Voordelig bellen met Voipbuster [deel 4] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 45.302 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
Het is nu: Je stort 10 euro, je krijgt 120 gratis dagen (de landen in het blauwe vak) en daarna betaal je 1 ct / minuut van die 10 euro die je gestort hebt (of je stort weer 10 euro voor 120 nieuwe dagen).
Of (zo meen ikhet te begrijpen) je koopt 5 euro bij een reseller (voor 6,50 euro) en je krijgt 120 freedays. De volgende dag koop je weer 5 euro bij een reseller (voor 6,50 euro) en je hebt (119+120=) 239 freedays. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-06 20:36

Stephane

Behhhhh

Ik wil alleen ff kwijt... het werkt FANTASTISCH !!! Ik heb net een nieuw modem ivm overstap naar Tiscali (zyxel p-2602h) en het configureren duurde 5 minuten.

Voor voipbuster heb ik een uitzonderlijk mooi nummer gekregen, de kosten zijn verwaarloosbaar laag en tot nu toe is de kwaliteit van de verbinding uitstekend te noemen !

Zeer tevreden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caesu
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Stephane schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:16:
Voor voipbuster heb ik een uitzonderlijk mooi nummer gekregen
heb je dat nummer recentelijk gehad?
of een aantal weken/maanden geleden zeker al?
ik zit nog steeds op een VoipCheap-nummer te hopen
ik bel nu uit met VoipCheap en ontvang gesprekken met VoipBuster (nummer blijft het doen terwijl credits/freedays als bijna een maand op zijn), maar heb liever een nummer waarmee ik uitbel in verband met nummerweergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinusman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Marzman schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:39:
[...]

Op zich klopt het, maar waarom je met die minuut aan komt zetten?
Ik heb VoipBuster geinstalleerd en heb nog niks betaald. Ik kan nu wel gratis bellen, maar niet langer dan een minuut.
Je bent je beltegoed niet meer kwijt. Dat is veranderd. Als de 120 dagen op zijn bel je voor 1 ct per minuut (of als de 7 dagen op zijn in je eerste voorbeeld).
En als je 120 (of 7) dagen VoipBuster niet gebruikt vervalt je account?

Overigens erg bedankt voor jullie informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinusman
  • Laatst online: 15-11-2023
Wortelstok schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:48:

Of (zo meen ikhet te begrijpen) je koopt 5 euro bij een reseller (voor 6,50 euro) en je krijgt 120 freedays. De volgende dag koop je weer 5 euro bij een reseller (voor 6,50 euro) en je hebt (119+120=) 239 freedays. :)
Is dat zo? Waar vind ik dan zo'n reseller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:40

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik heb zojuist naast mijn VB een voipcheap account aangemaakt, maar het vreemde is dat ik daar gewoon 15 min of langer mee kan bellen, terwijl ik niks gestort heb, en 0 credits heb. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caesu
  • Niet online
sander815 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 19:09:
ik heb zojuist naast mijn VB een voipcheap account aangemaakt, maar het vreemde is dat ik daar gewoon 15 min of langer mee kan bellen, terwijl ik niks gestort heb, en 0 credits heb. Klopt dat?
je kan volgens mij zo'n 30 tot 45 minuten bellen naar gratis nummers.
daarna moet je er geld in stoppen om verder te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

dat was toch 1 minuut eerst neem ik aan, net als bij VB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Rinusman schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 17:54:
[...]
Is dat zo? Waar vind ik dan zo'n reseller?
Klik gewoon op "reseller" bij tegoed aankoop, dan zie je vanzelf de tarieven.

NB: I read "it will start september 1st".

[ Voor 8% gewijzigd door Wortelstok op 28-08-2006 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-06 13:42

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik ben ook een zeer tevreden voipbuster gebruiker.

Ik heb het forum afgezocht maar kan een antwoord op mijn vraag niet vinden.

Ik zoek een ATA die ik tussen mijn netwerk kan hangen. Zie voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://upload.bus3.nl/~off/images2/ata.JPG

Nou ben ik al wat webwinkles afgezocht maar helaas zonder duidelijk succes. Weet iemand een goede ATA die aan mijn wens kan voldoen icm voipbuster?

Ik hoor het heel graag! Bedankt!!

edit:

Mijn plaatje is niet erg duidelijk.

Ik begrijp dat met de ata het volgende moet onstaan:

INTERNET -> MODEM -> ATA -> DRAADLOZE ROUTER.

[ Voor 14% gewijzigd door DukeN op 28-08-2006 10:57 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
INTERNET -> MODEM -> ATA -> DRAADLOZE ROUTER.
Wat je daarmee in feite doet is twee routers achter elkaar zetten, want de ATA moet een IP adres krijgen. Ofwel je zet je ATA tussen Modem en Router (zoals in bovenstaande quote) ofwel je sluit je ATA meet een apart kabeltje aan op je Modem (in router mode) (zoals in je tekening).
Bijvoorbeeld Fritz!box Fon (ATA) kan beide opstellingen aan, en ook de Zyxel P2002(L). Van andere ATA's weet ik het niet.
Voordeel van een Fritz!box Fon ATA daadwerkelijk TUSSEN je modem en je router inzetten, is dat deze zorgt voor "Quality of Service"; ik heb gehoord dat dat prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Laatst online: 16-06 13:42

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Wortelstok schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:08:
[...]

Wat je daarmee in feite doet is twee routers achter elkaar zetten, want de ATA moet een IP adres krijgen. Ofwel je zet je ATA tussen Modem en Router (zoals in bovenstaande quote) ofwel je sluit je ATA meet een apart kabeltje aan op je Modem (in router mode) (zoals in je tekening).
Bijvoorbeeld Fritz!box Fon (ATA) kan beide opstellingen aan, en ook de Zyxel P2002(L). Van andere ATA's weet ik het niet.
Voordeel van een Fritz!box Fon ATA daadwerkelijk TUSSEN je modem en je router inzetten, is dat deze zorgt voor "Quality of Service"; ik heb gehoord dat dat prima werkt.
Super dan zal ik de Fritz!box Fon ATA even bekijken. Hij moet inderdaad tussen de modem en router. (Router staat namenlijk op zolder)

Maar er staan dan inderdaad wel weer 2 routers achter elkaar. Ik ga op onderzoek uit :)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

[edit]Sorry ik dacht dat dit het fonero topic was O+

[ Voor 94% gewijzigd door Marzman op 28-08-2006 17:36 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heian
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-04 07:28
Hoi,

Een kennis van mij rade me aan om VoipBuster te gaan gebuiken.
Hij had een telefoonnummer gekregen, en kon zonder zijn pc aan te hebben
bellen.

Ik heb hiervoor een kastje gekocht wat voor het modem moet worden gezet
en nu blijkt dat ik na aanmelden en € 10 betaald te hebben geen telefoonnummer
krijg :( Als ik dat had kunnen weten had ik er niet aan begonnen, maar nu
kan ik niet meer terug.

Kan iemand mij vertellen hoe ik aan zo'n nummer kom? Ik zie geen enkele optie
daarvoor.....

Alvast bedankt voor de hulp!

heian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heian
Hoi,

Heb nog even een vraagje.

Ik heb een HandyTone 486 Analog Telephone Adaptor gekocht.
zie : http://www.grandstream.com/y-ht486.htm

Is het mogelijk, nadat ik bij VoipBuster een nederlands telefoonnummer heb gekregen,
om dat ding mee te nemen naar de VS, om vandaar uit goedkoop naar nederland te kunnen
bellen, en gebeld te worden?

Is er iemand die daar ervaring mee heeft, of vanuit een andere locatie?

Thx,

heian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

je krijgt atm geen telefoonnrs bij voipbuster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

heian schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:27:
Hoi,

Heb nog even een vraagje.

Ik heb een HandyTone 486 Analog Telephone Adaptor gekocht.
zie : http://www.grandstream.com/y-ht486.htm

Is het mogelijk, nadat ik bij VoipBuster een nederlands telefoonnummer heb gekregen,
om dat ding mee te nemen naar de VS, om vandaar uit goedkoop naar nederland te kunnen
bellen, en gebeld te worden?

Is er iemand die daar ervaring mee heeft, of vanuit een andere locatie?

Thx,

heian
Als je een nummer hebt wel, tot die tijd kan je in ieder geval zelf goedkoop naar Nederland bellen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heian
Hi,

Volgens mijn kennis had hij het telefoonnummer bij VoipBuster gekregen.

Maar als ik het niet bij VB kan krijgen, maar waar dan wel ?

heian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Is er een mogelijkheid om je voipbuster gesprek op te nemen als .wav of /mp3 mbv. een plugin :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:08

Speedmaster

Make my day...

heian schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:33:
Hi,

Volgens mijn kennis had hij het telefoonnummer bij VoipBuster gekregen.

Maar als ik het niet bij VB kan krijgen, maar waar dan wel ?

heian
VB mag op dit moment geen nieuwe telefoonnummers meer uitgeven, dit houd verband met uitspraken van de OPTA. Tot die tijd kan je wel uitbellen maar niet gebeld worden op je VB account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Als je graag gebeld wilt worden op je VOIPBuster dan kan dat als volgt (met een beetje puzzelen, maar daar zijn we tweakers voor):
(NB dit geldt voor VB ingesteld op je ATA of VOIPmodem, dus niet met het VB programma).
  • Neem een (gratis) account op Voxalot of Easypabx
  • Hang hier je VOIPbuster account onder als provider, eventueel ook andere providers en dialing rules
  • Kies via SIPBroker een inbelnummer, in NL is dat 030-711-0327. Na de tweede kiestoon kies je (voor Voxalot) *010 + het 6-cijferige accountnummer dat je bij Voxalot hebt gekozen.
  • Bijkomend voordeel is dat je ook in heel wat andere landen een lokaal inbelnummer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 19:00

Balachmar

The truth is out there

Ik ben aan het twijfelen of ik de SPA 3000 koop, of de Siemens C450 IP.
Aangezien we nog geen vaste telefoon hebben, zouden we die toch nog aan moeten schaffen. Ook maakt het schakelen naar een gewone vast lijn me eigenlijk niets uit, omdat we die toch niet hebben. Nu heb ik gezien dat je met die siemens telefoon wel een SIP account kan instellen, maar om echt voordelig en handig te bellen, heb je 2 SIP accounts nodig heb ik begrepen. Eentje voor je inkomende gesprekken en je NL nummer. En eentje bij bv VOIPBuster om goedkoop te kunnen bellen. Nu weet ik van de SPA 3000 dat je daar 2 accounts kan instellen, maar van de C450 IP kan ik het nergens vinden. Weet iemand dat hier? En wat zouden jullie dan doen?

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
Balachmar schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:04:
Ik ben aan het twijfelen of ik de SPA 3000 koop, of de Siemens C450 IP.
Aangezien we nog geen vaste telefoon hebben, zouden we die toch nog aan moeten schaffen. Ook maakt het schakelen naar een gewone vast lijn me eigenlijk niets uit, omdat we die toch niet hebben. Nu heb ik gezien dat je met die siemens telefoon wel een SIP account kan instellen, maar om echt voordelig en handig te bellen, heb je 2 SIP accounts nodig heb ik begrepen. Eentje voor je inkomende gesprekken en je NL nummer. En eentje bij bv VOIPBuster om goedkoop te kunnen bellen. Nu weet ik van de SPA 3000 dat je daar 2 accounts kan instellen, maar van de C450 IP kan ik het nergens vinden. Weet iemand dat hier? En wat zouden jullie dan doen?
Misschien moet je wel gebruik gaan maken van voxalot. Daar kan je namelijk instellen dat Belgishce nummer via SIP-aanbieder 1 moeten, Nederlandse via een 2de en al de rest via een andere. Je kan dat allemaal instellen op de website. Maar weet niet hoe je het inkomende verkeer dan moet gaan doen. Zal nodig zijn dat die je gesprekken doorstuurd naar je voxalot-nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

co0lman schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:26:
Misschien moet je wel gebruik gaan maken van voxalot. Daar kan je namelijk instellen dat Belgishce nummer via SIP-aanbieder 1 moeten, Nederlandse via een 2de en al de rest via een andere. Je kan dat allemaal instellen op de website. Maar weet niet hoe je het inkomende verkeer dan moet gaan doen. Zal nodig zijn dat die je gesprekken doorstuurd naar je voxalot-nummer.
OK, dus voxalot kun je gebruiken om een dial plan te maken, zonder dat je hardware dat ondersteund, toch?
Ik heb trouwens siemens maar gebeld en hij kan inderdaad maar 1 VOIP account hebben. Welke dan in principe het voxalot zou kunnen zijn. En dat ik daarmee dan verder kan gaan naar voipbuster en bv budgetphone voor 112 en 0900 nummers enzo. Maar aangezien je geen nummer bij voipbuster hebt, komen de inkomende gesprekken alleen vanaf budgetphone...
Probleem is, met de SPA 3000 moet het werken. Maar dan heb ik het basisstation van mijn telefoon in de meterkast staan. Wat een minpunt is. Daarvoor zou de C450 dus een uitkomst zijn, maar ik weet niet zeker of ik het daar allemaal goed ingesteld krijg....

[ Voor 40% gewijzigd door Balachmar op 05-09-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

OK, om een of andere vage reden is de Linksys SPA 3000 bij een aantal shops binnen 1 dag van rond de 55 euro naar de 100 euro gegaan.
Nu had ik deze gekozen omdat ik die vaak tegen kom, en omdat ik van dat ding zeker weet dat ie kan wat ie moet doen.
Maar nu wordt het misschien toch wel aantrekkelijk om naar alternatieven te zoeken.
Ik zoek dus een ATA, waar ik minimaal 2 SIP accounts op kan instellen. Zodat ik mijn inkomende via budgetphone kan hebben (zodat ik een nl nummer heb) en mijn uitgaande calls naar landlijnen via voipbuster, maar bv 112 moet afgehandeld worden door budgetphone.
Ik heb geen kpn lijn meer dus zo'n fxo maakt mij niet veel uit. Maar ik moet dus wel een dialplan in kunnen vullen. Afhankelijk zijn van een ander, zoals met voxalot heeft niet echt mijn voorkeur.
Welke andere apparaten zou ik dan ook kunnen aanschaffen en hebben jullie misschien ervaring met die andere dingen? Ik zie BV de fritzbox ook vaak langskomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik maak nu gebruik van een voip-in nummer en een SPA-3000. IS het inmiddels al mogelijk om hier vrij eenvoudig een voicemail aan te koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Triple-D schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:54:
Ik maak nu gebruik van een voip-in nummer en een SPA-3000. IS het inmiddels al mogelijk om hier vrij eenvoudig een voicemail aan te koppelen?
Kan ook met Voxalot, heeft een voicemail die zelfs forward (mp3) naar je email.
Overigens kun je in Voxalot per SIP account instellen: register yes/no. Als je "yes" instelt, kun je op dat nummer ook gebeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188386

Wie kan mij helpen aan de instellingen voor de router SMC7908 VoWBRB, om via de VoIPingang te kunnen bellen met Voipbuster? Ik kan de telefoonverbinding, met de paar instellingen die op de pagina van Voipbuster staan, niet draaiend krijgen.
Jan

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 188386 op 06-09-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 08:56

peace, love & linux

In dit topic wordt de 7908vowbra uitgebreid besproken icm voipbuster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Owkeej ik ben het overzicht even kwijt.

Komt het hier opneer:
Je koop 10 euro credit, en hier kun je 4 maanden lang gratis voor bellen (met een maximum van 300 minuten per week), als die 120 dagen over zijn bel je voor 1 ct/min van je tegoed of koop je tegoed waardoor je weer 120 dagen kan bellen? Snap ik hem zo? :P

Nu nog een makkelijke manier vinden van geld naar voipbuster account te krijgen.....

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Atlas schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 18:14:
Owkeej ik ben het overzicht even kwijt.

Komt het hier opneer:
Je koop 10 euro credit, en hier kun je 4 maanden lang gratis voor bellen (met een maximum van 300 minuten per week), als die 120 dagen over zijn bel je voor 1 ct/min van je tegoed of koop je tegoed waardoor je weer 120 dagen kan bellen? Snap ik hem zo? :P
Dat zijn momenteel inderdaad de voorwaarden.
Nu nog een makkelijke manier vinden van geld naar voipbuster account te krijgen.....
Click & Buy werkt wel goed. Geld stond meteen op mijn voipbuster en werd pas na een maand ofzo van mijn rekening geschreven :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-06 21:45
Ik zie ook nergens meer dat het in béta is. ;)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_T
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-06 12:50

Mister_T

@+31180

Henkie-Jan schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 22:05:
Ik zie ook nergens meer dat het in béta is. ;)
Kijk eens goed bij >>Help>>Informatie>>Linkerbovenhoek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Wortelstok schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:32:
[...]

Kan ook met Voxalot, heeft een voicemail die zelfs forward (mp3) naar je email.
Overigens kun je in Voxalot per SIP account instellen: register yes/no. Als je "yes" instelt, kun je op dat nummer ook gebeld worden.
Ik begrijp dat voxalot je SIP een beetje kan routen om het maar zo uit te leggen. Maar ik krijg het niet voor elkaar om nu gebeld te worden. Gebruiker is offline krijg ik te horen als ik mezelf bel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Gebruiker is offline krijg ik te horen als ik mezelf bel.
Moet je even een tijdje wachten. Vrijwel alle instellingen worden realtime overgenomen, alleen niet het inloggen. Dat kan ongeveer 24 uur duren (als je logon = yes hebt ingevuld). In de tussentijd kun je wel zelf bellen.

[ Voor 14% gewijzigd door Wortelstok op 10-09-2006 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-06 21:45
Mijn voipbuster client kan zich niet aanmelden bij voipbuster.
Meer hier last van?

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-06 20:22

InSanex

serenity now!

Mijn voipbuster heeft er vandaag ook geen zin in :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrakelJos
  • Niet online
(overleden)
Balachmar schreef op woensdag 06 september 2006 @ 09:29:
Ik zoek dus een ATA, waar ik minimaal 2 SIP accounts op kan instellen. Zodat ik mijn inkomende via budgetphone kan hebben (zodat ik een nl nummer heb) en mijn uitgaande calls naar landlijnen via voipbuster, maar bv 112 moet afgehandeld worden door budgetphone.
Ik heb geen kpn lijn meer dus zo'n fxo maakt mij niet veel uit. Maar ik moet dus wel een dialplan in kunnen vullen. Afhankelijk zijn van een ander, zoals met voxalot heeft niet echt mijn voorkeur.
Welke andere apparaten zou ik dan ook kunnen aanschaffen en hebben jullie misschien ervaring met die andere dingen? Ik zie BV de fritzbox ook vaak langskomen...
Kijk inderdaad eens naar de Fritz!Boxen. Die kunnen 10 VoIP accounts aan. Heb er zeer goede ervaringen mee.

