[PC] Battlefield 2 - Deel XXXII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.787 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Gisteren dan ook maar de EF Boosterpack aangeschaft, moet zeggen dat ik er probleemloos doorheen ben gekomen, even lezen wat er gevraagd wordt en no problemo, vanavond maar eens wat leuke EF servers opzoeken!

En over BF2142 als het een grap is hebben ze er behoorlijk wat werk ingestoken, zo niet is het wel wat snel na BF2, gooien ze dan niet de hele community weer overhoop en al die servers die nu BF2 draaien (ook van EA zelf) wat gaat daar dan mee gebeuren??
Zouden ze in BF2142 ook weer gebruik maken van een ranking systeem?
Er is nog wel weinig bekend over de game, maar er wordt wel druk over gediscussieerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-05 12:46

DR161

is sarcasminist

Anoniem: 128025 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 07:41:
En over BF2142 als het een grap is hebben ze er behoorlijk wat werk ingestoken, zo niet is het wel wat snel na BF2, gooien ze dan niet de hele community weer overhoop en al die servers die nu BF2 draaien (ook van EA zelf) wat gaat daar dan mee gebeuren??
Er is nog wel weinig bekend over de game, maar er wordt wel druk over gediscussieerd!
Ik HOOP dat al die servers die altijd leeg staan dan verdwijnen en bf 2142 server worden

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Anoniem: 128025 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 07:41:
Gisteren dan ook maar de EF Boosterpack aangeschaft, moet zeggen dat ik er probleemloos doorheen ben gekomen, even lezen wat er gevraagd wordt en no problemo, vanavond maar eens wat leuke EF servers opzoeken!

Deze week zou er een officiele pressrelease komen, ik gok op vrijdag. Misschien dat daar meer instaat.

Wat ik tot nu toe heb gelezen is dat de één het geweldig lijkt en de ander kraakt het totaal af. Wat de official servers betreft gok ik erop dat ze 'als blijk van goede wil' de bf2 ranked servers nog een tijdje in de lucht houden afhankelijk hoe populair bf2142 gaat worden tis maar net wat dan het meeste geld gaat opleveren voor EA.

Dat er geen tot weinig maps komen voor bf2 is omdat de expansion packs aanslaan en er goed geld mee verdient wordt, het is in tegenstelling tot bf1942 niet nodig de community te paaien met de 'goede wil' van EA en gratis stuff (ik noem ze expansion ja, EA heeft het wel leuk naar 'booster' renamed, zal waarschijnlijk komen omdat de bf1942 community afhaakte bij het lezen van expansion :+ ).

Wat ik wel vaag vind is dat de USA nog bestaat in 2142 gezien hun huidige economische staat en hun aard denken superieur te zijn aan de rest van de wereld terwijl China en omstreken sterk bezig zijn aan een opmars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13

Tubby

or not to be

btw, ik weet niet in welke patch ze dat gedaan hebben, maar het command game.lockFPS zit er weer in. In bf1942 was dat een ideaal command om bf vloeiend te laten draaien op minder systemen door de fps te locken op bv 60 ipv 100.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170590

Wapens en nieuwe kits en andere info over Battlefield 2142 (pictures)
http://www.gamert.nl/forum/viewtopic.php?t=879

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-04 23:08
quote:
Royz schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:33:
[...]

Dat maakte Gamert #2 zo stoer. Mashtur, Karkand en Sharqi... Jammer dat ze nu zijn overgegaan op EF en er geen 3e server voor hebben gereserveerd :P
wij hebben onze City maps server ook overgegooit naar EuroForce, maar omdat we weer veel verzoeken gekregen om hem weer terug te zetten, hebben we besloten nog een server te gaan hosten. >:)

over 4/5 dagen komt IKS met een 64slot ranked City Maps server. deze wordt door hetzelfde bedrijf gehost als de Gamert servers. :*)

dus:
IKS 64slot All Maps: 84.244.131.130
IKS 64slot EuroForce: 84.244.131.123
IKS 64slot City Maps: 4/5 dagen nieuwe server. _/-\o_

voor meer info www.iks-bf2.nl

hoop jullie daar over een paar dagen te zien O-)

grtz WhiteViper-IK§-
mensen, de nieuwe IKS 64slot City Maps server is online!!!

de server is gehost door I3D, de nummer 1 in nederland op het gebied van game servers.

dus:
IKS 64slot City Maps: 84.244.162.139 _/-\o_

allen ranked!

poortnummer voor alle servers: 16567

hoop jullie daar snel te zien, en dat we deze server net zo vol krijgen als de andere 2!

greetz.

WhiteViper-IK§-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-02 13:42
Builder N00b schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:35:
Zeg mensen,

Dit kan als een hele rare vraag overkomen maar:
Soms heb ik het idee dat als ik bij de MEC zit en er iets wordt gezegd van need a medic/ammo zo'n gast "hasdela de hasdela de fimo klei"

Volgens mij ben ik de enige die er fimo klei in hoort maar dat vond ik vrij komisch :Y) :9
Wat dacht je bij de MOC van een 'akkoord-bevestiging' dan:

Harder
en
Lekker werke

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33599

Bosman schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:53:
[...]

Harder
en
Lekker werke

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
_/-\o_ _/-\o_ Inderdaad ik hoor hem nu ook "lekker werken" zeggen. humor!
De stemmen in het spel zijn soms wel lachwekkend. Heb je wel eens een Euro Force soldier horen bedanken voor een first aid pack? Het lijkt er wel een van de verkeerde kant! "Thank you O+ O+ "
Goeie reden als medic om keihard weg te rennen, maargoed deed ik altijd al...

