[PC] Battlefield 2 - Deel XXXII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.996 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:38:
Kan je EF nou alleen via die downloader starten dan? Ik heb m geinstalleerd maar ik krijg geen shortcut op mn desktop...en ik zie ook niet waar de download naar toe gaat.
Hij is geintegreerd met BF2.
Of moet je nou iedere keer als je BF2 opnieuw installeerd weer EF downloaden? Ik wil m gewoon op een cd zetten.
Nee, wel installeren. (Dat weet ik omdat ik BF2 opnieuw aan het installeren ben, omdat hij bij mij niet correct werkt)
Oh en moet je nog patchen na installatie van EF?
Nee, dat staat er ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:47
Dit is natuurlijk wel een beetje heel erg klote:
Het programma EA Downloader wordt alleen ondersteund door Windows XP. Jouw computer heeft een ander besturingssysteem. Je hebt EA Downloader nodig om het spel te ontvangen. Als je dit spel al hebt gekocht op een andere computer, dan kun je dat geldige exemplaar op elke computer met Windows XP spelen. Je kunt het alleen niet downloaden naar deze computer.

Daar zit je dan met je Win2K bak......(en begin nu niet over 'Gamen op Win2k?????')

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Mr. Bondt schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:08:
[...]
edit:
Maar het werkt bij anderen die hetzelfde gedaan hebben wel, waarom dan bij mij niet?
Heb je je gamespy/bf2 inlog naam wel goed ingevult. zou natuurlijk ook nog kunnen :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Communicator schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:46:
Dit is natuurlijk wel een beetje heel erg klote:
Het programma EA Downloader wordt alleen ondersteund door Windows XP. Jouw computer heeft een ander besturingssysteem. Je hebt EA Downloader nodig om het spel te ontvangen. Als je dit spel al hebt gekocht op een andere computer, dan kun je dat geldige exemplaar op elke computer met Windows XP spelen. Je kunt het alleen niet downloaden naar deze computer.

Daar zit je dan met je Win2K bak......(en begin nu niet over 'Gamen op Win2k?????')
Werkt BF2 dan ook met win2k? Als het al zo is dacht ik dat ze dat niet officieel supporten dus niet zo klagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:47
Crash schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:17:
Zouden de heren en dames i.p.v. direct de boel met de grond gelijk te maken eerst eens gewoon naar een oplossing op zoek willen gaan? Het spel komt officieel pas morgen uit, er zullen mogelijk nog enkele problemen zijn met de downloader en wie weet worden de mogelijkheden ook nog uitgebreid. Begin dus niet meteen te vloeken, tieren en schelden omdat het nog niet perfect werkt :)
Onzin het moet gewoon werken, je hebt ervoor betaald 8)7 Heeft er niks mee te maken dat hij morgen officieel uitkomt want hij is namelijk al officieel uitgebracht.

Bij mij werkt hij wel goed en hij is zeker locht. Eurofighter is wel zo traag als stront :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
whyz schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:48:
[...]

Heb je je gamespy/bf2 inlog naam wel goed ingevult. zou natuurlijk ook nog kunnen :)
Mja, 46510318 :?
Misschien mijn naam eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Mr. Bondt schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:52:
[...]

Mja, 46510318 :?
Misschien mijn naam eens proberen?
Probeer je naam anders maar ff, ik heb namelijk gewoon "whyz" ingevult en ik kon net gewoon servers joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
biobak schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:31:
Beetje wazig systeem met dat kopen via credit card. Omdat er bovenaan een unsecure frame staat komt mijn browser steeds met het bericht dat het een unsecure site betreft. Aan het einde van de aankoop werd ik opeens geredirect naar een niet bestaande pagina bij EA. Aankoop lijkt nu gelukt te zijn. Hopelijk zijn het niet meerdere aankopen geweest :X
Kreeg ook een error pagina na het bevestigen, maar ben nu EF aan het downloaden dus het lijkt allemaal wel goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:59

Zjemm

...

hmzz ik heb destijds mijn naam aangemaakt via gamespy arcade (ja dat vunzige tooltje) en daarmee speel ik BF2 online echter kent EA het account niet en kan daarom mijn spel niet registeren op dat account. ik kan wel een nieuw account aamaken en daarop registreren en gewoon met mn andere verder spelen (vanwege de ranks) maar nu vraag ik mij af als ik nu een account maak op EA en euro forces download kan ik die dan wel met mijn via gamespy aangemaakte account spelen?

nog meer mensen met hetzelfde?

