[PC] Battlefield 2 - Deel XXXII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.889 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Wat ik nog niet snap is hoe mensen zo snel in de server zitten, heb 2 GB ram, laden duurt misschien in totaal 30-40 seconden ongeveer maar daar komt nog bij: ongeveer 5-10 seconden aanmelden via EA bij start laden en 10-15 seconden bij verifying client data aan het einde van laden van map, bloedje irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 26235 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:53:
Wat ik nog niet snap is hoe mensen zo snel in de server zitten, heb 2 GB ram, laden duurt misschien in totaal 30-40 seconden ongeveer maar daar komt nog bij: ongeveer 5-10 seconden aanmelden via EA bij start laden en 10-15 seconden bij verifying client data aan het einde van laden van map, bloedje irritant.
sommige hebben hem op medium of low staan, met een snelle pc betekend dit minder te hoeven laden dus sneller klaar dan de rest. Als je bijvoorbeeld een 6600 gt zou hebben kom jij niet boven medium uit, maar met name je geheugen en proc zorgen voor de laadtijden.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

marapuru

db.

Anoniem: 120284 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:48:
Klopt. Gebruik squadleaders om bij te spawnen :9

Laats nog wat leuks gedaan (al eerder gezegd): ik zit als 1e in de map (RAID 0, 2 GB ram, settings low en 7800 GT), pak een plane, maak een squad, jump boven het airfield (Wake) eruit en laat de andere 5 squadlede spawnen, wij nemen de vlag in en tadaa: het rondje grandioos gewonnen! (En ja, de Chinese tanks waren op weg naar het strand aan de kant van de carrier, dus de vlaggen naast het airfield waren ook in no-time van ons :>
Leuk man, ik moet altijd 3 minuten wachten tot de game is geladen.
Vooral leuk als je dan al lang moet wachten en de game al zo goed als gespeeld is, imo moet de game pas beginnen als er minimaal 10 mensen zijn uitgeladen. Anders krijg je van dit soort lamme acties.
Een beetje hetzelfde als op Karkand, iedereen is lekker aan het schieten voorin (daar doe je het toch voor? Je speelt tenslotte een Schietspel) en wat doet dan een nerdje, jeepje pakken. Heeeele map omrijden en een achterste vlag pakken...
Leuk. Hele map verneukt.
Vlaggen pakken die niet verdedigd worden is niet stoer! Is niet knap! Is niet slim! Het potje is alleen maar sneller voorbij... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-06 11:59
dikki dik schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:00:
[...]

sommige hebben hem op medium of low staan, met een snelle pc betekend dit minder te hoeven laden dus sneller klaar dan de rest. Als je bijvoorbeeld een 6600 gt zou hebben kom jij niet boven medium uit, maar met name je geheugen en proc zorgen voor de laadtijden.
HDD ook, ik had BF2 op een 7200RPM Hdd draaien, heb sinds kort een 10k RPM schijf en die laad wel sneller :9 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 26235 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:53:
Hier niet; zodra ik eenmaal een map hebt gespeeld, die is afgelopen en we beginnen aan de volgende map, dan is het ongeveer 25 seconden totaaltijd en ik zit al in de game. Soms ben ik dus al een vlag aan het capturen terwijl de rest van de spelers pas in de game komt.

Ik moet wel opmerken: het draait hier op een RAID0 van Raptors... :P

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06 10:13

Huig

Merino Fanatic

Ik voorzie nu al dat ik euroforces heeel leuk ga vinden ;).
Eindelijk een keertje battles die zich op de grond afspelen in plaats van in de lucht.
Ik heb gelijk alle wapens uitgeprobeerd, en alleen de M4 shotgun en de FAMAS vallen me tegen. Bij de M4 duurt het te lang voordat je weer een schot kan lossen vind ik, doe dan full auto zoals in cs >:). Van de famas vind ik dat deze ontzettend snel leeg is. Net een proppenschieter, want ik heb niet het idee dat ik iemand raak. Ik ga weer spelen :).

Ow, en vuurvoske, jij had wel een erg kort lontje op ts gisteren zeg, ik schrok me dood! Ik kom op ts, zie dat iedereen in war channel zit, wordt dr heen verplaatst en hoor: "Wie is er nu weer in" of iets in die trant (iemand met een accent uit het zuiden) Vervolgens wordt ik eruit geklapt, en de reden weet ik niet. Lekker user friendly zeg, zo vaak kom ik niet op ts, en ik wil gewoon lol hebben. nou die was er snel vanaf :(
Mocht ik me hebben vergist en was jij het niet, dan spijt het me zeer, en heb ik niets gezegd, maar leg tenminste uit wat er dan aan de hand is 8)7 :?

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

EyeWitness schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:03:
[...]

HDD ook, ik had BF2 op een 7200RPM Hdd draaien, heb sinds kort een 10k RPM schijf en die laad wel sneller :9 :Y)
Gek genoeg lijkt het bij mij wel of het langer duurt sinds ik mn Raptor heb..

Goed...EF was ook weer een verspilling van €10. Wapens lijken nergens op. Die eurofighter vliegt voor geen meter en die schijtraketten raken nu helemaal niets meer. Plus dat er nu 500 tanks in het level rondrijden...goh nee dat is leuk.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 16-03-2006 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Zéker leuk, ik vlieg tog nooit, dus laat mij de enemy tanks maar verrot schieten. Hoe meer, hoe beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:40
mrmali schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:02:
[...]
.. en wat doet dan een nerdje, jeepje pakken. Heeeele map omrijden en een achterste vlag pakken...
Leuk. Hele map verneukt.
Vlaggen pakken die niet verdedigd worden is niet stoer! Is niet knap! Is niet slim! Het potje is alleen maar sneller voorbij... :(
Een beetje commander ziet dat en stuurt er iemand op af. Dat die pot verneukt was ligt dus niet aan degene die tactisch een onbewaakte vlag overnam, maar aan je commander die een prutser is.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157523

Begin anders eens met dit topic door te lezen :X

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 16-03-2006 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

mrmali schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:02:
[...]

Leuk man, ik moet altijd 3 minuten wachten tot de game is geladen.
Vooral leuk als je dan al lang moet wachten en de game al zo goed als gespeeld is, imo moet de game pas beginnen als er minimaal 10 mensen zijn uitgeladen. Anders krijg je van dit soort lamme acties.
Een beetje hetzelfde als op Karkand, iedereen is lekker aan het schieten voorin (daar doe je het toch voor? Je speelt tenslotte een Schietspel) en wat doet dan een nerdje, jeepje pakken. Heeeele map omrijden en een achterste vlag pakken...
Leuk. Hele map verneukt.
dus men doet iets tactisch slim gezien , ipv als een schietschijf naar de vijand toe te lopen dus dat zijn dan nerds?
Kweetniet hoor maar dit lijkt mij toch juist "tactiek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 161585 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:21:
[...]

dus men doet iets tactisch slim gezien , ipv als een schietschijf naar de vijand toe te lopen dus dat zijn dan nerds?
Kweetniet hoor maar dit lijkt mij toch juist "tactiek"
De beste tactiek levert anders niet persé het leukste spelverloop op.... ;)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60905

Correct me if i'm wrong, maar:
Je vult bij BF2 je nickname in van een gamespy account, Bij EA downloader moet je je accountnaam opgeven (=emailadres) waar die nickname bij hoort.

[ Voor 35% gewijzigd door Crash op 16-03-2006 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Help!!!! schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:25:
[...]

wel als je het leuk vind om je team naar de overwinning te helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14
Potjes worden juist verneukt door mensen die totaal geen tactisch inzicht hebben in het spel. |:(

Battlefield is geen schietspel, dan ga je maar deathmatch spelen in een ander spel, dit spel draait om conquest en dan moet je dus zorgen dat je de meerderheid van de vlaggen verovert en dus niet op één vlag concentreert er zijn er immers meer! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Epitome schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:35:
Potjes worden juist verneukt door mensen die totaal geen tactisch inzicht hebben in het spel. |:(

Battlefield is geen schietspel, dan ga je maar deathmatch spelen in een ander spel, dit spel draait om conquest en dan moet je dus zorgen dat je de meerderheid van de vlaggen verovert en dus niet op één vlag concentreert er zijn er immers meer! 8)7
Ik mis het tactische eigenlijk, het IS IMHO alleen MAAR een schietspel meer niet.
Die commander en squads moeten misschien het idee geven dat er iets tactisch bij komt kijken, maar het spel zit teveel doorspekt met 'lame' opties om zo snel mogelijk de vijand te spotten en dan is het vrijwel zeker gedaan met het 'tactische' (je hoeft weinig tot geen moeite te doen).

Nog evenover dat ladenprobleempje: textures/objects inladen e.d. zit ik niet over te klagen, het is meer het probleem dat het verifying zolang duurt, volgens mij is dat alleen maar een CRC achtig iets. Of zou bf2 iedere keer een hashcheck uitvoeren ipv een voorgecalculeerde check uit te voeren like bf1942? dat zou wel een snelle proc. vereisen ja en het e.e.a. verklaren, ik dacht dat het meer aan de snelheid van de EA account server (oid) lag.

//edit: een oplossing zou zijn als serveradmins het spel pas laten beginnen na 1 minuut bij start nieuwe map ofzo om zoveel mogelijk mensen in te kunnen laten laden, is het beginspel ook niet zo verneukt. Sommige server hebben dat al wel :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 16-03-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168490

Ik denk dat het aan jezelf ligt of je het een shooter of tactisch spel vind, persoonlijk heb ik de ervaring dat ik de ene keer zoveel mogelijk vlaggen probeer te veroveren en echt voor de winst probeer te gaan d.m.v. squads etc etc (tactiek), maar de andere keer heb ik zin om echt ff lol te hebben en met een tankje lekker spawnpoints overhoop knalle(shooter, maar gaat soms meer richting hack&slash :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

verifying client gaat bij mij zeer snel op DJmantri , kdenk 10 - 15 sec

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 16-03-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:02

jefjef

learning by doing

heb net op de Gamert server EF gespeeld, moet zeggen leuke mappen, intensieve gameplay, goed op elkaar afgestemd. Ik heb deze toch onder mijn favo's gezet.

Tijdens het gamen, bleek dat een van de Gamerts ook admin was, een zekere YoursZ? iemand bekend? Hij ging iedereen uitdagen door te roepen met caps lock aan, dat ze niet in "zijn" vliegtuig moesten, niet moesten aanvallen op de base, niet in de weg moesten lopen enz..enz..dit terwijl hij voortdurend dreigende taal uitte (bannen, bannen, permbannen en bannen!)

Maar ach... dit mocht de pret niet drukken,
Leopard-tank
een beest van een tank (van buiten gezien in vergelijking met de Abraham) snel, terugslag? wat wel vreemd is, is de hud. het lijkt alsof het kanon te ver uit het midden staat en heeft een minder imposant uiterlijk (het kanon van binnen uit gezien dan) als de Abraham.

de Eurofighter Typhoon
maar 1 maal mee gevlogen (mocht eigelijk niet van een van de GAMERTS, hij wilde me zelf TKen?)
efin, bochtenwerk was niet zo denderend, volgens mij reageerde het nogaal nerveus op de muis/tobo commando's.

de Tiger-aanvalshelikopter.
Vliegt als een warme mes door vloeibaar boter, reageert goed en vloog eigenlijk al meteen vertrouwd.

mijn favo map zal toch wel Operation Smoke Screen zijn, wat een totale chaos map. het leek wel desert storm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60905 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:28:
[...]

Correct me if i'm wrong, maar:
Je vult bij BF2 je nickname in van een gamespy account, Bij EA downloader moet je je accountnaam opgeven (=emailadres) waar die nickname bij hoort.
Lijkt mij niet. Je kan meerdere nicknamen aanmaken binnen BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak::w

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 16-03-2006 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als een mod dit zegt dan heeft hij hier hoogst waarschijnlijk een goede reden voor

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 16-03-2006 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

BF2 is natuurlijk wel een schietspel waarom heb ik anders een geweer bij me? Kijk als je echt taktiek wil kun je ook misschien gaan schaken ofzo met Fritz. Het gaat erom dat je wint. Winnen kan door alle vlaggen in handen te hebben maar ook door de tickets vd tegenpartij op nul te krijgen desnoods door iedereen af te knallen bij een gevecht om 1 vlag.

Veel maps hebben allemaal van die standaard taktieken. Zoals bij karkand idd met je jeepje naar de MEC mainbase. Dat mag dan taktiek zijn maar het is ook voorspelbaar en daardoor saai.

Ik kan me dus voorstellen dat er een hoop mensen zijn die een gevecht om elke meter bij 1 vlag, een stukje naar achter en dan weer naar voor, minstens net zo leuk vinden. Bovendien, ook daar heb je taktiek nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 16-03-2006 19:14 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Ik heb ff een vraagje over EF

1. je maakt een account aan bij EA (dit is niet je bf2 inlog naam)
2. Je instaleert hun ea downloader, deze is in nederlands, en je koopt EF in je nederlandse regio
OK so far so good
maar, en hier komt de vraag, vraagt ie bij het instaleren van EF pakket ook om een taal of neemt ie klakkeloos de NL taal over, dit ivm dat ik een hekel heb aan nderlandse vertlalingen in dit soort games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Anoniem: 77587 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:22:
Ik heb ff een vraagje over EF

1. je maakt een account aan bij EA (dit is niet je bf2 inlog naam)
2. Je instaleert hun ea downloader, deze is in nederlands, en je koopt EF in je nederlandse regio
OK so far so good
maar, en hier komt de vraag, vraagt ie bij het instaleren van EF pakket ook om een taal of neemt ie klakkeloos de NL taal over, dit ivm dat ik een hekel heb aan nderlandse vertlalingen in dit soort games
Het neemt je Installatie taal (bv engels) Je gamespy account wordt/is de account waarmee je EF kunt spelen.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga nu een voorbeeld nemen:
op Wake island is er een echte frontlijn tussen airfield en een vlag dus het krioelt er van de vijanden en er naartoegaan levert misschien 2 kills op en dan dood.
Als je nu een manier vind om daar voorbij te sneaken naar een vlag achter hen kan je ervoor zorgen dat ze langs 2 kanten aan gevallen worden wat een enorm tactisch voordeel is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2029