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 33599 op 22-03-2006 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-05 10:10
[...]

Harder
en
Lekker werke

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Of als je een APC spot; dan heeft iemand God verlaten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
Hahah! Ja echt humor die stemmen.
Maar wel heel reeël en een goed pluspunt aan de game vind ik.
Wat ik wel jammer vind, wanneer je over teamwerk praat, dat veel mensen niet reageren op de dingen die je zegt/vraagt als je MOC speelt. Komt gauw omdat ze het niet verstaan natuurlijk of niet de moeite nemen om het te lezen.

Dit doe ik wel altijd.. Hou wel van goeie teamwork. Je kan echter wel de optie 'alleen engelse stemmen' aanvinken in het audiomenu, maar dat doet natuurlijk lang niet iedereen (ik dus ook niet).

Maar al met al toch zeker een goeie zaak qua de stemmen in BF2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosman schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:07:
Hahah! Ja echt humor die stemmen.
Maar wel heel reeël en een goed pluspunt aan de game vind ik.
Wat ik wel jammer vind, wanneer je over teamwerk praat, dat veel mensen niet reageren op de dingen die je zegt/vraagt als je MOC speelt. Komt gauw omdat ze het niet verstaan natuurlijk of niet de moeite nemen om het te lezen.

Dit doe ik wel altijd.. Hou wel van goeie teamwork. Je kan echter wel de optie 'alleen engelse stemmen' aanvinken in het audiomenu, maar dat doet natuurlijk lang niet iedereen (ik dus ook niet).

Maar al met al toch zeker een goeie zaak qua de stemmen in BF2!
Er moeten meer mensen met English voice only setting spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

WhiteViper schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:38:
quote:

[...]

[...]

mensen, de nieuwe IKS 64slot City Maps server is online!!!

de server is gehost door I3D, de nummer 1 in nederland op het gebied van game servers.

dus:
IKS 64slot City Maps: 84.244.162.139 _/-\o_

allen ranked!

poortnummer voor alle servers: 16567

hoop jullie daar snel te zien, en dat we deze server net zo vol krijgen als de andere 2!

greetz.

WhiteViper-IK§-
WEEEEEEEEEE! _/-\o_ _/-\o_ Love citymaps!

Snap die hele ophef niet helemaal van de nieuwe BF. Hou zelf niet echt van dat future stuff. Wordt dus eigenlijk een heel ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88352

Ik lees allemaal verschillende verhalen op internet, vandaar dat ik hier een antwoord probeer te vinden. Is Euro Forces nu wel of niet voor single-play geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
Anoniem: 33599 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:09:
[...]

Of er moeten gewoon simpelweg wat meer mensen beter hun best doen om de bevelen/teksten te lezen als er wat wordt gebrabbeld :-P

Op een gegeven moment wen je er echt wel aan hoor... Net als ik, kan nu vloeiend arabisch! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Met MEC is het echt lachen ja ... ik hoor ook ergens een:

Hatsja chacha kniëen emulator :)

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

Maar die bevelen in tekst gaan vaak zo snel weer weg en als je dan druk bezig bent met battelen!
Ga die audio instelling ook maar eens aanpassen :P

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 168737 op 22-03-2006 13:42 . Reden: Ging ff grondig mis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88352 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:30:
Ik lees allemaal verschillende verhalen op internet, vandaar dat ik hier een antwoord probeer te vinden. Is Euro Forces nu wel of niet voor single-play geschikt?
Alledrie de Euro Force maps kun je ook in Single Player spelen, gisteren zelf ook gedaan namelijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

alles engels is nep in BF2, haalt hele sfeer in de game weg. damn babelfish mec class, zie het al voor me. een translator class met een microfoon en speaker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gert-Jan_NB schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:39:
Met MEC is het echt lachen ja ... ik hoor ook ergens een:

Hatsja chacha kniëen emulator :)
aha vandaar dat ik met MEC vaak verlies, je moet schieten en niet je knieen emuleren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-05 11:13
Anoniem: 33599 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:09:
[...]

English only aan is een nadeel, je hoort zonder english only namelijk heel mooi of er nog een tegenstander in de buurt zit.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:27

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 33599 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:47:
[...]

aha vandaar dat ik met MEC vaak verlies, je moet schieten en niet je knieen emuleren!!
Of "lekker werken" 8)7 (dat is 'yes/ja')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja maar als iemand een revive/heal of repair nodig heeft dan versta ik hem niet echt goed. De MEC taal zit er bij mij nog niet helemaal in ... Ook als ze granaten gooien hoor je het niet

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 33599 op 22-03-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 16:24

BaT

(jarig!)
Iedereen die 'Lekker werken' verstaat als de MEC forces iets bevestigen, moeten beter luisteren. Ze zeggen namelijk : 'Lekker weertje' , wat tevens klopt, aangezien ik het nog nooit heb zien regenen in een BF2 server :*)

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
BaT schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:57:
Iedereen die 'Lekker werken' verstaat als de MEC forces iets bevestigen, moeten beter luisteren. Ze zeggen namelijk : 'Lekker weertje' , wat tevens klopt, aangezien ik het nog nooit heb zien regenen in een BF2 server :*)
Als we dan toch bijdehand gaan doen ( ;) ), Ik heb het ook idd nog nooit zien regenen in uberhaupt maar 1 server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Net nog es geluisterd naar de kniëen emulator maar die klinkt ook verdacht veel als ... mieren emulator :)

:) verwijzing naar Sim-Ant ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
Haha heerlijk... Geweldige bevindingen :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

RMB schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:09:
Lijkt me niets, zo'n futuristisch spel
....hmmmm... Dit verklaart waarom we zo'n patch-farce doormaken. De heren A1-coders zijn al lang niet meer met BF2 bezig, maar aan de slag met de follow-up.
Zo'n futuristische shooter lijkt me wel leuk voor een middagje, maar of het net zo kan boeien als de voorgaande BF games?
Ik had stilletjes gehoopt op BATTLEFIELD 14-18 met loopgraven en gasaanvallen, dubbeldekkers, 128 playermaps, bajonet-charges, de eerste tanks, luchtballons als verkenning, zeppelins, postduiven en telefoon(lijn)communicatie op het slagveld, cavalerie, 'mining and tunneling' met explosieven, prikkeldraadversperringen, gruwelijk heftige artilleriebeschietingen etc etc etc.
Als iemand van DICE dit leest: ik ben te huur als projectleider ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ben er geloof ik eindelijk achter dat BF2 opzich best een goed spel is, alleen zijn de maps gewoon ruk. Slecht uitgebelanceert van infantry/vehicles, alle maps hebben overal een beetje van ipv zoals bij bf1942 dat er bepaalde maps op infantry, tanks, planes of boten gericht was maar met ook maps met een beetje van alles.

btw 4 nieuwe bf2142 screens:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/411de6fe78512bb97f13fc1571bd80a6/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/13f31fc876507e49fc4f0e61ac1c55e2/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8fe993bed6504dd53a3c469ca09da20a/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5d1fc8345c7356b8953e01be46cc5e54/thumb.jpg

vreselijk slechte texture kwaliteit imho, de effecten van de rifles/explosies etc. worden duidelijk naar voren gehaalt om de plaatjes nog enigzins kwaliteit te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Anoniem: 26235 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:46:
Ben er geloof ik eindelijk achter dat BF2 opzich best een goed spel is, alleen zijn de maps gewoon ruk. Slecht uitgebelanceert van infantry/vehicles, alle maps hebben overal een beetje van ipv zoals bij bf1942 dat er bepaalde maps op infantry, tanks, planes of boten gericht was maar met ook maps met een beetje van alles.

btw 4 nieuwe bf2142 screens:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

vreselijk slechte texture kwaliteit imho, de effecten van de rifles/explosies etc. worden duidelijk naar voren gehaalt om de plaatjes nog enigzins kwaliteit te geven...
Vind ik ook. Dit is niet fantastisch. en een hoge polycount of resolutie gaat daar weinig aan veranderen. Het is weinig inspirerend. en dat moet artwork namelijk wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Op ons forum zijn de nieuwe wapens en classes te vinden van BF 2142.
==> http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=7117
Moet zeggen, ziet er best leuk uit B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

djidee schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:05:
[...]

Maar kennen ze ook 1 april in het buitenland?? 8)7 |:(
Nooit van Aprils fools gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-05 12:37

Vuurvoske

Nunquam cede!

[...]

Harder
en
Lekker werke

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Lekker werken, we hebben een keer op teamspeak 5minuten lang lekker werken zitten roepen tegen elkaar :D _/-\o_

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

DaMorpheus schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 18:07:
Op ons forum zijn de nieuwe wapens en classes te vinden van BF 2142.
==> http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=7117
Moet zeggen, ziet er best leuk uit B)
dit is dus officieel de nieuwe battlefield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154998

Vraagje
Over battlefield 2.
Ik heb battlefield 2 gekocht, vervolgens Battlefield 2 Sp toen ie uitkwam, geen enkel probleem met spelen en het ging allemaal wel lekker.
Toen kwam die Euro Force, die had ik ook maar meteen gekocht en hem ook op mijn computer gezet.
Toen de releas was heb ik hem ook geinstalleerd, na de nieuwe patch eerste geinstalleerd te hebben.
Nu kan ik via EA-downloaden Battlefield 2 Euro Force.
Hiermee start hij gewoon Battlefield 2 op, ik log-in en ik wil een 'nieuw land' van de Euro Force gaan spelen, op een server. Alleen dan zeurt ie dat ik geen Euro Force heb en dat ik hem kan downloaden.
Moet ik mij eerst ergens aanmelden ofzo, voor dat ik het kan spelen.
Ik heb ook al Battlefield 2 en Battlefield 2 Sp gedeinstalleerd met weinig succes, wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Laatst online: 08-05 05:16

Nap

Voor de mensen die zo positief zijn over BF 2142, richt lekker zelf een eigen topic op en ga dit hier niet vervuilen :) Het lijkt me namelijk een enorm gigantisch reusachtig rukspel. :r Blegh, schieten met neprobots en nepwapens in een kale wereld, leuk joh!

@ hierboven, heb je je Gamespy-account (nickname waarmee je BF2 speelt) ook (goed) ingevuld?

[ Voor 18% gewijzigd door Nap op 22-03-2006 19:07 . Reden: EHBO ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 17:42

RMB

Nee, geen right mouse button!

Anoniem: 91271 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:50:
[...]

....hmmmm... Dit verklaart waarom we zo'n patch-farce doormaken. De heren A1-coders zijn al lang niet meer met BF2 bezig, maar aan de slag met de follow-up.
Zo'n futuristische shooter lijkt me wel leuk voor een middagje, maar of het net zo kan boeien als de voorgaande BF games?
Ik had stilletjes gehoopt op BATTLEFIELD 14-18 met loopgraven en gasaanvallen, dubbeldekkers, 128 playermaps, bajonet-charges, de eerste tanks, luchtballons als verkenning, zeppelins, postduiven en telefoon(lijn)communicatie op het slagveld, cavalerie, 'mining and tunneling' met explosieven, prikkeldraadversperringen, gruwelijk heftige artilleriebeschietingen etc etc etc.
Als iemand van DICE dit leest: ik ben te huur als projectleider ;-)
>:) Ik zou je al lang ingehuurd hebben ;)

Ook sneeuwlevels lijken mij vet in BF2, of de maps zo groot als in WoW en er ook een MMORGP/FPS van maken

Zodat je in het begin een class uit kunt kiezen en je op moet werken... bruut mijns inziens!

Eindelijk "ECHT" Oolog voeren! (En dus ook dat je gevangen genomen kunt worden voor een uurtje ofzo) een soort sim ervan maken!

Dit zal zeker een hit worden! mits de juiste graphics/support etc.

[ Voor 12% gewijzigd door RMB op 22-03-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Geachte Medetweakers, las net het volgende:
Battlefield 2142 Officially Announced and Screenshots

All-new Title from the Award-winning Battlefield Franchise to be set in the Future

CHERTSEY, UK – March 22, 2006 – Fight an all-out war for survival in the year 2142. Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) and Sweden-based developer, Digital Illusions, today announced development of the next installment in the award-winning BattlefieldTM franchise, Battlefield 2142TM. The highly anticipated first-person shooter is scheduled to ship worldwide this winter for the PC.

The year is 2142, and the dawn of a new Ice age has thrown the world into a panic. The math is simple and brutal: The soil not covered by ice can only feed a fraction of the Earth's population. Some will live, most will die. In Battlefield 2142, players will choose to fight for one of two military superpowers in an epic battle for survival, the European Union or the newly formed Pan Asian Coalition. Armed with a devastating arsenal of hi-tech assault rifles, cloaking devices and sentry guns, players will also do battle using some of the most imposing vehicles known to man. Massive battle Mechs wage fierce combat on the ground, while futuristic aircraft rule the skies. When facing one of these new behemoths, players will need to use their wits and an arsenal of new countermeasures like EMP grenades to level the playing field.

"Battlefield has long been synonymous with innovative, best-of-breed online multiplayer action," said Sean Decker, Executive Producer, DICE. "By stepping into the future with Battlefield 2142, the team at DICE has reinvented the rules of engagement for the next century."
Team play features allow up to 64 players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates. With in-game success, players increase their rank and unlock awards, including new weapons, medals and more, delivering the most comprehensive and flexible persistence in the Battlefield universe to date.
Ik heb niet zo lang geleden een filmpje gezien van dit, maar dacht iets van...nah zal wel niet waar zijn. Niets is minder waar!

De eerste 4 screenies staan hieronder

Afbeeldingslocatie: http://www.gameslave.co.uk/picstore/Battlefield-2142/bf2142pcscrnannouncement1_png_jpgcopy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameslave.co.uk/picstore/Battlefield-2142/bf2142pcscrnannouncement2_png_jpgcopy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameslave.co.uk/picstore/Battlefield-2142/bf2142pcscrnannouncement3_png_jpgcopy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameslave.co.uk/picstore/Battlefield-2142/bf2142pcscrnannouncement4_png_jpgcopy.jpg

Als ze het niet meer doen, click http://www.gameslave.co.u...&title=Battlefield%202142

[edit]
Lol zie net pas dat ik hier niet de eerst ben :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Laatst online: 08-05 05:16

Nap

WEG D'R MEE IK STERF, AAAAAAAAAAARGH!

maak daarvoor een ander topic aan, herhaling, bis, bis, etcera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154998

bertenernie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 19:05:
@ hierboven, heb je je Gamespy-account (nickname waarmee je BF2 speelt) ook (goed) ingevuld?
Hmm nee niet met eigen Nickname, ik zou het even gaan proberen ;)
En ja Kap met dat Rot Spel, wat waarschijnlijk toch verracht gaat worden.
Het is gewoon helemaal niet orgineel meer, en ga een ander topic pesten met deze non-informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:43

Snow_King

Konijn is stoer!

Kan dat bf 2142 in een ander topic?

Als ik ergens een hekel aan heb zijn dat wel futuristische games (UT, Q3, HL2, etc).

Dit is een BF2 topic, geen topic over een of andere futuristische crap-game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Kstr
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-04 12:00
Snow_King schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 19:52:
Kan dat bf 2142 in een ander topic?

Als ik ergens een hekel aan heb zijn dat wel futuristische games (UT, Q3, HL2, etc).

Dit is een BF2 topic, geen topic over een of andere futuristische crap-game!
Totaal geen problemen mee, hou me vooral op de hoogte:) Een BF2142 topic komt er dan t.z.t. wel weer:P

The orange or the black pill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Het grote flame hier bf2142 topic
Anoniem: 91271 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:50:
[...]

;-)
Onzin, de beste coders zijn nu bezig met patch 1.3, de enige patch waarin alle requests van users en hosters worden meegenomen :)

[ Voor 67% gewijzigd door Stewie! op 22-03-2006 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:45
_/-\o_
DaMorpheus schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 21:32:

Onzin, de beste coders zijn nu bezig met patch 1.3, de enige patch waarin alle requests van users en hosters worden meegenomen :)
Weet je misschien ook wanneer de nieuwe patch uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168822

Sideshowbobbie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 22:59:
[...]
_/-\o_

[...]

Weet je misschien ook wanneer de nieuwe patch uitkomt?
ik neem aan Eind april/mei toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

(...)
De eerste 4 screenies staan hieronder
(...)
En stonden ook een tweetal posts eerder reeds gepost |:(
Wordt er effectief ook gelezen wat hier gepost wordt ? :?

Edit : Heeft iemand de Europese DVD boxart van Euro Forces ? Wil graag mijn collectie vervolledigen _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 127429 op 23-03-2006 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb onlangs een mailtje naar EA gestuurd, aangaande mijn Euro Forces probleem (wel aangekocht, maar download niet beschikbaar in EA Downloader)
Geachte,

Enige tijd geleden (ergens vorige week) heb ik de boosterpack voor
BattleField 2 gedownload, met de naam Euro Force.

Echter, nadat ik alle gegevens goed heb ingevult, kreeg ik een mailtje
van Click & Buy, enige tijd later nog een, dus ik dacht dat alles goed
was, alleen zie ik nu met EA Downloader de download voor Euro Force
niet staan.

Heb ik iets fout gedaan of is er enige informatie die niet klopt?
Mijn account is GJtjah (zowel op de site als in Battle Field 2)

Met vriendelijke groeten,
Dhr. Philippi
en kreeg het volgende antwoord erop:
Geachte heer Philippi,

Wij zijn op de hoogte van dit probleem en doen er op dit moment alles aan om een oplossing te vinden. Zodra deze bekend is wordt hij gepubliceerd op onze site:

www.eagames.nl of www.eagames.com

Wij proberen zo spoedig mogelijk een antwoord te hebben en raden u aan in de tussentijd de site in de gaten te houden of om over een paar dagen nogmaals contact met ons op te nemen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,

Electronic Arts
Customer Support Team
0900 100 16 66
nl-cs@europe.ea.com
U kunt ons bereiken op:
Ma t/m Vr van 09:00 tot 22:00
en op Za van 12:00 tot 18:00
Dus mochten er mensen zijn met hetzelfde probleem als ik, dan heb je dus de kans dat het een bekend probleem is. Zal wel met de bank te maken hebben vermoed ik... (Ik heb mijn rekening bij de ABN Amro)

[ Voor 46% gewijzigd door CH4OS op 23-03-2006 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 127429 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 00:54:
[...]
Edit : Heeft iemand de Europese DVD boxart van Euro Forces ? Wil graag mijn collectie vervolledigen _/-\o_
Hierin: http://files.i3d.nl/downl...bf2_fan_site_kit_v2_0.exe
En anders: http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=7039

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thx a million ...

Heb 'm wat aangepast zodat ie mooi in het rijtje past. Mocht ik er iemand mee kunnen plezieren, bij deze ...

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/EF_klein.jpg

En nu slapen want straks weer werken gaan :O

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 127429 op 23-03-2006 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom is een fan-kit nou weer een .exe bestandje :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 02:17:
Waarom is een fan-kit nou weer een .exe bestandje :S
Self Extracting Executable! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 20:43

R-B

Blokkert

Heren,

met ingang van vandaag is de site: Army Of GoT gestopt!
We zijn tot dit besluit gekomen na 2 weken lang vergaderen.
Dit heeft een aantal redenen.
[GoT] is een community, wij willen zelf iets "aparts" oprichten, wij willen ons meer in de richting van een clan wenden. [GoT] huisvest iedereen die post/leest op het tweakers.net forum.
Wij willen hier strengere criteria aan leggen.
De laatste tijd zijn wij het niet eens zoals sommige Gotters zich presenteren naar andere spelers toe. Tevens zijn wij het niet eens met het adminbeleid.
Aangezien DJMantri-server niet ons eigendom is, kunnen wij hier niet geheel op inspelen.
De enige manier om een server te runnen zoals wij dat willen, is om er één zelf te huren.
Ze gaan verder onder: HuT (De mensen die het leidde). Ze hebben hiermee ook een eigen server.

Mijn vraag: Waar gaan jullie nu gewoon gamen. DJmantri of de nieuwe HuT Server

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:21
Weet iemand waar EA downloader z'n bestanden plaatst? Ik wil graag het installatie bestand op een cd zetten..

Gister illegaal bezig geweest, zat zonder dat ik het wist op een pistol and knife only server... Moet zeggen, erg leuk! Speelt gelijk heel anders. Jammer dat het niet mag op ranked servers...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kw_nl schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:31:
Weet iemand waar EA downloader z'n bestanden plaatst? Ik wil graag het installatie bestand op een cd zetten..

Gister illegaal bezig geweest, zat zonder dat ik het wist op een pistol and knife only server... Moet zeggen, erg leuk! Speelt gelijk heel anders. Jammer dat het niet mag op ranked servers...
F3 voor de search? zoek op bestanden die groter dan een xx aantal mb zijn bijv. of files die de laatste dag zijn aangemaakt.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Dit zeggen ze bij EA zelf over de gedownloade Euro-Forces met betrekking tot het backuppen ervan.

Q: Can I make a backup copy for my own use after I download?
A: Yes. The default location the downloaded files go to is C:\Program Files\Electronic Arts\EA Downloader\cache\accountname\. Inside there you will see folders or files for what you wish to backup.

Je kan hem toch enkel gebruiken op jouw eigen account ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Anoniem: 26235 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:36:
[...]

F3 voor de search? zoek op bestanden die groter dan een xx aantal mb zijn bijv. of files die de laatste dag zijn aangemaakt.........
Sorry, maar ik heb 110 GB aan data staan. Download zo'n beetje de hele dag... Heeft niemand een pad?