[ Voor 86% gewijzigd door OrakelJos op 11-09-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176172

Kijk eens op www.avm.de Ik gebruik op mijn fritzbox ok 2 sip accounts en met behulp van de prefix is dat eenvoudig te configureren. Je hebt niet alleen een wlan maar ook een telefooncentrale in huis gehaald.
En weet je wat het geinige is, mijn vrouw weet niet eens dat alle telefoontjes via internet gaan behalve als men haar vraagt welke "vreemde" telefoonnummer op de display komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb net mijn Copperjet 1616-2p ingesteld zodat ik met voipbuster kan gaan bellen. Het modem (in router mode) registered netjes wat te zien is op de statuspagina. Wanneer ik een telefoon aansluit op een van de 2 phone aansluitingen op de achterkant van het modem krijg ik ook netjes een kiestoon te horen. Echter wanneer ik een nummer draai krijg ik altijd een in gesprek toon. Ik heb nog geen geld overgemaakt omdat ik het eerst wil testen met de gratis 1 minuut per gesprek (dan kan ik altijd naar wat anders op zoek mocht het niet bevallen / werken).

Iemand enig idee waarom ik altijd een ingesprek toon krijg bij uitgaande gesprekken? Ik heb inkomende gesprekken nog niet getest. Het modem hangt direct aan het internet. Jammer genoeg biedt het modem niet echt duidelijke logging.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:42
Ik heb sinds kort ook een probleem met Voipbuster
Ik kan wel gewoon bellen met mijn telefoon, die achter een ZyXel hangt, maar als ik naar mijn voipnummer wil bellen, dan krijg ik wel een kiestoon te horen (dat hij overgaat) maar de telefoon zelf, geeft geen kik... Daardoor kan ik dus niet opnemen als iemand me belt. Als ik inlog op de computer, krijg ik wel een melding als iemand belt. Waar zou dit aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bor de Wollef schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 14:18:
Ik heb net mijn Copperjet 1616-2p ingesteld zodat ik met voipbuster kan gaan bellen. Het modem (in router mode) registered netjes wat te zien is op de statuspagina. Wanneer ik een telefoon aansluit op een van de 2 phone aansluitingen op de achterkant van het modem krijg ik ook netjes een kiestoon te horen. Echter wanneer ik een nummer draai krijg ik altijd een in gesprek toon. Ik heb nog geen geld overgemaakt omdat ik het eerst wil testen met de gratis 1 minuut per gesprek (dan kan ik altijd naar wat anders op zoek mocht het niet bevallen / werken).

Iemand enig idee waarom ik altijd een ingesprek toon krijg bij uitgaande gesprekken? Ik heb inkomende gesprekken nog niet getest. Het modem hangt direct aan het internet. Jammer genoeg biedt het modem niet echt duidelijke logging.
Bel je wel naar een "gratis" nummer?

Er staat trouwens niks meer op de website over dat "1 minuut proberen", waar heb je die info vandaan? Misschien zijn ze daar mee gestopt er veranderen wel vaker dingen spontaan bij voipbuster.

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 12-09-2006 19:49 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Marzman schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:47:
[...]

Bel je wel naar een "gratis" nummer?
Gewoon naar een nederlands vastnet nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieh
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:58

Als ik jou was zou ik de instellingen nog maar eens goed controleren. De meeste ATAs (in ieder geval diegene die ik zelf heb geprobeerd) geven een in gesprek toon als de instellingen niet helemaal goed zijn. Ik had bijvoorbeeld een typefout in (ik meen) de servernaam/domeinnaam. Hij leek wel te bellen, maar ik kreeg na ongeveer een halve minuut een ingesprek toon.
In een andere ata (speedtouch 716) bleek de DNS resolving niet juist te werken en kon ik de in gesprektoon vermijden door ipv de domainnaam het ip op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Laatst online: 16-06 14:11

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

InSanex schreef op maandag 11 september 2006 @ 14:16:
Mijn voipbuster heeft er vandaag ook geen zin in :)
Hebben jullie dat nog steeds? Ik heb sinds vandaag ook dat ik niet meer kan connecten.
Maar alleen als ik het run op één account. Mijn normale windows account zeg maar. Als ik voipbuster run as ... doe en dan welk account dan ook. Van administrator tot een normale user dan werkt het wel. Log ik in op de administrator account en run as ... mijn normale account, no go. Ik heb geen updates binnengehaald, niet van voipbuster en niet van windows. Ook geen programma's geinstalleerd of verwijderd.

Iemand enig idee hoe en waar je zou kunnen instellen dat één applicatie voor één user niet kan connecten in windows? Firewall, antispyware, virusscanner en zo zijn uiteraard tijdelijk uitgezet om het te proberen. Voipbuster is ook al opnieuw geinstalleerd. Zelfs een oude voipbuster geinstalleerd, maakt allemaal niet uit. Op die ene account krijg ik geen connectie.

Ik heb het ook op het voipbusterforum gepost in een ander topic, waar ook die oplossing met dat run as... in staat. Maar ik blijf het toch wel een raar probleem vinden.

omnia mutantur, nihil interit

• Wortelstok

Je kunt wel loggen via telnet:
- system log enable voip pots
- console enable
- event show (Dit is voor het starten van de trace)
- event unshow (Dit is voor het stoppen van de trace)
Staat volgens mij ook in de gebruiksaanwijzing (op de site van allieddata). Kijk ook even of je de nieuwste (VOIP) firmware hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Wortelstok op 13-09-2006 11:57 ]

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Even een crosspost, omdat hier ook veel Linksys SPA 3000 gebruikers zijn:

Ik heb nu een volgende "probleem". Ik heb hem alles nu goed ingesteld, maar als ik mezelf bel, dan hoor ik de telefoon al een paar keer overgaan voordat hij via de spa over gaat. Dit is lichtelijk irritant, omdat ik genoeg mensen ken, die bij 5 keer overgaan ophangen, terwijl ie dan bij ons 2 keer ofzo is overgegaan. Weet iemand hier hoe je dat kan fixen?

