Voordelig bellen met Voipbuster [deel 4] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 45.138 views sinds 30-01-2008

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Gaat het inloggen op de accountgegevens op www.voipbuster.com bij jullie ook zo moeizaam (helemaal niet) sinds kerst?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Anoniem: 19701

gisteren inderdaad NOK, vandaag (ochtend 1x en avond 1x) weer ok...

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Heeft iemand ook dagelijks problemen met de beschikbaarheid van deze SIP provider? Ik kan nl af en toe niet bellen met mijn FritzBox 7140.

Verder heb ik continue gratis kunnen bellen tot mijn laatste Free Days dag. 1 dag voordat het afliep heb ik credits bijgekocht. Hoewel het zei dat de account opnieuw 120 Free Days heeft, heb ik toch 2 dagen moeten betalen naar de gratis nummers. Hierna was het weer gratis. Volgens mij is hun administratie toch niet helemaal goed gelinkt.

[ Voor 55% gewijzigd door LaptopRookie op 28-12-2006 08:32 ]

• Caesu
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
freakya schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:04:
[...]

Er zit een maximum aan van 30 sms'jes. kleine lettertjes onderin.
nu hebben ze er maximaal 10 sms-jes van gemaakt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
Ok, ik heb mij aangemeld. Ik heb nu dus 300min gratis belwaarde. Als ik 10 euro betaal kan ik zoveel bellen als ik wil naar die 'gratis' landen voor 4 maanden. Ben ik juist?
En als ik direct call doe, wordt ik dan niet extra aangerekend door mijn telefoonprovider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201678

Bij VoipCheap hebben ze bij mij gewoon voor elk "nieuwjaarsbericht" er 5 cent van afgehaald... lekker dan. Ook gelukkig nieuwjaar voor Betamax! :/

Edit: Na nog even naar de recent calls te hebben gekeken, hebben ze me er toch eentje van de tien gratis laten doen! En nu word ik ook getrakteerd op een melding dat mijn laatste betaling "mislukt" is... gelukkig hebben ze me daar niet voor laten dokken ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 201678 op 01-01-2007 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrakelJos
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
(overleden)
LaptopRookie schreef op donderdag 28 december 2006 @ 08:19:
Heeft iemand ook dagelijks problemen met de beschikbaarheid van deze SIP provider? Ik kan nl af en toe niet bellen met mijn FritzBox 7140.
Heb naast Tiscali Telefonie ook Voipbuster, Sipgate en Stanaphone (USA). Met geen daarvan heb ik problemen op mijn Fritz!Box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 201678 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 13:35:
Bij VoipCheap hebben ze bij mij gewoon voor elk "nieuwjaarsbericht" er 5 cent van afgehaald... lekker dan. Ook gelukkig nieuwjaar voor Betamax! :/

Edit: Na nog even naar de recent calls te hebben gekeken, hebben ze me er toch eentje van de tien gratis laten doen! En nu word ik ook getrakteerd op een melding dat mijn laatste betaling "mislukt" is... gelukkig hebben ze me daar niet voor laten dokken ;)
Heb je ze met de software als free newyears sms verstuurd? Als je zelf de datum opgegeven hebt kost het inderdaad gewoon 5ct per sms. Ik zat nog te denken om ze gewoon om 23.59 te sturen omdat dan de netwerken nog niet overbelast zijn maar heb maar gewoon die gratis sms verstuurd. Bij mij kwam hij redelijk op tijd aan, keek pas om 00:15 op mijn telefoon en toen had ik hem al. Volgens mij duurde het bij andere mensen waar ik hem ook naar stuurde wel langer.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:27:
[...]

Heb je ze met de software als free newyears sms verstuurd? Als je zelf de datum opgegeven hebt kost het inderdaad gewoon 5ct per sms. Ik zat nog te denken om ze gewoon om 23.59 te sturen omdat dan de netwerken nog niet overbelast zijn maar heb maar gewoon die gratis sms verstuurd. Bij mij kwam hij redelijk op tijd aan, keek pas om 00:15 op mijn telefoon en toen had ik hem al. Volgens mij duurde het bij andere mensen waar ik hem ook naar stuurde wel langer.
Yep, heb in het programmaatje telkens "free newyear sms" geselecteerd, om ze vervolgens na 8:00 uur zien aan te komen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caesu
  • Niet online
ik merkte ook dat niet alle sms-jes om 00:00 aankwamen.
sommigen pas na 03:00. toen had ik enkelen al persoonlijk een gelukkig nieuwjaar gewenst.

de smsjes zijn niet in rekening gebracht bij mij, ik heb trouwens ook maar 2ct in dat VoipBuster account.

ik heb ook gemerkt dat als je minder dan 5ct in je account hebt je toch verificatie-smsjes kan ontvangen voor de nummerweergave :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140156

Een vraagje

Ik heb opgewaardeerd en heb beltegoed. Nu probeer ik een sms-je te sturen en hij zegt dat ie het nummer heeft geblokkeerd. Meerdere nummers geprobeerd,maar steeds dezelfde melding. Helaas hoor ik niets van VoipBuster.

Ook als ik bel dan krijg ik de melding

Unknown error (33)

There has been an unknown error. (33)

ik heb
zowel
0031
als
+31

geprobeerd (natuurlijk met het nummer)
Helaas werkt het niet.

Weet iemand wat ik kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Big
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Heb gezocht in de topics, maar kon geen antwoord vinden op de volgende vraag:

Is het mogelijk om via SIP en een daarop aangesloten "gewone" / analoge telefoon te bellen naar de inlognamen van andere voipbuster-gebruikers zonder telefoonnummer? Zo ja: hoe dan?
Scheelt toch weer in de gratis belminuutjes ;)

Heb zelf een Grandstream 486 met een standaard DECT tel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Mr_Big schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:25:
Heb gezocht in de topics, maar kon geen antwoord vinden op de volgende vraag:

Is het mogelijk om via SIP en een daarop aangesloten "gewone" / analoge telefoon te bellen naar de inlognamen van andere voipbuster-gebruikers zonder telefoonnummer? Zo ja: hoe dan?
Scheelt toch weer in de gratis belminuutjes ;)

Heb zelf een Grandstream 486 met een standaard DECT tel.
nee, dit is niet mogelijk volgens mij ...

Aangezien je ten eerst al niet gemakkelijk namen kan intyppen er er bij mijn weten geen @ en : op een normaal DECT (of eender wel ander analoog) toestel voorkomt ;). En om een persoon via die weg te bellen, moet je <gebruikersnaam>@sip.voipbuster.com:5060 draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo te zien is er nu ook iDeal als betalingsmogelijkheid toegevoegd! Ik heb het nog niet geprobeerd (tot nu toe altijd betaald met PayPal), maar ga het zeker voor de volgende keer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdkooij
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Het is alleen mogelijk bij accounts die van VoipBuster een Voip-in nummer hebben gekregen (wat oudere accounts hebben nog een nummer, alsmede accounts in duitsland kunnen nu weer een voip-in nummers aanvragen.)

Als je een andere ata had gehad, bijvoorbeeld de SPA 3000, was het mogelijk geweest. je kunt in die ata een dialplan maken en daarin zetten dat bijv. *99 gelijk is aan sip:user123@sip.voipbuster.com. Helaas heeft de grandstream 486 dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caesu
  • Niet online
Voipulator:

http://www.nyarnon.kicks-ass.org/voip/voipulator.php

erg handig tooltje op te checken hoeveel minuten je al hebt gebeld over een periode van 7 dagen.
(maximum gratis minuten is namelijk 300)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_T
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-05 08:14

Mister_T

@+31180

Caesu schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 22:27:
Voipulator:

http://www.nyarnon.kicks-ass.org/voip/voipulator.php

erg handig tooltje op te checken hoeveel minuten je al hebt gebeld over een periode van 7 dagen.
(maximum gratis minuten is namelijk 300)
Leuk bedacht, alleen telt hij betaalde 06 gesprekken mee ( logisch hij telt de belminuten op ), maar het idee erachter is leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-05 18:02
We kunnen verder in deel 5 nu :)

Voordelig bellen met Voipbuster [deel 5]

Deze is vol met >1000 reacties.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.