EDIT
Dank Gert Jan, had ik zelf moeten kunnen vinden 8)7
Ik gebruik hem ook alleen voor me zelf, gewoon handig om op een cd'tje te branden, schilt de volgende keer weer downloaden.

[ Voor 23% gewijzigd door kw_nl op 23-03-2006 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Ik was je net te snel af ... lees mijn vorige post, daar staat het pad vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547

R-B schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:27:
Heren,

met ingang van vandaag is de site: Army Of GoT gestopt!

[...]

Ze gaan verder onder: HuT (De mensen die het leidde). Ze hebben hiermee ook een eigen server.

Mijn vraag: Waar gaan jullie nu gewoon gamen. DJmantri of de nieuwe HuT Server
Jammer. Maar had dit wel verwacht. Zie DJmantri fora voor meer informatie... :)

Ontopic: :*)

Hebben jullie ook problemen met SF met het inladen dat dat langer duurt dan met BF2 Vanilla ?

Vind het uitermate lang duren t.o.v. vanilla :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:03
sf laden duurt inderdaad langer omdat die weer iets gedetailleerder en uitgebreider is dan vanilla

over dat HuT

ik wens ze iig veel suc6.
Mijn server zal vanilla blijven draaien en iedereen is er welkom. De serverregels zullen wel worden aangepast en strenger worden toegepast. Voor meer info daarover en andere zaken/vragen ga je naar mijn vernieuwde forum(link) djmantri.nl/forum

overigens, preview van de bf2 site die ik de lucht in ga sturen over mijn server : hier

bespreken uiteraard op mn forum

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djmantri schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:43:
sf laden duurt inderdaad langer omdat die weer iets gedetailleerder en uitgebreider is dan vanilla
Ja vooral het verifieren van je account lijkt me erg lang duren wat dat betreft. Vind het eens in de zoveel tijd wel leuk om dat eens te spelen. Verder vind ik vanilla toch wel ok!.....Vooral de citymaps... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Anoniem: 101547 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:45:
[...]

Ja vooral het verifieren van je account lijkt me erg lang duren wat dat betreft. Vind het eens in de zoveel tijd wel leuk om dat eens te spelen. Verder vind ik vanilla toch wel ok!.....Vooral de citymaps... :9~
Kies een linux BF2 server, die slaan het verifieren gedeelte over waardoor de mappen sneller geladen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

OCTheEagle schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:19:
[...]

Kies een linux BF2 server, die slaan het verifieren gedeelte over waardoor de mappen sneller geladen worden.
dat verklaart veel
en heil aan linux _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 23:46
zit een bug in de map Great Wall .. Met een jeep moet je rammen tegen de muur (hard aanrijden) en dan ga je een stuk door de muur heen. Dan stap je uit en zit je in de muur. Gevolg, jij kan mensen zien en doden, hun zien jou niet.. Lekker maar weer |:(

Ow, en niet van horen zeggen.. .Maar iemand zat in de muur bij deze map, en toen ff uitgezocht hoe en wat O-)

[ Voor 6% gewijzigd door mrFoce op 23-03-2006 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach in sharqi zit ook een glitch...daar kan je gewoon ergens door de grond zakken en als je gaat liggen ziet niemand je meer...maar jij hun wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-05 13:30

quelake

PSN Quelake

even een n00b vraagje tussendoor;

als ik mn basic engineer combat badge wil halen, heb ik 5 kills nodig. Welke typen kills tellen? Bijv mines tellen volgens mij niet mee, maar wel kills met de mounted gun van een jeepje...?

Kan iemand me precies uitleggen hoe het zit? Wil dat ding toch wel eens halen, maar kan gewoon niet overweg met die irri shotgun!!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 17:42

RMB

Nee, geen right mouse button!

Alle kills, die je tijdens het gebruiken van DIE kit maakt, tellen.
Dus ook als je iemand overrijdt enzo, en dus ook de mines :)

Volgens mij moet je 10 kills halen IPV 5, voor de Basic. (Kan veranderd zijn door patch of dergelijke)

[ Voor 30% gewijzigd door RMB op 23-03-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-04 13:03
hallo,

Ik heb een probleempje (ik weet niet of meerdere die hebben) maar als ik het spel start, en ik join een server, dan wordt ik er meteen uitgekicked, zonder reden, dan staat er "de verbinding met de server is verbroken"

ik heb dit vanaf dat ik een nieuwe config heb in mijn pc.
ik heb het ook met ELKE server.

config:

AMD Athlon 64 X2 4200+
2048 MB DDR
Asus EAX1900XT
Creative X-Fi Fatal1ty

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:08
Crypter: daar hebben we SPV voor. Graag daar een topic te openen voor je probleem, met een volledigere topicstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik ben er nog steeds niet achter wat BF2 "vanilla" nou eigenlijk inhoud... Kan iemand me wijzer maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:48
Standaard Battliefield 2
Dus geen mods, expansion packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste mensen,
gamert heeft een aantal BF2 server omgegooid. Mocht je ze zoeken dit zijn de adressen.
Tevens heeft Gamert ook COD2 game servers en zal er "zwaar"worden ingezet op Quake Wars..

BATTLEFIELD2
gamert.nl #1 powered by i3d -=ranked=-
64 slots IP: 84.244.131.160 : 16567
live!

BATTLEFIELD2 - Special Forces
gamert.nl #2 powered by i3d.nl Special Forces
64 slots IP: 84.244.131.186 : 16567
live!

