[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series )

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.645 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayb0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 13:33
Ik heb de LE32R72B nu 2 dagen en nu vraag ik me een paar dingen af.

Kan ik het beste de XBOX360 op 720 of 1080 zetten? de tv kan max 786 aan, maar als hij het uitrekt dan wordt het toch minder scherp van? ik zou wel eens willen zien of het scherper is als hij het niet uitrekt maar gewoon op 720 weergeeft zonder uit te rekken! (zwarte balkjes dus)

Ik wil de server eraan hangen, zit onboard videokaartje in maar ik kan dus geen 1360x786 instellen, dichtste wat erbij komt is 1024x786.. is er een programma wat ik kan downloaden om het toch goed in te stellen? Bij 800x600 geeft de LCD TV wel beeld.

Af en toe zie ik bij bepaalde objecten een donkere waas eromheen, bijvoorbeeld nu kijk ik naar NL elftal en om de oranje shirtjes zie ik dan een donkere waas, dus vaak bij hoog contrasterende objecten, is dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Frijns.Net schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 18:27:
Iemand deze Samsung aanbieding zien staan in de It's ?

[afbeelding]

Dan heb ik het dus over de onderste Samsung aanbieding.
499,- lijkt me een koopje voor die TV, of is het een drukfout ?

Zou het deze zijn: klik ?
shittt, tot wanneer is deze actie? Wou na de zomervakantie de 23 inch halen voor 600.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
kyddil schreef op zondag 04 juni 2006 @ 16:28:
[...]

shittt, tot wanneer is deze actie? Wou na de zomervakantie de 23 inch halen voor 600.. :/
Die aanbieding staat in een speciale WK Actiefolder die ik in de brievenbus had liggen.
In de folder die in de winkel ligt staat deze niet in.
Er staat nergens een geldigheidsdatum, dus ik denk dat je die aanbieding komende week zeker moet kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Frijns.Net schreef op zondag 04 juni 2006 @ 17:57:
[...]

Die aanbieding staat in een speciale WK Actiefolder die ik in de brievenbus had liggen.
In de folder die in de winkel ligt staat deze niet in.
Er staat nergens een geldigheidsdatum, dus ik denk dat je die aanbieding komende week zeker moet kunnen krijgen.
lees: na de zomervakantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 10:07
Heeft iemand ergens al de 40M71B gespot?

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Rainesh schreef op zondag 04 juni 2006 @ 18:54:
Heeft iemand ergens al de 40M71B gespot?
3de week juni.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

mij is 14 juni verteld (o.v.b.).

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DLP schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:48:
@ Laptopper:
Er schijnen nu acties te zijn bij de block en de it's
Nu kopen en zonder rente en zonder kosten over termijnen betalen of volgend jaar alles betalen (kan je nog tijdje sparen) of je kan het bedrag in 30 maanden betalen.
Als het echt zonder rente en kosten is, is het een super deal ;)
(Kijk nu in it's krantje) Als je 55 euro per maand kan missen is die televisie die je bedoeld volgens mij van jou.

@ toetje.

Nou speciaal voor jou effe 2 screenies,.. werd wel misselijk na een tijdje zo groot :)
Sorry voor de slechte kwaliteit pic, heb effe snel mijn sony w800i telefoon gebruikt.

[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er super uit maar je hebt ook een super tv. ik heb helaas niet genoeg geld voor de 40 " dus de 32 " is meer wat voor me.

ik vind het allemaal erg moeilijk daar ik eigenlijk liever een pc monitor heb waarop ik en met mijn pc kan uitleven en de xbox360 .. maar een beetje monitor komt duurder uit

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2006 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dadj schreef op maandag 05 juni 2006 @ 00:38:
[...]

mij is 14 juni verteld (o.v.b.).
Op de folder staat:
Geldig van 5 juni t/m 14 juni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Die lcd voor 500 euro is dus een drukfout van ITS.. Ken iemand die het heeft nagevraagd..

[ Voor 28% gewijzigd door kyddil op 05-06-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kyddil schreef op maandag 05 juni 2006 @ 12:00:
Die lcd voor 500 euro is dus een drukfout van ITS.. Ken iemand die het heeft nagevraagd..
Mjah kan dit bevestigen...
Knakezooi, heeft iemand wel et foldertje liggen? Want de prijs is verwisseld met de prijs van het product ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Heeft er iemand ervaring met digitale televisie van Casema en de 32R71 (in combinatie met de standaard Casema Samsung decoder)?

Ik heb gisteren mijn decoder (die op mijn ouderwetse televisie prima beeld geeft) bij mijn vader aangesloten en het zag er niet uit: alles was ontzettend gekarteld. Zijn kabels zijn prima in orde (vette Hirschman kabel), dus ik vraag me af waar het aan zou kunnen liggen?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

posttoast schreef op maandag 05 juni 2006 @ 12:14:
Heeft er iemand ervaring met digitale televisie van Casema en de 32R71 (in combinatie met de standaard Casema Samsung decoder)?

Ik heb gisteren mijn decoder (die op mijn ouderwetse televisie prima beeld geeft) bij mijn vader aangesloten en het zag er niet uit: alles was ontzettend gekarteld. Zijn kabels zijn prima in orde (vette Hirschman kabel), dus ik vraag me af waar het aan zou kunnen liggen?
Jep, ik heb dezelfde combinatie (32R72 dan wel), maar het is inderdaad erg teleurstellend dat digitale televisie. Met een lcd tv wordt de huidige kwaliteit van DTV pijnlijk duidelijk. Het heeft overigens niets te maken met kabels e.d. de bron is gewoon van een té lage bitrate. Je kunt voor de zekerheid nog even kijken wat je signaalsterkte is in het installatie menu, maar dat zal waarschijnlijk gewoon 90% oid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
DyStiC schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:05:
[...]

Jep, ik heb dezelfde combinatie (32R72 dan wel), maar het is inderdaad erg teleurstellend dat digitale televisie. Met een lcd tv wordt de huidige kwaliteit van DTV pijnlijk duidelijk. Het heeft overigens niets te maken met kabels e.d. de bron is gewoon van een té lage bitrate. Je kunt voor de zekerheid nog even kijken wat je signaalsterkte is in het installatie menu, maar dat zal waarschijnlijk gewoon 90% oid zijn.
Jammer hoor. Nou ja, misschien dat we over een jaar of 10 wel goede digitale televisie hebben! :|

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
officieel zou je hem ondanks de drukfouten voorbehouden voor dat geld mee moeten kirjgen, niemand die hier een zaak van maakt natuurlijk maar als ze netjes met hun klanten omgaan leveren ze dat ding voor deze prijs.

De oude prijs die genoemt wordt klopt. De korting voor een wk actie is ook redelijk te noemen. Het is niet zo dat er een onwaarschijnlijk lage prijs gecommuniceerd wordt of dat er andere onwaarschijnlijkheden worden gecommuniceerd. Volgens de wet zou je deze actie dus direct moeten meekrijgen.... nu nog een its vinden die zich hieraan houdt :+ O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
posttoast schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:17:
[...]

Jammer hoor. Nou ja, misschien dat we over een jaar of 10 wel goede digitale televisie hebben! :|
koop anders een schotel, super strak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Nohead

PSN ID: Nohead

Ik ben opzoek naar een nieuw tvmeubel en kwam deze tegen.

Afbeeldingslocatie: http://www.feelings-collectie.nl/foto/24752.jpg

Kan ik de Samsung LE32R71B hierop monteren? Volgens de website van samsung zouden de volgende mogelijkheden ondersteund worden Muurbevestiging Audi Pack / Vogels
Maar op de website van de tvmeubel staat verder geen extra info, ook de verkoper in de winkel wist mij niet verder te helpen. Komt de beugel jullie bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
thefox154 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:20:
[...]

koop anders een schotel, super strak :+
Ik zal het tegen mijn vader zeggen ;)

Ik heb zelf nog gewoon een oude CRT televisie en nergens "last" van :P

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonioRoffo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-12-2022
Hmm, na deze en andere threads te hebben gelezen ga ik een bestelling plaatsen voor de LE40M71B - design is prachtig, smooth motion zal ongetwijfeld voordeel opleveren (a la wega engine vroeger op de 100hz CRT TV's van Sony), 120hz refresh...

Hopelijk heb ik 'm gauw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 14-09 15:37
Heel erg jammer.
Ernaast staat idd een kleinere Philips lcd tv die voor 799,- weg gaat, wat dan weer veel te duur is voor een 51cm

Hoeveel kans zou je hebben om die Samsung toch voor 499,- mee te krijgen?
Anders wil ik nog wel even proberen bij IT's Maastricht of Heerlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:58
Frijns.Net schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:26:
[...]

Heel erg jammer.
Ernaast staat idd een kleinere Philips lcd tv die voor 799,- weg gaat, wat dan weer veel te duur is voor een 51cm

Hoeveel kans zou je hebben om die Samsung toch voor 499,- mee te krijgen?
Anders wil ik nog wel even proberen bij IT's Maastricht of Heerlen
Drukfouten voorbehouden hé, dus weinig kans denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:32
TonioRoffo schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:20:
Hmm, na deze en andere threads te hebben gelezen ga ik een bestelling plaatsen voor de LE40M71B - design is prachtig, smooth motion zal ongetwijfeld voordeel opleveren (a la wega engine vroeger op de 100hz CRT TV's van Sony), 120hz refresh...

Hopelijk heb ik 'm gauw!
Daar zit ik eigenlijk ook op te azen. Waar hem je hem gekocht?
Ik kan hem in de omgeving van den bosch nog niet vinden.

Het design is schitterend, en ik neem aan dat het beeld net zo goed is als van de andere 40" modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
thefox154 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:19:
[...]

officieel zou je hem ondanks de drukfouten voorbehouden voor dat geld mee moeten kirjgen, niemand die hier een zaak van maakt natuurlijk maar als ze netjes met hun klanten omgaan leveren ze dat ding voor deze prijs.

De oude prijs die genoemt wordt klopt. De korting voor een wk actie is ook redelijk te noemen. Het is niet zo dat er een onwaarschijnlijk lage prijs gecommuniceerd wordt of dat er andere onwaarschijnlijkheden worden gecommuniceerd. Volgens de wet zou je deze actie dus direct moeten meekrijgen.... nu nog een its vinden die zich hieraan houdt :+ O-) :+
Je hoeft hem volgens de wet dus alleen mee te krijgen voor die prijs als het in het SCHAP voor die prijs staat. IT's is niet verplicht om hem te verkopen voor die prijs vanwege drukfouten die je dus moet 'voorbehouden'. Daarom staat dat zinnetje er net.

Helaas dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Nu online

Nohead

Niemand die mij verder kan helpen met mijn meubel/beugel vraag van hierboven???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Ik heb een Samsung LE32T51b, maar als ik de PC functie gebruik trilt het scherm als ik CLONE optie gebruik? Lijkt me niet normaal toch.

Daarnaast zien video's heel erg slecht uit via TV out. Op een vorige TV zag het beter uit, lijkt me ook niet zo normaal.

[ Voor 32% gewijzigd door AvanCade op 05-06-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayb0
Nohead schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:26:
Ik ben opzoek naar een nieuw tvmeubel en kwam deze tegen.

[afbeelding]

Kan ik de Samsung LE32R71B hierop monteren? Volgens de website van samsung zouden de volgende mogelijkheden ondersteund worden Muurbevestiging Audi Pack / Vogels
Maar op de website van de tvmeubel staat verder geen extra info, ook de verkoper in de winkel wist mij niet verder te helpen. Komt de beugel jullie bekend voor?
Mooie meubel! erg strak.. draadjes mooi weggewerkt en hangend effect. Ik denk dat je alleen op het draaggewicht meot letten, als dat ok is moet het lukken. Die ophanging ziet er namelijk universeel uit.

Ik vind het wel een beetje overbodig op een tv meubel op te hangen, je kan hem dan bijna net zo goed op de meubel zetten met de voet, je kan hem dan ook nog draaien, maar dat is een kwestie van smaak.

Weet iemand dit nog? :
Ik wil mijn server eraan hangen, zit onboard videokaartje in maar ik kan dus geen 1360x786 instellen, dichtste wat erbij komt is 1024x786.. is er een programma wat ik kan downloaden om het toch goed in te stellen? Bij 800x600 geeft de LCD TV wel beeld.

Ik heb een P4S61 bord van asrock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Nu online

Nohead

jayb0 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:40:
[...]

Mooie meubel! erg strak.. draadjes mooi weggewerkt en hangend effect. Ik denk dat je alleen op het draaggewicht meot letten, als dat ok is moet het lukken. Die ophanging ziet er namelijk universeel uit.

Ik vind het wel een beetje overbodig op een tv meubel op te hangen, je kan hem dan bijna net zo goed op de meubel zetten met de voet, je kan hem dan ook nog draaien, maar dat is een kwestie van smaak.

Weet iemand dit nog? :
Ik wil mijn server eraan hangen, zit onboard videokaartje in maar ik kan dus geen 1360x786 instellen, dichtste wat erbij komt is 1024x786.. is er een programma wat ik kan downloaden om het toch goed in te stellen? Bij 800x600 geeft de LCD TV wel beeld.

Er zitten dus 4 gaatjes aan de achterkant van het scherm om hem er in op te hangen? Ik ben het wel met je eens dat het eigenlijk overbodig is om het op te hangen maar zonder voet ziet het er nog veel mooier uit. Het liefst zou ik hem aan de muur bevestigen maar dat gaat niet aangezien het voor een raam staat :P
Maar als iemand mij kan bevestigen dat er 4 gaatjes aan de achterkant zitten van de LE32R72 voor de beugel dan kan ik hem met een gerust hart gaan halen. (Overigens vind vind ik de meubel wel vrij prijzig 349)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:05:
[...]

Is via de analoge verbinding het beeld ook zo matig ? Dacht dat die Samsungs dat nu juist wel heel goed deden ....
Had mijn zinnen eigenlijk op de nieuwe 40M71 gezet, maar om nu 2500 euro neer te leggen voor een mooi scherm aan de muur maar met een matige beeldkwaliteit TV maakt me wel weer aan het twijfelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
jayb0 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:40:
[...]

Weet iemand dit nog? :

Powerstrip, maar ik weet niet of jouw onboard video het aankan. Effe uitprobeen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:48:
[...]

Is via de analoge verbinding het beeld ook zo matig ? Dacht dat die Samsungs dat nu juist wel heel goed deden ....
Had mijn zinnen eigenlijk op de nieuwe 40M71 gezet, maar om nu 2500 euro neer te leggen voor een mooi scherm aan de muur maar met een matige beeldkwaliteit TV maakt me wel weer aan het twijfelen....
Analoge beeld is dik in orde, dat viel me echt 100% mee. Ik vind bij mij vaak ook het analoge beeld er beter uitzien dan digitaal. Maar dat ligt meer aan het brakke digitale beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 11:16:
[...]

Analoge beeld is dik in orde, dat viel me echt 100% mee. Ik vind bij mij vaak ook het analoge beeld er beter uitzien dan digitaal. Maar dat ligt meer aan het brakke digitale beeld.
Blij dat te horen. Dan bekijk ik eerst het analoge beeld en als dat idd goed is laat ik die decoder van Casema lekker voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 23:00
Heeft iemand enig idee hoe PIP te activeren? In het menu krijg ik niet de optie op PIP - JA te kiezen.
Ondanks dat er kabel en DVD aanhangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

nickvd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:38:
Heeft iemand enig idee hoe PIP te activeren? In het menu krijg ik niet de optie op PIP - JA te kiezen.
Ondanks dat er kabel en DVD aanhangt.
:O lees de manual eens voor de gein, staat af en toe nog best nuttige info in. PIP werkt alleen in VGA/PC modus (en HDMI?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 23:00
okey... had manual gelezen maar daar stond dat ook niet echt duidelijk bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
nickvd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:50:
okey... had manual gelezen maar daar stond dat ook niet echt duidelijk bij....
Nou in mijn handleiding was het overduidelijk wat wel en niet kon met PIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Ik heb digitale tv van Essent (Tv Home) en ik vind de kwaliteit ook erg tegenvallen! Kan dit te maken hebben dat ik een signaalsterkte heb van maar 35%? Hij zegt namelijk dat de kwaliteit gewoon 100% is :? (betreft Panasonic decoder) Beneden in huis is het signaal ergens in de 50%. Ik ga een nieuwe kabel trekken, maar is het de moeite? Ga ik verschil zien? Ik heb overigens een LE32R71B.

en idd, PIP werkt ook in HDMI :)

[ Voor 9% gewijzigd door rob1985 op 06-06-2006 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 11:54
Heb sinds enige weken nu ook de samsung.

We hadden eerst de 26R51 dit op aanraden van de verkoper.
De 26R51 en de 26R72 stonden naast elkaar alleen was de 26R51 799,- en de 26R72 1099,-

Volgens de verkoper waren ze technisch gelijk aan elkaar en betaalde je alleen meer voor de buitenkant.

Dit bleek dus na het lezen van deze forum niet juist te zijn.
Hier de winkel over aangesproken en waren zelf ook verbaasd dat de verkoper (die normaal op een andere locatie werkt) onjuiste informatie had gegeven.

De winkel adviseerde ons alsnog de 26R72 te nemen. omdat het niet netjes was van de verkoper mochten we de 26R72 voor 849,- meenemen.

Netjes opgelost vindt ik zelf.

Alleen valt me wel dingen op met de 26R72 die bij de 26R51 niet zo storend waren.

Geluid is naar mijn mening bij de 26R51 duidelijker dan bij zijn nieuwe broer.
Dynamische contrast is duidelijker te zien bij de 26R72.
Hier bedoel ik mee dat je vaker ziet dat hij bij donkere beelden het contrast aanpast.
(iets donkere ondertiteling iets onscherper beeld) gebruik hirsmankabels plus aansluitingen.

Mijn vraag is dit bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de externe geluidsmogelijkheden van de R7# types?

Ik zou er graag een extern geluidssetje (5.1 bijvoorbeeld, of een versterker en speakers) op aan sluiten.
Is dit mogelijk? En hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
via de audio uitgang natuurlijk...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:15:
Hoe zit het met de externe geluidsmogelijkheden van de R7# types?

