com/parttwo-34.htmVan mijn accu heb ik ook helemaal geen last, ik ben juist te spreken over de levensduur van mijn accu, maar misschien omdat ik het werken op een accu vermijd en wanneer ik dat wel doe dan zorg ik dat de accu bijna leeg is voordat ik de lader er weer instop.
Mja op zich mag je je met een laptop denk ik wel op het wettelijke minimum van twee jaar garantie beroepen. T'is toch geen wegwerpproduct denk ikBlueone schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:01:
mja ik zit 5 dagen over de garantie periode dus ik ben benieuwt hoe ze er op reageren
Het gaat dus mooi niet lukken met de garantieJohn_Glenn schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 00:54:
[...]
Bedankt, ik zal een beetje uitkijken... is wel verleidelijk om er wat aan te prutsen eigenlijk
[...]
Voor Li-Ion accus is dat juist niet de manier eigenlijk: "The battery prefers a partial rather than a full discharge..." http://www.batteryuniversity.com/parttwo-34.htm
[...]
Mja op zich mag je je met een laptop denk ik wel op het wettelijke minimum van twee jaar garantie beroepen. T'is toch geen wegwerpproduct denk ik
[ Voor 6% gewijzigd door hetnet op 22-03-2007 08:56 ]
Klopt !! dat zeiden ze bij mij ook, maar das maar tijdelijk.Blueone schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 09:45:
hp verklaarde juis dat je hem WEL helemaal leeg moest laten lopen en dan weer opladen (en idd er is ongeveer 10% bijgekomen)
Dan moet je de 2 jaar gaan claimen bij je verkoper. Immers dat de doelgroep zakelijk is, is niet relevant. Jij hebt hem als particulier gekocht.Blueone schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:22:
ik heb hem ook als particulier gekocht maar het is een "business"laptop
Bij de Makro kun je niet kopen particulierCyberpope schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:31:
[...]
Dan moet je de 2 jaar gaan claimen bij je verkoper. Immers dat de doelgroep zakelijk is, is niet relevant. Jij hebt hem als particulier gekocht.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq