Volgens mij zitten we hier _niet_ in de HK
[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 13-03-2006 16:45 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 13-03-2006 16:45 ]
Ik ga eigenlijk altijd helemaal zelf vliegengyedema schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:29:
[...]
Nou.... ik vind als piloot het anders ook rete irri dat ik een gunner meeneem, die enkel weet hoe de gun werkt, en dan ook nog met de neus op de nmi gedrukt moet worden voordat ie gaat schieten... manoman wat wordt ik dan gaar... Maar zelden dat je de mzl hebt, dat er iemand instapt en hupsakee met de missile gelijk een choppertje uit de lucht plukt en hoppa met de gun efkes wat wandelende meneertjes omlegt en knal met de volgende missile even een tankje meepakt. Heerlijk is dat, als iemand dat goed kan, maar die trefkans is zo miniem.. ([ace modus] ja, als ik mezelf als gunner meeneem.. [/ace modus]
tuurlijkmrmali schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:30:
[...]
Ik ga eigenlijk altijd helemaal zelf vliegen
Heb liever zelf de controle over mijn helikoptertje, gunnen doe ik door mijn heli in een strafe te gooien rond een vlag en snel te switchen naar de gunner positie. Beetje schieten op de spawns en weer terugswitchen naar de pilotseat, af en toe een raketje op een enemy heli/plane/tank/jeep/AA voor de defence en weer verder met de switch
Ik red mezelf wel zonder vaste gunner die geen tegenstanders ziet
Dan moet jij blijkbaar leren vliegen in de helikopters in BF2maxoss schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:36:
[...]
tuurlijk![]()
heli begint meteen te tollen als je switcht
lijkt me niet echt de meest effectieve manier, beter gewoon met je raketjes schieten dan, lijkt me wat effectiever of je moet de mec heli hebben. Zie vaak in clanwars dat er 1 persoon in de heli zit die tv guided schiet, helaas is die easy targer als die tolt en zijn daboyz erg lastig raken at full strafe. geeft altijd een goed gevoel de tv guided ontwijken en hem 2 meter naast je langs zien vliegenmrmali schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:30:
[...]
Ik ga eigenlijk altijd helemaal zelf vliegen
Heb liever zelf de controle over mijn helikoptertje, gunnen doe ik door mijn heli in een strafe te gooien rond een vlag en snel te switchen naar de gunner positie. Beetje schieten op de spawns en weer terugswitchen naar de pilotseat, af en toe een raketje op een enemy heli/plane/tank/jeep/AA voor de defence en weer verder met de switch
Ik red mezelf wel zonder vaste gunner die geen tegenstanders ziet
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Waarom zou je je druk maken als je tolt als je de heli van de tegenpartij down hebt en hem continu down kan houden met artil/tvguided? En strafen is idd de beste manier om die tv's te dodgenevilpin0 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:16:
[...]
lijkt me niet echt de meest effectieve manier, beter gewoon met je raketjes schieten dan, lijkt me wat effectiever of je moet de mec heli hebben. Zie vaak in clanwars dat er 1 persoon in de heli zit die tv guided schiet, helaas is die easy targer als die tolt en zijn daboyz erg lastig raken at full strafe. geeft altijd een goed gevoel de tv guided ontwijken en hem 2 meter naast je langs zien vliegen
omdat je met tv guided nerf redelijk dichtbij moet zijn en de tegenstander je dan locked met aa, of met jeepjes beschiet, alhoewel ik zelden mijn clanmates in aa zie of sneaky opgestelde jeepjes, doet de tegenstander dit helaas wel meestalmrmali schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:21:
[...]
Waarom zou je je druk maken als je tolt als je de heli van de tegenpartij down hebt en hem continu down kan houden met artil/tvguided? En strafen is idd de beste manier om die tv's te dodgen
De afstand die je met een TVguided kan overbruggen is ongeveer anderhalf keer zo lang als de afstand die overbrugd moet worden voordat een stationary AA je kan lockenevilpin0 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:35:
[...]
omdat je met tv guided nerf redelijk dichtbij moet zijn en de tegenstander je dan locked met aa, of met jeepjes beschiet, alhoewel ik zelden mijn clanmates in aa zie of sneaky opgestelde jeepjes, doet de tegenstander dit helaas wel meestal
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
zet geometry op highkw_nl schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:13:
Ik speel graag gunner, maar mijn probleem blijft het te laat zien van de tegestander. Kan dat aan je videokaart liggen?
Gebruik daarin tegen wel vaak de TV guided, al zijn ze niet echt wentbaar...
Verkomt dat ook dat het terein heel laat opkomt? Ik heb dat heel erg, hele berge die spontaan opkomen, terwijl distance viewe op 100% staat...
Ik draai medium op een 9600Pro...RetepV schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:02:
[...]
Laat me raden. Al je video settings zijn weer terug gezet naar 'medium'. Want dat was bij mij ook zo. Ik heb een GF 6600GT met een Athlon XP 2600, en dan zijn medium settings toch net even te hoog.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Een MX518, maar ik denk niet dat dat het probleem is.Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:12:
Misschien handig om even te vermelden wat voor muis je hebt.
Check hier esHoe scoor je puntjes als commander?
Want je krijgt geen punten voor kills toch?
[ Voor 33% gewijzigd door gertjanvdheuvel op 13-03-2006 15:15 ]
Verwijderd
ThnxGert-Jan_NB schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:15:
[...]
Check hier es![]()
http://wiki.bf2s.com/stats/scoring-system
Beetje onderaan de pagina
[ Voor 22% gewijzigd door Mr. Bondt op 13-03-2006 16:18 ]
Volgens mij kwam ik die tjappoo gister tegen op een public (KWA volgens mij). Hij ligt alleen maar te campen met die PKM en anders is ie met een G36e aan het nooben... Nee daar ben ik trots opMr. Bondt schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:17:
OMG, die nemesis_madmax staat al op nummer vijf van BF2
Hij gaat zekers weten voor nummer één!
[Nederland-gevoel]
Go madmax!
[/Nederland-gevoel]
Wat had je dan verwacht? Een superman die iedereen en alles supersnel afknalt?mrmali schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:25:
[...]
Volgens mij kwam ik die tjappoo gister tegen op een public (KWA volgens mij). Hij ligt alleen maar te campen met die PKM en anders is ie met een G36e aan het nooben... Nee daar ben ik trots op
Ik weet het van die PKM, en heb het zelf ook gevoeld...mrmali schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:25:
[...]
Volgens mij kwam ik die tjappoo gister tegen op een public (KWA volgens mij). Hij ligt alleen maar te campen met die PKM en anders is ie met een G36e aan het nooben... Nee daar ben ik trots op
[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 13-03-2006 16:48 ]
Ik heb ook een keer geprobeerd om een hele dag te Battlefielden.Sideshowbobbie schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:34:
Tja, als ik min. 8 uur op een dag battlefield ga spelen en dan kom ik ook wel hoog in de ranking (had ik dan wel vanaf de release moeten doen)
Een beetje campen met de PKM is tegenwoordig niet meer moeilijk, dat ding is een friggin' sniper rifle geworden en de g36 kan er ook wel wat van. Nou, doe dat een hoop uurtjes op een dag en wedden dat je er zo honderden punten bijhaalt.
IAR is toch toch 1 speelronde? volgens mij is het een bug dat ik hem gekregen heb, heb nog niet aan de requirements voldoen namelijk (KDR misschien wel maar nog nooit 20x dood in 1 speelronde). Als IAR is zolang dezelfde map wordt gespeelt (zonder reload) kan het weleens mogelijk zijnIAR: A K:D ratio of 1:4 with a minimum of 5 kills/20 deaths
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 16:53 ]
Verwijderd
Nooit last van stollend bloed in je benen?Mr. Bondt schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:36:
[...]
Ik heb ook een keer geprobeerd om een hele dag te Battlefielden.
Nou, dat valt zwaar tegen; 's ochtends gaat goed, 's avonds ook, maar in de middag heb ik echt moeite om lekker te killen
Ik heb dit meerdere keren ook geprobeerd, vind ik wel vreemd...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 17:38 ]
1. Ik heb je echt al lang niet meer gezien op DJM.gyedema schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:29:
[...]
Nou.... ik vind als piloot het anders ook rete irri dat ik een gunner meeneem, die enkel weet hoe de gun werkt, en dan ook nog met de neus op de nmi gedrukt moet worden voordat ie gaat schieten... manoman wat wordt ik dan gaar... Maar zelden dat je de mzl hebt, dat er iemand instapt en hupsakee met de missile gelijk een choppertje uit de lucht plukt en hoppa met de gun efkes wat wandelende meneertjes omlegt en knal met de volgende missile even een tankje meepakt. Heerlijk is dat, als iemand dat goed kan, maar die trefkans is zo miniem.. ([ace modus] ja, als ik mezelf als gunner meeneem.. [/ace modus]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
Ja zeker!MadMan schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:31:
Iemand hier interesse in een minimod? Je kunt dan ALLEEN IN SP alle nieuwe wapens van de euro mod gebruiken. Ik kan hem wel online zetten maar dan blijft hij er niet lang op staan want ik heb niet meer zoveel plaats op mijn servert.
Verwijderd
ja duh...Twhomp schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:09:
Hey, wat lees ik daar:
"The team kill punish system is there to aid in your removal from the server. Not to take your points away. If you team kill you will get -4 minimum regardless of weather you are punished or not. Each punish will count towards the maximum number that each player is alotted before they are kicked/banned."
Hoef ik me dus niet zo te ergeren aan dat domme gepunish van n00bs, zolang ik niet de server-instelling haal met TK's (dat is me 1 keer gebeurt)
Nou, euh, ik wist dat dus nog niet
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Het is mij gelukt s'ochtends 6 uur tot s'avonds 2 uur te BF2'enVerwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:32:
[...]
Nooit last van stollend bloed in je benen?![]()
Ik scoor 's middags ook vaak niet. Dan ben ik gewoon teveel bezig met adminnen. Het valt me ook op dat 's middags het teamwork érg ver te zoeken is. 's avonds gaat het soms nog wel.
Inderdaad, de PKM is veeel te sterk sinds de 1.20 patch.
pssst geld kopen?
Die is er al... een paar posts terug heb ik hier een link voor gegevenMadMan schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:31:
Iemand hier interesse in een minimod? Je kunt dan ALLEEN IN SP alle nieuwe wapens van de euro mod gebruiken. Ik kan hem wel online zetten maar dan blijft hij er niet lang op staan want ik heb niet meer zoveel plaats op mijn servert.
[ Voor 13% gewijzigd door Redje op 13-03-2006 20:24 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Frenzy_LS op 13-03-2006 20:40 ]
Oh ok dan ben ik gewoon een beetje scheelRedje schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:22:
[...]
Die is er al... een paar posts terug heb ik hier een link voor gegeven
Je kan alle unlocks gebruiken in single-player, dus ook SF en EF.
De Euroforce wapens vind ik eingenlijk vrij brak.
Alleen de HK21 vind ik wel stoer met z'n 200 kogels
Deze dus http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=56694
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
Volgens mij:Frenzy_LS schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:38:
yo,
Ik heb net Special Forces gekocht, maar ik krijg'm niet werkend online. Telkens krijg ik een melding dat ik naar de meest huidige versie moet.
De volgordes die ik gehad heb zijn:
BF2 -> 1.2 -> SF -> 1.2 naar 1.21 incemental.
BF2-> 1.2 -> SF -> 1.21 full.
moet ik nu SF de-installeren, Bf2 naar 1.21 en dan SF en dan weer 1.21 full ??
Wel uberschraal dit ge-etter.
En nog iets.
ff klagen hoor. Ik ben nu tot de 6000 en had eigenlijk wel verwacht dat wanneer ik SF geinstalleerd had ik nog wat unlocks zou krijgen, aangezien mensen die SF hebben 2 unlocks per keer krijgen.
Dus ik moet alles van m'n PC jassen en dan "schoon" beginnen ?!Redje schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:44:
[...]
Volgens mij:
BF2 -> SF -> 1.21 Full
Je krijgt pas een SF unlock als je enkele minuten SF hebt gespeeld, alleen installeren is niet voldoende.
Dat was dan zeker zo'n atoombom geval?maxoss schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:04:
LOL net ff bom laten vallen @ clean sweep wat resulteerde in:
90 kills en 3 deaths
Straffe kerel, zo 2 keer 4 keer meer doodgaan dan er neerschieten!! En der dan nog levend uitkomen..bvk schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:38:
[...]
En wat die Purple Hart betreft, is in het echt toch een respectabele medaille. Las van de week een stukje in de krant over Amerika's beroemdste oud strijder en die heeft naast 2 zilveren en 2 bronzen plakken ook 2 Purple Harts...
Verwijderd
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 22:51 ]
Tsja, het was de Telegraaf héBlacksnak schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:43:
[...]
Straffe kerel, zo 2 keer 4 keer meer doodgaan dan er neerschieten!! En der dan nog levend uitkomen..
hmm, klinkt vreemd![]()
![]()
Klopt volgens mij wel ja, ik weet iig dat die dingen in/na WOII in flinke hoeveelheden zijn uitgereikt aan gewonden/overlevenden.bvk schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:48:
[...]
Tsja, het was de Telegraaf héNee, de Purple Hart staat voor getoonde moed tegen een grote overmacht, waarbij je zwaargewond raakt geloof ik.
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Dit is al behoorlijk vaak langsgekomen in zowel de grote BF2 topics als de losse problemen topics in SPVFrenzy_LS schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:55:
[...]
Dus ik moet alles van m'n PC jassen en dan "schoon" beginnen ?!![]()
Liever wat bevestiging, voordat ik dit doe, ff geen zin in![]()
(ook opnieuw m'n key layout invoeren etc)
Vliegphysics in BF komen globaal redelijk overeen met de werkelijkheid (turbelentie bijv. niet meegeteltHuig schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:56:
Wie o wie kan me wat tips geven met betrekking tot het manouvreren naar enemies in een heli?
Het normaal vliegen gaat best aardig, maar als ik draai, en neus dus omhoog gooi, kom ik altijd zo irritant hoog uit. Mr. Bondt werd het geloof ik al zat rond een uur of 8
. Het gunnen gaat me verder prima af zeker met de tv missiles, (dat kan bondt ook weer beamen, had je mooi 2 keer
). Ook gebeurt het vaak dat ik dan omlaag vlieg, om een tank proberen neer te halen, mis ik de tank, en boor ik mezelf de grond in. Wat doe ik fout?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 23:09 ]
What's the speed of Dark?
Jah... moet ik echt doen, ik weet het. Kunnen we weer ff lekker raggen... Ik ben alleen ook nog admin van de twee GameVillage servers en daar ben ik toch ook wel weer redelijk mee in de weer. Als ik 's avonds dan nog even tijd heb om wat te fraggen, zit DJM weer vol...Oemfoefoe schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:57:
[...]
1. Ik heb je echt al lang niet meer gezien op DJM.![]()
2. Als je weer langskomt, kom dan ook eens een keer op Teamspeak. Het is zoveel makkelijker als je verbale communicatie hebt met je piloot/gunner! Hoef je iig niet meer als Remi in de chopper te vliegen.
[ Voor 15% gewijzigd door GurbY{nl} op 14-03-2006 09:47 ]
Draaien door "en dus neus omhoog te gooien" is niet echt een toptruuk. Zal best werken, maar niet zo rap. Net als irl is "snelheid=leven" alhoewel dat voor een chopper iets minder geldt. Vliegen met muis en keyboard gaat (MIJ, MIJ!! om discussies te vermijden..!!) het beste en voor mij geldt dat de hoogst mogelijke sensitivity het beste speelt. In bochten is het erg handig om je A en D keys samen met de muis te gebruiken. Hang je stil, dan werkt een soort omgekeerde beweging wel goed; je strafed dan terwijl je begint rond te draaien.Huig schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:56:
Wie o wie kan me wat tips geven met betrekking tot het manouvreren naar enemies in een heli?
Het normaal vliegen gaat best aardig, maar als ik draai, en neus dus omhoog gooi, kom ik altijd zo irritant hoog uit. Mr. Bondt werd het geloof ik al zat rond een uur of 8
. Het gunnen gaat me verder prima af zeker met de tv missiles, (dat kan bondt ook weer beamen, had je mooi 2 keer
). Ook gebeurt het vaak dat ik dan omlaag vlieg, om een tank proberen neer te halen, mis ik de tank, en boor ik mezelf de grond in. Wat doe ik fout?
je vliegt achteruit met jets?Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 23:07:
[...]
Wat ik eerst probeer met vliegtuig en/of heli is dat de neus wijst in tegengestelde richting van de kant waarin je wilt vliegen
[ Voor 3% gewijzigd door tweaktubbie op 14-03-2006 10:08 ]
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Tx to: @internetofshit
De medic is soms echt klote, soms moet je snel meerdere gasten reviven of healen en gaat dit gewoon niet. Alles is zo traaaaaag met laden. De 1.12 medic was veel beter, ik snap niet waarom ze dit zo verkloot hebben.RFVR schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:07:
Wordt ook gek als medic; defibridinges heeft al paar keer voor -2 gezorgd doordat ik iemand ging reviven terwijl iemand anders dat ook ging doen. Kennelijk teamdamage hierdoor al komt dat niet op je scherm/console?! En geregeld blijft '5' met kits (zowel support als medic) hangen, linksklikken doet niks, pas na switchen naar ander wapen en terug kun je weer gooien.
Opladen van defibri scheen in 1.20 een probleem te zijn (nooit gemerkt) maar nu moet je ook eerst weer naar gun wisselen en terug, om te kunnen reviven.
10x iemand healen wil niet zeggen dat je 10 healpoints krijgtTot slot ook ergis de onduidelijkheid van EA/Dice over rankings/awards/medailles, dat hoort op HUN site of in HUN manuals te staan. Heb 10x gehealed als SF:medic maar mooi geen Veteran First Aid Badge, * IAR: 10 Heal points geldt kennelijk alleen voor de reguliere medic
Idem voor 20 kills als medic, mooi geen Veteran Medic Combat Badge * IAR: 20 kills while a Medic
Dacht ga een avondje geld van SF terugverdienen, maar eigenlijk voor nix dus
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 13:29 ]
Ben nu bezig!Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:26:
https://account.ea.com/co...skin=bf2euro&app=commerce
Downloaden maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ben hem aan het binnenslurpen
bewijs
http://img.photobucket.co.../escape_nl/bestelling.jpg
http://wiki.bf2s.com/tactical-guidesHuig schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:56:
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Ongeveer 350 mb in een half uurtje binnengehaald.Huig schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:46:
Bedankt voor de tips!
Maar lighteye, als ik jou (vage) verhaal zo eens lees maak ik op dat je de camera zo hebt ingesteld dat je achteruit kijkt, alleen dan over een afstandje, zodat je jezelf ook ziet vliegen![]()
En, escape_nl, hoe is de downloadsnelheid en hoe groot is de file? Ik heb nog meer internet gebruikers hier
escape wat is het nou weer op de bof serverVerwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:26:
https://account.ea.com/co...skin=bf2euro&app=commerce
Downloaden maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ben hem aan het binnenslurpen
bewijs
http://img.photobucket.co.../escape_nl/bestelling.jpg
Geen duits accent? Jammer... BF2 kan best NOG MEER op ET lijken namelijkCloudje schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:48:
Erg leuk hoor, alleen jammer dat er bijna geen spelers zijn met Euro Force, ik kon maar een map vinden waar het 20/24 was. Franse accent maakt het echt af hè, had eerder Brits accent verwacht, net als bij SF.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
zal je gelijk even uit je droon helpen, ik ben niet degene die je gebanned heeft, misschien de auto ping kicker? Ik ben niet de enige admin van bof, nog 3 meer.evilpin0 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:51:
[...]
escape wat is het nou weer op de bof serverben ik lekker aant spelen, niet eens met wzza. wordt ik weer eens gebanned
eindelijk euroforceskan ik nog ff lekker spelen tot tes4
Verwijderd
A, super! Vanavond eens uitproberen! Gamert, heeft altijd een super ping!Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:07:
Mochten jullie een Euro Force server zoeken..
gamert.nl #2 Euro Force powered by i3d.nl
64 slots Euro Force maps only server (Ranked)
http://www.battlefield2.n...dex.php?IP=84.244.131.186
[ Voor 26% gewijzigd door Stewie! op 14-03-2006 15:32 ]
Ik ook alleen hier ligt best een dikke internet vebinding (HU) en haal makkelijk 2 MB/s van ftp's maar dit gaat dus een stuk trager.Cloudje schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:48:
[...]
Ongeveer 350 mb in een half uurtje binnengehaald.
[ Voor 99% gewijzigd door BladePHQ op 14-03-2006 15:55 . Reden: al opgelost ]
Verwijderd
Hoe hebben jullie betaald ? Via visa of zo ? En kun je dan meteen downloaden ?DaMorpheus schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:30:
Thanks
Ik zit er nu net op, maar is te zien dat nog niemand het spel heeft. Ook vreemd dat je hem nu al kan kopen terwijl EA zegt dat het pas vanaf morgenochtend kan, achja
Wat een vette maps btw
Operation Smoke screen, je begint met 2 vliegtuigen, 2 attack choppers, 5 tanks
Verwijderd
Verwijderd
heb hem gekocht via Click & Buy, via de bankrekening, geen CC nodigVerwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:08:
Mastercard (CC) betalen en daarna via de EA downloader kan je hem downloaden en installeren.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 16:10 ]
is toch bankoverschrijving??Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:10:
[...]
heb hem gekocht via Click & Buy, via de bankrekening, geen CC nodig
[ Voor 6% gewijzigd door maxoss op 14-03-2006 16:12 ]
Ja kan aangeven dat ze geld van je rekening mogen halen, via Click en Buy...Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:53:
[...]
Hoe hebben jullie betaald ? Via visa of zo ? En kun je dan meteen downloaden ?
De Global req. moet je halen voordat je de IAR score gaan halen. Je kan dus het niet beide in dezelfde ronden halen.MissingDog schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:17:
Zo, de download loopt....ben heel benieuwd naar de maps van EF. Speel sinds oktober BF2, heb SF ook gekocht...vond 't een wat mindere expansion, maar de dubbele unlocks waren 't al meer dan waard. Nu ik geen fulltime job meer heb, kan ik lekker veel spelen en ben er erg gelukkig mee dat we weer iets nieuws hebben.
Had vandeweek trouwens iets raars...ging voor m'n AT Veteran...moest nog 20 minuut 57 spelen voor de 15uur en dan nog de 20 kills in een round. Hele round AT gespeeld (+/- 40 minuten) en 26 kills gemaakt. Blijk ik dus m'n badge niet gehaald te hebben...was op een ranked Wake only server (arena51.be)....snap er niks van.
Verwijderd
Ik zie het niet ... help je me ff ? Heb enkel een gewone bankkaartmaxoss schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:10:
[...]
is toch bankoverschrijving??
edit: zie het al
[ Voor 18% gewijzigd door Crash op 14-03-2006 18:13 ]
Wel, je moet alleen rechtsbovenin bij Click & Buy even Belgie selecteren. Dan krijg je meer opties..Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:33:
[...]
Ik zie het niet ... help je me ff ? Heb enkel een gewone bankkaart
Of is dit voor belgen niet beschikbaar ??
[ Voor 14% gewijzigd door Crash op 14-03-2006 18:13 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Bij aanmaak account moet ik een creditkaartnummer ingeven ... heb de keuze uitRoyz schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:50:
[...]
Wel, je moet alleen rechtsbovenin bij Click & Buy even Belgie selecteren. Dan krijg je meer opties..
Ik haal 200kb/sec bij EA... welliswaar beter dan niks, maar het is niet super
[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 14-03-2006 18:14 . Reden: die :r is nergens voor nodig ;) ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Klik op België en dan op OK, dan ga je naar het registratiescherm van Klikken&Kopen (Click&Buy).Royz schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:11:
Er staat toch rechtsboven dat scherm:
Andere betalingsmethodes
Klikken en kopen
Land van factuuradres selecteren
Ik heb het zelfs met een dummy account gecontroleerd! Belgie staat er ook gewoon bij hoor...
[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Bondt op 14-03-2006 17:28 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik wel maar ik legde het Webwiper even uit... maar weet niet of hij het nu inmiddels gevonden heeft.Mr. Bondt schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:19:
[...]
Klik op België en dan op OK, dan ga je naar het registratiescherm van Klikken&Kopen (Click&Buy).
Zo kwam ik er ook, ben hem nu aan het binnenhengelen!
Zover was je al...
[ Voor 8% gewijzigd door Royz op 14-03-2006 17:35 ]
Verwijderd
Ik kom er echt niet ...Royz schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:34:
[...]
Ik wel maar ik legde het Webwiper even uit... maar weet niet of hij het nu inmiddels gevonden heeft.
Heb hem binnen, even proberen en screenies maken!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 17:55 ]
Klopt, boven creditcars staat bij mij idd nog backoverschrijvingVerwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:52:
[...]
Ik kom er echt niet ...
- Ik log in bij EA (ea account)
- Ik zie rechtsboven 'click and buy', selecteer 'belgium' en dan 'go'
- Dan krijg ik een popup om een nieuwe C&B registratie aan te maken
- Op het tweede scherm MOET ik dan een creditcardnummer ingeven ... daar geraak ik dus niet verder
screen : http://users.pandora.be/webwiper/luktniet.jpg
[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Bondt op 14-03-2006 18:31 . Reden: VV Ge-edit :) ]
Dat lijkt me niet, als dat zo is kan ik geen EF spelen met m'n huidige BF2 account en zou ik opnieuw moeten beginnen om EF te spelenFlex schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:40:
Net de boosterpack aangeschaft maar is het nu zo dat je hem maar met 1 account kan spelen?
Zou jammer zijn want ik kan hem namelijk niet met mijn clan account spelen,mocht dit echt zo zijn dan is dat een gemiste kans van EA.
[ Voor 10% gewijzigd door kevin op 14-03-2006 18:56 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq