[PC] Battlefield 2 - Deel XXXII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.995 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Volgens mij zitten we hier _niet_ in de HK ;)

[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 13-03-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:47

marapuru

db.

gyedema schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:29:
[...]

Nou.... ik vind als piloot het anders ook rete irri dat ik een gunner meeneem, die enkel weet hoe de gun werkt, en dan ook nog met de neus op de nmi gedrukt moet worden voordat ie gaat schieten... manoman wat wordt ik dan gaar... Maar zelden dat je de mzl hebt, dat er iemand instapt en hupsakee met de missile gelijk een choppertje uit de lucht plukt en hoppa met de gun efkes wat wandelende meneertjes omlegt en knal met de volgende missile even een tankje meepakt. Heerlijk is dat, als iemand dat goed kan, maar die trefkans is zo miniem.. ([ace modus] ja, als ik mezelf als gunner meeneem.. [/ace modus] :+
Ik ga eigenlijk altijd helemaal zelf vliegen :P
Heb liever zelf de controle over mijn helikoptertje, gunnen doe ik door mijn heli in een strafe te gooien rond een vlag en snel te switchen naar de gunner positie. Beetje schieten op de spawns en weer terugswitchen naar de pilotseat, af en toe een raketje op een enemy heli/plane/tank/jeep/AA voor de defence en weer verder met de switch :)

Ik red mezelf wel zonder vaste gunner die geen tegenstanders ziet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:47
mrmali schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:30:
[...]

Heb liever zelf de controle over mijn helikoptertje, gunnen doe ik door mijn heli in een strafe te gooien rond een vlag en snel te switchen naar de gunner positie. Beetje schieten op de spawns en weer terugswitchen naar de pilotseat, af en toe een raketje op een enemy heli/plane/tank/jeep/AA voor de defence en weer verder met de switch :)

tuurlijk :|

heli begint meteen te tollen als je switcht :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

maxoss schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:36:
[...]

tuurlijk :|

heli begint meteen te tollen als je switcht :Y)
Dan moet jij blijkbaar leren vliegen in de helikopters in BF2 :)
Als je je heli stilhangt boven een target, tja dan begint ie te tollen. Maar zet je heli in een zijwaartse "strafe" beweging en je hebt 4-5 seconden de tijd om te raggen met je gun :). Dus hij gaat wel tollen idd, maar als jij snel bent met aimen met die gun maai je er makkelijk een vlag mee clear :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Ik kwam gister trouwens een vage bug tegen.
Al tijden vond ik m'n muis vaag reageren met BF2.
Na wat dingen getest te hebben, blijkt gewoon dat een sens onder de 0.4 dit probleem geeft.
Ik speelde namelijk met 0.3, nu op 0.4.

Het probleem was dat de crosshair niet of nauwelijks bewoog als ik hele kleine bewegingen met de muis maakte.

Dus mensen met een BF2 sensitivity van 0.3 of lager even opletten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien handig om even te vermelden wat voor muis je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
mrmali schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:30:
[...]

lijkt me niet echt de meest effectieve manier, beter gewoon met je raketjes schieten dan, lijkt me wat effectiever of je moet de mec heli hebben. Zie vaak in clanwars dat er 1 persoon in de heli zit die tv guided schiet, helaas is die easy targer als die tolt en zijn daboyz erg lastig raken at full strafe. geeft altijd een goed gevoel de tv guided ontwijken en hem 2 meter naast je langs zien vliegen :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

evilpin0 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:16:
[...]

lijkt me niet echt de meest effectieve manier, beter gewoon met je raketjes schieten dan, lijkt me wat effectiever of je moet de mec heli hebben. Zie vaak in clanwars dat er 1 persoon in de heli zit die tv guided schiet, helaas is die easy targer als die tolt en zijn daboyz erg lastig raken at full strafe. geeft altijd een goed gevoel de tv guided ontwijken en hem 2 meter naast je langs zien vliegen :)
Waarom zou je je druk maken als je tolt als je de heli van de tegenpartij down hebt en hem continu down kan houden met artil/tvguided? En strafen is idd de beste manier om die tv's te dodgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
mrmali schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:21:
[...]

Waarom zou je je druk maken als je tolt als je de heli van de tegenpartij down hebt en hem continu down kan houden met artil/tvguided? En strafen is idd de beste manier om die tv's te dodgen :)
omdat je met tv guided nerf redelijk dichtbij moet zijn en de tegenstander je dan locked met aa, of met jeepjes beschiet, alhoewel ik zelden mijn clanmates in aa zie of sneaky opgestelde jeepjes, doet de tegenstander dit helaas wel meestal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

evilpin0 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:35:
[...]

omdat je met tv guided nerf redelijk dichtbij moet zijn en de tegenstander je dan locked met aa, of met jeepjes beschiet, alhoewel ik zelden mijn clanmates in aa zie of sneaky opgestelde jeepjes, doet de tegenstander dit helaas wel meestal :(
De afstand die je met een TVguided kan overbruggen is ongeveer anderhalf keer zo lang als de afstand die overbrugd moet worden voordat een stationary AA je kan locken :)
En tja teammates die niet meewerken dat probleem ken ik, maargoed dan gebruik je je TV maar ff op hun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:39
Ik speel graag gunner, maar mijn probleem blijft het te laat zien van de tegestander. Kan dat aan je videokaart liggen?
Gebruik daarin tegen wel vaak de TV guided, al zijn ze niet echt wentbaar...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
kw_nl schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:13:
Ik speel graag gunner, maar mijn probleem blijft het te laat zien van de tegestander. Kan dat aan je videokaart liggen?
Gebruik daarin tegen wel vaak de TV guided, al zijn ze niet echt wentbaar...
zet geometry op high

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Verkomt dat ook dat het terein heel laat opkomt? Ik heb dat heel erg, hele berge die spontaan opkomen, terwijl distance viewe op 100% staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 06:41
RetepV schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:02:
[...]

Laat me raden. Al je video settings zijn weer terug gezet naar 'medium'. Want dat was bij mij ook zo :). Ik heb een GF 6600GT met een Athlon XP 2600, en dan zijn medium settings toch net even te hoog.
Ik draai medium op een 9600Pro... 8)7 Met een AMD Athlon64 3500+ dat wel, maar toch... Mijn broer draait op een 6600GT ook gewoon medium hoor...

(bij mij draait het overigens ook goed)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Ik draai op high (geen aa en tf) met een x700 mobility @ 1024x768, lijkt mij sterk dat een 6600gt dan niet @high kan draaien.

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Elk systeem is weer anders, dus je kunt geen directe conclusie trekken als je enkel de grafische kaart weet... Misschien draait die persoon op de achtergrond wel Photoshop of is ie ondertussen zn schijf wel aan het defragmenteren. Misschien heeft ie geen aparte geluidskaart, misschien misschien misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe scoor je puntjes als commander?
Want je krijgt geen punten voor kills toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:12:
Misschien handig om even te vermelden wat voor muis je hebt.
Een MX518, maar ik denk niet dat dat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Hoe scoor je puntjes als commander?
Want je krijgt geen punten voor kills toch?
Check hier es :)

http://wiki.bf2s.com/stats/scoring-system

Beetje onderaan de pagina

[ Voor 33% gewijzigd door gertjanvdheuvel op 13-03-2006 15:15 ]

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
OMG, die nemesis_madmax staat al op nummer vijf van BF2 :X
Hij gaat zekers weten voor nummer één!

[Nederland-gevoel]
Go madmax!
[/Nederland-gevoel]

[ Voor 22% gewijzigd door Mr. Bondt op 13-03-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Mr. Bondt schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:17:
OMG, die nemesis_madmax staat al op nummer vijf van BF2 :X
Hij gaat zekers weten voor nummer één!

[Nederland-gevoel]
Go madmax!
[/Nederland-gevoel]
Volgens mij kwam ik die tjappoo gister tegen op een public (KWA volgens mij). Hij ligt alleen maar te campen met die PKM en anders is ie met een G36e aan het nooben... Nee daar ben ik trots op :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
mrmali schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:25:
[...]

Volgens mij kwam ik die tjappoo gister tegen op een public (KWA volgens mij). Hij ligt alleen maar te campen met die PKM en anders is ie met een G36e aan het nooben... Nee daar ben ik trots op :O
Wat had je dan verwacht? Een superman die iedereen en alles supersnel afknalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
mrmali schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:25:
[...]

Ik weet het van die PKM, en heb het zelf ook gevoeld...

Don't push my button :{

Mja, met die twee guns is het spel eigenlijk wat aan de makkelijke kant, maar aan de andere kant zie je ook gelijk mensen die goed zijn; ze zijn erg goed met die guns :)

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 13-03-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Laatst online: 07:33
Tja, als ik min. 8 uur op een dag battlefield ga spelen en dan kom ik ook wel hoog in de ranking (had ik dan wel vanaf de release moeten doen)
Een beetje campen met de PKM is tegenwoordig niet meer moeilijk, dat ding is een friggin' sniper rifle geworden en de g36 kan er ook wel wat van. Nou, doe dat een hoop uurtjes op een dag en wedden dat je er zo honderden punten bijhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Sideshowbobbie schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:34:
Tja, als ik min. 8 uur op een dag battlefield ga spelen en dan kom ik ook wel hoog in de ranking (had ik dan wel vanaf de release moeten doen)
Een beetje campen met de PKM is tegenwoordig niet meer moeilijk, dat ding is een friggin' sniper rifle geworden en de g36 kan er ook wel wat van. Nou, doe dat een hoop uurtjes op een dag en wedden dat je er zo honderden punten bijhaalt.
Ik heb ook een keer geprobeerd om een hele dag te Battlefielden.
Nou, dat valt zwaar tegen; 's ochtends gaat goed, 's avonds ook, maar in de middag heb ik echt moeite om lekker te killen :/
Ik heb dit meerdere keren ook geprobeerd, vind ik wel vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://static.bf2s.com/game-images/awards/ubar/2191608.png Yeah :P
snap alleen niet hoe ik het gekregen heb :+
IAR: A K:D ratio of 1:4 with a minimum of 5 kills/20 deaths
IAR is toch toch 1 speelronde? volgens mij is het een bug dat ik hem gekregen heb, heb nog niet aan de requirements voldoen namelijk (KDR misschien wel maar nog nooit 20x dood in 1 speelronde). Als IAR is zolang dezelfde map wordt gespeelt (zonder reload) kan het weleens mogelijk zijn :P

//edit: als je een beetje een goed team hebt is het als commander lekker makkelijk punten scoren btw :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:36:
[...]

Ik heb ook een keer geprobeerd om een hele dag te Battlefielden.
Nou, dat valt zwaar tegen; 's ochtends gaat goed, 's avonds ook, maar in de middag heb ik echt moeite om lekker te killen :/
Ik heb dit meerdere keren ook geprobeerd, vind ik wel vreemd...
Nooit last van stollend bloed in je benen? >:)

Ik scoor 's middags ook vaak niet. Dan ben ik gewoon teveel bezig met adminnen. Het valt me ook op dat 's middags het teamwork érg ver te zoeken is. 's avonds gaat het soms nog wel.

Inderdaad, de PKM is veeel te sterk sinds de 1.20 patch.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

gyedema schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:29:
[...]

