[PC] Battlefield 2 - Deel XXXII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.846 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-05 05:16

Nap

Anoniem: 128025 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:47:
[...]
edit:
PS ik TK nooit voor voertuigen ben wel al ge'TK'ed voor voertuigen waar ik op stond te wachten maar van al het gelame in BF2 vindt ik dat toch wel 1 van de ergste een TK maken om een voertuig te bemachtigen! :r
Vertel ik hier even over een daad van een tijdje terug, optredend als moraalridder O-) :

Ik loop met twee anderen naar een (nog komend) vliegtuig toe, een ander springt erin, ik dikke pech dus, maar dat vond ik geen probleem. (Wie het eerst komt........). Die andere kerel gaat voor dat vliegtuig staan, zodat het vliegtuig niet weg kan. Dat duurt effe en omdat ik die gast in dat vliegtuig zo zielig vond (wie weet immers niet hoe dat is :( ) schoot ik die vervelende kerel in één keihard schot met m'n shotgun door z'n hoofd heen --> teamkill en natuurlijk bleef de punish niet uit.
Is dit dan wel geoorloofd???
Ik bedoel; ik heb die gast kunnen laten vliegen, hij vond het vast een briljante actie, ik heb hard kunnen lachen, die irri gast had het afgeleerd en ik reed met een voldaan gevoel weg.
Dé perfecte vorm van teamwork:
Teamkill teamwork! }) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

DaMorpheus schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:59:
[...]

Die weg gaan ze gelukkig uit, is écht perfect, alle clients altijd uptodate zonder problemen _/-\o_
`

nou ik ben erg happy met steam, patches die vanzelf komen en fixen is ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:53

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Anoniem: 102880 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:42:
Ik vraag me ook wel eens af of sommige mensen dit forum wel lezen...er komen zo vaak vragen voorbij die 2 pagina's terug ook al waren gesteld en beantwoord. Ik weet dat dit forum hard gaat maar je moet het gewoon bij proberen te houden,
Laten we een poll doen of dit topic wel gelezen wordt!!

Maar eens met alle commotie: dit topic heet Games: Vragen en discussies, en de helft van de tijd (of meer) gaat over andere dingen.

Over EuroForce: ik heb totaal geen problemen gehad met hetzij downloaden hetzij installeren en ik vind de uitbreiding zijn geld wel waard. Leuke nieuwe maps, leuke nieuwe wapens, leuke nieuwe voertuigen, ach natuurlijk kun je zwartgallig zijn en roepen dat het meer van hetzelfde is, maar dan scheer je in feite alle shooters ook over één kam.

Overigens iemand al opgevallen dat de windmolens op die bult in O.S.S. niet draaien, en heel af en toe een heel klein schokje opschuiven, pas als je dichtbij komt gaan ze echt draaien (en dan ook nog allemaal op een verschillend moment!)? Heel apart!

Ik heb wel het idee, dat EF op de een of andere manier meer aanspreekt dan SF, maar bezoek op onze EF only servers laat wel wat te wensen over. Onze andere server, de Wake Only stond lekker hoog in de rankings maar EF wil nog niet echt aanslaan als publiekstrekker. Volgens mij is dat toch een signaal, dat EF nog niet echt dik verkocht wordt...

[ Voor 14% gewijzigd door GurbY{nl} op 20-03-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

gyedema schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:48:

Over EuroForce: ik heb totaal geen problemen gehad met hetzij downloaden hetzij installeren en ik vind de uitbreiding zijn geld wel waard. Leuke nieuwe maps, leuke nieuwe wapens, leuke nieuwe voertuigen, ach natuurlijk kun je zwartgallig zijn en roepen dat het meer van hetzelfde is, maar dan scheer je in feite alle shooters ook over één kam.

Overigens iemand al opgevallen dat de windmolens op die bult in O.S.S. niet draaien, en heel af en toe een heel klein schokje opschuiven, pas als je dichtbij komt gaan ze echt draaien (en dan ook nog allemaal op een verschillend moment!)? Heel apart!
Die molens heb ik dat ook al zien doen ja, heel maf. Great wall map is errug laggy bij mij en soms niet te doen tenzij ik een 16-player map neem dan gaat het wel weer.

O.S.S vind ik wel de leukste map. Met al die brandende olie installatie doet het me denken aan de 1e Irak oorlog :)

HK21 Bevalt prima ovrigens. Je kunt er aardig wat meer doorzagen enzo.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Friendly fire in the U.S. military

The Pentagon estimates of U.S. friendly fire deaths, with percentage of total US deaths:

* World War II: 21,000 (16%)
o highest-ranking U.S. loss of the war, Lieutenant General Lesley J. McNair
o Sinking of the Surcouf by US planes
o Sinking of the USS Dorado (SS-248) by US plane
o Damage to the USS Atlanta (CL-51) by USS San Francisco
* Vietnam war: 8,000 (14%)
* Gulf War: 35 (23%)
* Invasion of Afghanistan (2002): 4 (13%)
TK-ers altijd en overal, :( :(

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:25
Anoniem: 102880 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:42:
Ik vraag me ook wel eens af of sommige mensen dit forum wel lezen...er komen zo vaak vragen voorbij die 2 pagina's terug ook al waren gesteld en beantwoord. Ik weet dat dit forum hard gaat maar je moet het gewoon bij proberen te houden,
True, maar een weekend niet kijken en je bent 6 pagina's achter, de helft bestaat uit wellus nietus. Kortom lastig om bij te blijven, sommige mensen posten eerst voordat ze kijken...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap

Nap

ROFLASTC schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:56:
[...]
Invasion of Afghanistan (2002): 4 (13%)
Met z'n 31en naar Afghanistan, altijd leuk! (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:53

GurbY{nl}

GurbY{nl}

bertenernie schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:26:
[...]