Ik zou er graag een extern geluidssetje (5.1 bijvoorbeeld, of een versterker en speakers) op aan sluiten.
Is dit mogelijk? En hoe?
Ja stereo, Zit alleen een analoge stereo uitgang op, (wat ook logisch is) het apparaat heeft een analoge tuner, dus kan zelf nooit 5.1 geluid ontvangen. De enige manier om het erin te krijgen is via een digitale decoder, maar dan kan je het geluid het beste meteen vanaf de decoder naar de 5.1 geluidsset sturen.

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik vroeg me iets af en heb geen antwoord kunnen vinden, ja ik heb de search gebruikt. Ik heb de LE32R71 en een 360. Wanneer ik de 360 op component aansluit wordt het beeld gescaled.. dit vind ik erg lelijk ik heb liever zwarte balken, is dit voor elkaar te krijgen? Het gaat mij erom dat ik 1:1 beeld krijg, zwarte balken zijn veel minder erg dan dat vreselijke gescale. Ik weet dat het met een vga kabel verholpen kan worden, maar deze wil ik het liefst behoudden voor mijn laptop, en ik zie kabels wisselen niet zo zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:20:
Hallo ik vroeg me iets af en heb geen antwoord kunnen vinden, ja ik heb de search gebruikt. Ik heb de LE32R71 en een 360. Wanneer ik de 360 op component aansluit wordt het beeld gescaled.. dit vind ik erg lelijk ik heb liever zwarte balken, is dit voor elkaar te krijgen? Het gaat mij erom dat ik 1:1 beeld krijg, zwarte balken zijn veel minder erg dan dat vreselijke gescale. Ik weet dat het met een vga kabel verholpen kan worden, maar deze wil ik het liefst behoudden voor mijn laptop, en ik zie kabels wisselen niet zo zitten.
Ik heb zelf geen Xbox360, maar je zal dat ding toch wel kunnen vertellen dat tie 720p moet gaan uitzenden ??

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt.. hij zendt ook 720p uit.. maar de native resolutie van die tv is 768 waardoor alsnog gescaled wordt... en vergeleken met wanneer je in z'n native resolutie gamet met de pc is dat een behoorlijk groot verschil qua beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Zet je xobx op 720p en zet vervolgens de zoom optie / scale optie uit op je TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Roet schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:52:
Zet je xobx op 720p en zet vervolgens de zoom optie / scale optie uit op je TV?
Volgens mij bedoeld hij/zij niet de zoom optie.
De resolutie van de tv is 1360x768, de resolutie van de xbox360, 720p is 1280x720, dit wordt dan waarschijnlijk geupscaled tot de 1360x768 van de tv om het beeld vullend te maken, volgens mij word dat bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:07:
[...]

De resolutie van de tv is 1360x768, de resolutie van de xbox360, 720p is 1280x720, dit wordt dan waarschijnlijk geupscaled tot de 1360x768 van de tv om het beeld vullend te maken, volgens mij word dat bedoeld.
Precies, en via VGA scalet de 360 zelf naar 1360x768 en dat ziet er een stuk beter uit, maarja zoals ik al zei, die VGA port houd ik liever vrij voor m'n laptop. Daarom vroeg ik me af of dat scalen via component af kan.

edit: Ben trouwens een hij, dit is mijn vriendin haar account, ik kon er geen één maken om duistere redenen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
DyStiC schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:07:
[...]

Zoomen is ongeveer hetzelfde als upscalen, vandaar dat ik beide noemde. Anyways, ik bedoelde hetzelfde als jij zegt ;). Maar je kan, voor zover ik kan opmaken uit de manual enkel maar kiezen voor 4:3 en 16:9? Of kun je daarnaast nog meer? Het zou toch wel mogelijk moeten zijn lijkt me. Heb helaas zelf nog geen TV dus kan het niet testen :(.

[ Voor 4% gewijzigd door Roet op 07-06-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan 4:3, 16:9 en zoom. Zoom maakt het alleen maar erger... jammer dat er niet is als shrink ofzo dan maakte ik het beeld zelf wel kleiner :P Ik heb nog even in het service menu gekeken maar daar zag ik zoveel enge dingen staan dat ik gauw me tv uitdeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Heb ook een Samsung in bestelling staan, maar ik wil even weten wat goede merken kabels zijn en waar ik die evt kan scoren.
Moet namelijk de volgende kabels hebben
*componentkabel Beeld van DVD naar TV
*coaxiaal ??? Geluid van DVD naar Reciver ( of moet ik dan een optisch kabel hebben ? ) Recivers is analoog ( HK 135 )

[ Voor 1% gewijzigd door made op 08-06-2006 08:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

made schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:03:
Heb ook een Samsung in bestelling staan, maar ik wil even weten wat goede merken kabels zijn en waar ik die evt kan scoren.
*coaxiaal ??? Geluid van DVD naar Reciver ( of moet ik dan een optisch kabel hebben ? ) Recivers is analoog ( HK 135 )
In iedergeval niet in bij de lokale electronica boer kopen, daar betaal je standaard te veel.
Ik zelf vind dit en dit wel goede/goedkope webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
DyStiC schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:22:
[...]

In iedergeval niet in bij de lokale electronica boer kopen, daar betaal je standaard te veel.
Ik zelf vind dit en dit wel goede/goedkope webshops.
Bij electronica online zijn die HDMI kabels echt gratis af te halen als je het vergelijkt met andere zaken waar ze die kabels verkopen, maar hoe zit het met de kwaliteit, heb je daar ervaring mee ?? natuurlijk neem ik de kortste kabel, want daarbij heb je de minste kans op storing, dus 1,5 is ruim voldoende..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:12:
[...]