Nou.... ik vind als piloot het anders ook rete irri dat ik een gunner meeneem, die enkel weet hoe de gun werkt, en dan ook nog met de neus op de nmi gedrukt moet worden voordat ie gaat schieten... manoman wat wordt ik dan gaar... Maar zelden dat je de mzl hebt, dat er iemand instapt en hupsakee met de missile gelijk een choppertje uit de lucht plukt en hoppa met de gun efkes wat wandelende meneertjes omlegt en knal met de volgende missile even een tankje meepakt. Heerlijk is dat, als iemand dat goed kan, maar die trefkans is zo miniem.. ([ace modus] ja, als ik mezelf als gunner meeneem.. [/ace modus] :+
1. Ik heb je echt al lang niet meer gezien op DJM. :|
2. Als je weer langskomt, kom dan ook eens een keer op Teamspeak. Het is zoveel makkelijker als je verbale communicatie hebt met je piloot/gunner! Hoef je iig niet meer als Remi in de chopper te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Hey, wat lees ik daar:

"The team kill punish system is there to aid in your removal from the server. Not to take your points away. If you team kill you will get -4 minimum regardless of weather you are punished or not. Each punish will count towards the maximum number that each player is alotted before they are kicked/banned."

Hoef ik me dus niet zo te ergeren aan dat domme gepunish van n00bs, zolang ik niet de server-instelling haal met TK's (dat is me 1 keer gebeurt :o )

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 05:30

MadMan

What the....

Iemand hier interesse in een minimod? Je kunt dan ALLEEN IN SP alle nieuwe wapens van de euro mod gebruiken. Ik kan hem wel online zetten maar dan blijft hij er niet lang op staan want ik heb niet meer zoveel plaats op mijn servert.

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 20:08

jefjef

learning by doing

MadMan schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:31:
Iemand hier interesse in een minimod? Je kunt dan ALLEEN IN SP alle nieuwe wapens van de euro mod gebruiken. Ik kan hem wel online zetten maar dan blijft hij er niet lang op staan want ik heb niet meer zoveel plaats op mijn servert.
Ja zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:09:
Hey, wat lees ik daar:

"The team kill punish system is there to aid in your removal from the server. Not to take your points away. If you team kill you will get -4 minimum regardless of weather you are punished or not. Each punish will count towards the maximum number that each player is alotted before they are kicked/banned."

Hoef ik me dus niet zo te ergeren aan dat domme gepunish van n00bs, zolang ik niet de server-instelling haal met TK's (dat is me 1 keer gebeurt :o )
ja duh... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Nou, euh, ik wist dat dus nog niet :D
Ik dacht dat je alleen -4 kreeg bij een gepunishte TK, anders alleen -1 of -2.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:32:
[...]

Nooit last van stollend bloed in je benen? >:)

Ik scoor 's middags ook vaak niet. Dan ben ik gewoon teveel bezig met adminnen. Het valt me ook op dat 's middags het teamwork érg ver te zoeken is. 's avonds gaat het soms nog wel.

Inderdaad, de PKM is veeel te sterk sinds de 1.20 patch.
Het is mij gelukt s'ochtends 6 uur tot s'avonds 2 uur te BF2'en
toen begon mijn moeder het wel raar te vinden dat ik de hele tijd boven was (vakantie hé)
en ja ik ben 3 keer wezen eten en de rest was chips en cola.

}) VEEL SUCSES })

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
MadMan schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:31:
Die is er al... een paar posts terug heb ik hier een link voor gegeven ;)
Je kan alle unlocks gebruiken in single-player, dus ook SF en EF.

De Euroforce wapens vind ik eingenlijk vrij brak.
Alleen de HK21 vind ik wel stoer met z'n 200 kogels :D

Deze dus http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=56694

[ Voor 13% gewijzigd door Redje op 13-03-2006 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Dus... dat wil zeggen... dat de EF wapens over een tijdje te unlocken zijn in de normal BF als je euro force hebt :D???? (Zoals bij SF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
yo,

Ik heb net Special Forces gekocht, maar ik krijg'm niet werkend online. Telkens krijg ik een melding dat ik naar de meest huidige versie moet.

De volgordes die ik gehad heb zijn:

BF2 -> 1.2 -> SF -> 1.2 naar 1.21 incemental.
BF2-> 1.2 -> SF -> 1.21 full.

moet ik nu SF de-installeren, Bf2 naar 1.21 en dan SF en dan weer 1.21 full ??

Wel uberschraal dit ge-etter. :O

En nog iets.

ff klagen hoor. Ik ben nu tot de 6000 en had eigenlijk wel verwacht dat wanneer ik SF geinstalleerd had ik nog wat unlocks zou krijgen, aangezien mensen die SF hebben 2 unlocks per keer krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Frenzy_LS op 13-03-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan
  • Laatst online: 22-08 05:30

MadMan

What the....

Redje schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:22:
[...]

Die is er al... een paar posts terug heb ik hier een link voor gegeven ;)
Je kan alle unlocks gebruiken in single-player, dus ook SF en EF.

De Euroforce wapens vind ik eingenlijk vrij brak.
Alleen de HK21 vind ik wel stoer met z'n 200 kogels :D

Deze dus http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=56694
Oh ok dan ben ik gewoon een beetje scheel :P
Maargoed spaar ik tenminste weer wat ruimte..

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Frenzy_LS schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:38:
yo,

Ik heb net Special Forces gekocht, maar ik krijg'm niet werkend online. Telkens krijg ik een melding dat ik naar de meest huidige versie moet.

De volgordes die ik gehad heb zijn:

BF2 -> 1.2 -> SF -> 1.2 naar 1.21 incemental.
BF2-> 1.2 -> SF -> 1.21 full.

moet ik nu SF de-installeren, Bf2 naar 1.21 en dan SF en dan weer 1.21 full ??

Wel uberschraal dit ge-etter. :O

En nog iets.

ff klagen hoor. Ik ben nu tot de 6000 en had eigenlijk wel verwacht dat wanneer ik SF geinstalleerd had ik nog wat unlocks zou krijgen, aangezien mensen die SF hebben 2 unlocks per keer krijgen.
Volgens mij:

BF2 -> SF -> 1.21 Full

Je krijgt pas een SF unlock als je enkele minuten SF hebt gespeeld, alleen installeren is niet voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Redje schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:44:
[...]

Volgens mij:

BF2 -> SF -> 1.21 Full

Je krijgt pas een SF unlock als je enkele minuten SF hebt gespeeld, alleen installeren is niet voldoende.
Dus ik moet alles van m'n PC jassen en dan "schoon" beginnen ?! :/

Liever wat bevestiging, voordat ik dit doe, ff geen zin in :P
(ook opnieuw m'n key layout invoeren etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Laatst online: 07:33
Neeeeeeee,

Ik heb m'n Purple Heart gehaald vandaag :'( |:(
Na 3 maanden weer eens SF uit de kast gehaald om maar eens een potje Warlord te spelen, wat dus uiterst k*t ging. Sowieso had m'n pc het behoorlijk moeilijk met SF (één van de redenen waarom ik het niet meer speel) en ik ken de mappen nog niet behoorlijk goed, dus ja dat resulteert in een slechte score en precies 5 kills en 20 deaths. Ik voel me nu zo'n n00b :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
LOL net ff bom laten vallen @ clean sweep wat resulteerde in:

90 kills en 3 deaths

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dus het potje was waar ik bijna m'n Purple Heart haalde:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk sergeant geworden, werd eens tijd. op naar de 200k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:54

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

maxoss schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:04:
LOL net ff bom laten vallen @ clean sweep wat resulteerde in:

90 kills en 3 deaths

:7
Dat was dan zeker zo'n atoombom geval?

En wat die Purple Hart betreft, is in het echt toch een respectabele medaille. Las van de week een stukje in de krant over Amerika's beroemdste oud strijder en die heeft naast 2 zilveren en 2 bronzen plakken ook 2 Purple Harts... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
bvk schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:38:
[...]
En wat die Purple Hart betreft, is in het echt toch een respectabele medaille. Las van de week een stukje in de krant over Amerika's beroemdste oud strijder en die heeft naast 2 zilveren en 2 bronzen plakken ook 2 Purple Harts... ;)
Straffe kerel, zo 2 keer 4 keer meer doodgaan dan er neerschieten!! En der dan nog levend uitkomen..

hmm, klinkt vreemd :X :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de complete euroforce installer is al gelekt op de nieuwegroepen. tis gewoon de official installer die je krijgt via de ea downloader ofzo volgens de nfo, ga hem ook niet probeberen want voor die 10 euri zal het ook aan me kont roesten, heb tot nu toe alle battlefields orgineel dus deze kan er ook nog wel bij voor 10 euri.

en voor het purple heart gebeuren.
dit is de official info van de us waarvoor je hem zou krijgenin het echt :P
http://en.wikipedia.org/wiki/Purple_Heart

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/51/Purple_heart.jpg

examples of enemy-related injuries which clearly justify award of the Purple Heart are as follows:

(a) Injury caused by enemy bullet, shrapnel, or other projectile created by enemy action.

(b) Injury caused by enemy placed mine or trap.

(c) Injury caused by enemy released chemical, biological, or nuclear agent.

(d) Injury caused by vehicle or aircraft accident resulting from enemy fire.

(e) Concussion injuries caused as a result of enemy generated explosions.

of te wel raak gewond en je hebt er al een binnen. dus die geezer met 2 is dus 2x voor ze klootjes gepakt door vijandig vuur :+
dan zou je in BF2 bij elk kogel die je kopt al een moeten krijgen B)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:54

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Blacksnak schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:43:
[...]

Straffe kerel, zo 2 keer 4 keer meer doodgaan dan er neerschieten!! En der dan nog levend uitkomen..

hmm, klinkt vreemd :X :? 8)7
Tsja, het was de Telegraaf hé :P Nee, de Purple Hart staat voor getoonde moed tegen een grote overmacht, waarbij je zwaargewond raakt geloof ik.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
bvk schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:48:
[...]

Tsja, het was de Telegraaf hé :P Nee, de Purple Hart staat voor getoonde moed tegen een grote overmacht, waarbij je zwaargewond raakt geloof ik.
Klopt volgens mij wel ja, ik weet iig dat die dingen in/na WOII in flinke hoeveelheden zijn uitgereikt aan gewonden/overlevenden.

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Purple Heart in het echt is er als je ass zwaar gekickt is en je het toch overleeft voor het vaderland. M.a.w. je hebt ubergeluk gehad, hier is je beloning en stimulans om snel weer op te knappen en terug te gaan naar de field of battle!! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

Wie o wie kan me wat tips geven met betrekking tot het manouvreren naar enemies in een heli?
Het normaal vliegen gaat best aardig, maar als ik draai, en neus dus omhoog gooi, kom ik altijd zo irritant hoog uit :X. Mr. Bondt werd het geloof ik al zat rond een uur of 8 :P. Het gunnen gaat me verder prima af zeker met de tv missiles, (dat kan bondt ook weer beamen, had je mooi 2 keer :P). Ook gebeurt het vaak dat ik dan omlaag vlieg, om een tank proberen neer te halen, mis ik de tank, en boor ik mezelf de grond in. Wat doe ik fout? :?

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
Frenzy_LS schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:55:
[...]

Dus ik moet alles van m'n PC jassen en dan "schoon" beginnen ?! :/

Liever wat bevestiging, voordat ik dit doe, ff geen zin in :P
(ook opnieuw m'n key layout invoeren etc)
Dit is al behoorlijk vaak langsgekomen in zowel de grote BF2 topics als de losse problemen topics in SPV ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Huig schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:56:
Wie o wie kan me wat tips geven met betrekking tot het manouvreren naar enemies in een heli?
Het normaal vliegen gaat best aardig, maar als ik draai, en neus dus omhoog gooi, kom ik altijd zo irritant hoog uit :X. Mr. Bondt werd het geloof ik al zat rond een uur of 8 :P. Het gunnen gaat me verder prima af zeker met de tv missiles, (dat kan bondt ook weer beamen, had je mooi 2 keer :P). Ook gebeurt het vaak dat ik dan omlaag vlieg, om een tank proberen neer te halen, mis ik de tank, en boor ik mezelf de grond in. Wat doe ik fout? :?
Vliegphysics in BF komen globaal redelijk overeen met de werkelijkheid (turbelentie bijv. niet meegetelt :P ), een Flight Simulator spelen (mijn toen nutteloze vlieguren waren uiteindelijk niet voor niks :P ) of wat basics leren van een vliegmanual hoe heli's/vliegtuigen reageren in verschillende condities zal je skill wel helpen. BF is niet realistisch in vergelijking met bv Flight Simulator maar het komt redelijk overheen hoe het bijv. reageert op de wind/stuwkracht etc.

Wat ik eerst probeer met vliegtuig en/of heli is dat de neus wijst in tegengestelde richting van de kant waarin je wilt vliegen (ziet er vanaf de grond wel leuk uit btw, in werkelijkheid zal het moeilijk kunnen geloof ik), dan heb ik zelf al een aardig idee hoe het e.e.a. werkt :) (doe ik ook om de gevoeligheid van mijn joystick in te stellen btw)

ow ja: in real life bestuurt men een vliegtuig/heli ook niet alleen met een muis/toetsenbord ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Excuses als dit al vaker gevraagd is, maar ik heb zojuist patch 1.21 geinstalleerd. Maar als ik het spel opstart staat er nog steeds V1.1.2716... Ik heb de full-patch uitgevoerd en het leek erop dat 'ie behoorlijk wat bestanden aanpaste.

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:10

Zjemm

...

was bij de vorige patch ook zo dat deze dat nummer niet goed aanpaste... bij mij is het nu ook zo...maar ik kan prima spelen... ik kon trouwens met de vorige patch ook prima spelen...geen enkel probleem. sterker nog met de vorige patch werden levels/clientdata sneller geladen dan nu weer met deze patch

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Search :/

UTFS heeft niemand wat aan, geef dan op zijn minst een zoekstring :)

[ Voor 40% gewijzigd door Crash op 14-03-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:27

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Oemfoefoe schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:57:
[...]

1. Ik heb je echt al lang niet meer gezien op DJM. :|
2. Als je weer langskomt, kom dan ook eens een keer op Teamspeak. Het is zoveel makkelijker als je verbale communicatie hebt met je piloot/gunner! Hoef je iig niet meer als Remi in de chopper te vliegen.
Jah... moet ik echt doen, ik weet het. Kunnen we weer ff lekker raggen... Ik ben alleen ook nog admin van de twee GameVillage servers en daar ben ik toch ook wel weer redelijk mee in de weer. Als ik 's avonds dan nog even tijd heb om wat te fraggen, zit DJM weer vol... :'(

Maar ik beloof beterschap!!
edit: en pak me dan niet op mijn prefix [GV] want uitloggen en opnieuw aanloggen lacht me niet zo toe.. terwijl ik als [GoT]GurbY{nl} natuurlijk op de "eigen" GV servers weer als min of meer onbekende rondloop...

[ Voor 15% gewijzigd door GurbY{nl} op 14-03-2006 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:27

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Draaien door "en dus neus omhoog te gooien" is niet echt een toptruuk. Zal best werken, maar niet zo rap. Net als irl is "snelheid=leven" alhoewel dat voor een chopper iets minder geldt. Vliegen met muis en keyboard gaat (MIJ, MIJ!! om discussies te vermijden..!!) het beste en voor mij geldt dat de hoogst mogelijke sensitivity het beste speelt. In bochten is het erg handig om je A en D keys samen met de muis te gebruiken. Hang je stil, dan werkt een soort omgekeerde beweging wel goed; je strafed dan terwijl je begint rond te draaien.
Attack op een gronddoel met je eigen missiles is erg goed mogelijk maar moet je goed timen, en dat is het hele euvel vwb het in de grond vliegen. Je begint waarschijnlijk te hoog waardoor je inertia krijgt: de massa wil door in de ingezette richting en dat doet BF2 erg leuk. Je downward speed is dan zo hoog, dat je upward speed afkomstig van de rotor pitch onvoldoende is om dat op hetzelfde moment op te heffen: daar gaat even overheen en dat is NET het moment dat de grond op ongewenste afstand van de onderkant van je chopper komt. Met andere woorden: vlieg vooral onder dekking; laag dus, en kies je doel op afstand. Als je een goeie gunner hebt dan wordt het appeltje eitje; mist je gunner dan druk je de muis langzaam naar voren zodat je niet al te veel speed krijgt en eenmaal in je richtkruis vuur je RAP AL JE MISSILES af en trekt direct weer de neus omhoog. Ga niet direct draaien maar vlieg OVER je target heen zodat je gebruik maakt van de dode hoek (beperking in het omhoog kunnen schieten van voertuigen). Door de voorwaartse snelheid die je dan opbouwd kun je snel draaien op goede afstand waarna je gunner weer zijn lolletje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 23:07:
[...]

Wat ik eerst probeer met vliegtuig en/of heli is dat de neus wijst in tegengestelde richting van de kant waarin je wilt vliegen
je vliegt achteruit met jets? :)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

:( en nog eens :(

Gisteravond BF:SF meerdere potjes commander geweest, en ook al stond punish uit en lag ik conform serverregels lekker alleen te commanderen zonder te bewegen, landmijn of claymores, toch kwam er af en toe ineens een -2 of -4 tussendoor. Met Arty was er geen enkele punish mogelijk, heb geen suicides gepleegd of geswitcht van teams?! Is meerdere potjes gebeurd dat ineens een -1 verscheen?!

Wordt ook gek als medic; defibridinges heeft al paar keer voor -2 gezorgd doordat ik iemand ging reviven terwijl iemand anders dat ook ging doen. Kennelijk teamdamage hierdoor al komt dat niet op je scherm/console?! En geregeld blijft '5' met kits (zowel support als medic) hangen, linksklikken doet niks, pas na switchen naar ander wapen en terug kun je weer gooien.

Opladen van defibri scheen in 1.20 een probleem te zijn (nooit gemerkt) maar nu moet je ook eerst weer naar gun wisselen en terug, om te kunnen reviven.

Tot slot ook erg :X is de onduidelijkheid van EA/Dice over rankings/awards/medailles, dat hoort op HUN site of in HUN manuals te staan. Heb 10x gehealed als SF:medic maar mooi geen Veteran First Aid Badge, * IAR: 10 Heal points geldt kennelijk alleen voor de reguliere medic :( Idem voor 20 kills als medic, mooi geen Veteran Medic Combat Badge * IAR: 20 kills while a Medic

Dacht ga een avondje geld van SF terugverdienen, maar eigenlijk voor nix dus :X

[ Voor 3% gewijzigd door tweaktubbie op 14-03-2006 10:08 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Nee, je bent verticaal en als de bovenkant naar links wijst, ga je naar rechts door naar "onderen" te sturen (8>

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
RFVR schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:07:
Wordt ook gek als medic; defibridinges heeft al paar keer voor -2 gezorgd doordat ik iemand ging reviven terwijl iemand anders dat ook ging doen. Kennelijk teamdamage hierdoor al komt dat niet op je scherm/console?! En geregeld blijft '5' met kits (zowel support als medic) hangen, linksklikken doet niks, pas na switchen naar ander wapen en terug kun je weer gooien.

Opladen van defibri scheen in 1.20 een probleem te zijn (nooit gemerkt) maar nu moet je ook eerst weer naar gun wisselen en terug, om te kunnen reviven.
De medic is soms echt klote, soms moet je snel meerdere gasten reviven of healen en gaat dit gewoon niet. Alles is zo traaaaaag met laden. De 1.12 medic was veel beter, ik snap niet waarom ze dit zo verkloot hebben.
Tot slot ook erg :X is de onduidelijkheid van EA/Dice over rankings/awards/medailles, dat hoort op HUN site of in HUN manuals te staan. Heb 10x gehealed als SF:medic maar mooi geen Veteran First Aid Badge, * IAR: 10 Heal points geldt kennelijk alleen voor de reguliere medic :( Idem voor 20 kills als medic, mooi geen Veteran Medic Combat Badge * IAR: 20 kills while a Medic

Dacht ga een avondje geld van SF terugverdienen, maar eigenlijk voor nix dus :X
10x iemand healen wil niet zeggen dat je 10 healpoints krijgt :D
Ik dacht dat elke 100 health een punt is.
De info van BF2S is vrij accuraat iig.

Als je de 15 uur haalt en je probeert het volgende potje een veteran badge te halen gaat dit niet altijd.
De server/stats zijn nog niet geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://account.ea.com/co...skin=bf2euro&app=commerce

Downloaden maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ben hem aan het binnenslurpen

bewijs
http://img.photobucket.co.../escape_nl/bestelling.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://wiki.bf2s.com/tactical-guides

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

Bedankt voor de tips! _/-\o_
Maar lighteye, als ik jou (vage) verhaal zo eens lees maak ik op dat je de camera zo hebt ingesteld dat je achteruit kijkt, alleen dan over een afstandje, zodat je jezelf ook ziet vliegen :?

En, escape_nl, hoe is de downloadsnelheid en hoe groot is de file? Ik heb nog meer internet gebruikers hier :P

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Erg leuk hoor, alleen jammer dat er bijna geen spelers zijn met Euro Force, ik kon maar een map vinden waar het 20/24 was. Franse accent maakt het echt af hè, had eerder Brits accent verwacht, net als bij SF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Huig schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:46:
Bedankt voor de tips! _/-\o_
Maar lighteye, als ik jou (vage) verhaal zo eens lees maak ik op dat je de camera zo hebt ingesteld dat je achteruit kijkt, alleen dan over een afstandje, zodat je jezelf ook ziet vliegen :?

En, escape_nl, hoe is de downloadsnelheid en hoe groot is de file? Ik heb nog meer internet gebruikers hier :P
Ongeveer 350 mb in een half uurtje binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
escape wat is het nou weer op de bof server :( ben ik lekker aant spelen, niet eens met wzza. wordt ik weer eens gebanned :(

eindelijk euroforces :) kan ik nog ff lekker spelen tot tes4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 10:21

Shabbaman

Got love?

Cloudje schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:48:
Erg leuk hoor, alleen jammer dat er bijna geen spelers zijn met Euro Force, ik kon maar een map vinden waar het 20/24 was. Franse accent maakt het echt af hè, had eerder Brits accent verwacht, net als bij SF.
Geen duits accent? Jammer... BF2 kan best NOG MEER op ET lijken namelijk :D

Jawohl!

Maar die amerikanen schieten tegenwoordig waarschijnlijk liever fransen dood.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:51:
[...]

escape wat is het nou weer op de bof server :( ben ik lekker aant spelen, niet eens met wzza. wordt ik weer eens gebanned :(

eindelijk euroforces :) kan ik nog ff lekker spelen tot tes4
zal je gelijk even uit je droon helpen, ik ben niet degene die je gebanned heeft, misschien de auto ping kicker? Ik ben niet de enige admin van bof, nog 3 meer.

Voor vragen of andere problemen kan je me altijd bereiken via xfir, login is escapenl
of gewoon via ons forum.

ps. teamkillen voor een heli wordt niet altijd gewaardeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mochten jullie een Euro Force server zoeken..

gamert.nl #2 Euro Force powered by i3d.nl
64 slots Euro Force maps only server (Ranked)
http://www.battlefield2.n...dex.php?IP=84.244.131.186

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:07:
Mochten jullie een Euro Force server zoeken..

gamert.nl #2 Euro Force powered by i3d.nl
64 slots Euro Force maps only server (Ranked)
http://www.battlefield2.n...dex.php?IP=84.244.131.186
A, super! Vanavond eens uitproberen! Gamert, heeft altijd een super ping!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Thanks ;)
Ik zit er nu net op, maar is te zien dat nog niemand het spel heeft. Ook vreemd dat je hem nu al kan kopen terwijl EA zegt dat het pas vanaf morgenochtend kan, achja 8)7

Wat een vette maps btw :)
Operation Smoke screen, je begint met 2 vliegtuigen, 2 attack choppers, 5 tanks _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Stewie! op 14-03-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:28
Beetje wazig systeem met dat kopen via credit card. Omdat er bovenaan een unsecure frame staat komt mijn browser steeds met het bericht dat het een unsecure site betreft. Aan het einde van de aankoop werd ik opeens geredirect naar een niet bestaande pagina bij EA. Aankoop lijkt nu gelukt te zijn. Hopelijk zijn het niet meerdere aankopen geweest :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 06:16
Cloudje schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:48:
[...]

Ongeveer 350 mb in een half uurtje binnengehaald.
Ik ook alleen hier ligt best een dikke internet vebinding (HU) en haal makkelijk 2 MB/s van ftp's maar dit gaat dus een stuk trager.
Is het gecapped ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door BladePHQ op 14-03-2006 15:55 . Reden: al opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:30:
Thanks ;)
Ik zit er nu net op, maar is te zien dat nog niemand het spel heeft. Ook vreemd dat je hem nu al kan kopen terwijl EA zegt dat het pas vanaf morgenochtend kan, achja 8)7

Wat een vette maps btw :)
Operation Smoke screen, je begint met 2 vliegtuigen, 2 attack choppers, 5 tanks _/-\o_
Hoe hebben jullie betaald ? Via visa of zo ? En kun je dan meteen downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mastercard (CC) betalen en daarna via de EA downloader kan je hem downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:08:
Mastercard (CC) betalen en daarna via de EA downloader kan je hem downloaden en installeren.
heb hem gekocht via Click & Buy, via de bankrekening, geen CC nodig

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:10:
[...]

heb hem gekocht via Click & Buy, via de bankrekening, geen CC nodig
is toch bankoverschrijving??

edit: zie het al

[ Voor 6% gewijzigd door maxoss op 14-03-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:53:
[...]

Hoe hebben jullie betaald ? Via visa of zo ? En kun je dan meteen downloaden ?
Ja kan aangeven dat ze geld van je rekening mogen halen, via Click en Buy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo, de download loopt....ben heel benieuwd naar de maps van EF. Speel sinds oktober BF2, heb SF ook gekocht...vond 't een wat mindere expansion, maar de dubbele unlocks waren 't al meer dan waard. Nu ik geen fulltime job meer heb, kan ik lekker veel spelen en ben er erg gelukkig mee dat we weer iets nieuws hebben.

Had vandeweek trouwens iets raars...ging voor m'n AT Veteran...moest nog 20 minuut 57 spelen voor de 15uur en dan nog de 20 kills in een round. Hele round AT gespeeld (+/- 40 minuten) en 26 kills gemaakt. Blijk ik dus m'n badge niet gehaald te hebben...was op een ranked Wake only server (arena51.be)....snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
MissingDog schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:17:
Zo, de download loopt....ben heel benieuwd naar de maps van EF. Speel sinds oktober BF2, heb SF ook gekocht...vond 't een wat mindere expansion, maar de dubbele unlocks waren 't al meer dan waard. Nu ik geen fulltime job meer heb, kan ik lekker veel spelen en ben er erg gelukkig mee dat we weer iets nieuws hebben.

Had vandeweek trouwens iets raars...ging voor m'n AT Veteran...moest nog 20 minuut 57 spelen voor de 15uur en dan nog de 20 kills in een round. Hele round AT gespeeld (+/- 40 minuten) en 26 kills gemaakt. Blijk ik dus m'n badge niet gehaald te hebben...was op een ranked Wake only server (arena51.be)....snap er niks van.
De Global req. moet je halen voordat je de IAR score gaan halen. Je kan dus het niet beide in dezelfde ronden halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxoss schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:10:
[...]

is toch bankoverschrijving??

edit: zie het al
Ik zie het niet ... help je me ff ? Heb enkel een gewone bankkaart
Of is dit voor belgen niet beschikbaar ??

Zijn die kots smilies nu echt nodig :?

[ Voor 18% gewijzigd door Crash op 14-03-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 03-09 12:12
Net de boosterpack aangeschaft maar is het nu zo dat je hem maar met 1 account kan spelen?
Zou jammer zijn want ik kan hem namelijk niet met mijn clan account spelen,mocht dit echt zo zijn dan is dat een gemiste kans van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Guess who is not buying it?
Boycot die shit, laat ze maar met gratis updates komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:33:
[...]

Ik zie het niet ... help je me ff ? Heb enkel een gewone bankkaart
Of is dit voor belgen niet beschikbaar ??
Wel, je moet alleen rechtsbovenin bij Click & Buy even Belgie selecteren. Dan krijg je meer opties..

Ik haal 200kb/sec bij EA... welliswaar beter dan niks, maar het is niet super ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Crash op 14-03-2006 18:13 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:50:
[...]

Wel, je moet alleen rechtsbovenin bij Click & Buy even Belgie selecteren. Dan krijg je meer opties..

Ik haal 200kb/sec bij EA... welliswaar beter dan niks, maar het is niet super ;)
Bij aanmaak account moet ik een creditkaartnummer ingeven ... heb de keuze uit
- VISA
- MASTERCARD
- AMERICAN E.
- DINERS CLUB
- JCB

maar ik heb geen creditkaart ? Geraak gewoon niet verder zo
Pure discriminatie naar Belgen toe me dunkt :X

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 14-03-2006 18:14 . Reden: die :r is nergens voor nodig ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Er staat toch rechtsboven dat scherm:

Andere betalingsmethodes
Klikken en kopen
Land van factuuradres selecteren

Ik heb het zelfs met een dummy account gecontroleerd! Belgie staat er ook gewoon bij hoor...

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Royz schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:11:
Er staat toch rechtsboven dat scherm:

Andere betalingsmethodes
Klikken en kopen
Land van factuuradres selecteren

Ik heb het zelfs met een dummy account gecontroleerd! Belgie staat er ook gewoon bij hoor...
Klik op België en dan op OK, dan ga je naar het registratiescherm van Klikken&Kopen (Click&Buy).
Zo kwam ik er ook, ben hem nu aan het binnenhengelen!

Zover was je al...

[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Bondt op 14-03-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Mr. Bondt schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:19:
[...]

Klik op België en dan op OK, dan ga je naar het registratiescherm van Klikken&Kopen (Click&Buy).
Zo kwam ik er ook, ben hem nu aan het binnenhengelen!

Zover was je al...
Ik wel maar ik legde het Webwiper even uit... maar weet niet of hij het nu inmiddels gevonden heeft.

Heb hem binnen, even proberen en screenies maken!

[ Voor 8% gewijzigd door Royz op 14-03-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:34:
[...]

Ik wel maar ik legde het Webwiper even uit... maar weet niet of hij het nu inmiddels gevonden heeft.

Heb hem binnen, even proberen en screenies maken!
Ik kom er echt niet ...

- Ik log in bij EA (ea account)
- Ik zie rechtsboven 'click and buy', selecteer 'belgium' en dan 'go'
- Dan krijg ik een popup om een nieuwe C&B registratie aan te maken
- Op het tweede scherm MOET ik dan een creditcardnummer ingeven ... daar geraak ik dus niet verder

screen : http://users.pandora.be/webwiper/luktniet.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:52:
[...]

Ik kom er echt niet ...

- Ik log in bij EA (ea account)
- Ik zie rechtsboven 'click and buy', selecteer 'belgium' en dan 'go'
- Dan krijg ik een popup om een nieuwe C&B registratie aan te maken
- Op het tweede scherm MOET ik dan een creditcardnummer ingeven ... daar geraak ik dus niet verder

screen : http://users.pandora.be/webwiper/luktniet.jpg
Klopt, boven creditcars staat bij mij idd nog backoverschrijving :/
Ze zijn de Belgen idd aan het discrimineren.

Maar mij ook. Ik heb hem net gedownload, geïnstalleerd, join GAMERT server, zegtie doodleuk dat ik Euro Force moet kopen.
Zelfs Single Player en Local server werkt niet :/
Terwijl ik wel gewoon een overzicjt van de map zie als ik op de GAMERT server klik.

Wat is hier aan de hand?
Eerste spel die ik online koop, gelijk een goede...
Zal alles opnieuw installeren werken?

edit:
Maar het werkt bij anderen die hetzelfde gedaan hebben wel, waarom dan bij mij niet?

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Bondt op 14-03-2006 18:31 . Reden: VV Ge-edit :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
Zouden de heren en dames i.p.v. direct de boel met de grond gelijk te maken eerst eens gewoon naar een oplossing op zoek willen gaan? Het spel komt officieel pas morgen uit, er zullen mogelijk nog enkele problemen zijn met de downloader en wie weet worden de mogelijkheden ook nog uitgebreid. Begin dus niet meteen te vloeken, tieren en schelden omdat het nog niet perfect werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Flex schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:40:
Net de boosterpack aangeschaft maar is het nu zo dat je hem maar met 1 account kan spelen?
Zou jammer zijn want ik kan hem namelijk niet met mijn clan account spelen,mocht dit echt zo zijn dan is dat een gemiste kans van EA.
Dat lijkt me niet, als dat zo is kan ik geen EF spelen met m'n huidige BF2 account en zou ik opnieuw moeten beginnen om EF te spelen :/

Had al voordat BF2 uitkwam een EA account, daarmee kan ik niet inloggen in BF2. Als ik mijn BF2 account wil registreren bij EA kan dat niet, terwijl ik ook niet kan inloggen met mijn BF2 account op de EA site.

Is het niet dat je BF2 moet registreren op de EA site en dat je alleen met dat account EF kan kopen?

Nou ja, ik merk het vanzelf wel :)

Edit: Heb net EF gekocht en je kan je BF2 nick opgeven bij het betalen....betekent voor clanners dus wel dat ze maar met 1 account EF kunnen spelen denk ik :/

[ Voor 10% gewijzigd door kevin op 14-03-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je EF nou alleen via die downloader starten dan? Ik heb m geinstalleerd maar ik krijg geen shortcut op mn desktop...en ik zie ook niet waar de download naar toe gaat.

Of moet je nou iedere keer als je BF2 opnieuw installeerd weer EF downloaden? Ik wil m gewoon op een cd zetten.

Oh en moet je nog patchen na installatie van EF?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1) Problemen op een server? Ga klagen bij de desbetreffende admin of op de hoster zijn fora indien daar een plek voor ingeruimd is.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.

4) Geen kritiek op andere mensen die in dit topic posten. Als je iets tegen iemand wilt zeggen, stuur hem/haar dan een mailtje. Niemand is namelijk geinteresseerd in jouw mening over persoon X in het midden van een nuttige discussie.