Met z'n 31en naar Afghanistan, altijd leuk! (8>
Nou nee, 13% van ALLE KILLS waren friendly... dus die 31 man die jij bedoelt, die gaan niet meer naar Afghanistan vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
kw_nl schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:25:
[...]

True, maar een weekend niet kijken en je bent 6 pagina's achter, de helft bestaat uit wellus nietus. Kortom lastig om bij te blijven, sommige mensen posten eerst voordat ze kijken...
Dan kun je op het folderplaatje klikken (links naast de topictitle) om naar de laatst gelezen reply te gaan :) . Tenminste als je GoT verder ook niet hebt bezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
ROFLASTC schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:56:
[...]

Ik wil verdomme in de F117!
Niet?
Ik ga ervoor liggen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:23

Stewie!

Keen must die!

kw_nl schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:09:
[...]

Ik wil verdomme in de F117!
Niet?
Ik ga ervoor liggen hoor!
Je kan er ook samen in:

Afbeeldingslocatie: http://forum.i3d.nl/attachment.php?attachmentid=465&stc=1&thumb=1&d=1142864229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166975

Royz schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:21:
[...]

Voor de zoveelste keer, het is geintergreerd in je normale BF2... start deze op en join een EF server en je kan hem spelen ;)
Ok bedankt!
Even proberen.

Pfft .. het is weer eens feest.
Hij staat op mijn PC geinstalleerd .. maar zodra ik wil spelen doet hij het niet ..
Hij zegt dat ik mijn account moet gebruiken wat ik dus allang doen ..
WTF is dit nu weer >.<

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 166975 op 20-03-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
inetnum: 146.50.0.0 - 146.50.255.255
netname: UVANET2
descr: Universiteit van Amsterdam

wie ook de moeite heeft genomen 87 verschillende ip adressen te gebruiken van dat subnet om te voten op de POTD, laat het in het vervolg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nvm .. ik zie het wel weer.
Ik koop niks meer voor BF2.
Je moet dit en dat en zus en zo doen wil je kunnen spelen.
Ik flikker dit spel mooi in de kast .. en ga wel een ander nuttig spelletje doen zoals Flight Simulator 2004 ..

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 166975 op 20-03-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-06 10:09
ik vindt bf2 supervet , vooral het straaljagervliegen met met de Logitech Extreme3Dpro is erg gaaf.

ik wordt alleen echt helemaal GEK! van die nOObs die het niet kunnen hebben als jij de straaljager heb . wat doen ze dan , ze gaan (A) voor je straaljager staan waardoor jij een teamkill heb (B ) ze blazen je straaljager op (C) je gaan je vote kicke ..

bestaan er geen servers waar daar iets tegen gedaan wordt?? dit maakt het in iedereval een stuk minder leuk voor mij.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Lol, ik was het niet.

[ Voor 172% gewijzigd door Anoniem: 120284 op 20-03-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 166975 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:30:
Ik flikker dit spel mooi in de kast .. en ga wel een ander nuttig spelletje doen zoals Flight Simulator 2004 ..
8)7

Het enige wat je goed moet doen is lezen wat je precies waar in moet vullen om expansions online te kunnen downloaden. Voorlopig is alleen EuroForce online verkrijgbaar; Special Forces kan je simpel uit de winkel vissen en met de CD/DVD installeren.

Maar ja, gemak dient de mens... |:(

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 03-06 10:09
Anoniem: 166975 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:30:
daar moet je dokke op een vliegtuig te kunnen downloaden.... :P

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ikbengoofy schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:38:
ik vindt bf2 supervet , vooral het straaljagervliegen met met de Logitech Extreme3Dpro is erg gaaf.

ik wordt alleen echt helemaal GEK! van die nOObs die het niet kunnen hebben als jij de straaljager heb . wat doen ze dan , ze gaan (A) voor je straaljager staan waardoor jij een teamkill heb (B ) ze blazen je straaljager op (C) je gaan je vote kicke ..

bestaan er geen servers waar daar iets tegen gedaan wordt?? dit maakt het in iedereval een stuk minder leuk voor mij.
@ikbengoofy: Ik ben admin op de i3d.nl NOD server, en ik kan je verzekeren dat zulk soort tuig er zonder warning meteen uitgeknikkerd wordt als ik het zie. Terugkomen in dezelfde ronde, klagen over kick en het weer doen is zelfs een ban (ja, perm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Downloaden maakt je echt geen stoere jongen hoor ;)

[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 20-03-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-05 16:33
En wie vliegt er dan??? Of kun je dan met een paar man tv-rockets gebruiken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Laatst online: 15-05 16:33
Pas maar op, die is ook van EA....

[ Voor 41% gewijzigd door Crash op 20-03-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

ik wist niet dat het onderdeel psychologische oorlogsvoering ook in BF2 zat. Als je dit blijkbaar een beetje onder de knie hebt rennen ze met de staart tussen de benen weg.

Mooi hoor, knap bedacht van EA en Dice ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Crash op 20-03-2006 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547

ikbengoofy schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:38:

Goof, er zijn zat servers die een andere beleid hebben. Bij grotere clans zal zoiets normaal niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:56:
[...]

ik wist niet dat het onderdeel psychologische oorlogsvoering ook in BF2 zat. Als je dit blijkbaar een beetje onder de knie hebt rennen ze met de staart tussen de benen weg.

Mooi hoor, knap bedacht van EA en Dice ;)
Dat is et niet.
Zodra er een patch uitkomt op bugs te verbeteren komen er alleen maar meer bij.
Stelletje n00b programmeurs daarzo.
Ik ben ook van plan om niks meer van EA games te gaan kopen ..
Godfather is ook al niet meer aan het downloaden.

Wil voorlopig niks meer met EA te maken hebben.
Veel plezier nog aan degene die het nog wel leuk vinden om te spelen!

Laterz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus IKS en Gamert zijn geen grote clans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

6 personen:
Pilot
gunner
medic
supply
engineer
commander

Het is ander soort blackhawk

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05 10:24

takker

]HuT[ klaassenster

best veel gevote op "mijn" pic of the day...

best vaag dat bij een connection error het net lijkt of alle voertuigen en mannetjes met de wind mee worden gesleurd...

Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 15:23

Vuurvoske

Nunquam cede!

Misschien wel, misschien niet. Het zijn in ieder geval wel dit soort posts die het topic offtopic laten gaan.

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 20-03-2006 21:10 ]

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-05 12:46

DR161

is sarcasminist

Vuurvoske schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:19:
sorry voor offtopic,

Ligt het nou aan mij of zijn er de laatste twee weken ineens super veel modbreaks B)
er zijn er ook veel
knife en pistol badge halen is moeilijk joh

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 03-06 12:33

RMB

Nee, geen right mouse button!

Weet je wat ik typisch bij BF heb.... de ene week ben ik eraan verslaafd, de andere raak ik het spel niet aan!
De week daarop weer wel enz.!

Komt waarschijnlijk omdat het toch een bepaalde vervelingsfactor heeft in combinatie met een verslavingsfactor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-06 23:03

djidee

Mr. Slungel

Anoniem: 120284 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:07:
erg irritant, komt vaak voor op de gamertservers inderdaad... Mensen die voor mijn neuswiel gaan staan, of die onder de uitlaat van de f35 gaan staan op wake island... en als ze zelf in het vliegtuig zitten bailen boven het eiland, of het vliegdek schip niet verlaten door de lucht, maar zo het water in duiken... heerlijk!

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 101547 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:01:
[...]

Goof, er zijn zat servers die een andere beleid hebben. Bij grotere clans zal zoiets normaal niet gebeuren.
Nee? Noem mij één clan met 24/7 monitoring en admin's op de gameserver. Dit heeft zelfs EA niet. B)
Van gamert weet ik dat er vanaf het middaguur volop admins op de server zijn, minimaal 1 maar vaker ook 2 of 3. Je vind gewoon geen Nederlandse admins die je server gaan adminnen tussen 03:00 en 10:00 ivm met school, werk of normaal leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap

Nap

Terecht, bij een stoplicht staat ook niet altijd een politieagent te kijken of je wel of niet door rood rijdt, of dat je voorrang geeft, rechts inhaalt etcetera. Het gaat hier gewoon om een hoop normpjes en waarden! (Het is trouwens wel duidelijk te zien dat ze zo'n discussie niet in andere landen hebben gehad :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Voor de geinteresseerden, probeer eens de Hoogdam map met singleplayer bot support.

Zelf gemaakt, simpel mapje, de bots lopen wat idioot rond, hier en daar wat kleine bugs, maar wel helemaal zelf gemaakt met terragen, 3dem en de bf2 editor. Het maken van een map is vrij lastig maar niet onmogelijk.

http://www.wouty.nl/Hoogdamv3.zip (rechtermuisklik -> opslaan als)

Zip bestandje uitpakken in je 'mods/bf2/levels directory'

Tip: speel met ongeveer 50 bots, anders is't zo eenzaam op het slagveld, dit kun je simpel wijzigen in het bestand 'aidefault.ai'

Plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.wouty.nl/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wouty.nl/2.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door OCTheEagle op 21-03-2006 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Godver de godver... Ben ik lekker aan het commanden op wake island (djmantri server). We stonden voor, het begint net spannend te worden, want de amerikaantjes kwamen van alle kanten, wordt ik neergeknalt en vervolgens crasht BF meteen trg in windows :( wordt echt tijd dat mn upgrades binnen gaan komen, of hebben nog meer mensen last van dit soort grappen?

[ Voor 3% gewijzigd door Lostcuban op 20-03-2006 22:20 ]

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 19:23
Lostcuban schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:07:
Godver de godver... Ben ik lekker aan het commanden op wake island (djmantri server). We stonden voor, het begint net spannend te worden, want de amerikaantjes kwamen van alle kanten, wordt ik neergeknalt en vervolgens crasht BF meteen trg in windows :S wordt echt tijd dat mn upgrades binnen gaan komen, of hebben nog meer mensen last van dit soort grappen?
Tekst groter aub ? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 26-05 12:45
Alstublieft:
Godver de godver... Ben ik lekker aan het commanden op wake island (djmantri server). We stonden voor, het begint net spannend te worden, want de amerikaantjes kwamen van alle kanten, wordt ik neergeknalt en vervolgens crasht BF meteen trg in windows :S wordt echt tijd dat mn upgrades binnen gaan komen, of hebben nog meer mensen last van dit soort grappen?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

kvind men bf ook nogal onstabiel vandaag... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

'Mine 2' is echt wel de max, zeker de 180 MB download waard !

"MECGuyver" => lol _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 127429 op 21-03-2006 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Anoniem: 127429 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 23:45:
'Mine 2' is echt wel de max, zeker de 180 MB download waard !

"MECGuyver" => lol _/-\o_
Hmm Mine1 vind ik leuker. Er zitten wel leuke dingen in maar niet alles

spoiler:
Sony Bravia, Loony tunes, Mecguyver, En bowlen met je JSF thats it

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

LINKJE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
OCTheEagle schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:29:
Voor de geinteresseerden, probeer eens de Hoogdam map met singleplayer bot support.

Zelf gemaakt, simpel mapje, de bots lopen wat idioot rond, hier en daar wat kleine bugs, maar wel helemaal zelf gemaakt met terragen, 3dem en de bf2 editor. Het maken van een map is vrij lastig maar niet onmogelijk.

http://www.wouty.nl/Hoogdamv3.zip (rechtermuisklik -> opslaan als)

Zip bestandje uitpakken in je 'mods/bf2/levels directory'

Tip: speel met ongeveer 50 bots, anders is't zo eenzaam op het slagveld, dit kun je simpel wijzigen in het bestand 'aidefault.ai'

Plaatjes:
[afbeelding]

[afbeelding]
Ben ook bezig met de bf2 editor :) http://bfeditor.org/forum/index.php kende je die al?
gisteren maar eens een kleine tutorial van DICE gevolgt om uberhaupt van scratch te kunnen starten.

Was met bf1942 veel gemakkelijker :P hell met bf1942 heb ik nog 'handmatig' gemapt in notepad, coordinaten van objecten opzoeken en soms 'op de gok' invoeren en hopen dat het op de goede plek kwam in de map, dr was niet beter toen :P

Maar ik moet me eerst nog aanleren hoe alle mogelijkheden nu zijn zoals o.a. de objecten die je tot je beschikking hebt (je mag helaas niets van bf1942 'meenemen' wat eigendom van dice is, alleen wat beschikbaar is via de editor). Nog andere cutom maps downloaden en kijken of er nog leuke truukjes zijn :) Ik ga voor een re-creatie van A Bridge Too Far MMVII ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 21-03-2006 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Over dat onstabiel gesproken... BF2 icoon/snelkoppeling aanklikken resulteert in logo-bitmapje en daarna fijne windows error reporter. Dan maar BF2:SF aanklikken: idem dito.

Dan maar EA downloader aangeklikt, en spelen van BF2:EF aangeklikt: DOET DIE HET WEL. |:(

[ Voor 5% gewijzigd door tweaktubbie op 21-03-2006 08:12 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

TiP kies de 3e link is snel 790 kb/s :+
* DR161 gaat wat drinken en hij is klaar

[ Voor 11% gewijzigd door DR161 op 21-03-2006 08:42 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

dark rule161 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 08:40:
[...]

TiP kies de 3e link is snel 790 kb/s :+
* Vuurvoske gaat wat drinken en hij is klaar
Thnx voor de tip, ik doe er 331KBps mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Vuurvoske schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 08:59:
[...]

Thnx voor de tip, ik doe er 331KBps mee :D
Hij is binnen en gelachen, wederom zeer leuk gemaakt, zal heel wat tijd in gaan zitten denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-05 20:47
Dinsdag 21 maart 2006 | Een aantal weken geleden kwamen de eerste hints over een mogelijk nieuwe Battlefield game door een gelekte trailer en verschillende interviews. Een post op het officiële PCGamer forum lijkt dit te bevestigen, aangezien meerdere mensen in de meiuitgave een artikel en een trailer hebben gekregen, waarvan de laatste je ook hieronder kunt bekijken.

Battlefield 2142 vindt plaats in de toekomst, wanneer de wereld wederom geplaagd word door de IJstijd en oorlogen uit zijn gebroken in de overgbleven gebieden. Een release staat voorlopig gepland voor het najaar van 2006.
Bron: www.insidegamer.nl
Kan je tevens ook al een promotie filmpje bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Najaar al :O

Doen ze snel die jongens van EA....

Niet dat ik dat erg vindt :D. Heb afgelopen weekend Battlefield 2 ook gekocht + expansion Special Forces.

Vraagje: Ik ben nu soldaat 1e klas (das de eerste promotie die je krijgt)
Nu zie ik wel zo'n voortgangsbalkje in BFHQ in het menu, maar waar kan ik zien hoeveel punten ik nog moet zoals jullie het voorgaande pagina's over hadden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
er zijn diverse sites om je stats te bekijken.... http://bf2tracker.com is een goeie.

BF 2142 nu ik het filmpje gezien hebt lijkt het me: Mechwarrior meets Battlefield.
Zag ook een onzichtbare soldier.... weet niet of dit me wel trekt. Hou wel van realistisch wapentuig.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 26-05 12:45
Bosman schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 09:34:

Niet dat ik dat erg vindt :D. Heb afgelopen weekend Battlefield 2 ook gekocht + expansion Special Forces.

Nu zie ik wel zo'n voortgangsbalkje in BFHQ in het menu, maar waar kan ik zien hoeveel punten ik nog moet zoals jullie het voorgaande pagina's over hadden? :)
www.bf2s.com
www.bf2tracker.com
www.bf2player.com
Zijn er enkele :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Ja.. kan nu geen filmpjes kijken :), maar lijkt me wel bruut ja.. Beetje de mech-tech uithangen!

EDIT: Bedankt voor de sites jongens.

[ Voor 18% gewijzigd door Coltpower op 21-03-2006 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Bosman schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 09:34:

Bijvoor beeld:
BF2 STATS (vind ik één van de beste)
BF2 STATS2

Staan ook links in de ts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Slash500 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 09:16:
[...]

Lijkt me mooier dan bf2 :) alleen erg jammer dat EA de community hun werk niet laten doen om een game door te ontwikkelen d.m.v. maps/mods etc etc...

Als ik het goed heb gezien ook een cloaking device achtig iets die spelers kunnen gebruiken :Y)

//edit: direct linkje naar swf

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 21-03-2006 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

mine 2

Die rode zwembroeken _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 01:53:
[...]

