ha die helicopter valt vanzelf om! probeer er dus niet mee te landen
Hoe zit het eigenlijk met het installeren van EF? Moet je nog een code invoeren of iets dergelijks om hem te activeren?
Hallo
Nee, installeren en spelen maarmach2 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:37:
Hoe zit het eigenlijk met het installeren van EF? Moet je nog een code invoeren of iets dergelijks om hem te activeren?
Mits je hem download
[ Voor 6% gewijzigd door Mr. Bondt op 15-03-2006 16:41 ]
Anoniem: 81046
Afgezien van het omvallen van de chopper, m'n tik om teammaten met c4 op te blazen en de tientallen missiles (fo' real) / mounted machine gun kogels die we aantrokken wel jaRoyz schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:29:
In de helicopter ging het ook wel goed toch gisteren?
De gamespy id die je opgeeft is genoeg om te kunnen controleren of je een EF server mag joinen.mach2 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:37:
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 81046 op 15-03-2006 16:46 ]
Anoniem: 85482
Ik heb em geinstalleerd en heb zelfs als een potje gespeeld (great wall).
Mijn vraag: Waarom kan ik de EF wapens niet gebruiken in andere servers? Of zelfs niet als ik in het Chinese team zit.
Mijn vraag: Waarom kan ik de EF wapens niet gebruiken in andere servers? Of zelfs niet als ik in het Chinese team zit.
Anoniem: 107573
Mr. Bondt schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:16:
[...]
EF is geïntegreerd met Battlefield 2 Vanilla.
Gewoon BF2 opstarten en server met EF map opzoeken.
Is ook pas tig keer gezegd in dit topic, hoor.

Anoniem: 33599
Jammer dat servers niet vol raken met EF.
Hopelijk komt dat nog
Hopelijk komt dat nog
[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 33599 op 15-03-2006 17:13 ]
Anoniem: 85482 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:47:

Nieuwe wapens horen bij het nieuwe leger
Lezen is voor sommige toch een kunst blijkbaar.
Anoniem: 102880
Ja idd...cheater of ze beginnen binnen 5 min een votekick. Ik maak altijd een weddenschapje met mn vrienden hoe lang het nu weer duurt voordat ze een vote starten
Aha, daar ligt het dus aan. Lekker van EA, erg slim en goed voorbereid op de toekomst.Anoniem: 148038 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 07:14:
Just come off the phone with guy called Grant at EA support UK. Really helpful.
EA DOWNLOADER IS NOT COMPATIBLE WITH IE7 BETA
ANYONE RECIEVING THE ERROR MESSAGE "CORE" WITH NO OTHER INFORMATION HAS MOST LIKELY BEEN RUNNING IE7.
UNINSTALL IE7 AND THE DOWNLOADER WORKS FINE.
Please make this an "important" message to the community.
Dit probleem had ik dus, en ik dacht van laat ik dit maar even delen met de members hier.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Kom op zeg...Jozz schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:39:
[...]
Aha, daar ligt het dus aan. Lekker van EA, erg slim en goed voorbereid op de toekomst.
IE7 is nog steeds BETA er kan dus nog van alles veranderd worden. Bovendien, als ik het goed heb begrepen, hoor je IE7 helemaal niet te gebruiken als werkversie enkel om te evalueren...
Net euroforce ff gedownload en geinstalleerd (lang leve de creditcard!). Het zijn best wel goede maps en de wapens die erbij zitten zijn ook wel leuk. Persoonlijk vind ik die map met die brug het leukst. Flink wat armored actie in die map.
Zijn er hier trouwens mensen die zich bezighouden met het maken van maps voor BF2? Het is best complex maar wel erg leuk om te doen.
Zijn er hier trouwens mensen die zich bezighouden met het maken van maps voor BF2? Het is best complex maar wel erg leuk om te doen.
Anoniem: 91271
Foutloos schrijven ookfryskmantsje schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:39:
Lezen is voor sommige toch een kunst blijkbaar.
Ik had het idd niet goed begrepen maar ik heb nu alles veranderd naar 1 en hetzelfde emailadres maar het werkt nog steeds niet...Anoniem: 85482 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:09:
[...]
Aargg.. dubbele mailadresse, inlognamen & EA accounts, Gamespy id's... WTF! Ik kijk wel of het werkt.. Mijn EA account heeft iig het zelfde mail adress als mijn Gamespy ID.
Werkte het bij jullie wel direct toen je je account gegevens hadden aangepast?
ik weet nog steeds niet hoe ik die nametags kan wegkrijgen bij de battlerecorder.....
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Anoniem: 161585
gebruik battlelauncher...the_virus schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 19:06:
ik weet nog steeds niet hoe ik die nametags kan wegkrijgen bij de battlerecorder.....
ah
gevonden... thanx
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Anoniem: 158554
Volgens mij is het hier al een keer behandeld maar ik zit met het volgende probleem.
heb net een samsung 19inch 930bf gekocht doet het perfeckt maar nu start bf2 niet meer op.
weet iemand wat te doen ??
heb net een samsung 19inch 930bf gekocht doet het perfeckt maar nu start bf2 niet meer op.
weet iemand wat te doen ??
Anoniem: 107573
Heb ook een 930BF en had toen nergens last van. Ik denk dat je het aantal Hz moet veranderen ofzo in je OSD, probeer is 60Hz, al moet 75Hz het ook gewoon doen, staat ie bij mij ook.
Had je niets te doen of zo dat je je accountdinges drie keer moest veranderen?Anoniem: 60905 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:05:
[...]
Sorry, you’ve reached the limit on how frequently you can change your Gamespy nickname. You can change your Gamespy nickname up to 3 times per week.
Oftewel nu kan ik zeker een week niet spelen![]()
Ik was ook eerst even sceptisch over hoe het wel niet zou gaan met de EF, na aanmelding van Click&Buy werkte alles gewoon in één keer, hoe ongelooflijk is het dat dát bij EA mogelijk is!
Dan is tweakers ook niet voorbereid op IE7. GoT wil je niet zien met die browser, elke avartar wordt in maximaal formaat weergegeven (lees schermvullend). Kortom, dit heeft helemaal niets met EA te maken, IE7 is nog gewoon erg buggyJozz schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:39:
[...]
Aha, daar ligt het dus aan. Lekker van EA, erg slim en goed voorbereid op de toekomst.
welke avatars?DaMorpheus schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 19:50:
[...]
Dan is tweakers ook niet voorbereid op IE7. GoT wil je niet zien met die browser, elke avartar wordt in maximaal formaat weergegeven (lees schermvullend). Kortom, dit heeft helemaal niets met EA te maken, IE7 is nog gewoon erg buggy
ik heb hem op 60 staan maar als ik game opstart geeft die ff zwart beeld en keert terug naar windows.
BF 2 helemaal gepatched?Anoniem: 158554 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:02:
ik heb hem op 60 staan maar als ik game opstart geeft die ff zwart beeld en keert terug naar windows.
drivers graka up to date?
Wil vanavond even mijn pistol-badge halen, wat is volgens jullie het beste pistool ?
( ik vind ze allemaal nogal slapjes ... wil eigenlijk zoiets als de Desert Eagle uis CS
)
( ik vind ze allemaal nogal slapjes ... wil eigenlijk zoiets als de Desert Eagle uis CS
Ad Astra Per Aspera
ja alles is up to date een half uur voor ik deze lcd kocht kon ik nog bf2 spelen op een normale monitor .zelf euroforce doet het maar nu dus niks meer vreemd.
Zou het soms aan de dvi kabel liggen dat bf2 niet draait en weer terug moeten gaan naar aneloog ?
Nee, de plaatjes daarboven.Anoniem: 161585 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:11:
[...]
oh... je bedoelt dat ventje met een kaartje en bij sommiggen een huisje
Is dit serieus?
Misschien beetje domme vraag, maar kan het kwaad om je cache te legen van battlefield 2? Zorgt dit voor wat betere prestaties?
offtopic,DaMorpheus schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:19:
[...]
Nee, de plaatjes daarboven.
Is dit serieus?
denk het wel, want ik zie ook geen plaatjes (avatars). Nooit gezien eigenlijk, staan die er dan?
[ Voor 8% gewijzigd door mach2 op 15-03-2006 20:27 ]
Hallo
Anoniem: 85748
Dacht ergens te hebben gelezen dat dat geen probleem moet zijn, verwijderen en je schijf optimaliseren. Maar waar vind je die cache ook alweerDeruxian schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:20:
Misschien beetje domme vraag, maar kan het kwaad om je cache te legen van battlefield 2? Zorgt dit voor wat betere prestaties?