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zjemm schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:06:

[...]

nog meer mensen met hetzelfde?
Sort of....heb m'n GamespyID aangemaakt vanuit BF2 toen ik die 't eerst installeerde. Heb bij aanschaf van EF deze ID opgegeven, na eerst getest te hebben of hij idd klopte...en dat was 't geval, maar ik kan geen servers joinen nu. Ga nu eerst maar ff een BF2+SF+patches reinstall proberen....grrrrrmbl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vage shit allemaal. Zal straks wel hetzelfde krijgen
heb ook gamespy account aangemaakt, maar ik heb nooit een ID gezien dus heb maar
me opgegegeven gamespy account name ingevuld. Wat een uber brak systeem zeg!

Krijg trouwens ook die wazige URL error bij het bevesigen van de koop.
Downloaden gaat ook brak maar 150 kb/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:42:
[...]

Nee, wel installeren. (Dat weet ik omdat ik BF2 opnieuw aan het installeren ben, omdat hij bij mij niet correct werkt)
Maar waar blijft die download dan...misschien ga ik wel binnenkort mn pc opnieuw installeren...en dan moet ik m zeker wéér downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan toch maar ff wachten na wat ik hier allemaal lees :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

kan je het downloaden met een ander account(de naam van dat account is pwnd92p) en dan spelen op een andere(de naam van dat account is dark_rule161)
* DR161 begint te huilen en zegt dat hij het nooit meer zal doen

[ Voor 52% gewijzigd door DR161 op 14-03-2006 19:42 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Door:
Shawn
Electronic Arts
Use your ea.com account to login and purchase. You don't have to make a new one if you have one already. Pogo accounts or any ea.com account works fine. - your ea.com is not your bf2 account.
When purchasing it will ask you for your BF2 login nickname. Just enter the nick you want to apply EF to. You can change it later if you change your mind. This is sometimes called the GameSpy nickname or the BF2 nickname. Same difference.
Bron voor de FAQ en vergeet niet eerst de replies te lezen voordat je een vraag stelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:47
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:50:
[...]

Werkt BF2 dan ook met win2k? Als het al zo is dacht ik dat ze dat niet officieel supporten dus niet zo klagen :P
Ja, natuurlijk......Alleen het 'tooltje' dat ze hebben ontwikkeld (EA Downloader) werkt alleen maar met XP.....ZUCHT....EA.......

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met unlocks trouwens? Kan je gewoon weer wapens unlocken en in vanilla gebruiken..of hebben ze het dit keer echt bij EF alleen gehouden? Want ik heb nou al 2 rondes gespeeld maar nog geen unlocks gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn euroforce is ook besteld net, staat nog niet in ea downloader via click&buy maar ze moeten nog eerst 1 cent naar me overmaken met een code erbij waarmee ik me rekening verifieer en dan kunnen ze die 10 euri eraf halen per machtiging en downloaden maar, wel handig wou mijn CC niet gebruiken voorlopig en zo kan het ook :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Messchien een leuk ideetje!!

een pol op GoT, hoeveel mensen eurfoce kopen of gekocht hebben. of bij vanille blijfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:41
Ik heb hem net gedownload en bij ons draait ie al op de server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:18
Ik heb Special Forces nog niet, en Euro Forces ook nog niet.. Hoop erop dat ze samen op een dvd komen te staan, voor een normale prijs.. dan ben ik wel geinteresseerd..

Ik weiger gewoon om steeds geld uit te geven, voor een product wat imo nog steeds niet af is.. (red name bug enzo.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zolang hier in België het in de winkel niet verkrijgbaar is koop ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46
Ik snap er niets meer van, ik heb EF besteld onder de naam Ep0xx (3p0x werkt niet???) maar me bf2 account heet 3p0x...hoe krijg ik het nou voor elkaar dat ik met 3p0x EF kan spelen wat alle pogingen hebben tot nu toe gefaald :(

ps. ik heb wel een bevestiging gekregen dat ik betaald heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
MissingDog schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:17:
Zo, de download loopt....ben heel benieuwd naar de maps van EF. Speel sinds oktober BF2, heb SF ook gekocht...vond 't een wat mindere expansion, maar de dubbele unlocks waren 't al meer dan waard. Nu ik geen fulltime job meer heb, kan ik lekker veel spelen en ben er erg gelukkig mee dat we weer iets nieuws hebben.

Had vandeweek trouwens iets raars...ging voor m'n AT Veteran...moest nog 20 minuut 57 spelen voor de 15uur en dan nog de 20 kills in een round. Hele round AT gespeeld (+/- 40 minuten) en 26 kills gemaakt. Blijk ik dus m'n badge niet gehaald te hebben...was op een ranked Wake only server (arena51.be)....snap er niks van.
Je, moet eerst 15 uur AT in BFHQ hebben staan en daarna pas de 20 kills maken. Al zou je voor/tijdens de 15 uur 100 kills maken dan krijg je hem nog niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Lol, pagina 3 zitten we alweer 8)7

[ Voor 91% gewijzigd door Stewie! op 14-03-2006 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

3p0x schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:12:
Ik snap er niets meer van, ik heb EF besteld onder de naam Ep0xx (3p0x werkt niet???) maar me bf2 account heet 3p0x...hoe krijg ik het nou voor elkaar dat ik met 3p0x EF kan spelen wat alle pogingen hebben tot nu toe gefaald :(

Hmm als het goed is moet je gewoon een gamespy gebruikersnaam kenne invoeren bij het ea downloader progje als je op euro force klikt. Daar moet je dus je bf2 nick/gamespy account kenne opgeven. bf2 inlog = gamespy account als het ware. :) Ik hoop dat ik je zo goed begrepen heb :) en dat de uitleg passend is / werkt :+

[ Voor 3% gewijzigd door whyz op 14-03-2006 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
3p0x schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:12:

Je kon (ik tenminste) je BF2 nick opgeven bij het bevestigen van de betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46
kevin schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:56:
[...]

Je kon (ik tenminste) je BF2 nick opgeven bij het bevestigen van de betaling.
Ik niet :( Net maar ff de support gemaild benieuwt of ik daar nog een antwoord van krijg....

Ik snap ook niet waarom dat allemaal zo moeilijk moet gaan, waarom niet gewoon ff de account server van bf2 erachter gooien ipv dat achterlijke gamespy en allerlei andere zooi :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

3p0x schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:02:
[...]

Ik niet :( Net maar ff de support gemaild benieuwt of ik daar nog een antwoord van krijg....

Ik snap ook niet waarom dat allemaal zo moeilijk moet gaan, waarom niet gewoon ff de account server van bf2 erachter gooien ipv dat achterlijke gamespy en allerlei andere zooi :r
Je snapt het niet
  • EA account: losstaande account die gebruikt wordt voor support, je NAW gegevens en misschien wel meer ;)
  • Gamespy account, je account waarmee je al maanden online speelt met BF2. Je nickname dus.
Tijdens de koop werd je gevraagd je nickname op te geven.
Tevens werd erbij verteld dat je dit altijd kan wijzigen via je EA account én je kreeg ook een e-mail waarin dit stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1e vraag : Kun je dat EF niet branden op cd ?

2e vraag : Een bekende bij ons in de buurt heeft hem al gedownload , en hij wil het mij wel zenden via bijvoorbeeld MSN , maar als ik die van hem dan ook installeer zal ik dan helemaal geen problemen hebben met onder andere inloggen etc ?
Of kan ik dan gewoon zorgeloos spelen ?

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

1) nee
2) warez is ongewenst en nee, het zou ook niet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En in de Q&A lees ik

"
Q: Can I make a backup copy for my own use after I download?
A: Yes. The default location the downloaded files go to is C:\Program Files\Electronic Arts\EA Downloader\cache\accountname\. Inside there you will see folders or files for what you wish to backup.
"

Net een uurtje zitten raggen en mijn eerste goud als EU binnengehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Niet online
Mijn herinstallatie van BF2+SF+patch+EF heeft geholpen....kan nu zonder problemen de EF servers joinen en lekker spelen. Kan niet zeggen of dit de echte oplossing is...of dat mijn aankoop nog ergens in de queue hing op het moment dat ik 'm voor 't eerst wilde proberen.

edit: Nou...9:20 na m'n bovenstaande post is 't weer feest....kan geen enkele EF game joinen of opzetten. Vermoed dat ze een extra IP-connectie naar een andere server proberen op te zetten, zie wat verdacht verkeer langskomen op de vuurmuur hier...die natuurlijk het een ander blokkeert aan P2P-killers. Ga 't even uitzoeken.

edit2: Yep....er wordt een host gequeried over wel/geen EF rechten...als je mijn probleem hebt....check je firewall/peerguardian eventjes.

[ Voor 53% gewijzigd door MissingDog op 15-03-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Aargh, zit er een roundtime op DJMantri? Had ik op 2 punten na die irritante commandbadge, round over (beide zijden 100+ tickets).

Zucht :/

edit: maar wel heerlijk gespeeld ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Twhomp op 15-03-2006 00:51 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere maps zeg, leuke niewe wapens ook, van de 3 niewe maps vindt ik Great Wall de minste. De overige 2 zijn echt heerlijk, ik hou wel van tank combat voor de afwisseling :P

Overigens ging click&buy bij mij zonder enige probleem, had er van te voren ook een beetje een hard hoofd in, maar het is prima gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu leg ik het toch wel stil voor vanavond ... Over 5 uurtjes weer naar het werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Leuke maps inderdaad en ook de wapens mogen er weer zijn.

Wel een magere update, maarja, je moet toch wat als bf2 addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just come off the phone with guy called Grant at EA support UK. Really helpful.

EA DOWNLOADER IS NOT COMPATIBLE WITH IE7 BETA

ANYONE RECIEVING THE ERROR MESSAGE "CORE" WITH NO OTHER INFORMATION HAS MOST LIKELY BEEN RUNNING IE7.

UNINSTALL IE7 AND THE DOWNLOADER WORKS FINE.

Please make this an "important" message to the community.

Dit probleem had ik dus, en ik dacht van laat ik dit maar even delen met de members hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft die eurofprces ook met click&buy gekocht? en zo ja enig idee van hoe lang het duurt voordat je hem dan kan downloaden in ea downloader? heb gisteren avond gekocht maat zie nog niets :'(
zal wel eerst nog moeten betalen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:37

GurbY{nl}

GurbY{nl}

DaMorpheus schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:34:
[...]

Je snapt het niet
  • EA account: losstaande account die gebruikt wordt voor support, je NAW gegevens en misschien wel meer ;)
  • Gamespy account, je account waarmee je al maanden online speelt met BF2. Je nickname dus.
Tijdens de koop werd je gevraagd je nickname op te geven.
Tevens werd erbij verteld dat je dit altijd kan wijzigen via je EA account én je kreeg ook een e-mail waarin dit stond.
Klopt, en eenmaal ingelogt bij EA kun je, als je meerdere nicks of GameSpy ID's hebt, gewoon aanklikken welke je wilt gebruiken. Werkt prima; download ging trouwens met ca. 450K p/s dus ook daar dik tevreden over. Ik was er wel op tijd achter, dat installeren alleen vanuit de downloader kan, en heb em (schaammodus) op mijn werk stopgezet en thuis opnieuw gedownload... anders was het slecht installeren wegens geen BF2 op mijn werkpc...

Maarre, DaMorpheus, ik zag dat de 3 maps al een tijd op onze GameVillage servers waren geinstalleerd (door GameServers); kan ik gewoon een profile maken met de 3 EF maps en die laten lopen? Of hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:15
Totaal geen problemen met het downloaden en installeren.

Voor het inloggen gebruikte ik niet me nickname, maar me EA account.
Downloaden ging op een prima snelheid. Helaas nog niet alle mappen kunnen spelen, GAMERT draait vooral The great wall, opzich een aardige map maar geen blijvertje. Snap niet waarom EA niet meer citymaps maakt.

De wapens zijn leuk maar niet heel bijzonder. De stemmen zijn grappig gedaan (een soort Frans accent).

Vraag me af of het een blijvertje wordt...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
wapens moet je zeker unlocken om ze in vanilla te spelen?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
maxoss schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 08:41:
wapens moet je zeker unlocken om ze in vanilla te spelen?? :?
Volgens mij komen ze niet in Vanilla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:08

JohnD

Bernd

volgens mij kan je geen wapens unlocken in EF zodat je ze in vanilla kan spelen.

ik vind EF iig beter dan SF. Heb gisteren een uur the great wall (oid) gespeeld. echt wel een stoere map.

edit:
viel me trouwens op dat sommige teamgenoten een frans accent hadden en sommige een engels. dat vond ik wel een leuk detail.

[ Voor 27% gewijzigd door JohnD op 15-03-2006 09:00 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
kw_nl schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 08:58:
[...]

Volgens mij komen ze niet in Vanilla...
WTF dus niet zoals SF dat je de wapens in vanilla kan gebruiken. Dat zou echt K U T zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
maxoss schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:07:
[...]

WTF dus niet zoals SF dat je de wapens in vanilla kan gebruiken. Dat zou echt K U T zijn :'(
EF is geintegreerd in Vanilla he.
De wapens kun je dus al in Vanilla hebben.
En trouwens, het zijn de standaard wapens van de EU.
Dus jij wilt de wapens van China ook in SF hebben?

De SF unlocks zijn een combinatie van wapens van twee verschillende legers in SF.

[ Voor 11% gewijzigd door Mr. Bondt op 15-03-2006 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

De unlocks kun je volgens mij wel gewoon in vanilla gebruiken hoor...

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Vuurvoske schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:13:
De unlocks kun je volgens mij wel gewoon in vanilla gebruiken hoor...
Zag je gisteren met samen met Bond rond rennen op GAMERT. Ik neem aan dat jij het heb getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Mr. Bondt schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:12:
[...]

EF is geintegreerd in Vanilla he.
De wapens kun je dus al in Vanilla hebben.
En trouwens, het zijn de standaard wapens van de EU.
Dus jij wilt de wapens van China ook in SF hebben?

De SF unlocks zijn een combinatie van wapens van twee verschillende legers in SF.
:/ nou snap ik er niks meer van.

SF unlocks zijn ook wapens van bepaalde legers maar in vanilla kan je ze voor alle legers kiezen. Heb gister geprobeert om EU wapens te gebruiken met vanilla maar zonder succes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Sinds wanneer kan een M1A2 gekilld worden met 1 kogel van een LAV-25?

Werd gister 2x achter elkaar door iemand gekilld (ik met een verse M1A2 tank) door 1 kogel van een LAV-25... echt vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Redje schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:18:

Werd gister 2x achter elkaar door iemand gekilld (ik met een verse M1A2 tank) door 1 kogel van een LAV-25... echt vaag.
a la vuurvoske --> CHEATERS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Dat is praktisch onmogelijk ... herzie die snapshotjes van hitpoints maar eens die hier in de reeks zijn gepost.

Over vervelende ervaringen: Gister lekker als commander op [HJ] Hamburger Jungs (ik weet het Duits is al een tikkie fout :) ) Alles gaat lekker , het loopt soepel ik ga als een speer ... verheug me al op een verdubbeling van mij mooie score + bij behorende gouden medaille en misschien nog wat meer lintjes. Hou me aan alle rules ...

Knal, van de server gemikt.... Als ik gister had geweten hoe *knip... stoere jongen :{

[ Voor 18% gewijzigd door Crash op 15-03-2006 22:17 . Reden: Beetje spelling verbeterd :) ]

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
maxoss schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:22:
[...]

a la vuurvoske --> CHEATERS :)
Kan natuurlijk een bug wezen.
Die gast was echt een naab want ik had hem daarvoor tig keer gekilld doordat hij zat te campen op het dak en een meter uitstak :D

Had wel een of andere SF armor badge gehaald :D

Verder is het wel lachen om engineer te spelen en gewoon run & gun zonder tank/apc.
Achter een tank rushen, mijn ervoor leggen, altijd prijs :D

(Ik probeer 15u engineer te halen voor m'n veteran badge)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is een bug, dan rij je waarschijnlijk net over een heuveltje heen waar je ook hp verliest en dan instant death. heb dat ook veel in iron gator als mec, rij je met aa tank langs een sandbag wall, raak je die wall amper aan en boem, stuk tank. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

gewoon terugcheaten!! Ik mail je zo mijn aimbot en wallhack wel :+ :P

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:45

jefjef

learning by doing

ik snap er niets van..
heb nu EF geinstald, wanneer ik wil gaan spelen op een EF server dan krijg ik een popup met de boodschap is niet geinstalleerd?

iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:40:
is een bug, dan rij je waarschijnlijk net over een heuveltje heen waar je ook hp verliest en dan instant death. heb dat ook veel in iron gator als mec, rij je met aa tank langs een sandbag wall, raak je die wall amper aan en boem, stuk tank. :(
Het was op SF Warlord.
Ik reed gewoon midden op de weg :D
Zag niks, hoorde niks, opeens boom. (door een LAV-25)

Jammer dat niet elke server BattleRecorder gebruikt, dan snap je tenminste was er gebeurt :D
Soms zie je dan namelijk dat je hele domme fouten maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Niet online
jefjef schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:50:
ik snap er niets van..
heb nu EF geinstald, wanneer ik wil gaan spelen op een EF server dan krijg ik een popup met de boodschap is niet geinstalleerd?

iemand raad?
Had ik ook, check mijn oplossing: [rml]MissingDog in "[ PC] Battlefield 2 - Deel XXXII"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

jammer maar helaas, ik heb helemaal geen vuurwal aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
jefjef schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:50:
ik snap er niets van..

iemand raad?
goeie gamespy account ingevult dus je naam ingame??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

maxoss schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:45:
[...]

goeie gamespy account ingevult dus je naam ingame??
tja dat was/is het dus... alleen ik kan nu niet meer de juiste invullen zoals ik die ook ingame gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

gyedema schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 07:43:
[...]

Klopt, en eenmaal ingelogt bij EA kun je, als je meerdere nicks of GameSpy ID's hebt, gewoon aanklikken welke je wilt gebruiken. Werkt prima; download ging trouwens met ca. 450K p/s dus ook daar dik tevreden over. Ik was er wel op tijd achter, dat installeren alleen vanuit de downloader kan, en heb em (schaammodus) op mijn werk stopgezet en thuis opnieuw gedownload... anders was het slecht installeren wegens geen BF2 op mijn werkpc...

Maarre, DaMorpheus, ik zag dat de 3 maps al een tijd op onze GameVillage servers waren geinstalleerd (door GameServers); kan ik gewoon een profile maken met de 3 EF maps en die laten lopen? Of hoe werkt dat?
ja, zo werkt dat. Tenminste bij ons, maar ik denk dat jouw host het hetzelfde heeft geregeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Even over de wapens van Euro Forces in Vanilla: Dit kan NIET.
SF wapens kon je dus gewoon unlocken en gebruiken in Vanilla Battlefield 2. Dit zal niet gebeuren voor EF vanwege geheugenrestricties.

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:51:
[...]

Het was op SF Warlord.
Ik reed gewoon midden op de weg :D
Zag niks, hoorde niks, opeens boom. (door een LAV-25)

Jammer dat niet elke server BattleRecorder gebruikt, dan snap je tenminste was er gebeurt :D
Soms zie je dan namelijk dat je hele domme fouten maakt.
Kan ook zijn geweest dat jij over een mijn heen reed en de engineer die deze had geplaatst op dat moment dat jij eroverheen reed in een APC zat, zo had ik laatst een tank gesloopt met een FAV in dragon valley, op dat moment dacht ik ook hoe krijg ik dat voor elkaar, was even mijn geplaatste AT mines vergeten, deze bug zit al vanaf het begin in BF2 trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die Euro Forces maps veel te groot. Zelf ben ik een infantry speler maar het kost veel te veel tijd overal te komen :(

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar mijn weten staan er genoeg voertuigen her en der versprijd hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 13:25:
Naar mijn weten staan er genoeg voertuigen her en der versprijd hoor...
Je begrijpt het niet...
Infantry spelers lopen meestal ;) vandaar het woord "infantry" :P Natuurlijk begrijp ik dat voor ieder wat wils moet zijn, maar 1 city map erbij doen als uitbreiding had toch wel erg fijn geweest.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al bugs bekent? Gisteravond een dikke vastloper en nu net een spontane reboot bij het laden van een EF-map. Nooit problemen, gister EF geinstalleerd en nu al 2 keer dit grapje. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Twhomp schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 00:50:
Aargh, zit er een roundtime op DJMantri? Had ik op 2 punten na die irritante commandbadge, round over (beide zijden 100+ tickets).

Zucht :/

edit: maar wel heerlijk gespeeld ;)
Zoek een 64 player mapserver zonder timelimit waar maximaal 32 speler kunnen spelen. De ticketratio gaat hierdoor erg langzaam waarbij het zowat zeker is dat je die badge kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

lama, jou uitleg hierboven verklaart mijn vraag toevallig :D

Kwam dus een 16 player server tegen met 64 van mapgrote :+ en vond dat ze nogal zieke scores hadden. Zeg in de 600 enzo :X

[ Voor 151% gewijzigd door whyz op 15-03-2006 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whyz schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 14:00:
lama, jou uitleg hierboven verklaart mijn vraag toevallig :D

Kwam dus een 16 player server tegen met 64 van mapgrote :+ en vond dat ze nogal zieke scores hadden. Zeg in de 600 enzo :X
Nou scores van in de 600 zijn wel behoorlijk ziek hoor, volgens mij ga je "eerlijk" spelend nooit zo'n score halen, ik speel ook wel eens op 64size maps met 16 spelers maar hoger dan 230 ben ik nog niet gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Zijn er nu nog zo weinig servers die 1.21 draaien?

20 op BF2 en 4 op SF?

[ Voor 20% gewijzigd door Falcon2107 op 15-03-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Falcon2107 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 14:14:
Zijn er nu nog zo weinig servers die 1.21 draaien?

20 op BF2 en 4 op SF?
Ik denk dat het aan jou ligt... gemiddeld heb ik er 800 staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kw_nl schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 14:49:
[...]

Ik denk dat het aan jou ligt... gemiddeld heb ik er 800 staan...
Ditto bij mij....ongeveer 800 serverkes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 13:36:
[...]

Je begrijpt het niet...
Infantry spelers lopen meestal ;) vandaar het woord "infantry" :P Natuurlijk begrijp ik dat voor ieder wat wils moet zijn, maar 1 city map erbij doen als uitbreiding had toch wel erg fijn geweest.
Lol dat snap ik ook wel, maar je kan tog wel ff met je squad 2 jeeps rippen en richting de actie rijden, uitstappen, en daar te voet verder? Vindt wel dat je gelijk hebt dat ze er best een city map bij hadden mogen maken, gezien de populartiteit. En bij nader inzien valt er voor een infanterist, afgezien dan van Great Wall, weinig eer te behalen ja, voor zover ik het kon beoordelen na een paar uurtjes gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Afbeeldingslocatie: http://www.whyz.nl/bedankteej.JPG

Altijd leuk om complimentjes te mogen ontvagen :D

Uitleg:
DJM's server (spel was nog lang niet begonnen, tis een beetje leeg)
Hij sprong uit een jet, en lande in de US base op zatar. Ik wilde em toen wel gaan bomben, dus deed ik eerst een flyby laag. Zodat ik het poppetje kon zien. Anders gaat dat niet echt bepaald. En daarna was het een kwestie simpele wiskunde :P

Ik voel me toch weer goed vandaag O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA downloader wil niet eens opstarten.. Geeft telkens een foutmelding's-popup met "Core" en verder niets.

Geweldig dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:30:
EA downloader wil niet eens opstarten.. Geeft telkens een foutmelding's-popup met "Core" en verder niets.

Geweldig dit.
dan heb je geen xp

werkt alleen met xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxoss schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:38:
[...]

dan heb je geen xp

werkt alleen met xp
Ik heb XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:30:

Geweldig dit.
Dan heb je IE7.0 draaien en die wordt niet ondersteund.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb EF gisteren ook besteld via Click&Buy, en ik kon hem meteen al downloaden en spelen. :D

Drie mailtjes gehad. "Ter controle van de ingevulde gegevens zullen wij in de komende dagen 0,01 € op het door u opgegeven bankrekeningnummer overmaken."
Ik heb geen € 0,01 gezien en die € 9,99 is ook nog niet afgeschreven. Ach, ik heb er geen problemen mee... ;)

Die eurofighter vliegt echt als stront, de stemmen zijn stom en infantry is relatief nutteloos. Wel handig dat er zoveel mensen met armor op een kluitje gaan staan. 26 kills (en driver assist) en 1 death in de MEC bomber in zo'n 15 minuten. Dat lukt mij normaal gesproken echt niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:48:
[...]

Dan heb je IE7.0 draaien en die wordt niet ondersteund.
Dan is dat het probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de booster pack met een andere account naam gekocht.. Nu zit ik zeker vast aan die account naam?

Geweldig ook dat EA het even duidelijk verteld :r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

whyz schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:17:
[afbeelding]

Altijd leuk om complimentjes te mogen ontvagen :D

Uitleg:
DJM's server (spel was nog lang niet begonnen, tis een beetje leeg)
Hij sprong uit een jet, en lande in de US base op zatar. Ik wilde em toen wel gaan bomben, dus deed ik eerst een flyby laag. Zodat ik het poppetje kon zien. Anders gaat dat niet echt bepaald. En daarna was het een kwestie simpele wiskunde :P

Ik voel me toch weer goed vandaag O-)
Ik weet precies hoe jij je voelt. >:)

Afbeeldingslocatie: http://sonny.tweakdsl.nl/cheater.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:10:
[...]

Ditto bij mij....ongeveer 800 serverkes
Een schone install is de remedie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
cheater hoor ik dagelijks :7

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:59:
Ik heb de booster pack met een andere account naam gekocht.. Nu zit ik zeker vast aan die account naam?

Lezen is een vak; niet alleen op de site van EA maar ook hier in dit topic. Je bent niet de eerste die het overkomt en iets "verkeerds" invult, maar het is niet handig... |:(

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:03:
[...]

Lezen is een vak; niet alleen op de site van EA maar ook hier in dit topic. Je bent niet de eerste die het overkomt en iets "verkeerds" invult, maar het is niet handig... |:(
EA doet niet handig.. EA accounts, Gamespy ID's.. EA downloader & wat nog wel niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:59:

Nee, ik had hetzelfde, als naar EA gaat en dan naar my account gaat, en dan inlogt (met dezelfde gegevens als bij je EAdownloader), zie je bij download informatie een email adres staan, dat even veranderen in het juiste gamespy account en klaar.

Ik veranderde het ook, wil het terug veranderen( had foutje gemaakt), en krijg nu leuk de volgende melding:

Sorry, you’ve reached the limit on how frequently you can change your Gamespy nickname. You can change your Gamespy nickname up to 3 times per week.

Oftewel nu kan ik zeker een week niet spelen :'( :(

Want als ik online wil spelen op een EF server dan krijg ik doodleuk de melding dat ik het niet heb geinstalleerd ??? Twerijl het installeren ( erg snel overigens) gewoon foutloos ging.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:05:
[...]

EA doet niet handig.. EA accounts, Gamespy ID's.. EA downloader & wat nog wel niet meer.
Ben ik helemaal met je eens, ik was dan ook zeer verbaasd dat ik gelijk kon dowloaden en spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:05:
[...]

Nee, ik had hetzelfde, als je inlogt op EA en dan naar my account gaat, en dan inlogt (met dezelfde gegevens als bij je EAdownloader), zie je bij download informatie een email adres staan, dat even veranderen in het juiste gamespy account en klaar.

Ik veranderde het ook, wil het terug veranderen( had foutje gemaakt), en krijg nu leuk de volgende melding:

Sorry, you’ve reached the limit on how frequently you can change your Gamespy nickname. You can change your Gamespy nickname up to 3 times per week.

Oftewel nu kan ik zeker een week niet spelen :'( :(
Aargg.. dubbele mailadresse, inlognamen & EA accounts, Gamespy id's... WTF! Ik kijk wel of het werkt.. Mijn EA account heeft iig het zelfde mail adress als mijn Gamespy ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To change your GameSpy Nickname to the one that has the appropriate privilages:

1)Log in to the EA Downloader.
2)Select Battlefield 2: Euro Force Booster Pack from the My Downloads column.
3)Click on Edit GameSpy Nickname above the Play Now button.
4)Next log into your EA.com account.
5)Now enter or change your GameSpy Account Name to the account you wish to have BF:2 Euro Force privileges under or the account in which you have purchased BF2: Euro Force.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien vreemde vraag maar ik heb ook geen snelkoppeling oid van EF op mijn buroblad ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:14:
[...]

Mischien vreemde vraag maar ik heb ook geen snelkoppeling oid van EF op mijn buroblad ???
EF is geïntegreerd met Battlefield 2 Vanilla.
Gewoon BF2 opstarten en server met EF map opzoeken.

Is ook pas tig keer gezegd in dit topic, hoor.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Bondt op 15-03-2006 16:17 . Reden: Beetje slecht humeur ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:14:
[...]

Ik download die 300 mb nog via de EA downloader.. Slakken tempo :r.. 10 mbit verbinding, maar de EA servers kunnen natuurlijk niet met meer dan 200 kb/s(?) versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:18:
[...]
Ik download die 300 mb nog via de EA downloader.. Slakken tempo :r.. 10 mbit verbinding, maar de EA servers kunnen natuurlijk niet met meer dan 200 kb/s(?) versturen.
Zal wel erg druk zijn, ik deed er ongeveer een uur over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik dowload nu op 2.8 mb/s met mijn 24 mbit adsl 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:19:
nou ik dowload nu op 2.8 mb/s met mijn 24 mbit adsl 2.
Zit jij waarschijnlijk op een betere server (ik neem aan dat ze er niet 1 gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:48:
Ik heb EF gisteren ook besteld via Click&Buy, en ik kon hem meteen al downloaden en spelen. :D

Drie mailtjes gehad. "Ter controle van de ingevulde gegevens zullen wij in de komende dagen 0,01 € op het door u opgegeven bankrekeningnummer overmaken."
Ik heb geen € 0,01 gezien en die € 9,99 is ook nog niet afgeschreven. Ach, ik heb er geen problemen mee... ;)

Die eurofighter vliegt echt als stront, de stemmen zijn stom en infantry is relatief nutteloos. Wel handig dat er zoveel mensen met armor op een kluitje gaan staan. 26 kills (en driver assist) en 1 death in de MEC bomber in zo'n 15 minuten. Dat lukt mij normaal gesproken echt niet :o
In de helicopter ging het ook wel goed toch gisteren? :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1) Problemen op een server? Ga klagen bij de desbetreffende admin of op de hoster zijn fora indien daar een plek voor ingeruimd is.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.

4) Geen kritiek op andere mensen die in dit topic posten. Als je iets tegen iemand wilt zeggen, stuur hem/haar dan een mailtje. Niemand is namelijk geinteresseerd in jouw mening over persoon X in het midden van een nuttige discussie.