Precies, en via VGA scalet de 360 zelf naar 1360x768 en dat ziet er een stuk beter uit, maarja zoals ik al zei, die VGA port houd ik liever vrij voor m'n laptop. Daarom vroeg ik me af of dat scalen via component af kan.

edit: Ben trouwens een hij, dit is mijn vriendin haar account, ik kon er geen één maken om duistere redenen.
Vraagje tussendoor, zijn de kleuren via de vga kabel (met de 360) ook stukken fletser dan als je de 360 via component aansluit? Bij mij is er echt een wereld van verschil. AL sik de 360 via component720p aansluit zijn de kleuren echt veel beter en echt superscherp, via de vga kabel op 1360x768 zijn de kleuren echt matig, en de scherpte is ook niet echt denderend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:49
made schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:03:
Als je een HK AVR 135 is die receiver niet analoog, hij heeft gewoon een coax en optische ingang. Moet je even kijken wat je dvdspeler voor uitgang heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OcNewB schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:20:
[...]

Vraagje tussendoor, zijn de kleuren via de vga kabel (met de 360) ook stukken fletser dan als je de 360 via component aansluit? Bij mij is er echt een wereld van verschil. AL sik de 360 via component720p aansluit zijn de kleuren echt veel beter en echt superscherp, via de vga kabel op 1360x768 zijn de kleuren echt matig, en de scherpte is ook niet echt denderend..
Kleuren zijn inderdaad fletser, maar de scherpte vind ik juist beter op VGA omdat deze 1:1 wordt wergegeven, en niet wordt gescaled zoals op component. Ik snap dan ook niet dat iedereen het over de geweldige scherpte van de 360 op component heeft enzo wanneer er duidelijk scaling wordt gezien. Misschien zeur ik wel teveel, maar ik stoor me er flink aan. Als iemand een oplossing heeft, laat maar horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:05:
[...]

Kleuren zijn inderdaad fletser, maar de scherpte vind ik juist beter op VGA omdat deze 1:1 wordt wergegeven, en niet wordt gescaled zoals op component. Ik snap dan ook niet dat iedereen het over de geweldige scherpte van de 360 op component heeft enzo wanneer er duidelijk scaling wordt gezien. Misschien zeur ik wel teveel, maar ik stoor me er flink aan. Als iemand een oplossing heeft, laat maar horen.
Bij component schaalt de tv op naar volledig beeld, bij vga de 360 Er wordt sowieso geschaald omdat de 360 intern slechts op 1280x720 rendert. De videochip herschaalt deze naar 1360x7xx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
Heb me hele tijd georrienteerd op samsung en dan net de knoop doorgehakt.
De keuze ging tussen de nieuwe slimfit tv, de 32le71en de 32m61. Ik ging naar de winkel voor de 32m61, die moest het worden, toch een wat sjiekere look. Even de verkoper gevraaagd of ik er nog mee mog spelen, dit kon en mijn keuze was helemaal bevestigd.

En toen we echt bijna onderweg waren naar de kassa werd mijn aandacht getrokken door een panasonic 32lx60 waarvan ik het beeld echt superhelder enzo vondt. Mooi kleuren, na hiermee te spelen kreeg ik dit nog veel beter dan de samsung. De prijs was iets gunstiger en de aansluitmogelijkheden beter.

Met alle goede ervaringen van panasonicapparatuur in het achterhoofd (mos-fet versterker, breedbeeld, slaapkamer crt etc) mijn gevoel gevolgd en bijna direct de panasonic besteld.Mocht even in de winkel gebruik maken van internet snel een paar duitste test opgezocht waar ze toch erg lovend waren of dit toestel (overal maximale score's). En toen direct het toestel besteld :+

Moraal :9 mensen ga echt zelf naar die winkel kijk goed, ik heb me veel door internet laten leiden en nu toch maar het gevoel gevolgt, op hoop van zegen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Hebben Samsung TV's geen optie om de functie die ghosting veroorzaakt uit te zetten? Mijn TV vertoont dat nu wel erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:17:
Hebben Samsung TV's geen optie om de functie die ghosting veroorzaakt uit te zetten? Mijn TV vertoont dat nu wel erg veel.
Jawel, de afbeelding die bij dat knopje hoort is een rondje wat aan de bovenzijde onderbroken is door een vertikaal streepje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
AvanCade schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:17:
Ik denk dat dat gewoon aan je TV ligt. De TV die jij hebt heeft een response time van 12ms. Niet dat dat héél slecht is, maar je ziet uiteraard wel meer ghosting dan bij de huidige schermen met 8 en zelfs 6ms panelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:36

aex351

I am the one

Topicstarter
thefox154 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:35:
Heb me hele tijd georrienteerd op samsung en dan net de knoop doorgehakt.
De keuze ging tussen de nieuwe slimfit tv, de 32le71en de 32m61. Ik ging naar de winkel voor de 32m61, die moest het worden, toch een wat sjiekere look. Even de verkoper gevraaagd of ik er nog mee mog spelen, dit kon en mijn keuze was helemaal bevestigd.

En toen we echt bijna onderweg waren naar de kassa werd mijn aandacht getrokken door een panasonic 32lx60 waarvan ik het beeld echt superhelder enzo vondt. Mooi kleuren, na hiermee te spelen kreeg ik dit nog veel beter dan de samsung. De prijs was iets gunstiger en de aansluitmogelijkheden beter.

Met alle goede ervaringen van panasonicapparatuur in het achterhoofd (mos-fet versterker, breedbeeld, slaapkamer crt etc) mijn gevoel gevolgd en bijna direct de panasonic besteld.Mocht even in de winkel gebruik maken van internet snel een paar duitste test opgezocht waar ze toch erg lovend waren of dit toestel (overal maximale score's). En toen direct het toestel besteld :+

Moraal :9 mensen ga echt zelf naar die winkel kijk goed, ik heb me veel door internet laten leiden en nu toch maar het gevoel gevolgt, op hoop van zegen _/-\o_
8)7 Dat soort dingen ligt gewoon aan de aansluiting. In winkels zetten ze de tv die ze willen verkopen op de beste aansluiting :+ . Heb ik vaak genoeg gemerkt.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
aex351 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 21:44:
[...]

8)7 Dat soort dingen ligt gewoon aan de aansluiting. In winkels zetten ze de tv die ze willen verkopen op de beste aansluiting :+ . Heb ik vaak genoeg gemerkt.
dit klopt, echter op alle tv's draaide dezelfde HD tv uitzending van discovery. Ook allemaal zelfde input etc, heb ik gecheckt, laat me niet doro een goedkope truuk bedriegen :+

[ Voor 13% gewijzigd door thefox154 op 08-06-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayb0
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:12:
[...]

interessante discussie, ik sluit me bij deze mening aan. als hij niet scaled moet het beeld er zeker weten beter uitzien

ik heb de output al op 1080i gezet van de xbox, om zo te voorkomen dat hij upscaled maar downscaled.. ik kon het verschil niet zien maar dacht dat het er wel was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Laatst online: 08:34
Over het upscale probleem kan ik alleen maar zeggen dat ik dat totaal niet merk via mijn xbox 360.
Heb een LE40R71B en ben nu na 2 weken nog steeds dik tevreden.
De VGA input is standaard fletser dan de component ingang, maar na wat instellingen is dat opgelost.
Ghosting ??? ik draai HD films via pc vga input, dvd's via xbox 360 en kijk via de kabel (casema) soms ook nog wat en heb dat echt nog nooit gezien... en alles is haarscherp.
Ik gebruik zelf geen VGA kabel output op de 360, daar component beter uit verschillende hd tests kwam en wat ik nu heb perfect vind.
720p is mooi, maar bekijk op 1080i maar eens Oblivion ;) je gaat absoluut over!

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
DLP schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:08:
Over het upscale probleem kan ik alleen maar zeggen dat ik dat totaal niet merk via mijn xbox 360.
Heb een LE40R71B en ben nu na 2 weken nog steeds dik tevreden.
De VGA input is standaard fletser dan de component ingang, maar na wat instellingen is dat opgelost.
Eindelijk iemand die het probeert in te stellen, zie je niet vaak lijkt het.
Ghosting ??? ik draai HD films via pc vga input, dvd's via xbox 360 en kijk via de kabel (casema) soms ook nog wat en heb dat echt nog nooit gezien... en alles is haarscherp.
Ghosting is er altijd, maar inderdaad bijna niet merkbaar, vooral niet met het subjectieve oog. Een CRT gebruiker zal het echter meteen zien. Daarnaast is het een scheve vergelijking met AvanCade die over ghosting begint. (Ik neem aan dat je hierop reageerd.) Die heeft namelijk een budget scherm met een veel hogere response time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Ik heb het ook alleen met gewoon TV beeld. En naar mijn mening moet 12ms ook niet zo erg zichtbaar zijn.

Waar haal je trouwens die 12ms vandaan?

Als ik deze TV zou omruilen neem ik aan dat de LE-32R71B een goede gelijkwaardige optie is?

[ Voor 25% gewijzigd door AvanCade op 09-06-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb twee problemen met mijn LE32R51. Iemand raad?

Hoofdprobleem: Telkens als ik de TV aan zet (of het nu met met de afstandsbediening of met de power knop op het toestel zelf is) krijg ik steeds het videokanaal te zien (zwart beeld) en moet ik steeds zappen om naar kabletv te kijken. Ik heb al contact opgenomen met Samsung en die beweren dat het komt omdat er een XBox en andere apparatuur aangesloten is. Maar ik heb die al verschillende keren uitgetrokken en opnieuw geprobeerd maar krijg geen resultaat. Normaal zou ik toch de laatst bekeken zender moeten zien?

Tweede probleem is minder lastig. Als de TV op stand by staat hoor ik soms een heeeel hoog piep geluid. Alleen als het dood stil is in de kamer hoor ik het. Iemand al op gelet?

THX }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
Een piep heb ik niet, wel als ik de tv aanzet vier vrij harde klikken vanuit de achterkant van de tv.
Dan stelt die zich in denk ik ?
Een CRT is inderdaad nog altijd sneller dan een lcd, maar als je eenmaal gewend ben aan de lcd wil je toch niet meer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Hiermee help ik je niet echt Fizzle, maar als je helpdesk belt moet je nooit zeggen dat er een ander apparaat op zit dat niet van dezelfde fabrikant is. Mijn uitgebreide helpdesk ervaring (als klant!) zegt dat ze het ALTIJD daarop afschuiven, omdat dat makkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:20:

Tweede probleem is minder lastig. Als de TV op stand by staat hoor ik soms een heeeel hoog piep geluid. Alleen als het dood stil is in de kamer hoor ik het. Iemand al op gelet?

THX }:O
Die piep heb ik ook in mn 26R51, zelfde serie dus. Als ie op standby staat, hoge pieptoon. Moet je voor de gein es met je hoofd boven de tv gaan hangen, boven het luchtrooster zegmaar. Dan hoor je t zoemen. Mijn oplossing is om de stekker er altijd uit te halen. Scheelt stroom, geen gezoem/gepiep en geen irri lampje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand informatie over de levertijd? Ik heb vorige week een LE-37R72B besteld, maar de Mediamarkt kan me weinig meer zeggen dan dat hij er nog niet is. Hij zou er eind deze week zijn, maar niet dus. Is er in verband met het WK een achterstand in de leveringen?

En over de Fatboy. Ik lees wat dubbele berichten, krijg je deze met of zonder vulling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 20:51:
Heeft er iemand informatie over de levertijd? Ik heb vorige week een LE-37R72B besteld, maar de Mediamarkt kan me weinig meer zeggen dan dat hij er nog niet is. Hij zou er eind deze week zijn, maar niet dus. Is er in verband met het WK een achterstand in de leveringen?

En over de Fatboy. Ik lees wat dubbele berichten, krijg je deze met of zonder vulling?
Uiteraard krijg je de fatboy met vulling. Als je een andere kleur wilt hoef je enkel een zak te kopen, daar ging het in die discussie om. Als je levertijden wilt, komplett is wel handig om in de gaten te houden vaak. http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=319649, en zie daar; "Niet op voorraad. 4 stuks verwacht op voorraad 2006-06-14."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:28:
Hiermee help ik je niet echt Fizzle, maar als je helpdesk belt moet je nooit zeggen dat er een ander apparaat op zit dat niet van dezelfde fabrikant is. Mijn uitgebreide helpdesk ervaring (als klant!) zegt dat ze het ALTIJD daarop afschuiven, omdat dat makkelijk is.
Zal er op letten! :)

Jij hebt een Samsung LCD? Geeft hij bij jou de laatst bekeken zender weer bij het inschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan de LE32T51B te kopen. Nadat mijn vorige lcd (LE27T51B) gestolen is wil ik de tv graag aan een muurbeugel hangen die ook een stuk van de muur kan (om het uit het zicht te kunnen hangen).

