Was ook in dezelfde reclame spot. Kijken of ik het kan vinden.
Edit: zoals gewoonlijk (ik neem aan dat jij ook gezocht hebt) kan ik het niet vinden. Ik hoorde het vanmorgen op Caz!.
[ Voor 23% gewijzigd door mabarto op 24-11-2006 13:05 ]
Was ook in dezelfde reclame spot. Kijken of ik het kan vinden.
[ Voor 23% gewijzigd door mabarto op 24-11-2006 13:05 ]
iemand hier meer nieuws over?mabarto schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 12:47:
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat Philips een cash back geeft van 200 euro op een Ambilight TV.
Its geeft nog eens 10% korting, maar dan zal het wel nog niet rendabel zijn tov webshops.
Living the American Dream
Verwijderd
Ik hoorde gisteren op de radio een reclame van BCC en van Its. Bizarre overigens dat webwinkels uitgesloten zijn. Philips is niet de eerste die prijsvechters willen drukken.Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 11:51:
@Erik,
ik dacht dat de actie alleen bij EP liep?!
Er zal toch wel iemand zijn die weet waar deze knoppen voor zijn?103720 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:22:
Okay, maar er zitten 4 knoppen op (DVD, STB, AUX en nog 1) dus dat snap ik dan nog niet. 1 Knop voor een dvdspeler, 1 knop voor een dvdrecorder, maar dan hou ik nog 2 knoppen over. Waar zijn die dan voor?
Verwijderd
Actie is dus bij ALLE niet-internetwinkels.Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 11:51:
@Erik,
ik dacht dat de actie alleen bij EP liep?!
Verwijderd
Die 200 euro kunnen ze makkelijk geven, want de vraagprijs is belachelijk!
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
snameroc
U vraagt wij draaien -----> [Actie]Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 22:14:
@Allen,
kan iemand mij aub een algemene site aangeven waar over deze actie bericht wordt!?
Ik zit ook met deze vraag, ik vraag me ook af of dat dynamisch-contrastverbeteraar vergelijkbaar is met de ClearLCD techniek is, het lijkt me niet. Anders hadden ze het zo zeker genoemd.Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 18:13:
Jammer dat er geen Belgische variant is van deze Ambilight actie...
Ik sta op punt om een 42inch versie te bestellen van deze 37PF9731D/10. Enige 2 verschillen zijn dat deze geen ClearLCD technologie heeft, maar in de plaats over een Dynamisch-contrastverbeteraar beschikt, en dat deze dynamische contrastregelaar maar 4000:1 is, ipv 6000:1 bij het 37inch model.
Iemand een idee of deze 2 tekortkomingen een echte show-stopper zijn?
Ik heb nog nergens een 42PF9731D/10 in real life heb gezien.
Idd, 3299-200 euro in deze superactie, of ~2750 op internet: wat een moeilijk dilemmaFrankGuthrie schreef op zondag 26 november 2006 @ 00:13:
[...]
Die 200 euro kunnen ze makkelijk geven, want de vraagprijs is belachelijk!
Maar dat is natuurlijk RAF... Weet niet wat de overige winkels op dit moment doen qua prijzencurry684 schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:23:
[...]
Idd, 3299-200 euro in deze superactie, of ~2750 op internet: wat een moeilijk dilemma
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Of 2795 bij een gewone winkelcurry684 schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:23:
[...]
Idd, 3299-200 euro in deze superactie, of ~2750 op internet: wat een moeilijk dilemma
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 19:54 ]
Verwijderd
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Verwijderd
ClearLCD werkt alleen bij SD materiaal, dus of het verschil maakt, hangt 100% van je bronmateriaal af.Mycroft schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:36:
Maar verder wel pixel plus 2 HD, en allerlei andere beeldverbeterende technieken. Enige wat nog ontbreekt is ClearLCD, zou dat veel verschil uitmaken?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Aanbieding van Philips loopt t/m 2 december.Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 12:30:
Ook is er 12 december ook een extra kortings avond voor ANWB leden bij de BCC zodat je 5 tot 25% extra korting krijgt. Als je dit ook nog evt. kunt combineren met de 200 Euro korting van de Ambilight actie kan je dit al snel 400 Euro schelen...!!!
2 kanaals Ambilight.Mycroft schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:36:
Die 42 inch bovenaan de advertentie ziet er ook aantrekkelijk uit. 1920x1080 (ja alleen interlaced input).
Maar verder wel pixel plus 2 HD, en allerlei andere beeldverbeterende technieken. Enige wat nog ontbreekt is ClearLCD, zou dat veel verschil uitmaken?
Heeft iemand deze schermen al eens naast elkaar gezien?
[ Voor 31% gewijzigd door mabarto op 28-11-2006 13:11 ]
Verwijderd
Dat vroeg ik me eerder dus ook af, alleen maak ik dan een vergelijking met een 42PF9731D/10 die volgens mij beter aansluit op het model dat in dit draadje uitvoerig wordt besproken (ipv 42PF9830 = ouder model).Mycroft schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:36:
Die 42 inch bovenaan de advertentie ziet er ook aantrekkelijk uit. 1920x1080 (ja alleen interlaced input).
Heeft iemand deze schermen al eens naast elkaar gezien?
Ben net bij RAF geweest, die 42" in de aanbieding is het vorige topmodel. De nieuwe 42" heeft geen x1080 paneel, maar een x768. Ben toch erg geinteresseerd in die oude 42", heb de 37 gezien en die viel me qua formaat net wat tegen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:38:
[...]
Dat vroeg ik me eerder dus ook af, alleen maak ik dan een vergelijking met een 42PF9731D/10 die volgens mij beter aansluit op het model dat in dit draadje uitvoerig wordt besproken (ipv 42PF9830 = ouder model).
Enige 2 verschillen zijn dat deze 42PF9731D/10 geen ClearLCD technologie heeft, maar in de plaats over een Dynamisch-contrastverbeteraar beschikt, en dat het contrast maar 4000:1 is, ipv 6000:1 bij het 37inch model. Ik vraag me af of dat verschil echt merkbaar is.
De 42PF9731D/10 heeft een prijs van 2999 EUR bij Electroline.be, wat niet onaardig is. Iemand ervaringen met hen? Een email met mijn uiting van interesse en vraag naar leveringstermijn blijft er voorlopig totaal onbeantwoord na enkele dagen.
Verwijderd
42PF9731D/10 is wel degelijk een 1920x1080 paneel!Mycroft schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:49:
[...]
Ben net bij RAF geweest, die 42" in de aanbieding is het vorige topmodel. De nieuwe 42" heeft geen x1080 paneel, maar een x768. Ben toch erg geinteresseerd in die oude 42", heb de 37 gezien en die viel me qua formaat net wat tegen.
Ze hadden bij RAF op een hoop TV's een 1080i signaal staan, dat ziet er erg gelikt uit zeg, interlace valt totaal niet op! Wilde eerst wachten tot er een philips kwam die ook 1080p aankan, maar nu ik dit gezien heb ga ik niet langer wachten.
Ik denk dat Mycroft bedoelt dat de 42PF9831 (de opvolger van de 42PF9830) geen 1080 paneel heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:58:
42PF9731D/10 is wel degelijk een 1920x1080 paneel!
42PF9731D/37 is een x768 paneel
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
[ Voor 11% gewijzigd door Yorick81 op 28-11-2006 19:56 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ja klopt, voor zover ik weet kan je een videokaart in een laptop niet zomaar even vervangen dus wordt een nieuweYorick81 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:17:
Shit, daar was ik al bang voor
Betekend dus dat ik een DVI uitgang op m'n laptop moet hebben voordat het werkt...?
Haha, ja, dat zit er niet in m'n werkgever is niet gek, deze is nog geen half jaar oudVerwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:43:
[...]
Ja klopt, voor zover ik weet kan je een videokaart in een laptop niet zomaar even vervangen dus wordt een nieuwe, ach sinterklaas en kerst komen eraan
![]()
Ja inderdaad ik zie het ook. Die is op internet ook 3000, net als bij RAF het oude model. Dan ga ik toch nog even naar die kijken, bedankt voor de tip!Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:58:
[...]
42PF9731D/10 is wel degelijk een 1920x1080 paneel!
42PF9731D/37 is een x768 paneel
Verwijderd
Dat kan je aanvragen via een topicreport (By the way: Kan het het onderwerp van dit forum aangepast worden naar xxPF9731D/10. Dan kunnen alle ervaringen omtrent deze serie geplaatst worden.
Wat zijn nu je totale instellingen: brightness, contrast, etcVia HDMI komt mijn beeld behoorlijk donker over dan via de analoge ingangen. Dag scenes zijn subliem maar avond scenes zijn echt veel te donker. Wanneer iemand een donkergrijs jasje draagt komt het als zwart over op de TV. Bij een analoge aansluiting is dit al teveel van het goede, bij HDMI des te erger.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Verwijderd
Daar zit ik dus met een soortgelijke vraag... ik heb zo een idee dat de 42" versie minder goed omspringt met donkere partijen, aangezien die over een dynamische contrastregelaar beschikt met een max contrast van 4000:1, terwijl de 37" versie 6000:1 heeft. Is het verschil tussen beide waarden echt waarneembaar?Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:20:
Hallo,
Begin november de troste eigenaar van een 42PF9731D/10. By the way: Kan het het onderwerp van dit forum aangepast worden naar xxPF9731D/10. Dan kunnen alle ervaringen omtrent deze serie geplaatst worden.
Sinds een paar dagen de TV aangesloten aan een Samsung HD decoder. Mij ervaringen hierover kun je lezen op: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/27024389 .
Het beeld is nu echt helemaal te gek. SD en HD beelden zijn geweldig om te zien.
Mijn vraag aan de experts van Philips, die natuurlijk dit forum ook bezoeken:
Via HDMI komt mijn beeld behoorlijk donker over dan via de analoge ingangen. Dag scenes zijn subliem maar avond scenes zijn echt veel te donker. Wanneer iemand een donkergrijs jasje draagt komt het als zwart over op de TV. Bij een analoge aansluiting is dit al teveel van het goede, bij HDMI des te erger.
Ik kan wel een beetje met de brightness stoeien maar dat gaat weer ten koste van de kleuren en het contrast. Een verkoper vertelde me dat inherent is aan de LCD/Plasma techniek. Ik heb het idee dat dit software matig nog wel te fixen valt.
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad, die ontbrekende 1080p input is het enige grote struikelpunt waarom ik nog sterk twijfel. Vooral omdat ik er een Vista Ultimate MCE toestel aan wil hangen.Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 02:42:
<knip> Ambilight is trouwens ook een echte meerwaarde.
Nadeel is dat je indead geen HD resolutie hebt van 1080p...
Maar ik weet het, het is geen gemakkelijke keuze:-)
Verwijderd
Is het al bekend wanneer die precies uitkomt (met 1080P )? Ik heb philips zelf ook al gemaild maar na 3 dagen nog geen antwoord. Ik zag ergens dat die nieuwe 47" die in deze maand uit moet komen WEL 1080P ondersteund maar het word overal anders beschreven en deze is me eigenlijk ook een slagje te groot.BtM909 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:37:
Of nog een klein beetje geduld hebben en wachten op het nieuwe model die wel native 1080p gaat ondersteunen... Ik twijfel zelf idd ook nog*
* moet alleen zeggen dat mijn gierigheid voor deze GGA toch m'n geduld aan het overstijgen is
maran
Verwijderd
Verwijderd
http://www.penac.philips.com/themes/ambilight1m/Bruges, Belgium - November 29 - Philips Consumer Electronics, the global LCD FlatTV market leader, today announced that its one millionth Ambilight FlatTV has been manufactured at its main manufacturing facility in Bruges. The millionth Ambilight FTV, a 42 inch LCD HD-ready display with Philips' unique Ambilight Full Surround feature, demonstrates that consumers are seeking an exceptional viewing experience which only Ambilight can provide - consumer satisfaction surveys conducted by Philips show that 85% of customers rate Ambilight as either "excellent" or "very good".
Verwijderd
Verwijderd
Gekocht via internet winkel of gewone shop, het maakt blijkbaar niks uit:December wordt de Ambilight-maand!
In december stelt Philips u voor om bij u thuis te genieten van het magische effect van z'n exclusief Ambilight systeem. Philips betaalt u 200 euro op alle nieuwe Philips Ambilight Flat TV's: betreft de referenties 37PF9731D/10 - 37PF9631D/10 en de referenties die met 32PF 95xx, 32PF 96xx en 32PF 97xx beginnen.
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2006 00:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -
Verwijderd
Houd ons even op de hoogte, ben zelf ook wel geintresseerd in dit model, en vertel dan vooral je ervaringen even hoe hij met normaal signaal omgaat ( kabel/digitale tv ) en hoe het met de interlacing gaat ( bij veel beweging zie je vooral streepjes )Asteroid9 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 21:28:
Volgende week komt er een 42PF9731 binnen bij m'n ouders, ben erg benieuwd!
Mijn ouders hebben er sinds eergisteren ook een maar 1080P geeft hij niet weer hoor.Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:39:
Jawel, het is gewoon 1080P, kwaliteit is subliem, hang er een HD-dvd player aan, and you will see
Ik heb het beeld echt niet zien trillen bij de weergave van een bureaublad. Ja als je met je neus op het scherm gaat zitten zie je bij hele scherpe randen wel een kleine onregelmatigheid, maar op normale kijkafstand is dit niet meer zichtbaar. Ik vind het 1080p probleem een beetje uit zijn verband getrokken.The_Sukkel schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:01:
Een film van 1080i die goed wordt gede-interlaced levert geen problemen op (zoals al vaker vemeld in dit topic), maar zoals ook al vaker gezegd (door de eigenaren van dit scherm) lukt het niet goed om een 1920x1080 bureaublad van een HTPC trilvrij weer te geven.
Misschien dat het trillen van een foto minder opvalt dan het trillen van een bureaublad of explorervenster met kleine letters...ik weet het niet... zou je dat misschien een keer kunnen proberen? (of kunnen de mensen met zowel een Xbox, een HTPC en een 37PF hier iets meer over uitleggen? zijn die er?)
[ Voor 52% gewijzigd door SVDT op 03-12-2006 15:17 ]
Verwijderd
Will do, zal wel een mini review posten!Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:28:
[...]
Houd ons even op de hoogte, ben zelf ook wel geintresseerd in dit model, en vertel dan vooral je ervaringen even hoe hij met normaal signaal omgaat ( kabel/digitale tv ) en hoe het met de interlacing gaat ( bij veel beweging zie je vooral streepjes )
- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -
Verwijderd
Verwijderd
Ik zie dit bij mijn exemplaar ook sinds kort. Nog niet zo erg als sommige voorbeeldfoto's die ik heb gezien, maar het is wel aanwezig.Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:44:
Mijn vraag is of andere gebruikers deze banen ook kunnen onderscheiden, omdat dan wellicht sprake is van een serieel probleem? Ik heb de leverancier nog niet geïnformeerd, ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen.
[ Voor 27% gewijzigd door Dephaezer op 03-12-2006 17:52 ]
Vraagje voor de zekerheid: heb je naast de component kabel ook een kabel voor geluid gebruikt? Want via component gaat alleen maar beeldVerwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:30:
Hoi allemaal
Heb een 32pf9551. Super beeld. zelfs met het magere digitale tv van kpn.
Alleen :
Mijn Xbox360 aangesloten via component aansluiting geeft wel beeld maar geen geluid.
Wie heeft een soortgelijke tv en xbox360 die samen wel goed werken. Ik heb op diverse fora gevraagd, maar lukt niet!!
Please help
Verwijderd
ja ik heb de audio (wit en rood) ook aangesloten maar geen resultaat. Moet ik nog iets anders instellen in de xbox qua geluidsuitvoer of zo ?sl1200 schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:59:
[...]
Vraagje voor de zekerheid: heb je naast de component kabel ook een kabel voor geluid gebruikt? Want via component gaat alleen maar beeld
Verwijderd
Daar heb ik dus ook bang van... Het prijsverschil tussen een normale winkel en internet shop is soms zo groot, dat ik me begin af te vragen of die grotere internet shops soms b-kwaliteit versies van die toestellen op de kop tikken, en verder verkopen.Dephaezer schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:46:
Waar hebben jullie dit scherm gekocht(internet shop?), hoor veel mensen met vage problemen met dit beeld scherm, heb deze nu 1 maand en echt nog niks vreemds ontdekt/of kunnen ontdekken(gekocht in winkel)
Heb het idee dat mensen die dit scherm gekocht hebben in een internet winkel, vaker/meer problemen hebben met dit scherm, dan als hij uit de winkel komt?
Ik ben heel blij voor je en hoop dat je nog lang plezier zal beleven aan het toestel. Een probleempje is het natuurlijk niet. En ik zou ook schreeuwen als zo'n duur toestel binnen enkele maanden de meest vreemde kuren krijgt. En als dat bij de hedendaagse techniek hoort, dan zouden ze die techniek eerst maar eens door moeten ontwikkelen, zodat je wel waar voor je geld krijgt. Ik snap dat je niet graag kritiek hoort op een produkt wat je zelf gekocht hebt, maar deze info is bedoeld voor mensen die nog een keus moeten maken.Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 20:22:
Mijn 37PF7931D doet het hier nu 3 maanden, geen enkel probleem.
Hetgeen door jou wordt aangehaald is weer typisch het geschreeuw van sommigen als er een probleempje met een tv onstaat. En geloof mij, niet 1 tv is vrij van problemen.
Mijn broer werkt bij een Loewe service-center. Vraag het de meesten, Loewe zou de top moeten zijn. Je moet voor de gein eens komen kijken hoeveel van die toestellen (nog geen jaar oud) daar nu staan!!
Dat hoort gewoon bij de hedendaagse techniek (helaas).
maran
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:19:Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:19:
[...]
Daar heb ik dus ook bang van... Het prijsverschil tussen een normale winkel en internet shop is soms zo groot, dat ik me begin af te vragen of die grotere internet shops soms b-kwaliteit versies van die toestellen op de kop tikken, en verder verkopen.
Verwijderd
Sorry dat ik het zeg maar je doet nu net of dit een gigantisch 9731 probleem is, het zijn slechts individuele gevallen, zelfs zo individueel dat ik ze in al deze 55 pagina's nog niet eerder ben tegengekomen. En ja, alle techniek kan zo zijn problemen hebben en dat zal altijd zo blijven. Pas nog een nieuwe gloeilamp moeten vervangen na 3 weken branden en die bestaan al een poosje geloof ikvadeluma schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:42:
[...]
Ik ben heel blij voor je en hoop dat je nog lang plezier zal beleven aan het toestel. Een probleempje is het natuurlijk niet. En ik zou ook schreeuwen als zo'n duur toestel binnen enkele maanden de meest vreemde kuren krijgt. En als dat bij de hedendaagse techniek hoort, dan zouden ze die techniek eerst maar eens door moeten ontwikkelen, zodat je wel waar voor je geld krijgt. Ik snap dat je niet graag kritiek hoort op een produkt wat je zelf gekocht hebt, maar deze info is bedoeld voor mensen die nog een keus moeten maken.
Verwijderd
Heb je in de configuratie van de televisie wel ingesteld dat ie bij EXT3, de componentingang, wel het geluid van de tulpjes moet pakken?Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 19:57:
[...]
ja ik heb de audio (wit en rood) ook aangesloten maar geen resultaat. Moet ik nog iets anders instellen in de xbox qua geluidsuitvoer of zo ?
Heb op ander forum begrepen dat ik waarschijnlijk een converter nodig heb http://www.conrad.nl/goto/?product=350720
Iemand hulp ?
wie zegt dat 'ie niet de audio-uit van z'n tv op een home-cinema heeft aangesloten?curry684 schreef op maandag 04 december 2006 @ 01:47:
[...]
