[PC] Battlefield 2 - Deel XXXII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.994 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 11:05
DaMorpheus schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 23:18:
Via EA kreeg ik dit verzoek van DiCE:

De bedoeling is dat alle BF2 gamers drie multiple-choice vragen mbt online gameplay beantwoorden:
  1. Gebruik je Xfire?
  2. Speel je wel eens de single player mode op een computer die niet op internet is aangesloten?
  3. Hoeveel verschillende Battlefield profielen gebruik je?
De vragen beantwoorden kan zonder registratie gebeuren :)
Als DICE/EA antwoord wil moeten ze wat mij betreft maar lekker die poll in het spel inbouwen op een dusdanige manier dat je niet kan spelen zonder te antwoorden. Of ze betalen me lekker voor de antwoorden ofzo.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webjunkie schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 00:16:
[...]

2 is helemaal niet mogelijk.
Ja hoor, is wel mogelijk. Heb vaak genoeg SP gespeeld als m'n internet er uit lag. Je moet alleen als Default Player spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Die Bf2 editor is echt tof.

Net ff een mapje gemaakt waar de spawn points van de US naast de spawn points van de MEC staan. Vervolgens 60 bots..................heeerlijk! Ook leuk is't om een grote map te maken en dan beide teams 20 tanks of 20 heli's of 20 apcs etc etc te geven. Vervolgens 1 capturebare vlag in't midden, Xi-fi kaartje op gaming mode, headset op, en't feest kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 00:44:
[...]

Ja hoor, is wel mogelijk. Heb vaak genoeg SP gespeeld als m'n internet er uit lag. Je moet alleen als Default Player spelen.
aha.. dat weetje had me een hoop ergernis (en dat is een understatement) kunnen besparen :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Webjunkie op 11-03-2006 09:24 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:59

marapuru

db.

DaMorpheus schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 23:18:
Via EA kreeg ik dit verzoek van DiCE:

De bedoeling is dat alle BF2 gamers drie multiple-choice vragen mbt online gameplay beantwoorden:
  1. Gebruik je Xfire?
  2. Speel je wel eens de single player mode op een computer die niet op internet is aangesloten?
  3. Hoeveel verschillende Battlefield profielen gebruik je?
De vragen beantwoorden kan zonder registratie gebeuren :)
  • Ik gebruik Xfire ja, maar wil het wel blijven zien als een extern programma en dus niet dat het geintegreerd wordt met BF.
  • SP mode gebruik ik nooit.
  • Ik heb een stuk of 5 profielen. Speel lang niet evenveel op elk profiel maar zo nu en dan pak ik wel eens een andere dus.

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

OCTheEagle schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 01:45:

Net ff een mapje gemaakt waar de spawn points van de US naast de spawn points van de MEC staan. Vervolgens 60 bots..................heeerlijk! Ook leuk is't om een grote map te maken en dan beide teams 20 tanks of 20 heli's of 20 apcs etc etc te geven. Vervolgens 1 capturebare vlag in't midden, Xi-fi kaartje op gaming mode, headset op, en't feest kan beginnen.
Kun je die maps misschien eehh... met ons delen??

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
bertenernie schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 10:27:
[...]

Kun je die maps misschien eehh... met ons delen??
Ja, lijkt mij ook wel vet _/-\o_
Thrills33ka schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 00:16:
lollllll
ik merk dus echt geen ene zak verschil imgame er zijn absoluut 0,0 grote veranderingen
Die patch was ook maar 14 MB, mocht je dat gemist hebben ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Mr. Bondt op 11-03-2006 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 10:34:
[...]

Ja, lijkt mij ook wel vet _/-\o_

[...]

Die patch was ook maar 14 MB, mocht je dat gemist hebben ;)
Ik merk wel verschil in:

AA en A2A
en strike at karakand waar nu niet, om elke hoek een calymore light.

en nog een paar kleine dingetjes.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schockpaddles werken ook weer goed, net weer 4 dood zapped in karkand _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 10:41:
[...]

Ik merk wel verschil in:

(...) calymore light.
Is dit iets als de dieetversie van kalimero ("want zij zijn groot en ik ben klein, dat is niet eerlijk") of moet je echt wel eens beginnen lezen wat je schrijft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik had gister wel vage dingen nadat ik de patch had geinstalleerd.

Op Ghost Town normaal een fps van rond de 60.
Maar zodra ik in een Apache stapte waren dat er nog maar 25, ook al vloog ik niet eens :?

Daarna een potje waarna ik meerdere malen niet kan sprinten na een respawn.

Ook van 1m afstand ging een TOW dwars door een APC...

Zucht, hopelijk is het iets wat ik niet te vaak krijg :D
Na de vorige patch had ik ook de eerste potjes toevallig last van bugs daarna kwam ik ze niet vaak meer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik stel voor dat er eens gestopt word hier met mensen op de kast jagen.
Spelvoudjus :+ ,met modder gooien etc. etc.
Laten we het leuk houden hier en niet alles en iedereen over en weer aanwijzen over hoe en wat schuldig.
Reageer bepaalde frustraties uit in de game en dat is mischien nog goed voor je score ook :)
Het kan en mag gewoon niet de bedoeling zijn dat we conflicten onderling hebben.
Tevens even aan denken dat het mantryforum geen toevlucht word voor dergelijke praktijken want dat komt de sfeer op de server ook niet te goede.
Als er zaken zijn als baserapen en dergelijke spreek dan de betreffende persoon aan op het mantryforum of doe een wegstemronde.
Is het een vast iemand van de club hier denk ik dat verstandig is deze er tijdens de game op aan te spreken.
Dit alles gaat ten koste van iets wat de meesten onder ons zien als ontspanning.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Webjunkie schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 00:28:
[...]

als chello :r er bij mij weer's uitligt dan doet bf helemaal niks bij mij op het irritante rondraaiende tweetje na dat je altijd ziet bij het 'connecting to account server' schermpje
Je moet zorgen dat je niet op je account wil inloggen, dat lukt sowieso niet ;). Je moet bij SP ergens een account aanmaken; dit is gewoon zonder registratie ed, gewoon nick invullen, op OK drukken, en hup: maar het hoofdmenu van Battlefield :)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Modbreak:Blijkbaar snappen sommigen het nog steeds niet, dus bij deze: tot hier en niet verder :{ De personen die posts missen in deze thread kunnen zich gaan afvragen waarom deze gemoved zijn naar de trashcan. Een aantal van hen werken zichzelf langzaam richting een PM of mailtje, en dat valt mij behoorlijk tegen gezien de eerdere waarschuwingen.

Nogmaals:
1) Problemen op een server? Ga klagen bij de desbetreffende admin of op de hoster zijn fora indien daar een plek voor ingeruimd is.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.

Bovenstaande zaken horen namelijk _niet_ hier op GoT thuis!

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 11-03-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nu al enig zicht op de komst van Euro Forces ? Ik krijg er rillingen van als ik bedenk dat onze duitse buren al ettelijke uren op EF mappen kunnen ronddwalen vooraleer ikzelf voet aan wal zal kunnen zetten :9

Eventuele pre-order ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden custom maps rankend

http://www.game-monitor.c...er/213.202.214.191:16667/

:9 >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Zoek Google "Alternative Battlefield 2 Ranking"

[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Bondt op 11-03-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

Het valt me op dat die standaard engineer wapens niet eens zo slecht zijn.
Ik probeer deze klasse nu eens uit, nog relatief weinig mee gespeeld zag ik op mijn overzicht, want in de beginfase van BF2 vond ik het maar troepwapens, en raakte ik er niets mee. Nu daarentegen knal ik van 30 meter gewoon iemand neer >:). Toch nog enige skills opgebouwd tijdens het spelen en dat doet me altijd goed :)

Maar: is die Jackhammer nu veel beter dan de standaard shotguns?

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huig schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 13:41:
Het valt me op dat die standaard engineer wapens niet eens zo slecht zijn.
Ik probeer deze klasse nu eens uit, nog relatief weinig mee gespeeld zag ik op mijn overzicht, want in de beginfase van BF2 vond ik het maar troepwapens, en raakte ik er niets mee. Nu daarentegen knal ik van 30 meter gewoon iemand neer >:). Toch nog enige skills opgebouwd tijdens het spelen en dat doet me altijd goed :)

Maar: is die Jackhammer nu veel beter dan de standaard shotguns?
Ik weet niet of die krachtiger is (volgens mij niet) dan de standaard shotgun, het schiet alleen sneller. Je legt het meestal alleen af tegen mensen met een DAO-12 of een PKM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:44:
Ik had ook iets vaags, ik reed in een hummer(driver) en opeens was ik dood, neergeschoten door een g36e.
Maar een g36e kan toch niet door een hummer schieten?
Aangezien er aan de achterkant geen glas/pantser zit, kan je volgens mij de driver raken. De gunner iig wel.
Redje schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 11:06:
Op Ghost Town normaal een fps van rond de 60.
Maar zodra ik in een Apache stapte waren dat er nog maar 25, ook al vloog ik niet eens :?
Hmm, ik heb sinds 1.2 erg veel last van lage fps/schokkende gameplay. Op 64 players maps had ik dat vaak al (waarom draait djmantri nu opeens 64 players maps? :(), maar het is nu dus ook het geval op sommige open 32-player maps. 14 fps tijdens actie is nou niet echt speelbaar...

edit:
TallManNL schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 14:13:
We hebben momenteel 2 64 player maps in de rotatie zitten gezien dat deze mappen tov de 32 versie dusdanig anders zijn dat we ze daarmee weer toffer vinden.
En dat ten kost van mijn speelbaarheid?! Tssk.. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 13:54:
(waarom draait djmantri nu opeens 64 players maps? :()
We hebben momenteel 2 64 player maps in de rotatie zitten gezien dat deze mappen tov de 32 versie dusdanig anders zijn dat we ze daarmee weer toffer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 13:54:
[...]

Hmm, ik heb sinds 1.2 erg veel last van lage fps/schokkende gameplay. Op 64 players maps had ik dat vaak al (waarom draait djmantri nu opeens 64 players maps? :(), maar het is nu dus ook het geval op sommige open 32-player maps. 14 fps tijdens actie is nou niet echt speelbaar...
Waren gister zo nu en dan ook mensen op server met zeer hoge ping. Die zouden automatisch moeten worden gekicked, maar op een of andere manier werkt dat niet dus heb ik ze handmatig eruit gezet. Daarna word het voor mij althans wel beter.

Wil jij verder weer eens ff lief tegen mij doen ingame. Heb ik je gister net te vaak een pakje op je kop gegooid? O-)
Of stak die Brooz je aan?
Wat heb ik gelachen om die gozer. Steeds zeuren dat iedereen in vliegtuig zat en niet man tot man tegen hem konden winnen. Daarna waren het tanks en nog later ATers.
De reacties die op hem werden gegeven waren geweldig.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Word wel erg moe van die stukken lopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Ik weet niet of het aan de patch 1.2.1 ligt, maar sindsdien kan ik niet switchen van camera posite met 'C' of welke andere knop die ik daarvoor bind dan ook. Hebben jullie dit ook?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 14:56:
[...]

neem dan de bus :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 14:56:
[...]

psst, in 64 player zitten meer voertuigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Laatst online: 11-09 20:10

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

OCTheEagle schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 01:45:

Het mappen maken is best makkelijk, gewoon terrein maken. Objecten er op gooien, vlaggen plaatsen, spawnpointen instellen, commander zut plaatsen, out-of-border grens instellen, en renderen maar :P , alleen de om Single-Player erin te krijgen is me nog niet gelukt. Ik heb die toutural gebruikt die hier ergens vermeld staat. Maar ik kom er (nog) niet uit :/ :?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Volgens mij pleegt 1.21 een aanslag op je framerate als het wat drukker is op een plek. Zat net op het vliegdekschip bij de 1e spawn van iedereen. De framerate zat ver onder 20!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
Deruxian schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 17:12:
Volgens mij pleegt 1.21 een aanslag op je framerate als het wat drukker is op een plek. Zat net op het vliegdekschip bij de 1e spawn van iedereen. De framerate zat ver onder 20!
je moet ook niet allemaal op het vliegdekschip spawnen.....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

RocketKoen schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 17:17:
[...]

je moet ook niet allemaal op het vliegdekschip spawnen.....
Het was begin van de ronde, dan kun je alleen maar op het vliegdekschip spawnen. En voor 1.21 had ik daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 20:08

jefjef

learning by doing

he kennen jullie deze al?

http://www.bf2rankedserve...ms/forumdisplay.php?f=259

the Hall of Shame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hall of shame van wat? ik ga niet zomaar reggen voor iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 09-09 20:08

jefjef

learning by doing

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:15:
[...]

hall of shame van wat? ik ga niet zomaar reggen voor iets.
hier worden alle discutable servers, stats padders enz.. enz.. gemeld die dan weer in een nette pakket naar ea worden gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EyeWitness schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:04:
Ik raak wel meer met m'n Medic Unlocked SF Wapen O+ :9~
Ik ook :)
Is toch eigenlijk gewoon een spec ops "gewone" unlock maar dan iets groter, en in burst mode?
i.p.v. full auto? burst mode is prima, na 3 automatische rounds worden dingen toch te onnauwkeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basti504 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:30:
[...]

Het mappen maken is best makkelijk, gewoon terrein maken. Objecten er op gooien, vlaggen plaatsen, spawnpointen instellen, commander zut plaatsen, out-of-border grens instellen, en renderen maar :P , alleen de om Single-Player erin te krijgen is me nog niet gelukt. Ik heb die toutural gebruikt die hier ergens vermeld staat. Maar ik kom er (nog) niet uit :/ :?
Ja, alleen is het mappen maken met bestaande spullen minder spannend dan nieuw spul maken.
Iemand al ervaring met wires vanuit Maya of Max in de BF2 editor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 11-09 22:47
Deruxian schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 17:20:
[...]
Het was begin van de ronde, dan kun je alleen maar op het vliegdekschip spawnen. En voor 1.21 had ik daar geen last van.
je kunt ook niet spawnen...
als er een paar mensen met brains in je team zitten, maakt er iemand een squad zodra hij in de buurt van een vlag komt. dan spawn je bij hem. Als meer mensen dat doen heb je meteen een hele goede kans om de vlag te cappen.

maar wat doen mensen op maps als wake island:
ze spawnen met zn 32'en op het vliegdekschip. 10 daarvan stappen optijd in een plane of heli voordat ze allemaal weg zijn (en wachten dan ook niet op meer mensen). vervolgens gaan die 10 mensen allemaal iets anders doen, terwijl de andere 22 wachten tot er een plane/chopper spawned...

en dan zeuren bij EA dat de map unbalanced is als ze de hele ronde geen vlag te pakken krijgen....
:r

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 19:31:
[...]
...
maar wat doen mensen op maps als wake island:
ze spawnen met zn 32'en op het vliegdekschip. 10 daarvan stappen optijd in een plane of heli voordat ze allemaal weg zijn (en wachten dan ook niet op meer mensen). vervolgens gaan die 10 mensen allemaal iets anders doen, terwijl de andere 22 wachten tot er een plane/chopper spawned...
het juiste om te doen lijkt me :
terwijl die 10 de verdediging afleid , kunnen de bootjes hun slag slaan en vlaggen cappen.