hey ik heb nu euro forces gedownload via
click&buy, nadat ik met ea downloader euro forces heb
gedownload en geïnstalleert (ja ook de game-spy account
gelijk gesteld met mijn bf2 inlognaam) en ik probeer in een
server te komen, sluit mijn bf2 zich spontaan af! dit
gebeurt bij alle servers, zowel euro force als gewone bf2
servers...
kunnen jullie mij hierbij misschien helpen?
click&buy, nadat ik met ea downloader euro forces heb
gedownload en geïnstalleert (ja ook de game-spy account
gelijk gesteld met mijn bf2 inlognaam) en ik probeer in een
server te komen, sluit mijn bf2 zich spontaan af! dit
gebeurt bij alle servers, zowel euro force als gewone bf2
servers...
kunnen jullie mij hierbij misschien helpen?
Ga naar je mods/bf2/movies directoryAnoniem: 85748 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:36:
[...]
Dacht ergens te hebben gelezen dat dat geen probleem moet zijn, verwijderen en je schijf optimaliseren. Maar waar vind je die cache ook alweeren hoe krijg je die verrotte intro weg? Dat kan toch ook?
Verwijder daar de bik bestanden die je wilt. Om bijv de intro weg te halen verwijder je intro.bik. Om gelijk naar't menu te gaan verwijder je alle bik bestanden MUV menu.bik en menu_loggedin.bik
cache verwijderen is een kwestie van alle .con bestanden te verwijderen.
[ Voor 7% gewijzigd door OCTheEagle op 15-03-2006 20:42 ]
Wat is het beste om te zijn als je commander bent?
Ik ben vaak Engineer zodat ik zo snel mogelijk UAV radar of Arty kan repairen mocht dat nodig zijn. Of spec ops afknallen die in basis komen.NightForce schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:42:
Offtopicmach2 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:25:
[...]
offtopic,
denk het wel, want ik zie ook geen plaatjes (avatars). Nooit gezien eigenlijk, staan die er dan?
Usericons aanzetten in voorkeuren.
[ Voor 35% gewijzigd door Fryskmantsje op 15-03-2006 20:50 ]
ik zie echt geen plaatjes hoor , ik zie alleen "reloaded" staan bij jou...DaMorpheus schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:19:
[...]
Nee, de plaatjes daarboven.
Is dit serieus?
maar nu even ON-topic vooraleer de mods boos worden:
ik heb EF dus niet gekocht , aangezien ik hem enkel in de winkel wil kopen.
Ja ik ben nogal ouderwets...
off-topic : waah , GoT heeft avatars

maar blijkbaar hebben nog niet veel mensen dit door...
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 15-03-2006 20:45 ]
Ligt eraan wat voor commander je bent:NightForce schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:42:
- 'In een hoekje zitten' commander = engineer
- 'Actief meedoen' commander = Support
- 'Ondersteunend meedoen' commander = medic
- 'Ondersteunend meedoen vanaf een zeer veilige afstand' commander = sniper
Verder is't map afhankelijk.
Maakt niet uit, een goede commander heeft zoveel te doen dat hij geen tijd heeft om mee te vechten en dus ergens achteraf gaat liggen, maar het beste kun je natuurlijk engineer zijn om je atillery e.d. te kunnen repareren mocht dat nodig zijnNightForce schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:42:
[ Voor 15% gewijzigd door michiel10 op 15-03-2006 20:46 ]
http://gathering.tweakers.net/forum/preferencesmach2 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:25:
[...]
offtopic,
Wanneer kan ik EF als doosje kopen? ;k heb geen CC
And it goes BRAAAAAPP!
Lol thx nooit echt naar gekeken eigenlijkROFLASTC schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:45:
[...]
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences

Hallo
hey thanks,OCTheEagle schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:42:
[...]
Ga naar je mods/bf2/movies directory
Verwijder daar de bik bestanden die je wilt. Om bijv de intro weg te halen verwijder je intro.bik. Om gelijk naar't menu te gaan verwijder je alle bik bestanden MUV menu.bik en menu_loggedin.bik
cache verwijderen is een kwestie van alle .con bestanden te verwijderen.
de cache verwijderen? Niet de boel leeghalen in "...\My Documents\Battlefield2\mods\bf2\cache"?
Anoniem: 62696
Net even Euroforce gespeeld en nu vraag ik me af, Waarom maken ze geen mappen die lijken op de mappen die nu favoriet zijn bij bf2.
Nu komen ze aan met mappen type Zatar wetlands.
omdat ze het spel niet specifiek naar 1 persoon gericht maken misschien?Anoniem: 62696 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:58:
Net even Euroforce gespeeld en nu vraag ik me af, Waarom maken ze geen mappen die lijken op de mappen die nu favoriet zijn bij bf2.

Anoniem: 93986
Weet iemand hier een antwoord op? ik heb twee pc's. 1 Met winxp sp2 en 1 met winxp mediacenter sp2. Op alletwee de pc's wil ea downloader niet installeren. Hij zegt dat ik geen win xp heb. Nee ik gebruik geen ie7. Ja ik gebruik opera 8.53.
Anoniem: 62696
Het is gebleken dat mappen zoals Karkand en Sharqi favoriet zijn bij het grote publiek.Anoniem: 161585 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 21:00:
[...]
omdat ze het spel niet specifiek naar 1 persoon gericht maken misschien?
Heb hetzelfde gehad toen ik van CRT naar TFT gingAnoniem: 158554 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:02:
oplossing is simpel. Kijk wat je resolutie + refresh rate is (bij mij 1280*1024 @60hz)
Ga naar "deze computer" > "mijn documenten" > Battlefield 2 > Profiles
Zoek in deze directory naar alle "Video.con" files, open ze en je ziet een regel staan:
VideoSettings.setResolution 1280x1024@60Hz
Als daar wat anders staat dan jouw settings aanpassen die hap. Check alle profiles en mappen die er mss kunnen staan.
Voila!
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik had hetzelfde met mijn 930BF. Ik denk dat het komt omdat je BF2 nog staat ingesteld op je oude monitor die waarschijnlijk meer Hz weergeeft. FF denken hoe ik het ook alweer had opgelost.
Probeer dit eens:
Ga naar :\My Documents\Battlefield 2\Profiles\Default en open de Video.con met notepad ofzo.
Zorg dat het er zo uit ziet: VideoSettings.setResolution 1280x1024@60Hz
Ik dacht dat dat de oplossing toen was...anders moet je even verder snuffelen maar het moet iig zo'n soort bestandje zijn. Iets met video of default video settings.
Edit: Net te laat
Probeer dit eens:
Ga naar :\My Documents\Battlefield 2\Profiles\Default en open de Video.con met notepad ofzo.
Zorg dat het er zo uit ziet: VideoSettings.setResolution 1280x1024@60Hz
Ik dacht dat dat de oplossing toen was...anders moet je even verder snuffelen maar het moet iig zo'n soort bestandje zijn. Iets met video of default video settings.
Edit: Net te laat
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 15-03-2006 21:08 ]
Je kan ook gewoon per bank betalenROFLASTC schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:45:
[...]
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences
Inderdaad
Geen Euro Force voor * Blacksnak .Dank u EA voor jullie schitterende systeem

[ Voor 6% gewijzigd door Blacksnak op 15-03-2006 21:52 ]
Heb net een nieuwe instal van bf2 gedaan en alles loopt perfeckt nu .
bedankt voor alle tips met de laatse van de vidio conf kwam ik een heel eind maar toch klapte die de steeds weer uit.
bedankt voor alle tips met de laatse van de vidio conf kwam ik een heel eind maar toch klapte die de steeds weer uit.
Ik wil hem wel kopen voor je Blacksnak, dat jij het naar mij overmaakt ?
of kan dat niet ?
of kan dat niet ?
[ Voor 70% gewijzigd door Tenesmia op 15-03-2006 21:59 ]
Ad Astra Per Aspera
bah sharqiAnoniem: 62696 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 21:04:
[...]
Het is gebleken dat mappen zoals Karkand en Sharqi favoriet zijn bij het grote publiek.

Jah, volgens mij kan dat wel. moet je wel zijn profiel en account weten, even de gegevens uitwisselen.Tenesmia schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 21:58:
of kan dat niet ?
Volgens mij kan je zoveel EF downloaden per computer, als het maar andere accounts zijn
Dat maakte Gamert #2 zo stoer. Mashtur, Karkand en Sharqi... Jammer dat ze nu zijn overgegaan op EF en er geen 3e server voor hebben gereserveerdAnoniem: 62696 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 21:04:
[...]
Het is gebleken dat mappen zoals Karkand en Sharqi favoriet zijn bij het grote publiek.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Van mij mogen ze wel, bij wijze van test oid, een gratis map uitbrengen waar geen commanderopties beschikbaar zijn ala uav scan/artillery en full scan (supply drop wel). En zo weinig mogelijk vehicles.
Als je als enige van het team over bent omdat alle vlaggen zijn gepakt heb je gewoon nul procent kans dat je nog wat kan betekenen
(en dan zit men mij voor n00b uit te schelden als ik een klein beetje d00d ga terwijl ik wel mooi als enige van het team overbleef
)
Het systeem dat een individuele speler een nme kan spotten en dat voor ieder teamlid zichtbaar wordt op de ingamemap is wel weer goed en het spotten van nme's zou hier veel meer afhankelijk van moeten zijn dan van de commander.
Beter is misschien nog dat een serveradmin de verschillende commanderopties kan in/uitschakelen.
Moest je in BF1942 nog enig moeite doen een target te bomben/spotten, in BF2 wordt het compleet met sound en al voor je aangegeven
Had liever de engine van bf1942 gezien (kwa code, niet de grafische kant).
Dat het spel populairder is dan bf1942 komt denk ik alleen omdat het in de tegenwoordige tijd is neergezet (was al te zien met Desert Combat voor bf1942 dat langzamerhand populairder begon te worden dan het orgineel en ww2 games hebben we zo langzamerhand wel gezien).
//edit: City maps zijn over het algemeen het beste BEHALVE Karkand
Als je als enige van het team over bent omdat alle vlaggen zijn gepakt heb je gewoon nul procent kans dat je nog wat kan betekenen

Het systeem dat een individuele speler een nme kan spotten en dat voor ieder teamlid zichtbaar wordt op de ingamemap is wel weer goed en het spotten van nme's zou hier veel meer afhankelijk van moeten zijn dan van de commander.
Beter is misschien nog dat een serveradmin de verschillende commanderopties kan in/uitschakelen.
Moest je in BF1942 nog enig moeite doen een target te bomben/spotten, in BF2 wordt het compleet met sound en al voor je aangegeven

Dat het spel populairder is dan bf1942 komt denk ik alleen omdat het in de tegenwoordige tijd is neergezet (was al te zien met Desert Combat voor bf1942 dat langzamerhand populairder begon te worden dan het orgineel en ww2 games hebben we zo langzamerhand wel gezien).
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 15-03-2006 22:35 ]
Ja ik word ook schijtziek van die arty de hele tijd...echt geen lol aan. Arty en UAV mag van mij ook gaan...helemaal nu je er tegenaan kan vliegen. Van de week had ik dus eerst dat er een UAV precies voor mn neus spawned...dood dus...dus ik stap weer in het vliegtuig...word ik uit de lucht geschoten door arty
mja bf42 was ook gewoon brak in vergelijking met goede modsAnoniem: 26235 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:34:
Van mij mogen ze wel, bij wijze van test oid, een gratis map uitbrengen waar geen commanderopties beschikbaar zijn ala uav scan/artillery en full scan (supply drop wel). En zo weinig mogelijk vehicles.
Als je als enige van het team over bent omdat alle vlaggen zijn gepakt heb je gewoon nul procent kans dat je nog wat kan betekenen(en dan zit men mij voor n00b uit te schelden als ik een klein beetje d00d ga terwijl ik wel mooi als enige van het team overbleef
)
wij hebben onze City maps server ook overgegooit naar EuroForce, maar omdat we weer veel verzoeken gekregen om hem weer terug te zetten, hebben we besloten nog een server te gaan hosten.Royz schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:33:
[...]
Dat maakte Gamert #2 zo stoer. Mashtur, Karkand en Sharqi... Jammer dat ze nu zijn overgegaan op EF en er geen 3e server voor hebben gereserveerd
over 4/5 dagen komt IKS met een 64slot City Maps server. deze wordt door hetzelfde bedrijf gehost als de Gamert servers.
dus:
IKS 64slot All Maps: 84.244.131.130
IKS 64slot EuroForce: 84.244.131.123
IKS 64slot City Maps: 4/5 dagen nieuwe server.
voor meer info www.iks-bf2.nl
hoop jullie daar over een paar dagen te zien

grtz WhiteViper-IK§-
Brak wil ik niet beweren, het had natuurlijk zijn minpuntjes maar vind de engine van bf2 meer brak dan die van bf1942. In bf1942 kon je wel strafen in het water (kon eerst ook niet in bf1942, werd gepatched en vervolgens kan het in bf2 weer niet), ging je wel dood als je van een grote hoogte in het water viel kon een tank tegen een stootje van sandbags, gaten in wegen en hobbels.dikki dik schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:12:
[...]
mja bf42 was ook gewoon brak in vergelijking met goede mods
De aloude irritante bug (ik vind het een bug ja) dat je voeten door objecten heenziet hebben ze niet eens moeite voor gedaan die op te lossen in bf2. Veel mooie nieuwe features in bf2, maar ze hebben weinig geleert van bf1942 imho en het oplossen/verbeteren van die engine (in de bf2 exe staan dacht ik zelfs nog verwijzingen naar bf1942, hoezo 'nieuw').
Wat ik eigenlijk niet snap, waarom ontploft een voertuig als je daarmee het water inrijdt (muv APC). Is dat in het echt ook zo?
Ik heb nog nooit een auto gezien die het water inreed en vervolgens explodeerde..... ik moet er niet aan denken. Stel dat een veerboot zinkt, 20 auto's komen dan in't water terecht, vervolgens 20 grote explosies.
Vandaag trouwens wel weer leuk, zit je gezellig met z'n 2en in een Jeep. Lekker over de Voice Com gesamenlijk de A-team song zingen terwijl je over een heuvel scheurt. Vervolgens zit je zo vrolijk te zingen waardoor de bestuurder eventjes die vijandelijke mijn niet in de gaten had. BOEM was het gevolg!
Ik heb nog nooit een auto gezien die het water inreed en vervolgens explodeerde..... ik moet er niet aan denken. Stel dat een veerboot zinkt, 20 auto's komen dan in't water terecht, vervolgens 20 grote explosies.
Vandaag trouwens wel weer leuk, zit je gezellig met z'n 2en in een Jeep. Lekker over de Voice Com gesamenlijk de A-team song zingen terwijl je over een heuvel scheurt. Vervolgens zit je zo vrolijk te zingen waardoor de bestuurder eventjes die vijandelijke mijn niet in de gaten had. BOEM was het gevolg!
[ Voor 57% gewijzigd door OCTheEagle op 16-03-2006 00:00 ]
Zo, weer lekker een avondje geknalt op de DJM.
Wel "grappig", ik ga op Mashtuur in discussie met een gast van =]sc[=, sommige hier hadden het mee kunnen lezen, hij en zijn clanmaat campten op het dak van een hotel bij een vlag, allebei met bazooka's.
Dus ik zeg: niet echt realistisch he? Beetje raar. Ik moest niet zo zeuren omdat hij ownde (wat waar was), maar daar ging het mij niet om. Heb je ooit een sniper in het echt zien snipen met een raket? Ja, maar wat moest hij anders? Euhm, een andere class kiezen?
Aan de ene kant snap ik het wel: hij haalt hoge scores. Maar het blijven noobtubes. Misschien moet EA ze niet zo lineair programmeren, maakt tegen armor toch niet uit. Oh well. Zoals ik al op de server zei, ik beschouw ze als snipers 'met hele dikke kogels', die je nog ontwijken kan ook.
Wel "grappig", ik ga op Mashtuur in discussie met een gast van =]sc[=, sommige hier hadden het mee kunnen lezen, hij en zijn clanmaat campten op het dak van een hotel bij een vlag, allebei met bazooka's.
Dus ik zeg: niet echt realistisch he? Beetje raar. Ik moest niet zo zeuren omdat hij ownde (wat waar was), maar daar ging het mij niet om. Heb je ooit een sniper in het echt zien snipen met een raket? Ja, maar wat moest hij anders? Euhm, een andere class kiezen?

Aan de ene kant snap ik het wel: hij haalt hoge scores. Maar het blijven noobtubes. Misschien moet EA ze niet zo lineair programmeren, maakt tegen armor toch niet uit. Oh well. Zoals ik al op de server zei, ik beschouw ze als snipers 'met hele dikke kogels', die je nog ontwijken kan ook.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Bij de A-Team ontploft de auto niet maar vliegt hij altijd op z'n kant en over de kop, en iedereen stapt dan weer vrolijk uitOCTheEagle schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:49:
Wat ik eigenlijk niet snap, waarom ontploft een voertuig als je daarmee het water inrijdt (muv APC). Is dat in het echt ook zo?
Alvast bedankt voor je aanbod. Kheb echter een mail gestuurd naar EA met de vraag om een alternatieve oplossing die ik eerst even ga afwachten (als ik al antwoord ga krijgen...). Ik vind het gewoon niet kunnen dat in het ene land je wel gewoon met een bankoverschrijving kunt betalen en in het andere je verplicht bent om een CC te nemen. Iets wat ik zeker niet van plan ben voor enkel en alleen de aankoop van EuroForce!Tenesmia schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 21:58:
of kan dat niet ?
waarschijnlijk ligt in een APC meer munitie dan in een autoEyeWitness schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 08:06:
[...]
Bij de A-Team ontploft de auto niet maar vliegt hij altijd op z'n kant en over de kop, en iedereen stapt dan weer vrolijk uit
Viper inderdaad laat ons weten wat het server ip is!! city map servers zijn altijd mijn favoriteWhiteViper schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:14:
[...]
wij hebben onze City maps server ook overgegooit naar EuroForce, maar omdat we weer veel verzoeken gekregen om hem weer terug te zetten, hebben we besloten nog een server te gaan hosten.![]()
over 4/5 dagen komt IKS met een 64slot City Maps server. deze wordt door hetzelfde bedrijf gehost als de Gamert servers.![]()
dus:
IKS 64slot All Maps: 84.244.131.130
IKS 64slot EuroForce: 84.244.131.123
IKS 64slot City Maps: 4/5 dagen nieuwe server.![]()
voor meer info www.iks-bf2.nl
hoop jullie daar over een paar dagen te zien![]()
grtz WhiteViper-IK§-
weet iemand hoe het met de film is ?
kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/
Anoniem: 133390
Die insteek hadden we ook een beetje bij IKSAnoniem: 33599 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:23:
[...]
Viper inderdaad laat ons weten wat het server ip is!! city map servers zijn altijd mijn favorite![]()
Ik zal deze week nog wel een melding plaatsen als het daadwerkelijk in de lucht is(zoals vermeld wordt dat ook bekend gemaakt op www.iks-bf2.nl). alle GoT mensen zijn van harte welkom uiteraard. mocht DJM server weer eens vol zijn(ja ik kom er nooit in
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 133390 op 16-03-2006 10:36 ]
Ik speel de laatste tijd redelijk veel BF2, maar waar ik me egt aan stoor is de physics.
Een m1 tank van 90.000 kg komt aanscheuren met 40 km/u, en kan niet eens door een simpel landhekje heen breken. Nee, dan beschadigt je tank, niet het hekje
Een m1 tank van 90.000 kg komt aanscheuren met 40 km/u, en kan niet eens door een simpel landhekje heen breken. Nee, dan beschadigt je tank, niet het hekje
Anoniem: 98389
Soms word ik ook gek. Dan rij je in een zwaar gepanserde tank met nog geen 5 km over een hobbeltje en dan krijg je al damage!Speedswitch schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:32:
Ik speel de laatste tijd redelijk veel BF2, maar waar ik me egt aan stoor is de physics.

Je verliest ff één heel klein miniem, maar best wel aardig detailtje uit het zicht: als JIJ dat hekkie kapot rijdt, is het natuurlijk errug realistisch als IK dat ook zie. En de evt. overige 30 tot 62 players zeg maar. Enne... als DIE nou een ander hekkie stuk rijden, stel, ieder voor zich...Speedswitch schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:32:
Kortom: daar valt niet tegenaan te rekenen door een server, om op tijd alle clients van de nodige info te voorzien van de destructable omgeving. En per slot van rekening is het ook niet al te super realistisch, dat als iemand je zeg een SRAW tussen de oren plaatst, je na 15 seconden vrolijk 3 kilometer verderop weer opstaat en verder loopt.... toch? Its all in the game!
[mierenneukermodus]Anoniem: 33599 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:21:
[...]
waarschijnlijk ligt in een APC meer munitie dan in een auto
Pure onzin,
vertaling APC:
Een armoured personnel carrier of kortweg APC is een licht bepantserd gevechtsvoertuig voor het transport van infanterietroepen.
dit ding is er voor gemaakt om door water te rijden en heeft dus niks te maken met het aantal wapens dat het meedraagd.
Heeft hier iemand het Euro Force pakket al gekocht via de Amerikaanse website?
Of werkt het dan niet?
Waarom moet ik 9,99 euro betalen als ik het voor 9,99 dollar kan krijgen?
Goed het prijsverschil is niet dusdanig groot maar dit is toch het voordeel van internet en software downloaden lijkt me?
Of werkt het dan niet?
Waarom moet ik 9,99 euro betalen als ik het voor 9,99 dollar kan krijgen?
Goed het prijsverschil is niet dusdanig groot maar dit is toch het voordeel van internet en software downloaden lijkt me?
Wil niet lullig doen, maar kan je bf2 spelen met jouw Computer? dit aan de hand van je onderschrift die linked naar die pc toe?
en over het downloaden van EF in amerika, bespaar je moeite en maak het via de nederlanse bank gewoon over. geen gezeur en je hebt het gewoon zonder poes pas binnen.
Doe niet moelijk als het ook niet hoeft
en over het downloaden van EF in amerika, bespaar je moeite en maak het via de nederlanse bank gewoon over. geen gezeur en je hebt het gewoon zonder poes pas binnen.
Moeilijk doen was ik ook niet van plan, en ik heb ondertussen nog een 2e pc die BF2 wel draait.Tomino schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:04:
Wil niet lullig doen, maar kan je bf2 spelen met jouw Computer? dit aan de hand van je onderschrift die linked naar die pc toe?
Dus ik ga hem vanavond gewoon voor 9,99 euro kopen en downloaden.
Wat me hier stoort is het feit dat we in Europa meer moeten betalen voor exact hetzelfde.
Als we nu nog een doosje kregen, een handleiding in het Nederlands dan kon ik me de extra kosten wel voorstellen.
Je kunt die andere uitbreiding ook downloaden geloof ik.
Wat betaal je dan liever 29 euro of 29 dollar? En als je straks hele games kan downloaden?
Liever 54 euro of liever 54 dollar?
Het gaat me dus niet zozeer om het bedrag danwel om het idee dat je weer meer dokt en dat ze dan maar zeuren over al die illegale software..tja..
Anoniem: 170590
gamert #1 draait nu de drie city maps en 2 vlieg mappen..Royz schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:33:
[...]
Dat maakte Gamert #2 zo stoer. Mashtur, Karkand en Sharqi... Jammer dat ze nu zijn overgegaan op EF en er geen 3e server voor hebben gereserveerd
gyedema schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:46:
[...]
Je verliest ff één heel klein miniem, maar best wel aardig detailtje uit het zicht: als JIJ dat hekkie kapot rijdt, is het natuurlijk errug realistisch als IK dat ook zie. En de evt. overige 30 tot 62 players zeg maar. Enne... als DIE nou een ander hekkie stuk rijden, stel, ieder voor zich...
Kortom: daar valt niet tegenaan te rekenen door een server, om op tijd alle clients van de nodige info te voorzien van de destructable omgeving. En per slot van rekening is het ook niet al te super realistisch, dat als iemand je zeg een SRAW tussen de oren plaatst, je na 15 seconden vrolijk 3 kilometer verderop weer opstaat en verder loopt.... toch? Its all in the game!

Sinds wanneer is BF2 een server-based-computing spel? En voor zover ik me kan herinneren; als jij een hek kapot rijdt of een heli uit de lucht schiet, dan zie ik dat echt wel gebeuren op mijn scherm.
En in een preview met EA is er een keer gezegd dat ze de omgeving niet uitgebreider konden maken qua wat er wel en niet kapot kon en op welke manier omdat het een balans moest worden tussen performance en eye-candy. Een goede programmeur kan natuurlijk heel Karkand programmeren en bij elke arty een aantal gebouwen laten instorten, maar binnen de kortste keren zijn zijn forums dan vervuild door allerlei gamers die op hun middelklasse-systeem dan ineens frame-drops ervaren.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Maar ondertussen kun je wel verkeersborden omverrijden, schuttingen slopen en tonnetjes mollen?gyedema schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:46:
[...]
Je verliest ff één heel klein miniem, maar best wel aardig detailtje uit het zicht: als JIJ dat hekkie kapot rijdt, is het natuurlijk errug realistisch als IK dat ook zie. En de evt. overige 30 tot 62 players zeg maar. Enne... als DIE nou een ander hekkie stuk rijden, stel, ieder voor zich...
Als dat kan dan is een klein hekje erbij niet zon probleem lijkt mij.
De server geeft toch echt aan alle clients door dat jou tankie op een bepaald moment vernield wordt. En dat jij inderdaad met een autootje door een hekje heen rijdt. Dat is alleen beperkt, om reden van wat ik net heb aangegeven: als je ALLES destructable zou maken, dan zou het niet meer te verwerken zijn. En ook dat is door een interview door Dice dacht ik aangegeven.MAX3400 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:15:
[...]
![]()
Sinds wanneer is BF2 een server-based-computing spel? En voor zover ik me kan herinneren; als jij een hek kapot rijdt of een heli uit de lucht schiet, dan zie ik dat echt wel gebeuren op mijn scherm.
En in een preview met EA is er een keer gezegd dat ze de omgeving niet uitgebreider konden maken qua wat er wel en niet kapot kon en op welke manier omdat het een balans moest worden tussen performance en eye-candy. Een goede programmeur kan natuurlijk heel Karkand programmeren en bij elke arty een aantal gebouwen laten instorten, maar binnen de kortste keren zijn zijn forums dan vervuild door allerlei gamers die op hun middelklasse-systeem dan ineens frame-drops ervaren.
Misschien offtopic. Maar wie heeft EF besteld via Click & Buy? Krijg nu toch iets vaags op mijn online banking:
D506 70 KOLN
FIRSTGATE-PIN LUIDT xxxx. A
KKOORD XXXXXX XXXXXX VRAGEN. IN
FO - BEL +31 33 45XXXXX.
En er is van daaruit dus 1 eurocent gestort...
Wat moet ik hiermee? Dat nummer bellen dat er bij staat?
(mijn naam even veranderd in XXXXXX XXXXXX)
D506 70 KOLN
FO - BEL +31 33 45XXXXX.
En er is van daaruit dus 1 eurocent gestort...
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 85748 op 16-03-2006 13:21 ]
Anoniem: 101547
Ja dat klopt; Dat is het pinnummer van je account bij Click&Buy. Dus deze even invoeren op de site bij Click&Buy
hehe die maar ff verandertAnoniem: 101547 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:15:
Ja dat klopt; Dat is het pinnummer van je account bij Click&Buy. Dus deze even invoeren op de site bij Click&Buy
had 1 mailtje over het hoofd gezien

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 85748 op 16-03-2006 13:22 ]
Aha, ik zag tussendoor Gulf of Oman en Wake Island zal er ook wel bijzitten. Helaas vind ik deze maps echt 3x niks... Ik hou IKS wel in de gaten ondertussenAnoniem: 170590 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:13:
[...]
gamert #1 draait nu de drie city maps en 2 vlieg mappen..
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Goh, gezien je speelstijl dacht ik dat het je echte naam was!Anoniem: 85748 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:55:
enz..
Ok ok ik schiet wel veel rond, maar dan toch echt met een geweer...jefjef schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:31:
[...]
Goh, gezien je speelstijl dacht ik dat het je echte naam was!
(ow mijn buurvrouw belt weer aan

Niet bepaald nuttig, of wel?
Laat dergelijke reacties voortaan achterwege
Laat dergelijke reacties voortaan achterwege
[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 16-03-2006 15:33 ]
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 16-03-2006 15:32 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 16-03-2006 15:32 ]
offtopic:
Om pics vragen doe je maar in de HK
Om pics vragen doe je maar in de HK
Ik heb overigens EF besteld nu, als het goed is heb ik dan dus een rekeningafschrift van hun bij mij met een PIN-code er in. Moet je die dan aangeven / invullen op de website van Click & Buy?
[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 16-03-2006 15:33 ]
Anoniem: 101547
Die moet je invoeren op de site van click&buy. Duurt een paar dagen dat je deze hebt.
Mijn gamespy id komt niet overeen met mijn battlefield id en mijn battlefield id is bezet op gamespy die kan ik dus niet meer registreren. Als ik nu battlefield opstart en ik ga een euroforce server in dan meld hij dat de account naam niet klopt. Moet ik nu soms mijn gamespy naam gebruiken om in te loggen waarom kunnen ze die niet gewoon uit bf2 halen zoals bij sf.
Ik had mijn mobiele nummer ingevoerd en kreeg een sms-jeAnoniem: 85748 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:55:
Misschien offtopic. Maar wie heeft EF besteld via Click & Buy? Krijg nu toch iets vaags op mijn online banking:
D506 70 KOLN
FO - BEL +31 33 45XXXXX.
En er is van daaruit dus 1 eurocent gestort...![]()
Bah, waar ik me aan erger zijn de arrogante spelers: sinds ik het vliegen een beetje lukt weet ik ook waarom ik dat eerst niet wilde; vervelende kereltjes die er aan komen hupsen en het vliegtuig voor je neus wegkapen, eerder zijn bij een vliegtuig en ze gaan d'r voor staan, op de vliegstoel zitten en de bijrijder vindt dat hij mag vliegen, door bijvoorbeeld zijn enorm hoge rank, dus hij wil dat jij eruitgaat, irritante clans die vinden dat zij recht hebben op het vliegtuig, etcetera, etcetera. Allemaal heel frustrerend, maar het meest erger ik me aan gebrek aan teamwork, zoals:
-Een kerel staat bij een afgelegen punt en hij vertikt het om een squad te maken, zodat er meer kans is dat je niet verliest
-Luie gunners en irritante commanders die gewoon spelen
-Mensen die je niet oppikken voor een ritje
Het erge is nog wel dat ze zelf niet snappen dat ze het doen
En een enorm goede tip: Gebruik altijd Caps-Lock om op de map te kijken! Dan kan je zien waar er zich evt. squads bevinden die op een heel strategische plek staan!
-Een kerel staat bij een afgelegen punt en hij vertikt het om een squad te maken, zodat er meer kans is dat je niet verliest

-Luie gunners en irritante commanders die gewoon spelen
-Mensen die je niet oppikken voor een ritje
Het erge is nog wel dat ze zelf niet snappen dat ze het doen
En een enorm goede tip: Gebruik altijd Caps-Lock om op de map te kijken! Dan kan je zien waar er zich evt. squads bevinden die op een heel strategische plek staan!
Anoniem: 120284
Klopt. Gebruik squadleaders om bij te spawnen
Laats nog wat leuks gedaan (al eerder gezegd): ik zit als 1e in de map (RAID 0, 2 GB ram, settings low en 7800 GT), pak een plane, maak een squad, jump boven het airfield (Wake) eruit en laat de andere 5 squadlede spawnen, wij nemen de vlag in en tadaa: het rondje grandioos gewonnen! (En ja, de Chinese tanks waren op weg naar het strand aan de kant van de carrier, dus de vlaggen naast het airfield waren ook in no-time van ons
Laats nog wat leuks gedaan (al eerder gezegd): ik zit als 1e in de map (RAID 0, 2 GB ram, settings low en 7800 GT), pak een plane, maak een squad, jump boven het airfield (Wake) eruit en laat de andere 5 squadlede spawnen, wij nemen de vlag in en tadaa: het rondje grandioos gewonnen! (En ja, de Chinese tanks waren op weg naar het strand aan de kant van de carrier, dus de vlaggen naast het airfield waren ook in no-time van ons
Ik maak altijd een eigen squad (als ik die dan nog niet heb) aan als ik op een verlaten plek sta.bertenernie schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:42:
Feit is, niemand joint om te spawnen, zelfs niet als ik door de teamchat roep dat ik beschikbaar ben als spawn.
De meeste GoT-ters zien dat wel en joinen gelijk om te spawnen als ze dood zijn.
Ook blijf ik soms, als ik US ben op Wake, in het begin dood, om te kijken of er squad leaders zijn die uit hun vliegtuig springen boven een nme spawn op het eiland.
Eén ding: DAT GEBEURT NOOIT.
Lijkt wel alsof ik de enige ben

edit:
Zoiets als hierboven, ja.
[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Bondt op 16-03-2006 16:52 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
1) Problemen op een server? Ga klagen bij de desbetreffende admin of op de hoster zijn fora indien daar een plek voor ingeruimd is.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.
4) Geen kritiek op andere mensen die in dit topic posten. Als je iets tegen iemand wilt zeggen, stuur hem/haar dan een mailtje. Niemand is namelijk geinteresseerd in jouw mening over persoon X in het midden van een nuttige discussie.
1) Problemen op een server? Ga klagen bij de desbetreffende admin of op de hoster zijn fora indien daar een plek voor ingeruimd is.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.
4) Geen kritiek op andere mensen die in dit topic posten. Als je iets tegen iemand wilt zeggen, stuur hem/haar dan een mailtje. Niemand is namelijk geinteresseerd in jouw mening over persoon X in het midden van een nuttige discussie.