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rkkoop/got/bf2.jpg

Wat denken ze daar wel niet. Belachelijk.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:24
jammergenoeg denkt niet iedereen in een server altijd zo tactisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Net EuroForces boosterpack geinstalleerd en BF2 opgestart.
Wil ik naar een multiplayer session gaan met EuroForces maps zegt ie gewoon doodleuk dat ik de boosterpack niet geinstalleerd heb!!!
En waar heb je die Gamespy ID voor nodig? Waar moet ik die ID invullen.
Of kun je alleen EuroForces spelen vanuit die Gamespy Arcade meuk>???
Tis me allemaal een beetje onduidelijk...anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

harrytasker schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:31:
Net EuroForces boosterpack geinstalleerd en BF2 opgestart.
Wil ik naar een multiplayer session gaan met EuroForces maps zegt ie gewoon doodleuk dat ik de boosterpack niet geinstalleerd heb!!!
En waar heb je die Gamespy ID voor nodig? Waar moet ik die ID invullen.
Of kun je alleen EuroForces spelen vanuit die Gamespy Arcade meuk>???
Tis me allemaal een beetje onduidelijk...anyone?
Start EA downloader op, klik op euro force. Als het goed is zie je nu ook in beeld een stukje tekst wat zegt "GAMESPY-gebruikersnaam opgeven" klik daar op en je gaat naar een internet pagina waar je je inlognaam van bf2 moet opgeven. Dan zou het in princiepe goed moeten zijn, dus als jij inlogd met bf2 met de naam "harrytasker" vul je dat daar ook in. :)

[ Voor 6% gewijzigd door whyz op 16-03-2006 20:33 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
sjaakhaar schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:25:
jammergenoeg denkt niet iedereen in een server altijd zo tactisch...
Klopt, vooral als je zo snel mogelijk punten wil halen no matter what. Dan ga je gewoon head first erin en hopen dat je a la John Rambo een platoon in je eentje neerknalt met je PKM. Helaas werkt het niet zo :)

Je kan idd beter een CP terug gaan, sinds een enkeling daar spawnt (anders ben je te ver van de actie waar je toch maar 2 kills haalt) & overnemen sneller gaat dan je denkt (vooral als je met een squad spawnt!). Dan heb je gelijk een troepenmacht die van 2 kanten wordt aangevallen en eigenlijk geen kans heeft.

Irritante bij Karkand is dat heel vaak "iedereen" bij de Hotel + Square point spawnt. Het mooie vind ik juist heel sneaky richting het "eiland" kruipen/zwemmen/rijden waar 3 of 4 CP's totaal onbeheerd worden gelaten. Als je dat snel kan overnemen is heel de ondoordringbare muur bij het Hotel CP in 1x uit elkaar gehaald & is het eigenlijk een kwestie van tijd voordat de USA de rest van de CP's overneemt.

Een kleine squad kan al zo effectief zijn, de meeste mensen gebruiken een squad alleen om een badge oid te halen...

Helaas denkt niet iedereen zo op een server ;(

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aramdin schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:39:
[...]

Klopt, vooral als je zo snel mogelijk punten wil halen no matter what. Dan ga je gewoon head first erin en hopen dat je a la John Rambo een platoon in je eentje neerknalt met je PKM. Helaas werkt het niet zo :)

Je kan idd beter een CP terug gaan, sinds een enkeling daar spawnt (anders ben je te ver van de actie waar je toch maar 2 kills haalt) & overnemen sneller gaat dan je denkt (vooral als je met een squad spawnt!). Dan heb je gelijk een troepenmacht die van 2 kanten wordt aangevallen en eigenlijk geen kans heeft.

Irritante bij Karkand is dat heel vaak "iedereen" bij de Hotel + Square point spawnt. Het mooie vind ik juist heel sneaky richting het "eiland" kruipen/zwemmen/rijden waar 3 of 4 CP's totaal onbeheerd worden gelaten. Als je dat snel kan overnemen is heel de ondoordringbare muur bij het Hotel CP in 1x uit elkaar gehaald & is het eigenlijk een kwestie van tijd voordat de USA de rest van de CP's overneemt.

Een kleine squad kan al zo effectief zijn, de meeste mensen gebruiken een squad alleen om een badge oid te halen...

Helaas denkt niet iedereen zo op een server ;(
sommigen denken dan dat je een nerd bent :X zie vorige pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Die EA Downloader heeft wel heel veel weg van Valve's Steam:
Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/core.png
Is het enige wat ik uit EA Downloader kan krijgen... Iemand misschien ideeën hoe ik er voor kan zorgen dat het wel werkt? :? Heb al een reboot geprobeerd... Opnieuw installeren en opnieuw downloaden... Tevens heb ik ook compatabiliteitsmodus veranderd (Windows 2000)

Heb net een pagina van de FAQ over de EA Downloader geraadpleegt, worden 2 oplossingen geboden, maar ook deze werken niet... Heb Deamontools afgesloten en AnyDVD... Toen weer geprobeerd, maar werkte EA Downloader nog steeds niet.

Ook heb ik inmiddels de GameSpy Arcade 2.0 geïnstalleerd, ook dit mocht niet baten...

[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 16-03-2006 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Anoniem: 161585 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:42:
[...]
sommigen denken dan dat je een nerd bent :X zie vorige pagina
Ieder zn eigen mening zal ik maar zeggen, moet je maar ervoor zorgen dat je map sneller laad dan 3minuten hehe :) Of op een "noobie" server spelen waar iedereen het spel niet echt kent en iedereen klakkeloos bij het Hotel staat }:O

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-06 10:11
GJ-tje schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:49:
Die EA Downloader heeft wel heel veel weg van Valve's Steam:
[afbeelding]
Is het enige wat ik uit EA Downloader kan krijgen... Iemand misschien ideeën hoe ik er voor kan zorgen dat het wel werkt? :? Heb al een reboot geprobeerd... Opnieuw installeren en opnieuw downloaden... Tevens heb ik ook compatabiliteitsmodus veranderd (Windows 2000)
Internet Explorer 7 deïnstalleren, ook pas _tig_ keer langs geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mr. Bondt schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:10:
Internet Explorer 7 deïnstalleren, ook pas _tig_ keer langs geweest.
Oh oké, dan heb ik dat gemist, nadeel is alleen dat ik IE7 wel nodig heb, voornamelijk voor developping doeleinden, maar ja... Kan die altijd later weer installeren... Thanks voor de tip, ga het gelijk proberen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is JUIST een van de dingen waar ik me aan erger...iedereen blijft maar om een vlag hangen...pak andere vlaggen die niet goed bewaakt worden. Helemaal als je bijvoorbeeld nog maar 1 vlag hebt...iedereen gaat die dan koste wat kost verdedigen terwijl je misschien beter met een man of 2 voor een andere vlag kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vond het al zo gek, dat ik EF nog niet kon downloaden (EA Downloader werkt inmiddels).
Heb al wel de automatische incasso (van Click en Buy) gedaan, maar de 10 euro is nog niet afgeschreven... :( Het duurd dus even eer het afgeschreven is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
jefjef schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:04:
heb net op de Gamert server EF gespeeld, moet zeggen leuke mappen, intensieve gameplay, goed op elkaar afgestemd. Ik heb deze toch onder mijn favo's gezet.

Tijdens het gamen, bleek dat een van de Gamerts ook admin was, een zekere YoursZ? iemand bekend? (....)
YourzZ is geen admin op gamert. Als hij dat soort uitspraken doet kan je dat dus negeren (en een klacht melden op ons forum) met uitzondering van de uitspraken die betrekking hebben onze server regels. Die dient namelijk iedereen te volgen en baserapen valt daar onder.

hope to see you again on our server. ;)

[ Voor 38% gewijzigd door indexample op 16-03-2006 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133113

Ik heb 110 euro te besteden ong..

Ik wil Battlefield 2 + Battlefield 2: Special Forces + Battlefield 2: Euro Force
Ik instaleer dan ook alles meteen in die volgorde..moet ik nog op special dingen letten???
Eerst andere patches instaleren of tussen door??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 133113 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:50:

Ik wil Battlefield 2 + Battlefield 2: Special Forces + Battlefield 2: Euro Force
Ik instaleer dan ook alles meteen in die volgorde..moet ik nog op special dingen letten???
Voor Euro Force schijn je versie 1.21 nodig te hebben, dus de patch zou ik installeren ná Special Forces... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Laatst online: 05-06 14:21

Nap

GJ-tje schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:30:
Vond het al zo gek, dat ik EF nog niet kon downloaden (EA Downloader werkt inmiddels).
Heb al wel de automatische incasso (van Click en Buy) gedaan, maar de 10 euro is nog niet afgeschreven... :( Het duurd dus even eer het afgeschreven is...
Je kan het wel al meteen downloaden, voordat de 10 euro is overgemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenesmia
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06 07:51

Tenesmia

First Sergeant

Had net iets vreemds .. was lekker op DJ's aan het spelen, wou net Fruit2005 (oid ?) oppikken met m'n chopper, en bam, mijn bureaublad .... was al 2 uur aan het spelen, en niks was te heet oid ?

Was ook veel sneller terug in windows dan als ik BF2 normaal afsluit, dan speelt die turkenband altijd nog 2 minuten door ... nu gelijk gewoon op m'n bureaublad, en geen bf2 meer .... erg vaag ... iemand die dit probleem kent ?

Ad Astra Per Aspera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85748

Tenesmia schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 22:08:
Had net iets vreemds .. was lekker op DJ's aan het spelen, wou net Fruit2005 (oid ?) oppikken met m'n chopper, en bam, mijn bureaublad .... was al 2 uur aan het spelen, en niks was te heet oid ?

Was ook veel sneller terug in windows dan als ik BF2 normaal afsluit, dan speelt die turkenband altijd nog 2 minuten door ... nu gelijk gewoon op m'n bureaublad, en geen bf2 meer .... erg vaag ... iemand die dit probleem kent ?
Ha dat was jij dus... Sprak je net op TS. Allebei tegelijk dus, erg vreemd :?
Sinds de update heb ik dat al 3 keer gehad, en 1 keer een harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenesmia

Tenesmia

First Sergeant

Anoniem: 85748 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 22:09:
[...]

Ha dat was jij dus... Sprak je net op TS. Allebei tegelijk dus, erg vreemd :?
Sinds de update heb ik dat al 3 keer gehad, en 1 keer een harde reset.
mijn eerste keer nu, nog nooit zoiets meegemaakt ... bf2 is buggy, maar ik wist juist daardoor niet dat ie zo snel af kon sluiten ;) :P ...

Ad Astra Per Aspera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133113

GJ-tje schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:53:
[...]

Voor Euro Force schijn je versie 1.21 nodig te hebben, dus de patch zou ik installeren ná Special Forces... :)
Maar is het de moeite waar om dit te kopen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenesmia

Tenesmia

First Sergeant

Anoniem: 133113 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 22:16:
[...]

Ik zou zeggen van wel, euro force biedt drie ( naar mijn mening leuke ) nieuwe maps, en een beetje afwisseling kan al snel geen kwaad in bf2, want het dreigt best eentonig te worden in mijn ogen ... en verder, wat is nou helemaal 10 e ? half uurtje werk, moet je kunnen missen, dat haal je er zo weer uit aan plezier toch ?

Ad Astra Per Aspera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 133113 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 22:16:
Dat kan alleen jij zelf bepalen natuurlijk... :) Enige waarop je het bepalen kan, zijn de reviews en de meningen van de gebruikers die het pakketje al hebben... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

eperon schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:42:
[...]

YourzZ is geen admin op gamert. Als hij dat soort uitspraken doet kan je dat dus negeren (en een klacht melden op ons forum) met uitzondering van de uitspraken die betrekking hebben onze server regels. Die dient namelijk iedereen te volgen en baserapen valt daar onder.

hope to see you again on our server. ;)
Zeker het is een fijne server met een perfecte ping.
Is het wel ranked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

jefjef schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 22:43:
[...]

Is het wel ranked?
Als het zo fijne server is, dan is het toch niet zo erg dat hij niet rankend zou geweest zijn.

gewoon een kleine voorbeeld , over rankgeil zijn.
En een vorbeeld dat het de community kapot maakt in zekere zin als: mini mods, custom maps ect
--edit---
(geen persoonlijke aanval hoor), alleen dat die ranking shit. wel iets kan bijdragen maar toch meer kapot maakt, dan lief is.

stats padders, plane/tankwhores, medic whores ect

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 16-03-2006 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 22:51:
[...]

Als het zo fijne server is, dan is het toch niet zo erg dat hij niet rankend zou geweest zijn.
klopt, ik blijf gewoon daarop spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Vraag me af waarom EA van mening blijft dat ik het onverplichte veld 'provincie' in zou moeten vullen, en waarom mijn postcode niet geldig zou zijn....

Kan EF dus helaas niet downloaden..... Hoe zijn jullie hier langs gekomen?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-06 09:28

Vuurvoske

Nunquam cede!

Huig schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:35:
Ik voorzie nu al dat ik euroforces heeel leuk ga vinden ;).
Eindelijk een keertje battles die zich op de grond afspelen in plaats van in de lucht.
Ik heb gelijk alle wapens uitgeprobeerd, en alleen de M4 shotgun en de FAMAS vallen me tegen. Bij de M4 duurt het te lang voordat je weer een schot kan lossen vind ik, doe dan full auto zoals in cs >:). Van de famas vind ik dat deze ontzettend snel leeg is. Net een proppenschieter, want ik heb niet het idee dat ik iemand raak. Ik ga weer spelen :).

Ow, en vuurvoske, jij had wel een erg kort lontje op ts gisteren zeg, ik schrok me dood! Ik kom op ts, zie dat iedereen in war channel zit, wordt dr heen verplaatst en hoor: "Wie is er nu weer in" of iets in die trant (iemand met een accent uit het zuiden) Vervolgens wordt ik eruit geklapt, en de reden weet ik niet. Lekker user friendly zeg, zo vaak kom ik niet op ts, en ik wil gewoon lol hebben. nou die was er snel vanaf :(
Mocht ik me hebben vergist en was jij het niet, dan spijt het me zeer, en heb ik niets gezegd, maar leg tenminste uit wat er dan aan de hand is 8)7 :?
Ik heb je effe toegevoegd op msn, zal daar wel uitleggen wat het probleem was. Het heeft te maken met een ander persoon die onze TS regelmatig flood etc.

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-06 22:34

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

AllSeeyinEye schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 23:48:
Vraag me af waarom EA van mening blijft dat ik het onverplichte veld 'provincie' in zou moeten vullen, en waarom mijn postcode niet geldig zou zijn....

Kan EF dus helaas niet downloaden..... Hoe zijn jullie hier langs gekomen?
Ik ben na veel geklooi wel er langs gekomen... Maar vraag niet hoe! Damn wat haat ik dat ik voor iedere schijt een gebruikersnaam + wachtwoord moet aanmaken. De hele aankoopprocedure hadden ze toch zeker wel wat gebruiksvriendelijk kunnen maken.

Download loopt inmiddels... nog 10mins... GAME ON!!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
jefjef schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 22:43:
[...]
Is het wel ranked?
ja natuurlijk is ie ranked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Hoog tijd om me weer eens wat op SF toe te leggen ... vandaag 5 uurtjes warlord achter de kiezen :)
Nu nog maar wat slaap zien te vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-02 20:17
Anoniem: 133113 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:50:

Dr komt binnenkort een deluxe versie uit met BF2 + BF special forces, ik wacht daarom aangezien dat wel een euro of 20-30 gaat schelen dan ze los te kopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

Help!!!! schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:25:
[...]

tis nogsteeds een war game, alsof je jezelf in het echt ook als kanonvoer opgeeft of een enemy base verderop pakt en ze dan in hun kontje pakt.
die vlaggen zijn er om te pakken en als je dan gelijk een nerdje bent omdat je slim genoeg ben om jezelf niet te laten killen door de vele nade spammers bij de eerste vlag is naar mijn weten gewoon slim, het persoon die die gasten een nerdje noemt gaat dus liever 10x dood door een nade spammer.
tis maar waar je van houd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

Ik kwam er gister achter dat ik je in bf2cc de mappen van EF wel op 64 kan zetten, dus gewoon de 300 tickets ipv 200 van een 32 player map. De server is wel gewoon ranked
Is dit in strijdt met EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:26

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 107558 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:26:
Ik kwam er gister achter dat ik je in bf2cc de mappen van EF wel op 64 kan zetten, dus gewoon de 300 tickets ipv 200 van een 32 player map. De server is wel gewoon ranked
Is dit in strijdt met EA?
Nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:15
Nee, EA heeft gezegd dat er geen 64 player versie van de maps zullen zijn. Dat betekent niet dat er geen 64 op mogen, maar dat er van elke map maar 2 versies zullen zijn (de 16 en 32 versie). Je kan altijd nog 64 spelers rond laten huppelen op een 32 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

dikkiedik schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:55:
Nee, EA heeft gezegd dat er geen 64 player versie van de maps zullen zijn. Dat betekent niet dat er geen 64 op mogen, maar dat er van elke map maar 2 versies zullen zijn (de 16 en 32 versie). Je kan altijd nog 64 spelers rond laten huppelen op een 32 versie
nee zo bedoel ik dat niet, het gaat erom dat je wel de tickets van een 64 player map kan krijgen op een normale 32 map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Tickets zijn afhankelijk van het aantal spelers, niet van de map :)
Dus er is geen enkel probleem ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Stewie! op 17-03-2006 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-06 22:35
Bah, net weer op een server gespeeld waarbij je co-piloot in de chopper weer eens lekker in de weg zit (Lees: Geen dubbel f9 voor clean site). Vliegen lukt me dan echt voor geen meter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 18:36
[...]

En een vorbeeld dat het de community kapot maakt in zekere zin als: mini mods, custom maps ect
--edit---
(geen persoonlijke aanval hoor), alleen dat die ranking shit. wel iets kan bijdragen maar toch meer kapot maakt, dan lief is.

Zonder ranking systeem was het spel voor de helft minder populair geweest. Kijk maar naar Joint Operations, vergelijkbaar spel. Op een aantal punten zelfs beter, maar na een halfjaar al veel minder populair na een jaar dood. Dit gaat BF2 niet gebeuren, het ranking systeem motiveerd mij juist om extra te spelen.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
kw_nl schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:57:
[...]

Zonder ranking systeem was het spel voor de helft minder populair geweest. Kijk maar naar Joint Operations, vergelijkbaar spel. Op een aantal punten zelfs beter, maar na een halfjaar al veel minder populair na een jaar dood. Dit gaat BF2 niet gebeuren, het ranking systeem motiveerd mij juist om extra te spelen.
sommige mensen zijn geen stats hoeren :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[...]

Ik heb JOP ook veel gespeeld toen het uitkwam maar het is gewoon niet vergelijkbaar met BF2. BF2 heeft én betere graphics én betere teamplay. JOP is desalniettemin een erg leuk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
[...]

--edit---

medic whores?

ik speel bijna altijd als medic maar als ik geschoten wordt roep ik al nog geen eens meer om een medic want dat heeft totaal geen zin.

en plane/tank whores.. vroegah heette die gewoon tankers en piloten..

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Webjunkie schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:37:
[...]

medic whores?

ik speel bijna altijd als medic maar als ik geschoten wordt roep ik al nog geen eens meer om een medic want dat heeft totaal geen zin.

en plane/tank whores.. vroegah heette die gewoon tankers en piloten..
Doe niet zo scheinheilig :>

Thankwhore is vooral op een plaats rijden zonder dat je er team mee helpt.

genoeg gezien bij karkand.
terwijl ze het voordeel hebben. om naar een lege vlag te gaan.

Ze gaan liever gespawnde mensen neer schieten, voor hun stats

Plane whores, die gewoon een plek bommen.
zonder ondersteuning te geven aan de infrantry door tanks en apc uit te moorden.

Medic whore, zo veel mogelijk medic points halen, zonder maar ook te denken.
Als bij een tank iemand te reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Denk jij dat??

Bf1942 was best wel populair zonder ranking systeem, en nu nog steeds.
Omdat er legio van mods en mini mods waren, en meer uitgebreider was dan BF2 zelf,
inclusief custom maps.

En als ze het zo goed hebben met de community, zou het niet erg zijn om custom maps te legalisren voor het ranking gebeuren.

Het zou gewoon heel leuk zijn als meer mensen Strike at karkand 2 zouden spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

bertenernie schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:59:
Je kan het wel al meteen downloaden, voordat de 10 euro is overgemaakt
Dan zal ik vanavond kijken of die 10 euro is overgeschreven, mocht dat niet het geval zijn, probeer ik het opnieuw... :)
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:06:
En als ze het zo goed hebben met de community, zou het niet erg zijn om custom maps te legalisren voor het ranking gebeuren.
Lijkt me niet, want dan mag je wel een heel team op die custom maps zetten om ze goed te keuren voor ranked servers... :) Lijkt me ook wat overkill...
Het zou gewoon heel leuk zijn als meer mensen Strike at karkand 2 zouden spelen _/-\o_
Is die map ergens te downloaden? Want volgens mij heb ik die niet... Heb BF2 met SF (binnenkort ook EF)... ;)

Tevens (bedenk ik me nu) heb ik op mijn laptopje een klein probleempje.
Ik heb onlangs patch 1.2 gedownload en geinstalleerd en paar dagen later 1.21... Maar toch geeft BF2 1.12.xxx aan als ik hem op start... Heb afgelopen nacht 1.21 full gedownload, kijken wat die doet... Als ik nu nog steeds 1.12.xxx zie, moet ik zeker BF2 opnieuw installeren, dan SF er over heen gooien en dan die 1.21 patch doen? :?

[ Voor 63% gewijzigd door CH4OS op 17-03-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:36

Twhomp

Stayin' Alive

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:02:
[...]

Ooh ooh ooh, wat kan ik me daar aan ergeren. Ben zelf medic, kom ik een voertuig tegen, leg ik het vaak af. Komt er een kamikaze-medic me snel reviven: revive en we allebei dood. Slim, in plaats van 1 ticket zijn we er meer kwijt, want het had geen schijn van slagen.

Of die gasten die gewoon weg medpacks spammen. Ik gooi ze vaak op chokepoints, dat geeft niet. Maar je ziet die dingen op de raarste plekken liggen :D

En ik ben van mening dat je als medic het best in een squad moet werken: iets wat op de DJMantri-server mij positief opvalt.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Laatst online: 10-06 12:03
Inmiddels is het geld voor EF ook van me credit kaart afgeschreven (duurt soms ff :( ) maar ik kan nog steeds niet spelen, bedankt EA :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330

[...]

zonder ondersteuning te geven aan de infrantry door tanks en apc uit te moorden.

Dan ken ik er ook nog eentje ;) :

"Ouwe hoer", mensen die iets te fanatiek spelen en zich niet kunnen inbeelden dat het voor 80% van de spelers een lollig tijdsverdrijf is en meer niet.In het dagelijks leven leef je al genoeg bij de regels. Een spelletje spelen betekend voor veel mensen je zelf lekker afreageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2029

[...]

--edit---

Je speelt graag ranked, zodat je je stats kan bijhouden. Dat is niet direct rankgeil, wat een gezeik. Het is er toch niet voor niks? Ga dan maar snel weer BF1942 spelen.

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 2029 op 17-03-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Inderdaad "Ace", ga lekker BF1942 spelen, daar was alles zo goed en in BF2 zo bagger.
Snap niet waarom jij uberhaupt nog BF2 speelt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
IMHO heeft Ace Lightning wel een punt dat de rankingsysteem mods e.d. om zeep helpt, opzich best slim uitgedacht van EA/Dice en iedereen neemt het maar voor ze op, eigenlijk niet slim maar heel erg slim gespeelt (en het was ze nog bijna gelukt ook eigen exclusieve ranked servers te verhuren) :)

Over dat 'whore' gedoe, eigenlijk bestaat dat niet, indirect help je iemand anders (ammo geven, nme killen, healen/reviven van teammates) en ontneem je eigenlijk je eigen statistieken doordat mensen van je eigen team 'op de been' blijven en jouw kills voor je neus wegkapen :P

//edit: ook bij negatief commentaar/meningen/whatever moet er fatsoenlijk gediscusieert kunnen worden mits redelijk onderbouwt imho, comments in alle mogelijke vormen als "Snap niet waarom jij uberhaupt nog BF2 speelt" slaan dan ook nergens op :/

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 17-03-2006 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Anoniem: 2029 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:31:
[...]

Je speelt graag ranked, zodat je je stats kan bijhouden. Dat is niet direct rankgeil, wat een gezeik. Het is er toch niet voor niks? Ga dan maar snel weer BF1942 spelen.
Je neemt de woorden uit me mond, als 1942 zo geweldig is. Speel dat dan.
In plaats van zo stigmatiserend te doen, volgens mij heeft die gast een hoop frustatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170590

[...]

Jij bent toch zo'n tank whore...
Met je apc'tje op strike at karkand US spelers afknallen bij de spawnpoint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-06 20:35
Anoniem: 153850 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:40:
Inderdaad "Ace", ga lekker BF1942 spelen, daar was alles zo goed en in BF2 zo bagger.
Anoniem: 170590 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:53:
[...]
LOL we beginnen weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
[...]

Ga anders niet op de man spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
[...]

}) , die zit...
Bovendien, niks mis mee. Je zorgt ervoor dat je team dat punt kan pakken. Moeten ze maar ergens anders spawnen en de tank alsnog pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap uber houd niet dat jij niks veder te zeggen heb, dan dat!!
Is mijn mening :z

@hoppermenia, ieder geval geen stats pader als sommig leden van jullie, als Neo atomic.

3x gerived en 3x geknived :z
En kijk me 4 verschillende accounts en je ziet dat meer een infrantry speler ben.

@Sommigen moeten is veder kijken dan dat hun neus lang is.

In BF1942 had je ook een stats systeem, maar daan ook voor alle goeie mods en custom maps ect.
en niet alleen voor die 13 maps en nu 10 euro voor EF

Zie je de point: Ze maken custom maps pas rankend als ze alle boosterpacks hebben uit geven,
of anders snijden ze in hun eigen vingers.

Mijn mening en als die niet leuk vind, reageer dan niet of doe dat normaal. pff

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 17-03-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GJ-tje schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:18:
[...]
Dan zal ik vanavond kijken of die 10 euro is overgeschreven, mocht dat niet het geval zijn, probeer ik het opnieuw... :)
[...]
Eigenlijk kost het niet zo veel tijd!

om custom map te legaliseren:

Kunnen bijvoorbeeld elke maand, 2/1 mappen uitgeven. (wedstrijd)

die aan bepaalde voor waarden moet voldoen.

deze worden dan nog wat bijgewerkt zo dat het goed balanced.
en online zetten maar. :)

Strike at Karkand 2 is mee geleverd met de totalbf2 map packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:29:
[...]

Dan ken ik er ook nog eentje ;) :

"Ouwe hoer", mensen die iets te fanatiek spelen en zich niet kunnen inbeelden dat het voor 80% van de spelers een lollig tijdsverdrijf is en meer niet.In het dagelijks leven leef je al genoeg bij de regels. Een spelletje spelen betekend voor veel mensen je zelf lekker afreageren.
Messchien, maar het moet toch voor iedereen leuk zijn.

remeber, mijn aanvaring met Gulf of oman/fuse pass baserape discussie

En niet op dat baserape verhaal ingaan, of anders komt er een slotje op (8> . (is als voorbeeld bedoeld mensen)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 17-03-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:31:
In BF1942 had je ook een stats systeem, maar daan ook voor alle goeie mods en custom maps ect.
en niet alleen voor die 13 maps en nu 10 euro voor EF
als je die 10 euro te veel vind, koop je het toch niet? Maar bedenk je wel, dat er door meerdere mensen aan dit pakket is gewerkt, dat er vele manuren in zitten en de hosting van de file is natuurlijk ook niet gratis... ;) Kom t er nog server onderhoud bij, eventuele huur van ruimte in een datacenter... ;) En de winst natuurlijk... :) Nou dan zit je zo aan die 10 euro hoor... :) Ik probeer je overigens niet over te halen, of iets recht te praten, het is gewoon om je te laten zien dat het niet echt veel goedkoper kan...
Zie je de point: Ze maken custom maps pas rankend als ze alle boosterpacks hebben uit geven, of anders snijden ze in hun eigen vingers.
Ik zie jouw punt eigenlijk niet nee... Misschien gebruiken ze zelf de custom maps wel om het in hun eigen boosterpacks te gooien, goedkoper kan je de maps niet krijgen... :)
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:46:
om custom map te legaliseren:

Kunnen bijvoorbeeld elke maand, 2/1 mappen uitgeven. (wedstrijd)

die aan bepaalde voor waarden moet voldoen.

deze worden dan nog wat bijgewerkt zo dat het goed balanced.
en online zetten maar. :)
Maar dan moet je nog wel mensen (en dus een team) er voor beschikbaar hebben... ;)
Strike at Karkand 2 is mee geleverd met de totalbf2 map packs
Oke ga ik die downloaden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GJ-tje schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:07:
[...]
als je die 10 euro te veel vind, koop je het toch niet? Maar bedenk je wel, dat er door meerdere mensen aan dit pakket is gewerkt, dat er vele manuren in zitten en de hosting van de file is natuurlijk ook niet gratis... ;) Kom t er nog server onderhoud bij, eventuele huur van ruimte in een datacenter... ;) En de winst natuurlijk... :) Nou dan zit je zo aan die 10 euro hoor... :) Ik probeer je overigens niet over te halen, of iets recht te praten, het is gewoon om je te laten zien dat het niet echt veel goedkoper kan...

[...]
Ik zie jouw punt eigenlijk niet nee... Misschien gebruiken ze zelf de custom maps wel om het in hun eigen boosterpacks te gooien, goedkoper kan je de maps niet krijgen... :)

[...]
Maar dan moet je nog wel mensen (en dus een team) er voor beschikbaar hebben... ;)
[...]
Oke ga ik die downloaden... :)
Die eurforce is niks voor mij, net als armord fury.
vind het niet echt waard om daar je geld voor uit te geven.

messchien ooit als ze armord fury en euro force bij elkaar leggen :>
en op dvd uitgeven.

Over die hosting:

als steam het kan. :> , kan EA het ook.

Ook is het dat gamespy en grote partners van EA/dice al voor de benodigde bandbreede verzorgen.
Ja dat er een team achter moet zitten klopt.
Maar ze zijn niet zo veel tijd kwijt als het zelf maken van custom maps, ipv kunnen ze focussen op controleren en het blanceren er van, en dat is een stuk minder werk volgens mij.

En ove rmijn point: Ze misbruiken de consumenten door het ranking systeem :r (helaas)
zeer sneaky van EA >:)

O-) money=devil })

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 17-03-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

als ik op eagames.nl euroforce bestel kan ik dan kiezen voor de nederlandse of de engelse versie? Krijg ik die keuzen bij de setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:19:
Over die hosting:

als steam het kan. :> , kan EA het ook.
Steam doet dat toch ook? Aangezien je daar ook voor de (populairste) mods moet betalen... Denk aan CS(:S) DoD(:S) en dergelijke... :) En wie zegt, dat daar de mods op servers van Valve staan? Kan maar zo zijn, dat ze op verschillende (3rd party) servers wereldwijd staan, maar dat je dat dus gewoon niet ziet... :)
Ook is het dat gamespy en grote partners van EA/dice al voor de benodigde bandbreede verzorgen.
Mja, maar hoe je het ook wend of keert, iemand moet daarvoor betalen en dat is meestal (uiteindelijk genomen) de klant... :)
Ja dat er een team achter moet zitten klopt.
Ja dat is wel zo logisch, anders propt iedereen zijn / haar map op de ranked server en dan is die server meer bezig met downloadenn van die maps dan het hosten van (ranked) games... :)
Maar ze zijn niet zo veel tijd kwijt als het zelf maken van custom maps. ipv van het controleren en het blanceren er van.
Als ze eerst een map moeten maken en dan eventuele bugs eruit moeten halen, duurd naar mijn mening langer, dan dat je al een map aangeleverd krijgt en die alleen maar hoeft te debuggen... :)
En over mijn point: Ze misbruiken de consumenten door het ranking systeem :r (helaas)
zeer sneaky van EA >:)
Hmmm... Vind dat wel meevallen... Ik ben niet iemand die op de stats geilt alhoewel ik wel moet zeggen, dat het wel een soort van graadmeter voor mezelf is, om te zien hoe ik presteer tijdens een potje tegenover de rest... :)

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 17-03-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eigenlijk hoeft EA niet zoveel brandbreedte te spenderen hoor.

Er is een stukje code in BF2 die het mogelijk maakt om custom maps te downloaden vanaf een server.
maar of een andere reden hebben ze dat uitgeschakeld.

---edit----

Maar waarom zou Unreal het wel kunnen??
ja ze hebben een goeie editor maar dat heeft bf2 ook.

trouwens de nieuwe unreal ziet er goed uit >:)

En niet te vergeten, BF heeft een veel grotere community dan UT.
en hoe groter de community, hoe meer $$$

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 17-03-2006 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GJ-tje schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:30:
Ik kon m meteen downloaden en ik las op hun website dat ze 1x per maand afschrijven. Waarschijnlijk gewoon aan het eind van de maand. Dus ik weet niet wat er bij jou anders is als bij mij dan...
Webjunkie schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:37:
[...]
plane/tank whores.. vroegah heette die gewoon tankers en piloten..
Laat me raden...je kan niet vliegen? En wat voor whore ben jij dan wel niet? Allround whore?
En ondertussen wel de hele dag opscheppen over zn K/D ratio en hoe goed hij wel niet is. :X O-)

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 17-03-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:38:
Eigenlijk hoeft EA niet zoveel brandbreedte te spenderen hoor.
Mooiste zou zijn om het a la BitTorrent te doen, je weet immers welke spelers de map hebben (die zitten immers op de server) et voila... ;) Maar ja, daarmee benadeel je de users op de server natuurlijk weer mee, zou je op kunnen lossen door er een cap op te smijten denk ik, maar ja, dan moet de downloader weer zo lang wwachten (helemaal met weinig spelers op een server)
Maar waarom zou Unreal het wel kunnen??
Ook bij Unreal kan je het uitzetten, dat weet ik wel...
ja ze hebben een goeie editor maar dat heeft bf2 ook.
Dat weet ik niet, geen ervaringen mee :9
trouwens de nieuwe unreal ziet er goed uit >:)
Jepper de pepper, maar dat is iets wat eigenlijk niet hier hoort he, loopt wel ergens hier in SGD een topic over... :)
En niet te vergeten, BF heeft een veel grotere community dan UT.
en hoe groter de community, hoe meer $$$
Denk dat je hier flink naast zit. Nog dagelijks zijn er duizenden mensen te vinden, die UT spelen, zowel UT '99, UT 2K3 en UT2K4... Hebben we de Unreal serie nog, wat op dezelfde engine (technologie) draaid... En je kan als gamer jezelf natuurlijk bij meerdere communities goed voelen... Ik speel bijv BF2, maar UT speel ik ook nog veel... :) (Koop ze niet voor niets legaal he ;))
Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:04:
Ik kon m meteen downloaden en ik las op hun website dat ze 1x per maand afschrijven. Waarschijnlijk gewoon aan het eind van de maand. Dus ik weet niet wat er bij jou anders is als bij mij dan...
Denk dat ik de koppeling tussen de accounts (GameSpy, EA Site) verkeerd heb, alhoewel ik wel bij allebei hetzelfde email adres gebruik... Ach ik zie wel, anders stuur ik een mailtje naar iets of iemand, die me misschien zou kunnen helpen, zoeken zij het maar uit, daar betaal ik toch voor (door de aanschaf van EF). Ik kijk vanavond wel even of ik hem kan downloaden... Zo niet en in April is het geld er nog niet af, bestel ik wel opnieuw of zo... :)

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 17-03-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij gamespyaccount moet je je BF2 login invullen en niet je email....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:16:
Bij gamespyaccount moet je je BF2 login invullen en niet je email....
Ik heb daar mijn BF2 account ingevult... Samen met mijn email... :) GamSpy Arcade 2.0 vond ook maar 2 games: BattleField 2 en BattleField 2: Special Forces... ;)

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 17-03-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:36

Twhomp

Stayin' Alive

Zeg mensen, zijn er tips om goed te commanden?

Want ik vind het maar lastig om 40 punten te halen als commander. Ik voldoe aan suply/uav verzoeken, gooi arty op vijanden (en niet op eigen mensen), scan en order me helemaal de rambam, maar die punten komen maar niet.

En ik heb ook geen zin om mee te spelen, iets waar imho terecht over gezeken wordt.

Maar zijn er tips? Ik red het gewoon niet.

En als ik al command, doe ik dat op de DJMantri server, dus high ticket - low player servers zijn geen echte oplossing

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Laatst online: 05-06 14:21

Nap

Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:04:
[...]
En wat voor whore ben jij dan wel niet? Allround whore?
[...]
En hierbij nomeer ik deze briljante uitspraak tot meest scherpzinnige BF2-uitspraak van het jaar (nu al!) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:58
Twhomp schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 18:47:
En als ik al command, doe ik dat op de DJMantri server, dus high ticket - low player servers zijn geen echte oplossing
Voor mij was dat juist wel de oplossing. Gewoon 'even' in een 16 player server met een 64 player map zitten en dan krijg je wel even meer dan 40 puntjes. Had ik eerst ook, ik kwam maar niet aan de 40 punten in de 32 player servers, totdat ik dus 45 minuten in zo'n server ging en ik kreeg basic+veteran command badge in no-time 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06 10:13

Huig

Merino Fanatic

Bij deze dan, de reden waarom ik zo idioot echo op TS :P
Voor:
Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/30339phpThPXV3.JPG
De microfoon vangt dus al het geluid op uit de speaker linksvoor dat ik daar niet eerder aan dacht 8)7
Na:
Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/30339phpLi2zsY.JPG
Tijdelijke oplossing, nu wordt er zo min mogelijk geluid opgevangen door de microfoon.
Ook maar even push-to-talk aangezet, maar das nog wel wennen. Nu snel een headset kopen.
Iemand ervaringen met de Logitech Presicion gaming headset?

dat resizen is alleen niet helemaal goed gegaan :X

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 14:15

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Twhomp schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 18:47:
Zeg mensen, zijn er tips om goed te commanden?

Want ik vind het maar lastig om 40 punten te halen als commander. Ik voldoe aan suply/uav verzoeken, gooi arty op vijanden (en niet op eigen mensen), scan en order me helemaal de rambam, maar die punten komen maar niet.

En ik heb ook geen zin om mee te spelen, iets waar imho terecht over gezeken wordt.

Maar zijn er tips? Ik red het gewoon niet.

Geen van jouw acties dragen dan ook bij aan het krijgen van je Commander punten, alleen aan het functioneren van je team. Het is dan ook je team wat blijkbaar niet genoeg kills maakt/vlaggen overneemt etc.
Je krijgt namelijk het gemiddelde van wat je team scoort en niet voor wat je zelf uitvreet. En ook al zou je je hele team uitmoorden met strikes, je krijgt er geen punt meer of minder om.... ;)

Ik zou dus toch maar een server opzoeken met zoveel mogelijk players, meer kills/teamscore = meer punten voor jou!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

[...]

Prostitution
From Wikipedia, the free encyclopedia
(Redirected from Whore)
Jump to: navigation, search

Prostitution is the sale of sexual services. A person selling sexual services is a prostitute, a type of sex worker. In a more general sense of the word, anyone selling his/her services for a cause thought to be unworthy can be described as prostituting him/herself. In the United Kingdom a prostitute is any individual, "who allows his/her body to be used for lewd purposes in return for payment".

Eigenlijk moet ik het aanstootgevend vinden dat jij mij uitmaakt voor een hoer in welke hoedanigheid of in welke contex dan ook.

wie heeft die woorden zoals tankwhore enz eigelijk bedacht? 12 jarige pubers of zo? diezelfde die tijdens de games op welke server dan ook met caps lock aan hun ongenoegen of onmacht proberen te uiten? Met dit soort uitspraken is mijn speelplezier ver zoeken, let wel, ik ben geen moraal ridder of zo, maar soms loopt het de spuitgaten uit. Ook hier!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1) Problemen op een server? Ga klagen bij de desbetreffende admin of op de hoster zijn fora indien daar een plek voor ingeruimd is.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.

4) Geen kritiek op andere mensen die in dit topic posten. Als je iets tegen iemand wilt zeggen, stuur hem/haar dan een mailtje. Niemand is namelijk geinteresseerd in jouw mening over persoon X in het midden van een nuttige discussie.