:Y) oh wat kan BF 2 in theorie cool zijn
stel je voor , blackhawks met 2 gunners die langs het eiland doorvliegt en alle vijanden neergemaaid worden en de bemanning er uitspringt bij de airfield als een echte dropping waarna de piloot nieuwe mensen gaat ophalen bij de carrier... maarja het blijft maar bij dromen :9~

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:21
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 20:04:
[...]
:Y) oh wat kan BF 2 in theorie cool zijn
stel je voor , blackhawks met 2 gunners die langs het eiland doorvliegt en alle vijanden neergemaaid worden en de bemanning er uitspringt bij de airfield als een echte dropping waarna de piloot nieuwe mensen gaat ophalen bij de carrier... maarja het blijft maar bij dromen :9~
Helaas blijft 't echt theorie vrees ik :(

Moet je je voorstellen, 'n team van 32 man, verdeeld over 6 squads die vervolgens allemaal de commands van een commander opvolgen en bij elkaar blijven; een utopie? Zou wel geweldig zijn heb ik 't idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorixz schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 20:15:
[...]

Helaas blijft 't echt theorie vrees ik :(

Moet je je voorstellen, 'n team van 32 man, verdeeld over 6 squads die vervolgens allemaal de commands van een commander opvolgen en bij elkaar blijven; een utopie? Zou wel geweldig zijn heb ik 't idee ;)
dat zou echt prachtig zijn ...
de commander lijkt dan een rts te spelen en de soldaten ervaren een gecoördineerde aanval :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst wel wat leuk: met de clan! Ik spawn zo ongeveer altijd als eerste (2 GB ram, RAID 0 en 7800 GT). Ik maak een squad, pak een plane, jump boven het airfield. We wachten tot iedereen er is. Iedereen spawnt bij mij en 20 sec. na het begin van de map hebben we het airfield als Amerikanen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Ik denk niet dat het bij een Utopie blijft. Als je zo serieus wilt gamen met BF join je toch een clan? Iedereen een headset, van te voren een tactiek afspreken en bepalen wie welke rol krijgt en klaar.

Ik weet wel zeker dat het mogelijk is, helaas is de gemiddelde battlefielder nog achterlijker dan een steen (schieten op planes als iemand sneller is, altijd punishen voor TK's, teamkillen, artillery barrage op eigen spawnpunt etc.etc.etc.) en helpt voice chat bij ongecoordineerde games ook niet helemaal.
"Can you cover me, right now Big_momma 5?!?!?!"
"What are you saying? I am from Pakistan, my english not good.."
"Can youcoverme *gemommpel, bijna niet te verstaan*"
"I don't know what you say, speak very slowly please!"
"COVER ME!!!!!!!1111111111111"
"oh ok! I cover you!"

8)7 8)7 8)7

offtopic:
wat heb ik smakelijk lopen lachen toen ik per ongeluk de voice chat aanzette en mee kon luisteren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Tof! Ik vind in ieder geval Dragon Valley erg gaaf op 64 player! Houen zo (wat mij betreft dan). Oh.. weer een DJMantri specifieke reactie, sorry, moet eigenlijk op 't forum... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

Weet iemand toevallig een server waar de kans dat je een vliegtuig of een attack heli kan krijgen redelijk groot is? Ik wordt het een beetje zat als er iemand boven me blijft hoveren, om 1 minuut later een teamgenoot op te pikken. Ik zeg 10 keer, "I need a pickup", maar krijg geen reactie terug.
Ook als ik vraag: mag ik vliegen? geen reply. Nou dan heb ik er genoeg van gehad. Geef mensen die er niet zo goed in zijn ook eens een kans, in plaats van alleen maar zelf een plane/heli te bezetten.
Ik wil gewoon oefenen, die Single player helpt ook voor geen meter natuurlijk |:(

Eerlijk zullen we alles delen...

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huig schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:52:

Eerlijk zullen we alles delen...
ik ga akkoord...
er komt opeens een soort van kaartjes-systeem in mijn hoofd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Tsja, daarvan had ik er vandaag een paar, sinds I O+ my gamepad als bestuurunit had ik het briljante idee om meer open maps te gaan spelen en waarempel, er stond bijna altijd een vliegtuig of een heli klaar! Volgens mij is sinds patch 1.21 de animo om een vliegtuigje of heli te pakken flink gedaald, dus probeer het zal ik maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Wellicht krijgen we later in een patch dat bij elk helipad en vliegveld een soort van dranghekken staan waardoor men in de rij moet gaan staan. Als een heli/vliegtuig spawnt dan gaat het hekje open en mag de eerste persoon het vliegtuig/heli in en dan gaat het hekje weer dicht.