Ben ook bezig met de bf2 editor :) http://bfeditor.org/forum/index.php kende je die al?
gisteren maar eens een kleine tutorial van DICE gevolgt om uberhaupt van scratch te kunnen starten.

Was met bf1942 veel gemakkelijker :P hell met bf1942 heb ik nog 'handmatig' gemapt in notepad, coordinaten van objecten opzoeken en soms 'op de gok' invoeren en hopen dat het op de goede plek kwam in de map, dr was niet beter toen :P

Maar ik moet me eerst nog aanleren hoe alle mogelijkheden nu zijn zoals o.a. de objecten die je tot je beschikking hebt (je mag helaas niets van bf1942 'meenemen' wat eigendom van dice is, alleen wat beschikbaar is via de editor). Nog andere cutom maps downloaden en kijken of er nog leuke truukjes zijn :) Ik ga voor een re-creatie van A Bridge Too Far MMVII ;)
Ja die site ken ik :)
Volg ook eens de singleplayer tutorial op http://kysterama.co.nr/

Ergste van het maken van een map zijn het renderen van de lightmaps (duurt al gauw 2 uurtjes) en het creeeren van de navmeshes (duurt al gauw 4 a 5 uurtjes). Het nadeel van de navmeshes is dat als je je map aanpast dat je opnieuw de navmeshes moet maken, wil je voorkomen dat de map crasht tijdens het spelen.

Mine2: hilarisch. Vooral dat roadrunner gedeelte was wel grappig gedaan :)

[ Voor 5% gewijzigd door OCTheEagle op 21-03-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Slash500 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 09:16:
[...]

Dit is toch een slechte grap?! BF2 is amper af... moet nog van alles aan gedaan worden en ondertussen zijn ze bezig met een opvolger? Amper een jaar later? Sorry maar dat gaat er bij mij niet in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

kw_nl schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:17:
[...]

Dit is toch een slechte grap?! BF2 is amper af... moet nog van alles aan gedaan worden en ondertussen zijn ze bezig met een opvolger? Amper een jaar later? Sorry maar dat gaat er bij mij niet in....
Dice canada maakt de patches voor bf2, dice zweden bouwt nu bf2142 als tussendoortje tot bf3 :)
Vergis je niet, het duurt best nog lang voordat bf2142 uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
DaMorpheus schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:40:
[...]

Dice canada maakt de patches voor bf2, dice zweden bouwt nu bf2142 als tussendoortje tot bf3 :)
Oké, ik las ergens najaar 2006... ik schrok al.
Persoonlijk heb ik niet zoveel met science fiction, ben benieuwd of het aanslaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
OCTheEagle schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:34:
[...]

Ja die site ken ik :)
Volg ook eens de singleplayer tutorial op http://kysterama.co.nr/

Ergste van het maken van een map zijn het renderen van de lightmaps (duurt al gauw 2 uurtjes) en het creeeren van de navmeshes (duurt al gauw 4 a 5 uurtjes). Het nadeel van de navmeshes is dat als je je map aanpast dat je opnieuw de navmeshes moet maken, wil je voorkomen dat de map crasht tijdens het spelen.

Mine2: hilarisch. Vooral dat roadrunner gedeelte was wel grappig gedaan :)
Zal ik doen, heb geen idee hoe moeilijk het is in bf2 de sp erin te stoppen, bf1942 was ingewikkeld (heb er nog een ai editor voor gemaakt omdat de coordinaten anders waren van invoer naar output zeg maar.).

Heb jou map ook ff gespeelt, textureground is niet mooi eerlijk gezegt (texture zelf is te licht van kleur en hij laat bij mij maar 1 texturegroundvierkant per keer zien (ligt aan viewdistance oid, zijn nogal wat mogelijkheden daarvoor om het in te stellen, zal denk ik aan je pc liggen dat het bij jou niet irriteert/niet opvalt) maar singleplayer is best in orde en leuk om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

[...]

\\

Aan de ene kant leuk... nieuw materiaal, aan de andere kant. "ffs stop met dat gemelk, laat het spul maar later komen" bf2 is nog niet op en we komen met wat nieuwe meuk :X

Leuk ook zal zijn.... komt het spel in de herfst uit.. wat gebeurt er. (als eerste gaan ea servers daar naar over) Een geheel speelveld verplaatsing, bam minder mensen spelen bf2. Wordt nog minder populair, mensen gaan 2142 spelen. Community ziet dat, en gaan hun servers ook daarop overgooien. Of denk ik nu weer te doomscenario achtig :+

Dice moet gewoon eens stil zitten, of gewoon rustig 3 jaar over het development van een game doen :+ (probleem dan is dat hij outdated raakt, maar goed)

Overigens vondt ik het wel een vet filmpje hoor daar niet van :+ Verheug me er ook wel op om het te spelen, maar de 2de booster pack kan EA nu in hun **** schuiven :+

Moest ik ff kwijt ;)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:27
Toen een tijdje geleden een zelfde soort filmpje verscheen op internet werd er gezegd dat dit een mod was voor BF2 gemaakt door DICE ofzo, maar dat er niks van terecht gekomen was. Echter blijkt nu dat dit serieus een nieuw deel van de Battlefield reeks wordt.
Ze hebben dus niet stil gezeten bij DICE/EA. Die laatste ruikt geld. Maar ja, het duurt nog wel even voordat het najaar is en wie weet wordt het toch nog uitgesteld tot voorjaar 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

EEn weapon unlock krijg je alleen als je een hogere rang bereikt of ook op andere manieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Moet zeggen dat het filmpje over Battlefield 2142 er goed uitziet, maar vindt dat er een hooh "PlanetSide" gehalte in het filmpje zit, MechWalkers, cloaking, al dat zwevende tuig. Zo gaan de spellen wel heel erg veel op elkaar lijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

Sideshowbobbie schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:18:
Toen een tijdje geleden een zelfde soort filmpje verscheen op internet werd er gezegd dat dit een mod was voor BF2 gemaakt door DICE ofzo, maar dat er niks van terecht gekomen was. Echter blijkt nu dat dit serieus een nieuw deel van de Battlefield reeks wordt.
Ze hebben dus niet stil gezeten bij DICE/EA. Die laatste ruikt geld. Maar ja, het duurt nog wel even voordat het najaar is en wie weet wordt het toch nog uitgesteld tot voorjaar 2007
Gezien de reputatie van EA word het maart 2007 :r

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-05 07:35

BaT

Het nieuwe filmpje ziet er grappig uit ... maar meer de sprong > van BF1942 naar BF:Vietnam, dan als van BF1942 en BF:Vietnam naar die van BF2.... (m.a.w.: idd meer een mod van BF2 zoals vietnam dat dus was voor BF1942). Maar ja; we zullen zien.

Ik zelf had liever gehoopt op een game in stijl van BF2, maar dan met veeeeeeeel meer mensen tegelijkertijd ... 20 jets in de lucht, 30 choppers, 70 tanks en nog enkele honderden soldaten op een groot slachtveld :9~

[ Voor 9% gewijzigd door BaT op 21-03-2006 15:19 ]

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

BaT schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:17:
<larikoek over filmpje>

Ik zelf had liever gehoopt op een game in stijl van BF2, maar dan met veeeeeeeel meer mensen tegelijkertijd ... 20 jets in de lucht, 30 choppers, 70 tanks en nog enkele honderden soldaten op een groot slachtveld :9~
welke pc zou dat nou goed kunnen weergeven
maar is wel erug gaaf hoor(als het zo zou zijn)

[ Voor 29% gewijzigd door DR161 op 21-03-2006 15:54 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62881

Anoniem: 120284 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:07:
mm beware wel in iedergeval :>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

BaT schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:17:
Het nieuwe filmpje ziet er grappig uit ... maar meer de sprong > van BF1942 naar BF:Vietnam, dan als van BF1942 en BF:Vietnam naar die van BF2.... (m.a.w.: idd meer een mod van BF2 zoals vietnam dat dus was voor BF1942). Maar ja; we zullen zien.

Of meer de richting van Flashpoint 2 op...dát zijn pas grote slachtvelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap

Nap

Hah, EA en Dice denken dat ze geniaal bezig zijn met BF: 2142, maar volgens mij maken ze hier een grote fout: Niets is meer herkenbaar! Ik heb echt geen zin om in fakerobots met fakewapens in een enorme fake-omgeving te spelen. BF2 is net zo leuk omdat de strijd US<->Midden-Oosten zo actueel is.
Ik HAAT al die ruimte-achtige nep-omgevingen en hoop ook dat het enorm zal floppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Lijkt me niets, zo'n futuristisch spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
Het concept trekt mij ook totaal niet, hou niet zo van sci-fi. Vraag me af of het publiek hier op zit te w8en.

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
bertenernie schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:06:
Hah, EA en Dice denken dat ze geniaal bezig zijn met BF: 2142, maar volgens mij maken ze hier een grote fout: Niets is meer herkenbaar! Ik heb echt geen zin om in fakerobots met fakewapens in een enorme fake-omgeving te spelen. BF2 is net zo leuk omdat de strijd US<->Midden-Oosten zo actueel is.
Ik HAAT al die ruimte-achtige nep-omgevingen en hoop ook dat het enorm zal floppen!
Ik denk ook dat het gaat floppen, SF setting spreekt niet iedereen aan.
Maar het grootste probleem is denk ik Quake Wars.
Dat wordt volgens mij de BF killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik heb EuroForce gekocht en gedownload. Installatie is voltooid en er staat "Play Now" in de downloader. Als ik het spel opstart via die weg komen er geen foutmeldingen voorbij, maar wanneer ik probeer op een server te komen met een Euro Force map krijg ik de melding dat Euro Force niet geinstalleerd is? Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Opnieuw installeren heeft geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Quake wars spreekt mij wel weer aan.. ondanks de fut. setting.

Veel potentieëel die game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ja maar quake wars komt nog uit de tijd dat een online game revolutionair was. Heel veel mensen gaan deze game spelen omdat ze quake 2 en quake 3 (arena) ook gespeeld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62881

Al dat gezeik over 2142 ( of zoiets ) ik ben er blij mee is weer eens wat anders en ziet er erg vet uit tevens was mechwarrior een van mijn favo's laat maar komen dice .... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugsBunny1942
  • Laatst online: 11-01-2024
Battlefield 1942 vind ik nog steeds gaaf, de add-on Road to Rome ook, add-on Secret Weapons valt mij tegen. Battlefield Vietnam is leuk. Battlefield 2 dwingt mij om mijn hardware te upgraden of te vernieuwen. Special Forces valt mij tegen, evenals de vele grote patches. De constructie om EuroForce te downloaden bevalt mij niet, ik wil gewoon een CD of DVD. Een evt futuristische opvolger van Battlefield door EA ga ik dan ook niet kopen.
Back naar basic, back naar BF1942.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap

Nap

Met jouw pc kan je BF2 toch heel aardig spelen, of niet?
ik heb nagenoeg hetzelfde!

[ Voor 26% gewijzigd door Nap op 21-03-2006 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
[...]

hmm half jaartje vind ik niet zo lang en bf3 waar haal jij je aantoonbare bronnen eigenlijk vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Bram77 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:02:
Ik heb EuroForce gekocht en gedownload. Installatie is voltooid en er staat "Play Now" in de downloader. Als ik het spel opstart via die weg komen er geen foutmeldingen voorbij, maar wanneer ik probeer op een server te komen met een Euro Force map krijg ik de melding dat Euro Force niet geinstalleerd is? Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Opnieuw installeren heeft geen effect.
wssl dat je gamespy account niet hetzelfde is als je gebruikelijke log-in naam voor BF2 ??

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Community Update - 3/21/06

Hi BF fans,

Today we have some really big news to share with you. The more sniper-eyed of you out there will probably already know, but we're currently hard at work developing "Battlefield 2142", which is scheduled for release this Autumn (herfst 2006 dus). As you'll have guessed, this is a departure for the BF series as we're going into the future - something that a lot of you wanted to see happen in the BF universe. We're creating a ton of cool features that you won't have seen in any BF before, including cloaking devices, mines that follow you, awesome new rifles, guns and grenades, and of course, MECHS! We're developing this here in DICE Stockholm while the DICE Canada studio will be hard at work on a 1.3 update for Battlefield 2, as well as the Armoured Fury Booster Pack.

There'll be an "official" press release later on this week but we know that you guys need to know first. Stay tuned and we'll keep you posted on how 2142 is coming along.

The BF2142 Team

P.S. Snoken - vi har sett fram emot Mine 2 och kan lugnt säga att vi inte blev besvikna!
Ga er vanuit dat het zweeds is en vertaalt via http://www.systranbox.com/systran/box: we have seen forward towards Mine 2 and can lugnt say that we did not become disappointed!

Bron: http://www.ea.com/officia...rc=communityupdate_032106

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
En die official press release komt precies op 1 april?

Ik zie het niet zitten dat BF2142.

Btw, vind het vreemd dat die official trailer niet op de BF2 site wordt gezet... Ik hoop dat het gewoon een mod is voor BF2.. niet een compleet nieuwe game. Want ik lees nergens dat het compleet nieuwe game wordt.

[ Voor 55% gewijzigd door Hidde op 21-03-2006 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
Hidde schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 21:27:
En die official press release komt precies op 1 april?
De 1e maken ze bekend dat iedereen in de 1 april grap van ea is getrapt ;)

Ik ga amoured fury wel halen denk ik, aangezien het meer steden en infantry maps worden. Althans dat had ik vernomen.

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik wel :) heb altijd al een hekel gehad aan Desert Combat voor bf1942 en bf2 is ook niet mijn ding t.o.v. van bf1942. Ik houd niet zo van de tegenwoordige setting. Sci-fi setting klinkt wel weer interesant :) hopelijk nu ook weer allemachtig grote bestuurbure vehicles zoals in bf1942 de boten bijv. waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:27
Hm, ik denk dus ook dat het gewoon een zieke 1 april grap is, aangezien dat filmpje ook al een tijdje rondzwerft. Ze denken zeker dat ze leuk bezig zijn bij EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
ROFLASTC schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 21:06:
[...]

wssl dat je gamespy account niet hetzelfde is als je gebruikelijke log-in naam voor BF2 ??
Dat klopt. Houd dit in dat ik een nieuwe gamespy account moet aanmaken met exact de zelfde gebruikersnaam als ik in BF2 gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man on Fiya
  • Laatst online: 02-01-2018
Zeg mensen,

Dit kan als een hele rare vraag overkomen maar:
Soms heb ik het idee dat als ik bij de MEC zit en er iets wordt gezegd van need a medic/ammo zo'n gast "hasdela de hasdela de fimo klei"

Volgens mij ben ik de enige die er fimo klei in hoort maar dat vond ik vrij komisch :Y) :9

[ Voor 10% gewijzigd door Man on Fiya op 21-03-2006 22:36 ]

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugsBunny1942
  • Laatst online: 11-01-2024
Heb toch Euro Force gedownload en betaald middels Click&Buy. De installatie van EF is geslaagd, zie in BF2 de drie nieuwe mappen. Krijg echter bij aankiezen hiervan in SinglePlay en Multiplay een foutmelding dat ik BF2 boosterpack EF moet installeren. Krijg nou wat? Wat doe ik fout? Moet ik evt patches 1.2 en 1.21 opnieuw draaien? :( :(
StomStom, ik was te vlug met dit bericht. Had de eerdere oplossing gemist.
1. Via www.ea.com inloggen met je EA-account
2. My account - Download Info - Change Gamespy account in juiste BF2 username (was niet gelijk)
Werkt. (Men-ó-men, waarom zo moeilijk EA?) :) :)

[ Voor 30% gewijzigd door BugsBunny1942 op 21-03-2006 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Vandaag op een us sf server ... schrik ik me rot als ik plots nederlands op de chat zie passeren ... 2 typen waren aan het afspreken om elkaar een aantal keer te knifen teneinde de badge te behalen.

nick 1 : groenplaats
nick 2 : Zzekiller

Heb de eerste gans de map gevolgd, telkens z'n vriendje langskwam legde ik die omver :) Toen ik wou wegkomen volgde ik hem gewoon op mijn quad tot het hem teveel werd en hij me tk. Ze spraken af op een andere plaats en ja hoor, ook daar stond ik hen op te wachten :D Na dit rondje hebben ze de map verlaten. Zzekiller heeft vandaag zijn basic knife gehaald, toeval ?

grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik vraag me af waarom er geen battlefield word gemaakt gebaseerd op de 1e wereldoorlog.

Lijkt me persoonlijk helemaal te gek om
- in de oude tanks over loopgraven te crossen
- diezelfde tanks met een speciaal 14mm geweer (echt bestaan!) kapot te knallen :)
- met Fokkers luchtgevechten houden
- gifgas aanvalletje als commander te plannen ;)
- westfront, oostfront en een mapje slag om Gallipoli (waar de engelsen in de pan werden gehakt door de Turken)

toevallig iemand van EA die dit forum volgt en denkt: hé da's een idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-06 23:03

djidee

Mr. Slungel

Sideshowbobbie schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:17:
Hm, ik denk dus ook dat het gewoon een zieke 1 april grap is, aangezien dat filmpje ook al een tijdje rondzwerft. Ze denken zeker dat ze leuk bezig zijn bij EA
Maar kennen ze ook 1 april in het buitenland?? 8)7 |:(

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 30-05 19:54
bogaards schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:00:
Ik vraag me af waarom er geen battlefield word gemaakt gebaseerd op de 1e wereldoorlog.

- diezelfde tanks met een speciaal 14mm geweer (echt bestaan!) kapot te knallen :)
- westfront, oostfront en een mapje slag om Gallipoli (waar de engelsen in de pan werden gehakt door de Turken)

Te kleine doelgroep.. Zou mij persoonlijk geen bal aan lijken.. Echter, als je een groepje bij elkaar kan vinden die design/codeer skills heeft, zou je een MOD kunnen maken voor BF2 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

bogaards schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:00:

Dat is er al: Codename: Eagle, gemaakt door developers die later door Dice zijn overgekocht, speelde zich af in een alternatief universum ergens rond de Eerste Wereldoorlog.

Ondanks de ouderdom van het spel en de nodige bugs (blijkbaar kunnen ze daar niet anders), vind ik het tien keer leuker dan beide Battlefields bijelkaar. Het is veel meer arcade, waardoor iedereen op de grappigste manier doodgaat en je ook met granaten of een vlammenwerper een tank kan verslaan. En met dubbeldekkers heb je ten minste nog tijd om rustig op die zeppelin te mikken :P

Er is ook een Battlefield 2 mod van, maar ik heb hem nooit getest en heb geen idee of het uberhaupt werkt.

BF2142 komt bij mij meer over als een mod. Tenzij er echt vernieuwende dingen in zitten ipv slechts een futuristische setting, dan hoop ik dat 'de massa' eindelijk een keer nee gaat zeggen tegen dit soort uitmelkpraktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Bram77 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:20:
[...]

gamespy account moet aanmaken met exact de zelfde gebruikersnaam als ik in BF2 gebruik?
Yes sir indeed

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
djidee schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:05:
[...]
April's Fool Day, maar zeker kennen ze dat! Je dacht dat het een Nederlandse vinding was?!? 8)7 |:(
The first of April is recognized as a day of pranks not only in the United States, but also in France, Germany, and Great Britain. In India, the feast of Huli occurs in March. The final day of Huli is March 31, and is traditionally celebrated by acts of mischief. In France, a fool is sometimes called a "poisson d'Avril" (April fish). In Scotland, a fool is called an "April gowk" or "April cuckoo".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Sideshowbobbie schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:17:
Lol, en daarom staat de game al in diverse gamebladen en heb ik gisteren meer info ontvangen over releaseperiodes en gameplay 8)7
Als dit een grap is, is het de moeder aller grappen B) :'(
PS: even nadenken: quake wars komt in de herfst uit, battlefield 2142 is daar gewoon last minute in gezet om quake wars tegen te gaan en de bf2 franchise een boost te geven :)
En wat moeten ze nog developen? Alleen wat textures, de engine is namelijk helemaal af (bf2 engine). Maarja, kan je natuurlijk ook van quake wars zeggen, dat is gewoon een gepimpte doom3 engine (verbeterde multiplayer support voor 32 vs 32, voip, etc).

[ Voor 35% gewijzigd door Stewie! op 22-03-2006 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

DaMorpheus schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 00:36:
[...]

Lol, en daarom staat de game al in diverse gamebladen en heb ik gisteren meer info ontvangen over releaseperiodes en gameplay 8)7
Als dit een grap is, is het de moeder aller grappen B) :'(
PS: even nadenken: quake wars komt in de herfst uit, battlefield 2142 is daar gewoon last minute in gezet om quake wars tegen te gaan en de bf2 franchise een boost te geven :)
En wat moeten ze nog developen? Alleen wat textures, de engine is namelijk helemaal af (bf2 engine). Maarja, kan je natuurlijk ook van quake wars zeggen, dat is gewoon een gepimpte doom3 engine (verbeterde multiplayer support voor 32 vs 32, voip, etc).
Het komt inderdaad over als een soort last-minute slag om een iets tegenover quake-wars te zetten.
Om eerlijk te zijn ben ik BF2 behoorlijk zat, en ben ik toe aan een flinke "breath of fresh air".
Hopelijk is quake wars fris genoeg. Het heeft in ieder geval genoeg potentie in die richting.

En om eindelijk weer eens de "bad guy" te kunnen spelen..
Class: Strogg gladiator. mwuhahahaha. ....er.... ahum :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

djidee schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:05:
[...]

April's foolday toch

pssst geld kopen?

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1) Problemen op een server? Ga klagen bij de desbetreffende admin of op de hoster zijn fora indien daar een plek voor ingeruimd is.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.

4) Geen kritiek op andere mensen die in dit topic posten. Als je iets tegen iemand wilt zeggen, stuur hem/haar dan een mailtje. Niemand is namelijk geinteresseerd in jouw mening over persoon X in het midden van een nuttige discussie.