BATTLEFIELD2 - Euro Force
gamert.nl #3 powered by i3d.nl Special Forces
32 slots IP: 84.244.162.123 : 16567
live!
Met dank aan =FEAR= clan voor gamert.nl #3

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 170590 op 24-03-2006 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167410

vraagje, wat kost bf2 nowadays?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Laatst online: 08-05 08:24
Anoniem: 170590 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:58:
BATTLEFIELD2
gamert.nl #1 powered by i3d -=ranked=-
64 slots IP: 84.244.131.160 : 16567
live!
nog steeds city maps only??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Laatst online: 10-07-2023
dikkiedik schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:55:
Standaard Battliefield 2
Dus geen mods, expansion packs.
O.k., bedankt. Wel verwarrend hoor. Als er niets achter BF2 staat ga ik er toch wel vanuit dat het het 'basispakket' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maxoss schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:08:
[...]
nog steeds city maps only??
Drie city maps en drie "vlieg"mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch apart nu we deze week met IKS citymaps erop zetten dat mensen echt gek zijn van citymaps only. Is ook zo vol eigenlijk.

Heb zelf wel liever vaak afwisseling naar gewone maps. Ook al haat ik vliegverkeer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb wel een tijdje Vliegmappen gehaat zullen we maar zeggen. Maar al met al is het best te doen. Ook al ben ik geen vlieger. Ik kruip wel in een tank met een goede commander Geweldige combi moet ik zeggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
Gulf of Oman blijft mijn favoriete map... Hier een lijstje met top 5:

1. Gulf of Oman
2. Operation Clean Sweep
3. Zatar Wetlands
4. Mashtuur City
5. Dalian Plant

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:03
geen strike at karkand?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
Nee niet eens... Moet weer een beetje inkomen in de city-maps dan zal het ongetwijfeld snel weer een favo worden :D

Komt omdat ik een poosje de niet-legale versie had van BF2... (boefje he)
En heb hem nu sinds 2 weken mooi gekocht uit de schappen + SF expansion...

Zo das mn verklaring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

Maar ja de Peninsula is een city map die ook behoorlijk ge-owned kan worden door een goede chopper pilot.

Helaas ben ik zelf een echte n00b in alles wat vliegt. Heb ook geen gamepad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:51:
Maar ja de Peninsula is een city map die ook behoorlijk ge-owned kan worden door een goede chopper pilot.

Kan wel, als er niks tegen gedaan wordt. Zijn paar anti air plekken voor. Ook met autotje knal je die dingen zo de lucht uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Laatst online: 22:14

marapuru

db.

Anoniem: 168737 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:51:
Please gebruik gewoon je muis.

Ik wacht trouwens nog steeds met smart op een goeie Tank map a-la Aberdeen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
mrmali schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:05:
[...]

Please gebruik gewoon je muis.

Ik wacht trouwens nog steeds met smart op een goeie Tank map a-la Aberdeen :>
MUIS?! Ik gebruik werkelijk alleen mijn toetsenbord om te vliegen, zowel Chopper als Plane...
Volgens mij is muis best vernaggeld... Maarja alles went! behalve een inklaptent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Bosman schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:19:
[...]

MUIS?! Ik gebruik werkelijk alleen mijn toetsenbord om te vliegen, zowel Chopper als Plane...
Volgens mij is muis best vernaggeld... Maarja alles went! behalve een inklaptent!
Dan heb jij niet met een muis geprobeerd te vliegen, je kunt zelfs sneller handelen dan met een joystick. Komt er nog als voordeel bij dat je niet hoeft te switchen als je een wireguided missile af schiet.
Gewoon sensitivity op high en gaan met die bana... muis O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

Nu we een paar dagen verder zijn: is de EF-uitbreiding de moeite (het geld) waard, of niet? Ik kan mij herinneren dat er nogal wat spelers waren die bf SF eigenlijk niet de moeite (en de 27,50 euro) waard vonden. Hoe is de stemming m.b.t. EF?
Ben er zelf nog niet uit of ik EF nu ook ga downloaden. Ik ben een die-hard BF-speler vanaf het 1e uur vanaf de Wake demo van BF42, maar ik ben nu toch wel een beetje een voorstander van de lijn van eerst 'ns even de 'gewone' BF2 fixen voordat er allemaal mini-expansies uitkomen die stuk voor stuk gekocht moeten worden.
Voorheen waren dit soort expansies gratis als een soort fan-base service van DICE. Ik herinner me gratis maps als Battle Of Britain, Aberdeen, die Secret Weapons bonus-map en die map met die twee carriers in battlefield 42, de WWII-mod voor BF Vietnam.... In BF2 hebben we alleen een omgebouwde Wake Island gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

mrmali schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:33:
Dan heb jij niet met een muis geprobeerd te vliegen, je kunt zelfs sneller handelen dan met een joystick. Komt er nog als voordeel bij dat je niet hoeft te switchen als je een wireguided missile af schiet.
Die hebben we niet in BF2 ;)

* Anoniem: 107731 vliegt heeel graag in een Heli met muiske, Tallman kan dit bevestigen 8)

/EDIT :
TallManNL schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:59:
Ik weet van niets :P

Nee grapje, hij vliegt best leuk en geeft me als guided schieter alle tijd om te richten (en alsnog te missen)
** In een deuk ligt van het lachen :D _O_ **

[ Voor 24% gewijzigd door nero355 op 24-03-2006 13:07 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-05 11:13
nero355 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:49:
* Anoniem: 107731 vliegt heeel graag in een Heli met muiske, Tallman kan dit bevestigen 8)
Ik weet van niets :P

Nee grapje, hij vliegt best leuk en geeft me als guided schieter alle tijd om te richten (en alsnog te missen)

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
mrmali schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:33:
[...]