Overigens ben ik sinds kort een grote fanaat van 32 players op 64 player mappen, hierdoor gaat de ticket ratio wat langzamer zodat de map wat langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTheEagle schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 22:22:
Wellicht krijgen we later in een patch dat bij elk helipad en vliegveld een soort van dranghekken staan waardoor men in de rij moet gaan staan. Als een heli/vliegtuig spawnt dan gaat het hekje open en mag de eerste persoon het vliegtuig/heli in en dan gaat het hekje weer dicht.

Overigens ben ik sinds kort een grote fanaat van 32 players op 64 player mappen, hierdoor gaat de ticket ratio wat langzamer zodat de map wat langer duurt.
sounds like fun.... om te bomben }) muahahaha

@ 32 spelers op 64 speler maps : dat doe ik ook graag
dubbel zoveel voertuigen :Y) , meer kans dat je er een krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TallManNL schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:20:
[...]

psst, in 64 player zitten meer voertuigen ;)
zitten ook meer grijpgrage spelers in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 22:43:
[...]

zitten ook meer grijpgrage spelers in :9
het ging over 64 player maps op djmantri, daar zijn nog altijd 32 slots, dus 0 spelers meer voor meer voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb net na een clean install van windows BF2 weer geinstalleerd. En nu gooi ik die 1.21 patch erover heen, maar in BF staat 1.12xxxxx Is 1.21 alleen voor die uitbreiding ofzo?

(ik heb de full 1.21 patch geinstalleerd)

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:41
Na dat heeft iedereen, zal wel iets typisch DICE zijn ofzo 8)7

Spuug

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:21

Shabbaman

Got love?

Huig schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:52:
Geef mensen die er niet zo goed in zijn ook eens een kans, in plaats van alleen maar zelf een plane/heli te bezetten.
Ik wil gewoon oefenen, die Single player helpt ook voor geen meter natuurlijk |:(
Als je graag wilt oefenen moet je servers uitzoeken waar nog maar heel weinig mensen (of niemand) aanwezig zijn.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Shabbaman schreef op zondag 12 maart 2006 @ 00:05:
[...]

Als je graag wilt oefenen moet je servers uitzoeken waar nog maar heel weinig mensen (of niemand) aanwezig zijn.
Zinnige opmerking, als je dan weer eens de grond in vliegt met een gunner verneuk je iig niet ook zijn game. Ga maar op lege servers eerst eens vliegen totdat je gewoon met de chopper op zijn kop onder de bruggen bij wake doorkan en ga dan maar eens op volle server ownen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
TallManNL schreef op zondag 12 maart 2006 @ 01:42:
[...]

Zinnige opmerking, als je dan weer eens de grond in vliegt met een gunner verneuk je iig niet ook zijn game. Ga maar op lege servers eerst eens vliegen totdat je gewoon met de chopper op zijn kop onder de bruggen bij wake doorkan en ga dan maar eens op volle server ownen. :+
Hmm, dat kan ik niet, op zijn kop onder de bruggen bij Wake door...
Ben ik nu een slechte piloot? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Mr. Bondt schreef op zondag 12 maart 2006 @ 11:33:
[...]

Onder de brug op zn kop? Nou rechtop heb ik al zat moeite mee >:) Bedoel dat heeft toch ook geen nut?

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
TrippleSix schreef op zondag 12 maart 2006 @ 11:40:
[...]

Onder de brug op zn kop? Nou rechtop heb ik al zat moeite mee >:) Bedoel dat heeft toch ook geen nut?
Rechtop is eitje, maar het kan heel handig zijn als er een jet achter je aan zit, en dat jij dan even onder die brug door piept met je helo >:)
Op zijn kop ziet ik niet het nut van in, nee 8)7

Best wel stom op zich, met 1 TV guided missile krijg je een tank in stukken, vuur je er eentje af op zo'n gammele houten brug, gaat hij roken en wordt hij zwartgeblakerd :? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
Cade_Foster schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:08:
Nu al een bug ontdekt in de nieuwe patch. Ik zag 2 keer in beeld dat iemand mij dood geschoten had terwijl ik helemaal alleen in een tank bij een vlag stond. Op de uav scan geen vijanden. Ik was ook niet dood maar het stond wel ik beeld. Ook stond er een keer commander [teamkills] [GoT] Konah, ook dit klopte niet. Ik heb een keer een screenshot gemaakt.

[afbeelding]

Ik vind de patch nog wel buggy. Maar voor het eerst werkt de serverbrowser goed. Kan nu eindelijk filteren op naam.
Is mij inderdaad ook al eens overkomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Laatst online: 23-07 18:25
Mr. Bondt schreef op zondag 12 maart 2006 @ 11:47:
[...]