• Cartman!
  • Niet online
g00fy schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:10:
Is er een mogelijkheid om je voipbuster gesprek op te nemen als .wav of /mp3 mbv. een plugin :?
helaas niemand op gereageerd dus bij deze nog een keertje :)

• Bor
  • Nu online

Bor

g00fy schreef op donderdag 14 september 2006 @ 20:19:
[...]

helaas niemand op gereageerd dus bij deze nog een keertje :)
Je kunt natuurlijk altijd "what u hear" opnemen als je bv een creative kaart hebt.

Anoniem: 136326

Ik heb geprobeerd credits te kopen en dat te laten afschrijven van mijn kpn rekening. Daar moest ik mijn telefoon nummer opgeven en dan zou ik binnen 30 seconden worden terug gebeld? Maar dat gebeurd dus niet en ik kan nu ook niet meer op een andere manier betalen want er blijft staan:

You will be called within the next 30 seconds, please enter your verification code: .... to confirm the transaction

When you are NOT called within the next 30 seconds, please click here to try again.

En ik kan blijven drukken op de click here button maar gebeld word ik niet?
Iemand die dit al eens heeft gehad en/of een oplossing weet?

• Pittie
Pittie schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:43:
Ik heb sinds kort ook een probleem met Voipbuster
Ik kan wel gewoon bellen met mijn telefoon, die achter een ZyXel hangt, maar als ik naar mijn voipnummer wil bellen, dan krijg ik wel een kiestoon te horen (dat hij overgaat) maar de telefoon zelf, geeft geen kik... Daardoor kan ik dus niet opnemen als iemand me belt. Als ik inlog op de computer, krijg ik wel een melding als iemand belt. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Als ik mn zyXel reset of even van het internet afhaal en er dan weer aanhang, dan werkt het voor een minuutje of 20? Tenminste als ik mn nummer bel gaat de telefoon tenminste over, maar naar 20 minuten ofzo werkt dit ook niet meer?

Niemand een idee waar dit aan kan liggen??

• Cartman!
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op donderdag 14 september 2006 @ 20:22:
[...]

Je kunt natuurlijk altijd "what u hear" opnemen als je bv een creative kaart hebt.
Das wel een idee ja, eens even rommelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Pittie schreef op donderdag 14 september 2006 @ 20:35:
[...]

Als ik mn zyXel reset of even van het internet afhaal en er dan weer aanhang, dan werkt het voor een minuutje of 20? Tenminste als ik mn nummer bel gaat de telefoon tenminste over, maar naar 20 minuten ofzo werkt dit ook niet meer?

Niemand een idee waar dit aan kan liggen??
Heb je NAT keep alive aanstaan? Ik had ook zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-06 15:35
Het zal wel een zeer lompe vraag zijn, maar is het nu nog mogelijk om een VOIPIN nummer te krijgen bij voipbuster of een andere aanbieder??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:16

knakworst

Get more sats!

Helaas nog niet. Je kan wel bij budgetphone een voip-in nummer krijgen voor 10 euro per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Balachmar schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:05:
[...]

Heb je NAT keep alive aanstaan? Ik had ook zoiets...
Ik zal het vanavond eens even checken, want op deze manier werkt het totaal niet, ik ben gewoon niet bereikbaar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Mmm vreemd genoeg heb ik deze optie niet in mijn ZyXel (Ik heb er ook nog een duitse firmwire opstaan)

Weet iemand waar je engelse versie kunt downloaden (als dit legaal is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
  • Laatst online: 04-06 08:33
Pittie schreef op zondag 17 september 2006 @ 23:34:
Mmm vreemd genoeg heb ik deze optie niet in mijn ZyXel (Ik heb er ook nog een duitse firmwire opstaan)

Weet iemand waar je engelse versie kunt downloaden (als dit legaal is?)
Ik heb de frimware van www.tiscali.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Goed, ik heb me vanmiddag dood ge-ergerd op dat ding, waarschijnlijk door een boel te proberen foute vinkjes etc gezet.

Daarom dacht ik, weet je wat reset ding naar de fabrieks-instellingen en zet daarna de voipbuster instellingen erin. Dat gedaan, daarna weigerde hete hele apparaat om nog verbinding te maken met internet :S Ik moest toen naar college, dus heb van ellende het ding van de stroom gehaald (Heeft zo zeker 2uur gestaan)

Kom terug van college, plug hem weer aan de stroom, en verrek... hij wil opeens weer connecten met internet en ik denk laat ik nog eens testen met bellen....

En ja hoor... ik kan nu weer gewoon gebeld worden. Dan gaat eindelijk mijn telefoon weer over.
Waar het nu aan lag? Ik heb geen flauw idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubke
knakworst schreef op zondag 17 september 2006 @ 10:45:
Helaas nog niet. Je kan wel bij budgetphone een voip-in nummer krijgen voor 10 euro per jaar.
En dan kan ik dat dan koppelen aan mijn voipbuster account??

wanneer komen die voipin nummers weer voor voipbuster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Pittie schreef op maandag 18 september 2006 @ 21:47:
Goed, ik heb me vanmiddag dood ge-ergerd op dat ding, waarschijnlijk door een boel te proberen foute vinkjes etc gezet.

Daarom dacht ik, weet je wat reset ding naar de fabrieks-instellingen en zet daarna de voipbuster instellingen erin. Dat gedaan, daarna weigerde hete hele apparaat om nog verbinding te maken met internet :S Ik moest toen naar college, dus heb van ellende het ding van de stroom gehaald (Heeft zo zeker 2uur gestaan)

Kom terug van college, plug hem weer aan de stroom, en verrek... hij wil opeens weer connecten met internet en ik denk laat ik nog eens testen met bellen....

En ja hoor... ik kan nu weer gewoon gebeld worden. Dan gaat eindelijk mijn telefoon weer over.
Waar het nu aan lag? Ik heb geen flauw idee
Als het echt aan NAT Keep alive ligt, dan kan dit goed kloppen, maar of dit dan na verloop van tijd nog werkt is te betwijfelen. Kortom nog niet te vroeg juigen. Doet hij het nu nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Rubke schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 08:41:
[...]

En dan kan ik dat dan koppelen aan mijn voipbuster account??

wanneer komen die voipin nummers weer voor voipbuster?
Nee, maar je kan twee accounts instellen. Inkomend budgetphone uitgaand voipbuster.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubke
Marzman schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 09:09:
[...]

Nee, maar je kan twee accounts instellen. Inkomend budgetphone uitgaand voipbuster.
Iemand ervaring met deze setup? dus dan ben je alleen maar 10 euro kwijt aan budgetphone, verder niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Rubke schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 09:21:
[...]
Iemand ervaring met deze setup? dus dan ben je alleen maar 10 euro kwijt aan budgetphone, verder niks?
Ik heb het zelf zo staan in mijn atakastje.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubke
Marzman schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 09:25:
[...]

Ik heb het zelf zo staan in mijn atakastje.
Welk ata kastje heb jij dan? type? Maar er zit maar 10 euro voor budgetphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Rubke schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 09:21:
[...]

Ik heb het ook zo, met een SPA 3000 van Linksys.
Zie deze link voor info over hoe iemand anders een soortgelijke setup heeft:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Rubke schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 09:26:
[...]

Welk ata kastje heb jij dan? type? Maar er zit maar 10 euro voor budgetphone?
Een SPA 1001. Voor die 10 euro krijg je bij budgetphone een prepaid nummer voor een jaar zonder beltegoed. Je kan er dus op gebeld worden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Balachmar schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 08:48:
[...]

Als het echt aan NAT Keep alive ligt, dan kan dit goed kloppen, maar of dit dan na verloop van tijd nog werkt is te betwijfelen. Kortom nog niet te vroeg juigen. Doet hij het nu nog steeds?
Ik kan mezelf nog steeds bellen ja :)
--> en ja dan gaat de telefoon ook over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubke
Marzman schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 09:53:
[...]

Een SPA 1001. Voor die 10 euro krijg je bij budgetphone een prepaid nummer voor een jaar zonder beltegoed. Je kan er dus op gebeld worden.
Kun je dan als afzender je nummer van budgetphone meezenden voor de nummerweergave? of stuurt ie dan een private nummer uit vanuit de voipbuster account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189940

Pittie schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:17:
[...]

Ik kan mezelf nog steeds bellen ja :)
--> en ja dan gaat de telefoon ook over
Heb zelf een duitse Zyxel 2002L van AOL, en had hetzelfde probleem.
In mijn geval inderdaad veroorzaakt door de NAT-intellingen.

Firmware voor de 2002L kon je tot voor kort gewoon downloaden van Zyxel.nl.
Ik zie dat deze firmware er niet meer staat? (ik kan hem evt. mailen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Anoniem: 189940 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 19:47:
[...]

Heb zelf een duitse Zyxel 2002L van AOL, en had hetzelfde probleem.
In mijn geval inderdaad veroorzaakt door de NAT-intellingen.

Firmware voor de 2002L kon je tot voor kort gewoon downloaden van Zyxel.nl.
Ik zie dat deze firmware er niet meer staat? (ik kan hem evt. mailen)
als je dat zou willen, heel graag
*mail adres weggehaald*

[ Voor 5% gewijzigd door Pittie op 21-09-2006 14:40 ]

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Rubke schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:55:
[...]

Kun je dan als afzender je nummer van budgetphone meezenden voor de nummerweergave? of stuurt ie dan een private nummer uit vanuit de voipbuster account?
Nee, dat kan niet, mensen zien inderdaad een private voipbuster nummer. (tenminste volgens mij kan dat niet... maar ik heb eigenlijk nog niet geprobeerd om gewoon dat nummer mee te laten zenden... zal eens kijken of dat werkt vanavond ofzo...)
Nee, kan niet.

Anoniem: 49380

Pittie schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 21:31:
[...]

als je dat zou willen, heel graag
stefan_segietere [AT] hotmail.com
Hier staan ze ook: ftp://ftp.zyxel.dk/P2002L/firmware/

• Wortelstok
Om je even uit de droom te helpen: de P2002L AOL is gelockt op AOL FW. Je kunt hem unlocken, maar dat is een behoorlijk karweitje! Een beschrijving vind je hier.

• Rubke
Balachmar schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:15:
[...]

Nee, dat kan niet, mensen zien inderdaad een private voipbuster nummer. (tenminste volgens mij kan dat niet... maar ik heb eigenlijk nog niet geprobeerd om gewoon dat nummer mee te laten zenden... zal eens kijken of dat werkt vanavond ofzo...)
Nee, kan niet.
Das jammer!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Balachmar schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:15:
[...]

Nee, kan niet.
Is ook logisch, anders zou je ook kunnen uitbellen als 112 of iemand zijn voicemail kunnen afluisteren door daar naar toe te bellen met zijn mobiele nummer als callerid.

/▌

• Rubke
Daar zit inderdaad wat in ja!

• Pittie
Wortelstok schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:43:
[...]

Om je even uit de droom te helpen: de P2002L AOL is gelockt op AOL FW. Je kunt hem unlocken, maar dat is een behoorlijk karweitje! Een beschrijving vind je hier.
Het is dat het momenteel gewoon werkt, anders zou ik wel een avondje voor uittrekken
Iig bedankt voor de link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayaret
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-02-2022

Sayaret

Tony

Hoi,

Ik Heb voipbuster, en alles werkt verder goed. Ik had alleen 1 vraag.
In het verleden heb ik ook voipbuster gehad, en toen had ik een voip-in nummer via voipbuster.
Nu zie ik helemaal niks meer op de site van voip-in en ik ben het nummer kwijt.

1ste vraag: kan ik mijn oude nummer nog ergens opvragen of is die simpelweg verlopen
2e vraag: deelt voipbuster nog steeds nummers uit?
3e vraag: zo niet, waar kan ik wel een nummer krijgen waarnaar mensen met een vaste lijn gratis naar kunnen bellen.

alvast bedankt,

Johannes Floor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190680

Kan iemand mij helpen met de juiste instellingen om een analoge telefoon te koppelen aan de Copperjet 1616-2P? Ik heb van alles geprobeerd maar de poort blijft op unregistered staan.
Ik heb geen VoIP-nummer meer, wel een Voipbuster-account.
Mijn ISP geeft geen reactie op email (ze komen er zelf waarschijnlijk ook niet uit), ik heb wel een CPS (1603), kan daar de oorzaak liggen. Mijn netwerk is BBeyond/BBNed.

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
  • Laatst online: 04-06 08:33
Sayaret schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:38:
Hoi,

Ik Heb voipbuster, en alles werkt verder goed. Ik had alleen 1 vraag.
In het verleden heb ik ook voipbuster gehad, en toen had ik een voip-in nummer via voipbuster.
Nu zie ik helemaal niks meer op de site van voip-in en ik ben het nummer kwijt.

1ste vraag: kan ik mijn oude nummer nog ergens opvragen of is die simpelweg verlopen
2e vraag: deelt voipbuster nog steeds nummers uit?
3e vraag: zo niet, waar kan ik wel een nummer krijgen waarnaar mensen met een vaste lijn gratis naar kunnen bellen.

alvast bedankt,

Johannes Floor
Als je inlogt moet je nummer links onder je accountnaam staan. Ik heb een nummer een hele tijd niet gebruikt zonder beltegoed, maar ik heb het nog steeds.
2 Nee, vooralsnog niet.
3 Bij budgetphone en het kost 10 euro per jaar.

• Wortelstok
Kan iemand mij helpen met de juiste instellingen om een analoge telefoon te koppelen aan de Copperjet 1616-2P? Ik heb van alles geprobeerd maar de poort blijft op unregistered staan.
Ik heb geen VoIP-nummer meer, wel een Voipbuster-account.
Mijn ISP geeft geen reactie op email (ze komen er zelf waarschijnlijk ook niet uit), ik heb wel een CPS (1603), kan daar de oorzaak liggen. Mijn netwerk is BBeyond/BBNed.
Allieddata heeft een vrij goede handleiding voor de Cjet1616. Daar staat in hoe het moet.
Belangrijk bij dit apparaat is dat je bij alles wat je instelt, erna een "save" en een "restart modem" doet, want anders verandert er niets. Bij mij werkt het prima. Eventueel kun je een factory reset doen als je teveel hebt zitten veranderen. En zorg dat je de laatste firmware hebt.CPS heeft geen invloed.

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-06 02:33

Crusader

Arc Nature

VoipBuster en consorten hebben weer wat nieuws... Beltegoed onbeperkt houdbaar!
Daarnaast hebben ze een nieuw principe ingevoerd: de FreeDays.

http://www.voipbuster.com/nl/index_splash.html

Quote uit de FAQ van VoipBuster:

Hoe zit het met de Freedays?

Wannneer u credit koopt, heeft u recht op 120 Freedays. Dit houdt in dat u gedurende 120 dagen gratis* kunt bellen naar de bestemmingen in de gratis landen lijst. Zodra de 120 dagen om zijn, worden deze gespreken tegen een minimaal tarief afgerekend.

Als u uw beltegoed opwaardeert voordat uw Freedays over zijn, worden de nieuwe Freedays opgeteld (en niet overschreven!) bij uw overgebleven Freedays. Stel u heeft nog 40 Freedays over en koopt beltegoed, dan worden uw Freedays dus opgehoogd naar 160.

[ Voor 64% gewijzigd door Crusader op 27-09-2006 15:54 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Crusader schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:37:
VoipBuster en consorten hebben weer wat nieuws... Beltegoed onbeperkt houdbaar!
Lijkt me dat je dus om gratis te willen bellen elke 120 dagen tegoed bij moet kopen. Doe je dat niet, dan betaal je het normale tarief voor de "gratis" landen. Mocht dit alles zijn, dan is het wel erg interessant. Ik kan verder ook niet echt iets negatiefs vinden.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Let wel, het "normale" tarief is 1 cent per minuut.

Alleen mobiel is te duur bij hen, de rest is OK (zeer OK zelfs)

Ik kreeg net mijn KPN rekening en heb voor 0,54 cent aan telefoontikken gebeld (0900 nummers gaan niet via Voipbuster

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:16

knakworst

Get more sats!

Anoniem: 176172 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 17:29:
Let wel, het "normale" tarief is 1 cent per minuut.

Alleen mobiel is te duur bij hen, de rest is OK (zeer OK zelfs)

Ik kreeg net mijn KPN rekening en heb voor 0,54 cent aan telefoontikken gebeld (0900 nummers gaan niet via Voipbuster
mobiel bellen is weer voordelig met voipcheap.com dus je kan daarheen migreren als je beltegoed op is.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

knakworst schreef op woensdag 27 september 2006 @ 17:33:
[...]

mobiel bellen is weer voordelig met voipcheap.com dus je kan daarheen migreren als je beltegoed op is.
Dan bel je wel je telefoonnummer kwijt. Ik blijf lekker bij Voipbuster. Ik heb toch het idee dat nieuwe dingen (positieve en negatieve veranderingen) daar steeds als eerste uitgetest worden (de freecallbutton, sms-en, goedkoop bellen via voip met je mobiel enz). Voor bellen naar mobiel pak ik wel mijn mobiel.

/▌

• Caesu
  • Niet online
als je meerdere accounts kan instellen in je ATA kan je Voipbuster voor binnenkomende gesprekken gebruiken en Voipcheap voor uitgaande.
nog steeds doet m'n Voipbuster-nummer het terwijl het saldo al 2 maanden op 0.00€ staat

met Voipbuster kan je nu ook zelf een caller-id kiezen. (er is een update voor het Voipbuster-progje)
voorlopig kan je alleen een mobiel nummer kiezen.
Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/5884/screenshot001ml3.jpg
Mobiele nummer wordt geverifieerd door een sms dat naar je wordt gestuurd met een code die je dan weer in moet voeren (kosten 0.05€).
kan nog niet bij Voipcheap dus als ik bel, bel ik nog met een geheim nummer.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Caesu schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:13:met Voipbuster kan je nu ook zelf een caller-id kiezen. (er is een update voor het Voipbuster-progje)
[afbeelding]
Mobiele nummer wordt geverifieerd door een sms dat naar je wordt gestuurd met een code die je dan weer in moet voeren (kosten 0.05€).
Kijk, dat bedoel ik met nieuwe dingen :)

/▌

"als je meerdere accounts kan instellen in je ATA kan je Voipbuster voor binnenkomende gesprekken gebruiken en Voipcheap voor uitgaande.
nog steeds doet m'n Voipbuster-nummer het terwijl het saldo al 2 maanden op 0.00€ staat

met Voipbuster kan je nu ook zelf een caller-id kiezen. (er is een update voor het Voipbuster-progje)
voorlopig kan je alleen een mobiel nummer kiezen."

Goeie tip !!!!!

Ik ben het bellen naar mobiele nummers nog niet zo goedkoop tegen gekomen. Ga morgen mijn Fritz herprogrammeren en Voipcheap naast Voipbuster gebruiken. Kan gelukig 10 SIP suppliers aan dus we kunnen nog even vooruit.

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:30
Caesu schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:13:
als je meerdere accounts kan instellen in je ATA kan je Voipbuster voor binnenkomende gesprekken gebruiken en Voipcheap voor uitgaande.

[afbeelding]
Ik gebruik Internetcalls dot com (ook kloon Voipbuster) en als ik daar naar het bovenstaande menu ga, zie ik dat ik het mobiele nummer alleen kan gebruiken als caller ID bij SMS. De vaste lijn call - id staat niet genoemd. Weet iemand of dit bij internetcalls ook werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144831

Hoi,

Begrijp ik het goed dat die 120freedays alleen maar tellen als je minimaal €10 aan beltegoed koopt? en als je maar €1,04 koopt maar 7 freeday's krijgt?

dit staat nergens op de site van voipbuster namelijk!

MVG

*poef*

OPLOSSING,

als je betaal met PayByPhone dan krijg je maar 7 freedays

Met die 7 freedays kan je naar vaste telefoonie 7 dagen gratis bellen, mobiel moet je betalen.

Dan vraag ik me alleen het volgende af:

bij een gratis accound krijg je 300x 1minut gratis, per week.
(kan je elke keer miinut gratis bellen dan valt verbinding weg)
als die freedays op zijn heb je dan ook de eerste minut gratis bellen?

Tim

[ Voor 48% gewijzigd door zeef op 08-12-2009 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 144831 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 07:47:
Hoi,

Begrijp ik het goed dat die 120freedays alleen maar tellen als je minimaal €10 aan beltegoed koopt? en als je maar €1,04 koopt maar 7 freeday's krijgt?

dit staat nergens op de site van voipbuster namelijk!

MVG

*poef*

OPLOSSING,

als je betaal met PayByPhone dan krijg je maar 7 freedays

Met die 7 freedays kan je naar vaste telefoonie 7 dagen gratis bellen, mobiel moet je betalen.

Dan vraag ik me alleen het volgende af:

bij een gratis accound krijg je 300x 1minut gratis, per week.
(kan je elke keer miinut gratis bellen dan valt verbinding weg)
als die freedays op zijn heb je dan ook de eerste minut gratis bellen?

Tim
De laatste keer dat ik keek stond het er toch echt vrij duidelijk bij met de pay by phone optie. Die freedays zijn wat anders als die ene minuut van het demoaccount. Als je freedays op zijn bel je gewoon van je beltegoed voor 1 ct per minuut of zo.

[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 08-12-2009 15:34 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Laatst online: 13-11-2024
Op mijn google homepage (http://www.google.com/ig/) heb ik wat bookmarks gemaakt voor mensen die ik vaak bel.

Dit doe je dmv linkjes in de vorm callto://0031231234567
Werkt perfect.

Maar weet iemand of er ook een mogelijkheid is om linkjes te maken in de vorm van callto:// maar dan dat je ook nog eens belt via de directcall-optie van Voipbuster (dus door gebeld te worden naar je eigen telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Heeft al iemand de callerdid aan de praat via zijn speedtouch 716 ?

Via de software client werkt het, via de modem nog niet.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• dvdhoek
  • Laatst online: 31-10-2024
JozyDaPozy schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:28:
Op mijn google homepage (http://www.google.com/ig/) heb ik wat bookmarks gemaakt voor mensen die ik vaak bel.

Dit doe je dmv linkjes in de vorm callto://0031231234567
Werkt perfect.

Maar weet iemand of er ook een mogelijkheid is om linkjes te maken in de vorm van callto:// maar dan dat je ook nog eens belt via de directcall-optie van Voipbuster (dus door gebeld te worden naar je eigen telefoon)
Wat is hier het voordeel van ten opzichte van gewoon de contactlijst van VoipBuster gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06 18:05

gjs

Scoobydoobydoo

Hoe krijg ik een ander nummer bij voipbuster ?
Ik heb al tijden geleden voor 1 euro een nummer gekregen (010), maar zou graag een 0251 (lokaal) nummer krijgen. Enig idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen ? En delen ze nog wel nummers uit ?

[ Voor 7% gewijzigd door gjs op 01-10-2006 14:20 ]

GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-06 20:36

Stephane

Behhhhh

gjs schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 14:18:
Hoe krijg ik een ander nummer bij voipbuster ?
Ik heb al tijden geleden voor 1 euro een nummer gekregen (010), maar zou graag een 0251 (lokaal) nummer krijgen. Enig idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen ? En delen ze nog wel nummers uit ?
Je mag van geluk spreken (groot geluk) dat je uberhaupt een nummer hebt gekregen. Het gros van de lezers in dit topic doet een moord voor een lokaal (lees: nederlands) telefoonnr dat gekoppeld kan worden aan voipbuster.

Met andere woorden (zoals je meerdere malen kunt lezen in dit topic): Voipbuster mag van OPTA voorlopig (en wellicht nooit meer) nummers uitgeven in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

ik HAD een nummer. Dat is om de een of andere reden verdwenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 08:48
Stephane schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 00:03:
[...]

Je mag van geluk spreken (groot geluk) dat je uberhaupt een nummer hebt gekregen. Het gros van de lezers in dit topic doet een moord voor een lokaal (lees: nederlands) telefoonnr dat gekoppeld kan worden aan voipbuster.

Met andere woorden (zoals je meerdere malen kunt lezen in dit topic): Voipbuster mag van OPTA voorlopig (en wellicht nooit meer) nummers uitgeven in Nederland.
Voorop gesteld dat de Opta, volgens mij, Voipbuster nooit verboden heeft om nummers uit te delen. Ik kom dit nergens tegen op de site van de Opta. Wel is er rond de periode van het stoppen van uitgifte een nieuwe beleidsregel afgekondigd. Misschien dat Voipbuster onvoldoende kan controleren of ze aan die regels kunnen voldoen en zijn ze gestopt met uitgifte van nummers. Ze delen die nummers nergens meer uit.
Wat mij betreft is het dus niet zeker of ze nooit meer nummers gaan uitdelen en dat het van tijdelijke aard is.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.