Nou ik ga proberen met de muis te vliegen vanavond :D
Lijkt me ff wennen.. maar als het zoveel meer wendbaar is dan heb ik er een paar crashes voor over aan het begin :)

Wire-guided... lache man.. haha :P bedoel je niet laserguided ;)

Maar thanks voor de suggestie ga het dus proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Wire-guided... lache man.. haha :P bedoel je niet laserguided ;)
Nee ook die is het niet, afaik is het een TV-GUIDED missile, die van de bomber is een laserguided.
En ja beter met je muis vliegen, als het ff kan met zo'n fancy muis (zo'n razor of g5 ding of zoiets).
Ik heb nml mn muissnelheid op 10(=max) staan maar mag eigenlijk nog wel sneller 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

offtopic:
stelletje miereneukers (op dit woord hoef ik geen commentaar) hier, maargoed was te verwachten hier op got.

Bosman als je het gaat proberen zet dan iig de settings van je muis goed. Dus dat je niet inverted hoeft te gaan vliegen en een knop die ook erg handig is is de F, haal de standaard bind weg en stel hem in op cockpit view. Op die manier kun je met C gauw door de views schakelen en met F direct terug naar de cockpit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
Valt de mouse-sensitivity per unit aan te passen? Ja toch?
Dus apart:

-vliegtuig
-copter
-tank

etc etc...

En inverted vind ik makkelijker met vliegen.. Dus omlaag met de muis is neus omhoog en vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Bosman schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:33:
Valt de mouse-sensitivity per unit aan te passen? Ja toch?
Dus apart:

-vliegtuig
-copter
-tank

etc etc...

En inverted vind ik makkelijker met vliegen.. Dus omlaag met de muis is neus omhoog en vice versa.
Jep kan per categorie veranderd worden. En ik bedoelde idd dat wat jij zegt kwa invertheid zeg maar ;)
Volgens mij zit dat vinkje alleen weer vaag in elkaar bij bf2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
mrmali schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:43:
[...]

Jep kan per categorie veranderd worden. En ik bedoelde idd dat wat jij zegt kwa invertheid zeg maar ;)
Volgens mij zit dat vinkje alleen weer vaag in elkaar bij bf2.
Vinkje is zeker ook inverted.... Dus niet aangevinkt is wel inverted...

hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 07-05 22:55

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 91271 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:48:
Nu we een paar dagen verder zijn: is de EF-uitbreiding de moeite (het geld) waard, of niet? Ik kan mij herinneren dat er nogal wat spelers waren die bf SF eigenlijk niet de moeite (en de 27,50 euro) waard vonden. Hoe is de stemming m.b.t. EF?
Ben er zelf nog niet uit of ik EF nu ook ga downloaden. Ik ben een die-hard BF-speler vanaf het 1e uur vanaf de Wake demo van BF42, maar ik ben nu toch wel een beetje een voorstander van de lijn van eerst 'ns even de 'gewone' BF2 fixen voordat er allemaal mini-expansies uitkomen die stuk voor stuk gekocht moeten worden.
Heb 'm gespeeld bij een maat, is zeker de moeite waard. Helaas lukt 't me zelf niet om 'm aan te schaffen, kom nl niet door de registratie velden heen bij het invullen van de creditcard gegevens. Blijft hangen op mijn (en van ouders en van broer) postcode die EA kennelijk ongeldig vindt..... :'(

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:54:
[...]

Heb 'm gespeeld bij een maat, is zeker de moeite waard. Helaas lukt 't me zelf niet om 'm aan te schaffen, kom nl niet door de registratie velden heen bij het invullen van de creditcard gegevens. Blijft hangen op mijn (en van ouders en van broer) postcode die EA kennelijk ongeldig vindt..... :'(
Is lastig... Great wall vind ik een aanwinst de rest van de mappen was ik snel zat (vooral de vliegtuigen). Ik betrap me zelf erop dat ik weer Karkland speel... en dat na een halve week.
Laat ik het zo zeggen, als je BF2 Vanila leuk vindt, koop hem dan niet. Ben je het zat, koop dan die uitbreidingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mappen is best wel verslavend eigenlijk, besteed meer tijd aan het testen van dingen dan daadwerkelijk functioneel bezig te zijn :P Nu is ff uitvinden of een para spawn mogelijk is in bf2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:24:
Mappen is best wel verslavend eigenlijk, besteed meer tijd aan het testen van dingen dan daadwerkelijk functioneel bezig te zijn :P Nu is ff uitvinden of een para spawn mogelijk is in bf2 :)
Waarom niet ... een para-spawn is net als een gewone spawn, enkel iets hoger :9

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 127429 op 24-03-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Laatst online: 08-05 08:24
Anoniem: 127429 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:36:
[...]

kan niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 127429 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:36:
[...]

in bf1942 had je er een speciale command voor dat ie dus ook para automatisch open doet, lijkt me wel zo handig :P maar ben eerst bezig geweest met nieuwe startpost:

[rml][ PC] Battlefield 2 - Deel XXXIII[/rml]
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1) Problemen op een server? Ga klagen bij de desbetreffende admin of op de hoster zijn fora indien daar een plek voor ingeruimd is.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.

4) Geen kritiek op andere mensen die in dit topic posten. Als je iets tegen iemand wilt zeggen, stuur hem/haar dan een mailtje. Niemand is namelijk geinteresseerd in jouw mening over persoon X in het midden van een nuttige discussie.