Rechtop is eitje, maar het kan heel handig zijn als er een jet achter je aan zit, en dat jij dan even onder die brug door piept met je helo >:)
Op zijn kop ziet ik niet het nut van in, nee 8)7

Best wel stom op zich, met 1 TV guided missile krijg je een tank in stukken, vuur je er eentje af op zo'n gammele houten brug, gaat hij roken en wordt hij zwartgeblakerd :? :D
Rechtop is inderdaad een goeie als iets achter je aan zit, tenzij de pilot van de jet dat ook kan :9 . Maar deze link vond ik nog op Gamert Euro forces nieuwe screenshots

Echt vette maps lijkt me dat!

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:42

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik ga mijn battlefield 2 effe opnieuw installeren met de engelse taal :P Scheelt weer een hoop vertaalwerk als ik hulp nodig heb bij een vlag :+

[ Voor 34% gewijzigd door Vuurvoske op 12-03-2006 12:10 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:45:
[...]

Ja sorry. ik wil me er wel aan houden als sommige mensen nou is ophouden met het whinen. terwijl ik gewoon aan de regels houd.

en ook omdat ze waarschijnlijk de Djmantri forum niet lezen. had ik geen keus om me verhaal hier te plaatsen
Doe nou niet ;)

Verder ben ik het enigsinds wel met je eens wat betreft spawnrapen en alles wat er mee te maken heeft. Ik vind dat dat gewoon moet kunnen. Je ben met ik weet niet hoeveel spelers..hij kan ze onmogelijk allemaal tegelijk afschieten en als mensen inderdaad hun hersens gebruiken en ff samenwerken pakken ze een AT kit. Of een ander voertuig. Of je sneaked de basis uit of je spawned ergens anders. Als je de basis toch niet kan over nemen hoef je m ook niet zo te verdedigen. En dan zorg je de volgende ronde dat zij aan de beurt zijn...Het leven is ook niet eerlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 12-03-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Mr. Bondt schreef op zondag 12 maart 2006 @ 11:33:
[...]

Ik neem aan dat ik jou niet uit hoef te leggen wat ik bedoel. :/
voor de rest, ik bedoelde dus je flying skills tot een behoorlijk niveau ophalen zodat je niet na 100m neerstort en daarmee teammates mee de dood insleurt. Niets is zo irritant als gunner om een piloot te hebben die zo n00b vliegt dat je met je guided scherm echt ALLES behalve tegenstanders ziet.
Mr. Bondt schreef op zondag 12 maart 2006 @ 11:47:
Gammel, er kan wel gewoon een tank overheen denderen dus zo gammel is ie echt niet. :P

[ Voor 25% gewijzigd door TallManNL op 12-03-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allicht ten overvloede maar xs4all heeft de v1.21 files nu ook ter beschikking staan :)

meer info op http://games.xs4all.nl

download-pagina: http://games.xs4all.nl/downloads.php?gt=10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrippleSix schreef op zondag 12 maart 2006 @ 11:58:
[...]

Rechtop is inderdaad een goeie als iets achter je aan zit, tenzij de pilot van de jet dat ook kan :9 . Maar deze link vond ik nog op Gamert Euro forces nieuwe screenshots

Echt vette maps lijkt me dat!
K zie het nut niet van onder bruggen door vliegen...is het nou een tunnel ok...maar een beetje piloot vliegt er net zo makkelijk onderdoor als jij...ik persoonlijk ga niet eens de moeite nemen om die 5m lager te vliegen. Laat die vijand maar het risico nemen dat hij misschien net de brug raakt.

Waar ik me de laatste tijd erg aan erger is de soort lag/vertraging in het spel. Laatst ook weer...vlieg met een heli op Sharqi van de TV station richting de Outlook want die stinger locked me de hele tijd...ik flare onderweg zodat hij zn lock ff verliest...mn gunner schiet daarna de stinger kapot en een seconde later schiet hij alsnog 2 raketten. Terwijl die stinger vlak daarvoor in stukkies geschoten is... 8)7

En zo heb ik nog wel meer van dat soort ervaringen. Dat je ergens de hoek om gaat en zelfs nadat je uit het zicht bent alsnog geraakt word door een tank oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Kstr
  • Laatst online: 25-04 12:00
Vuurvoske schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:09:
Ik ga mijn battlefield 2 effe opnieuw installeren met de engelse taal :P Scheelt weer een hoop vertaalwerk als ik hulp nodig heb bij een vlag :+
"effe opnieuw installeren", kan dat niet eenvoudiger?
Of zit er niets anders op dan??

The orange or the black pill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaats dan een TR i.p.v. in het topic te reageren ;)

[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 12-03-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:10:
Plaats dan een TR i.p.v. in het topic te reageren ;)
En een TR was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Bovenaan de pagina: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Yes, omdat iemand zo vriendelijk was me mee te laten vliegen in zijn heli eindelijk een 10 kill streak gehaald (ja, ik ben slecht).
Tsja. Proberen ze nu uit te vinden dat niemand ooit single player speelt, en daarmee goed te praten dat de single player zo belabberd is? Voor het spel uitkwam had Dice grote (marketing-)praatjes dat SP echt veel verbeterd was, maar dat is gewoon niet waar. Erg jammer, want ik zou graag meer SP spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

ik ben bezig met die battlerecorder, allen zitten er nog steeds namen boven de spelers en vlieguiten.
met welk console commando kan je die wegkrijgen? ik gebruik al renderer.drawhud 0 maar daar gaat die nametags niet van weg.
weet iemand dat commando?

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

die link om euro force te kopen werkt niet meer :( of is er een andere opening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff met de Eryx een rondje gemaakt ... doet perfect dienst als sniper 8) 16/2 K/D ratio vanop een dak })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er ooit nog een GoT clan? (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand inlogproblemen?
Ik krijg plots vanavond "your cd key is not valid" voor mijn kiezen, over een uur een war #$%^&*.....

10 minuten later ljikt het probleem te zijn opgelost, SF deed het wel, en daarna BF2 ook weer.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
www.armyofgot.nl ? 8)7

Spuug

[ Voor 3% gewijzigd door Arjan90 op 12-03-2006 19:29 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lz, ik dacht meer een community clan was.
---------------
tot over een paar weken, messchien :7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er in Battlefield 2 een mogelijkheid om ontgrendelde wapens te gebruiken in solo play ?

Ik ben nu net Master Sergeant geworden alleen kan ik nog steeds niet de nieuwe wapens gebruiken in Solo play. In soloplay kan ik alleen maar de wapens van rank private gebruiken :(

Let op: Ik vraag dus niet om te cheaten! Ik wil gewoon mijn zelf verdiende wapens kunnen gebruiken in soloplay. Op google.nl staat er wel zoiets over een unlocks.py dat je kunt aanpassen, helaas werkt dat niet meer met patch 1.21

Ik gebruik dus patch 1.21

Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:35:
[...]

Lz, ik dacht meer een community clan was.
---------------
tot over een paar weken, messchien :7
We doen ons best serieus te worden :+ Heel erg O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 10-09 20:37
Leuke vervanger voor DAO12 en Jackhammer??
Check this video.

Nog eentje. Handig om pistolbadge te halen

[ Voor 30% gewijzigd door Fryskmantsje op 12-03-2006 21:12 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shevchenko
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-12-2023
Hoi. Na het installen van nieuwe patch nog altijd problemen met eraf gegooid te worden. Nog altijd Verbinding met de server wordt verbroken. Zal nog een keer proberen met een gans nieuwe installatie dan maar. Kan iemand mij zeggen in welke volgorde de games en patches moeten geinstalleerd worden. Heb bf2 en special forces want na al hun updates..........
Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:43
shevchenko schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:37:
Hoi. Na het installen van nieuwe patch nog altijd problemen met eraf gegooid te worden. Nog altijd Verbinding met de server wordt verbroken. Zal nog een keer proberen met een gans nieuwe installatie dan maar. Kan iemand mij zeggen in welke volgorde de games en patches moeten geinstalleerd worden. Heb bf2 en special forces want na al hun updates..........
Groeten
eerst battlefield 2 dan SF instaleren en dan de voledige patch 1.21 er op (wel de voledige niet de incremental)

[ Voor 1% gewijzigd door martijn- op 12-03-2006 21:41 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shevchenko
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-12-2023
Dus al de vorige patches zitten in die 1.21 verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Overigens kwam ik daarstraks nog een oude 1.2 bug tegen :+ om het maar ff zo te noemen. Dat met de AT raket, waardoor hij niet "echt" word afgevuurd. Maar ik heb me laten informeren dat dat echt een client/server sychronisatie fout is.

Maar het is me tot nu toe minder overkomen, dus zal het wel zin hebben gehad wat ze in die patch hebben gedaan. :+

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Heeft iemand een verklaring voor het probleem hieronder?
Heb het sinds patch 1.21, en daarin stond dat ze iets aan de pixelshaders hadden veranderd. Is dit dan het bedoelde gevolg??????

Afbeeldingslocatie: http://img383.imageshack.us/img383/1866/asdfasdf9nj.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bertenernie schreef op zondag 12 maart 2006 @ 22:03:
Heeft iemand een verklaring voor het probleem hieronder?
Heb het sinds patch 1.21, en daarin stond dat ze iets aan de pixelshaders hadden veranderd. Is dit dan het bedoelde gevolg??????

[afbeelding]
dat zijn echt wel PIXEL - shaders

misschien eens laatste drivers van ATI/nvidea downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Zo, vandaag lekker gespeeld op de DJmantri server. Ik had weer eens last van de red name bug waardoor ik wat team damage minpuntjes incasseerde. Ik vond't al vreemd dat er zoveel enemies om mij heen waren en dat ik gewoon in leven bleef.

Weet iemand trouwens hoe het zit met die bf2 film die Fragtallica aan't maken was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:53:
Is er in Battlefield 2 een mogelijkheid om ontgrendelde wapens te gebruiken in solo play ?

Ik ben nu net Master Sergeant geworden alleen kan ik nog steeds niet de nieuwe wapens gebruiken in Solo play. In soloplay kan ik alleen maar de wapens van rank private gebruiken :(

Let op: Ik vraag dus niet om te cheaten! Ik wil gewoon mijn zelf verdiende wapens kunnen gebruiken in soloplay. Op google.nl staat er wel zoiets over een unlocks.py dat je kunt aanpassen, helaas werkt dat niet meer met patch 1.21

Ik gebruik dus patch 1.21

Iemand enig idee ?
Hier is een mod voor.

http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=56694

Je kan alle unlocks testen, werkt natuurlijk alleen in single-player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze ben ik wel trots :
Afbeeldingslocatie: http://ubar.egn.com.au/images/medals/Armour%20Combat%20Medal.jpg

Zal nog een tijdje zijn vooraleer ik nog een medal verdien ...
Hoe haal je trouwens het makkelijkst 'driver special ability points' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shevchenko schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:58:
Dus al de vorige patches zitten in die 1.21 verwerkt.
Als je niet voor de 'incremental' versie kiest wel ja ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:42

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik heb vandaag mijn battlefield 2 opnieuw geinstalleerd en ik moet zeggen dat het toch wel een stuk fijner is in het engels dan in het nederlands :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 23:59:Hoe haal je trouwens het makkelijkst 'driver special ability points' ?
Wow... 250 uur in een tank? 10000 kills? Netjes. Die driver special ability points zijn toch supply/repair points en dergelijke? Uit de wiki: You recieve these points while driving or piloting and someone that is in the vehicle with you recieves combat or team points. Oftewel, zorg er voor dat je een support mannetje als bijrijder hebt. Bij voorkeur eentje die ook nog eens kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 23:59:
Hoe haal je trouwens het makkelijkst 'driver special ability points' ?
Een helicopter gaan vliegen met TallMan of mij als gunner :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:47
is armyofgot.nl down of ligt dat aan mij :?

[ Voor 92% gewijzigd door maxoss op 13-03-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 11-09 23:53

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

maxoss schreef op maandag 13 maart 2006 @ 09:50:
is armyofgot.nl down of ligt dat aan mij :?
Hier doet 'ie 't. Alleen is DJMantri-forum wel down denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV
  • Laatst online: 29-04 22:20

RetepV

ALLES valt te repareren

Deruxian schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 17:12:
Laat me raden. Al je video settings zijn weer terug gezet naar 'medium'. Want dat was bij mij ook zo :). Ik heb een GF 6600GT met een Athlon XP 2600, en dan zijn medium settings toch net even te hoog.

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:47
Oemfoefoe schreef op maandag 13 maart 2006 @ 09:59:
[...]

Hier doet 'ie 't. Alleen is DJMantri-forum wel down denk ik.
vaag hij doet het weer :O

manrti is wel down :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 09:27

GurbY{nl}

GurbY{nl}

TallManNL schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:28:
[...]

Niets is zo irritant als gunner om een piloot te hebben die zo n00b vliegt dat je met je guided scherm echt ALLES behalve tegenstanders ziet.
Nou.... ik vind als piloot het anders ook rete irri dat ik een gunner meeneem, die enkel weet hoe de gun werkt, en dan ook nog met de neus op de nmi gedrukt moet worden voordat ie gaat schieten... manoman wat wordt ik dan gaar... Maar zelden dat je de mzl hebt, dat er iemand instapt en hupsakee met de missile gelijk een choppertje uit de lucht plukt en hoppa met de gun efkes wat wandelende meneertjes omlegt en knal met de volgende missile even een tankje meepakt. Heerlijk is dat, als iemand dat goed kan, maar die trefkans is zo miniem.. ([ace modus] ja, als ik mezelf als gunner meeneem.. [/ace modus] :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
RetepV schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:02:
[...]

Laat me raden. Al je video settings zijn weer terug gezet naar 'medium'. Want dat was bij mij ook zo :). Ik heb een GF 6600GT met een Athlon XP 2600, en dan zijn medium settings toch net even te hoog.
Bij mij hielp het om de cache dir te legen.
My Documents\Battlefield 2\mods\bf2\cache\ (uit het hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
helpte??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:55
Pffff zonder veel in te boeten in mij K:D ratio:
Afbeeldingslocatie: http://ubar.egn.com.au/images/badges/expertknife.jpg

Op naar de volgende badges :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1) Problemen op een server? Ga klagen bij de desbetreffende admin of op de hoster zijn fora indien daar een plek voor ingeruimd is.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.

4) Geen kritiek op andere mensen die in dit topic posten. Als je iets tegen iemand wilt zeggen, stuur hem/haar dan een mailtje. Niemand is namelijk geinteresseerd in jouw mening over persoon X in het midden van een nuttige discussie.