Nu zijn die van vogels wel goed maar dan kom ik bij plasma beugel uit voor 32" en die zijn 350 euro. Hebben julllie misschien nog mogelijkheden waar ik naar kan kijken?

Iemand ervaring met deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.barkan-eng.com/images/products/main/200575103720.jpg

Barkan model 34

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Kan die samsung niet verankerd worden met zo een notebook slot oid?

Zoiets dus: http://www.centralpoint.n...4020/Microsaver_Slim.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 22:49:
[...]

Zal er op letten! :)

Jij hebt een Samsung LCD? Geeft hij bij jou de laatst bekeken zender weer bij het inschakelen?
Ja dat doet hij inderdaad. Zelfs als ik hem op extern 1 heb, gaat hij gewoon fijntjes terug naar extern 1.

En ik heb een xbox360, dvdspeler en de PC eraan hangen...

[ Voor 9% gewijzigd door AvanCade op 10-06-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayb0
Domino schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 18:50:

ja hoor dit is mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domino schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 18:50:

Dat zou helemaal super zijn. Zo'n beugel is ook niet erg veel veiliger maar met zo'n slot durf ik zeker weer zo'n tv te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 10:47:
[...]

Dat zou helemaal super zijn. Zo'n beugel is ook niet erg veel veiliger maar met zo'n slot durf ik zeker weer zo'n tv te kopen.
Mijn ervaring met notebookslots is dat ze zelfs met een goede schaar door te knippen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Als zo'n slot niet te duur is telt het idee ook. En een dief moet maar nét geen schaar bij zich hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem aan dat jij wel een schaar thuis hebt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Gaat het eigenlijk niet om.

Het duurt te lang, dus laten ze hem staan/hangen/liggen (doorstepen wat niet van toepassing is).

[ Voor 4% gewijzigd door Domino op 11-06-2006 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 20:21:
Neem aan dat jij wel een schaar thuis hebt liggen.
Je zal hem niet snel vinden, en hij is niet degelijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 16:34

911GT2

en blazen maar!

AvanCade schreef op maandag 12 juni 2006 @ 00:18:
[...]

Je zal hem niet snel vinden, en hij is niet degelijk O-)
Als ze binnen zijn zal dat niet op het moment zijn dat jij in de buurt bent en kunne ze dus rustig zoeken. Desnoods zoeken ze het sleuteltje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik heb dit al gezocht maar ik ben niet zo'n goede zoeker dus vergeef mij als ik het over het hoofd zie...

Hier staat een LE27T51B waarvan ik naar het schijnt ook de kleuren (RGB) in kan stellen. Dit lukt me echter niet. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat doe of dat het überhaupt wel kan?

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
TheRitz schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:52:
Ik heb dit al gezocht maar ik ben niet zo'n goede zoeker dus vergeef mij als ik het over het hoofd zie...

Hier staat een LE27T51B waarvan ik naar het schijnt ook de kleuren (RGB) in kan stellen. Dit lukt me echter niet. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat doe of dat het überhaupt wel kan?
ik heb de m61, waarchijnelijk gaat het op de zelfde manier:
menu -> beeld -> pers. kleur instellingen -> detail regeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was na het lezen van de ervaringen heel positief geworden over de Samsung LE32M61. Dus heb deze toen laten aanschaffen door een maat van me nadat ik alles had vergeleken. Eenmaal aangeschaft begon het gedonder.

De Samsung hebben we aangesloten, en alle zender ingesteld. Dus kijken maar, en wat was het beeld lelijk. De Samsung gaf rood/oranje te fel weer bij tv uitzendingen van bijv. Carlo & Irene of Humberto Tan. Vooral de laatste leek een sinaasappel.

We hebben dat als uitgangspunt genomen, en daarop toen ingesteld. Nadeel gelijk daarna is dat andere kanalen ontzettend flets waren. Dit klopte voor geen meter meer, en hierop weer ingesteld kreeg je op de andere kanalen de oranje koppen en vlekken weer.

De tv dus binnen 1 dag omgeruild voor een nieuwe. Zo zomaar foutje zijn van Samsung. Nou tv nummero 2 hetzelfde. Wel een stuk minder als de eerste, maar nog steeds het probleem. We twijfelde aan het antenne signaal en heb toen een hirschman versterker er tussen gezet en antennekabels van Oehlbach. Resultaat was nog steeds bedroevend.

Eenmaal de tv wederom ingeruild bij MM, ook daar is die getest en was hetzelfde resultaat. Ook bij MediaMarkt presteerde het scherm het om Oranje/Rode vlekken te vertonen. Uiteindelijk is het vertrouwen in de schermen van Samsung weg. Ter compensatie van MM kreeg hij een mooie aanbieding voor een KDL32V2000 van Sony.

Dit is niets ten nadelen van Samsung, maar wil dit toch even melden. Het kan een fout zijn in een serie, maar vind dat dit soort schermen toch wel getest worden voordat ze de winkel in gaan. Want dit is gewoon weg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:51:
De Samsung hebben we aangesloten, en alle zender ingesteld. Dus kijken maar, en wat was het beeld lelijk. De Samsung gaf rood/oranje te fel weer bij tv uitzendingen van bijv. Carlo & Irene of Humberto Tan. Vooral de laatste leek een sinaasappel.

We hebben dat als uitgangspunt genomen, en daarop toen ingesteld. Nadeel gelijk daarna is dat andere kanalen ontzettend flets waren. Dit klopte voor geen meter meer, en hierop weer ingesteld kreeg je op de andere kanalen de oranje koppen en vlekken weer.
Eerste wat ik dan denk is, het zal dan wel aan die zender/uitzending liggen als hij het op alle andere kanalen niet heeft (en dus flets wordt na aanpassing) :?
Vind sowieso dat live & coocking altijd erg rood-achtig is, heb dat ook op mijn samsung, maar tevens op de philips lcd van m'n ouders.
Heb je er nu geen last van op je Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Ik ben zo eens aan het kijken naar het verschil tussen de LE26R72B en de LE26R71B

Naast het uiterlijk is er geen verschil, of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

AvanCade schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:27:
Ik ben zo eens aan het kijken naar het verschil tussen de LE26R72B en de LE26R71B

Naast het uiterlijk is er geen verschil, of mis ik iets?
Op het gebruik van de search functie na, mis je niets nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:14:
[...]

Eerste wat ik dan denk is, het zal dan wel aan die zender/uitzending liggen als hij het op alle andere kanalen niet heeft (en dus flets wordt na aanpassing) :?
Vind sowieso dat live & coocking altijd erg rood-achtig is, heb dat ook op mijn samsung, maar tevens op de philips lcd van m'n ouders.
Heb je er nu geen last van op je Sony?
Vrijwel alle RTL/Veronica/SBS zenders kende het probleem. Het vreemde is dat bijvoorbeeld Ned1, Ned2, Ned3 het minder of niet hadden. Alleen het was ook niet egaal oranje of rood maar ook heel vlekkerig. Bij de MM kwam zelfs bij een uitzending op Talpa een rode oranje vlek op het voorhoofd van een persoon. En dat hoort gewoon niet, laat staan het is vreselijk storend.

De Sony heeft uiteraard wel iets rodere kleuren bij bepaalde uitzendingen, maar lang niet zo opvallend en erg als de Samsung had. En bij de Sony zijn ze egaal van kleur, en kent dus geen vlekken/stippen/vlakken met overdadig vel rood/oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
DyStiC schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:33:
[...]

Op het gebruik van de search functie na, mis je niets nee.
Nee die mis ik niet, die zit rechtsboven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
Ik geef toe dat sommige uitzendingen soms de kleuren wat te helder zijn, maar hoe jij het beschrijft lijkt mij dit een foutje van de M Serie !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instellingen verandere ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:36

aex351

I am the one

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:51:
Ik was na het lezen van de ervaringen heel positief geworden over de Samsung LE32M61. Dus heb deze toen laten aanschaffen door een maat van me nadat ik alles had vergeleken. Eenmaal aangeschaft begon het gedonder.

De tv dus binnen 1 dag omgeruild voor een nieuwe. Zo zomaar foutje zijn van Samsung. Nou tv nummero 2 hetzelfde. Wel een stuk minder als de eerste, maar nog steeds het probleem. We twijfelde aan het antenne signaal en heb toen een hirschman versterker er tussen gezet en antennekabels van Oehlbach. Resultaat was nog steeds bedroevend.

Eenmaal de tv wederom ingeruild bij MM, ook daar is die getest en was hetzelfde resultaat. Ook bij MediaMarkt presteerde het scherm het om Oranje/Rode vlekken te vertonen. Uiteindelijk is het vertrouwen in de schermen van Samsung weg. Ter compensatie van MM kreeg hij een mooie aanbieding voor een KDL32V2000 van Sony.

Dit is niets ten nadelen van Samsung, maar wil dit toch even melden. Het kan een fout zijn in een serie, maar vind dat dit soort schermen toch wel getest worden voordat ze de winkel in gaan. Want dit is gewoon weg slecht.
ff met instellingen spelen, dc uit bijvoorbeeld.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:46
Net de Samsung LE32M61B besteld bij IT's, maak gebruik van de financierings-regeling. Kan hem op zich wel in 1 keer betalen maar kan nu kiezen. Heb nog 100 euro van de TV afgepraat en betaal nu 1508 euro (8 euro verwijderingsbrijdrage...). Kan er nu voor kiezen om 30 x 50,27 euro te betalen maar kan ook 3 x 500 euro betalen. Zonder extra kosten enz. Ideaal dus.

Kan niet wachten, helaas hadden ze hem niet op voorraad. Als het goed is kreeg hij hem a.s. woensdag binnen. Nu nog even die fat-boy scoren en dan is alles weer compleet. :)

Iemand intresse in een oranje Fat-Boy? Heb er al 1 en 2 nemen een beetje teveel ruimte in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt de LE40M71 nou ook ntsc af of alleen pal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niek_ schreef op maandag 12 juni 2006 @ 18:24:
Net de Samsung LE32M61B besteld bij IT's, maak gebruik van de financierings-regeling. Kan hem op zich wel in 1 keer betalen maar kan nu kiezen. Heb nog 100 euro van de TV afgepraat en betaal nu 1508 euro (8 euro verwijderingsbrijdrage...). Kan er nu voor kiezen om 30 x 50,27 euro te betalen maar kan ook 3 x 500 euro betalen. Zonder extra kosten enz. Ideaal dus.
Als je hem voor rond de 1200-1300 wilt kijk Hier even.

Hoop dat ik het niet moeilijker voor je maak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:46
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:20:
[...]

Als je hem voor rond de 1200-1300 wilt kijk Hier even.

Hoop dat ik het niet moeilijker voor je maak :P
Had ik ook al gezien. Toch gekozen voor een winkel. Zelfde als met m'n airco. 50 euro meer betaald en bij de winkel naast ons gehaald. Tsja, service is daar goed, enz., enz., enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Niek_ schreef op maandag 12 juni 2006 @ 18:24:

Kan niet wachten, helaas hadden ze hem niet op voorraad. Als het goed is kreeg hij hem a.s. woensdag binnen. Nu nog even die fat-boy scoren en dan is alles weer compleet. :)

Iemand intresse in een oranje Fat-Boy? Heb er al 1 en 2 nemen een beetje teveel ruimte in...
Helaas is bij Media markt die fatboy actie niet anders kreeg ik er ook een, dus ik heb wel interesse. Alleen versturen lijkt me wat groot? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op maandag 12 juni 2006 @ 21:45:
[...]

Helaas is bij Media markt die fatboy actie niet anders kreeg ik er ook een, dus ik heb wel interesse. Alleen versturen lijkt me wat groot? :p
??? Waarom zou die actie niet bij Mediamarkt geldig zijn?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.