(je reinste verspilling overigens, een 360 op dit beeld en dan genoegen nemen met stereogeluid uit de TV)
Boeit dat? Zodra er ergens 2 tulpjes in je keten zitten heb je je geluid definitely verneukt hoorrick77 schreef op maandag 04 december 2006 @ 07:39:
[...]
wie zegt dat 'ie niet de audio-uit van z'n tv op een home-cinema heeft aangesloten?![]()
Verwijderd
Volkomen vreemde reactie op mijn bericht!!!!Ik snap dat je niet graag kritiek hoort op een produkt wat je zelf gekocht hebt, maar deze info is bedoeld voor mensen die nog een keus moeten maken.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 17:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 19:46 ]
Kijk eens naar de topic-start:Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:55:
Is een philips model uit 2005 altijd minder dan een uit 2006?
m.a.w. vermoedelijk zit kieskeurig fout met de introductiedatum (topic is 37", maar 32" is waarschijnlijk bijna gelijk geintroduceerd). anyway, 9731 is beter model dan 9641, ook wel aardig wat duurder (ondermeer door pixelplus 3hd vs pixelplus 2hd).geplaatst maart 2006:
Philips komt binnenkort weer met de nieuwe LCD modellen één hiervan is de 37PF9731D/10
[ Voor 18% gewijzigd door rick77 op 04-12-2006 19:54 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 23:51 ]
heb zelf (nog) geen philips lcd, dus kan ik niet bevestigen...Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:17:
Ik vermoed dat dit een enkeling is op de massa, kan iemand dit bevestigen dat het om een enkeling gaat?
Bij mij thuis: twee ramen naast tv, met dikke donkere kleur gordijnen ervoor, dus vermoed dat ambilight voor mij ook niet veel meerwaarde heeft. daarom ben ik uit aan het kijken naar een goede aanbieding voor de 32pf9531 (zelfde techniek als 32pf9541, ander design, en zonder ambilight).Ambilight zal wel geen meerwaarde hebben als die niet strak tegen de muur staat of wel? Die van mij zal er schuin voor staan.
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou dit alvast af willen raden. Koop aub een hoogwaardige scartkabel, want zo'n goedkoop ding werkt gewoon niet goed. Als je zo'n dure tv hebt, moet een degelijke scartkabel toch geen probleem zijn.PdC schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:44:
Je houdt dan 2 plastic delen over
Verwijderd
Ik zou inderdaad niet zo'n goedkoop ding aan schaffen, beter is om voorlopig de scart buiten de buis te laten lopen en een andere media box aan te schaffen wanneer deze beschikbaar zijn. Aan de andere kant is het natuurlijk zo dat het wel het proberen waard is, mocht het beeld er slechter van worden gooi je de kabel gewoon weg want duur was ie dan toch nietVerwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:52:
Kan iemand mij aub advies geven over het aansluiten van de 37pf9731. Ik ben absoluut geen techneut echter een tv die sinds maart op dit forum de gemoederen hier bezig houd moet de moeite waard zijn. Vandaar afgelopen week deze tv gekocht.
Ik wil deze lcd strak tegen de muur ophangen en heb daarvoor reeds een grijze pvc buis (50 mm ) in de muur laten plaatsen. Hier kan echter geen scart kabel door en de UPC media box werkt met scart kabels. Een scart aansluiting met tulp stekkers schijnt kwaliteit verlies te betekenen.
Zouden jullie mij willen helpen ?
Verwijderd
Helemaal mee eens. en vaak zijn dat ook nog de mensen die gaan klagen over de slechte beeldkwaliteit van analoge televisie op hun dure LCD TV. AUB; digitale TV vereist digitale content. Wil je analoge TV kijken, blijf bij je CRTVerwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:09:
Ik vind het in elk geval zonde als je deze tv koopt, dat je deze dan verbind middels scart kabel (Voor beeld), idd. is het advies, koop een andere media box, die HDMI ofzo ondersteunt.
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Wat een onzin. Ik heb sinds zaterdag de 37PF9731 aangesloten op zowel UPC Digital als ook UPC analoog. De beeldkwaliteit analoog is om door een ringetje te halen. Als ik zap tussen digitaal en analoog zie ik geen tot bijna geen verschil (sommige zenders zijn analoog zelfs beter!).SgtStrider schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:46:
[...]
Wil je analoge TV kijken, blijf bij je CRT
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq